AFB Bank
Risklərin idarə edilməsi üzrə baş mütəxəssis
Son tarix 04 sen 2023 [email protected]
Namizədə dair tələblər:
- Ali təhsil (İqtisadiyyat, Maliyyə, Riyaziyyat, Statistika və ya Biznesin idarə edilməsi üzrə);
- Bank sektorunda müvafiq sahə üzrə minimum 2 il iş təcrübəsi;
- Əla səviyyədə Azərbaycan və İngilis dili bilikləri;
- Yüksək səviyyədə MS Office proqramlarında (xüsusilə, MS Excel) işləmək bacarığı, SQL biliyi arzuolunandır;
- Risklərin təhlili və minimallaşdırılması üzrə biliklər;
- Risklərin idarə edilməsi sahəsində qanunvericilik, normativ aktlar və qaydaları bilmək;
- Məntiqi və analitik düşünmə tərzi.
İşin təsviri:
- Bankın üzləşə biləcəyi risklərin müəyyənləşdirilməsi və bu risklərin bankın aktivlərinə, mənfəətinə və ümumilikdə müvəffəqiyyətinə potensial olaraq yaratdığı təsirlərin analiz edilməsi;
- Bankda risklərin idarə edilməsi ilə bağlı dataların toplanması, analiz edilməsi, risklərin ölçülməsi və əldə edilmiş nəticələrin Risklərin idarə edilməsi strukturunun direktoruna təqdim edilməsi;
- Bankda kredit, bazar, likvidlik riskləri üzrə modellərin qurulmasında və tətbiqində iştirak;
- Aylıq olaraq bank üzrə verilmiş bütün kreditlərin düzgün təsnifləşdirilməsi və ehtiyatların yaradılmasının həyata keçirilməsi;
- Risklərlə bağlı stress-testlərin keçirilməsi və risklərin azaldılması məqsədi ilə təkliflərin verilməsi.
Uyğun namizədlərdən CV-lərini mövzu sətrində “Risklərin idarə edilməsi üzrə baş mütəxəssis” qeydi edərək göndərməyini xahiş edirik.
Layihə koordinatoru
Son tarix 04 sen 2023 [email protected]
İş qrafiki: 09:00 - 18:00 (Bazar ertəsi - Cümə)
Ünvan: Bakı şəhəri.
İşin təsviri:
- Layihələrin gedişatına nəzarət edilməsi və iş axınını yolunda saxlamaq üçün komanda üzvlərinin koordinasiyası;
- KPI-ları yerinə yetirmək üçün layihənin bütün proseslərinin ümumi idarə edilməsi;
- Vaxt qrafikini izləməklə layihələrə davamlı olaraq nəzarət edilməsi, mərhələlərin gedişatının və keyfiyyətinin qiymətləndirilməsi, zəruri hallarda risklərin azaldılması üzrə təkliflərin verilməsi;
- Layihələrin sənədləşmə prosesinin standartlara uyğun hazırlanması və həyata keçirilməsi;
- Layihə ilə bağlı təqdimatların hazırlanması, görüşlərin təşkil edilməsi və bu təqdimatların layihənin maraqlı tərəflərinə çatdırılması;
- Digər layihə qrupları ilə koordinasiyanın həyata keçirilməsi;
- Layihələrlə bağlı hesabatlar, arayışlar və məlumatların hazırlanması;
- Layihə xərclərinin izlənməsi və lazımi məlumatların təqdim edilməsi.
Namizədə dair tələblər:
- Ali təhsil (magistratura təhsili üstünlükdür);
- Layihələrin idarə edilməsi sahəsi üzrə minimum 2 il iş təcrübəsi;
- PMP, CAPM və ya sahə üzrə digər sertifikatları olan namizədlərə üstünlük verilir;
- Səlis Azərbaycan dili biliyi (Rus və İngilis dili biliyi üstünlükdür);
- Yüksək səviyyədə MS Office proqramlarında (xüsusilə, MS Excel, MS Power BI və MS Power Point) işləmək bacarığı, Jira üzrə biliklər;
- Analitik düşüncə, nəticəyönümlülük və problem həll etmə bacarığı;
- Ünsiyyətcillik, komandada işləmə və liderlik bacarıqları;
- Sənədlərin idarə edilməsi və layihə idarəetmə vasitələrindən istifadə etmək bacarığı.
Uyğun namizədlərdən CV-lərini mövzu sətrində “Layihə koordinatoru” qeydi edərək göndərməyini xahiş edirik.