Azerbaijan Energy Regulatory Agency
Ümumi şöbənin baş mütəxəssisi
Son tarix 07 may 2022 - [email protected]
Vəzifə öhdəlikləri:
- daxil olan sənədləri Elektron Sənəd Dövriyyəsi sisteminə daxil etmək və qeydiyyatını aparmaq;
- daxil olan sənədlərin icrasının nəticəsi olaraq dərkənar müəllifinə məruzə olunan xidməti sənədlərin və xaricolmaların ekspertizasını aparmaq;
- Agentlikdə sənəd dövriyyəsinin operativ və optimal şəkildə təşkilini təmin etmək;
- sənədlərin icra müddətinə nəzarətin həyata keçirilməsi ilə bağlı şöbə müdirinə təkliflər vermək;
- Aparatın ümumi nomenklatur-siyahısını tərtib etmək, tabe qurumlarda ümumi nomenklatur-siyahının hazırlanması zamanı metodiki tövsiyələr vermək;
- Agentliyə daxil olan sənədlərin qanunvericilikdə nəzərdə tutulmuş qaydada vaxtında və düzgün icrasına nəzarət etmək;
- Agentlikdə kargüzarlıq qaydalarına əməl edilməsi ilə bağlı monitorinqlərdə iştirak etmək və işin təşkili ilə bağlı təkliflər vermək;
- Agentliyə daxil olan sənədlərin icra vəziyyətinin monitorinqini aparmaq, aylıq, rüblük və illik hesabatların hazırlanmasını təmin etmək;
- Agentlikdə kargüzarlıq sisteminin təkmilləşdirilməsi üçün fəaliyyət istiqamətlərinə uyğun təkliflər vermək, təlimat və reqlamentiv sənədlər işləyib hazırlamaq, onların tətbiqini təşkil etmək;
- Arxiv işinin təşkili üzrə əsasnamə və təlimatların tərtib olunmasında iştirak etmək;
- Şöbənin fəaliyyətinə aid illik iş planlarının hazırlanması;
- Şöbənin fəaliyyətinə aid hesabatları tərtib etmək və rəhbərliyə təqdim etmək;
- Şöbəyə icraya daxil olan sənədlərin qanunvericilikdə nəzərdə tutulmuş qaydada araşdırılmasını, cavablandırılmasını və icrasını təmin etmək;
- Rəhbərliyin imzası ilə xaric olan və xidməti məktubların, sərəncamverici sənədlərin texniki, qrammatik və orfoqrafik redaktəsi.
Tələblər:
- Ali təhsil (Hüquq, beynəlxalq hüquq və s. müvafiq humanitar sahələr üzrə);
- Yaş həddi 27-40 aralığı;
- Müvafiq sahə üzrə azı 4 il iş stajı;
- Microsoft Word və Excel proqramlarında mükəmməl işləmə bacarığı;
- Operativlik, dəqiqlik və yüksək icraçı bacarığı;
- Azərbaycan dilinin qrammatikasını yüksək səviyyədə bilməli;
- Rus və ingilis dillərini bilməsi arzuolunandır;
- Dövlət strukturları üzrə kargüzarlıq işinin təşkili qaydalarını bilməli;
- Elektron sənəd dövriyyəsi proqramlarında iş təcrübəsi olmalı.
Digər:
- Əmək bazarına uyğun rəqabətli əmək haqqı və mükafatlandırma;
- İş qrafiki: 09:00 – 18:00 / nahar fasiləsi 13:00 – 14:00;
- İstirahət günləri: şənbə və bazar günləri;
- Vakansiya üzrə müraciətin son müddəti: 06 May 2022-ci il
- İş yerinin ünvanı: Bakı şəhəri, Heydər Əliyev pr. 152, Çinar Plaza
Vakant vəzifə ilə maraqlanan şəxslər anketlərini poçt ünvanına göndərə bilərlər. Müraciətin mövzu hissəsinə mütləq şəkildə vakansiyanın adını (Ümumi şöbə - BAŞ MÜTƏXƏSSİS) qeyd edin.
Azerbaijan Energy Regulatory Agency
Daxili audit və nəzarət şöbəsinin köməkçi mütəxəssisi
Son tarix 07 may 2022 - [email protected]
Vəzifə öhdəlikləri:
- Şöbənin kargüzarlıq işini aparmaq, şöbəyə daxil olan sənədləri qəbul etmək, Agentlikdə qəbul olunmuş qaydaya uyğun olaraq onları sistemləşdirmək və şöbə müdirinə təqdim etmək;
- Şöbəyə daxil olan sənədləri şöbə müdirinin tapşırığına əsasən iş prosesində istifadə etmək və ya cavablandırılması üçün onu icraçılara təqdim etmək və sənədin yerinə yetirilməsinin icra müddətinə nəzarət etmək;
- Şöbənin fəaliyyəti ilə əlaqədar mətnləri elektron formada yığmaq, müvafiq çap işlərini və telefon zənglərini həyata keçirmək;
- Şöbənin fəaliyyətinə dair təlim, konfrans, müşavirə və seminarların keçirilməsi ilə əlaqədar hazırlıq işlərini görmək;
- Şöbənin fəaliyyəti ilə əlaqədar telefon zənglərinin həyata keçirilməsi, danışıqların aparılması;
- Şöbəyə daxil olan ərizə, təklif və şikayətlərin araşdırılması və cavablandırılmasını təmin etmək;
- Şöbə müdirinin tapşırığı ilə hesabatlar, arayışlar və məlumatlar hazırlamaq;
- şöbənin fəaliyyəti ilə əlaqədar digər texniki işlərin icra etmək.
Tələblər:
- Ali təhsil (audit, hüquq və iqtisadiyyat ixtisasları üzrə);
- Problemlərin həlli və audit nəticələri üzrə razılığın əldə olunması bacarığı;
- Ofis proqramlarında işləmə bacarığı;
- Azərbaycan dilini səlis və ingilis dilini orta səviyyədə bilməsi.
Digər:
- Əmək bazarına uyğun rəqabətli əmək haqqı və mükafatlandırma;
- İş qrafiki: 09:00 – 18:00 / nahar fasiləsi 13:00 – 14:00;
- İstirahət günləri: şənbə və bazar günləri;
- Vakansiya üzrə müraciətin son müddəti: 06 May 2022-ci il;
- İş yerinin ünvanı: Bakı şəhəri, Heydər Əliyev pr. 152, Çinar Plaza.
Vakant vəzifə ilə maraqlanan şəxslər anketlərini poçt ünvanına göndərə bilərlər. Müraciətin mövzu hissəsinə mütləq şəkildə vakansiyanın adını (Audit – köməkçi mütəxəssis) qeyd edin.
Azerbaijan Energy Regulatory Agency
Hüquq şöbəsi - Şöbə müdirinin müavini
Son tarix 07 may 2022 - [email protected]
Vəzifə öhdəlikləri:
- Qanunvericilik aktlarının, lokal normativ hüquqi aktların, sərəncamverici aktların, şöbə üzrə iş planının, Agentliyin tərəf olduğu və ya planlaşdırdığı müqavilələrin (anlaşmaların, sazişlərin, andlaşmaların, memorandumların, məramnamələrin və sair çoxtərəfli sənədlərin), habelə digər hüquqi sənədlərin layihələrini hazırlamaq, qanunvericilik aktlarına və dövlət orqanlarının sərəncamverici aktlarına hüquqi rəy hazırlamaq, layihənin qəbul edilməsi zərurətinin əsaslandırılmasının hazırlanmasında iştirak etmək;
- Hüquqi təhlil üçün daxil olmuş layihələri, habelə müvafiq sahədə tərtib edilmiş inzibati protokolları təhlil etmək, layihələrə hüquqşünas dərkənarı qoymaq və ya onlar barədə xüsusi rəy vermək, protokollara dair hüquqi rəy vermək;
- Hüquqi məsələlər üzrə dövlət və qeyri-dövlət təşkilatlarında, o cümlədən xarici ölkələrdə və beynəlxalq təşkilatlarda, habelə digər şəxslərlə münasibətlərdə vəkalət əsasında Agentliyi təmsil etmək;
- Vəkalət əsasında Agentliyin hüquqlarının və qanuni maraqlarının məhkəmədə və digər şəxslərə münasibətdə hüquqi müdafiəsini təmin etmək və Agentliyin tərəf olduğu məhkəmə işlərini aparmaq;
- Şöbə müdirinin tapşırığı ilə Agentlik adından məhkəmə orqanlarına ərizələri, o cümlədən iddia ərizələrini, vəsatətləri, etirazları, şikayətləri, təklifləri, habelə dövlət orqanlarına digər müraciətləri hazırlamaq;
- Təqdim olunmuş sənədlərin təhlilini, habelə hüquqi məsələlər üzrə müvafiq məlumat mənbələrindən istifadə edərək araşdırmalar aparmaq;
- Hüquqi məsələlərə dair şərhlər, təfsirlər, izahlar, məsləhətlər və ya öz təşəbbüsü ilə təkliflər vermək, arayışlar tərtib etmək;
- İnkişaf konsepsiyasına uyğun olaraq strateji məqsədlərin, strateji planların və Agentliyin iş planının tərtib edilməsində iştirak etmək;
- Agentliyin struktur bölmələri tərəfindən hazırlanmış sənəd layihələrinin (məktub, arayış, sorğu, normativ akt və s.) hüquqi ekspertizasını həyata keçirmək və onların qanunvericiliyə uyğunluğunu yoxlamaq və rəy vermək;
- Agentliyin nizamnamə kapitalında iştirak etdiyi hüquqi şəxslərin, filial və nümayəndəliklərinin yenidən təşkili, ləğv edilməsi, müvafiq hüquqi şəxslərin nizamnamə kapitalındakı paylarının (səhmlərinin) yenidən bölüşdürülməsi, bunların dövlət qeydiyyatına alınması üçün sənədləri hazırlanmaq və qanunvericilikdə nəzərdə tutulmuş hərəkətləri icra etmək;
- Agentliyin fəaliyyəti ilə bağlı hüquqi məsələlərə dair şifahi və yazılı təkliflər vermək;
- Hüquqi sənədlərin standart biçimlərini tərtib etmək, qeyri-standart hüquqi sənədlərə viza və ya xüsusi rəy vermək;
Əsas tələblər:
- Ali təhsil (Hüquqşünaslıq);
- Yaş həddi 25-45 aralığı;
- İxtisası üzrə azı 5 il iş stajı;
- Microsoft Office proqramlarında işləmə bacarığı;
- Problemlərin həlli və razılığın əldə olunması bacarığı;
- Azərbaycan və ingilis dillərini səlis bilməli (rus dili bilməsi arzuolunandı)
Digər:
- Əmək bazarına uyğun rəqabətli əmək haqqı və mükafatlandırma ;
- İş qrafiki: 09:00 – 18:00 / nahar fasiləsi 13:00 – 14:00;
- İstirahət günləri: şənbə və bazar günləri;
- Vakansiya üzrə müraciətin son müddəti: 07 may 2022-ci il;
- İş yerinin ünvanı: Bakı şəhəri, Heydər Əliyev pr. 152, Çinar Plaza.
Vakant vəzifə ilə maraqlanan şəxslər anketlərini poçt ünvanına göndərə bilərlər. Müraciətin mövzu hissəsinə mütləq şəkildə vakansiyanın adını (Hüquq şöbəsi - Şöbə müdirinin müavini ) qeyd edin.
Azerbaijan Energy Regulatory Agency
Daxili audit və nəzarət şöbəsinin mütəxəssisi
Son tarix 07 may 2022 - [email protected]
Vəzifə öhdəlikləri:
- Şöbənin fəaliyyət istiqaməti üzrə aydın və uzun müddətli audit planının (strategiyanın) hazırlanmasında iştirak etmək;
- Biznes və risklərin auditi zamanı aşkar edilən məsələlərin müzakirə edilməsində iştirak və müvafiq qaydada həll yollarına dair təklif vermək;
- Audit olunmalı sahədə audit testlərini həyata keçirmək və məruzə olunmalı məsələləri və riskin ölçülərini təyin etmək;
- Agentliyin struktur bölmələrində səlahiyyətləri çərçivəsində daxili nəzarət tədbirlərini və audit yoxlamalarını müəyyən olunmuş vaxt çərçivəsində həyata keçirmək;
- Riskyönümlü audit proqramlarını tərtib etmək və müvafiq qaydada şöbə müdirinə təqdim etmək;
- Nəzarət tədbirlərinin və yoxlamaların həyata keçirilməsi zamanı audit rəylərini sənədləşdirmək;
- Agentliyin struktur bölmələri və əməkdaşları tərəfindən onların xidməti fəaliyyətini tənzimləyən normativ-hüquqi və digər idarəetmə aktlarının, təşkilati-sərəncamverici sənədlərin tələblərinə əməl olunmasına nəzarəti həyata keçirmək;
- Audit sahəsində beynəlxalq təcrübənin araşdırılması və Agentliyin fəaliyyətinin təkmilləşdirilməsinə dair təkliflər vermək;
- Şöbəyə daxil olan ərizə, təklif və şikayətlərin araşdırılması və cavablandırılmasını təmin etmək;
- Şöbə müdirinin tapşırığı ilə hesabatlar, arayışlar və məlumatlar hazırlamaq;
- Vəzifəsi üzrə şöbə müdiri tərəfindən verilən digər tapşırıqları yerinə yetirmək.
Tələblər:
- Ali təhsil (audit, hüquq və iqtisadiyyat ixtisasları üzrə);
- Audit, daxili nəzarət, risk idarəçiliyi sahələrində azı 1 il iş stajı;
- Daxili Audit Standartları haqqında son biliklər və təcrübədə tətbiq etmək bacarığı;
- Problemlərin həlli və audit nəticələri üzrə razılığın əldə olunması bacarığı;
- Ofis proqramlarında işləmə bacarığı;
- Azərbaycan dilini səlis və ingilis dilini orta səviyyədə bilməsi.
Digər:
- Əmək bazarına uyğun rəqabətli əmək haqqı və mükafatlandırma;
- İş qrafiki: 09:00 – 18:00 / nahar fasiləsi 13:00 – 14:00;
- İstirahət günləri: şənbə və bazar günləri;
- Vakansiya üzrə müraciətin son müddəti: 06 May 2022-ci il;
- İş yerinin ünvanı: Bakı şəhəri, Heydər Əliyev pr. 152, Çinar Plaza.
Vakant vəzifə ilə maraqlanan şəxslər anketlərini poçt ünvanına göndərə bilərlər. Müraciətin mövzu hissəsinə mütləq şəkildə vakansiyanın adını (Audit –mütəxəssis) qeyd edin.