FED.az xəbər verir ki, "Holcim Azərbaycan" ASC Əsas vəsaitlər və Xəzinadarlıq üzrə Supervayzer vəzifəsinə vakansiya elan edir.
Eləcə də bax: “Başak Group” işçi axtarır - VAKANSİYA
Əsas öhdəliklər və vəzifələr:
● Banklarla əlaqələrin idarə olunması
● Bank tərəfindən tutulan xərclərin azaldılması məqsədilə onların monitorinqini həyata keçirir
● Xəzinədarlığa aid Gündəlik hesabatların hazırlanmasını yoxlayır və rəhbərliyə göndərir
● ƏDV depozit hesabından ödənişlərin idarə olunması
● Əsas vəsaitlərin yerli və beynəlxalq mühasibatliq standartlarına uyğun olaraq düzgün əks etdirilməsi, mütəmadi olaraq əsas vəsaitlərin fiziki hesablanması
● Təmir xərclərinin yerli mühasibatliq standartlarına uyğun olaraq düzgün əks etdirilməsi
● Kapital qoyuluşu üzrə layihələrə mütəmadi olaraq nəzarət edir
● Özünü və ətrafdakı insanları təhlükəsiz bir iş mühiti ilə təmin etmək üçün şirkətin təhlükəsizlik qaydaları və nizamnamələri ilə tam xəbərdar olmaq və onlara ciddi əməl etmək.
Tələb olunan keyfiyyətlər:
● Maliyyə və ya mühasibatlıq üzrə ali təhsil;
● 2 illik iş təcrübəsi;
● Kompüter bacarığı: MS Office, SAP, EFP, BTP proqramları;
● Yaxşı Azərbaycan, İngilis və Rus dilləri bacarığı;
● Əla ünsiyyət, planlaşdırma və təşkilatçılıq, problemlərin həlli bacarıqları;
● Təşəbbüskarlıq, komanda yönümlülük, şirkətə sadiqlik;
Müraciət etmək proseduru:
Maraqlananlar CV-lərini mövzu bölməsində “Əsas vəsaitlər və Xəzinadarlıq üzrə Supervayzer” yazmaqla [email protected] ünvanında yerləşdirə bilərlər.
Yerləşdirilimiş bütün müraciətlərə baxılacaq və hamıya bərabər imkan yaradılacaqdır.
Qeyd: yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.
CV-lərin son qəbul tarixi: 30 sentyabr 2020