Asthetiklab
SMM - Digital Manager
Son tarix 13 avq 2024 - [email protected]
Основные обязанности:
- Ведение и продвижение аккаунтов бренда в социальных сетях (Facebook, Instagram, Youtube, Tiktok)
- Подготовка и размещение ежедневного, еженедельного и ежемесячного высококачественного контента в социальных сетях
- Предоставление обратной связи подписчикам на страницах социальных сетей бренда
- Размещение и мониторинг эффективности рекламы в социальных сетях
- Создание и управление рекламными акциями и кампаниями в социальных сетях
- Контент-менеджмент (проведение исследований тенденций и инноваций)
- Поиск, подбор и сотрудничество с блогерами (коллаборации, фотосессии и т.д.)
- Управление WEB сайтом, продвижение онлайн продаж на цифровой площадке бренда: размещение ассортимента, веб-анимация, управление цифровым каталогом, интернет-мерчендайзинг, оптимизация контента для SEO, поддержание гигиены сайта, предоставление обратной связи покупателям
- Анализ эффективности компаний цифрового маркетинга, общая аналитика продаж
Требования к кандидату:
- Высшее образование
- Опыт работы не менее двух лет в соответствующей должности
- Высокий уровень владения компьютером (MS Power Point, Excel,)
- Креативность, коммуникативные навыки, аналитические способности, высокий уровень ответственности
- Знание азербайджанского, русского и английского языков
Условия работы:
- рабочий график: с 10.00 до 19.00
- рабочая неделя: 6/1
- оформление по ТК Азербайджанской Республики
- з/п-1500-5000
Пожалуйста, отправьте свое резюме на адрес электронной почты, указав в теме письма "SMM - digital manager"
Layihə rəhbəri
Son tarix 09 avq 2024 [email protected]
İşin təsviri:
- Müəyyən edilmiş büdcə, plan, keyfiyyət standartları və müştəri tələblərinə görə layihənin idarə edilməsi;
- Hazırlanan hesabatlar ilə əlaqədar işin həcmini , maliyyə ehtiyacı və layihə sonu proyeksiya ehtimalları ilə layihənin hazırlanması zamanı ortaya çıxa bilən səhvləri müəyyən edərək lazımi tədbirlərin alınmasını təmin etmək;
- Layihə üzrə şirkəti təmsiletmə, o cümlədən müştəri, məsləhətçi, subpodrat və dövlət qurumları ilə olan münasibətlərin tənzimlənməsi;
- Layihə üçün lazımı işçi qüvvəsi, avadanlıq və mal – materialların müəyyən edilməsi;
- Layihənin icrası prosesində yaranmış hər hansısa bir dəyişiklik və ya problemlə bağlı memar və sifarişçi arasında düzgün koordinasiyanın qurulması və mövcud problemin həlli;
- Tikinti layihəsinə cəlb edilmiş podratçı və subpodratçı firmaların gördüyü işlərin müəyyən edilmiş vaxt çərçivəsində təhvil verilməsinə nəzarət edilməsi;
- Layihə ilə bağlı gündəlik hesabatların rəhbərliyə təqdim edilməsi;
- Ondan asılı olan layihə və ya layihələrin baş planı, büdcə və iş proqramlarının hazırlanması, lazım olduğu təqdirdə təftiş edilməsi, bunların icrasına nəzarət etmək və rəhbərliyə hesabat vermək;
- Gündəlik hesabatların hazırlanması və əlaqəli şəxslərə çatdırılmasını təşkil etmək.
Ümumi tələblər:
- Tikinti layihələrinin idarəedilməsi sahəsində azı 7-8 il iş təcrübəsi;
- Mühəndislik ixtisası üzrə ali təhsil;
- Dil bilikləri: Azərbaycan dili-səlis, Rus dili-səlis, İngilis dili-yaxşı;
- Kompüter bacarıqları: MS Office, Autocad;
- Tikinti normalarına və layihə idarəedilməsinə dair biliklər;
- PMP və ya digər oxşar sertifikatların olması arzuolunandır;
- Yüksək səviyyədə ünsiyyət və idarəetmə bacarığı;
- Ezamiyyətlərə açıq olmaq.
İş şərtləri:
- İş qrafiki: I-V günlər
- İş saatı: 09:00-dan 18:00
- Əmək haqqı: 4000-5000 azn
Yalnız tələblərə uyğun olan namizədlər CV-ni e-mail ünvanına “Layihə rəhbəri” qeyd edərək göndərsinlər.
A+Co ASC
Heyvan yemləri üzrə satış meneceri
Son tarix 12 avq 2024 - [email protected]
Vəzifə üzrə tələblər:
- Ali və ya texnikum təhsili (baytarlıq, zootexniklik, Qida mühəndisliyi, Aqronom, kənd təsərrüfatı sahələri arzuolunandır);
- B kateqoriyalı sürücülük vəsiqəsi;
- Ünsiyyətcilllik və inandırma bacarığı;
- Heyvandarlıq və quşculuq sahəsində satış işi təcrübəsi.
Vəzifə öhdəlikləri:
- Yem məhsulları üzrə satış hədəflərinin yerinə yetirilməsi;
- Məsul olduğu ərazilərə satışı həyata keçirilməsi;
- Müştərilərdən sifarişlərin qəbul edilməsi;
- Yerli bazarı araşdırmaq və yeni fermer təsərrüfatlarını cəlb edilməsi;
- Müştərilərlə sənədləşmə işininin təşkil edilməsi;
- Şirkətin məhsul və kompaniyaları haqqında müştəriləri məlumatlandırılması;
- Satışı analiz edərək müdiriyyətə təkliflər verilməsi.
İş şəraiti:
- İş yeri: Bakı;
- 5 günlük iş rejimi;
- Əməkhaqqı: Bonuslar daxil olmaqla 5000 AZN
- AR Əmək məcəlləsinə uyğun olaraq qeydiyyat;
- Nəqliyyat vasitəsinə amortizasiya verilir;
- Nahar şirkət tərəfindən verilir;
- Telefon danışıq xərcləri şirkət tərəfindən verilir.
Göstərilən tələblərə cavab verən namizədlərdən CV-lərini mövzu yerinə “Heyvan yemləri üzrə satış meneceri” yazaraq email ünvanına göndərilməsi xahiş olunur. Yalnız tələblərə cavab verən namizədlər müsahibəyə dəvət olunacaqdır.
Master Blend
Lead Marketing Manager
Son tarix 19 avq 2024 - [email protected]
In this role you will:
- Develop and implement marketing strategies and promotional programs (both brand and consumer-related) through market forces and third parties.
- Control and execute marketing activities to support brand objectives, based on approved marketing strategies and sales plans.
- Analyze market data and present strategic steps and proposals related to competitors, market trends, promotions, brands, and customers.
- Maintain the highest levels of customer service and satisfaction in relationships with brand owners (producers).
- Lead and inspire the marketing team to achieve high performance and continuous improvement in all marketing activities.
- Prepare and submit monthly and quarterly reports for brand owners in a timely manner.
Competencies for success:
- Proven experience as a Brand/ Marketing Manager, or in any other relevant role.
- Fluency in English and Russian languages.
- Deep understanding of marketing channels, their distribution, and utilization potential.
- Self-motivation and capability to drive team success independently.
- Proven ability to lead and inspire a team.
- Knowledge of the premium brand trade sector and its complexities would be an advantage.
- Having a valid driver's license and access to a personal vehicle for use is highly desirable.
Company offers:
- Competitive salary and a performance-based bonus system (total salary up to 5,000 AZN, including bonuses).
- Opportunity to work with the most famous super-premium brands.
- Unique experience in an international company and collaboration with global market leaders.
- A dynamic international business that will foster your professional and personal growth.
- A wide variety of areas for specialization: business development, brand/ product management, consumer engagement, consumer insights, promotions/ events.
- Transparent and honest conditions of employment, motivation and social security.
Umico (Competo MMC)
Özünə hədiyyə sifarişi üzrə menecer
Son tarix 01 avq 2024 - [email protected]
“Umico Market” Özünə hədiyyə sifarişi üzrə menecer vakansiyasını elan edir! Hədiyyələr isə özünüz üçündür!
Bəli, bu bir zarafat deyil. Təcili olaraq ay ərzində özünə “Umico Market”dən bir-birindən maraqlı hədiyyələr sifariş etməyə hazır olan işçi axtarırıq. İdeal hədiyyə hansıdır? Smartfon, sevimli ətir və ya yeni tava? Biz onları sizə tamamilə pulsuz çatdıracağıq. Təbii ki, əməkhaqqı da alacaqsınız.
Öhdəliklər:
- “Umico Market”də 500.000 məhsul arasından çətin və maraqlı seçimlər etmək. Kuryerlərimiz sifarişlərinizi evinizə, ofisinizə və hətta isti yay günlərini nəzərə alaraq çimərliyə çatdıracaq.
- Həyəcan və səbrsizliklə çatdırılmanın gözlənilməsi.
- Hədiyyəni əldə etməkdən və onun istifadəsindən zövq almaq.
- Hədiyyə ilə bağlı təəssüratları bölüşmək.
- Bunları 30 gün təkrarlamaq! Düşünürük ki, bu heç də sıxıcı deyil.
Tələblər:
- Özünü sevindirmək bacarığı.
- Əyləncəli həyat mövqeyi.
- Ən həvəssiz anlarda belə hədiyyə sifariş etmək arzusu.
- Müxtəlif kateqoriyalardan hədiyyələr seçmək üçün yüksək zövq və dünyagörüşü.
- İş təcrübəsi tələb olunmur.
- Azərbaycanın istənilən bölgəsindən namizədlərə baxılacaq.
- Sosial mediada aktiv hesab.
- İzləyicilərlə ünsiyyət qurmaq bacarığı.
İş mühiti:
- Çevik iş qrafiki.
- Rəqabətli əmək haqqı.
- Gecikmə olmadan ödəniş.
- Məsafədən işləmək imkanı.
- Əlavə iş imkanı.
- Perspektivli şirkətdə işləmək imkanı.
- Əmək haqqı: 3000 azn net
Əgər vakansiyanı sona qədər oxudunsa və bu vakansiyanın sənin üçün uyğun olduğunu düşünürsənsə, CV-ni e-mail adresinə yolla, istəklərin reallığa çevrildiyi iş yerində - “Umico”da işləmək fürsətini qaçırma!