• Təhsil: Ali təhsil (Marketinq sahəsində)
• Kompüter bilikləri: MS Office (Excell yüksək səviyyədə)
• İş təcrübəsi: müvafiq sahədə minimum 1 il
Vəzifə öhdəlikləri:
• Marketinq strategiyasına uyğun illik kampaniya planının hazırlanması
• İllik kampaniya təqviminə uyğun xüsusi günlər nəzərə alınmaqla həftəlik kampanya planının hazırlanması
• Kampaniyaların hazırlanması, satışa elan edilməsi, test edilməsi, tətbiqinin izlənilməsi
• Kampaniyalarla bağlı təkliflərin verilməsi
• Rəqiblərin kampaniyalarının izlənilməsi və hesabatın verilməsi
• Market açılışları üçün kampanıyaların hazırlanması
Əlavə təminatlar:
· Nahar;
· Korporativ nömrə;
· Servis xidməti;
İş qrafiki:
İş saatları 09:00 – 18:00;
Nahar fasiləsi: 13:00-14:00
Şənbə və Bazar istirahət günü.
Göstərilən tələblərə cavab verən namizədlərdən CV-lərini mövzu (subject) hissəsinə “Ticari Marketinq üzrə mütəxəssis" yazaraq [email protected] ünvanına göndərmələri xahiş olunur.