İş barədə məlumat:
• Tikintiyə dair müvafiq lisenziya, icazə və digər, eyni zamanda texniki sənədlərin hazırlanma, alınma prosesini təmin etmək və icra prosedurunda iştirak etmək.
• Sənədləşmə prosesində meydana çıxan problemlərinin aradan qaldırılmasını təmin etmək, layihə dəyişiklikləri və bənzəri durumların kargüzarlıq hissəsinin hazırlanması, müvafiq qurumlardan lazımi sənədlərin təmin olunması.
• Tikintiyə dair dövlət qurumları ilə standart prosedur görüşlərinin həyata keçirilməsi, eləcə də qanunverilcilikdən irəli gələn digər məsələlərin həll edilməsi.
• Binaların istismara dair bütün prosedur sənədləşmələrinin hazırlanması.
• Sənədlərin düzgün idarə edilməsinin təşkil edərək daxil olan sənədləri qəbul etmək, qeydə almaq və aidiyyəti üzrə bölüşdürmək;
• Elektron sənəd dövriyyəsi sisteminin effektiv istifadəsini təşkil etmək və onun təkmilləşdirilməsi üzrə təkliflər vermək;
• Sifarişçi ilə Podratçı şirkət arasında sistemli olaraq sənəd mübadiləsinin yerinə yetirilməsi, idarə və nəzarət olunması;
• Sənədlərin keyfiyyət tələblərinə uyğun olaraq hazırlanması təmin etmək;
• Layihə prosedurlarına uyğun olaraq Sənədlərin idarə olunması sistemi üçün sistem administratoru kimi çıxış etmək.
• Layihələr çərçivəsində keçirilən toplantıların əlaqələndirilməsi, toplantı (iclas) protokollarının tərtibatı, razılaşdırılması və yayımlanması;
• Bütün sənəd və məlumatların qeydiyyat sisteminə daxil edilməsi, onların dəqiq və mövcud tarixə uyğun şəkildə sıralanmasının təmin edilməsi, dövriyyədə olan sənədlər brədə məlumatların müvafiq qaydada ötürülməsi və qəbul edilməsi;
• Tikinti prosesində bütün müvafiq tərəflərdən və tərəflərə sənəd axınının qeydiyyatını və nəzarətinin təşkili;
• Sənəd dövriyyəsinin uçot-nəzarət işini təşkil etməklə sənədlərin dövriyyəsinə və icra müddətinə nəzarət etmək, pozuntu halları barədə rəhbərliyi məlumatlandırmaq;
• Sənədlərin təhlükəsizliyinin təmin olunması üçün ehtiyat nüsxələrinin saxlanması və arxivləşdirmə.
Namizədə tələblər:
• Ali (texniki arzuolunandır) təhsil və müvafiq sahədə iş təcrübəsi;
• Kompüter biliyi (İnternet, MS Word, MS Excel, MS Outlook (AutoCad arzuolunandır));
• Azərbaycan dilində qabilliyyəti və ünsiyyət bacarığı; rus dili arzuolunandır.
• Təşkilati bacarıqlar;
• Yazılı və şifahi ünsiyyət bacarığı;
• Yüksək etik davranış qabiliyyəti;
• Səbrli və məsuliyyətli olmalı.
Əlavə məlumat:
• İş qrafiki: 6 günlük iş qrafikinə uyğun olaraq müəyyən edilir.
• Əmək haqqı: namizədin bilik və bacarıqları əsasında müəyyən olunur.
CV-lərinizi [email protected] ünvanına "sənədləşmə üzrə mütəxəssis" başlığı ilə göndərməyiniz və ya https://melissapark.az/vakansiyalar bölməsindən müraciət etməyiniz xahiş olunur.