Baku Export
Ofis meneceri/Resepşn
Son tarix 28 fev 2023 - [email protected]
Əsas tələblər:
- Sadəcə xanım namizədlər
- 22-35 yaş aralığı
- Xarici satış platformaları öyrədiləcək və həmin platformalarda işləyəcək
- İş ofis daxilindədir.
- İngilis dili rus biliyi üstünlükdür
- Güclü ünsiyyət, problem həll etmə və qərar vermək bacarığı
- Təqdim etmə qabiliyyəti yüksək dərəcədə olmalıdır
- Ünsiyyətcil və gülərüz olmalıdır
- Microsoft Office proqramlarını (WORD, EXCEL) bilmək
- Fikrini aydın ifadə etməyi bacarmaq.
- Yüksək ünsiyyət qurmaqda bacarıqlı olmaq.
- Məsuliyyət, düzgünlük, dəqiqlik və etibarlılıq kimi müsbət göstəricilərə sahib olmaq;
- Öyrənməyə həvəsli və insanlarla ünsiyyəti sevən.
- Ofisə yaxınlaşan qonaqları qarşılamaq, yönləndirmək, onları qəbul edəcək şəxsləri məlumatlandırmaq, Qisa vaxt sonra müştərilərlə özü görüşmək
- Daxil olan zəngləri qəbul etmək və onları təyinatı üzrə istiqamətləndirmək;
- SMM bilikləri, İnstagram , FB, Tiktok
- İş yazışmalarını aparmaq;
İş şərtləri:
- İş qrafiki: I- VI günlər 10:00-dan 19:00-dək,
- istirahət günü: bazar;
- Əmək haqqı: 700 AZN (müsahibənin nəticələrinə görə) +% bonus
- Ofis Elmlər metrosunun yaxınlığda yerləşir.
Müraciət:
[email protected] və 0502112439 nömrəsinə CV göndərə bilərsiz.
Tez bir zamanda CV göndərməyiniz üstünlüyünüzdür.
Ətraflı məlumat üçün: (+994) 502112439
Ünvan: Yasamal, Elmler metrosu
Agrico
Ofis Menecer
Son tarix 27 fev 2023 - [email protected]
Namizədə olan tələblər:
- Müvafiq sahədə 1 ilədək iş təcrübəsi;
- MS Excel-lə işləmə bacarığı;
- Rus dili – Sərbəst danışıq (müsahibə rus dilində aparılacaq);
- Öyrənməyə həvəsli və insanlarla ünsiyyəti sevən.
Vəzifə öhdəlikləri:
- Ofisə yaxınlaşan qonaqları qarşılamaq, yönləndirmək, onları qəbul edəcək şəxsləri məlumatlandırmaq;
- Daxil olan zəngləri qəbul etmək və onları təyinatı üzrə istiqamətləndirmək;
- Sənədlərin qəbulu, qeydiyyatı, aidiyyatı üzrə yönləndirmək, poçt və ya kuryer vasitəsi ilə ünvana çatdırılmasını təmin etmək;
- Ofis üçün tələb olunan ləvazimatların təmin edilməsi üçün sifariş blanklarını hazırlayaraq müvafiq şöbəyə yönləndirmək;
- Ofis daxili inzibati işlərin görülməsini təşkil etmək və ofisin təmizliyinə nəzarət etmək;
- Rəhbərin təqviminə nəzarət etmək, görüş və iclasları planlamaq və təşkil etmək;
- İclas nəticələrinin qeydiyyatını aparmaq;
- İş yazışmalarını aparmaq;
- İşgüzar səfərləri təşkil etmək.
İş şərtlərimiz:
- Əmək haqqı: 800 AZN;
- İş qrafiki : Tam iş günü (5 gün);
- İş saatları: 09:00-18:00;
- İş yeri: Ziya Bünyadov 1965, "Çinar Park" Biznes Mərkəzi;
Göstərilən tələblərə cavab verən namizədlərdən CV-lərini mövzu hissəsinə “Ofis Menecer” yazaraq göndərmələri xahiş olunur.