Dövlət adından yaradılan publik hüquqi şəxs
İxracın təşviqi departamentinin ixracatçılar ilə iş şöbəsinin böyük mütəxəssisi
Son tarix 13 yan 2023 - [email protected]
Vəzifə öhdəlikləri:
- Departament direktoru və ya şöbə müdiri tərəfindən həvalə olunmuş işləri vaxtında və keyfiyyətlə yerinə yetirmək;
- Şöbənin vəzifələrini yerinə yetirmək üçün səlahiyyətləri daxilində qurumun digər struktur bölmələrindən zəruri məlumat və sənədləri almaq;
- Şöbənin fəaliyyəti ilə bağlı aylıq, dövri hesabatları hazırlamaq və şöbənin müdirinə təqdim etmək;
- Müvafiq dövlət proqramları və sənədlərində quruma tapşırılmış işlərin həyata keçirilməsi ilə bağlı aidiyyəti hesabatların hazırlanmasında iştirak etmək;
- İxracatçıların qəbulunda iştirak etmək, quruma daxil olan ixracatçıların müraciətlərinə aidiyyəti üzrə baxmaq və qanunvericiliklə müəyyən edilmiş müddətdə və qaydada müvafiq tədbirlər görmək;
- Qurumun digər strukturları ilə əlaqəli şəkildə ixracatçılar üçün maarifləndirmə (seminar, təlim kursları və s.) tədbirlərinin keçirilməsini təşkil etmək və onların bu kimi tədbirlərdə iştirakına yardım etmək;
- İxracın təşviqi sahəsində qanunvericiliyi nəzərdən keçirmək və tələb olunan məlumatları şöbə müdirinə təqdim etmək;
- İxracatçıların problemlərinin həlli istiqamətində lazımi addımları atmaq;
- Şöbənin fəaliyyət sahəsinə aid uçot-statistik və hesabat işlərini aparmaq;
- Rəhbərlik tərəfindən verilmiş digər tapşırıqları yerinə yetirmək.
İş qrafiki:
- Bazar ertəsi - Cümə günləri, saat 09:00 – 18:00 dək;
- Zərurət olduqda şənbə günü - yarım gün.
Vəzifəyə dair tələblər:
- Təhsilə dair tələblər: İqtisadiyyat, hüquq, idarəetmə, sosial elmlər və ya oxşar sahələr üzrə ali təhsil;
- İş stajına dair tələblər: bu sahədə ən azı 3 il iş stajı;
- Yaş: 23 yaşdan yuxarı;
- Kompüter biliklərinə dair tələblər: MS Offıce proqramları - yüksək səviyyədə;
- Xarici dil biliklərinə dair tələblər: İngilis dili – B2; Rus dili – B2.
Vəzifəyə dair tələb edilən şəxsi keyfiyyətlər və bacarıqlar:
- Komanda ilə işləmək bacarığı;
- İş planlama və təşkil etmə, idarəetmə bacarığı;
- Yazılı və şifahi kommunikasiya bacarığı;
- Təqdimat bacarığı;
- Yaradıcı qabiliyyət;
- Analitik təhlil;
- Gərgin iş qrafikinə uyğunlaşma.
Göstərilən tələblərə cavab verən namizədlərdən CV-lərini mövzu hissəsinə “İxracatçılar ilə iş şöbəsinin böyük mütəxəssisi” yazaraq elektron poçt ünvanına göndərmələri xahiş olunur.
İxracın təşviqi departamentinin ixracatçılar ilə iş şöbəsinin aparıcı mütəxəssisi
Son tarix 13 yan 2023 [email protected]
Vəzifə öhdəlikləri:
- Departament direktoru və ya şöbə müdiri tərəfindən həvalə olunmuş işləri vaxtında və keyfiyyətlə yerinə yetirmək;
- Şöbəyə həvalə olunmuş vəzifələrin icrasını təmin etmək məqsədilə iş planında nəzərdə tutulmuş tədbirləri vaxtında və keyfiyyətlə həyata keçirmək;
- Müvafiq dövlət proqramları və sənədlərində quruma tapşırılmış işlərin həyata keçirilməsi ilə bağlı aidiyyəti hesabatların hazırlanmasında iştirak etmək;
- Şöbənin vəzifələrini yerinə yetirmək üçün səlahiyyətləri daxilində qurumun digər struktur bölmələrindən zəruri məlumat və sənədləri almaq;
- Şöbənin fəaliyyəti ilə bağlı aylıq, dövri hesabatların hazırlanmasında iştirak etmək;
- İxracatçıların qəbulunda iştirak etmək, quruma daxil olan ixracatçıların müraciətlərinə aidiyyəti üzrə baxmaq və qanunvericiliklə müəyyən edilmiş müddətdə və qaydada müvafiq tədbirlər görmək;
- Qurumun digər strukturları ilə əlaqəli şəkildə ixracatçılar üçün maarifləndirmə (seminar, təlim kursları və s.) tədbirlərinin keçirilməsində iştirak etmək;
- İxracın təşviqi sahəsində qanunvericiliyi nəzərdən keçirmək və tələb olunan məlumatları şöbə müdirinə təqdim etmək;
- İxracatçıların problemlərinin həlli istiqamətində lazımi addımları atmaq;
- Şöbənin fəaliyyət sahəsinə aid uçot-statistik və hesabat işlərini aparılmasında iştirak etmək;
- Rəhbərlik tərəfindən verilmiş digər tapşırıqları yerinə yetirmək.
İş qrafiki:
- Bazar ertəsi - Cümə günləri, saat 09:00 – 18:00 dək;
- Zərurət olduqda şənbə günü - yarım gün.
Vəzifəyə dair tələblər:
- Təhsilə dair tələblər: İqtisadiyyat, hüquq, idarəetmə, sosial elmlər və ya oxşar sahələr üzrə ali təhsil;
- İş stajına dair tələblər: bu sahədə ən azı 2 il iş stajı;
- Yaş: 23 yaşdan yuxarı;
- Kompüter biliklərinə dair tələblər: MS Offıce proqramları - yüksək səviyyədə;
- Xarici dil biliklərinə dair tələblər: İngilis dili – B1; Rus dili – B1.
Vəzifəyə dair tələb edilən şəxsi keyfiyyətlər və bacarıqlar:
- Komanda ilə işləmək bacarığı;
- İş planlama və təşkil etmə, idarəetmə bacarığı;
- Yazılı və şifahi kommunikasiya bacarığı;
- Təqdimat bacarığı;
- Yaradıcı qabiliyyət;
- Analitik təhlil;
- Gərgin iş qrafikinə uyğunlaşma.
Göstərilən tələblərə cavab verən namizədlərdən CV-lərini mövzu hissəsinə “İxracatçılar ilə iş şöbəsinin aparıcı mütəxəssisi” yazaraq elektron poçt ünvanına göndərmələri xahiş olunur.
İxracın təşviqi departamentinin ixrac bazarları ilə iş şöbəsinin müdiri
Son tarix 13 yan 2023 [email protected]
Vəzifə öhdəlikləri:
- Şöbənin fəaliyyətini təşkil etmək və ona rəhbərlik etmək;
- Şöbəni təmsil etmək;
- Şöbəyə həvalə olunmuş vəzifələrin icrasını təmin etmək məqsədilə tərtib edilmiş iş planlarını və digər bu kimi sənədləri imzalamaq, habelə iş planında nəzərdə tutulmuş tədbirlərin vaxtında və keyfiyyətlə icra edilməsinə nəzarət etmək;
- Quruma daxil olan və şöbənin səlahiyyətlərinə aid olan məktub, müraciət və digər sənədlərə qanunvericiliyə uyğun olaraq baxılmasını təmin etmək;
- İxrac bazarlarında mövcud təcrübənin öyrənilməsi və Azərbaycan Respublikasında tətbiqi üçün təkliflərin verilməsi istiqamətində işlərin görülməsi;
- İxracın təşviqi məqsədilə xarici ölkələrin müvafiq qurumları ilə birgə konfransların, forumların və belə xarakterli digər tədbirlərin Azərbaycanda təşkil olunması ilə bağlı danışıqların aparılmasında iştirak etmək;
- Şöbənin fəaliyyəti ilə əlaqədar dövlət orqanlarında təmsilçiliyi yerinə yetirmək;
- Tabeliyində olan əməkdaşlar arasında iş bölgüsü aparmaq, onların fəaliyyətini əlaqələndirmək, əmək, icra və xidmət intizamına riayət etmələrinə nəzarət etmək;
- İxrac bazarları üzrə mövcud vəziyyəti təhlil etmək və bu istiqamətdə yaranan çətinliklərin həlli istiqamətində təkliflər vermək;
- İxrac bazarlarında mövcud prosedur, qaydalar və s. barədə məlumatlı olmaq və bunlarla bağlı ixracatçıların müraciətlərini cavablandırılmasını təmin etmək;
- Şöbənin fəaliyyətinin yekunu olan sənədlərin müəyyən olunmuş qaydada aidiyyəti üzrə və ya arxivə təhvil verilməsinə nəzarət etmək;
- Baş verən iqtisadi dəyişikliklərə dair məlumatlı olmaq və iqtisadi təhlillər apararaq onların ixrac bazarlarına təsirini müəyyən etmək;
- Şöbənin vəzifələrini yerinə yetirmək üçün səlahiyyətləri daxilində qurumun digər strukturlarından zəruri məlumat və sənədləri almaq;
- Şöbənin əməkdaşları barəsində həvəsləndirmə və intizam tənbehi tədbirləri görülməsi üçün qurumun rəhbərliyinə təqdimatlar vermək;
- Rəhbərlik tərəfindən verilmiş digər tapşırıqları yerinə yetirmək.
İş qrafiki:
- Bazar ertəsi - Cümə günləri, saat 09:00 – 18:00 dək;
- Zərurət olduqda şənbə günü - yarım gün
Vəzifəyə dair tələblər:
- Təhsilə dair tələblər: İqtisadiyyat, hüquq, idarəetmə, sosial elmlər və ya oxşar sahələr üzrə ali təhsil;
- İş stajına dair tələblər: bu sahədə ən azı 7 il iş stajı;
- Yaş: 27 yaşdan yuxarı;
- Kompüter biliklərinə dair tələblər: MS Offıce proqramları - yüksək səviyyədə;
- Xarici dil biliklərinə dair tələblər: İngilis dili – C1; Rus dili - C1.
Vəzifəyə dair tələb edilən şəxsi keyfiyyətlər və bacarıqlar:
- Komanda ilə işləmək bacarığı;
- İş planlama və təşkil etmə, idarəetmə bacarığı;
- Mükəmməl kommunikasiya bacarığı;
- Yaradıcı qabiliyyət;
- Analitik təhlil;
- Gərgin iş qrafikinə uyğunlaşma.
Göstərilən tələblərə cavab verən namizədlərdən CV-lərini mövzu hissəsinə “İxrac bazarları ilə iş şöbəsinin müdiri” yazaraq elektron poçt ünvanına göndərmələri xahiş olunur.
İxracın təşviqi departamentinin ixrac bazarları ilə iş şöbəsinin böyük mütəxəssisi
Son tarix 13 yan 2023 [email protected]
Vəzifə öhdəlikləri:
- Departament direktoru və ya şöbə müdiri tərəfindən həvalə olunmuş işləri vaxtında və keyfiyyətlə yerinə yetirmək;
- Şöbəyə həvalə olunmuş vəzifələrin icrasını təmin etmək məqsədilə iş planında nəzərdə tutulmuş tədbirləri vaxtında və keyfiyyətlə həyata keçirmək;
- Müvafiq dövlət proqramları və sənədlərində quruma tapşırılmış işlərin həyata keçirilməsi ilə bağlı aidiyyəti hesabatların hazırlanmasında iştitak etmək;
- İxrac bazarları üzrə qabaqcıl təcrübənin öyrənilməsi ilə bağlı xaricdə keçirilən forumlarda, konfranslarında, seminarlarında və digər tədbirlərdə qurumu təmsil etmək;
- Şöbənin vəzifələrini yerinə yetirmək üçün səlahiyyətləri daxilində qurumun digər struktur bölmələrindən zəruri məlumat və sənədləri almaq;
- İxracın təşviqi sahəsində qanunvericiliyi nəzərdən keçirmək və tələb olunan məlumatları şöbə müdirinə təqdim etmək;
- Şöbənin fəaliyyəti ilə bağlı aylıq, dövri hesabatları hazırlamaq və şöbənin müdirinə təqdim etmək;
- Quruma daxil olan şöbənin səlahiyyətinə aid müraciətlərə baxmaq və qanunvericiliklə müəyyən edilmiş müddətdə və qaydada müvafiq tədbirlər görmək;
- Qurumun digər strukturları ilə əlaqəli şəkildə ixracat bazarları üzrə məlumat mübadiləsinin yerinə yetirmək üçün tədbirlərin (seminar və s.) keçirilməsini təşkil etmək;
- İxracın təşviqi məqsədilə xarici ölkələrin müvafiq qurumları ilə birgə konfransların, forumların və belə xarakterli digər tədbirlərin Azərbaycanda təşkil olunması ilə bağlı danışıqların aparılmasında iştirak etmək;
- Şöbənin fəaliyyət sahəsinə aid uçot-statistik və hesabat işlərini aparmaq;
- Rəhbərlik tərəfindən verilmiş digər tapşırıqları yerinə yetirmək.
İş qrafiki:
- Bazar ertəsi - Cümə günləri, saat 09:00 – 18:00 dək;
- Zərurət olduqda şənbə günü - yarım gün.
Vəzifəyə dair tələblər:
- Təhsilə dair tələblər: İqtisadiyyat, hüquq, idarəetmə, sosial elmlər və ya oxşar sahələr üzrə ali təhsil;
- İş stajına dair tələblər: bu sahədə ən azı 3 il iş stajı;
- Yaş: 23 yaşdan yuxarı
- Kompüter biliklərinə dair tələblər: MS Offıce proqramları - yüksək səviyyədə;
- Xarici dil biliklərinə dair tələblər: İngilis dili – B2; Rus dili – B2
Vəzifəyə dair tələb edilən şəxsi keyfiyyətlər və bacarıqlar:
- Komanda ilə işləmək bacarığı;
- İş planlama və təşkil etmə, idarəetmə bacarığı;
- Yazılı və şifahi kommunikasiya bacarığı;
- Təqdimat bacarığı;
- Yaradıcı qabiliyyət;
- Analitik təhlil;
- Gərgin iş qrafikinə uyğunlaşma.
Göstərilən tələblərə cavab verən namizədlərdən CV-lərini mövzu hissəsinə “İxrac bazarları ilə iş şöbəsinin böyük mütəxəssisi” yazaraq elektron poçt ünvanına göndərmələri xahiş olunur.
İxracın təşviqi departamentinin ixracatçılar ilə iş şöbəsinin müdiri
Son tarix 13 yan 2023 [email protected]
Vəzifə öhdəlikləri:
- Şöbənin fəaliyyətini təşkil etmək və ona rəhbərlik etmək;
- Şöbəni təmsil etmək;
- Şöbəyə həvalə olunmuş vəzifələrin icrasını təmin etmək məqsədilə tərtib edilmiş iş planlarını və digər bu kimi sənədləri imzalamaq, habelə iş planında nəzərdə tutulmuş tədbirlərin vaxtında və keyfiyyətlə icra edilməsinə nəzarət etmək;
- İxracatçıların qəbulunu təşkil etmək, quruma daxil olan ixracatçıların müraciətlərinə aidiyyəti üzrə baxılması və qanunvericiliklə müəyyən edilmiş müddətdə və qaydada müvafiq tədbirlərin görülməsini təmin etmək;
- Şöbənin fəaliyyəti ilə əlaqədar dövlət orqanlarında təmsilçiliyi yerinə yetirmək;
- Tabeliyində olan əməkdaşlar arasında iş bölgüsü aparmaq, onların fəaliyyətini əlaqələndirmək, əmək, icra və xidmət intizamına riayət etmələrinə nəzarət etmək;
- İxracatçıların maraqlarına toxunan normativ-hüquqi, metodik və digər sənədlərin layihələrinin hazırlanmasında iştirak etmək;
- Şöbəyə daxil olan məktub, müraciət və digər sənədlərə qanunvericiliyə uyğun olaraq baxılmasını təmin etmək;
- Şöbənin fəaliyyətinin yekunu olan sənədlərin müəyyən olunmuş qaydada aidiyyəti üzrə və ya arxivə təhvil verilməsinə nəzarət etmək;
- Baş verən iqtisadi dəyişikliklərə dair məlumatlı olmaq və iqtisadi təhlillər apararaq onların ixrac siyasətinə təsirini müəyyən etmək;
- Şöbənin vəzifələrini yerinə yetirmək üçün səlahiyyətləri daxilində qurumun digər strukturlarından zəruri məlumat və sənədləri almaq;
- Şöbənin əməkdaşları barəsində həvəsləndirmə və intizam tənbehi tədbirləri görülməsi üçün qurumun rəhbərliyinə təqdimatlar vermək;
- Rəhbərlik tərəfindən verilmiş digər tapşırıqları yerinə yetirmək.
İş qrafiki:
- Bazar ertəsi - Cümə günləri, saat 09:00 – 18:00 dək;
- Zərurət olduqda şənbə günü - yarım gün
Vəzifəyə dair tələblər:
- Təhsilə dair tələblər: İqtisadiyyat, hüquq, idarəetmə, sosial elmlər və ya oxşar sahələr üzrə ali təhsil;
- İş stajına dair tələblər: bu sahədə ən azı 7 il iş stajı;
- Yaş: 27 yaşdan yuxarı;
- Kompüter biliklərinə dair tələblər: MS Offıce proqramları - yüksək səviyyədə;
- Xarici dil biliklərinə dair tələblər: İngilis dili – C1; Rus dili - C1.
Vəzifəyə dair tələb edilən şəxsi keyfiyyətlər və bacarıqlar:
- Komanda ilə işləmək bacarığı;
- İş planlama və təşkil etmə, idarəetmə bacarığı;
- Mükəmməl kommunikasiya bacarığı;
- Yaradıcı qabiliyyət;
- Analitik təhlil;
- Gərgin iş qrafikinə uyğunlaşma.
Göstərilən tələblərə cavab verən namizədlərdən CV-lərini mövzu hissəsinə “İxracatçılar ilə iş şöbəsinin müdiri” yazaraq elektron poçt ünvanına göndərmələri xahiş olunur.