Sara Invest Holding
Hüquqşünas
Son tarix 23 mar 2023 [email protected]
Prestij Hüquq Mərkəzi hüquqşunas vakansiyasını elan edir.
İş barədə məlumat:
- Müəssisənin fəaliyyətinin qanunvericiliye əsasən həyata keçirilməsini təmin etmək.
- Müəssisənin faaliyyətinin normativ bazasının yaradılmasını təşkil etmək.
- Daxili normativ sənədlərinin hazırlanması ve hazırlanmasına nəzaret.
- Müəssisanin müqavile tərtibatnın iddia ve teləblər üzrə işlərinin təşkili
- .Müəssisənin hüquq və qanuni maraqlarının etibarname əsasında məhkəmələrdə, digər dövlet orqanlarında fiziki ve hüquqi şəxslərin qarşısında müdafiəsini təmin etmak. Müəssisenin təhlil ve ekspertiza işlərini təşkil etmek ve heyata keçirtmək.
- Struktur bölmelerine ve işçilerinə hüquqi məsələlər üzrə göstərişlərin ve məsləhətlərin verilməsi
- Aidiyyati sahələr üzrə, o cümlədən mülki, maliyye, vərgi, əmək ve başqa sahələr üzrə
Namizədə tələblər:
- Təhsil: Hüquq elmləri üzrə Ali təhsil
- Dil bilikləri: Azərbaycan dili əla, ingilis əla, rus dili arzuolunandır
- Yaş həddi: 21-30
- İT biliklər: Ofis programları
- İş təcrübə: Minimum 6 ay
- İşgüzar bacarıqlar: Çevik,Qərarverici,analitik düşüncə
İş şəraiti:
- AR Əmək Məcəlləsinə əsasən sənədləşmə
- 5 günlük iş qrafiki.
Əmək haqqı:
- 600-800 AZN
- Maaş va karyera yüksəlişi nəzərdə tutulur
Uyğun namizədlər CV-lərinizi mail ünvanına göndərin.
Personal assistant
Son tarix 24 mar 2023 [email protected]
İş barədə məlumat:
- Birbaşa rəhbərliyin verdiyi tapşırıqların icrası
- İclasların və müşavirələrin təşkili
- Məlumatların konfedensiallığının qorunması
- Qonaqların qarşılanması
- Gündəlik görüləcək işlərin planlaşdırılması, görüşlərin təşkili, şöbələrə aid verilən tapşırıqların icrasının nəzarətdə saxlanılması və hesabatların aparılması
- Rəhbərliyin tapşırıqlarının operativ şəkildə təyinatı üzrə yönləndirilməsi
- Digər işlərin təlimatlara uyğun qaydada təşkili və icrası
Namizədə olan tələblər:
- Cinsi: Xanım
- Təhsili: Ali
- Dil bilikləri: Azərbaycan, rus, ingilis dillərini sərbəst bilməlidir
- Ofis proqramları: Word, Excel, Outlook
- Ofis avadanlıqları ilə işləmək bacarığı
- İşgüzar münasibət etikası
- Xoş və səliqəli zahiri görünüş
- Məsuliyyətli, pozitiv, gülərüz və nəzakətli
İş şəraiti:
- İş qrafiki: 5 günlük iş həftəsi
- İş saatı: 09:00-dan 18:00-dək
- İş yeri: Bakı şəhəri
- AR əmək məcəlləsinə əsasən sənədləşmə
- Əmək haqqı; 700 AZN
Uyğun namizədlər cv-lərinizi movzu yerine P.A yazaraq mail ünvanına göndərin.
Aparıcı mühasib
Son tarix 15 apr 2023 [email protected]
İş barədə məlumat:
- Şirkətin mühasibatlıq sisteminin aparılması və müvafiq hesabatların verilməsi
- Alış və satış prosesinin sisteme işlənilməsi
- Şirkətin maliyyə balansına nəzarət
- Hesabatların hazırlanması
Namizəddən gözləntilər:
- Əmək haqqı, məzuniyyət və xəstəlik vərəqələrinin hesablanmasını yüksək səviyyədə bilməli.
- 1C 8.3 təcrübəsi olmalı;
- e-gov.az, e-taxes.gov.az, stat.gov.az emas.sosial.gov.az e.customs.gov. portallardan sərbəst istifadə etmək;
- Elektron qaimələrin yazılması, qeri qaytarma qayimələrinin yazılması, düzəlişi, ləğvi ilə bağlı əməliyyatları bilməli;
- Rəsmi sənədlərin hazırlanması, mühasibat kargüzarlığını sənəd ardıcıllığını bilməli və sənədlərlə işləməyi bacarmalı;
- İnternet banking vasitəsilə ödəniş tapşırıqlarının tərtibi yerli və xarici ödənişləri sərbəst icrasını bacarmalı;
- Gömrük ilə bağlı əməliyyatları bilməli ( YGB-nin sturukturunu lazım olan qədər, gömrük kodu alınmasını, Qİ-lərin zamanında vergiyə bəyan edilməsini və s.);
- Alış aktları, etibarnamə, protokollar, təhvil-təslim aktları, üzləşmə aktlarının hazırlanması;
- Vergi məcəlləsi və Əmək məcəlləsi üzrə biliklər;
- Mənfəət bəyannaməsi, Əmlak vergisi bəyannaməsi, ƏDV, ÖMV, Vahid bəyannamə (DSMF), Statistika hesabatlarının hazırlanması;
- Gündəlik və ya aylıq satış sənədlərinin satış şöbəsi ilə qarşılıqlı yoxlanması;
- Debitor və kreditor borcların izlənməsi;
- Problemli sənədlər ilə işləmə həmçinin problemli əməliyyatların araşdırılması bacarığı;
- Müxabirləşmələri bilməli. Əsas vəsaitlərin uçotunu bilməli (əsas vəsaitlərə amortizasiya hesablanması);
- Maya dəyərinin necə formalaşmasını bilməli (Xərclərin bölüşdürülməsi);
- Maliyyə hesabatlarının ( Balans, Mənfəət zərər, Pulun hərəkəti haqqında hesabat, Kapitalda dəyişiklik haqqında hesabat) sturukturundan və yığılma qaydalarından məlumatlı olmalı.
- Təhsil: Müvafiq və ya bənzər sahə üzrə Ali təhsil
- Dil bilikləri: Azərbaycan dili əla, rus dili arzuolunandır
- Kompüter biliklər: 1C və Ofis programları
- İş təcrübə: minimum - 3 il
- Çeviklik, qərar vermə qbiliyyəti , ünsiyyətcil
İş şəraiti:
- AR Əmək Məcəlləsinə əsasən sənədləşmə
- 5günlük iş qrafiki.
- Əmək haqqı: 1000-1500AZN
Uyğun namizədlər CV-lərinizi mail ünvanına göndərin.
Maliyyə meneceri
Son tarix 28 mar 2023 [email protected]
İş funksiyası:
- Maliyyə şöbəsini idarə etməli və öz tabeliyində olan bütün əməkdaşların vəzifə və öhdəlikləri haqqında ətraflı məlumatlara malik olmalı
- Müəssisənin maliyyə hesabatlarını tərtib etməli və fəaliyyətinin maliyyə göstəricilərinin hesablanması üçün lazım olan məlumatları toplamalı və analiz etməli;
- Aylıq hesabatların müəyyən edilmiş son tarixlərə qədər işlənib hazırlanmasını təmin etmək üçün maliyyə şöbəsinin işçilərinin mütəşəkkil şəkildə işləmələrini təmin etməli;
- Mühasibatlıq sistemləri, daxili qayda və prosedurlar, habelə Aqrar sektor üçün müəyyən edilmiş yerli qaydalar ilə yaxından tanış olmalı;
- Müəssisə daxilində bütün maliyyə əməliyyatları üçün qoşma sənədləri və həyata keçmiş bütün daxili nəzarət tədbirlərini davamlı şəkildə yoxlamalı və bunların prosedurlara əsasən icra olunmasını təmin etməli;
- Bütün bank hesabları və baş mühasibatlıq kitabının aktiv və passiv hesabları üçün yoxlama aktları hazırlamalı və bunları hər ay müvafiq sənədlərlə birgə yoxlamalı;
- Büdcə və proqnozların hazırlanmasında iştirak etmək və şöbə rəhbərlərinə öz xərcləri və büdcə tələblərini analiz etmək üçün yardımçı olmalı;
- Dövlət qurumları tərəfindən tələb edilən bütün ödənişlər və ya sənədlərin, məs. ƏDV və ya əmək haqqı fondundan vergilərin düzgün olmasını və vaxtında təqdim edilməsini təmin etməli.
- Mənfəətin illik, rüblük planlarını və rentabellik göstəricilərini müəyyən etməli
Tələblər:
- Ali maliyyə və ya iqtisadi təhsil;
- 1C programında işləmək
Bilik və Bacarıqlar:
- Vergi qanunvericiliyi, normativ və aktlar üzrə biliklər;
- Aqrar sənayedə təcrübə;
- Yerli və beynəlxalq mühasibatlıq standartları;
- Məlumatların analizi (data analysis);
- Detallara diqqətlilik;
- Problem həll etmə;
- İdarəçilik
- Kritik və analitik düşüncə
- Stress altında işləmə
- Kompüter bilikləri:
- MS Excel;
- ERP sistemlər;
Dil bilikləri:
- Azərbaycan dili – sərbəst;
- Rus və ya ingilis dili –arzu olunandır.
1C proqramçı
Son tarix 15 apr 2023 - [email protected]
İş barədə məlumat:
- İdarə olunan və 1C sisteminin yüksək keyfiyyətli arxitekturasını işləyib hazırlamaq
- 1C standartlarına uyğun kod yazmaq , mövcud kodu optimallaşdırma və konfiqurasiyalar və aparat arasında inteqrasiya
Namizədə tələblər:
- Təhsil: Müvafiq və ya bənzər sahə üzrə Ali təhsil
- Dil bilikləri: Azərbaycan dili əla, rus dili əla
- Kompyuter biliklər: 1C proqramlaşdırma və Ofis programları
- İş təcrübə: minimum - 2 il
- Yaş həddi-20-40
- Çeviklik, qərar vermə qbiliyyəti , ünsiyyətcil
İş şəraiti:
- AR Əmək Məcəlləsinə əsasən sənədləşmə
- 5günlük iş qrafiki.
- Əmək haqqı: 1500-2000 AZN
Uygun namizədlər CV-lərinizi mail ünvanına göndərin.