VAKANSİYA-1
Azərbaycan Bank Tədris Mərkəzi
Azərbaycan Bank Tədris Mərkəzi (ABTC) Müştəri Əlaqələri Meneceri vəzifəsinə 3 aylıq ödənişli təcrübə proqramı elan edir.
Vəzifə öhdəlikləri
• Mərkəzin müştəri məlumat sistemini yaratmaq və onu daima təkmilləşdirmək;
• Mərkəzin mövcud müştəriləri ilə daima əlaqələr yaratmaq, onların yeni təlim və məsləhət xidmətlərinə olan ehtiyaclarını, istifadə etdikləri xidmətlərin keyfiyyətləri barədə rəylərini öyrənmək;
• Mərkəzə yeni müştərilər cəlb etmək;
• Mərkəzin yeni təlim və məsləhət xidmətləri barədə mövcud və potensial müştəriləri məlumatlandırmaq;
• Mərkəzin təlim və məsləhət xidmətlərinin təşviqini və satışını həyata keçirmək;
• Mərkəzin xidmətləri üçün müraciətlərin qeydiyyatını aparmaq;
• Mərkəzin təlim xidmətlərinin keyfiyyətinə nəzarət etmək;
• Mərkəzin təşviqat məhsullarını hazırlamaq;
• Ehtiyac olduqda təlim və digər tədbirlərin təşkilinə dəstək vermək;
• Mərkəzin Direktorunun satışla bağlı ona həvalə etdiyi digər funksiyaları həyata keçirmək.
Vəzifəyə olan tələblər
- Hər hansı ali təhsil;
- Müştərilərlə iş sahəsində ən azı bir il təcrübə;
- Azərbaycan, İngilis və Rus dillərini bilmək;
- İşə yaradıcı yanaşmaq, yeni idealara malik olmaq qabiliyyəti;
- ABTM-nin xidmətlərini təşviqetmək və satmaq bacarığı;
- Layihə idarə etmək bacarığı;
- Komandada işləyə bilmək qabiliyyəti;
- Qarşısına qoyduğu məqsədə çatmaq qabililiyyəti;
- İnsanlarla tez ünsiyyətə girə bilmək qabiliyyəti;
- MC ofis tipli proqramlardan yüksək peşəkarlıqla istifadə etmək qabiliyyəti.
Biz Sizə nə vəd edirik:
• Daimi öyrənmək və inkişaf imkanı, mehriban və səmimi kollektivdə iş
• Performansın dəyərləndirilməsi, gördüyü işlər haqqında daimi geri dönüş, təcrübə mübadiləsi
• Mərkəz hesabına nahar yeməyi;
• Əmək qanunvericiliyinə uyğun iş şəraiti.
Qeyd: Təcrübə müddətini uğurlu şəkildə bitirmiş şəxlər gələcəkdə komandaya qoşulacaq və ya digər şirkətlərə müraciət üçün onlara tövsiyyə məktubu veriləcəkdir.
E-mail: [email protected]
Veysəloğlu Şirkətlər Qrupu işçi axtarır - VAKANSİYA
VAKANSİYA-2
Gemza Group
Gemza Group established in last decade as engineering, procurement and construction company. Group is holding MRO (Maintenance, Repair and Operations) procurement and services supply contracts with major Oil & Gas companies in Caspian &CIS Regions.
Company investing human life and employing over 35 people so far.
When You need engineering service, need logistics, looking for real estate You will see our name and brands. We are expert in delivering innovative solutions.
Our company is currently in a search for a candidate to fill Legal Counsel position.
Main responsibilities:
Include, but are not limited to the following:
• Provides accurate and timely counsel to executives in a variety of legal topics (labor law, partnerships, international ventures, corporate finance etc.)
• Collaborates with management to devise efficient defense strategies
• Specifies internal governance policies and regularly monitors compliance to legislation
• Researches and evaluates different risk factors regarding business decisions and operations
• Applies effective risk management techniques and offers proactive advice on possible legal issues
• Communicates and negotiates with external parties (regulators, external counsel, public authority etc.), creating trustful relations
• Drafts and solidifies agreements, contracts and other legal documents to ensure the company’s full legal rights
• Deals with complex matters with multiple stakeholders and forces
• Provides clarification on legal language or specifications to everyone in the organization
• Conducts the work with integrity and responsibility
• Maintains current knowledge of alterations in legislation
Candidate requirements:
• Bachelor’s degree in Law is required
• At least 3 years of proven experience and excellent knowledge of local legislation, commercial and corporate law and procedures
• Strong ability to create legal defensive or proactive strategies
• High level of professional ethics and integrity
• Strong communication, analytical and problem-solving skills; ability to work well under pressure and with set deadlines;
• A good command of working English and Azerbaijani is required, Russian is preferred.
Please send your CV [email protected] highlighting the position “Legal Counsel” in the subject title. Applications without subject title will not be considered.
"PASHA Holding" işçilər axtarır - VAKANSİYALAR
VAKANSİYA-3
Universal Təchizat ASC
Mühasib-operator
Əmək haqqı : 500 AZN
İş barədə:
• Gündəlik qaimə və qəbzlərin işlənməsi və kompüterə köçürülməsi;
• Uçotun müvafiq sahələri üzrə ilkin sənədlərin təkmilləşdirilməsini həyata keçirmək;
• Pul vəsaitlərinin, əmtəələrin, materialların və başqa sərvətlərin hərəkəti ilə əlaqədar əməliyyatları mühasibat uçotuna əks etdirmək;
• Hesabat üçün məlumatları hazırlamaq, mühasibat sənədlərinin qorunmasına nəzarət etmək
• Maliyyə, kredit və kassa planlarının yerinə yetirilməsini təmin etmək.
Tələblər:
• Ali təhsil (Maliyyə və mühasibatlıq sahəsi üzrə);
• İş təcrübəsi;
• Beynəlxalq mühasibatlıq və maliyyə standartlarını bilməli;
• Kompüterdə sərbəst işləmək bacarığı (Excel, 1C)
• Təhlil aparmaq bacarığı;
• İnkişafa meyilli;
• Ciddi, məsuliyyətli, dəqiq olmalı;
• Yaş həddi 25-35 arası
E-mail: [email protected]
CV göndərərkən mövzu qismində vakansiyanın adının qeyd olunması xahiş olunur.
"Bizim Market" işçi axtarır - VAKANSİYA
VAKANSİYA-4
AZ Smart LLC
Az Smart MMC müxtəlif növ ticarət və xidmət sahələri, eləcə də bank sektoruna innovativ maliyyə texnologiyaları üzrə həllər təklif edir. Az Smart MMC 2019-cu ildə Azərbaycan Respublikasının İqtisadiyyat Nazirliyi nəzdnində Dövlət Vergi Xidmətində Yeni Nəsil Nəzarət Kassa Aparatı operatoru kimi qeydiyyatdan keçmişdir.
Az Smart MMC, Azərbaycan Respublikası qanunvericiliyi ilə müəyyən edilmiş standartlara cavab verən Nəzarət Kassa Aparatları və proqram təminatı üzrə kompleks həllərini ölkə üzrə müxtəlif ticarət sektorlarına təklif edir. Bu həllər sahibkarların gündəlik işlərini daha sadə və effektiv aparılmasına dəstək olaraq, şəffaf hesabatlılıq və etibarlı sahibkarlıq prinsipləri əsasında işləməyə şərait yaradır.
Şirkətimiz İspaniya, Çin, İngiltərə, Böyük Britaniya, Rusiya və Hollandiyada nümayəndəlikləri olan və innovativ maliyyə texnlogiyalarının tətbiqi üzrə beynəlxalq layihələr həyata keçirən “E-21 Partners” holdinqi ilə əməkdaşlıq edir. “E-21 Partners” Rusiya, Qazaxıstan, Özbəkistan və Moldova kimi ölkələrdə yeni nəsil onlayn kassa aparatlarının tətbiqində geniş təcrübəyə malikdir.
Şirkətimizə, Satışa dəstək üzrə Mütəxəssis axtarılır
Vəzifəyə olan tələblər:
- Satış və Texniki Xidmət Müqavilələrinin hazırlanması və məlumat bazasına düzgün yerləşdirilməsi,
- Fiziki satış sənədlərinin arxivləşdirilməsi və ona nəzarət,
- Satış məlumatlarının Maliyyə sisteminə işlənməsi,
- Satış zamanı istifadə olunan sənədlərin mütəmadi nəzərdən keçirilməsi və yeniliklərin adaptasiya edilməsi,
- Digər şöbələr tərəfindən daxil olan müraciətlərə vaxtında baxılması və araşdırılmasında yardım,
- Müştərilərlə maliyyə üzrə hesablaşmalar aparılan zaman sənədləşmədə yardım,
- Microsoft Office (xüsusilə, Word, Excel, Outlook) ilə işləmə bacarığı.
Tələblərə cavab verən namizədlər Fevral ayının 22-dək öz CV formalarını [email protected] elektron ünvanına təqdim etməlidirlər. Müraciət məktubunun mövzu hissəsində “Satışa dəstək üzrə Mütəxəssis” qeyd etməyiniz vacibdir.
İşəqəbul prosesinin növbəti mərhələsi üçün yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanacaq.
"Irshad Electronics" işçi axtarır - VAKANSİYA
VAKANSİYA-5
Sabah Group LLC
SABAH GROUP MMC-yə Anbardar vəzifəsinə namizəd qəbulu!
Vəzifələr:
• Fiziki güc
• Malların qəbulu
• Malın anbarda yerləşdirilməsi
• Anbarın hesabatının aparılması
• Anbardakı malların dövriyyəsinin analizi
• Malların yüklənməsi və boşaldılması
• Düzgün malların seçimi və vaxtında çatdırılma
• Anbarda keçirilən sayımlarda iştirak etmək.
Tələblər:
• Cinsi: Kişi
• Yaş həddi 20-40 arası
• Ofis proqramlarında orta səviyyədə işləyə bilmə bacarığı
• B,C kateqoriyalı sürücülük vəsiqəsi
İş şəraiti:
• Əmək haqqı başlanğıc olaraq 350- 400 azn təşkil edir.
• İş qrafiki 6 gün, 1 gün istirahət.
• Bu vəzifə sahibləri müqavilə ilə maddi-məsuliyyətli şəxs olurlar.
• Bütün sənədləşdirmə işləri Azərbaycan Respublikasının Əmək məcəlləsinə uyğun olaraq aparılır.
Maraqlanan şəxslərdən CV-lərini “Anbardar” başlığı ilə [email protected] e-mail ünvanına göndərmələri xahiş olunur.
"Morgan Trade" işçi axtarır - VAKANSİYA
VAKANSİYA-6
TBC Kredit
TBC Kredit - Azərbaycan bazarında 1999-cu ildən uğurlu fəaliyyət göstərən bank olmayan kredit təşkilatıdır. Təşkilat müxtəlif növ kreditlərin verilməsi sahəsində böyük təcrübəyə malikdir.
İşəgötürən olaraq TBC Kredit peşəkarlar komandası yaradır, onların ixtisasının artırılmasının, motivasiyasının və sosial müdafiəsinin qayğısına qalır.
Hazırda TBC Kredit BOKT Kredit satışı üzrə təcrübəçi mütəxəssis vəzifəsinə işçi qəbulu elan edir.
Öhdəliklər:
• Müştəri cəlbi, birbaşa marketinq funksiyalarını öyrənmək və mənimsəmək
• Şirkətin prosedurlarını, təlimatlarını və daxili qaydalarını öyrənmək
• Şirkətin daxili sistemini öyrənmək
• Kreditləşmədə zəruri olan sənədləşməni öyrənmək və digər normativ sənədləri mənimsəmək
• Təcrübəsi olan kredit mütəxəssisin yanında təcrübə keçərək, bu sahədə öz biliklərini əldə etmək
• Müştəri ilə ünsiyyət, müştəri münasibəti və müştəri təhlilini öyrənmək
• Şirkətlərdə və müəssisələrdə təqdimat və digər nümayyəndəlik funksiyaları həyata keçirilməsini öyrənmək
Tələblər:
• Ali təhsil
• Azərbaycan dilində səlist danışıq qabiliyyəti
• Rus və ingilis dillərinin müəyyən səviyyədə biliyi arzuolunandı
• Yaxşı ünsiyyət, rabitə və komanda ilə işləmək bacarığı
• Sərbəst və şəffaf şəkildə fikir izah etmə və nitq söyləmə bacarıqları
• İşdə dəqiqlik və detallara fikir vermək qabiliyyəti
• Müştərini cəlbetmə bacarığı
Əgər Siz də karyeranızı beynəlxalq təşkilatda başlama imkanını əldə etmək, kredit işini öyrənmək istəyirsizsə, xahiş olunur ki, CV-ləri 28 fevral 2021-ci il tarixinədək e-mail ([email protected]) vasitəsilə təqdim etsinlər.
E-məktubunuzun “mövzu” (subject) sətrində, müraciət etdiyiniz vəzifəni qeyd edin (Kredit satışı üzrə təcrübəçi mütəxəssis). Əks təqdirdə belə müraciətlilərin namizədliyinə baxılmayacaq.
Nəzərinizə çatdırırıq ki, yalnız seçilmiş namizədlərlə müsahibə üçün əlaqə saxlanılacaq.
"Azprotein Foods Group" işçi axtarır - VAKANSİYA
VAKANSİYA-7
Topçubaşov Mərkəzi
Topçubaşov Mərkəzi - Layihələr üzrə mütəxəssis
Vəzifə və öhdəliklər:
- Layihələrin planlaşdırılması, yazılması, icrası prosesinin koordinasiyası;
- Layihələrin icrası üçün maraqlı tərəflərin və ixtisaslı kadrların cəlb edilməsi;
- Yerli və beynəlxalq tədbirlərin idarə edilməsi, görüşlərin təşkili;
- Yerli və əcnəbi həmkar təsisatlarla, o cümlədən ekspertlərlə münasibətlərin yaradılması, inkişaf etdirilməsi və birgə əməkdaşlıq layihələrinin həyata keçirilməsi.
Tələblər:
- İctimai münasibətlər, beynəlxalq əlaqələr, idarəetmə, siyasi elmlər, kommunikasiya və ya digər əlaqəli sahələr üzrə ali təhsil;
- Mərkəzin fəaliyyətinə maraq və araşdırma istiqamətləri üzrə ümumi dünyagörüşü;
- Ünsiyyət, təşkilatçılıq və təqdimat bacarıqları;
- Azərbaycan və ingilis dillərində yazılı və şifahi kommunikasiya bacarıqları (əlavə olaraq üçüncü dil biliyi olanlara üstünlük veriləcək);
- Komandada işləmək bacarığı, təşəbbüskarlıq və inkişaf üçün motivasiya;
- MS Office, Google Drive, onlayn axtarış sistemləri və sosial media kanalları ilə iş üzrə təcrübə.
- 20-30 yaş qrupuna aid olan namizədlərə üstünlük veriləcək.
- Əmək haqqı iş rejimi və sahə üzrə təcrübədən asılı olaraq namizədlə razılıq əsasında müəyyən ediləcək.
Maraqlanan şəxslərin “Mövzu” bölməsində vakansiyanın adını qeyd etməklə öz tərcümeyi-halını (CV) [email protected] ünvanına göndərmələri xahiş olunur. Yalnız müsahibəyə dəvət edilən namizədlərlə əlaqə saxlanılacaq.
"Smart Audit" işçi axtarır - VAKANSİYA
VAKANSİYA-8
STP Global Cable
“Sumqayıt Texnologiyalar Parkı” MMC – nin Biznes Vahidi “STP Global Cable” MMC, Satınalma üzrə aparıcı mütəxəssis vakansiyası elan edir.
Özünə və peşəkarlığına güvənən, satınalma sahəsində müvafiq təcrübəsi olan namizədləri komandamıza qoşulmağa dəvət edirik.
Bizim üçün ideal namizəd :
- Ali təhsil;
- Müvafiq sahədə 3 - 5 il iş təcrübəsi;
- Microsoft Office proqramlarını bilməli;
- Azərbaycan dilini mükəmməl səviyyədə bilmək (rus/ingilis dili bilgisi əlavə üstünlükdür);
- Yüksək ünsiyyət və davranış keyfiyyətlərinə malik olmalı;
- İşgüzar və məsuliyyətli olmalı;
- İşdə dəqiqlik və detallara fikir vermə qabiliyyəti olmalı;
Hansı işləri görəcəksiniz :
- Təchizat ehtiyaclarını proqnozlaşdırılması, proqnozlaşdırılan satınalma ilə işin icrası zamanı meydana çıxan fərqlərin araşdırılması və aradan qaldırılması;
- Tələb olunan məhsul/xidmət üzrə bazar araşdırmasının aparılması və analiz edilməsi;
- Tədarükçü şirkətlərlə danışıqlar və yazışmaların həyata keçirilməsi;
- Tədarükçü şirkətlərin fəaliyyətlərinin analizinin aparılması;
- Tədarükçü şirkətlərdən qiymət təkliflərinin alınması, təkliflərin müqayisəli təhlilinin aparılması və optimal təklifin rəhbərliyə təqdim edilməsi;
- Etibarlı tədarükçülər bazasının yaradılması və idarə edilməsi və yenilənməsi ;
- Satınalma prosesinin prosedurlara uyğun formada həyata keçirilməsi;
- Risklərin minimallaşdırması məqsədi ilə müqavilə şərtlərinin analizinin aparılması;
- Şirkətdaxili xərclərin azaldılma siyasətinin həyata keçirilməsi;
- Struklardan gələn satınalma və ya təchizat tələblərini nəzərdən keçirilməsi, satınalma sifarişlərinin hazırlanması və müəssisənin müəyyən etdiyi siyasət və şərtlərə müvafiq icra edilməsi;
- Qüsurlu və ya qəbul edilməsi mümkün olmayan yeni malların, xammalın və ya xidmətlərin təchizatçılar ilə müzakirə edilməsi və problemin aradan qaldırılması üçün islahedici və qabaqlayıcı tədbirlərin görülməsi;
- Sənədləşmə işlərinin (təkliflərin yığılması və qiymət cədvəllərinin hazırlanması) həyata keçirilməsi.
- Tapşırıqların müəyyən edilmiş müddətlərdə görülməsi;
Nə əldə edəcəksiniz ?
- Ölkənin ən böyük sənaye müəssisəsində işləmək imkanı;
- Təlim və inkişaf məsələlərində şirkətin tam dəstəyi;
- Davamlı karyera imkanı;
Əlavə məlumatlar :
- Əmək haqqı 1200-1500 AZN (net);
- Şirkət tərəfindən naharla, nəqliyyatla təmin edilmə;
- İş vaxtı: Bazar ertəsi - Cümə, 09:00 – 18:00;
- İş yeri Sumqayıt şəhəri, H.Z.Tağıyev qəsəbəsində yerləşir;
- Yalnız tələblərə cavab verən namizədlər müsahibəyə dəvət olunacaqdır.
Göstərilən tələblərə cavab verən namizədlərdən CV-lərini mövzu yerinə “Satınalma üzrə aparıcı mütəxəssis” yazaraq, 10 mart 2021 – ci il tarixinədək, [email protected] , [email protected] ünvanlarına göndərilməsi xahiş olunur.
VAKANSİYA-9
Aqrar İnnovasiya və Təchizat Şirkəti
Əsas fəaliyyət istiqamətini Azərbaycan Gübrə və Kənd Təsərrüfatı məhsulları bazarını hədəfləyən Aqrar İnnovasiya və Təchizat Şirkəti 2019-cu ildən fəaliyyətə başlamışdır. Şirkət qısa zaman içində gənc potensial kadrları öz ətrafında toplamaqla və müasir texnologiyaların tətbiqi ilə fəaliyyətini təşkil etmişdir. Şirkət Azərbaycan fermerlərinə daha rahat əlçatan məhsul və xidmətlərini təklif etmək üçün geniş xidmət şəbəkəsini qurmuşdur.
Vəzifə: Mühasib
İşin təsviri:
• Təhtəl hesab, balans, avans hesabatı və ezamiyyət hesabının aparılması;
• Vergi hesabatlarının hazırlanması və təqdim edilməsi
• DSMF, Statistika və Məşğulluq idarəsinə hesabatlarının hazırlanması və təqdim edilməsi
• E-Qaimə fakturalarının və VHF yazılması, gömrük bəyannamələri ilə bağlı əməliyyatlar, vergi qanunvericiliyi ilə dəqiq işləmək bacarığı
• BTP proqramında işləməklə vergi bəyannamələri göndərmək və vergi məsələləri ilə bağlı -işlərdə birbaşa iştirak etmək
• E-portal proqramı ilə işləmək bacarığının olması
• Sənədlər və mühasibat yazılışları əsasında vergi və mühasibat hesabatlarının tərtib olunması və qanunvericilikdə müəyyən edilmiş müddət ərzində müvafiq orqanlara göndərilməsini həyata keçirtmək
• Vergi orqanları ilə yazışmalar
• Ödəniş tapşırıqlanının yazılması;
• Vergi və audit yoxlamaları zamanı məlumatların düzgün və dolğun formada təqdim edilməsini təşkil etmək;
• Bütün maliyyə əməliyyatlarının 1C mühasibat proqramında əks olunması
• Əmək haqqı hesablanması;
Namizədə tələblər:
• İqtisadiyyat, Mühasibatlıq və ya Maliyyə-kredit üzrə ali təhsil;
• Mühasib vəzifəsində minimum 3 il iş təcrübəsi (istehsal, konsaltinq,ticarət, inşaat)
• MS Office (xüsusilə MS Excel), 1c 7.7 və 1c 8.3, BTP proqramları ilə sərbəst şəkildə işləmək bacarığı;
• AR Vergi Məcəlləsini yüksək səviyyədə bilməli;
• Mühasibat sahəsi üzrə qanunvericilik aktlarını və normativ sənədləri bilməli
• Analitik qabiliyyət, ünsiyyət və təqdim etmək bacarıqlarına malik;
• Verilmiş tapşırığları vaxtında icra etmək, problemləri həll etmək bacarığına malik olmalıdır.
İş qrafiki:
• IV günlük iş qrafiki
• Əmək haqqı: 1000-1300 AZN.
Yuxarıda qeyd olunan tələblərə uyğun namizədlərdən mövzu yerində “Mühasib” qeyd edərək öz CV-lərinizi [email protected] elektron ünvanına göndərməyiniz xahiş olunur.
VAKANSİYA-10
Starex
Starex.az Azərbaycan Respublikasının qanunvericiliyinə uyğun olaraq əldə etdiyi lisenziya ilə həm ölkədaxili, həm də beynəlxalq poçt bağlamalarının çatdırılmasını həyata keçirir. Şirkətimiz hazırda Azərbaycan, Türkiyə, Amerika və Çində qeydiyyatdan keçmiş və hər dörd ölkədə özünəməxsus ofislərində fəaliyyət göstərir. Türkiyə, Amerika və Çindən sifariş üçün xidmətlərimizdən istifadə edə bilərsiniz.
Vəzifə: Əməliyyat rəhbəri (beynəlxalq yükdaşıma üzrə)
Əmək haqqı: 1700 – 2200 Azn
İş qrafiki : Həftədə 5 gün
Nahar şirkət tərəfindən təmin olunur
Namizədə Tələblər:
- Kommersiya daşımaları üzrə əməliyyatların özəlliklərini dərindən bilməli
- Yüksək səviyyədə problem həll etmə bacarığı olmalıdır
- Analitik bacarıqlar
- Yüksək ünsiyyət bacarıqları
- İngilis və rus dillərini yaxşı səviyyədə bilmək.
- Nəqliyyat şirkətlərində minimum 3 il təcrübəsi olması arzuolunandır.
Vəzifə Öhdəlikləri
• Beynəlxalq yükdaşıma əməliyyatlarının təşkili, komandanın idarə olunması
• Korporativ müştərilərə məxsus yüklərin ölkələrarası daşınmasının təşkili
• Yüklərin vaxtında və tələb olunan standartlara uyğun şəkildə daşınmasının təmin olunması
• Yükün statusu və digər məsələlərlə bağlı davamlı olaraq müştərilərlə danışıqların aparılması
• Partnyor şirkətlərlə əlaqələrin qurulması, inkişaf etdirilməsi
• Qiymət sorğuları üzrə hesablamaların aparılması, qiymət təkliflərinin müştəriyə təqdim olunması
• Müştərilərlə və tərəfdaşlarla hesablaşmaların izlənilməsi
• Daşımalar üzrə bütün tələb olunan sənədlərin hazırlanması,təsdiq edilməsi və aidiyyəti tərəflərə göndərilməsi
• Əməliyyatların effektivliyinin və səmərəliliyinin davamlı olaraq yüksəldilməsi
Qeyd : Müvafiq sahə üzrə yalnız təcrübəli namizədlərin müraciət etməyi xahiş olunur.
Namizədlərdən öz CV-lərini müraciət edilən vakansiyanın adı qeyd olunmaqla [email protected] elektron ünvanına göndərmələri xahiş olunur.
VAKANSİYA-11
Caspian Textile MMC
"Caspian Textile MMC" şirkətinin tikiş fabrikasına Yığım operatoru tələb olunur.
• Tekstil Pastal, qəlib hazırlama, Correl Draw və oxşar proqramlarda iş təcrübəsi arzuolunandıır
• Türk dili biliyi üstünlükdür.
• İşin detallarına diqqətli olmaq.
• İş yoldaşları ilə sağlam münasibətlər saxlamaq və əməkdaşlıq etmək.
• Pastal / qəlib hazırlama proqramında işləmək
• Geyim lekallarının proqrama yığılması
• Kəsim sexi ilə işinn mütamadi əlaqələndirilməsi
• İş üçün tələb olunan proqramlar və cihazlarında işin öyrənilməsi
İş saatları: 09:00 - dan 18:00 dək. 1-5 günlər.
Səhər - axşam nəqliyyat vasitəsi təmin ediləcədir.
Əmək haqqı müsahibə zamanı müzakirə ediləcək.
CV-nizi [email protected] və [email protected] ünvanlarına göndərməyiniz xahiş olunur.
VAKANSİYA-12
Decordtech
Company: Decord Technologies
Division: Information Restaurant management software
Deadline to apply: 02-25-2021
Your main job responsibilities
• Create strong relationships with key client stakeholders at both senior and mid-management levels
• Understand the competitive landscape and market trends
• Understand and effectively communicate the company's value prop, tech, process and current partnerships
• Ability to identify and solve client issues strategically
• Work with the Sales, Account Management and Operations, teams to implement targeted sales strategy
• Drive the successful implementation and adoption of the sales and marketing automation platforms
• Through reporting and analytics, validate the quality of the lead and pipeline data and provide guidance to improve the overall data quality
Your education and work experience
• BA/BS degree or higher
Your skills and competencies
• Ability to communicate, present and influence all levels of the organization
• Excellent listening, negotiation and presentation skills
• Excellent verbal and written communications skills
• Knowledge of Azerbaijani (Fluent), English (intermediate)
How to apply?
Please send your CV to [email protected] email address.
VAKANSİYA-13
Damla Mebel MMC
Azərbaycanın ən böyük mebel istehsalçılarından biri olan “Damla” MMC 2012-ci ildən etibarən fəaliyyət göstərməkdədir. Artıq uzun illərdir ki, şirkətimiz təklif etdiyi mebellərin topdan satışını uğurla həyata keçirir. İstehsalat prosesində yalnız dünyaca məşhur şirkətlərin istehsalı olan, ekoloji cəhətdən səmərəli və sertifikatlaşdırılmış mebel materiallarından istifadə olunur.
Yerli brend Damla artıq Qazaxıstan, Gürcüstan, Rusiya, İran, Türkmənistan, Tacikistan, Özbəkistan kimi ölkələrdə də Azərbaycanı təmsil etməkdədir.
Vakansiya: İstehsalat müdirinə köməkçi
Vəzifə öhdəlikləri:
- İstehsalat müdirinin kargüzarlıq işlərini aparmaq;
- Sexlərlə bağlı verdiyi tapşırıqları icra etmək;
- İstehsal müdirinə hesabatları hazırlayıb təqdim etmək.
Namizədə tələblər:
- Ali Təhsilli
- Təcrübə tələb olunmur.
- Komanda da işləmək bacarığı;
- Problemləri həll edə bilmək və təkliflər vermək.
- Excel, Word proqramlarında işləmək bacarığı.
- Yalnız kişi namizədlər CV göndərsin.
İş şərtləri:
- Həftədə 6 iş günü, 1 gün istirahət;
- Əmək haqqı: 500AZN
- Korporativ nömrə və danışıq vaxtı şirkət tərəfindən təmin edilir.
- İş yeri Abşeron r-nu, Masazır qəs., Villa Badam yaşayış kompleksinin yaxınlığı
- İşçilərin daşınması üçün servis xidməti var. (20 Yanvar metrosu, Sumqayıt, Xırdalan dairəsi.)
Qeyd olunan tələblərə uyğun namizədlərdən öz CV-lərini [email protected] elektron ünvanına mövzu yerinə “İstehsalat müdirinə köməkçi” yazaraq göndərmələri xahiş olunur. Yalnız seçilmiş namizədlər müsahibəyə dəvət olunacaqlar.
VAKANSİYA-14
Odontos LTD
Odontos şirkəti “Satış nümayəndəsi” vakansiyası elan edir.
Namizədə verilən tələblər:
- Təhsil - Ali
- Yaş - 25-35
- Yalnız kişi namizədlər
- Səlis Azərbaycan dilini bilməsi (əlavə olaraq rus dili bilənlərə üstünlük verilir)
- Xoş və səliqəli zahiri görünüş
- Yüksək danışıq qabiliyyəti, fikirini aydın izah etmə və aktiv satış bacarığı
- Səbrli və nəzakətli
- İşgüzar və hədəf yönlü
- Gərgin mühit və qrafikdə səmərəli işləmə bacarığı
- Məsuliyyətli, dürüst və ünsiyyət qurma bacarığı, alıcılara nəzakətli rəftar
- Kollektiv ilə işləmə bacarığı
Tələb olunan vəzifələr :
- Şirkət məhsullarının satışının təşkili ;
- Verilən tapşırıqları vaxtında və keyfiyyətlə yerinə yetirmək ;
- Müştərilərə məhsulun keyfiyyəti, tərkibi və digər fərqləndirici xüsusiyyətləri barədə məlumat verilməsi ;
- Rəhbərliyə görülmüş işlər barədə gündəlik hesabatların verilməsi ;
- Şirkətin təqdim etdiyi bütün malların xüsusiyyətləri və qiymətləri haqqında tam informasiyaya sahib olmalı.
- Şəxsi avtomobilinin olması vacibdir.
- Satış strategiyası yaratmaq, inkişaf etdirmək və idarə etmək
- Müştərilərlə sıx əlaqədə olmaq, onların ehtiyac və tələblərini analiz etmək
- İş saatı - 09.00 - 18.00 (6 gün)
Yuxarıda qeyd olunan tələblərə uyğun gələn namizədlərdən mövzu yerində “Satış nümayəndəsi” qeyd edərək öz CV-lərini [email protected] elektron ünvanına göndərməyiniz xahiş olunur.
VAKANSİYA-15
Azeri Express Ltd
Namizədə tələblər:
- İş təcrübəsi - 1 il
- Yaş: 20-35
- Rayon küçələrini yaxşı tanımalı
- Müştərilər ilə mehriban davranmalı
- Stressədözümlü olmalı
- Verilən tapşırıqları vaxtında və məsuliyyətlə yerinə yetirməli
İş barədə məlumat:
- Azərbaycan Respublikasının ərazisində məktubların və bağlamaların çatdırılması
- Əmək haqqı danışıq yolu ilə
- Poçt sahəsində işləyən təcrübəli kuryerlərə üstünlük verilir
- İş qrafiki: Həftənin 6 günü 09:00-dan 18:00-dək
- Bazar - İstirahət günü
Uyğun gələn namizədlər qeyd olunmuş E-maila [email protected] cv göndərə bilərlər.
VAKANSİYA-16
Wentto Electronics
“Ventto Elektroniks” MMC Çağrı Mərkəzinin Operatoru vəzifəsinə işçi axtarışı elan edir.
İş barədə məlumat:
- Telefon zənglərinin cavablandırılması
- Sosial şəbəkələrdə müraciətləri dəqiq və dolğun cavablandırmaq
- Rəhbərliyin tapşırığı ilə sənəd və hesabatların hazırlanması
- Online sifarişlərin qəbulu
- Şirkətin fəaliyyəti ilə bağlı lazımi işləri görmək
- İş qrafiki: 6 günlük iş rejimi ,10:00-dan 19:00-dək
Namizədə tələblər:
- Ali təhsilli
- Qadın namizədi
- Yaş 18-25 arası
- Xidməti işgüzar ünsiyyət etikası
- Ofis avadanlıqları ilə işləmək bacarığı
- Azərbaycan, Rus, İngilis dillərin biliyi
- Elektronika sahəsində iş təcrübəsi
- Vəzifə öhdəliklərini vaxtında yerinə yetirmək
Vakansiya ilə maraqlanan şəxslərdən CV-lərini [email protected] mail ünvanına göndərmələri xahiş olunur.
VAKANSİYA-17
Caspel LTD
Vəzifə: Satış üzrə menecer
Struktur hissəsi: Satış şöbəsi
Birbaşa tabeçilik: Satış şöbəsinin müdiri
Funksional tabeçilik: Satış və marketinq departamentinin direktoru
MƏSULİYYƏT VƏ VƏZİFƏLƏR:
• Avadanlıq satışı ilə bağlı sorğu daxil olarsa, gələn sorğunu araşdırır, maya dəyərini öyrənmək üçün Maliyyə və inzibati idarəetmə departamentinin İnzibati idarəetmə şöbəsinə göndərir;
• İnzibati idarəetmə şöbəsindən sorğuya cavab gələndən sonra qiymət təklifini hazırlayır və müştəriyə göndərir;
• Layihə satışı ilə bağlı sorğu gələrsə, gələn sorğunu araşdırır və Strateji inkişaf departamentinə göndərir;
• Strateji inkişaf departamentindən cavab gələndən sonra layihəni qiymətləndirmək üçün Maliyyə və inzibati idarəetmə departamentinə göndərir;
• Layihənin qiymətləndirilməsi ilə bağlı Maliyyə və inzibati idarəetmə departamentindən cavab gəldikdən sonra layinənin satış qiymətini müəyyən edir və təsdiq edilməsi üçün Maliyyə və inzibati idarəetmə departamentinin direktoru və Baş direktora göndərir;
• Layihənin satış qiyməti Maliyyə və inzibati idarəetmə departamentinin direktoru və Baş direktor tərəfindən təsdiq olunduqdan sonra qiymət təklifini müştəriyə göndərir;
• Müştəridən müsbət cavab gəldikdən sonra, qiymət təklifini Müqavilə şöbəsinə göndərir;
• Satış müqaviləsinin imzalanmasına, icrasına və müştəri tərəfindən ödənişlərin həyata keçirilməsinə nəzarət edir
• Avadanlıqların satışının metod, forma, sxem və ardıcıllığını müəyyənləşdirir və bazarda satılmasını təmin edir.
• Alıcının tələblərinə müvafiq sürətdə satış tədbirlərini təşkil edir və satışın şərtlərini müəyyənləşdirir.
• Satılan avadanlıqlara bazarın tələbini müəyyənləşdirir və strateji olaraq satışı müəyyənləşdirir.
• Prespektiv və potensial alıcıları müəyyənləşdirmək,və onlarla işgüzar əlaqələr yaradır.
• Satış şərtlərini nəzərə alaraq, malların çatdırılma və ya daşınma şərtərinə müvafiq icranı təşkil edir.
• Alıcıların müqavilənin şərtlərinə müvafiq olaraq ödənişlərin vaxtında icra edilməsinə nəzarət edir.
• Daimi müştərilər ilə əlaqə saxlayır və müqavilələrin təzələnməsinə və müddətinin uzadılmasına nəzarət edir.
• Avadanlıqların satışı istiqamətində təklif olunanların sıyahısında əlavələr edir.
• Satış ilə əlaqədar tədlimlərin keçiririlməsi zərurəti yaranan hallarda, təkliflərlə Rəhbərliyə müraciət edir.
• Rəhbərliyin əmr və göstərişlərini yerinə yetirir.
• Öz fəaliyyətini “İşçilərin Təlimat Kitabçası”nın tələblərinə, əməyin mühafizəsi və təhlükəsizlik texnikası, müəssisənin sanitar-gigiyena, yanğından mühafizə norma və qaydalarına müvafiq şəkildə həyata keçirir.
Tələblər:
- Ali iqtisadi və ya texniki təhsil
- Azərbaycan, rus, ingilis dillərini bilmək
- Kompüterlə işləmək bacarığı
- Qeyd olunan sahədə 2 il əmək stajı
Fərdi keyfiyyətlər:
- Diqqətlilik
- Məsuliyyət hissi
- Kommunikabellik
- İdarəçilik
- Səliqəlilik
- Geniş dünya görüşü
Məşğulluq: Tam
E-mail: [email protected]
VAKANSİYA-18
Azəri Nord MMC
AZƏRİ NORD MMC şirkətinə Recepşn vəzifəsinə xanım işçi tələb olunur.
Tələblər:
- Kompüter biliyi vacibdir (MS Office proqramları)
- Rus dili və ali təhsil arzu olunandir
- Yaş: 20-30
Əmək haqqi 350 azn
İş vaxti 1-5 günlər 09:00-18:00, 6-cı gün 09:00-14:00
Ünvan: Babək prospekti, Zakir 5 q
E-mail: [email protected]
VAKANSİYA-19
PAUL Azerbaijan
Vəzifə: Aşpaz – şirniyyatçı
Vəzifə öhdəlikləri:
• Qənnadı məmulatlarına yeni resepturaları, yeni xammal növlərinə soyuq və isti emal zamanı itki və tullantı normalarının hazırlanmasını və təsdiq edilməsini həyata keçirmək.
• Buraxılan qənnadı məmulatlarının, undan hazırlanma məmulatların çeşidlərinin genişləndirilməsi, yeni məhsul növlərinin tətbiqi üzrə təkliflər hazırlamaq.
• Milli və xarici mətbəxlərin qənnadı məmulatlarını bişirmək
• Pəhrizli qənnadı məmulatlarının hazırlanması qaydalarına riayət etmək
• İtkilərin azaldılmasını və istilik prosesi zamanı qida keyfiyyətlərinin saxlanılması qaydalarına riayət etmək.
• Hazırlanan məhsulun dadının yaxşılaşdırılmasına imkan verən dad və ətirli maddələrdən istifadə etmək.
Tələblər:
• Təhsil: orta
• Yaş həddi: 18-45
• İş stajı: müvafiq iş üzrə 1 ildən az olmayaraq
• Rus dilində sərbəst ünsiyyət qurmağı bacarana üstünlük verilir
• Yüksək işgüzarlıq qabiliyyəti və kollektivlə işləmək bacarığı.
• Restoran sektorunda təcrübəsi olan namizədlərə üstünlük verilir.
Əmək şəraiti:
• Əmək haqqı: 600-800 AZN net təcrübədən asılı olaraq
• Gündüz və gecə növbəsi, qrafikə uyğun
• Nahar şirkət tərəfindən təmin edilir
Müraciət qaydaları: CV-nizi [email protected] elektron poçt ünvanına mövzu hissədə vəzifə adını - “Aşpaz – şirniyyatçı” yazıb göndərməklə müraciət edə bilərsiniz.
VAKANSİYA-20
International SOS
International SOS, the world’s leading provider with over 20 years experience of Medical assistance, International healthcare, Security services and Outsourced customer care are seeking a candidate for the position of an Account Manager.
Summary of position:
The Account Manager (AM) will be directly responsible for the management, retention and growth of existing customer portfolio by managing renewal activity, supporting Business Development team in identifying cross and up-sell opportunities, driving utilization, assisting Finance with any identified issues related to the managed Client portfolio. Renewal & Account Extension Activity: full responsibility for the contract renewal process, contract renewal prior to expiration, support Business Development team in identifying cross and up-sell opportunities in order to achieve/overachieve renewal account extension targets. Development of Customer Relationship: demonstrate knowledge & understanding of all relevant clients, target market trends &competitive environment within assigned segment. Elaborate, develop and implement strategic Account Management plan covering, among other strategic objectives, client agenda, communication and reporting plans. Develop long lasting, multi-layered relationships with new and existing customers to provide account stability, grow client trust and generate account extension sales.
Ensure that client’s needs are fully assessed.
The successful candidate should have:
- Educated to University level/Bachelor Degree
- Experience in an operationally / commercially focused analytical and/or Customer Services role
- Research experience valuable
- Russian, Azeri and English language skills (oral and written)
- Computer literate (MS Word, Excel, PowerPoint and CRM applications)
- Strong consultative / solution selling skills and well developed influencing and negotiating skills with the ability to motivate and influence internal and external clients to commit to buy and the drive to close sales.
- Excellent numeric, written and oral communication skills.
Please send your resume to the address below for the attention of the HR Department.
Contact information:
050 204 55 31
012 489 54 71
E-mail: [email protected]