Sales Channels Strategy Specialist
About the vacancy
Division: B2C Commercial
Department: Sales Channels Strategy and Services
Workplace: Port Baku South Tower
Employment type: Permanent
Jop type: Standard
Deadline to apply: 11.11.2020
Your main job responsibilities:
*To monitor sales channels and service points performance
*To prepare relevant report (weekly/monthly/quarterly)
*To ensure deployment of retail channel and service points guidelines
*Timely update and follow-up time to market process
*To ensure high level customer experience in different sales and service channels through relevant guidelines, monitor tools and measurement methods
*To take necessary actions for elimination of program software delays in order to organize the work of the retail teams
*To lead assigned projects
Your education and work experience:
*University Degree
*At least 2 years of work experience in Sales sphere
*Experience in project management, customer services, working with partners is a plus
Your skills and competencies:
*Customer Focus
*Teamwork and Collaboration
*Drive for Results
*Analytical skills
*Fluent knowledge of Azerbaijani and English languages (Knowledge of Russian language is a plus)
*Strong knowledge of MS Office Programs
How to apply?
Please send your CV to [email protected] e-mail address.
Applications without “Sales Channels Strategy Specialist” in email subject will not be considered.
Applications will be reviewed against position requirements and only shortlisted candidates will be contacted.
Satış kanallarının strategiyası üzrə mütəxəssis
Vakansiya haqqında
İdarə: B2C Kommersiya
Şöbə: Satış Kanallarının Strategiyası və Xidmətləri
İş yeri : Port Baku Cənub Qülləsi
İş müddəti : Daimi
İş qrafiki : standart
Son müraciət tarixi: 11.11.2020
Sizin əsas vəzifə öhdəlikləriniz:
*Satış kanalları və xidmət mərkəzlərinin performansını monitorinq etmək
*Müvafiq hesabatlar hazırlamaq (həftəlik/aylıq/rüblük)
*Pərakəndə satış kanalları və xidmət nöqtələri üzrə təlimatların yaradılmasını təmin etmək
*Mütəmadi olaraq müvafiq prosesləri yeniləmək və izləmək
*Müvafiq təlimatlar vasitəsilə müxtəlif satış kanallarında və xidmət nöqtələrində yüksək səviyyəli müştəri təcrübəsini təmin etmək və ölçmə metodlarını monitorinq etmək
*Satış kanallarının işinin yüksək səviyyədə təşkil edilməsinə mane olan proqram təminatı üzrə gecikmələrin aradan qaldırılması üçün lazımi tədbirlər görmək
*Həvalə olunmuş layihələri idarə etmək
Sizdən tələb olunan təhsil və iş təcrübəsi:
*Ali təhsil
*Satış sahəsi üzrə ən azı 2 il iş təcrübəsi
*Layihələrin idarə edilməsi, müştərilərlə əlaqələr, partnyorlarla işləmə təcrübəsi üstünlük hesab olunur
Sizdən tələb olunan bacarıq və səriştəliklər:
*Müştəriyönümlü
*Komanda işi və əməkdaşlıq
*Nəticəyönümlü
*Analitika qabiliyyəti
*Azərbaycan və İngilis dillərini səlis bilmək (Rus dili biliyi üstünlük hesab olunur)
*MS Office proqramlarını mükəmməl bilmək
Müraciət etmək üçün
CV-nizi [email protected] e-mail ünvanına göndərməyinizi xahiş edirik.
Mövzu hissəsində “Satış kanallarının strategiyası üzrə mütəxəssis” qeyd olunmayan müraciətlər nəzərə alınmayacaqdır.
Müraciətlər vakansiyanın tələblərinə əsasən dəyərləndiriləcək və yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.