VAKANSİYA 1
AS Group Investment LLC
Vəzifə: Smeta üzrə Mühəndis
Vəzifə öhdəlikləri:
• Layihə üzrə ərazinin və müvafiq cizgilərin incələnməsi;
• Sifarişçinin tələbinə əsasən büdcənin hesablanması və tikinti prosesinin hər mərhələsi üçün ayrılıqda büdcə smetasının hazırlanması;
• Müqavilə əsasında materiallar, miqdar, işçi qüvvəsi və vaxt müddəti daxil olmaqla müqavilə xərclərinin hazırlanması və təhlili;
• Vahid qiymət analizləri;
• İnşaat zamanı risk dəyərləndirilməsi, layihənin maliyyətinə nəzarət;
• Nağd pul axını proqnozlarının hazırlanması;
• Aralıq ödənişlərinə nəzarət;
• Müqaviləyə daxil olmayan iş həcminin dəyərləndirilməsi;
• Layihə cizgilərində dəyişikliklərin sənədləşdirilməsi və büdcənin yenilənməsi;
• Tikinti materialları və inventarına nəzarət;
• Layihə ilə bağlı proqresin sənədləşdirilməsi;
• Yerli qanunvericiliyə əsasən vergilər və müvafiq qanunlar barədə məlumat;
• Sub-podrat firmalara müqavilə ödənişlərinin təhlili və tətbiqi.
İş şəraiti və şərtləri:
• İş yeri: Bakıdan 70 km məsafədə yerləşən İnfarsturktur Layihəsi
• İş günləri: Bazar ertəsi - Şənbə günləri
• Əmək haqqı: Razılaşma ilə
Elanda qeyd edilən tələblərə uyğun olan namizədlər mövzu hissəsində vakansiyanın adını - “Smeta üzrə Mühəndis”, qeyd etməklə CV formalarını [email protected] mail ünvanına göndərə bilərlər.
Position: Quantity Surveyor
Duties and Responsibilities:
• Analyzing the drawing and specifications of the project area;
• Calculating the budget based on the Client’s requirement and preparing an effective budget estimate for each stage of the construction process;
• Prepare and analyze project costings for contract such as materials, quantities, labor and time;
• Unit price analyses;
• Perform risk, value management and cost control during construction;
• Preparing cash-flow projections;
• Interim payment valuations;
• Evaluation of change orders;
• Documenting any changes in design and updating budgets;
• Keep track of construction materials and inventory;
• Document progress, materials, and reports on project;
• Advise on property taxes, regulations, and local laws;
• Sub-contract payment allocation.
Requirements:
• Bachelor degree in Engineering;
• At least 7 years of experience in Construction sector as Quantity Surveyor;
• Experience in İnternational projects, especially in the infrastructure projects;
• Proficiency in Azerbaijani and English languages, Russian Language will be an advantage
• Strong multitasking abilities;
• Strong analytical, critical, and logical thinking skills.
Offered job conditions:
• Workplace: İnfrasturcture project 70 km away from Baku
• Work days: Monday-Saturday
• Salary: Based on negotiation
Only candidates who meet the above-mentioned requirements may send their CVs to mail Candidates who meet the requirements mentioned in the announcement can send CV forms to [email protected] whith the name of vacany in the subject – “Quantity Surveyor”.
VAKANSİYA 2
Imperial Ceramic Center
Satış koordinatoru
İş barəsində:
o Mövcud müştəri müraciətlərinin cavablandırılması;
o Müştəri sifarişlərinin qeydə alınması və koordinasiyası;
o Müştəri sifarişlərin müvafiq proqram təminatına qeyd edilməsi;
o Müvafiq hesabatların və sənədlərin hazırlanması;
o Anbar qalığı və mal hərəkətliliyi hesabatının hazırlanması;
o Kassa apartlarının idarə edilməsi.
İş qrafiki:
o B.e – Şənbə günü
o 9:00 – 18:00
o Bakı şəhəri, Xətai pr. 34, Luxen Plaza.
Tələblər:
o Xanım namizəd olmalıdır;
o Azərbaycan dilində sərbəst yazı və nitq qabiliyyəti olmalıdır.
o Microsoft Offive istifadəçisi olmalıdır;
o Ünsiyyətçil, natiq və məsuliyyətli olmalıdır.
Xahiş olunur CV göndərərkən mövzu yerinə tələb olunan vakansiyanı Satış koordinatoru qeyd edib, bu ünvana göndərəsiniz-[email protected]
VAKANSİYA 3
Goldenpay
Position: Digital Media Junior Specialist
Salary: 500 – 750 AZN based on interview
Location: Globus Center, C. Cabbarli 609
Work hours: 10:00-18:00 Monday-Friday
Job Description:
Responsibilities
• Familiarize yourself with organization's brand ideals and website/SM pages to create content that supports their objectives and desired identity
• Support SMM for content and post generation
• Respond to customer requests and questions on digital media channels
• Support and generate, edit, publish and share daily content for digital media channels
• Support content generation for all types of Marketing activities (New products, Campaigns, Press Releases and etc.)
• Oversee a content production of targeted content for the company's communication channels (E-mailing, SMS, Push notifications and etc.)
• Cooperate with the marketing and product team to create web content and monitor its effectiveness over time
• Maintain a content marketing calendar that schedules all aspects of the creation and delivery of content throughout the year
• Stay abreast of current best practices in the industry and review competitor websites to compare their activities with those of your company
Requirements
• Minimum BA degree
• Experience in digital marketing content management or social media marketing between 1-3 years
• Excellent verbal and written communication skills with a good command of the Azerbaijani and Russian languages. Knowledge of English is preferable
• Experience with social media engagement strategies and best practices
• Strong skills in creating original content that targets a specific audience and meets company objective
• Good knowledge of MS Office, Sendinblue, Mailchimp
Interested candidates, please send your CV and portfolio link to [email protected] highlighting the position name “Digital Media Junior Specialist” in the subject line.
VAKANSİYA 4
PASHA Life
Vakansiya haqqında məlumat:
Struktur bölmə: Strategiya və investisiya departamenti, İnvestisiya şöbəsi
Vəzifə: İnvestisiya şöbəsinin baş mütəxəssisi
Əmək haqqı: Ştat cədvəlinə uyğun olaraq
İş saatları (iş rejimi): 09:00 – 18:00
Son müraciət tarixi: 01 iyun 2021
Vəzifə Öhdəlikləri:
- Fəaliyyət istiqaməti üzrə qayda və prosedurların hazırlanması, təkmilləşdirilməsi istiqamətində işlərin aparılması
- İnvestisiya fəaliyyəti ilə bağlı sistematik təhlil və hesabatlılıq sisteminin formalaşdırılması
- İnvestisiya fəaliyyətini əks etdirən məlumatların proqram təminatlarında doğru və tam şəkildə əks olunmasının təmin olunması
- Büdcə prosesi vaxtı investisiya gəlirlərini proqnozlaşdırmaq;
- Birbaşa rəhbər tərəfindən verilmiş digər tapşırıqların (maliyyə təhlilləri, müxtəlif məlumatların toplanılması və s.) yerinə yetirilməsi
Namizədə olan tələblər:
İş təcrübəsi: Sahə üzrə 3 il iş təcrübəsi tələb olunur
Təhsili/ixtisası: Maliyyə və ya iqtisadiyyat sahəsi üzrə bakalavr dərəcəsi
Dil bilikləri: Azərbaycan dili:əla, İngilis dili: əla, Rus dili: orta
Üstünlüklər: R Proqramlaşdırma dili üzrə biliklər, CFA və ya FRM beynelxalq sertifikatlarının olması
Kompüter bilikləri: MS Office: əla, MS Excel: orta, MS Word: orta, MS PowerPoint: orta
İmtiyazlar:
Könüllü tibbi sığorta: 3 ay sonra işçinin özünün və öhdəliyindəki ailə üzvlərinin könüllü tibbi sığortası
Digər məlumatlar:
Ünvan: Bakı şəhəri, Səbail rayonu, Sahil Plaza, M.Useynov pr., 61
Əlaqə vasitələri: www.pasha-life.az (+994 12) 942
Vakansiya üçün müraciət qaydası: Namizədlər https://pasha-life.az/about?lang=az#career keçidindən istifadə edərək vakansiyasının təsviri forması ilə tanış olub, səhifənin sonunda yerləşən “Müraciət et” bölməsindən istifadə etməklə elektron qaydada müraciət etməlidirlər
*Yalnız ilkin seçim tələblərinə cavab verən namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.
VAKANSİYA 5
Levata Group
Nəzarətçi ( yalnız kişi namizədlər )
- İş qrafiki: 10:00- 19:00
- İstirahət – həftədə 1 gün. Əmək haqqı – 400
- İşçi ilə şirkət arasında bütün münasibətlər Azərbaycan Respublikasının qüvvədə olan qanunvericiliyinə uyğun tənzimlənir.
İşçiyə olunan tələblər:
- Yaş həddi 25-35 yaş
- Birbaşa tabe olduğu rəhbərin tapşırığı ilə təyin edilmiş obyektdə nəzarət funksiyasını icra etmək
- Nəzarət etdiyi obyektdə nəzarət kameralarının və siqnal aparatlarının işlək vəziyyətdə olmasına nəzarət etmək
- Obyektə məxsus bütün seyflərə daim nəzarət etmək
- Obyektdə mal itkisinə və oğurluğa yol verilməməsini təmin etmək
- Müştərilərin mağazaya rahat daxil olub, çıxmağını təmin etmək
- Mağaza Menecerinin iş tapşırıqlarını icra etmək
E-mail: [email protected]
VAKANSİYA 6
Sienmar Engineering
Baş mühasib
İş yeri: Xocalı pr. Demirchi Tower
İş vaxtı: I - V günlər, 08:00 - 17:00
Əmək haqqı: müsahibə əsasında
İŞİN TƏSVİRİ
• Mühasibat , vergi uçotu və DSMF, Statistika ilə bağlı əməliyyatlar;
• Vergi orqanları ilə yazışmalar;
• Vergi sahəsi ilə bağlı əməliyyatlar – bütün vergi hesabatlarının göndərilməsi;
• E-Qaimə fakturalarının yazılmasına nəzarət, gömrük bəyannamələri ilə bağlı əməliyyatlar, vergi qanunvericiliyi ilə dəqiq işləmək bacarığı;
• Bank əməliyyatının həyata keçirilməsi, qaimə və vergi hesab fakturaların yazılması, qarşılıqlı hesablaşma və üzləşmə aktlarının tərtib edilməsi;
• Debitor və kreditorlara günlük nəzarət;
• Gündəlik və aylıq hesabatların tərtib edilməsi;
• Vergi orqanlarından daxil olan məktubların nəzarətdə saxlanılması və müvafiq yazışmaların aparılması;
• E-portal proqramı ilə işləmək bacarığının olması;
• Sənədlər və mühasibat yazılışları əsasında vergi və mühasibat hesabatlarının tərtib olunması və qanunvericilikdə müəyyən edilmiş müddət ərzində müvafiq orqanlara göndərilməsini həyata keçirtmək;
• Vergi hesabatlarının (Əmlak, Torpaq, ƏDV, ÖMV, Mənfəət) hazırlanması və təqdim edilməsi;
• DSMF hesabatlarının hazırlanması və təqdim edilməsi;
• Məşğulluq idarəsinə hesabatların hazırlanması və təqdim edilməsi;
• BTP proqramında işləməklə vergi bəyannamələri göndərmək;
• Əmək haqqı, son haqq hesab, məzuniyyətin hesablanması;
• Gömrük ödənişləri və ona nəzarət;
• Gömrük ödəmələri ilə bağlı ədv avansının proqnozlaşdırılması və nəzarətdə saxlanması,
NAMİZƏDƏ DAİR TƏLƏBLƏR
− Ali təhsil;
− Azərbaycan və rus dillərində səlis danışmaq bacarığı, ingilis dili bilənlərə üstünlük verilir;
− Ofis proqramlarından (Excel, Outlook və s.), 1C (8.3) programından mükəmməl istifadə bacarığı;
− Müvafiq sahə üzrə minimum 3 - 5 il iş təcrübəsi mütləqdir;
Müraciət etmək istəyən əməkdaşlar, CV formanızı – [email protected] emailinə göndərməyiniz xahiş olunur. Mövzu (subject) yerinə vakansiya adı yazılmalıdır.
*Sienmar Engineering – “Sigma Energy Marine FZE” AR Filialının əmtəə nişanıdır.
VAKANSİYA 7
Times Consulting
Şirkətin adı: “Times Consulting” MMC
Şirkət haqqında məlumat:
Times Consulting 2007-ci ildə Bakıda kiçik reklam agentliyi olaraq fəaliyyətə başlamış, qısa zaman ərzində Azərbaycanın aparıcı reklam agentliklərindən birinə çevrilmişdir. Hazırda 8 ticarət mərkəzi, 3 ticarət və əyləncə mərkəzi, şəhərin mərkəzində 2 avtodayanacaqda (parkinq), Fəvvarələr meydanında, binaların, damların və yerüstü keçidlərin üzərində qeyri-standart daşıyıcılarda 100-ə yaxın reklam monitoru və ümumi sahəsi 800 m² olan bir lightbox bazası ilə yerli lider reklam agentliyidir. Times Consulting məhsulların ilk bazar təqdimatı üçün texniki dizayn, yaradıcı ünsiyyət strategiyası, həvəsləndirmə kampaniyaları, müştərilərinə 360 dərəcə tam xidmət paketi təqdim edən reklam agentliyidir.
İşin adı: Satış mütəxəssisi
İş yeri: Xocalı Prospekti 37, Dəmirçi Tower
İş təcrübəsi: minimum 1 il
Əmək haqqı: 750 - 4000
İş qrafiki : 5 günlük (09:00 – 18:00)
Vəzifə öhdəlikləri:
- Aktiv reklam satışlarının həyata keçirilməsi;
- Mütəmadi olaraq bazar monitorinqinin həyata keçirilməsi və potensial müştərilərin tapılması;
- Potensial müştərilərlə əlaqənin yaradılması və məhsulların təqdim edilməsi;
- Potensial müştərilərlə canlı görüşlərin həyata keçirilməsi və məhsulların təqdim edilməsi;
- Müəyyən edilmiş limitlər çərçivəsində qiymət endirimlərinin təklif edilməsi;
- Potensial müştəri ilə bağlı gündəlik hesabatların rəhbərə təqdim edilməsi;
- Satış həyata keçirilmiş müştəri haqqında məlumatların aiddiyyatı şöbəyə ötürlməsi və işin icrası prosesinin izlənməsi;
- Müştərilər haqqında məlumatların məlumatlar bazasında işlənilməsi;
Namizədə tələblər:
• Satış, marketinq və ya oxşar sahədə ali təhsil;
• Satış sahəsində minimum 1 il iş təcrübəsi;
• Xidmət satışı sahəsində təcrübə üstünlükdür;
• Marketinq biliklərinin olması üstünlükdür
• Analitik düşünmə, danışıq aparma, təhlil etmə, təmsil etmə və təqdim etmə qabiliyyətləri;
Namizədlərdən xahiş olunur ki, şəkil əlavə olunmuş tərcümeyi hallarını [email protected] e-mail ünvanına 07.06.2021 il tarixinə qədər mövzu yerində “Satış mütəxəssisi” qeyd edərək göndərsinlər. Vəzifə tələblərinə uyğun olmayan müraciətlərin namizədliyinə baxılmayacaqdır.
VAKANSİYA 8
Company
Retail, FMCG, Pərakəndə satış sahəsində böyük Market şəbəkələrindən birində vakansiya var.
Baş Mühasib
Əmək haqqı: 3000+ AZN
Namizədə olan tələblər:
• Minimum 3 il baş mühasib vəzifəsində iş təcrübəsi;
• Komputer bilikləri - MS office, 1C, hər hansı ERP proqram təminatlarla iş təcrübəsi;
• Kollektivi idarə etmə vərdişləri, işgüzar ünsiyyətin və danışıqlar aparılmasının üsul və metodları, daxili əmək intizamı qaydaları üzrə biliklər;
• Vergi Məcəlləsi üzrə mükəmməl biliklər;
• Azərbaycan dili (Rus arzuolunandır.);
İş haqqında məlumat:
• Şirkətin maliyyə fəaliyyətinin mühasibat uçotu və hesabat sənədlərində əks etdirilməsi üzrə fəaliyyəti təşkil və nəzarət edilməsi.
• Daxil olan və çıxan pul vəsaitinin uçotunu, mühasibat uçotu hesablarında onların hərəkətini, dövriyyəsini, xərclər smetasının hazırlanmasını, məhsulun satışını, iş və xidmətlərin yerinə yetirilməsini, maliyyə, hesabat və kredit əməliyyatlarının uçotunu təşkil və nəzarət edilməsi.
• Şirkətə gələn mal alış deklarasiyalarının yoxlanılıb sistemə daxil olunmasına nəzarətin aparılması.
• Tabel əsasında işçilərin əmək haqlarının, digər ödəmə və ödənişlərin hesablanması, müəyyən edilmiş müddətdə əmək haqqlarının verilməsinə dair cədvəllərin hazırlanmasına nəzarət etmək.
• Mühasibatlıq fəaliyyəti ilə bağlı arxivləşdirmənin təmin edilməsi.
• Yerli mühasibat uçotu qanunvericiliyinə görə maliyyə hesabatlarının tərtib edilməsi (Balans, Forma2, Forma4, Forma 5).
• Müəssisənin fəaliyyəti ilə bağlı Dövlət Qurumları , Qeyri dövlət qurumları ilə işlərin aparılması.
• Şirkətə gələn mal alış sənədlərinin (qaimələrinin), müştərilərdən köçürmə yolu ilə cari hesaba daxil olan ödəmələrin müvafiq qaydada yoxlanılıb müvafiq proqrama daxil edilərək gündəlik bank qalığının yoxlanılmasına nəzarət etmək;
Vakansiyaya müraciət üçün CV-ləri “Baş Mühasib” mövzusu ilə [email protected] e-mail ünvanına göndərməyiniz xahiş olunur.
VAKANSİYA 9
Novo Group
Konsaltinq və İnvestisiya sahəsində fəaliyyət göstərən “NOVO Group” MMC namizədləri “Baş mühasib” vəzifəsinə müraciət etməklə peşəkar komandanın üzvü olmağa dəvət edir.
ÖHDƏLİKLƏR:
• Şirkətin maliyyə-təsərrüfat fəaliyyətinin mühasibat uçotu və reyestrlərdə düzgün əks etdirilməsi üzrə fəaliyyəti təşkil və nəzarət etmək;
• Şirkətin dövri mühasibat, statistik, idarəetmə və maliyyə hesabatlarını (balans, maliyyə nəticələri, pul vəsaitlərinin hərəkəti və kapitaldakı dəyişikliklər) müəyyən edilmiş müddətlərdə tərtib edib aidiyyatı üzrə təqdimatını təmin etmək;
• Daxil olan və çıxan pul (valyuta) vəsaitlərinin, xammal, material və malların (hazır məhsulun) uçotunu, mühasibat uçotu hesablarında onların hərəkətini, istehsal dövriyyəsini və xərclərini, xərclər smetasının hazırlanmasını, məhsulun satışının uçotunu, iş və xidmətlərin yerinə yetirilməsinin uçotunu, maliyyə, hesabat və kredit əməliyyatlarının uçotunu təşkil və nəzarət etmək;
• Məhsulun, iş və xidmətlərin maya dəyəri hesabatının iqtisadi cəhətdən əsaslandırılmış tərtibini, əmək haqqı və digər sosial xarakterli işçilərə ödəmələrin hesablanması və ödənilməsini, debitor və kreditorların uçotu, dövlət büdcəsinə və DSMF-yə məcburi ödənişlərin və digər ayırmaların uçotunu düzgün təşkil və nəzarət etmək;
• Uçot siyasətinin şirkətin fəaliyyət növünə uyğunluğuna nəzarət etməklə, bu istiqamətdə mütəmadi təkmilləşdirmələr üzərində işləmək;
• Uçot sənədlərinin arxivləşdirilməsini təmin etmək;
• İllik mənfəət vergisi bəyannaməsini hazırlayıb təqdim etmək;
• İş prosesində öz sahəsi ilə bağlı meydana çıxacaq problemlərin aradan qaldırılması ilə bağlı təkliflər vermək;
• Şirkətin maliyyə-iqtisadi idarə olunmasında aktiv iştirak etmək və ehtiyac duyduqda lazımi təklifləri irəli sürmək.
TƏLƏBLƏR:
• Kommersiya Təşkilatları üçün Milli Mühasibat Uçotu Standartlarını, Vergi, Sosial sığorta və Əmək qanunvericiliyini bilməli, eləcə də, qanunvericilikdə aparılan dəyişmələri mütəmadi olaraq yaxından izləmə qabiliyyətinə malik olmalı;
• Avtomatlaşdırılmış proqram təminatında (hər hansı bir növündə) işləmək və nəzarət etmək bacarığına malik olmalı;
• MS Excel proqramını yüksək səviyyədə bilməli;
• Baş mühasib sahəsində 5-7 illik təcrübə;
• Təhsil - bakalavr dərəcəsi;
• Təşəbbüskarlıq, özünü sübutetmə bacarığı;
• Nəticəyönümlülük və punktuallıq;
• Effektiv ünsiyyət.
Zəhmət olmasa müraciət etdiyiniz vəzifənin adını “mövzu” bölməsində qeyd etməklə CV-nizi [email protected] ünvanına göndərin.
VAKANSİYA 10
SR Group Co MMC
Maliyyə və Büdcə Nəzarətçisi
İşin Təsviri:
• Cari və keçmiş maliyyə məlumatlarını və fəaliyyətini təhlil etmək;
• Bu təhlil əsasında hesabatların və layihələrin hazırlanması;
• Hazırkı kapital xərclərinə investisiya planına uyğun nəzarətin həyata keçirilməsi;
• Mənfəət planlarının yaradılması və qiymətləndirilməsi;
• Maliyyə məlumatlarının və proqnozlarının nəzərdən keçirilməsi üçün maliyyə komandasının digər üzvləri ilə koordinasiya;
• Maliyyə modelləri və proqnozlaşdırılması;
• Xərclərə gəlirlərlə nəzərdə tutulmuş büdcə əsasında nəzarət etmək;
• Müxtəlif xərc hesabatların hazırlanması və analizi;
• Büdcə və faktiki xərclərin (gəlirlərin) analizi və fərq hesabatları;
• Müqavilələr üzrə xərclərə (gəlirlərə) nəzarət olunması;
• Büdcə hesabatlarının hazırlanması və digər departamentlərlə koordinasiyası və nəzarəti;
• Tələb üzrə digər tapşırıqlar.
Professional /Şəxsi bacarıqlar:
• Yüksək səviyyədə problem həll etmə və təşkilati bacarıqlar.
• Əla yazılı və şifahi kommunikasiya bacarıqları.
• Yüksək səviyyədə təqdimat bacarığı.
• İnsanlarla xoş münasibət və ünsiyyət qurma bacarığı.
• Komandada işləmə bacarığı.
• Gərgin iş şəraitində son tarixlərə uyğunlaşma qabiliyyəti.
• Müxtəlif növ tapşırıqları həll edə bilmə bacarığı.
Yuxarıda göstərilən tələblərə cavab verən namizədlər CV [email protected] elektron ünvana təqdim edə bilərlər.