Dövlət qurumu
İnşaat mühəndisi
Son tarix 02 mar 2024 [email protected]
Vəzifə öhdəlikləri:
- Layihəçi tərəfindən layihələndirilən bina və qurğuların konstruktiv hesabatının və konstruktiv həll cizgilərinin düzgünlüyünü yoxlamaq, yoxlanılma zamanı aşkar edilən iradların və uyğunsuzluqları siyahılaşdırılıb layihəçiyə göndərmək və həmin iradların, uyğunsuzluqların aradan qaldırılma statusunu izləmək;
- Rəhbərlik tərəfindən verilən tapşırıqlara əsasən hər hansı bina və qurğunun konstruktiv həll cizgilərini hazırlamaq;
- Tikinti sahəsində yerinə yetirilən işlərlə bağlı yaranan sualları (öz sahəsi üzrə) cavablandırmaq, bu barədə birbaşa rəhbərini məlumatlandırmaq;
- Layihəçi tərəfindən layihələndirən bina və qurğuların konstruktiv həllərinin texniki tapşırıqlara, standartlara, iqtisadi cəhətdən səmərəliliyə uyğun olmasına nəzarət etmək;
- Öz sahəsi üzrə layihələrdə göstərilən iş həcmlərinin düzgünlüyünə nəzarət etmək.
Namizədə dair tələblər:
- Mühəndislik (inşaat) ixtisası üzrə ali təhsil;
- Komputer bacarığları: MS Office, AutoCad, Lira Sapr və ya Lira 9.6, SAP2000, Etaps, Tekla;
- Sahə üzrə ən azı 3 il iş təcrübəsi.
Əmək şəraiti:
- İş rejimi: 5 gün;
- İş yeri: Bakı və Qarabağ ərazisi;
- Əmək haqqı: 1968 AZN (net) və ildə 3 dəfə mükafat.
Yalnız yuxarıda göstərilən tələblərə cavab verən şəxslərin CV-lərini elektron ünvanına göndərmələri xahiş olunur.
Abadlaşdırma və kommunal təsərrüfatı şöbəsinin müdiri
Son tarix 02 mar 2024 [email protected]
Vəzifə Öhdəlikləri:
- Kommunal təsərrüfatın təşkili ve kommunal haqqların müəyyən olunması və müvafiq qaydadaa əhalidən yiğilmasının təşkili;
- Kommunal təsərrüfatının təkmilləşdirilməsini, Xidmətin balansında olan mənzil-kommunal sahələrinin idarəetməsini həyata keçirmək;
- Əhalinin mənzil kommunal xidmətlərinə tələbatının ödənilməsi üzrə müvafiq addımlar atmaq;
- Mənzil fondunun və kommunal təyinatlı obyektlərin istismar səviyyəsini yüksəltmək üçün təkliflər vermək, qəbul olunan təkliflərin icrasını təmin etmək;
- Abadlaşdırma, o cümlədən qurulmuş infrastrukturun qorunmasına nəzarəti həyata keçirmək;
- Ərazinin sanitariya vəziyyətini normal səviyyədə saxlamaq, qeyri-yaşayış sahələrindən təyinatı üzrə səmərəli istifadə edilməsini təmin etmək;
- Təsdiq edilmiş proqramlara uyğun olaraq mənzil və kommunal təsərrüfatı sahələri üzrə nəzarət tədbirlərinin, o cümlədən icrasının, həmçinin aidiyyəti struktur bölmələri ilə birlikdə kompleks nəzarət tədbirlərinin həyata keçirilməsi;
- Ərazinin təmizliyi və abadlığı, xidmət sahələrinin inventarlarla təchizatının təmin edilməsi, ərazinin mənzil-kommunal təsərrüfatı ilə bağlı aidiyyəti funksiyaları və Rəhbərliyin tapşırıqlarını yerinə yetirmək.
Namizədə Dair Tələblər:
- Oxşar sahədə ən azı 5 il iş təcrübəsi;
- Təhsilə dair tələblər: iqtisadiyyat və idarəetmə ixtisasları qrupu üzrə ali təhsil
- Kompüter biliklərinə dair tələblər: (MS WINDOWS, MS OFFICE, INTERNET və s.)
- Dövlət strukturunda olan təcrübə üstünlükdür;
- Yüksək analitik və peşəkar ünsiyyət, həmçinin danışıqların aparılma bacarıqları;
- Operativlik, çevik qərarvermə, eyni vaxtda çoxsaylı məsələləri idarə edə bilmə və vaxtdan düzgün istifadə bacarıqları;
- Uzun müddətli ezamiyyələrə hazırlıqlı olması.
Əmək şəraiti:
- İş yeri: Bakı və Qarabağ ərazisi
- İş rejimi: 5 gün, 09:00 – 18:00
- Əmək haqqı: Razılaşma yolu ilə
Yuxarıda göstərilən tələblərə cavab verən şəxslər azərbaycan dilində olan CV-lərini qeyd olunan elektron ünvana, mövzu hissəsində “Abadlaşdırma və kommunal təsərrüfatı şöbəsinin müdiri” yazmaqla göndərə bilərlər.
Qeyd: Yalnız ilkin seçim tələblərinə cavab verən namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.
Executive Assistant to CEO
Son tarix 02 mar 2024 [email protected]
Responsibilities:
- Efficiently schedule and oversee appointments, meetings, and conferences on behalf of the CEO;
- Coordinate seamless travel arrangements, encompassing flights, accommodations, and detailed itineraries;
- Skillfully manage incoming emails, phone calls, and correspondence, prioritizing tasks with precision;
- Foster open communication channels to stay abreast of updates and changes requiring the CEO’s attention;
- Facilitate smooth information flow within the CEO’s office and across various departments;
- Coordinate the dissemination of crucial information to relevant teams and individuals;
- Organize and maintain confidential files, documents, and records with meticulous attention to detail;
- Conduct research and compile data to support the creation of insightful reports and presentations.
Candidate Requirements:
- Bachelor or master degree;
- 1+ years of experience as an executive administrative assistant, or in other secretarial positions ;
- Language skills: Proficiency in English and Russian ;
- Computer skills: Good knowledge of MS Office
Required Functional Qualities:
- Adaptability to changes;
- Information acquisition;
- Attention to detail.
What do we offer:
- Competitive salary and benefits (daily lunch expenses covered by the company, opportunities for continuous traning and professional development);
- Positive and productive work environment;
- Working hours: from 09:00 a.m till 18:00 p.m (5 times per week).
Interested Candidates, please send your CV with subject “Executive Assistant to CEO” until February 16, 2024.
Only shortlisted candidates will be invited to the further stages of the recruitment process.
Preference will be given to male candidates.
Bərpa departamentinin müdir müavini
Son tarix 02 mar 2024 [email protected]
Vəzifə öhdəlikləri:
- Bərpa və yenidənqurma işləri üzrə tapşırıqların yerinə yetirilməsində iştirak etmək;
- Yerinə yetirilən tikinti-quraşdırma işlərinin həcminin, dəyərinin və keyfiyyətinin layihə-smeta sənədlərinə, texniki şərtlərə uyğun olunmasına nəzarət etmək;
- Tikinti və yenidənqurma işləri üzrə illik və perspektiv planlarının işlənib hazırlanmasında iştirak etmək;
- Obyektlərin tikintisinə texniki nəzarəti, bütün göstəriş və tövsiyələrin vaxtı-vaxtında yerinə yetirilməsini yoxlamaq;
- Layihələndirmə işlərinin müəyyən olunmuş vaxtda yerinə yetirilməsini nəzarətdə saxlamaq, keyfiyyət və səmərəlilik göstəricilərinin artırılmasını, eləcə də qəbul olunmuş layihə tapşırıqlarının layihələndirmə və tikinti üzrə qüvvədə olan normativ materiallara uyğunluğunu yoxlamaq;
- Tabeliyində olan digər struktur bölmələrin fəaliyyətini koordinasiya etmək.
Namizədə dair tələblər:
- Sahə üzrə minimum 6 il iş təcrübəsi;
- İnşaat mühəndisliyi ixtisası üzrə tam ali təhsil (bakalavr və magistr);
Əmək şəraiti:
- İş rejimi: 5 gün;
- Əmək haqqı: 2350 AZN (net) və ildə 3 dəfə mükafat.
Yalnız yuxarıda göstərilən tələblərə cavab verən şəxslərin CV-lərini elektron ünvanına göndərmələri xahiş olunur.