VAKANSİYA 1
VMF
1C üzrə mühasib-operator
Son tarix 27 yan 2022
İş barədə məlumat:
- 1 С Управление Торговлей bazasının adminstratoru və proqramda texniki əlavə və dəyişiklilərin aparılması;
- Yeni istifadəçilərin yaradılması və hüquqların verilməsi;
- Bazada nomenklaturaların yaradilması və idxal olunan malların sistemdə düzgün yığılmasına nəzarət;
- İdxal olunan malların malların maya dəyəri və satış qiymətlərinin təyin olunması;
- Gömrük sənədlərinin bazaya daxil olunması;
- Salonlar arasında mal yerdəyişmə əməliyyatlarına nəzarət;
- Marketinq endirimlərinin 1C sisteminə yığılması;
- Təsdiqlənmiş sənədə əsasən qalıqda olan malların satış qiymətininin qaldırılması ilə bağlı tənzimləmələr
- Şirkətin mal qalığının salonlarda tənzimlənməsi və salonlarda qalıqların çıxarılması;
- Gündəlik olaraq satış sənədlərinin kassa zeti və posterminal çekləri ilə yoxlanılması;
- Kontragentlərə aid xüsusi endirimlərin və müqavilələrin sistemə daxil edilməsi;
- Bazada satış, qalıq və marketinq hesabatlarının yaradılması və əlavələrin olunması;
- Proqramda ayın bağlanması əməliyyatlarına nəzarət;
- 1С Управление Торговлей ilə vmf.az saytı ilə malların informasiya mübadiləsinin təşkili;
- Bazada artıq, əskikgəlmələr və növ dəyişkənliyi olan malların sistemdə tənzimlənməsi;
- Yeni obyekt kodlarının açılması , yeni nəsil kassa aparatlarının və posterminal sifarişi və salonlarda tətbiqi zamanı qarşıya çıxan texniki problemlərin həlli;
- Əsas vəsait və azqiymətlilərin mədaxil olunması, amortizasiyası və uçotunun aparılması;
- Yanacaq ehtiyyatlarının sistemə işlənilməsi vəı yanacaq istifadəsinə nəzarət olunması;
- Salonlarda RMK sistemlərinin quraşdırılması və barkodlaşmanın təşkili;
- Gündəlik olaraq Satış və kassa əməliyyatları ilə bağlı salonlardan daxil olan müraciətlərin həll olunması;
- Həftəlik və aylıq olaraq mərkəzi xəzinə proqramda satış məbləğlərinin müqayisə olunması nəticəsində xəzinənin yoxlanılması;
Tələblər:
- Ali təhsil
- 1C mühasib-operator sahəsində ən az 3-5 il iş təcrübəsi.
- Azəri, rus dili bilikləri.
Namizədlər CV-lərini 1C üzrə mühasib-operator başlığı ilə elektron poçt ünvanına göndərə bilərlər - [email protected]
VAKANSİYA 2
AzerFloat
Mal-material üzrə mühasib
Son tarix 27 yan 2022
Azerfloat komandası olaraq biz sizə vəd edirik:
- Öz bilik və bacarıqlarınızı nümayiş etdirmək üçün şəffaf seçim prosesi;
- Müvəffəqiyyətli karyera üçün sizə lazım olacaq fərdi və peşəkar bacarıqlarınızı inkişaf etdirmək imkanı;
- Daim araşdırmaq, yeniliyə və təşşəbüskarlığa önəm verən xarici və yerli peşəkarlarla təcrübə mübadiləsi imkanı;
- Davamlı inkişafda olan peşəkar komandanın üzvü olmaq imkanı;
Vəzifə və Öhdəlikləri:
- Şirkətin maliyyə-təsərrüfat fəaliyyətinin mühasibat uçotu və hesabat sənədlərində əks etdirilməsi üzrə fəaliyyətin təşkili və onun icrasına nəzarət etmək;
- Gündəlik olaraq aparılan mühasibat əməliyyatların müvafiq orderlərə daxil edilməsi;
- Elektron qaimə, hesab-faktura, üzləşmə və təhvil-təslim aktlarının hazırlanması və şirkətə daxil olan alış sənədlərinin düzgünlüyünə nəzarət etmək;
- Mal-materiallara dair alış sənədlərinin işlənməsini təmin etmək, mal-materialların qiymət və say göstəricilərinin alğı-satqı müqaviləsinə, təchizatçılara sifariş sənədlərinə uyğun olub-olmamasını yoxlamaq, uyğunsuzluq halları aşkar olunduqda, onların aradan qaldırılmasını təmin etmək;
- Müəssisəyə məxsus olan mal-materialların, əsas vəsaitlərin hərəkətinə nəzarət etmək, onların Beynəlxalq Mühasibat Uçotu Standartlarına uyğun uçotunu təmin etmək;
- Əsas vəsaitlərin, mal-materialların inventarizasiyası prosesində fəal iştirak etmək, inventarizasiya üzrə cədvəllərdə uçot və faktiki miqdar-məbləğ olmaqla, habelə kənarlaşma miqdarı və məbləğini hesablanmasını həyata keçirmək;
- Mal-materialların alışı, yerdəyişməsi, nümayəndəliklərə göndərilməsi və silinməsi ilə bağlı sənədləşmə işlərini normativ hüquqi aktlara uyğun şəkildə tərtib etmək və mühasibat uçotu standartlarına uyğun şəkildə mal-material uçotunda əks olunmasını təmin etmək;
- Əsas vəsaitlərin uçotunun aparılması, amortizasiya hesablanması, xalis balans dəyərinin müəyyən edilməsi və bu əməliyyatlarının proqram təminatında əks olunmasını həyata keçirmək;
Tələblər:
- Ali təhsil;
- ERP –SAP proqramında işləmək bacarığının olması arzuolunandır;
- İstehsalat sahəsində minimum 2 il iş təcrübəsi;
- Excel-də mükəmməl işləmə bacarığı;
- ACCA F2,F3 arzuolunandır;
- Rus (yüksək səviyyədə), İngilis dili bilikləri (arzu olunandır).
Xüsusi bacarıqlar:
- Komandada işləmək bacarığı
- Ünsiyyət qurmaq qabiliyyəti
- Düzgün analiz edə bilmə bacarığı
- Analitik və tənqidi düşünmə bacarığı
- Detallara diqqət yetirə bilmək
İş şəraiti:
- İş qrafiki: 5 günlük
- İş saatı: 09:00 – 18:00
- Tibbi sığorta
- Əmək haqqı: Müsahibə zamanı namizədin bilik və bacarığına uyğun təyin olunacaqdır
Mövzü yerinə “Mal-material üzrə mühasib” yazıb lektron poçt ünvanına göndərin - [email protected]
VAKANSİYA 3
Paris Gallery
Kassir (xanım)
Son tarix 27 yan 2022
İş haqqında məlumat:
- Yaş həddi 18-30.
- İş qrafiki 10:00'dan 20:00-a qədər.
- Əmək haqqı: 500 azn + bonus
- Ünvan : Heydər Əliyev mərkəzinin yaxınlığı, Qədirbəyov 63 A
Ətraflı malumat üçün tel: 050 557 5706
VAKANSİYA 4
Carlsberg Azerbaijan
Аудит торговых точек (Сальяны-Джалилабад, Билясувар, Ленкорань)
Son tarix 08 yan 2022
Условия работы:
- Тип контракта-сервисный;
- Режим работы 5-дневная рабочая неделя (СО ВТОРНИКА ПО СУББОТУ);
- Профессиональное обучение;
Основные должностные обязанности:
- Проведение мониторинга в торговых точках (мониторинг по различным направлениям: соблюдение планограмм выкладки продукции, доли продукции на полке нашей и конкурентов, наличие продукции в торговой точке, контроль цен на продукцию, наличие POSM-материалов в торговой точке и т.п.);
- Ввод результатов мониторинга в специализированную программу на коммуникаторе;
- Сбор информации о торговых точках (наличие необходимого оборудования в торговой точке, возможность установки оборудования и т.п.);
- Инвентаризация оборудования в торговых точках;
- Соблюдение маршрутов и выполнение плана посещения торговых точек;
- Выполнение поставленных целей по мониторингу торговых точек.
Требования к кандидатам:
- Опыт работы супервайзером, торговым представителем, мерчендайзером от 1 года в FMCG-компаниях (желательно);
- Высшее образование;
- Уверенный пользователь Excel, PowerPoint, опыт работы в базах данных;
- Рассматриваются кандидаты только окончившие ВУЗ и без опыта работы;
- Наличие автомобиля (Обязательно);
- Проживание в г. Ленкорань, Сальяны, Джалилабад, Билясувар или Нефтчала обязательно (г.Баку не рассматривается)
- Самостоятельность, ответственность, честность, скрупулёзность, целеустремленность, дружелюбие, умение четко и грамотно излагать свои мысли.
Контакты:
Если Вы соответствуете вышеуказанным требованиям и хотели бы претендовать на данную, интересную и сложную одновременно вакансию, пожалуйста, пришлите Ваше резюме.
Последний срок подачи заявок: 8 января 2022 г.
Обращаем ваше внимание, что только с ограниченное число кандидатов будет приглашено на собеседование.
VAKANSİYA 5
Azmədənistehsal MMC
Təchizat üzrə mütəxəssis
Son tarix 27 yan 2022
Əmək haqqı: Müsahibə əsasında təyin ediləcək.
İş yeri: Xırdalan qəsəbəsi
Namizədə tələblər:
- Ali təhsil
- Təchizatçı kimi minimum 1 il iş təcrübəsi.
- Kompyuter bilikləri: Word, Excel, Outlook, 1C 8.2
- Sürücülük vəsiqəsi
İş öhdəlikləri:
- Bazarın təhlili, tələb olunan materialların yerli və xarici bazarda araşdırılması, təchizatçı bazasının hazırlanması və təhlilini təşkil etmək;
- Ən aşağı qiymət və ən sərfəli kommersiya şərtlərinin əldə edilməsi üçün təchizatçılarla danışıqlar aparmaq, müqavilələr üzrə danışıqlar aparmaq və müvafiq şöbələrlə birgə müqavilələr hazırlamaq, alış sifarişləri, müqavilələri, düzəlişləri hazırlamaq, gündəlik sənədləşmə işlərini həyata keçirilmək;
- Cəmiyyətin inzibati bina, mebel, ofis texnikası, rabitə vasitələri, kargüzarlıq ləvazimatları, kompyuter, təsərrüfat inventarı, idarəetmənin texniki vasitələri və digər zəruri avadanlıqlar ilə təmin edilməsi üçün tədbirlər görmək;
- Cəmiyyətin maddi-texniki təminatının effektivliyinin təşkili məqsədilə sifarişlərə və onların icra vəziyyətinə dair vahid baza yaradılmasını təşkil etmək;
- Alınan məhsulların müvafiq standartlara cavab verməsinə nəzarət etmək, onların qəbulunda iştirak etmək, ehtiyaclar üzrə vaxtında aidiyyəti müəssisə və qurumlara sifarişlər verilməsi istiqamətində tədbirlər görmək;
- Cəmiyyətin davamlı fəaliyyətinin təmin edilməsi üçün tədarükçü ehtiyatını daim nəzarətdə saxlamaq, daxili sifariş formalarına uyğun olaraq sifariş edilmiş mal və xidmətlərin təchizatını həyata keçirmək;
- Hesabatların hazırlanması və analizi, satınalma sorğularının hazırlanması, təchizatçıların analizi və digər prosseslərin effektiv idarəolunmasını təşkil etmək;
- Müqavilələrin həyata keçirilməsi və nəzarətdə saxlanılması, müqavilə şərtlərinin müəyyən olunmasını təmin etmək;
- Satınalma sifarişlərinin 1C proqramında qeydiyatını aparmaq və izləmək.
İş qrafiki:
- 5 günlük iş norması, İş saatı 09:00-17:00
- Nahar şirkət tərəfindən verilir.
Göstərilən tələblərə cavab verən namizədlər öz CV-lərini elektron ünvanına (“təchizat üzrə mütəxəssis” başlığı ilə) göndərə bilər ([email protected]).
VAKANSİYA 6
SAT Group
İnzibatçı
Son tarix 27 yan 2022
Tabe olduğu vəzifənin adı: Əməliyyatlar şöbəsinin rəhbəri
Əmək funksiyaları:
- Sənədlərin əməkdaş şirkətlərə çatdırılması
- Təsərrüfat mallarının, ofis ləvazimatlarının alınması (çay, kofe, A4, qələm, dəftər)
- Hazır reklam məhsullarının daşınmasının təşkil edilməsi
- Tədbirlərdən əvvəl çay-kofenin təşkil edilməsi
- Kiçik texniki quraşdırma işlərinin həyata keçirilməsi
- İştirakçı siyahısı, geri bildiriş (feedback) formalarının hazırlanması və məlumat bazasına yığılması
Təhsil tələbləri: Orta
Staja dair tələb: 6 ay
İxtisas səriştələri:
- Ünsiyyət bacarığı
- Səbrlilik
- Etibarlılıq
- İşlərin prioritetlərə görə sıralama bacarığı
- Məsuliyyətlilik
- Operativlik
Kompüter biliklərinə dair tələblər: MS Office proqramlarından istifadə qabiliyyəti – orta səviyyədə
Dil bilikləri: Azərbaycan dili – Əla - [email protected]
VAKANSİYA 7
BSC Consulting & Outsourcing Company
Mühasib
Son tarix 27 yan 2022
İş barədə məlumat:
- İnternet bank əməliyyatlarının, debitor və kreditorlarla hesablaşmaların aparılması;
- Qanunvericiliyin tələblərinə əsasən hesabatlarının hazırlanması;
- Mühasibatliq modulu üzrə 1 C əməliyyatlarının aparılması;
- Gömrük bəyannamələri ilə bağlı əməliyyatların icrası;
- Dövlət orqanları ilə yazışmaların aparılması.
Tələblər:
- İqtisadiyyat, maliyyə və ya müvafiq sahədə ali təhsil;
- Mühasibat müxabirləşmələri mükəmməl bilən
- Rus dili bilgiləri arzu olunandır.
- Mühasibatlıq üzrə ən azı 3 il iş təcrübəsi;
- MS Office proqramları üzrə qabaqcıl istifadə biliyi;
- Komandada işləmə bacarığı;
Əmək haqqı: 800-1000 manat
Vakansiya ilə maraqlanan şəxslərdən CV – lərini elektron ünvanına Subject/Mövzu hissəsində “Mühasib ” qeyd etməklə göndərmələri xahiş olunur - [email protected]
VAKANSİYA 8
FINCA Azerbaijan
Kredit Yoxlanışı Üzrə İşçi (Ağsu filialı)
Son tarix 24 yan 2022
Əsas Öhdəliklər:
- Kredit Yoxlanışı üzrə İşçi, Ərazi üzrə Menecerin nəzarəti altında işləyərək kreditvermədən öncə təsdiq olunan kreditlər və digər əlaqəli sənədlərdə qeyd olunan kritik məlumatların yoxlanışı və təsdiqedilməsi prosesinin yekunlaşdırılmasına görə cavabdehdir.
- Nağd pul vəsaitlərinin axını haqqında əsas mənbə sənədlərində qeyd olunan məlumatın MİS sisteminə daxil edildiyinə əmin olmaq və kredit müraciətlərininin həqiqiliyini və dəqiqliyini təmin etmək.
- Şirkət daxili və kənar məlumatların yoxlanışını edərək kreditə müraciət edən müştərinin Kredit Bürosunda və ya digər maliyyə institutları qarşısında hər hansı bir gecikməsinin olmamasına əmin olmaq.
- İşlərin gündəlik olaraq müvafiq Ərazi üzrə Menecerə göndərilməsini təmin etmək.
Tələblər:
- Ali təhsil, Mühasibatlıq/Maliyyə/İqtisadiyyat və ya oxşar sahlələrdə Bakalavr dərəcəsi olanlara üstünlük verilir
- Mikromaliyyə və ya kredit sahəsində 1 ildən az olmayan iş təcrübəsi
- Əraziləri yaxşı tanıması
- Yüksək səviyyədə ünsiyyət qurma bacarıqları
- Azərbaycan dilini səlis bilmək
- MS Office bilikləri
- Şəxsi avtomobilin və sürücülük vəsiqəsinin olması
Əgər yuxarıda qeyd edilən vəzifədə işləmək istəyirsinizsə, öz tərcümeyi-halınızı (CV) 24 Yanvar 2022-ci il tarixdən gec olmamaq şərtilə elektron ünvanına Subject/Mövzu hissəsində Kredit Yoxlanışı Üzrə İşçi (Ağsu filialı) qeyd etməklə göndərə bilərsiniz.
QEYD: Yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır - [email protected]
VAKANSİYA 9
Para BOKT
Kredit mütəxəssisi
Son tarix 27 yan 2022
Bakı, Bərdə, Tovuz, Gəncə, Goranboy, Ağdaş, Göyçay, Sabirabad, Şəki, İsmayıllı filialları.
Əsas vəzifələr:
- Aktiv satış təbliğatının aparılması və potensial müştərilərin axtarışı;
- Kredit portfelinin keyfiyyətinə nəzarət və müştərilərlə mütəmadi əlaqə saxlamaq;
- Müştəri müraciətlərini qəbul etmək, təhlil etmək, kredit komitəsinə çıxarmaq və rəsmiləşdirmək;
- Yeni kredit məhsulları və satış metodları təklifləri ilə bağlı təşəbbüskarlıq göstərmək;
- Müştərilərin uzun müddətli əməkdaşlığını təmin etmək məqsədi ilə operativ xidmət göstərmək, daxil olmuş tələb və şikayətləri yerində araşdırmaq;
- Daxil olan kredit analiz müraciətlərinin vaxtında icra olunmasını və Kreditləşdirmə üçün lazımi sənədlərin tərtibatını təmin etmək.
Tələblər:
- Müvafiq sahə üzrə minimum 1 il iş təcrübəsi;
- Ali təhsil/ natamam ali təhsil;
- Fərdi və komanda tərkibində işləmə qabiliyyəti;
- Cins: kişi (arzuolunandır)
- Bank və ya bank olmayan kredit təşkilatında (kredit mütəxəssisi) və lombardlarda işləyən namizədlərə üstünlük verilir
- Yüksək ünsiyyətqurma və müştərilərlə işləmək qabiliyyəti;
- Microsoft Office proqramlarında (Word, Excel) işləmək bacarığı;
- Lombard krediti üzrə təcrübəsi olan namizədlərə üstünlük veriləcək
İş qrafiki: Bazar ertəsi – Cümə: 09:00 – 18:00
Göstərilən tələblərə cavab verən şəxslərin CV-lərini "Kredit üzrə mütəxəssis" başlığı ilə elektron ünvanına göndərməkləri xahiş olunur.
Qeyd edək ki yalnız tələblərə uyğun olan namizədlərlə əlaqə saxlanılacaq. Bundan əlavə, göndərilən bütün CV-lər məxfi məlumat bazasına daxil edilir ([email protected]).
VAKANSİYA 10
Güvənli MMC
Kredit mütəxəssisi (təcrübə proqramı)
Son tarix 27 yan 2022
İş haqqında məlumat:
- Təşkilatın kredit məhsullarını təbliğ edir,müştəriləri cəlb edir,birbaşa marketinq və satış funksiyasını həyata keçirir;
- Kredit almaq üçün müraciət edən şəxslərə kredit məhsulunun şərtləri barədə məlumat verir;
- Kredit portfelinin keyfiyyətinə nəzarət edir;
- Rəhbərlik tərəfindən verilən tapşırıqları dəqiq və düzgün şəkildə icra etmək;
- AR Əmək Məcəlləsinə uyğun rəsmiləşdirmə;
- İş qrafiki: 1-5-ci günlər saat 09:00-dan 17:00-dək.
Tələblər:
- Şəhər : Quba, Xaçmaz.
- Ali təhsil müəssisəsini yeni bitirməli;
- Analitik zəka, müştərilərlə işləmək qabiliyyəti;
- Riyazi hesablama aparmaq qabiliyyəti;
- Satış bacarığına malik olmaq.
Təcrübə proqramını uğurla başa vuranlar təşkilatımızda işlə təmin olunacaqlar ([email protected])
VAKANSİYA 11
SAT Group
Mühasib operator
Son tarix 27 yan 2022
Tabe olduğu vəzifənin adı: Direktor müavini
Əmək funksiyaları:
- Qeydiyyatdan keçən iştirakçılar və ya korporativ müştərilərlə müqavilələrin hazırlanması
- Hesab fakturaların hazırlanması (şablon üzərindən)
- Hazır müqavilələrin, Hesab Fakturaların çatdırılmasına və toplanmasına nəzarət edilməsi
- Kassa mədaxil-məxaric əməliyyatları, ödəniş qeydiyyatlarının aparılması və gündəlik direktor və direktor müavininə hesabat verilməsi
- Kurs qeydiyyatına yeni şəxslərin əlavə edilməsi və ödənişlərin işlənməsi
- Borcların yığılmasına qismən nəzarət, təlimlər bitməmiş menecerlərə borclarla əlaqədar xəbardarlıq
- Təlimçilərlə hesablaşma uçotunun aparılması
- Təlimçilərə və bəzi tərəfdaşlara nəğd, bank köçürməsi və ödəniş aparatı vasitəsilə ödənişlərin həyata keçirilməsi
- Pulun nəğdləşməsi əməliyyatı (bank kartlarından, hesablardan və s.)
- Yeni işçilər üçün sənədlərin yığılması, əməkhaqqı kartının təmin edilməsi
Təhsil tələbləri: Ali
Staja dair tələb: 1 il
İxtisas səriştələri:
- Komunikasiya bacarığı
- Operativlik
- Punktuallıq
- Səbrli olmalıdır
- Gülərüz olmalıdır
- Etibarlı olmalıdır
- Məsuliyyətli olmalıdır
Kompüter biliklərinə dair tələblər: MS Office proqramlarından istifadə qabiliyyəti – Yaxşı səviyyədə
Dil bilikləri: Azərbaycan dili – Əla
Əmək haqqı: 500-600 AZN - [email protected]
VAKANSİYA 12
AzerFloat
Əmək haqqı hesablanması üzrə mütəxəssis
Son tarix 27 yan 2022
Azerfloat komandası olaraq biz sizə vəd edirik:
- Öz bilik və bacarıqlarınızı nümayiş etdirmək üçün şəffaf seçim prosesi;
- Müvəffəqiyyətli karyera üçün sizə lazım olacaq fərdi və peşəkar bacarıqlarınızı inkişaf etdirmək imkanı;
- Daim araşdırmaq, yeniliyə və təşşəbüskarlığa önəm verən xarici və yerli peşəkarlarla təcrübə mübadiləsi imkanı;
- Davamlı inkişafda olan peşəkar komandanın üzvü olmaq imkanı;
Vəzifə və Öhdəlikləri:
- Əmək haqqı sisteminin qurulmasında iştirak etmək;
- İşçilər haqqında əldə olunan məlumat və sənədlərin düzgünlüyünü və uyğunluğunu yoxlamaq;
- İşçilərin əmək haqqı və avanslarını hesablamaq və vaxtında ödəmək;
- İşçilərə verilən bonus, maddi yardım və digər mükafat və ödənişləri hesablamaq və vaxtında ödəmək;
- İşçilərin məzuniyyət haqlarını, kompensasiyalarını və son haqq-hesablarını hesablamaq və vaxtında ödəmək;
- Xəstəlik vərəqələri və ezamiyyətlər üzrə ödənişləri hesablamaq və vaxtında ödəmək;
- Əmək müqaviləsində göstərilən xüsusi şərtlər, istisnalar və mükəlləfiyyətləri təhlil etmək;
- Digər gündəlik əmək haqqı əməliyyatlarını yerinə yetirmək.
- İşçilərlə bağlı sənədləşmələrin aparılması üçün müvafiq proses və prosedurların hazırlamasında iştirak etmək və həyata keçirmək;
- Qanunvericiliyin tələblərini yerinə yetirmək üçün inzibati prosedurları və prosesləri hazırlanmasında iştirak etmək və həyata keçirmək;
- Əmək haqqı və digər aidiyyəti maliyyə məsələləri ilə bağlı işçilərin şikayətlərini
- dinləmək və təhlil etmək;
- Problemlərin səbəblərini araşdırmaq və problemin aradan qaldırılması üçün tədbirlər planı təklif etmək və ya hazırlamaq
Tələblər:
- Ali təhsil
- Tələb olunan vəzifə üzrə minimum 2-3 il iş təcrübəsi;
- Vergi məcəlləsi, Əmək məcəlləsi, DSMF haqqında qanun və aidiyyatı qanunvericiliklər haqqında biliklər;
- Excel üzrə yüksək bilik səviyyəsi
- Rus dili vacibdir (İngilis dili arzu olunandır);
- Effektiv işləmə bacarığı;
- Dəqiqlik;
- Detallara diqqətli olmaq;
İş şəraiti:
- İş qrafiki: 09:00- 18:00
- Tibbi sığorta
- Əmək haqqı: Müsahibə zamanı namizədin bilik və bacarığına uyğun təyin olunacaqdır
Mövzü yerinə “Əmək haqqı hesablanması üzrə mütəxəssis” yazıb elektron poçt ünvanına göndərin - [email protected]
VAKANSİYA 13
Ecopress
Biznesin idarə edilməsi üzrə təcrübəçi
Son tarix 27 yan 2022
Əmək haqqı: 400 AZN
İşin detalları:
- 1C proqramından istifadə ( satış üçün)
- Hesabatların hazırlanması ( Həftəlik və aylıq satış, görüşlər, yeni müştərilər, ən çox satılan məhsullar və s.)
- Hesabatların analizi ( uzun müddət almayan müştərilər, satışa təsir edən başlıca dəyərlər və s)
- Şirkət bazasındakı müştərilər ilə iş
- Müştərilər ilə görüşlərdə iştirak
- Ödənişlərə nəzarət.
- Şirkətin marketinq fəaliyyətinə nəzarət
- İclasların təşkili
İşin tələbləri:
- Azərbaycan dillində səlist danışıq və yazı bacarığı, rus və ingilis dillini bilməyi üstünlükdür.
- 21 – 25 yaş
- Müvafiq fakultələr üzrə bakalavr təhsili olması mütləqdir ( Biznesin idarə edilməsi, marketinq və s 2-ci qrup ixtisasları).
- Universitetə 85% və üzəri nəticə ilə qəbul ( 600 bal və yüksək) – CV-də vəya maildə mütləq qeyd edilsin.
- Universitetdən məzuniyyət ortalaması(yekun qiymət) 85% və üzəri - CV-də vəya maildə mütləq qeyd edilsin.
- Bu sahə üzrə karyera qurmaq istəyi
- Ünsiyyətçil, yüksək təqdimat bacarığı.
- İşini sevən, diqqətli və məsuliyyətli.
- İş təcrübəsinə ehtiyac yoxdur.
Müraciət yalnız və yalnız CV- ilədir, başlığa “Biznesin idarə edilməsi üzrə təcrübəçi” qeyd etməyiniz xahiş olunur - [email protected]
VAKANSİYA 14
Nardaran İnvest
Менеджер по продажам
Son tarix 27 yan 2022
Заработная плата 1300 Азн + 2 % от продаж.
Наличие своей клиентской базы будет Вашим преимуществом.
Задачи / Обязанности:
- Продажи услуг Отеля (номерной фонд, конференц услуги);
- Привлечение новых клиентов;
- Выполнение личного и коллективного плана продаж;
- Оценка эффективности продаж, анализ, формирование мер по их увеличению;
- Выстраивание взаимоотношений с партнерами - ведение переговоров, сервисное сопровождение постоянных клиентов;
- Четкое ведение информации в базе данных;
- Обеспечение высокого уровня продаж и сервиса;
- Разработка и внедрение новых продуктов и услуг, планирование и повышение доходной части вверенного направления;
- Финансовая отчетность, контроль оплаты услуг, документооборот по проектам;
- Сопровождение групп, решение сложных и конфликтных вопросов.
Требования:
- Опыт работы в сфере продаж от 2-х лет;
- Высшее образование (туристическое\маркетинг и продажи);
- Опыт работы с корпоративными группами, а также с различными формами мероприятий; (конференции, конгрессы, выставки, incentive, цикловые совещания и т.д..)
- Опыт успешных продаж;
- Умение работать в команде, делегировать задачи, контролировать зоны ответственности;
- Умение соблюдать корпоративные, сервисные и деловые стандарты;
- Грамотная устная и письменная речь, умение вести деловую переписку, формировать коммерческие предложения, владение навыками телефонного этикета;
- Английский язык не ниже хорошего уровня Intermediate;
- Способность к самостоятельной работе и принятию решений.
Личные качества:
- Коммуникабельность, активная жизненная позиция, оптимизм, открытость, ориентированность на результат;
- Умение работать в режиме многозадачности;
- Креативность и про-активный подход к работе.
Наши гарантии:
- Оформление в соответствии с ТК АР;
- Работа в успешном и динамичном коллективе профессионалов;
- Специальные скидки на проживание в отелях сети.;
- Питание и транспортный сервис обеспечивается со стороны компании.
CV кандидатов, не соответствующих указанным требованиям, не будут рассматриваться - [email protected]