Banner

Vakansiyalar

Bu şirkətlərə işçi lazımdır - SİYAHI - MAAŞ 400-1200 AZN - 15 YENİ VAKANSİYA

Bu şirkətlərə işçi lazımdır - SİYAHI - MAAŞ 400-1200 AZN - 15 YENİ VAKANSİYA | FED.az
01:15 19 Mart 2021

VAKANSİYA 1 

İşəgötürən:  Azərpambıq ASK MMC

Müəssisə- "Azərpambıq Aqrar Sənaye Kompleksi" MMC
Vəzifə- Hüquqşünas
Təhsili- Ali (hüquqşünas)
İş stajı- 3-5 il

Fəaliyyət sahəsi

1. Daşınmaz əmlakla bağlı hüquqi sənədləşmənin aparılması
2. Məhkəməyə sənədlərin hazırlanması
3. Məhkəmə, icra və probasiya qurumlarında təmsilçilik
4. Cəmiyyətdə tərtib olunan qərar, əmr, sərəncam, saziş və hüquqi xarakterli digər sənədlərin qüvvədə olan qanunvericiliyi tələblərinə uyğunluğunu əvvəlcədən yoxlamaq, hüquqi ekspertizanı həyata keçirmək və zəruri hallarda bu sənədlərin hazırlanmasında iştirak etmək;
5. Cəmiyyətin müxtəlif (xarici və yerli) təşkilatlarla və partnyorlarla bağladığı müqavilələrin hüquqi ekspertizasıını həyata keçirmək;
6. Qüvvədə olan qanun və normativ-hüquqi aktların icrası ilə əlaqədar Cəmiyyətin struktur bölmələrinə məsləhət və izahatlar vermək;
7. Cəmiyyətdaxili prosedurların (qayda, təlimat və əsasnamələrin) layihələrinin hüquqi ekspertizasını həyata keçirmək;
8. Cəmiyyətdə əmək münasibətlərinin hüquqi tənzimlənməsini təmin etmək;
9. Kadrların hüquqi biliklərinin artırılması və təkmilləşdirilməsi istiqamətində tədbirlər görmək, yeni qanunvericilik aktları və qanunvericiliyə edilmiş dəyişikliklər barədə Cəmiyyətin əməkdaşlarını məlumatlandırmaq;
10. Yeni qanunvericilik aktları və qanunvericiliyə edilmiş dəyişikliklərlərlə əlaqədar Cəmiyyətin və müvafiq struktur bölmələrinin fəaliyyətinin qısa müddətdə yeni tələblərə uyğunlaşdırıması ilə bağlı təkliflər vermək;
11. Müvafiq orqan və təşkilatlardan daxil olmuş normativ- hüquqi aktların layihələri üzrə təklif və rəylər hazırlamaq;
12. Cəmiyyətin adından zəruri hallarda aidiyyəti məhkəmələrə verilməsi üçün iddia ərizələri hazırlayır;
13. Aidiyyəti məhkəmələrdə, icra şöbələrində, dövlət və qeyri-dövlət idarələrində Cəmiyyəti etibarnamə əsasında təmsil edir;
14. Cəmiyyətə qarşı verilmiş iddia tələbləri üzrə etrazlar hazırlayır və həmin işlər üzrə məhkəmələrdə Cəmiyyəti etibarnamə əsasında təmsil edir
15. Cəmiyyətdə əmək intizamının möhkəmləndirilməsi üzrə keçirilən tədbirlərdə, Cəmiyyət işçiləri tərəfindən hüquq pozmalarının və digər üsullarla zərər vurma hallarının qarşısının alınmasında iştirak edir;
16. Rəhbərlik tərəfindən təyin edilmiş digər tapşırıqların icrasını yerinə yetirir."

Kompüter biliyi - "Microsoft Office (Word, Excel, Outlook, PowerPoint)
Dil biliyi - Azərbaycan və ingilis dili ( rus dili arzuolunandır)

İş üçün lazım olan digər xüsusiyyətlər: İşi ilə bağlı ezamiyyətlərdə ola bilmək

Əmək haqqı: 1000 (gross)

İş vaxtı: 5 günlük iş rejimi, 09:00-18:00

Uyğun namizədlərdən cv-lərini [email protected] mail ünvanına mövzu yerinə “Hüquqşünas” qeyd edərək göndərmələri xahiş olunur.

 

VAKANSİYA 2 

İşəgötürən:  Sinteks Group of Companies

1996-cı ildə əsası qoyulan Sinteks Şirkətlər Qrupu, Qafqaz və Orta Asiyanın ən böyük və uğurlu pərakəndə satış şirkətlərindən biridir. Sinteks 100-dən çox dəb, zərgərlik, parfumeriya ve kosmetika, ev əşyaları mağazalarını və 10-a yaxın kofeteriya filialını idarə edir. Lüks, premium və kütləvi bazar seqmentlərində beynəlxalq markaları təmsil edir.

Sinteks Şirkətlər qrupuna hal hazırda Vergilər üzrə mühasib tələb olunur.

İşin rolu:

Qanunvericiliyə uyğun olaraq şirkətin vergi uçotunu aparmaq.

Vəzifə öhdəlikləri:

• Daxil olan ilkin sənədlər əsasında məlumatları mühasibat uçotu proqramına daxil etmək
• Yük Gömrük Bəyamnamələrini uçotunu aparmaq;
• Kreditor və debitorlarla hesablaşmaları aparmaq;
• Pul vəsaitinin hərəkətini eyni zamanda yerli və xarici ödənişlərin uçotunu aparmaq
• Mühasibat sənədlərini arxivləşdirmək
• Hesab-fakturaları hazırlamaq

Əsas tələblər:

Təhsil:
• İqtisadiyyat, Maliyyə və ya Biznesin İdarəedilməsi sahəsində ali təhsil

Təcrübə:
• Maliyyə və Mühasibat sahəsində 1 il iş təcrübəsi

Professional biliklər:
• Azərbaycan dilini mükəmməl, İnglis və Rus dillərini yaxşı səviyədə bilmək
• Microsoft Office proqramlarını yaxşı səviyyədə bilmək
• Vergi Məcəlləsi
• Mühasibatlıq

Professional bacarıqlar və kompetensiyalar:
• Zamanın idarəolunması
• Detallara diqqət
• Analitik düşüncə
• Məsuliyyət

Vakansiya ilə maraqlanan namizədlər CV-lərini mövzu hissəsində “Tax Accountant” qeyd edərək [email protected] elektron poçt ünvanına göndərə bilərlər.

 

Founded in 1996, Sinteks Group of Companies is one of the largest and most successful fashion retail companies in the Caucasus and Central Asia. Sinteks manages more than 100 of fashion, jewelry, beauty and household utilities stores, and around 10 branches of coffee shops. Represents leading international brand names in luxury, premium and mass-market segments.

We are currently looking for Tax Accountant to join Sinteks Group of Companies

The role:

To ensure the implementation and accounting of cash and non-cash transactions

Job responsibilities:

• Enter information into the accounting program based on the received primary documents
• Keeping records of cargo customs declarations;
• Settlements with creditors and debtors;
• Record cash and local payments at the same time
• Archive accounting documents
• Prepare invoices

Main requirements:

Education:
• Higher education in Economics, Finance or Business Administration

Experience:
• 1 year of work experience in of Finance and Accounting

Professional knowledge:
• Fluent Azerbaijani, intermediate English and Russian languages
• Good knowledge of MS office programs
• Tax Code
• Accounting

Competencies:
• Time management
• Pay attention to details
• Analytical thinking
• Responsibility

Interested candidates, please send your CV to [email protected] highlighting the position name “Tax Accountant” in the subject line.

 

VAKANSİYA 3

İşəgötürən:  Az FP Co LTD

"Az FP Co LTD" MMC Satış üzrə supervayzer vakansiyası üzrə işçi qəbulu elan edir:

Vəzifə Öhdəlikləri:

- Şirkət tərəfindən təyin edilən aylıq satış hədəfini yerinə yetirmək.
- Satış nöqtələrini ziyarət etməli, müştərilərin istək və şikayətlərini dinliyərək problemin həlli yolunda tədbirlər planı hazırlamalıdır.
- Bazarda məhsulların hərəkətini yoxlamaq, lazım olduğu hallarda tədbirlər planı təklif etmək.
- Satış Təmsilçilərinin fəaliyyətlərini yaxından olaraq yoxlamaq və onlarla əraziyə çıxmaq.
- Ərazi sərhədləri daxilində satış və dağıtım fəaliyyətlərinə nəzarət edib və əlaqələndiricilik funksiyasını həyata keçirmək.
- Çatdırılma nəqliyyatlarının gündəlik proqrama uyğun olaraq işləyib işləmədiyinə nəzarət etmək.
- Satış Təmsilçilərini verilmiş hədəflərə çatmaları istiqamətində şirkət tərəfindən verilmiş imtiyazlar ilə dəstək olmaq.
- Gündəlik olaraq satış nəticələrini təmsilçilərə göndərmək.
- İşə alınmış olan işçilərin bütün istiqamətlərdə yetişməsinə yön vermək

Tələblər:

- Ali və ya orta təhsil
- Müvafiq vakansiya üzrə 2+ il iş təcrübəsi.
- Liderlik bacarığı olmalı
- Kollektivdə işləmək bacarığı
- Həvəsli, bacarıqlı və tələbkar olmaq

Müraciət etmək üçün vakansiya başlığını “Satış üzrə supervayzer” qeyd etməklə [email protected] ünvanına CV-nizi göndərə bilərsiniz.

 

VAKANSİYA 4

İşəgötürən:  Gulfstream Distribution

Şirkət : Gulfstream Distribution
Vakansiya : Merçendayzer (A kateqoriya)

Tələblər:

- Dillər: Azərbaycan və Rus dili;
- Merçendayzinq üzrə ən azı 2 il iş təcrübəsi;
- Kollektivdə işləmə bacarığı; əlaqələr qurmaq bacarığı
- Təmkinlilik, etibarlılıq, özünəinamlılıq;
- VDD (ACER, DELL, APC, Plantronics və Canon) kimi dünya markaları ilə işləmək

Vəzifələr:

- Şirkətin məhsullarının təyin edilmiş plan üzrə istifadə tarixlərini, rəflərin səliqəsini və əlaqədar digər məsələləri nəzarətdə saxlamaq,
- Müvafiq məlumatları vaxtında rəhbərliyə vermək;
- Ticarət obyektlərində reklam fəaliyyətinin təşkil edilməsi;
- Müəyyənləşdirilən qaydada mal düzülüşünə nəzarət etmək;
- Ticarət obyektlərinin stend və dükanüstü reklamların təminatını həyata keçirmək;
- Məhsulların ticarət nöqtələrində şirkətin təyin edilmiş standartlarına uyğun düzülüşünü təmin etmək;
- Günlük plan üzrə ticarət nöqtələrinə ziyarəti həyata keçirmək.

İş şəraiti:

- Əmək haqqı: 900AZN
- İstirahət: Şənbə və bazar günü.
- İş qrafiki: 5 günlük

CV-nizi [email protected] göndərə bilərsiniz.

 

VAKANSİYA 5

İşəgötürən:  Sinteks Group of Companies

1996-cı ildə əsası qoyulan Sinteks Şirkətlər Qrupu, Qafqaz və Orta Asiyanın ən böyük və uğurlu pərakəndə satış şirkətlərindən biridir. Sinteks 100-dən çox dəb, zərgərlik, parfumeriya ve kosmetika, ev əşyaları mağazalarını və 10-a yaxın kofeteriya filialını idarə edir. Lüks, premium və kütləvi bazar seqmentlərində beynəlxalq markaları təmsil edir.

Sinteks Şirkətlər qrupuna hal hazırda İnsan Resursları üzrə Administrator tələb olunur.

İşin rolu

Bu rol İnsan Resursları üzrə sənədləşməni Əmək Məcəlləsinə uyğun və zamanında aparır.

Vəzifə öhdəlikləri

• Insan Resurslarının proses və prosedurları çərçivəsində sənədləşməni aparmaq
• Elektron Hökümət Portalında lazımi qeydiyyatlar aparmaq
• Əmək kitabçalarını və SSN kartlarını sifariş etmək
• Sosial müavinət ödənişlərini həyata keçmək
• Əmək haqqı kartı sifarişlərini etmək və yeniləmək
• İşçilərin icbari sığortalanma prosessini aparmaq

Əsas tələblər

Təhsil:
• Biznesin İdarəetməsi, İnsan Resursları İdarəetmə və ya əlaqəli sahə üzrə Ali təhsil
• Əmək Məcəlləsi üzrə sertifikat

Təcrübə:
• İnsan resursları və ya müvafiq sahədə ən az 2 illik təcrübə

Professional biliklər:
• Azərbaycan və Rus dilləri mükəmməl, İngilis dili yaxşı səviyyədə
• MS Office proqramlarını mükəmməl bilmək
• Azərbaycan Respublikasının Əmək Qanunvericiliyi və Məcəlləsi üzrə biliklər
• İR prosesi və prosedurlarının əsasları
• Elektron Hökümət portalı
• İR proqramları, ERP sistemləri

Professional bacarıqlar və kompetensiyalar:
• Ünsiyyət bacarığı
• Stressə davamlılıq
• Detallara diqqət
• Nəticə yönümlülük
• Analitik düşüncə

Vakansiya ilə maraqlanan namizədlər CV-lərini mövzu hissəsində “HR Administrator” qeyd edərək [email protected] elektron poçt ünvanına göndərə bilərlər.

 

Founded in 1996, Sinteks Group of Companies is one of the largest and most successful fashion retail companies in the Caucasus and Central Asia. Sinteks manages more than 100 of fashion, jewelry, beauty and household utilities stores, and around 10 branches of coffee shops. Represents leading international brand names in luxury, premium and mass-market segments.

We are currently looking for HR Administrator to join Sinteks Group of Companies.

The role

The role timely conducts documentation process in accordance with Labor Code.

Job responsibilities

• Provide documentation within Human Resources process and procedures
• Provide required registrations at the e-Government Portal
• Order labor books and SSN cards
• Make maternity allowances payments
• Order and update salary cards
• Coordinate the process of compulsory insurance of employees

Main requirements

Education:
• University degree in Business Administration, Human Resource Management or in a similar area
• Certification in Labor Code knowledge

Experience:
• At least 2 years of experience in Human Resources or related field

Professional knowledge:
• Fluency in Azerbaijani and Russian languages, upper-intermediate level in English language
• Excellent knowledge MS Office programs
• Knowledge of the Labour Legislation and Code of Azerbaijani Republic
• Knowledge of the essential HR process and procedures
• E-Government portal
• HR programs, ERP systems

Professional skills and competencies:
• Communication skills
• Stress resistance
• Attention to details
• Result orientation
• Analytical thinking

Interested candidates, please send your CV to [email protected] highlighting the position name “HR Administrator” in the subject line.

 

VAKANSİYA 6

İşəgötürən:  Sinteks Group of Companies

1996-cı ildə əsası qoyulan Sinteks Şirkətlər Qrupu, Qafqaz və Orta Asiyanın ən böyük və uğurlu pərakəndə satış şirkətlərindən biridir. Sinteks 100-dən çox dəb, zərgərlik, parfumeriya ve kosmetika, ev əşyaları mağazalarını və 10-a yaxın kofeteriya filialını idarə edir. Lüks, premium və kütləvi bazar seqmentlərində beynəlxalq markaları təmsil edir.

Sinteks Şirkətlər qrupuna hal hazırda İnsan Resursları üzrə Menecer tələb olunur.

İşin rolu

Bu rol İnsan Resurslarının fəaliyyətinin, proses və prosedurlarının effektiv həyata keçirilməsini və nəzarətini təmin edir.

Vəzifə öhdəlikləri

• Şirkət daxilində İR strategiyaların, proses və prosedurlarının həyata keçirilməsini təşkil etmək
• İstedadların idarə edilməsi və işə qəbul proseslərinin həyata keçirilməsini təşkil etmək
• Tədris və inkişaf proqramların və təşəbbüslərinin həyata keçirilməsini təşkil etmək
• Şirkət daxilində performansın idarə edilməsi prosesini təşkil və nəzarət etmək
• İR üzrə yeni daxili proqramlar yaratmaq və tətbiqini təmin etmək
• İşçi qüvvəsi göstəricilərin və insan analitikasının keyfiyyətini təmin etmək

Əsas tələblər

Təhsil:
• Biznesin İdarəetməsi, İnsan Resurslarının İdarəedilməsi və ya əlaqəli sahə üzrə Ali təhsil
• İnsan Resurslarının İdarəedilməsi üzrə sertifikat arzuolunandır

Təcrübə:
• İnsan Resursları sahəsində 5-7 il təcrübə
• İdarəetmədə ən az 2 illik təcrübə

Professional biliklər:
• İnsan Resurslarının idarə edilməsi
• İstedadların idarə edilməsi
• Performansın idarə edilməsi
• Öyrənmə və İnkişaf
• Əmək Məcəlləsi üzrə biliklər
• İR proses və prosedurları
• ERP sistemləri
• Azərbaycan və Rus dillərini mükəmməl, İnglis dilini yaxşı səviyyədə bilmək
• MS Office proqramlarını yaxşı səviyyədə bilmək

Professional bacarıqlar və kompetensiyalar:
• Liderlik
• İdarəetmə bacarıqları
• Ünsiyyət bacarıqları
• Problemlərin həll edilməsi
• Vaxtın idarə edilməsi
• Analitik düşüncə
• Çeviklik

Vakansiya ilə maraqlanan namizədlər CV-lərini mövzu hissəsində “İnsan Resursları üzrə Menecer” qeyd edərək [email protected] elektron poçt ünvanına göndərə bilərlər.

 

Founded in 1996, Sinteks Group of Companies is one of the largest and most successful fashion retail companies in the Caucasus and Central Asia. Sinteks manages more than 100 of fashion, jewelry, beauty and household utilities stores, and around 10 branches of coffee shops. Represents leading international brand names in luxury, premium and mass-market segments

We are currently looking for HR Manager to join Sinteks Group of Companies.

The role

This role ensures effective supervision and implementation of the Human Resoruces activities, process and procedures.

Job responsibilities

• Organize implementation of HR strategies, process and procedures within a company
• Organize implementation of the talent management and recruitment processes
• Organize implementation of learning and development programs and initiatives
• Organize and supervise performance management process within a company
• Create and ensure implementation of new internal HR programs
• Ensure quality of business workforce metrics and people analytics

Main requirements

Education:
• University degree in Human Resource Management, Business Management or any related field
• Certificate in HRM is an advantage

Experience:
• 5-7 years of experience in HR field
• Min. 2 years of experience in a managerial role

Professional knowledge:
• HR Management
• Talent Management
• Performance Management
• Learning and Development
• Knowledge of Labor Code
• HR process and procedures
• ERP systems
• Fluency in Azerbaijani and Russian languages, advanced level in English
• Good knowledge of MS Office programs

Professional skills and competencies:
• Leadership
• Management skills
• Communication skills
• Problem solving
• Time management
• Analytical thinking
• Agility

Interested candidates can send their CV’s to [email protected] by mentioning “HR Manager” in the subject line.

 

VAKANSİYA 7

İşəgötürən:  Logist LLC

Anbarlarda idarəetmə sistemi üzrə operator

Logistika üzrə sürətli inkişaf edən Logist şirkəti komandasına yeni üzvlər axtarışındadır.Logist MMC anbar və ofisi Bakıda yerləşən logistika üzrə hər növ (tam tsikl) xidmət təklif edən müştəri yönümlü şirkətdir.

Logist MMC müxtəlif sahələrdə fəaliyyət göstərən müəssisələr üçün logistika xidmətlərini təklif edir. Buraya:

- Beynəlxalq daşınma;
- Gömrüklə bağlı sənədləşmə işləri;
- Yüklərin anbarlarda saxlanılması;
- Malların çatdırılmaya hazırlığı və çatdırılması;
- Yüklərin mənzil başına düzgün sayda və keyfiyyətdə təhvil verilməsinin təşkil edilməsi kimi kompleks xidmətlər daxildir.

Vəzifənin öhdəlikləri:

• Anbara daxil olan qəbul sənədlərini çap etmək və təyin olunmuş prosedurlara uygun işlərin icrası
• Qəbul sənədlərini qəbul üçün terminala göndərmək
• Malların qəbul gedişatına nəzarət etmək
• Malların sistem tərəfdən düzgün qəbul olunmasına nəzarət etmək (istehsal tarixi, partiya və plan üzrə sayları)
• Qəbul olunmuş malların anbarda sistemlə yerləşdirilməsini təşkil edib nəzarət etmək
• ERP və ya başqa məlumat mənbəyindən WMS-ə sifarişləri yükləmək
• Yığılmalı olan sifarişlər haqqında daim məlumat toplayıb, terminallara göndərilməsi və tam hazırlanmağına nəzarət etmək
• Sifariş üçün yığım zonasında çatmayan malları operativ şəkildə saxlanma xanalardan endirmək üçün tapşırıqlar yaratmaq
• İşçilərin aktivliyinə nəzarət etmək və anbar müdirləri ilə daim əlaqədə olmaq
• Anbarda istifadə edilən hesabatları sistemdə hazır edib, təqdim etmək
• WMS sisteminin anbarda tam qaydası ilə işlənməsinə nəzarət etmək və bütövlüyünə cavabdeh olmaq
• Anbar işçilərinin istifadə etdiyi avandanlıqları təhvil-təslim etmək.

Şərtlər:

• Əmək haqqı : Namizədə uyğun olaraq 400 - AZN başlayaraq
• İş qrafiki : Həftə içi 9:00 – 18:00, istirahət günü - şənbə, bazar
• AR qanunvericiliyinə əsasən sənədləşmə
• Telefon danışıq haqqının verilməsi

Namizədə tələblər:

• Ali təhsil
• MS Office proqramlarında işləmə bacarığı
• 1C proqramında işləmə bacarığı olanlara üstünlük veriləcəkdir
• Rus və İngilis dillərinin olması arzu olunandır
• Şifahi və yazılı ünsiyyət qurma bacarığı
• Lökbətan qəsəbəsi ərazisində yaşaması arzuolunandır

Maraqlanan namizədlərdən öz CV-lərini [email protected] poçt ünvanına, mövzu bölməsində vakansiyanın adını qeyd etməklə göndərmələri xahiş olunur. Seçilmiş namizədlər ardıcıl olaraq test və müsahibəyə dəvət ediləcəklər. Şifahi müraciətlərə (zənglərə) baxılmayacaq.

 

VAKANSİYA 8

İşəgötürən:   Clinic Medical MMC

CLINIC MEDICAL MMC Satış üzrə mütəxəssis (tibbi avadanlıqlar və sərf materiallar) vakansiyası üçün namizəd axtarışındadır:

İş barədə məlumat:

- B2B kanalında yeni biznes imkanlarının inkişafında iştirak edilməsi;
- Bazar araşdırılmasının aparılması, məhsul və müştəri ilə bağlı satış məlumatlarının analizi;
- Potensial müştərilərin cəlb edilməsi, müştəri bazasının formalaşdırılması və müştərilərlə işgüzar əlaqələrin qurulması;
- Gündəlik tibbi müəssisələr və digər potensial müştərilərin ziyarət edilməsi, yeni müştərilərin cəlb edilməsi;
- Korporativ satış və müştəri bazasının idarə edilməsi və mövcud kooperativ müştərilərlə əlaqələrin möhkəmləndirilməsi;
- Müştərinin satış potensialının artırılması yönündə işlərin görülməsi, zəruri təbliğat və maarifləndirmə kampaniyalarını təşkil etmək üçün Satış meneceri ilə sıx əməkdaşlığın edilməsi;
- Tibbi avadanlıqların tanıtıdılması, təlabat yaradılması, satışının təşkili və izlənilməsi;
- Sifarişlərin alınması və satış prosesinin izlənilməsi;
- Əməliyyatların səmərəli formada həyata keçirilməsi, məhsulun mövcudluğu, saxlanılması, nəql edilməsi və satışdan sonrakı xidmət barədə anbar əməkdaşları ilə sıx əməkdaşlıq edilməsi;
- Şirkətin satış strategiyasına uyğun olaraq məlumat bazalarını təmin etmək, yeniləmək və gündəlik, həftəlik, aylıq və illk hesabatların hazırlanması və rəhbərliyə təqdim olunması.

Namizədə olan tələblər:

- Ali tibbi təhsil;
- Kompüter bilikləri (MS Office)
- Satış və təqdimat üzrə bacarıqlar;
- Müştəri əlaqələrinin idarəedilməsi və kollektivlə işləmə bacarığı;
- Bazar araşdırması və analiz etmə bacarığı;
- Dəqiq, nizam-intizamlı və məsuliyyətli olmaq;
- Müvafiq sahədə ən azı 3 illik iş təcrübəsinə malik olmaq;
- Şəxsi avtomobilin olması üstünlükdür.
- Yaş həddi: 25-38 arası;
- İş qrafiki: həftədə 5 gün 09:30-18:00, şənbə günu 10:00-14:00
- Nahar şirkət tərəfindən qarşılanır;
- Əmək haqqı: Sabit əmək haqqı + bonus

Qeyd: Namizədlərdən öz CV-lərini müraciət edilən vakansiya adı qeyd olunmaqla [email protected] elektron ünvanına göndərmələri xahiş olunur.

 

VAKANSİYA 9

İşəgötürən:  Delivery Azerbaijan MMC

“Delivery Azerbaijan”a Korporativ Satış mütəxəssisi tələb olunur.

Tələblər:

- Kişi namizədlər
- Yaş:22-26
- Ali təhsil və ya orta ixtisas
- Azərbaycan dili- səlis , rus dili-yaxşı
- Satış sahəsində azı 6 ay stajı;
- Komandada işləmək bacarığı;
- Müştərilərlə işləmək bacarığı;
- İşgüzar danışıqlar aparma qabiliyyəti;
- Xoş gorünüşlü, gülərüz;
- Punktual, məsuliyyətli, məqsədyönlü;
- Aktiv və çalışqan.

İş öhdəlikləri:

- Potensial müştərilərin tapılması üzrə axtarışların keçirilməsi(kafe və restoran);
- Yeni müştəriləri (kafe və restoran) şirkətə cəlb etmək ( Müştərilərlə görüş almaq, görüşlər keçirmək, müqavilə bağlamaq);
- Müştəri ilə sıx əməkdaşlıq;
- Satış haqqında gündəlik və aylıq hesabatların hazırlanması.

6 günlük iş qrafikı, 9:00-18:00
Əmək haqqı – müsahibə nəticəsi əsasında müəyyənləşdirilir

Göstərilən tələblərə cavab verən namizədlər öz CV-lərini mövzu yerinə mühasib yazmaqla [email protected] elektron ünvanına göndərə bilərlər.

Tel: 055 203 98 89

 

VAKANSİYA 10

İşəgötürən:  Group Motors

Group Motors şirkətlər qrupu Azərbaycan Respublikasında Honda, Mazda, Mitsubishi, Subaru və Toyota avtomobil brendlərinin rəsmi distributeridi. Hal hazırda şirkət “Mühafizəçi” vəzifəsinə işçi qəbulu elan edir.

Vəzifə öhdəliklər:

• Mühafizə olunan obyektləri qorumaq;
• Mühafizə fəaliyyətini icra edən zaman ayıq-sayıq olmaq və fasilələrə yol verməmək;
• Mühafizə olunan obyektə gətirilən və ya obyektdən çıxarılan məhsul, material, əmlak və xammala dair müvafiq sənədləri tələb etmək, yoxlamaq və təsdiq etmək;
• Mühafizə olunan obyektlərdə texniki vasitələrdən yalnız mühafizə olunan obyektlərin mülkiyyətçilərinin və ya hüquqi şəxsin müvafiq vəzifəli şəxslərinin yazılı razılığına əsasən istifadə etmək;
• Müəssisəyə məxsus olan əmtəə-maddi dəyərlərin oğurlanması haqqında məlumatların mövcudluğu zamanı müəssisə rəhbərliyinin göstərişlərinə uyğun olaraq müvafiq icra orqanlarına xəbər vermək;
• Mühafizə olunan obyektlərdə buraxılış və obyektdaxili rejimləri təmin etmək;
• Bütün işçilərin və qonaqların təhlükəsizlik tələblərinə riayət etmələrini təmin etmək;
• Əməkdaşların və ya qonaqların sənədlərinin qaydasında olmasını yoxlamaq;
• Uyğunsuzluqlar müşahidə edildiyi halda müvafiq icra orqanlarına məlumat vermək;
• Mühafizə olunan obyektlərdə xüsusi mühafizə və təhlükəsizlik vasitələrini tətbiq etmək:
• Zəruri halda və hüquqi təlimatlara uyğun olaraq fiziki qüvvə və xüsusi mühafizə vasitələrindən istifadə etmək;
• Özəl mühafizə fəaliyyətini həyata keçirərkən texniki və digər vasitələrdən istifadə zamanı insanların hüquq və azadlıqlarını pozmamaq, onların həyatına, sağlamlığına, habelə ətraf mühitə zərər vurmamaq;
• Hüquqa zidd hərəkət və ya hadisələrin qarşısını almaq:
• Mühafizə olunan obyektlərə münasibətdə hüquq pozuntusu baş verdikdə onun baş vermə vaxtı, yeri, halları, hüquq pozuntusu törədən şəxsin saxlanması, fiziki qüvvənin və ya xüsusi vasitələrin tətbiq edilməsi zərurətini əsaslandırmaq;
• Mühafizə olunan obyektlərdə hüquqa zidd hərəkətlər törətmiş şəxslər mühafizəçinin qanuni tələblərinə tabe olmadıqları və ya fiziki qüvvə işlətdikləri hallarda həmin şəxsləri fiziki qüvvə tətbiq etməklə hadisə yerində saxlamaq və dərhal müvafiq icra hakimiyyəti orqanına təhvil vermək;
• Xidməti növbəni qəbul edərkən aşağıdakı avadanlıqların mövcudluğunu və işləməsini yoxlamaq: fənər, projektor, lampalar və başqa işıqlandırma sistemləri, yanğınsöndürmə vasitələri;
• Mühafizə və yanğından mühafizə sistemlərinin işlərinə nəzarət etməli, həyacan siqnallarına dərhal reaksiya verməli;
• Növbə qəbul edən zaman növbəli təhvil verən əməkdaşla ərazini yoxlamalı, bütün plombların və qıfılların, həmçinin ərazidə olan əmlakın mövcudluğunu yoxlamaq.;
• Müəssisənin ərazisində qurulmuş buraxılış rejiminin icrasını təmin etmək, əraziyə icazəsi olmayan şəxslərin daxil olmasına icazə verməmək;
• Maddi cavabdeh olan əməkdaşlara nəzarət etmək, ərazidən icazəsiz əmlakın çıxarılmasına və ya gətirilməsinə icazə verməmək ;
• Əraziyə kənar şəxs gələn zaman, onların gəlmə məqsədlərini bilib və tələb olunarsa şəxsiyyəti təsdiq edən sənədin əsasında buraxılış vermək;
• Rabitə vasitələrindən istifadə edərkən efiri zibilləməməli, məlumatı qısa və aydın çatdırmaq;
• Təsdiq edilmiş qrafikə uyğun olaraq ərazini müntəzəm olaraq dolanmalıdır;
• Abar, bina, otaqların yarılmasını aşkar etdikdə, plombların olmamasının və bütövlüyünün pozulmasını görəndə dərhal Təhlükəsizlik xidmətinin rəisinə məlumat vermək və məsul şəxslər gələnə qədər həmin obyekti mühafizə etmək;
• Yanğın baş verdiyi anda dərhal yanğından mühafizə xidmətinin əməkdaşlarını çağırmalı, xidmət rəisinə məlumat verməli və təhlükəsizlik texnikası qaydalarına riayət etmək, şəxsi heyətini təxliyyə olunmasını təmin etmək;
• Postu tərk edərkən ( dövrələmədə olan zaman) otağın bağlamalı;
• Avtomobil stokunun açarlarına nəzarət etməli, yeni avtomobil gəldikdə açarları təhvil almalı müvafiq jurnalda qeydiyyat aparmalı;
• Növbəni təhvil təslim edərkən lazımı qeydlərini Növbə Hesabatı jurnalında aparmalı, uyğunsuzluq olarsa dərhal Təhlükəsizlik Xidməti Rəisinə məlumat verməli;
• Müəssisədən çıxan hər hansı əmlakın buraxılışında TXR-nə məlumat vermək icazə aldıqda AKT əsasında təhvil verilməsini təmin etmək;
• Məxviliyin saxlanılması və məlumatı başqa şəxslərə ötürülməməsi;
• Xidməti avtomobillərin ərazidə olub olmadığını daima bilməli;
• Növbədə olarkən hər hansı avtomobil gəldikdə təhvil-təslim aktı əsasında qəbul etməli;
• Rəhbərlikdən alınan tapşırıq əsasında öz işini təşkil etmək.

Namizədlərə tələblər:

• Yaş: 20-40;
• Orta təhsil;
• Təhlükəsizlik sahəsində minimum 1 il iş təcrübəsi;
• İdmanla məşğul olmalıdır;
• Fəal, məsuliyyətli və işə planlı yanaşma bacarığı.

Xahiş edirik, vəzifə ilə maraqlanan şəxslər (namizədlər) öz tərcümeyi-hallarını (CV) "mövzu" yerinə " Mühafizəçi " qeyd etməklə [email protected] elektron poçt ünvanına göndərsinlər.

 

VAKANSİYA 11

İşəgötürən:  Blue Planet Distribution LLC

Blue Planet Distribution MMC Azərbaycan Respublikasında 2014-cü ildə qurulmuş özəl pərakəndə şirkətdir. Əsas bölmələri idman və lüks pərakəndə sahələridir.

Azərbaycan Respublikasında Blue Planet Distribution MMC sahib etdiyi master franşiza brednlərin lisenziyası olan GO SPORT və COURIR eləcə də qlobal markalar SKECHERS və NİKE kimi brendlərdir.

Həmçini Blue Planet Distribution MMC Brunello Cuccinelli, Dolce and Gabbana, Tom Ford Man, Celine, Valentino, Bvlgari və Tiffany & Co brendlərin beynəlxalq markaların franşiza lisenziyalarına sahibdir.

Hal hazırda lüks brendinə Satıcı-məsləhətçi tələb olunur:

Əmək funksiyası:

• Müştərilərin qarşılanması.
• Müştərilərə məhsulları tapmaqda yardımcı olmaq.
• Müştəri sorğularına cavab vermək.
• Uyğunsuzluqları və problemləri menecerə bildirmək.

Tələblər:

• Satış sahəsində 2 ildən artıq təcrübə
• Dil bilikləri: Azərbaycan və Rus dili

Əlavə məlumat:

• Əmək haqqı +%
• İş saatı: növbəli

Vakansiya ilə maraqlanan namizədlərdən CV-lərini [email protected] e-mailinə, mövzu hissəsində vəzifə adını qeyd edib göndərilməsi xahiş olunur.

 

Blue Planet Distribution LLC is a privately owned Azerbaijan retail company headquartered in Baku with primary divisions focused in the areas of sports and luxury retail. It was founded in 2014.

Blue Planet Distribution LLC holds the master franchise licenses for sport brands as GO SPORT and COURIR, and global brands as SKECHERS and Nike for the territory of the Republic of Azerbaijan.

In the area of Luxury retail Blue Planet Distribution LLC holds the master franchise licenses of Brunello Cuccinelli, Dolce and Gabbana, Tom Ford Man, Celine, Valentino, Bvlgari and Tiffany &Co.

We are looking for Sales-Consultant for Luxury division:

Responsibilities:

• Greeting customers who enter the shop.
• Assisting customer to find the goods and products they are looking for.
• Answering queries from customers.
• Reporting discrepancies and problems to the supervisor.

Requirements:

• Experience in retail field.
• Fluent in Azeri and Russian

Additional information:

• Salary +%
• Working hours: by shift

Please send your CV to: [email protected] and indicate the name of the position you are applying for in the subject line of the email.

 

VAKANSİYA 12

İşəgötürən:  Parabank ASC

Xırdalan Filialı üçün Filial müdiri axtarılır.

Əmək haqqı 800-1200 AZN arası
Əmək haqqının 2 misli qədər motivasiya

Əsas vəzifələr:

- Filiallarda kredit işçilərinin fəaliyyətinə, həmçinin onların nəzərdə tutulan və ya verilmiş kreditlərinə nəzarət edilməsi;
- Yeni kredit və satış metodları təklifləri ilə bağlı təşəbbüskarlığın göstərilməsi;
- Verilmiş kreditlərin izlənilməsi və vaxtında ödənişlərin təmin edilməsi;
- Mövcud məlumat bazası əsasında gecikdirilmiş ödənişlər, borclar və borcların alınması müddətləri haqqında mütəmadi məlumat verilməsi;
- Kredit portfelinin keyfiyyətinin qorunmasına nəzarət edilməsi;
- Problemli kreditlərlə iş üzrə müxtəlif hesabatların hazırlanması və aidiyyatı üzrə təqdim edilməsi;
- Filial üzrə aparılan kreditvermə prosesi zamanı hədəflərə nail olmaq üçün Baş Ofisdən lazımi və zamanında dəstək göstərilməsini təmin etmək;

Namizədə olan tələblər:

- Müvafiq sahə üzrə minimum 2 il iş təcrübəsi;
- Ali təhsil
- Microsoft Office proqramlarında (Word, Excel) işləmək bacarığı;
- Cins: kişi (arzuolunandır)
- Fərdi və komanda tərkibində işləmə qabiliyyəti;
- Müştəri bazasının olması

Göstərilən tələblərə cavab verən şəxslərin CV-lərini "Filialın adı- filial meneceri" başlığı ilə [email protected] elektron ünvanına göndərməkləri xahiş olunur.

Qeyd edək ki yalnız tələblərə uyğun olan namizədlərlə əlaqə saxlanılacaq. Bundan əlavə, göndərilən bütün CV-lər məxfi məlumat bazasına daxil edilir.

 

VAKANSİYA 13

İşəgötürən:  PASHA Insurance

“PAŞA Sığorta” ASC namizədləri Ekspertiza şöbəsinin rəhbəri vəzifəsinə müraciət etməklə peşəkar komandanın üzvü olmağa dəvət edir.

Vəzifə və Öhdəliklər:

• Sığorta hadisələri üzrə iddiaların tam və düzgün tənzimlənməsi prosesinə nəzarətin təmin edilməsi;
• Sığorta hadisələri barədə gündəlik məlumatların əldə edilməsi və prosesin tənzimlənməsi;
• İcraatda olan işlərə ümumi nəzarətin həyata keçirilməsi;
• Sığorta ödənişlərinə nəzarət edilməsi və əsassız xərclərin qarşısının alınması;
• Departament əməkdaşlarının şöbələr arası qarşılıqlı əməkdaşlığının təşkil edilməsi;
• Sığorta iddialarının tənzimlənməsi prosesinin təkmilləşdirilməsi üçün təkliflərin hazırlanması;
• Əmlaka dəyən zərərin qiymətləndirilməsinə aid sənədlərin kənar strukturlardan (avtoservislərdən, qiymətləndiricilərədən) əldə edilməsi;
• Təmir işlərinə ümumi nəzarətin həyata keçirilməsi və təmirin keyfiyyətli olmasının təşkil edilməsinə nəzarət;
• Sığorta dələduzluğu faktı aşkarlandığı təqdirdə məlumatın birbaşa departament rəhbərinə və müvafiq departamentin əməkdaşlarına ötürülməsi;
• Şöbə əməkdaşlarının icraatında olan işlərə ümumi nəzarətin həyata keçirilməsi;
• Şöbə əməkdaşlarının işlərinin qiymətləndirilməsi prosesində iştirak etmək;
• Şöbənin ümumi işində nöqsanların aradan qaldırılmasına cavabdehlik daşımaq;
• Sığorta hadisəsi nəticəsində əmlaka dəyən ziyanın müəyyənləşdirilməsi, hissələrin siyahısını tərtib edilməsi, avtoservislərin təqdim etdiyi qiymətlərin orta bazar qiymətlərinə uyğunluğuna nəzarət və avtoservislərlə qiymətlərin razılaşdırılması;
• Yekun zərərin təyin edilməsi və məlumatı departamentin müvafiq əməkdaşına ötürülməsi;
• Sığortaçının, müştərilərin və avtoservislərin xeyrinə əsassız xərclərin qarşısının alınması, sığorta dələduzluğunun aşkarlanıb ifşa olunmasının təşkilinə nəzarət;
• Zərərə məruz qalmış əmlakın təmiri prosesində əvəz olunmuş ehtiyat hissələrinin saxlanılmasını və ya utilizasiya olunması təşkil edilməsinə nəzarət;
• Sığorta hadisəsi nəticəsində əmlaka dəyən ziyanın müəyyənləşdirilməsi üçün üçüncü müstəqil tərəfin iştirakının vacib olması təqdirdə, bunun təmin edilməsinə nəzarət;
• Birbaşa rəhbərin digər tapşırıqlarınının yerinə yetirilməsi.

BİLİKLƏR

• Ali təhsil;
• Kompüter bilikləri: Microsoft Excel və Word təminat proqramları üzrə biliklərin olması;
• Dil bilikləri: Azərbaycan və rus dillərini sərbəst istifadə etmə bacarığı, ingilis dilinin işlək səviyyədə olması;
• Mövcud qanunvericilikləri bilmək, Yol Hərəkəti Qaydaları biliyi və avtomobil mexanizmi haqqında texniki bilik.

TƏCRÜBƏ

• Sığorta şirkətində iddiaların tənzimlənməsi sahəsində minimum 3 il iş təcrübəsi, həmçinin müştərilər ilə minimum 3 il iş təcrübəsi.

BACARIQLAR

• Ünsiyyət qurmaq bacarığı;
• Problemlərin həlli bacarığı;
• Komanda ilə işləmək bacarığı;
• Liderlik;
• Müştərilərlə iş üsulları biliyi.

Son müraciət tarixi: 19 aprel, 2021-ci il

Zəhmət olmasa müraciət etdiyiniz vəzifənin adını “mövzu” bölməsində qeyd etməklə CV-nizi [email protected] ünvanına göndərin.

 

VAKANSİYA 14

İşəgötürən:   Group Motors

Group Motors şirkətlər qrupu Azərbaycan Respublikasında Honda, Mazda, Mitsubishi, Subaru və Toyota avtomobil brendlərinin rəsmi distributeridi. Hal hazırda şirkət “Mühafizəçi” vəzifəsinə işçi qəbulu elan edir.

Vəzifə öhdəliklər:

• Mühafizə olunan obyektləri qorumaq;
• Mühafizə fəaliyyətini icra edən zaman ayıq-sayıq olmaq və fasilələrə yol verməmək;
• Mühafizə olunan obyektə gətirilən və ya obyektdən çıxarılan məhsul, material, əmlak və xammala dair müvafiq sənədləri tələb etmək, yoxlamaq və təsdiq etmək;
• Mühafizə olunan obyektlərdə texniki vasitələrdən yalnız mühafizə olunan obyektlərin mülkiyyətçilərinin və ya hüquqi şəxsin müvafiq vəzifəli şəxslərinin yazılı razılığına əsasən istifadə etmək;
• Müəssisəyə məxsus olan əmtəə-maddi dəyərlərin oğurlanması haqqında məlumatların mövcudluğu zamanı müəssisə rəhbərliyinin göstərişlərinə uyğun olaraq müvafiq icra orqanlarına xəbər vermək;
• Mühafizə olunan obyektlərdə buraxılış və obyektdaxili rejimləri təmin etmək;
• Bütün işçilərin və qonaqların təhlükəsizlik tələblərinə riayət etmələrini təmin etmək;
• Əməkdaşların və ya qonaqların sənədlərinin qaydasında olmasını yoxlamaq;
• Uyğunsuzluqlar müşahidə edildiyi halda müvafiq icra orqanlarına məlumat vermək;
• Mühafizə olunan obyektlərdə xüsusi mühafizə və təhlükəsizlik vasitələrini tətbiq etmək:
• Zəruri halda və hüquqi təlimatlara uyğun olaraq fiziki qüvvə və xüsusi mühafizə vasitələrindən istifadə etmək;
• Özəl mühafizə fəaliyyətini həyata keçirərkən texniki və digər vasitələrdən istifadə zamanı insanların hüquq və azadlıqlarını pozmamaq, onların həyatına, sağlamlığına, habelə ətraf mühitə zərər vurmamaq;
• Hüquqa zidd hərəkət və ya hadisələrin qarşısını almaq:
• Mühafizə olunan obyektlərə münasibətdə hüquq pozuntusu baş verdikdə onun baş vermə vaxtı, yeri, halları, hüquq pozuntusu törədən şəxsin saxlanması, fiziki qüvvənin və ya xüsusi vasitələrin tətbiq edilməsi zərurətini əsaslandırmaq;
• Mühafizə olunan obyektlərdə hüquqa zidd hərəkətlər törətmiş şəxslər mühafizəçinin qanuni tələblərinə tabe olmadıqları və ya fiziki qüvvə işlətdikləri hallarda həmin şəxsləri fiziki qüvvə tətbiq etməklə hadisə yerində saxlamaq və dərhal müvafiq icra hakimiyyəti orqanına təhvil vermək;
• Xidməti növbəni qəbul edərkən aşağıdakı avadanlıqların mövcudluğunu və işləməsini yoxlamaq: fənər, projektor, lampalar və başqa işıqlandırma sistemləri, yanğınsöndürmə vasitələri;
• Mühafizə və yanğından mühafizə sistemlərinin işlərinə nəzarət etməli, həyacan siqnallarına dərhal reaksiya verməli;
• Növbə qəbul edən zaman növbəli təhvil verən əməkdaşla ərazini yoxlamalı, bütün plombların və qıfılların, həmçinin ərazidə olan əmlakın mövcudluğunu yoxlamaq.;
• Müəssisənin ərazisində qurulmuş buraxılış rejiminin icrasını təmin etmək, əraziyə icazəsi olmayan şəxslərin daxil olmasına icazə verməmək;
• Maddi cavabdeh olan əməkdaşlara nəzarət etmək, ərazidən icazəsiz əmlakın çıxarılmasına və ya gətirilməsinə icazə verməmək ;
• Əraziyə kənar şəxs gələn zaman, onların gəlmə məqsədlərini bilib və tələb olunarsa şəxsiyyəti təsdiq edən sənədin əsasında buraxılış vermək;
• Rabitə vasitələrindən istifadə edərkən efiri zibilləməməli, məlumatı qısa və aydın çatdırmaq;
• Təsdiq edilmiş qrafikə uyğun olaraq ərazini müntəzəm olaraq dolanmalıdır;
• Abar, bina, otaqların yarılmasını aşkar etdikdə, plombların olmamasının və bütövlüyünün pozulmasını görəndə dərhal Təhlükəsizlik xidmətinin rəisinə məlumat vermək və məsul şəxslər gələnə qədər həmin obyekti mühafizə etmək;
• Yanğın baş verdiyi anda dərhal yanğından mühafizə xidmətinin əməkdaşlarını çağırmalı, xidmət rəisinə məlumat verməli və təhlükəsizlik texnikası qaydalarına riayət etmək, şəxsi heyətini təxliyyə olunmasını təmin etmək;
• Postu tərk edərkən ( dövrələmədə olan zaman) otağın bağlamalı;
• Avtomobil stokunun açarlarına nəzarət etməli, yeni avtomobil gəldikdə açarları təhvil almalı müvafiq jurnalda qeydiyyat aparmalı;
• Növbəni təhvil təslim edərkən lazımı qeydlərini Növbə Hesabatı jurnalında aparmalı, uyğunsuzluq olarsa dərhal Təhlükəsizlik Xidməti Rəisinə məlumat verməli;
• Müəssisədən çıxan hər hansı əmlakın buraxılışında TXR-nə məlumat vermək icazə aldıqda AKT əsasında təhvil verilməsini təmin etmək;
• Məxviliyin saxlanılması və məlumatı başqa şəxslərə ötürülməməsi;
• Xidməti avtomobillərin ərazidə olub olmadığını daima bilməli;
• Növbədə olarkən hər hansı avtomobil gəldikdə təhvil-təslim aktı əsasında qəbul etməli;
• Rəhbərlikdən alınan tapşırıq əsasında öz işini təşkil etmək.

Namizədlərə tələblər:

• Yaş: 20-40;
• Orta təhsil;
• Təhlükəsizlik sahəsində minimum 1 il iş təcrübəsi;
• İdmanla məşğul olmalıdır;
• Fəal, məsuliyyətli və işə planlı yanaşma bacarığı.

Xahiş edirik, vəzifə ilə maraqlanan şəxslər (namizədlər) öz tərcümeyi-hallarını (CV) "mövzu" yerinə " Mühafizəçi " qeyd etməklə [email protected] elektron poçt ünvanına göndərsinlər.

 

VAKANSİYA 15

İşəgötürən:  Holiday Inn Baku

Şirkət: Holiday İnn Baku Hotel
Vəzifə: Ofisiant

İş barədə məlumat:

- Qonaqlara yüksək səviyyədə xidmət göstərmək
- Menyu təqdim etmək və sifarişi qəbul etmək
- Menyunu yaxşı bilmək və gələn qonaqlara hər hansı bir yemək barəsində dolğun məlumat vermək
- Qonaqlardan sifarişləri diqqət və nəzakətlə qəbul etmək
- İş yeri: Bakı
- Cinsi: kişi (25-35 yaş aralığı)
- İş qrafiki: 5 günlük iş həftəsi, növbəli

Namizədə tələblər:

- Müvafiq sahədə 1-3 il iş təcrübəsi (otel sferasında)
- Etik davranış qaydalarına sahib olmaqlı
- Diqqətli, məsuliyyətli və cəld
- Komandada işləmək bacarığı
- Gülərüzlü və hörmətli olmalı
- Dinləmə mədəniyyəti
- Xarici görünüşünə diqqət göstərməli
- Danışıq qabiliyyəti yüksək olmalı
- Müştəri ilə ünsiyyət qurmağı bacarmalı
- Dil bilikləri olanlara üstünlük veriləcək

E-mail: [email protected]

 

Banner

Digər xəbərlər