“Komtec LTD” MMC-nin Müştəri Xidmətləri Bölümünün ,Əlaqə Mərkəzi təmsilçisi
Öhdəliklər:
1. Əlaqə Mərkəzinə daxil olan zəngləli qəbul etmək, şirkətin fəaliyyətinə dair sualları cavablandırmaq.
2. Şirkətin fəaliyyəti ilə bağlı istək və şikayətlərin qeydiyyatını aparmaq, müvafiq bölmələrə. yönləndirmək, həll olunmasını izləmək, həlli məqsədi ilə müvafiq tədbirlər görmək.
- Təhsil: Ali, Orta-ixtisaslı
- Kompetensiyalar: Hörmətçil, səbrlə dinləyə bilən, stresə davamlı, diqqətli, fikirlərini aydın izah edən, komanda ruhu yüksək olan, dürüst, cəld
- Müəyyən sahələrdə peşəkarliq (dərəcələri): Zəng mərkəzi, üz-üzə müştəri xidmətləri, qəbul şöbəsi (receptionist)
- İş təcrübəsi: 1-3 il
- Dil və İT bilikləri: Azərbaycan, rus-əla,ingilis dilləri; MS Excel, MS Outlook, Internet browser-ləri, MS Word
- Xüsusi tələblər: Danışıq və eşitmə qüsuru olmayan
CV-lər [email protected] mailinə göndərilsin.