Dövlət qurumu
Satınalma üzrə Aparıcı mütəxəssis
Son tarix 13 apr 2024 - [email protected]
Maaş: 1200-1500 AZN
İş qrafiki: həftədə 5 gün, 09:00-18:00
Vəzifə funksiyaları:
- İllik satınalma planının hazırlanmasını və qanunda müəyyən edilmiş müddət ərzində dövlət satınalmalarının vahid internet portalında yerləşdirilməsini təmin etmək;
- Tender komissiyasının işini təşkil etmək, iddiaçı şirkətlərin nümayəndələrinin iclaslarda iştirakı ilə bağlı zəruri tədbirlərin görülməsini və onlardan daxil olan sorğuların cavablandırılmasını təmin etmək;
- “Dövlət satınalmaları haqqında” Azərbaycan Respublikasının Qanununun tələblərinə uyğun olaraq satınalma prosedurlarının həyata keçirilməsi, tenderin əsas şərtlər toplusunun, iclas protokolunun, yekun protokolun hazırlanması və komissiya üzvləri tərəfindən təsdiq edilməsi üçün zəruri tədbirlərin görülməsini təmin etmək;
- Bazarın təhlili, tələb olunan malların yerli və xarici bazarlarda araşdırılması;
- Müəssisədə həyata keçirilən satınalma prosedurları ilə bağlı rəhbərlik və digər dövlət orqanları üçün hesabatları hazırlamaq və s.
Göstərilən tələblərə cavab verən namizədlərdən CV-lərini mövzu yerinə Satınalma üzrə Aparıcı mütəxəssis yazaraq e-mail ünvanına göndərmələri xahiş olunur.
Dövlət qurumu
Satınalma şöbəsinin müdiri
Son tarix 13 apr 2024 - [email protected]
Maaş: 2000-2500 AZN (NET)
İş qrafiki: həftədə 5 gün, 09:00-18:00
Vəzifə funksiyaları:
- “Dövlət satınalmaları haqqında” Azərbaycan Respublikasının Qanununun tələblərinə uyğun olaraq satınalma prosedurlarının həyata keçirilməsi, tenderin əsas şərtlər toplusunun, iclas protokolunun, yekun protokolun hazırlanması və komissiya üzvləri tərəfindən təsdiq edilməsi üçün zəruri tədbirlərin görülməsini təşkil etmək;
- Təşkilat üçün malların (işlərin, xidmətlərin) satınalınması ilə bağlı aidiyyəti strukturlarla birgə qanunvericiliklə nəzərdə tutulmuş işləri təşkil etmək və tənzimlənməsini həyata keçirmək və standartlara uyğunluğuna nəzarət etmək;
- İllik satınalma planının hazırlanmasını və qanunda müəyyən edilmiş müddət ərzində dövlət satınalmalarının vahid internet portalında yerləşdirilməsini təşkil etmək;
- Tender komissiyasının işini təşkil etmək, iddiaçı şirkətlərin nümayəndələrinin iclaslarda iştirakı ilə bağlı zəruri tədbirlərin görülməsini və onlardan daxil olan sorğuların cavablandırılmasını təmin etmək;
- Birliyin balansında (istifadəsində) olan nəqliyyat vasitələrinin satın alınması, istismarı, texniki baxışı, təmiri, ehtiyat hissələrinin alışı və quraşdırılmasına nəzarət etmək;
- Təşkilatın rəhbərliyinin keçirdiyi müşavirələrin, iclasların, görüşlərin və digər bu kimi tədbirlərin maddi təminatı ilə bağlı tədbirlər görmək;
Göstərilən tələblərə cavab verən namizədlərdən CV-lərini mövzu yerinə Tender üzrə mütəxəssis yazaraq e-mail ünvanına göndərmələri xahiş olunur.