Araz Supermarket
Xəzinə Əməliyyatları üzrə Aparıcı Mütəxəssis
Son tarix 19 avq 2024 - [email protected]
Vakansiya ilə bağlı müraciət etmək istəyənlər “Xəzinə Əməliyyatları üzrə Aparıcı mütəxəssis” adını mövzu hissəsində qeyd etməklə CV formalarını poçt ünvanına göndərə bilərlər.
Öhdəliklər:
- Aralıq bankların gündəlik qalığına nəzarət. Fərqlərin araşdırılması və həllinin təmin edilməsi. Həftəlik olaraq üst rəhbəri məlumatlandırmaq;
- Bank xidməti haqqlarının, konvertasiya əməliyyatlarının, pos terminal xidmət haqqlarının həftəlik olaraq yoxlanılması;
- Gündəlik bank hesabından çıxan vəsaitlərin sistem üzrə yaradılan ödəmə tələblərinə uyğun icrasını yoxlamaq (hesab, vöen uyğunluğu, məbləğ). Hesabdan çıxılan, lakin sistemdə olmayan məbləğlər ilə bağlı üst rəhbəri məlumatlandırmaq;
- Kassa və bank qalıqlarının Sap üzrə həftəlik düzgünlüyünü yoxlamaq, uyğunsuzluq olduğu təqdirdə üst rəhbərə məlumat vermək;
- Kredit və qarantiya sənədlərinin uyğun müraciətlər və təsdiqlər əsasında sənədləşməsini təmin etmək. Ödəmə qrafikinə uyğun ödənişlərini təmin etmək;
- Tutulmaların qrafikə uyğunluğunu yoxlamaq. Vaxtı bitəcək kredit və qarantiyalar ilə bağlı üst rəhbəri məlumatlandırmaq;
- Bank əməliyyatları ilə bağlı digər şöbələr tərəfindən istənilən məlumatları operativ hazırlayıb, təqdim etmək. Korporativ kartlar üzrə əməliyyatların yoxlanılması və icrasına nəzarət;
- Nəğdsiz satışlardan hesaba mədaxil olunmayanların əməliyyat bazlı yoxlanışı, fərqin araşdırılması və nəticələndirilməsi.
Tələblər:
- Ali təhsil (İqtisadiyyat,Maliyyə);
- Araşdırma , analitik düşünmə ,kollektivlə işləmə bacarığı;
- Əlaqəli sahə üzrə minimum 1 ildən artıq ;
- Yaxşı səviyyədə MS Office bilikləri(Word, Excel,Outlook) və Tiger,SAP;
- Bank əməliyyatlarından anlayışlı olması önəmlidir;
- Diqqətli, məsuliyyətli və stress altında işləmə bacarığı.
Təminatlar:
- Nahar ilə təmin edilmə;
- Əmək bazarına uyğun rəqabətli əmək haqqı;
- 5 günlük iş qrafiki;
- Servis xidməti
(CRM/Trade) Müştəri Əlaqələrinin İdarə Olunması və Ticari Marketinq üzrə Şöbə Müdiri
Son tarix 19 avq 2024 - [email protected]
Öhdəliklər:
- Araz müştəri Kartı sxemi üzrə şirkətin müştərilərlə əlaqələrini idarə etmək
- Araz mobil tətbiqetməni idarə etmək və tətbiqetmə vasitəsilə şirkətin loyal müştəri balansını artırmaq
- Müştəri əlaqələrinin idarə edilməsi layihələrini idarə etmək və ölkə bazarını araşdıraraq, şirkətin müştəri platformasını yüksəltmək
- Araz müştəri Kart üzvlüyü, kartın istifadəsini və bununla da sadiq müştərilərin sayını artırmaq
- "Like for Like" (LFL) satış hədəflərinə əsaslanaraq şirkət üçün ticari planlar hazırlamaq və tətbiq etmək
- Müştərilər üçün satışın stimullaşdırıcı kampaniyalarını təklif edən effektiv ticari planlar hazırlamaq və birbaşa rəhbərinə təqdim etmək
- Bütün yeni mağazaların effektiv və innovativ satışın stimullaşdırılması kampaniyaları ilə açılmasını təşkil etmək
- İllik olaraq ticari tədbirlər planlamaq və təşkil etmək
- Mütəmadi olaraq satış nöqtələrində görülən işlərin keyfiyyətini izləmək və şöbə əməkdaşlarını müvafiq qaydada təlimatlandırmaq
- Yeni kompaniyaların təşkili və icra edilməsi
- İnsert jurnaların hazırlanması prosesinin idarə olunması
- Günlük/həfətlik/aylıq kompaniya məhsullarının seçimi və komunikasiya edilməsi
- Şirkətin loyal müştərilərinə uyğun xüsusi kompaniyalırın yaradılması və idarə edilməsi
- İllik ticari plana uyğun olaraq kompaniyaların mağazada, sosial şəbəkələrdə və Şirkət daxilində komunikasiya edilməsi
- İllik olaraq ticari tədbirlər planlamaq və təşkil etmək
- Mütəmadi olaraq satış nöqtələrində görülən işlərin keyfiyyətini izləmək və şöbə əməkdaşlarını müvafiq qaydada təlimatlandırmaq
Tələblər:
- Ali təhsil
- 3-5 il arası iş təcrübəsi, rəhbər vəzifədə ən az 2 il
- Azərbaycan dili (əla), İngilis dili (yaxşı), Rus dili (orta)
- İdarəetmə bacarığı
- Liderlik bacarığı
- Kommunikasiya və danışıqların aparılması bacarıqları
Təminatlar:
- Nahar ilə təmin edilmə;
- Əmək bazarına uyğun rəqabətli əmək haqqı;
- 5 günlük iş qrafiki;
- Servis xidməti mövcuddur;
Vakansiya ilə bağlı müraciət etmək istəyənlər “(CRM/Trade) Müştəri Əlaqələrinin İdarə Olunması və Ticari Marketinq üzrə Şöbə Müdiri” adını mövzu hissəsində qeyd etməklə CV formalarını elektron poçt ünvanına göndərə bilərlər.
(CRM/Trade) Customer Relationship Management and Trade Marketing Department Manager
Son tarix 19 avq 2024 - [email protected]
Obligations:
- Managing the company's relations with customers under the Araz customer card scheme
- Managing the Araz mobile application and increasing the loyal customer balance of the company through the application
- Managing customer relationship management projects and enhancing the company's customer platform by researching the country market
- Araz customer Card membership, increasing the use of the card and thus the number of loyal customers
- Develop and implement commercial plans for the company based on "Like for Like" (LFL) sales targets
- Develop and present to direct supervisor effective commercial plans proposing sales promotion campaigns for clients
- Arranging the opening of all new stores with effective and innovative sales promotion campaigns
- Plan and organize trade events annually
- Regularly monitor the quality of the work done at the sales points and instruct the department employees accordingly
- Organization and implementation of new companies
- Management of the process of preparation of insert jars
- Selection and communication of daily/weekly/monthly company products
- Creation and management of special companies suitable for loyal customers of the company
- Communication of companies in the store, social networks and within the company in accordance with the annual commercial plan
- Plan and organize trade events annually
- Regularly monitor the quality of the work done at the sales points and instruct the department employees accordingly
Requirements:
- High education
- 3-5 years of work experience, at least 2 years in a managerial position
- Azerbaijani (excellent), English (good), Russian (average)
- Management skills
- Leadership skills
- Communication and negotiation skills
Guarantees:
- Provision of lunch;
- Competitive salary according to the labor market;
- 5-day work schedule;
- Shuttle service is available;
Those who wish to apply for the vacancy can send their CVs to email by mentioning the name "(CRM/Trade) Customer Relationship Management and Commercial Marketing Department Manager" in the subject line.