Dövlət qurumu
Satınalma üzrə baş mütəxəssis
Son tarix 22 iyn 2023 - [email protected]
Vəzifə funksiyaları:
- Müəssisənin fəaliyyətinin təşkil edilməsini təmin etmək üçün təsərrüfat, maddi-texniki məsələlərinin araşdırılmasını, mövcud bazar qiymətlərinin müəyyən edilməsi, əlverişli şərtlərin aşkar edilməsi üçün lazımi tədbirləri həyata keçirmək;
- Sifarişlərin qəbulu, təhlilini aparmaq, əməliyyat və nəzarət prosedurlarını həyata keçirmək və tədarük prosesində iştirak etmək;
- Tədarükçülərin araşdırılmasını, əlaqələrin yaradılmasını, sifarişlərin statuslarının izlənilməsi və vaxtı-vaxtında çatdırılmasını təmin etmək;
- Təchizat/satınalma müqavilələrin bağlanmasını və icrası uçotunun aparılmasını təmin etmək;
- Mallar üzrə texniki məlumat və qiymət araşdırılmasını aparmaq, təchizatçılarla qiymət təkliflərini şirkətin siyasətinə uyğun aparmaq;
- Təchizat proseslərinin gedişatı haqqında həftəlik, aylıq hesabatların hazırlanmasını təmin etmək;
- Məlumatların toplanması, qiymət və müxtəlif variantların təqdim edilməsi və bençmarkinq (müqayisə), eyni zamanda qiymətlərin optimallaşdırılmasının həlli yollarını təqdim etmək;
- Xərclərin azaldılması məqsədilə yeni təkliflər vermək;
- Şöbənin müvafiq texniki təminatını təmin etmək üçün təmir və texniki xidmət üzrə iş sifarişlərini təqdim etmək;
- Şirkətdaxili formalaşdırılmış sifarişləri anbar ehtiyatları ilə müqayisə edib aidiyyatı şöbələri məhsullarla təmin etmək;
- Satınalma ilə bağlı tenderlərin təşkili və nəzarəti prosesini həyata keçirmək;
- Təchizatla əlaqədar rəhbərlik tərəfindən verilən digər tapşırıqları icra etmək.
Vəzifənin tutulmasına dair tələblər:
- Yaş həddi: 25-45
- Təhsil : Ali texniki
- İş təcrübəsi: Müvafiq sahədə 3 il
- Azərbaycan dili (sərbəst), ingilis dili (yaxşı) və rus dili (yaxşı);
- Kompüter bilikləri: “Microsoft Office” proqramları (Excel, Word, Powerpoint;) əla səviyyədə;
- Dövlət satınalmaları haqqında qanunvericiliyi bilmək;
- Tender satınalma təchizat portalında işləmək bacarığı;
- Tender layihələrində iştirak;
Vəzifəyə dair tələb edilən şəxsi keyfiyyətlər və səriştələr:
- İntizamlılıq, dəqiqlik
- Ünsiyyət qurma bacarığı və detallara fikir vermək qabiliyyəti;
- Operativlik, çeviklik;
- Təşkilatçılıq və koordinasiya etmə bacarığı.
İş şəraiti:
- İş qrafiki: 5 günlük (09:00-18:00)
- Ünvan: Bakı şəhəri, Nərimanov rayonu, E.İsaqzadə küçəsi 7 ci köndələn (Ulduz metro stansiyası yaxınlığı)
- Servis müəssisə tərəfindən təmin edilir.
Göstərilən tələblərə cavab verən namizədlərdən CV-lərini mövzu hissəsinə “Satınalma üzrə baş mütəxəssis” qeyd etməklə elektron poçt ünvanına göndərmələri xahiş olunur.