İcbari Tibbi Sığorta üzrə Dövlət Agentliyi
Təchizat və satınalma şöbəsinin məsləhətçisi
Son tarix 27 mar 2024 - [email protected]
Biz nə təklif edirik:
- Gənc və peşəkar kollektivdə çalışmağın üstünlüyü;
- Yüksək komanda ruhunda əməkdaşlıq və zəngin təcrübənin qazanılması;
- Karyera irəliləyişlərində yaradılan şərait;
- Rəqabətədavamlı əmək haqqı;
- İldə üç dəfə mükafat.
Bizim üçün uyğun namizəd:
- Ali təhsil;
- Sahə üzrə minimum 3 il iş təcrübəsi;
- Azərbaycan dilində səlis yazılı və şifahi ünsiyyət;
- Dövlət satınalmaları haqqında qanunvericilik bilikləri;
- Ofis proqramları üzrə biliklər;
- Vaxtın idarəedilməsi bacarığı;
- Problem həlletmə bacarığı.
Görəcəyiniz işlər:
- Satınalmaların planlaşdırılması və struktur bölmələrin təlabatlarını öncədən müəyyənləşdirmək məqsədilə məlumatların tələb edilməsi;
- Tenderin əsas şərtlər toplusunun hazırlanması;
- Dövlət satınalmalarının vahid internet portalında elanların dərc olunması;
- Malların (işlərin və xidmətlərin) satınalınması üzrə bağlanmış müqavilələrin icrasına nəzarət;
- Bağlanmış müqavilələrə uyğun olaraq malların (işlərin və xidmətlərin) sifarişi üzrə müvafiq tədbirlərin həyata keçirilməsi;
- Dövlət satınalmaları ilə bağlı məktubların hazırlanması;
- Fəaliyyət istiqaməti üzrə hesabatların hazırlanması.
Əlavə məlumatlar:
- İş qrafiki: Bazar ertəsi - Cümə, 5 günlük iş həftəsi;
- İş vaxtı: 09:00 – 18:00;
- İş yeri: Bakı şəh., Lev Tolstoy küç.,170.
Müraciət qaydası:
- Vakansiyaya son müraciət tarixi: 26.03.2024-cü il;
- CV-lər e-mail ünvanına göndərilməlidir;
- Müraciət etdiyiniz vəzifənin adı “mövzu” bölməsində qeyd edilməlidir;
- Müraciətlər nəzərdən keçiriləcək, yalnız tələblərə cavab verən namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.
Layihələrin idarəolunması şöbəsinin məsləhətçisi
Son tarix 27 mar 2024 [email protected]
Biz nə təklif edirik:
- Gənc və peşəkar kollektivdə çalışmağın üstünlüyü;
- Yüksək komanda ruhunda əməkdaşlıq və zəngin təcrübənin qazanılması;
- Karyera irəliləyişlərində yaradılan şərait;
- Rəqabətədavamlı əmək haqqı;
- İldə üç dəfə mükafat.
Bizim üçün uyğun namizəd:
- Ali təhsil (maliyyə, iqtisadiyyat, biznesin təşkili, səhiyyə və idarəetmə sahələri üzrə olması üstünlükdür);
- Layihələrin idarəolunması sahəsində minimum 2 il iş təcrübəsi;
- Layihələrin idarəolunması üzrə proqram təminatlarında istifadə təcrübəsi arzuolunandır;
- PMP, PMO və ya PMI sertifikatlarının olması üstünlükdür;
- Yaxşı səviyyədə İngilis dili biliyi;
- MS Office proqramlarından peşəkar səviyyədə istifadə bacarığı;
- Vaxtın idarə olunması bacarığı;
- Yüksək səviyyədə təqdimetmə və ünsiyyət bacarıqları.
Görəcəyiniz işlər:
- Layihə tələblərini və məqsədlərini müəyyən etmək üçün daxili müştərilərlə əlaqə saxlamaq;
- Büdcə daxilində qalmaq üçün layihə xərclərinə nəzarət etmək;
- Layihənin mərhələləri və nəticələrinin izlənməsi;
- Layihə sənədlərinin hazırlanması;
- Layihə planlarına dəyişikliklərin təklif edilməsi, nəzərdən keçirilməsi və təsdiq edilməsi.
Əlavə məlumatlar:
- İş qrafiki: 5 günlük iş həftəsi;
- İş vaxtı: 09:00 – 18:00;
- İş yeri: Bakı şəh., Begoc Biznes Mərkəzi.
Müraciət qaydası:
- Vakansiyaya son müraciət tarixi: 26.03.2024-cü il;
- CV-lər e-mail ünvanına göndərilməlidir;
- Müraciət etdiyiniz vəzifənin adı “mövzu” bölməsində qeyd edilməlidir;
- Müraciətlər nəzərdən keçiriləcək, yalnız tələblərə cavab verən namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.
Təchizat və satınalma şöbəsinin mütəxəssisi
Son tarix 27 mar 2024 [email protected]
Biz nə təklif edirik:
- Gənc və peşəkar kollektivdə çalışmağın üstünlüyü;
- Yüksək komanda ruhunda əməkdaşlıq və zəngin təcrübənin qazanılması;
- Karyera irəliləyişlərində yaradılan şərait;
- Rəqabətədavamlı əmək haqqı;
- İldə üç dəfə mükafat.
Bizim üçün uyğun namizəd:
- Ali təhsil;
- Sahə üzrə minimum 1 il iş təcrübəsi;
- Azərbaycan dilində səlis yazılı və şifahi ünsiyyət;
- Dövlət satınalmaları haqqında qanunvericilik bilikləri;
- Ofis proqramları üzrə biliklər;
- Vaxtın idarəedilməsi bacarığı;
- Problem həlletmə bacarığı.
Görəcəyiniz işlər:
- Satınalmaların planlaşdırılması və struktur bölmələrin təlabatlarını öncədən müəyyənləşdirmək məqsədilə məlumatların tələb edilməsi;
- Malların (işlərin və xidmətlərin) satınalınması üzrə bağlanmış müqavilələrin icrasına nəzarət;
- Bağlanmış müqavilələrə uyğun olaraq malların (işlərin və xidmətlərin) sifarişi üzrə müvafiq tədbirlərin həyata keçirilməsi;
- Dövlət satınalmaları ilə bağlı məktubların hazırlanması;
- Fəaliyyət istiqaməti üzrə hesabatların hazırlanması.
Əlavə məlumatlar:
- İş qrafiki: Bazar ertəsi - Cümə, 5 günlük iş həftəsi;
- İş vaxtı: 09:00 – 18:00;
- İş yeri: Bakı şəh., Lev Tolstoy küç.,170.
Müraciət qaydası:
- Vakansiyaya son müraciət tarixi: 26.03.2024-cü il;
- CV-lər e-mail ünvanına göndərilməlidir;
- Müraciət etdiyiniz vəzifənin adı “mövzu” bölməsində qeyd edilməlidir;
- Müraciətlər nəzərdən keçiriləcək, yalnız tələblərə cavab verən namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.