Dövlət qurumu
Satınalmanın planlanması, analizi və hesabat üzrə mütəxəssis (Dövlət Satınalmaları)
Son tarix 14 mar 2024 [email protected]
Əmək funksiyası:
- "Dövlət satınalmaları haqqında Azərbaycan Respublikasının Qanunu"-nun tələblərinə uyğun olaraq satınalma sənədlərinin hazırlanması;
- Satınalma prossesini mövcud qanunvericilik və qaydalara müvafiq ən əlverişli şərtlərlə icra etmək
- Dövlət satınalmalarını təşkil etmək üçün normativ hüquqi aktların tələblərinə riayət etmək
- Sifarişlər üzrə texniki parametrlər və standartların hazırlanması prosesini təşkil etmək
- Təchizat sifarişlərinin idarə edilməsi (Tələbin yaranmasından ödənişədək olan prosesin idarə edilməsi)
- Yerli və xarici bazarın təhlili, tələb olunan araşdırılması, təchizatçı bazasının hazırlanması və təhlili
- Tender/sorğularının hazırlanması və qiymətləndirilməsi, tələb olunan sənədlərə istinadən məhsul və xidmətlərin seçim prossesinin idarə olunması, keçirilmiş satınalma müsabiqəsinin nəticəsini rəsmiləşdirmək;
- Müqavilə şərtlərinin müəyyən olunması, hazırlanması və nəzarətdə saxlanılması
- Müqavilələr üzrə tədarükçü KPİ-ların hazırlanması, tədarükçü fəaliyyətinin qiymətləndirilməsi
- Qurumun struktur bölmələrinin saxlanması və fəaliyyəti, habelə maddi-texniki təminatı üçün ayrılmış vəsaitin təyinatı üzrə səmərəli istifadə edilməsi məqsədlə rəhbərliyə təkliflər vermək;
- Qanunvericiliyə uyğun olaraq kommersiya sirrinin və xidməti məlumatların qorunmasını təmin etmək;
- Rəhbərlik tərəfindən verilən vəzifə öhdəliyinə aid digər tapşırıqları yerinə yetirmək
Vəzifə tələbləri:
- Təhsil pilləsi (minimum): Bakalavr (magistr dərəcəsi olması arzu olunandır)
- Təhsil ixtisası: İqtisadiyyat, Maliyyə, Biznesin idarə olunması arzu olunandır.
- İş təcrübəsi (minimum): İstehsalat sahəsində minumum 3 illik iş təcrübəsi. Dövlət Satınalmaları təcrübəsinin olması arzuolunandır.
- Dil bilikləri: Azərbaycan dili, Rus dili, Ingilis dili.
- Kompüter bilikləri: Yaxşı səviyyədə Microsoft office, SQL, Power BI, proqramlarını bilməli. 1C üzrə iş təcrübəsi arzu olunandır.
- Digər zəruri tələblər
- Satınalma prosesinə dair sənədlərin tərtibi və rəsmiləşdirilməsi üzrə beynəlxalq standart və normaları bilməli;
- Xarici və yerli tədarükçülərlə satınalma və ondan irəli gələn danışıqların aparılması üçün yüksək ünsiyyət qabiliyyəti;
Vəzifənin tələb etdiyi səriştəliliklər:
- Analitik düşünmə
- Problem analiz etmə
- Detallara diqqət
- Nizam-intizam
Tələblərə cavab verdiyiniz təqdirdə CV-nizi elektron poçtuna göndərə bilərsiniz. Email-in mövzu hissəsində “Satınalma mütəxəssisi (Dövlət Satınalmaları)” qeyd etməyiniz xahiş olunur.
Politoloq
Son tarix 16 mar 2024 [email protected]
Tələblər:
- AR vətəndaşlığı
- Xarici dil tələbi Rus dili və İngilis dili ( min 6.5 İELTS).
- Çin, ərəb, fars, ingilis, gürcü, alman, fransız dilləri üstünlükdür.
- Hərbi mükəlləfiyyət (bəy namizədlər üçün)
- 24-32 yaş;
- İctimai Münasibətlər, Beynəlxalq münasibətlər, Beynəlxalq hüquq ;
- Politologiya üzrə ali təhsil.
- Onlayn axtarış platformaları üzrə işləmə bacarığı.
- Yüksək təhlil etmə və monitorinq bacarığı;
- Yüksək siyasi biliklər
İş barədə məlumat:
- Beynəlxalq arenada cərəyan edən proseslərin izlənilməsi, aktual mövzuların müəyyənləşdirilməsi, biznes və iqtisadi sferada yeniliklərin öyrənilməsi və təhlili;
- Təhlil üzrə məlumatların yekunlaşdırılması və yekun hesabatların yazılması
- Tələb olduğu halda təhlil və beyin mərkəzləri, təşkilat və şirkətlərlə əlaqələr yaratmaq, müsahibələr vermək, həmçinin beynəlxalq tədbirlərdə qurumu təmsil etmək.;
- Azərbaycan və rus dillərində hesabatların və təqdimatların hazırlanması
- (Araşdırma materiallarından istifadə edərək analitik hesabatlar hazırlamaq)
Əmək haqqı: 1200 AZN + mükafatlar.
Zəhmət olmasa müraciət etdiyiniz vəzifənin adını “mövzu” bölməsində qeyd etməklə CV formasını göndərin.
Kadrlar şöbəsinin mütəxəssisi
Son tarix 16 mar 2024 [email protected]
Vəzifə və öhdəliklər:
- ƏMAS sisteminə məlumatların daxil edilməsi və işlənilməsi.
- Rəhbərlik tərəfindən verilən tapşırıqları icra etmək, sorğuları cavablandırmaq.
- İşçilər arasında mövcud münasibətlərin tənzimlənməsi.
- İşçilərin şəxsi işlərini aparmaq, formalaşdırmaq;
- Kadrlar əməliyyatlarının şirkət daxili və digər proqram təminatlarında mütəmadı və vaxtında qeydlərin aparılması;
- Kadrlar əməliyyatları proseslərinin daim inkişaf etidirilməsi üçün təkliflərin verilməsi;
- İR üzrə kargüzarlığın aparılması;
Tələblər:
- AR vətəndaşlığı;
- Ali təhsil (psixologiya, sosiologiya, hüquq, insan resursları, menecment kimi sahələrdə ali təhsil arzu olunandır);
- 26-35 yaş;
- Azərbaycan Respublikası Əmək Məcəlləsi bilikləri;
- Minimal iş təcrübəsi – 3-5 il;
- Hərbi mükəlləfiyyət (bəy namizədlər üçün qeyd edilən tələb mütləqdir.) ;
- Analitik təhlil və proqnozlaşdırma qabiliyyəti;
- Güclü kommunikasiya və təqdimat bacarığı;
- Azərbaycan, rus və ingilis dillərində mükəmməl danışıq və yazı qabiliyyəti;
- Orfoqrafik yazı qaydalarını mükəmməl bilmək;
- Səlis və aydın nitq, fikrini düzgün ifadəetmə qabiliyyəti;
*Əlavə dil bilikləri olan şəxslərə üstünlük verilir.
Əmək haqqı: 1200 AZN + mükafatlar.
Tələblərə uyğun şəxslər CV formalarını elektron poçt ünvanına, mövzu hissəsinə “Kadrlar şöbəsinin mütəxəssisi” yazaraq göndərə bilərlər. Yalnız tələblərə cavab verən namizədlər ilə əlaqə saxlanılacaq.
Tərcüməçi (İngilis dili üzrə)
Son tarix 16 mar 2024 [email protected]
Tərcümə komandamıza peşəkar tərcümə keyfiyyəti olan gənclər tələb edilir.
İngilis dili və Azərbaycan dilini yazılı və şifahi səviyyədə əla bilməsi vacibdir.
Vakansiya üzrə yalnız bəy namizədlər müraciət edə bilər.
Müraciət zamanı IELTS sertifikatı əlavə edilməlidir. (Sertifikatın vaxtı keçibsə belə)
Vəzifə və öhdəliklər:
- Tərcümə zamanı qrammatika qaydalarına dəqiqliklə riayət etmək,
- Rəhbərlik tərəfindən təqdim edilən sənədlərin tərcüməsini dəqiqliklə təmin etmək;
- Azərbaycan dilindən ingilis dilinə və əks istiqamətdə tərcümələrin yerinə yetirilməsi;
- Beynəlxalq əlaqələrin qurulması; (görüşlər, yazışmalar, zənglər, qəbullar və s.)
- Layihələrin hazırlanması və rəhbərliyə təqdim olunması;
- Tərcümə edilmiş materialların redaktəsi;
Tələblər:
- AR vətəndaşlığı;
- Ali təhsil;
- Yüksək sinxron tərcümə etmə qabiliyyəti;
- İngilis dilini və Azərbaycan dilini yazılı və şifahi səviyyədə əla bilməsi (minimum IELTS 7);
- Rus dili üzrə bilikləri arzuolunandır;
- Əlavə dil biliklərinə həmçinin üstünlük verilir. (Alman, Fransız və s.) ;
- Detallara diqqətli olmaq;
- 21-31 yaş;
- Minimal iş təcrübəsi – 1-3 il;
- Hərbi mükəlləfiyyət (bəy namizədlər üçün qeyd edilən tələb mütləqdir.);
- Analitik təhlil və proqnozlaşdırma qabiliyyəti;
- Əla kommunikativ və analitik bacarıqlar;
- Stressə davamlılıq ;
- Səlis və aydın nitq, fikrini düzgün ifadəetmə qabiliyyəti.
Əmək haqqı: 1400 AZN
Tələblərə uyğun şəxslər CV formalarını elektron poçt ünvanına, mövzu hissəsinə “Tərcüməçi” yazaraq göndərə bilərlər. Müraciət zamanı IELTS sertifikatı əlavə edilməlidir. (Sertifikatın vaxtı keçibsə belə)
Bərpa departamentinin müdir müavini
Son tarix 16 mar 2024 [email protected]
Vəzifə öhdəlikləri:
- Bərpa və yenidənqurma işləri üzrə tapşırıqların yerinə yetirilməsində iştirak etmək;
- Yerinə yetirilən tikinti-quraşdırma işlərinin həcminin, dəyərinin və keyfiyyətinin layihə-smeta sənədlərinə, texniki şərtlərə uyğun olunmasına nəzarət etmək;
- Tikinti və yenidənqurma işləri üzrə illik və perspektiv planlarının işlənib hazırlanmasında iştirak etmək;
- Obyektlərin tikintisinə texniki nəzarəti, bütün göstəriş və tövsiyələrin vaxtı-vaxtında yerinə yetirilməsini yoxlamaq;
- Layihələndirmə işlərinin müəyyən olunmuş vaxtda yerinə yetirilməsini nəzarətdə saxlamaq, keyfiyyət və səmərəlilik göstəricilərinin artırılmasını, eləcə də qəbul olunmuş layihə tapşırıqlarının layihələndirmə və tikinti üzrə qüvvədə olan normativ materiallara uyğunluğunu yoxlamaq;
- Tabeliyində olan digər struktur bölmələrin fəaliyyətini koordinasiya etmək.
Namizədə dair tələblər:
- Sahə üzrə minimum 6 il iş təcrübəsi;
- İnşaat mühəndisliyi ixtisası üzrə tam ali təhsil (bakalavr və magistr).
Əmək şəraiti:
- İş rejimi: 5 gün;
- İş yeri: Bakı və Qarabağ ərazisi.
Yalnız yuxarıda göstərilən tələblərə cavab verən şəxslərin CV-lərini elektron ünvanına göndərmələri xahiş olunur.
Memar
Son tarix 16 mar 2024 [email protected]
Vəzifə öhdəlikləri:
- Müxtəlif obyektər üçün kompleks layihələrinin memarlıq hissəsinin (bölməsinin) işləyib hazırlamaq;
- Layihələndirmə layihə təkliflərinin və şəhər, müəssisə, bina və qurğuların baş planlarının işləyib hazırlamaq, müvafiq orqanlarla, nəzərdə tutulmuş layihə həlli və tikintinin yerinə yetirmə şərtlərini razılaşdırmaq;
- Layihə işlərinin müəyyən edilmiş vaxtda icrasını, keyfiyyət və qənaət etmənin yüksəldilməsinin, habelə qəbul edilmiş layihə həllinin, layihələndirmə və tikinti üzrə qüvvədə olan normativ materialla uyğun olmasını təmin etmək;
- Lazımi texniki-iqtisadi əsaslandırma və tikini-quraşdırma işlərinin həcmi üzrə hesablamanı tərtib etmək, tikintinin smeta dəyərinin, lazımi tərkibdə və sayda avadanlıq məmulat və materiallarını müəyyən etmək;
- Layihə- axtarış işlərinin aparılması üzrə sifarişçi və subpodrat təşkilatlarla müqavilə bağlanması üçün materialları hazırlamaq;
- Subpodrat təşkilatlara texniki tapşırıqları işləyib hazırlamaq və tapşırılmış işin icrası üçün, onları lazımi məlumatlarla təmin etmək;
- Layihələndirilən obyektlərin tikintisində müəllif nəzarətini yerinə yetirmək, tikintidə istifadə edilən inşaat materialları, konstruksiya, məmulatların təsdiq olunmuş layihə, standart və texniki şərtlərə uyğun olmasına nəzarət etmək;
Namizədə dair tələblər:
- Sahə üzrə ən azı 3 il iş təcrübəsi;
- Memarlıq sahəsi üzrə ali təhsil;
- Microsoft Office, AutoCad proqramlarında səlis işləmə bacarığı.
Əmək şəraiti:
- İş rejimi: 5 gün;
- İş yeri: Bakı və Qarabağ ərazisi;
Yalnız yuxarıda göstərilən tələblərə cavab verən şəxslərin CV-lərini elektron ünvanına göndərmələri xahiş olunur.
Konstruktor
Son tarix 16 mar 2024 - [email protected]
Vəzifə öhdəlikləri:
- İş həcminə nəzarət etmək, dəyişiklik edilmiş sənədlərin hazırlanmasına yardım etmək və daxili təsirləri təhlil etmək;
- Layihənin təhlilinə və hesabatların hazırlanmasına köməklik etmək, layihə ilə əlaqədar bütün suallara aydınlıq gətirmək;
- İşlərin, hazırlanacaq konstruksiyaların texniki tapşırıqlara, standartlara, texniki təhlükəsizlik normalarına, istehsalatda iqtisadi texnologiyanın tələblərinə uyğun cavab verməsinin, eləcə də onların standartlaşmış vahid şəklə salınmış hissə və yığım vahidlərindən istifadəsini təmin etmək;
- Layihə olunacaq məhsulun texniki göstəricilərinin səviyyəsini təmin etmək;
- Sxem və eskiz layihələri əsasında kinematik sxemləri, ümumi yığımın, konstruksiyanın ayrı-ayrı elementlərinin nəzəri bağlılığının tərtib edilməsi;
- İşçi layihələrini yoxlamaq və çertyojların, işin ixtisas və ya profil üzrə nəzarətini keçirmək, mürəkkəb hissələrin naturadan eskizini çıxarmaq;
- Layihə üzrə texniki hesablamaları aparmaq və layihə olunacaq konstruksiyanın effektivliyini təhlil etmək, konstruksiyaların istismarı üçün təlimat, onu aydınlaşdırıcı yazı, texniki səviyyə xəritəsi, pasport (o cümlədən patent və lisenziya), sınaq üçün proqramlar, texniki şərtlər və əvvəl işlənib hazırlanmış cizgilərdə dəyişiklik haqqında bildiriş vərəqələrinin və başqa texniki sənədləri tərtib etmək;
- Başqa müəssisə və təşkilatlardan gələn konstruktor sənədlərinin onlardan gələcəkdə layihələşdirmə və konstruksiya işində istifadə etmək məqsədi ilə öyrənmək və təhlil etmək;
- İşlənib hazırlanmış layihələri müəssisə, idarə və təşkilatların başqa bölmələri, sifarişçi və nəzarət orqanları nümayəndələri ilə razılaşdırmaq, işlənib hazırlanmış konstruksiyanı iqtisadi cəhətdən əsaslandırmaq;
- Layihəçi təşkilatçılar tərəfindən göndərilən layihələrin СНП, ГОСТ, AzDTN normalarına uyğunluğunu yoxlamaq.
Namizədə dair tələblər:
- Layihələndirmə (yaxud əlaqədar sahədə) üzrə təhsil, yalnız inşaatçı mühəndis;
- Kompyuter bacarıgları: AutoCad, Archi Cad, Lira 9.6.
- Sahə üzrə ən azı 3 il iş təcrübəsi.
Əmək şəraiti:
- İş yeri: Bakı və Qarabağ ərazisi;
- İş rejimi: 5 gün,
Yalnız yuxarıda göstərilən tələblərə cavab verən şəxslərin CV-lərini elektron ünvanına göndərmələri xahiş olunur.
Təşkilati inkişaf üzrə (L&D) aparıcı məsləhətçi
Son tarix 16 mar 2024 - [email protected]
Vəzifə öhdəlikləri:
- Performans qiymətləndirmə sistemində hədəf və məqsədləri özündə cəmləşdirən fəaliyyət modelinin yaradılmasını təmin etmək, əsas fəaliyyət göstəricilərinin və səriştələrin ölçülməsinə nəzarət etmək, hər struktur bölmənin əsas performans göstəricilərini təyin etməyə dəstək göstərmək;
- Performansın ölçülməsi, yarımillik və illik qiymətləndirmə, geri dönüş mexanizmlərinin həyata keçirilməsini təmin etmək;
- Dövri müşahidələr aparmaq, performans nəticələrini izləmək;
- Əməkdaşların öyrənmə və inkişaf ehtiyaclarının müəyyən edilməsi və Fərdi İnkişaf Planlarının hazırlanmasında, həyata keçirilməsində iştirak etmək;
- Təlim ehtiyaclarının araşdırılması prosesində iştirak etmək;
- Öyrənmə və inkişaf fəaliyyətləri üzrə mütəmadi hesabatlar hazırlamaq;
- Aparılan təlimlərin nəticələrinin qiymətləndirilməsi, təlimlərdə iştirak edən əməkdaşların rəylərini öyrənmək və təhlil etmək;
- Yeni başlayan işçilər üçün tanışlıq proqramının hazırlamaq və keçirilməsini təmin etmək;
- Personalın maddi və qeyri-maddi motivasiya üsullarının araşdırmaq və tətbiqini təmin etmək;
- Karyera inkişaf xəritələri ilə işin təşkilini həyata keçirmək;
- İR şöbəsinin təlim prosedurlarının ardıcıl və effektiv tətbiq olunması təmin etmək.
Namizədə dair tələblər:
- İnsan resursları, Biznesin idarə edilməsi və ya müvafiq sahədə bakalavr təhsili;
- Layihə idarəetmə bacarıqlarına, o cümlədən, vaxt və nəticələri idarəetmə, analitik və strateji düşüncə bacarığına malik olmaq;
- İnsan resursları üzrə qeyd olunan istiqamət üzrə ən azı 4 il iş təcrübəsi.
- MS Excel bilikləri
- Yüksək ünsiyyət qabiliyyəti
- Yüksək təşkilatçılıq qabiliyyəti
Əmək şəraiti:
- İş rejimi: 5 gün;
- Əmək haqqı: razılaşma yolu ilə.
Yalnız yuxarıda göstərilən tələblərə cavab verən şəxslərin CV-lərini elektron ünvanına göndərmələri xahiş olunur.