VAKANSİYA 1
Soliton
Reklam meneceri
Son tarix 03 yan 2022
İşin təsviri:
- Məhsulların mağazalarda yerləşdirilməsinə nəzarət etmək
- Məhsul və xidmətlərin reklam və inkişafı işinin təşkil etmək
- Reklam materiallarının paylaşdırılmasını və yerləşdirilməsini təmin etmək
- Razılaşdırılmış büdcə çərçivəsində marketinq fəaliyyətinin həyata keçirmək
- Qiymət dəyişiklərinə nəzarət etmək
- Reklamların sifarişinə, hazırlanmasına nəzarət etmək
- İş fəaliyyəti ilə əlaqədar mağaza heyətini təlimləndirmə
Tələblər:
- Təcrübə: Bu sahədə 1-3 il iş təcrübəsi
- Təhsil: Orta-ixtisas və ya ali təhsil
- Kompüter biliyi: MS Office (Excel / PowerPoint)
- Yaş həddi: 22-30
- Cinsi: Kişi
- Əlavələr:
- Ezamiyyətlərə hazırlıqlı olmalı
- Yaradıcılıq, peşəkarlıq və fikir müstəqilliyi
- Şəxsi avtomobilin olması zəruridir
İş şəraiti:
- İş yeri: Baş Ofis (Tbilisi pr.)
- İş rejimi: Tam
- İş saatı: I-V günləri 09:00-18:00, VI günlər 09:00-15:00
- Əmək haqqı: 500-800 AZN
- Əlavələr: AR əmək məcəlləsinə görə sənədləşmə
- Nahar yeməyi şirkət tərəfindən verilir ([email protected])
VAKANSİYA 2
Autocapital Azerbaijan LLC
Бухгалтер
Son tarix 03 yan 2022
Должностные обязанности:
- предоставлять отчет в налоговый орган по импортируемым товарам
- оформлять путевые листы в онлайн портале и на бумажном носителе
- оформлять транспортировку товаров на адрес заказщика в онлайн портале
- оформлять перемещения подакцизных товаров между складами в онлайн портале
- собирать файлы МСФО
- собирать авансовые отчеты
- расчет отпускных
Требования:
- Знание: Word, Excel, 1С 8.2., BTP
- Знания азербайджанского и русского языка на высшем уровне
- Умение работать с документами
- Опыт работы в бухгалтерии более 1 года
- Гибкость
- Внимательность
- Стрессоустойчивость
- Ответственность
Условия:
- График работы: - 5 дневная рабочая неделя - Полный рабочий день с 09:00 до 18:00
- Оформление в соответствии с ТК АР , Заработная плата от 1000 манат
Заинтересованные лица могут отправить форму CV ([email protected]).
VAKANSİYA 3
Efendi Legal and IP Consultancy
Satış təmsilçisi
Son tarix 03 yan 2022
İş barədə məlumat:
- Müştərilərin müraciətlərini icra etmək
- Məhsullar haqqında məlumat vermək
- Rəsmi əmək müqaviləsi ilə
- İş qrafiki: 09:00-dan 18:00-dək (5 gün)
- Əmək haqqı: 300 AZN-dan
- Satışlardan bonuslar
Namizədə tələblər:
- Azərbaycan dillini mükəmməl bilməsi (rus dili arzuolunandır)
- Yaş həddi 22-30
- Məsuliyyətli, Punktual
- Yüksək danışıq qabiliyyəti, fikirini aydın izah etmə və aktiv satış bacarığı
- İşguzar və hədəf yönlü, problemləri həll etmə bacarığı olan
Əlaqə nömrəsi: 051 521 11 87
Ancaq şəkilli CV-ləri yuxarıda qeyd olunan email-ə "Satış təmsilçisi" başlığı ilə göndərmək lazımdır ([email protected]).
VAKANSİYA 4
Brand Media Groups
Reklam üzrə satış meneceri
Son tarix 03 yan 2022
Əmək haqqı: 800 AZN
Öhdəliklər:
- Satış proqramının hazırlanması. Satdığı məhsulları və ya brendi təmsil etmək ;
- Mövcud müştəri bazasının artırılması və satış həcminin genişləndirilməsi məqsədi ilə xidmətlərin inkişafı üzərində işlənilməsi ;
- Mövcud müştərilərlə əlaqələrin möhkəmləndirilməsi və yaxşılaşdırılması;
- Şirkətə müraciət edən müştərinin məlumatlandırılması üçün keyfiyyətli informasiya xidmətinin təqdim edilməsi;
- Potensial müştərilər arasında şirkətin xidmətlərinin yayılması;
- Reklam müqaviləsinin vaxtında müştəriyə təqdim edilməsi, reklam təklifinin detalları və şərtləri barədə ətraflı təlimatlandırılması;
- Mütəmadi olaraq müəyyən edilmiş müddətdə haqlarının müştərilər tərəfindən ödənilməsinin yoxlanılması və nəzarət edilməsi, eləcədə birbaşa tabe olduğu rəhbərliyi altında reklam haqlarının ödənilməsi barədə zəruri məlumatların Maliyyə departamentinə təqdim edilməsi;
- Potensial müştərilərlə aparılan görüş və danışıqların, göndərilən/təqdim olunan təkliflərin, şərtlərinin, görüş və danışıqların nəticələrinin məlumat bazasında gündəlik olaraq qeyd edilməsi və şöbə rəhbərinə təqdim edilməsi;
- Müştəri ilə görüşmə zamanı meydana çıxan problemləri həll edə bilmə;
Biliklər:
- Biznes və ya marketinq sahəsində ali təhsil
- Dil bilikləri: Azərbaycan və ingilis dillərində sərbəst danışmaq və yazmaq, yaxşı səviyyədə rus dili biliklərinin olması üstünlükdür
- Microsoft Office (Outlook, Word, Excel, Powerpoint və s.) bilikləri
Tələblər :
- Reklam üzrə Satış sahəsində üzrə azı 1 il iş təcrübəsinin olması
- Yaş həddi 35-yaşənadək
Bacarıqlar:
- Təşəbbüskarlıq
- Ünsiyyət qurmaq bacarığı
- Çalışqan olmaq
- Öhdəliklərinə məsuliyyətli olmaq
- Dəqiqlik
- Fikirlərini aydın izah edə bilmək
- İşgüzar məktubları yüksək səviyyədə tərtib edə bilmək
- Yaranmış vəziyyətlərə çevik reaksiya vermək
- Problemli vəziyyəti həll etmək
- Komandada işləmək
- Təklif olunan məhsulun satışını təmin etmək bacarıqları
Namizədlərdən “Reklam üzrə satış üzrə menecer” yazaraq CV-lərini göndərmələri xahiş olunur ([email protected]).
VAKANSİYA 5
Irshad Electronics
Satış Müdiri
Son tarix 03 yan 2022
Vəzifə və öhdəliklər:
- Müvafiq qaydada satış hədəflərini təyin etmək və idarə etmək;
- Marketing strategiyalarının, trendlərin analiz və nəticələrinin gəlir planının təhlilini aparmaq;
- Regionlar və ərazilər üzrə illik satış kvotalarını proqnozlaşdırmaq və inkişaf etdirməklə satış məqsədlərini müəyyən etmək;
- Mövcud və yeni məhsullar üçün satış həcmini və mənfəətini proqnozlaşdırmaq;
- Satış qiymətlərinin müəyyən edilməsi üçün bazar araşdırması aparmaq;
- Bazar tələblərini və rəqabət mühitini aşkarlamaq;
- Rəqibləri , bazarda tələbatını, dəyişkən tendensiyaları araşdıraraq satış həcmini yüksəkdə saxlamaq;
- Müştəri bazasının genişləndirilməsi məqsədi ilə strateji plan hazırlamaq və icra edilməsinə nəzarət;
- Korporativ müştərilərlə menecment səviyyəsində əlaqələr yaratmaq;
- Müştəri ehtiyac və məqsədlərini aşkarlamaq üçün onlarla daim ünsiyyətdə olmaq;
- Güclü, uzunmüddətli şirkət və müştəri münasibətlərini yaratmaq, inkişaf etdirmək və idarə etmək;
- Satış komandasının təlim və inkişaf ehtiyaclarını müəyyən etmək;
- Komandanın motivasiyasının yüksək saxlanılması üçün təkliflər hazırlamaq və komandanın hədəflərinə çatmasında lazımı dəstəyi təmin etmək;
- Satış sonrası müştəri məmuniyyətinin yüksək səviyyədə təmin olunması strategiyasını yaratmaq və nəzarət mexanizmini tətbiq etmək;
- Xərcləri, rəqabəti, tələb və təklifi izləməklə satış qiymətlərini düzgün təyin etmək və tənzimləmək;
- Satış, mühasibatlıq və əməliyyat şöbələri ilə birgə iş quraraq satış tələblərini yerinə yetirmək;
- Marketinq və satış arasında olan sıx və ardıcıl əlaqənin yaradılması ilə KPİ hesabatlarının verilməsi;
- Aparılan analitik hesabatlar vasitəsi ilə potensial müştərilər haqqında məlumatların keyfiyyətini yoxlamaq.
Tələblər:
- Təhsil: Ali (Biznesin İdaredilməsi, İqtisadiyyat, Maliyyə və ya müvafiq sahə üzrə olması üstünlükdür);
- Ümumi satış təcrübəsi 5-8 il, rəhbər təcrübəsi ən azı 3 il;
- Azərbaycan və Rus dillərində mükəmməl yazma və ünsiyyət bacarığı,
- MS Office proqramlarından istifadə etmək bacarığı;
- Məlumatların təhlili, hesabatların hazırlanması və tendensiyalar əsasında strateji qərarların verilməsi sahəsində təcrübəsi olmalıdır;
- Qısa müddət ərzində bir neçə layihəni eyni anda idarə etmə bacarığı;
- Problemlərə kreativ biznes yönümlü həllərin tapılması bacarığı;
- Satış sahəsi üzrə nəzəri və praktiki bilgiləri, komanda idarəedilməsi bacarığı olmalıdır;
- Yaş: 30-40 arası;
- Cinsi: kişi;
İş şəraiti:
- İş yeri: “İrşad Electronics” MMC;
- İşə qəbul: AR Əmək Məcəlləsinə əsasən sənədləşdirilmə aparılır;
- Əmək haqqı: 2500 AZN + bonus ([email protected]).
VAKANSİYA 6
Marketinq şöbəsinə müdir
Son tarix 03 yan 2022
Görəcəyiniz işlər:
- Marketinq üzrə məlumatları tədqiq etmək:
- Bazarın imkanlarını araşdırmaq və onların nəticələrini təhlil etmək;
- Təşkilatın marketinq konsepsiyasını daim təhlil etmək və dəyişən bazar mühitinə uygunluğunu yoxlamaq;
- Təşkilatın dövri marketinq məqsədlərini müəyyən etmək, marketinq planlarını tərtib etmək, eləcə də müvafiq siyasət və prosedurlarını müəyyənləşdirmək, təhlil etmək;
- Hazırlanmış marketinq planına əsasən marketinq fəaliyyətləri ilə əlaqədar tələbləri müəyyən etmək;
- Müvafiq məlumatlar ilə əlaqədar marketinq sahəsində keçmiş fəaliyyətləri araşdırmaq;
- Təklif olunan məhsul və xidmətə uyğun olaraq bazar seqmentinin xüsusiyyətini və bu xususiyyətlərin dəyişmə meyllərini müəyyən etmək;
- Hər bir hədəf seqmentinin mövqeyi və bazar göstəricilərini nəzaratdə saxlamaq
- Mövcud büdcə əsasında marketinq sahəsində fəaliyyətlərdən gözlənilən nəticələri müəyyən etmək. Strateji istiqamətləri müəyyən etmək:
- Verilmiş büdcə və biznes planın məqsədləri, müştərilərin təlabatları, şirkətin bazardakı mövqeyi, onun məqsədləri, imkanları və ehtiyatlarına uyğun olaraq marketinq üzrə istiqamətləri qiymətləndirmək;
- Yaranma məqsədləri, bazarın xüsusiyyətləri haqqında məlumat, eləcə də dəyər və qiymət artımı amillərı əsasında marketinq strategiyasını müəyyən etmək, hazırlamaq və qiymətləndirmək;
- Satış və gəliri artırmaq, xərcləri optimallaşdırmaq məqsədi ilə onları prioritetləşdirmək.
Bizim üçün uyğun namizəd:
- Ali təhsil (Marketinq, İqtisadiyyat, Menecment istiqamətləri üzrə arzuolunandır)
- Müvafiq sahə üzrə 5 il iş təcrübəsi
- Təqdimat bacarıqları
- Marketinq kommunikasıya kanalları ilə işləmə bacarığı
- Marketinq plan və büdcə hazırlama bacarığı
- Dil bilikləri: Azərbaycan və Rus dili mükəmməl bilməli, İngilis dili arzuolunandı
- Əla yazılı və şifahi ünsiyyət bacarıqlarına malik olmalı
- Bazarın öyrənilmə xüsusiyyətlərini bilməli
- Kompüter bacarıqları: Ofis programlarında proqramlarında peşəkar səviyyədə işləməyi bacarmalı
- Analitik düşünmə və problem həll etmə qabiliyyəti
- Təzyiq altında işləmək bacarığı
- İnandırma bacarığı
Əgər axtardığımız namizəd sizsinizsə CV-nizi elektron ünvanına göndərə bilərsiniz.
Məktubun mövzu hissəsində müraciət edilən vəzifə adının “Marketinq şöbəsinin müdiri” şəklində göstərilməsi xahiş edilir. İşə qəbul prosesinin növbəti mərhələsi üçün yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanacaq ([email protected]).
VAKANSİYA 7
METAK
Kopirayter
Son tarix 03 yan 2022
İş barədə məlumat:
- Məqalələrin, məhsul təsvirlərinin və digər tələb olunan müxtəlif təyinatlı mətnlərin yazılması;
- Reklam xarakterli mətnlərin, sloqanların yaradılması;
- Verilmiş mövzuya uyğun məlumatların axtarılması və toplanması;
- Materialların yoxlanılması, redaktə olunması və şirkətin resurslarında yerləşdirilməsi;
- Sosial şəbəkələrdə şirkətin hesablarında postların yerləşdirilməsi;
- Mətnlərin tərcüməsi
Namizədə tələblər:
- Dil bilikləri sərbəst səviyyədə – azərbaycan, rus, ingilis;
- Mükəmməl yazı qabiliyyəti;
- Fərdi qaydada və komandada işləmə bacarığı.
Əlavə şərtlər:
- Əmək haqqı danışıq əsasında müəyyən olunur;
- 5 günlük iş həftəsi;
- Nahar şirkət tərəfindən verilir;
- Nəqliyyat xidməti şirkət tərəfindən göstərilir.
Maraqlananlar CV-lərini https://job.metak.az/vacancy/show/42 və ya [email protected] ünvanına göndərərək, 03.01.2022– ci il tarixinə kimi müraciət edə bilərlər.
Yalnız göstərilən meyarlara uyğun olan namizədlər müsahibəyə çağırılacaqlar.
VAKANSİYA 8
Soliton
Rəqəmsal marketinq mütəxəssisi
Son tarix 03 yan 2022
İşin təsviri:
- Google Adwords, display və dinamik alış-veriş reklamları yaratmaq
- Sayta keyfiyyətli traffik çəkəcək böyük açar söz siyahıları hazırlanması, mənfi açar sözləri tapılması və kampaniyaların açar sözlərə görə optimizasiyanın aparılması
- Fərqli rəqəmsal marketinq kanallarını idarə edilməsi və nəzarət edilməsi
- E-ticarət əməliyyatlarının sayını artırmaq üçün keyfiyyətli remarketing kampaniyaları hazırlamaq və daimi olaraq optimizasiya etmək
- Ən son texnologiya və ən yaxşı təcrübələrdən xəbərdar olmaq və innovativ həllər üzərində işlənilməsi
- Hədəf auditoriyaların müəyyənləşdirilməsi, mövcud və yeni yaradılacaq kampaniyalara görə effektiv hədəfləmələrin aparılması və optimizasiyası
- Rəqib analizi, meyarları araşdırılması və inkişaf üçün təkliflər verilməsi
- SEO / SEM, Google Analytics proqramı ilə işlənməsi
- Hesabatların və analizlərin hazırlanması
Tələblər:
- Yaş həddi: 25-35
- Təcrübə: Bu sahə üzrə ən az 1 il
- Təhsil: Marketinq və ya İqtisadiyyat ixtisası üzrə Bakalavr və ya Magistr təhsili
- Kompüter biliyi: MS Office proqramları, marketinq sahəsində proqram təchizatları üzrə biliklər
- Əlavələr:
- SEO, SEM, Google Analytics, Google Adwords və e-mail marketing üzrə bilik və bacarıqlar
- Rəqəmsal marketinq sahəsində yenilikləri araşdırıb və tətbiq etmək bacarığı
- Marketinq kommunikasiya strategiyaları prinsipləri və alətləri haqqında biliklər
İş şəraiti:
- İş yeri: Baş Ofis (Tbilisi pr.)
- İş rejimi: Tam
- İş saatı: I-V günləri 09:00-18:00, VI günlər 09:00-15:00
- Əmək haqqı: Müsahibə əsasında təyin olunur
- Əlavələr: AR əmək məcəlləsinə görə sənədləşmə
- Nahar yeməyi şirkət tərəfindən verilir ([email protected])
VAKANSİYA 9
Kontakt Home
Kontent üzrə mütəxəssis
Son tarix 03 yan 2022
Təsvir:
- Məhsullara aid olan göstəriciləri etibarlı mənbələrdən tapıb qeydə almaq, saytda və daxili sistemdə yerləşdirmək;
- Təsdiq edilmiş plan əsasında yeni məhsulların və kateqoriyaların yerləşdirilməsi;
- ERP sistemlərində işləmək, məlumatları emal etmək;
- Saytdakı məzmunu idarə etmək, yenilikləri əlavə etmək;
- Foto, video və yazılı məzmunun sadə redaktə olunması.
Tələblər:
- Azərbaycan və Rus dillərini mükəmməl səviyyədə bilməlidir, Ingilis dili bilikləri arzu olunandır;
- İş təcrübəsi: minimum 6 ay;
- Saytın admin paneli ilə işləmə bacarığı;
- Dəqiqlik, məsuliyyətlilik;
- Nəticə yönümlü işləmək.
İş şəraiti:
- AR Əmək Məcəlləsinə əsasən sənədləşmə;
- İş qrafiki: I-V günlər, 09:00 - 18:00;
Müraciətlər vakansiyanın tələblərinə əsasən dəyərləndiriləcək və yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.
VAKANSİYA 10
Avandsis Group
Стажер в отдел автоматики
Son tarix 03 yan 2022
Требования:
- Самое главное это желание, остальному научим!
- Образование не ниже среднего/среднетехнического или последний курс университета либо колледжа, или выпускник ВУЗа.
- Базовый опыт работы желателен, но не обязателен.
- Знание основ электромонтажа будет оцениваться как плюс.
- Ответственный и внимательный подход к работе, интерес к обучению.
Обязанности:
- Выпускникам учебных заведений мы предлагаем возможность развития практических навыков, получения теоретических знаний и накопления опыта в области автоматизации технологических процессов, для дальнейшего профессионального развития и должностного роста в компании «Avandsis».
- Данная стажировка включает обучение:
- сборке шкафов автоматизированных систем управления;
- работе с чертежами принципиальных и монтажных схем;
- теории автоматизации технологических процессов;
- программированию контроллеров;
- создание мнемосхем (SCADA);
- Став стажером в отделе автоматики компании «Avandsis» вы сможете участвовать в реальных проектах. Выполнять работу по сборке систем автоматизации под руководством инженера.
- По мере приобретения знаний и опыта перспектива дальнейшего перехода на постоянную работу в должности инженера.
Tələblər:
- Ən əsası istəkdir, qalanlarını öyrədəcəyik!
- Azərbaycan və rus dili bilikləri
- Orta / texniki orta və ali təhsil və ya sonuncu kurs tələbəsi.
- İş təcrübəsinin olmasə arzuolunandır, lakin tələb olunmur.
- Elektrik montaj əsaslarının biliyi qiymətləndiriləcəkdir.
- İşə məsuliyyətli və diqqətli yanaşma, öyrənməyə maraq.
Öhdəliklər:
- Təhsil müəssisələrinin məzunlarına "Avandsis" şirkətində daha da peşəkar inkişaf və iş artımı üçün praktiki bacarıqları inkişaf etdirmək, nəzəri biliklər qazanmaq və texnoloji proseslərin avtomatlaşdırılması sahəsində təcrübə toplamaq imkanını təqdim edirik.Avtomatlaşdırılmış idarəetmə sistemlərinin şkafların yığılması;
- Sxematik və montaj diaqramların cizgilərin yaradılması;
- Texnoloji proseslərin avtomatlaşdırılması nəzəriyyəsi;
- Kontrollerlərin proqramlaşdırılması;
- Mnemonik diaqramların (SCADA) yaradılması;
- Avandsis-in avtomatlaşdırma şöbəsində təcrübəçi olmaqla, real layihələrdə iştirak edə bilərsiniz. Bir mühəndis rəhbərliyi altında avtomatlaşdırma sistemlərinin yığılması üzərində təcrübə toplanacaq.
- Bilik və təcrübə əldə etməklə,artıq mühəndis kimi daimi işə keçid perspektivi var.
İş şəraiti:
- Tam iş günü
- Təcrübə müddətində 300 AZN maaş təklif olunur.
- Təcrübə müddəti 3 - 6 aydır ([email protected]).
VAKANSİYA 11
AMO Group
Ofis Meneceri
Son tarix 03 yan 2022
Vəzifə öhdəlikləri:
- Gələn zəngləri qəbul etmək və onları təyinatı üzrə istiqamətləndirmək,şirkətin yenilənmiş telefon siyahısını saxlamaq;
- Rəhbərliyin tapşırıqlarını operativ və məsuliyyətli şəkildə icra etmək;
- E-mail və yazışmaların həyata keçirilməsi, ümumi mailə gələn e-maillərin cavablandırılması;
- Bütün elektron sənədlərin düzgün şəkildə alınmasını və yerləşdirilməsini təmin etmək;
- Ofisə gələn qonaqları qarşılanması, yönləndirilməsi, onları qəbul edəcək şəxsləri məlumatlandırmaq və bütün qonaqlara onların təyinatı ilə bağlı hər hansı gecikmə və ya problem barəsində bildirmək;
- Bütün qonaqlara xüsusi diqqətlə yanaşmaq və onlara yüksək keyfiyyətli xidmət, diqqət və yardımının göstərilməsini təşkil etmək;
- Sənədlərin tamlığına, sənəd dövriyyəsinə nəzarət, düzgün təsnifləşdirilməsi, çeşidlənməsi, qeydə alınması və düzgün arxivləşdirilməsini təmin etmək;
- Sənədlərin qəbulu, qeydiyyatı, aidiyyatı üzrə yönləndirilməsi, poçt və ya kuryerlə göndərilməsi;
- İşlərin prosedur və təlimatlara uyğun təşkil edərək icra etmək;
- Daxil və xaric olan informasiyanın konfedensiallığının qorunması;
- Ofis üçün tələb olunan ləvazimatların təmin edilməsi üçün müvafiq şirkətlərlə əlaqə saxlamalı və bütün dəftərxana ləvazimatları və zəruri avadanlıqlarla təmin etməli;
- Şirkətlə bağlı daxil olan informasiyanın qeydə alınması və vaxtında təyinatı üzrə həmin informasiyanın çatdırılması;
- Ofisdaxili inzibati işlər və ofisin təmizliyinə nəzarət;
- Bütün elektron sənədlərin düzgün və asanlıqla alınmasını təmin etmək, gündəlik tələb olunan sənədlərin çap və ya skan olması
Tələblər:
- Ali təhsil
- Xanım namizəd tələb olunur
- Azərbaycan , rus və ingilis dilləri yüksək səviyyədə olmalı
- Yüksək ünsiyyət qurma və komandada işləmək bacarığı
- MS Office (MS Excel, MS Word, MS Outlook) proqramlarından sərbəst istifadə qabiliyyəti
- İş təcrübəsi 1-3 il
- Səliqəli xarici görünüş, nəzakətli danışıq , intizamlı və işinə qarşı məsuliyyətli olmalı;
- Təşkilati bacarıqları, ünsiyyətcil və danışıq aparmaq bacarığı;
- Əmək haqqı: Müsahibə əsasında müəyyən olunacaq
- İş qrafiki : 5 günlük
- İş vaxtı: 9:00 – 18:00
Maraqlnan namizədlər CV-lərini mövzu hissəsinə “Ofis meneceri” qeyd edərək göndərə bilərsiniz ([email protected]).
VAKANSİYA 12
Soliton
Satınalma meneceri
Son tarix 03 yan 2022
İşin təsviri:
- Şirkətin məhsul və xidmətləri üzrə mövcud bazar qiymətləri əsasında qiymətləndirmənin aparılması
- Şirkətdə tələb olunan malların, materialların, xidmətlərin satınalması və qiymət və maliyyə analizlərini həyata keçirilməsi
- Stok təqibinin aparılması
- Müvafiq layihələrin hazırlanmasında yaxından iştirak edilməsi
- Görülən işlərin nəticələrinə əsasən hesabatların rəhbərliyə təqdim edilməsi
Tələblər:
- Dil bilikləri: İngilis dili
- Kompüter biliyi: MS Office proqramları
- Cins: Kişi
- Yaş həddi: 22-30
- Etibarlılıq, dəqiqlik və detallara diqqət yetirmə
- Yüksək kommunikasiya və biznes ünsiyyət bacarıqları
- Məqsədyönlü, məsuliyyətli, operativ və yeni ideyalara malik olmaq
İş şəraiti:
- İş yeri: Baş Ofis (Tbilisi pr.)
- İş rejimi: Tam
- İş saatı: I-V günləri 09:00-18:00, VI günlər 09:00-15:00
- Əmək haqqı: 500-800 AZN
- Əlavələr: AR əmək məcəlləsinə görə sənədləşmə
- Nahar yeməyi şirkət tərəfindən verilir ([email protected])
VAKANSİYA 13
PASHA Insurance
Məhsulların yaradılması və idarəolunması üzrə ekspert
Son tarix 31 dek 2021
Vəzifə və Öhdəliklər:
- Agile komandaların birində müştəri yönümlü və keyfiyyətli məhsulların yaradılması və idarəolunması;
- Agile yanaşması ilə çalışması və Scrum framework-a əsasən komanda üzvləri ilə birlikdə təşəbbüslərin həyata keçirilməsi;
- Mövcud məhsullar üzrə təhlillərin aparılması və inkişaf etdirməsi;
- Daima sığorta bazarı və sığorta məhsulları üzrə araşdırmaların aparılması və analitik təhlilin edilməsi;
- Məhsullar üzrə portfellərin idarəolunması; məhsullar üzrə qiymətlərin və şərtlərin formalaşması;
- Müvafiq əməkdaşlarla görüşlərin təşkil olunması, ideyaların müzakirəsi, tariflərin və şərtlərin hazırlanması, avtomatlaşmanın planlaşdırılması və müvafiq əməkdaşlara təqdimatların keçirilməsi;
- Müştəri seqmentlərini və hədəf qruplarını müəyyənləşdirməsi.
Bilik və bacarıqlar:
- Marketinq, Satış və/ya yeni məhsulların yaradılması və idarəolunması sahələrində təcrübə
- Sığorta sahəsində təcrübəsi olan namizədlərə üstünlük veriləcəkdir
- Minimum 2 il iş təcrübəsi
- MS Office proqramlar üzrə biliklər (Excel bacarıqlarına üstünlük veriləcəkdir)
- Dil bilikləri: Azərbaycan – Əla, İngilis – Əla, Rus – orta
- Təhsil: Biznesin idarə edilməsi, Marketinq, İqtisadiyyat və ya digər uyğun istiqamət üzrə bakalavr və ya magistr pillələri üzrə təhsili
- Marketinq/Biznes analitika/Bazar təhlili/Məhsulların yaradılması və idarəedilməsi üzrə biliklər
- Davranış bacarıqları: Güclü ünsiyyət və komanda ilə işləmək bacarıqları, təşəbbüskarlıq, İşdə innovasiyaları tətbiq etmək və analitik düşünmə və təhlil etmə bacarıqları, təqdimat etmə və yaradıcı düşünmə və problemləri həll etmə bacarıqları.
Son müraciət tarixi: 31/12/ 2021
Zəhmət olmasa müraciət etdiyiniz vəzifənin adını “mövzu” bölməsində qeyd etməklə CV-nizi ünvanına göndərin ([email protected]).
VAKANSİYA 14
Badamlı Mineral Sular Satış Mərkəzi
Satış təmsilçisi
Son tarix 03 yan 2022
Komandaya qoşulmaqla Siz nə əldə edəcəksiniz:
- Ölkənin ilk su markası sayılan Badamlı şirkətinin gənc və dinamik komandasında iş təcrübəsi
- Adekvat əmək haqqı və satış hədəflərinə uyğun bonus sistemi
- Təlim və inkişaf məsələlərində Şirkətin dəstəyi
- Davamlı karyera inkişafı
- Korporativ telefon
- Qanunvericiliyə uyğun sənədləşdirmə və bazar günləri istirahət imkanları
Bizim üçün ideal namizəd:
- Orta ixtisas təhsili, ali təhsili olanlara üstünlük verilir
- Satış sahəsində ən az 2 il iş təcrübəsi olan
- 25-45 yaş aralığındakı namizədlərə üstünlük verilir
- Danışıqlar aparmaq və yüksək ünsiyyət keyfiyyətlərinə malik olmaq
- Satış terminalları ilə işləmək
- Şəxsi avtomobil (yanacaq və amortizasiya xərcləri Şirkət tərəfindən ödənilir)
- Bakı (müvafiq regionu) şəhərini yaxşı tanımaq
- Kompüter və MS Office proqram bilikləri
Görəcəyiniz işlər:
- Müəyyən olunmuş ərazidə yerləşən müştərilərə məhsulun çeşidləri üzrə təqdimatını/tanıtımını etmək
- Məhsulların çeşidləri üzrə maksimum satışını həyata keçirmək
- Satılmış məhsullara görə ödənişlərin yığılmasını həyata keçirmək
- Satış nöqtələrinin müvafiq ardıcıllığa uyğun olaraq mütəmadi ziyarətini həyata keçirmək
- Şirkətə yeni müştərilərin cəlb edilməsi istiqamətində işlər görmək
Əgər bizim axtardığımız ideal namizəd Sizsinizsə CV-nizi elektron ünvanına göndərməyiniz xahiş olunur (məktubun mövzusu: "Satış təmsilçisi") ([email protected])
VAKANSİYA 15
Para BOKT
Hüquqşünas
Son tarix 03 yan 2022
Əsas vəzifələr:
- Müəssisənin bütün işgüzar siyasət və fəaliyyətinin müvafiq qanunvericiliyə uyğunluğunu təmin etmək;
- Müvafiq əsasnamə, qayda, təlimat, protokol və hüquqi rəy tələb olunan digər sənədlərin qanunvericiliyə uyğunluğunu yoxlamaq və viza vermək;
- Cari qanunvericilik haqqında Cəmiyyətin fəaliyyətinə aid işçilərə sorğu və məsləhətlər, eləcə də təşkilati-hüquqi və başqa hüquqi məsələlərə rəylər vermək;
- Hüquqi sənəd (məktublar və s.) və müqavilələri tərtib etmək və hüquqi ekspertizanı həyata keçirmək;
- Başqa bölmələrin sorğusu əsasında Cəmiyyətdə müxtəlif əmr və digər normativ sənədlərin hazırlanmasını təşkil etmək, qüvvədə olan sənədlərə dəyişikliklər etmək və qüvvəsini itirən sənədlərin ləğv edilməsi haqqında təkliflər hazırlamaq;
- Hüquqi məsələlərlə bağlı məktub, ərizə və şikayətlərə müvafiq qaydada və müəyyən olunmuş vaxt ərzində cavablar hazırlamaq;
- Müəssisənin fəaliyyəti çərçivəsində ortaya çıxmış hüquqi məsələlərə dair rəylərin hazırlanmasında iştirak etmək;
- Müəssisənin fəaliyyətini tənzimləyən bütün növ qərarlara, əmr və sərəncamlara, daxili normativ aktlara hüquqi rəy vermək;
- Hər hansı mübahisəli məsələlər ilə bağlı məhkəməyə qədər zəruri tədbirlər görmək;
- Cəmiyyəti məhkəmə və hüquq-mühafizə, habelə digər dövlət orqanlarında təmsil etmək.
Tələblər:
- Təhsil dərəcəsi: Bakalavr (Hüquq sahəsi, hüquqşünas)
- Təcrübə: Sahə üzrə ən az 3 il,
- Məsuliyyətlilik
- Ünsiyyət qurmaq bacarığı
- Etibarlılıq
- Detallara fikir vermək qabiliyyəti
- Azərbaycan, Rus dili- əla və İngilis dili-yaxşı səviyyədə bilmək
- Kompüter proqramları: MS Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook və s.)
Göstərilən tələblərə cavab verən şəxslərin CV-lərini "Hüquqşünas" başlığı ilə elektron ünvanına göndərməkləri xahiş olunur.
Qeyd edək ki yalnız tələblərə uyğun olan namizədlərlə əlaqə saxlanılacaq. Bundan əlavə, göndərilən bütün CV-lər məxfi məlumat bazasına daxil edilir ([email protected]),
VAKANSİYA 16
Para BOKT
Baş Mühasib
Son tarix 03 yan 2022
Əsas vəzifələr:
- Debitor və kreditorlarla hesablaşmaların uçotunun aparılması
- Xərclərin tanınması metodlarını bilmək
- Əsas vəsaitlərin uçotunun aparılması qaydalarını bilmək
- Amortizasiya hesablanması qaydasını bilmək
- İşçilərin aylıq əmək haqlarının, gəlir vergisi, sosial sığorta və digər tutulmaların hesablanması və ödənilməsi;
- Əmək haqqı üzrə müxabirləşmələrin verilməsi və yoxlanması;
- Məzuniyyət haqlarının, xəstəlik vərəqəsi üzrə ödəmələrin, mükafatların və son haqq-hesab ödənişlərinin hesablanması və ödənişi;
- DSMF tərəfindən ödənilən müavinətlərin dövlət elektron sistemində işlənməsi;
- İşçilərin əmək haqqı ilə bağlı suallarının vaxtlı-vaxtında cavablandırılması;
- Vahid vergi bəyannaməsinin hazırlanması və təqdim olunması;
- Əmək haqqı üzrə statistika hesabatlarının hazırlanması;
- İşçilər üçün bank kartlarının sifarişi və əmək haqqı kartları ilə bağlı problemlərin həllində dəstək;
Tələblər:
- Maliyyə, vergi və ya mühasibat uçotu sahəsində ali təhsil;
- Müvafiq sahədə ən azı 3-5 il iş təcrübəsi;
- Accounting F2, F3 imtahanları üzrə sertifikatlar
- Microsoft Ofis proqramlarında xüsusilə Excel-də sərbəst işləmə bacarığı
- Əmək Məcəlləsi və Vergi Məcəlləsi üzrə müvafiq biliklər;
Göstərilən tələblərə cavab verən şəxslərin CV-lərini "Baş mühasib" başlığı ilə elektron ünvanına göndərməkləri xahiş olunur.
Qeyd edək ki yalnız tələblərə uyğun olan namizədlərlə əlaqə saxlanılacaq. Bundan əlavə, göndərilən bütün CV-lər məxfi məlumat bazasına daxil edilir ([email protected]).
VAKANSİYA 17
MKT İstehsalat Kommersiya MMC
Risklərin idarə edilməsi üzrə mütəxəssis
Son tarix 03 yan 2022
Vəzifə öhdəlikləri:
- Modelləşdirmə alətləri üzrə riskləri müəyyən etmək, qiymətləndirmək, tənzimləmək və nəzarət altında saxlamaq;
- Əsas göstəricilərinin statistik modelləşdirilməsi və proqnozlaşdırılması üzrə təkliflər vermək;
- Riyazi və statistik metodlardan istifadə etməklə riskləri qiymətləndirmək;
- MKT İK MMC qurumlarının və əməkdaşlarının fəaliyyətini və ya fəaliyyətinin bir hissəsini əks etdirən məlumatların (müvafiq baza, qeydiyyat kitabları və ya sənədləri, hesabatlar, icmal məlumatlar, protokollar və aktlar, sənəd dövriyyəsi və s.) müvafiq normativ-hüquqi sənədlərlə, həmçinin mövcud etibarlı informasiyalarla tutuşdurulması (üzləşdirilməsi) zamanı yarana biləcək risklərin önlənməsi üçün risk matrisaları hazırlayır;
- Yoxlamalar üzrə elektron mətnlərin, cədvəllərin, məntiqi analizləri üçün risk səviyyəsinin dəyərləndirilməsi hesabatlarının hazırlanmasına müvafiq baza yaradır;
- Risk işinin sistemləşdirilməsi və təkmilləşdirilməsi üzrə təkliflər hazırlamaq.
Tələblər:
- Ali təhsil (Statistika, Riyaziyyat, Ekonometrika, Riyazi maliyyə və ya İqtisadiyyat sahəsi üzrə);
- Statistik və ya riyazi modelləşdirmə sahəsində təcrübə, analoji sahədə ən azı 1 il iş təcrübəsi;
- Azərbaycan dilini əla, ingilis və rus dilini yaxşı səviyyədə bilik;
- Riyazi və texniki məlumatları analiz etmək və dəyərləndirmək üçün analitik bilik;
- Məlumat strukturlarının, alqoritmlərin və riyazi problemlərin həlli üzrə bacarığı;
- Excel və Python və ya / R və ya / SAS və ya / MATLAB – ın hər hansı birinin istifadəsi bacarığı;
- Məlumatların məxfiliyini qoruyub saxlamaq bacarığı;
- Analitik təhlil etmə qabiliyyəti;
- Verilmiş tapşırıqları vaxtında icra etmək, problemləri operativ həll etmək bacarığına, yüksək ünsiyyət və davranış keyfiyyətlərinə malik olmaq;
- Müntəzəm işgüzar səfərlərdə iştirak etməyə hazır olmaq.
Səriştələr:
- Məsuliyyətli
- Şəxsi inkişafa meylli
- Pozitiv
- Özünütəşkiletmə qabiliyyəti
- Nailiyyət yönümlülük
- Etibarlılıq
- Dürüstlük
Əlavə məlumat:
- Əmək haqqı razılaşma əsasında;
- İş qrafiki: Beş günlük iş həftəsi
- İş yeri: Baki şəhəri, Qafqaz Business Center
- Yalnız tələblərə cavab verən namizədlər müsahibəyə dəvət olunacaqdır.
Əgər ölkənin lider pambıq istehsalçısı olan “MKT İK” MMC-da karyeranızı davam etmək, peşəkar və mehriban komandanın bir hissəsi olmaq istəyirsinizsə ən son yenilənmiş CV-nizi “Risklərin idarə edilməsi üzrə mütəxəssis” mövzusu ilə elektron ünvanına göndərə bilərsiniz ([email protected]).
VAKANSİYA 18
Italdizain Group
HR Specialist (generalist)
Son tarix 30 dek 2021
Должностные обязанности:
- Подготовка необходимых HR Процедур и процессов;
- Подготовка должностных инструкций;
- Адаптация и мотивация сотрудников;
- Оценка персонала, грейдирование;
- Разработка КПИ, Performance Evaluation;
- Разработка и внедрение системы мотивации (монетарной, не монетарной) для сотрудников;
- Ведение трудовых отпусков, отгулов, контроль посещаемости сотрудников;
- Проведение опросов среди сотрудников Компании (вовлеченность, лояльность) и т.д.
- Организация интернатуры.
Требования:
- Высшее образование;
- Знание Трудового Кодекса АР;
- Хорошие знания MS Office;
- Свободное знание азербайджанского, русского языков, английский - средний;
- Знание основ деловой переписки и общения.
Навыки:
- Стратегическое мышление;
- Коммуникативные навыки;
- организаторские способности;
Условия:
- Стабильная работа
- Оформление по ТК АР
- Заработная плата по договоренности.
Собеседование состоится после рассмотрения всех полученных резюме.
Резюме принимаются до 30 декабря 2021 года
Просьба отправлять резюме с указанием в теме позиции «HR Specialist» и ожидаемой заработной платы.
Только соответствующие вышеуказанным требованиям кандидаты будут приглашены на собеседование (с[email protected]).
VAKANSİYA 19
Irshad Electronics
Satış təmsilçisi (Bakı və Masazır)
Son tarix 03 yan 2022
Vəzifə və öhdəliklər:
- Ünsiyyətcil, təşəbbüskar;
- Komandada işləmək bacarığı;
- Müştərilərlə işləmək qabiliyyəti;
- Mükəmməl kommunikasiya qabiliyyəti;
- İşdə dəqiqlik və detallara fikir vermə qabiliyyəti;
- Ali təhsilə üstünlük verilir;
- Müştəriyə məhsullar, zəmanət şərtləri haqqında dəqiq və ətraflı məlumatın verilməsi;
Tələblər:
- Yaş: 23-29 arası;
- Cinsi: kişi;
- Ali təhsil, Azərbaycan dili və rus dili səlis bilməyi;
- Mobil telefon və elektronika sahəsində iş təcrübəsi minimum 1 il olmalıdır ([email protected]).
VAKANSİYA 20
Təmir işləri üzrə nəzarətçi (Prorab)
Son tarix 03 yan 2022
Namizəddən tələblər:
- Ali təhsil (Memarlıq və İnşaat Universiteti) arzuolunandır
- Müvafiq sahədə 3 il iş təcrübəsi
- Ev və ofislərdə interyer təmiri sahəsində təcrübə
- Elektrik, santexnika işlərinin icrasına aid norma və qaydaların, texniki şərtlərin biliyi
- Səliqəli və məsuliyyətli
- Ünsiyyət və idarəetmə bacarığı
İş barədə məlumat:
- Sahədə təmir işlərinin icrasına nəzarət edilməsi;
- Təmir və quraşdırma işlərinin texnoloji ardıcıllıqla aparılmasının idarə edilməsi;
- Malyar və alçıpan işlərinin görülməsinə nəzarət edilməsi;
- Ev və ofislərdə işləyən işçi briqadalarının işlərinə nəzarət etmək, onların tapşırıqlarını müəyyənləşdirilməsi;
- İşin vaxtında və keyfiyyətli təhvil verilməsinin təmin edilməsi;
- Rəhbərliklə mütəmadi əlaqə qurulması və işin gedişi haqqında məlumat verilməsi.
Namizədlərin CV-lərini e-mail ünvanına göndərmələrini xahiş edirik ([email protected]).
VAKANSİYA 21
Mirlex LLC
Senior Financial Analyst
Son tarix 03 yan 2022
Key Responsibilities:
- Budget preparation and revisions
- Budget vs action analysis
- AR/AP aging analysis
- Sales and production analytical reviews
- Financial and Management Reporting
- Cash flow management (planning, revisions, controls etc,)
- Cost optimizations
- Performance of established control procedures
- Ad-hoc reports
Main Requirements:
- Bachelor’s degree or equivalent experience in Finance, Accounting, Economics, Business or related area of study
- 5 years or more of relevant work experience
- Production or agricultural experience is a plus
- Advanced business knowledge (i.e.; deep financial skills/flow of the numbers)
- Strong working knowledge of financial and accounting concepts
- Advanced analytical and financial model building skills
- Strong oral and written communication skills, able to work effectively with employees both internal and external to the finance function
- Advanced time management skills and organization skills with the ability to adapt to the changing needs of the business
- Advanced Microsoft Excel skills and working knowledge of Power Point and Word
NOTE: this job considers about 50% of travel to regions
To apply for the vacant role, please send your resume by writing “Senior Financial Analyst” in the subject line ([email protected]).
VAKANSİYA 22
Kontakt Home
Data analitik
Son tarix 03 yan 2022
Vəzifə öhdəlikləri:
- Biznes tapşırıqlara uyğun datanın analiz olunması, yeni modellərin qurulması və tətbiqi;
- Tətbiq olunmuş modellərin izlənilməsi və optimallaşdırılması, yenidən öyrədilməsi.
Tələblər:
- Ali təhsil (İqtisadiyyat, statistika üzrə təhsil arzuolunandır)
- Müvafiq sahə üzrə minimum 2 il iş təcrübəsi;
- Yüksək səviyyədə İngilis və ya Rus dili biliyi;
- Python, SQL, Google Data Studio, Excel bilikləri;
- Dataları oxumaq, emal etmək və təqdim edə bilmək bacarığı;
- Məntiqi-analitik düşüncə qabiliyyəti və riyazi biliklər;
- Datalardakı anomaliyaları müəyyən etmək, onları oxuya bilmək və həll üçün hipotezalar yarada bilmək bacarığı;
- Kommunikasiya bacarıqları, düzgün şifahi və yazılı dil;
- Verilən tapşırığa adaptasiya olma və sərbəst araşdırma qabiliyyəti;
- İri həcmli datalarla iş təcrübəsi, nəticə yönümlülük;
- ETL prosesində iştirak etmək;
- Xml, Json, Csv və digər formatlarda olan məlumatlarla işləmək bacarığı.
- Arzu olunan tələb: Machine learning biliyi, Bununla əlaqəli olan istənilən real araşdırma və ya biznes-layihədə təcrübənin olması.
İş şəraiti:
- İş günləri: həftənin 5 günü 9:00 - 18:00;
- Ə/H bilik və bacarıqlara görə dəyişir.
VAKANSİYA 23
Caspel
Texniki İcraçı (Şirvan şəhəri)
Son tarix 03 yan 2022
Məsuliyyət və vəzifələr:
- Özünün birbaşa rəhbərinin xüsusi xidməti tapşırıqlarını yerinə yetirməli;
- Təşkilatın rəhbərliyi tərəfindən verilən göstəriş və təlimatların vaxtında, dəqiqliklə, yüksək səviyyədə yerinə yetirilməsinə nail olmalı;
- İstifadəçilərlə mədəni olmaq, “İstifadəçi həmişə doğrudur!” prinsipini həyata keçirməyə çalışmalı;
- Proqram təminatının kompüterə yazılması, kompüterin yığılması və sökülməsini, İT şəbəkəni qurmağı bacarmaq,
- Texniki biliklərinin artırılması üçün daim öz üzərində işləməli;
- Nizam-intizama riayət etməli;
- İstismar zamanı texniki təhlükəsizlik qaydalarına ciddi əməl etməli;
- Yeni layihələrin tətbiqi zamanı rəhbərlik tərəfindən verilən tapşırıqlara ciddi və dəqiqliklə əməl etmək, meydana çıxan hər-hansı plandan və təlimatdan yayınma halı zamanı öz birbaşa rəisini dərhal məlumatlandırmalı;
- Ehtiyac hiss edərsə, təhsil və ixtisasının artırılması üçün ərizə ilə birbaşa rəisinə müraciət etməli;
- Öz fəaliyyətini “İşçilərin Təlimat Kitabçası”nın tələblərinə, əməyin mühafizəsi və təhlükəsizlik texnikası, müəssisənin sanitar-gigiyena, yanğından mühafizə norma və qaydalarına müvafiq şəkildə həyata keçirməlidir.
- Özünün birbaşa rəhbərinin xidməti tapşırıqlarını yerinə yetirir.
- Öz fəaliyyətini “İşçilərin Təlimat Kitabçası”nın tələblərinə, əməyin mühafizəsi və təhlükəsizlik texnikası, müəssisənin sanitar-gigiyena, yanğından mühafizə norma və qaydalarına müvafiq şəkildə həyata keçirir
Tələblər:
- Orta və ya orta texniki təhsili
- Bu sahədə 1 ildən az olmayan iş fəaliyyəti
- Kollektivdə işləmə bacarığı olmalı
- Yaş həddi 22-40 yaş arası
Fərdi keyfiyyətlər:
- Tez ünsiyyət tapan
- Diqqətli
- Cavabdehlik bacarığı
- Məqsədyönlülük
Məşğulluq: Tam ([email protected])
VAKANSİYA 24
Azerlotereya
Marketing specialist
Son tarix 03 yan 2022
Responsibilities:
- Develop and implement marketing plans
- Obtain a thorough understanding of our marketing communications, products, internal standards, and differentiators to develop strategies aimed at increasing effective communications and brand awareness.
- Undertake competitor research and analyses
- Assist with all internal and external marketing & product campaigns, producing content and creative for marketing projects and initiatives to enhance lead generation.
- Analyze existing marketing collateral with a critical eye to Identify and improve current processes when needed.
- Assist marketing department to development and execution of marketing & product campaigns, product campaigns including design, content creation, new product launches, all communication channels.
- Translate required documents and presentations, (From EN to AZ or from AZ to EN)
- Prepare presentations
- Follow up all marketing invoicing processes
- Should suitable for flexible working hours
Requirements:
- Bachelor/master’s degree in business, marketing or related field
- 1-3years experience in marketing or product management
- Advanced user of MS programs
- Excellent verbal and written communication at the same time organizational skills
- Strong interpersonal and proactive skills
- Analytical thinking, problem solver and excellent attention details
- Must Possess team-oriented working
- Knowledge of SAP program is preferred
- The candidate should follow up all marketing invoicing processes
- The Candidate should be suitable for flexible working hours
- Good knowledge of English and Azeri is must
If you are interested, please send your CV with the subject " Marketing specialist " ([email protected]).
VAKANSİYA 25
PASHA Bank
Junior Product Risk specialist
Son tarix 20 dek 2021
Job Description:
- To analyse model performance and give necessary adjustment in model logic
- Create process of model functionality
- To support Product Leads in collecting ideas and setting priorities for prototyping and development;
- To own the creation and prioritization of the product backlog for specific products;
- To shape and own the product roadmap and vision;
- To lead cross-functional product teams through process of clarifying requirements and delivery expectations with business stakeholders;
- To help product teams prepare products that deliver rapid and regular business value for the client;
- To oversee initiation and execution of continuous improvement efforts in coordination with analytics team;
- To turn data insights into products with actionable outcomes to the customer;
- To work in an agile environment and continuously review the business needs, refine priorities, outline milestones and deliverables, and identify opportunities and risks.
- Responsible for crisis response and supervision of stress test process of product
- Responsible for estimation of possible credit losses and credit defaults of engine
- Cover risky factors in model for future default issues
Required Qualifications:
- Education: Bachelor’s degree in Governance or a related field
- Work experience: 1-3 year experience in Credit, Risk or relevant field
- Foreign Language: English
- Computer Skills: MS Office
- Strong verbal and written communication skills
- Ability to communicate effectively in multiple business areas (e.g., marketing, sales, finance, operations, technology)
- Problem solving skills
- Manage conflict situations
- Knowledge about Agile and Design thinking
How to apply?
Dear interested candidates, please send your CV by indicating “Junior Product Risk specialist” in the subject of your email. Please be advised that only shortlisted candidates will be invited to the further stages of the recruitment process ([email protected]).
VAKANSİYA 26
MSDIS Holding
Qeydiyyatçı
Son tarix 03 yan 2022
İş barədə məlumat:
- Ofisə gələn qonaqların qarşılanması və onların qeydiyyatının aparılması;
- Daxil olan zənglərin qəbul edilməsi və zəruri şəxslərə yönləndirilməsi;
- Gələn qonaqların müvafiq şöbələrə yönləndirilməsi;
- Məktubların hazırlanması, vaxtında və dəqiq ünvana göndərilməsinin təmin edilməsi;
- Rəhbərliyin tapşırıqlarının vaxtında və dəqiq yerinə yetirilməsi.
Namizədə tələblər:
- Ali təhsil;
- Müvafiq sahə üzrə 1-3 il iş təcrübəsi;
- Azərbaycan və rus dili səlis, ingilis dili üstünlükdür;
- MS Office proqramları üzrə biliklərə sahib olmalı;
- Məsuliyyət, komandada işləmə bacarığı, diqqət.
İş şəraiti:
- İş qrafiki: 09:00-18:00;
- Əmək haqqı: Müsahibə əsasında təyin olunur;
- İş yeri: Nərimanov rayonu, A.Heydərov küç. 120-122.
Maraqlanan namizədlər öz CV-lərini emailin mövzu hissəsində “Qeydiyyatçı” qeyd edərək e-ünvanına göndərə bilərlər.
Nəzərinizə çatdırırıq ki, müraciət sıxlığından dolayı yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaq ([email protected]).
VAKANSİYA 27
Autolux Azerbaijan LLC
Təchizat mütəxəssisi
Son tarix 03 yan 2022
İş qrafiki: 09:00-18:00/bazar ertəsi-cümə
Namizədə olan tələblər:
- 3 il müvafiq sahədə iş təcrübəsi ;
- Ali təhsil; (İqtisadi təhsil)
- Rus-dili biliyi ;
- İngilis-dili biliyi;
- Yaş həddi 22-30 ;
- MS Office proqramlarından yüksək səviyyədə istifadə bacarığı
Vəzifə öhdəlikləri:
- Material ehtiyatlarına olan tələbatı, eləcə də onların keyfiyyətinin standarta, texniki tələblərə, müqavilə və başqa normativ sənədlərə uyğunluğunu təyin etmək;
- Texnikaya, materiala təminatın plan layihələrinin tərtib olunmasına, müqavilə öhdəliklərinin yerinə yetirilməsinə, avadanlıq, enerji, yanacaq materiallar, xammal fondunun qəbul olunması və işlənməsinə nəzarət etmək;
- Anbarda ehtiyat materiallarının və hazır məhsulun olmasına nəzarət etmək, alıcılar və tədarükçülər arasında əlaqə yaratmaq, plana uyğun olaraq məhsulun vaxtında yüklənməsi üçün sənədlər rəsmiləşdirmək;
- Müəssisə, idarə və təşkilatlarda texniki material təminatı, məhsulun satılması, məhsulun keyfiyyətinə nəzarət, hazır məhsulun nəql edilməsi üzrə standartların işlənib hazırlanması və tədbiqində iştirak etmək;
- Əmtəə-maddi sərvətlərinin alınıb satılması hesabına, qayıdılası taraların vaxtında yüklənib göndərilməsinə nəzarət etmək, lazımı hallarda yerinə gəlib çatmayan malların axtarışını aparmaq;
- İnventarizasiyanın aparılmasında iştirak etmək;
- Abarda mal-material qiymətlərinin saxlanılması qaydasına riayət edilməsinə, hazır məhsulun sifarişçiyə yüklənib göndərilməsi hazırlığına nəzarət etmək, məhsulun göndərilməsi və satılması üçün lazım olan sənədləri rəsmiləşdirmək, qoyulmuş forma ilə hesabat tərtib etmək;
- Məhsulun təminatını və satılması üzrə metodikasını, yuxarı orqanların qərar, sərəncam və əmrlərini, əmtəə-maddi sarvətlərin standartlarını və texniki tələblərini, onların əsas xasiyyətini və keyfityyət xüsusiyyətlərini yoxlamaq;
- Müqavilələrinin bağlanmasının işlənib hazırlanması qaydasını yoxlamaq;
- Məhsula olan tələbatın hesabatını hazırlamaq;
- Məhsulun tədarükü, saxlanılması və nəql edilməsi şərtlərini yoxlamaq və təmin etmək;
- İstehsalat texnoloji proseslərinin əsaslarını, müəssisə, idarə və təşkilatın buraxdığı məhsulun çeşidini və nomenklaturası, iqtisadiyyatın, əməyin, idarəetmənin, istehsalın təşkilinin əsaslarını yoxlamaq;
- Rəhbərlikdən alınan tapşırıq əsasında öz işini təşkil etmək.
Tələblərə uyğun olmayan və "Subject" qismində müraciət edilən vakansiyanın adı qeyd olunmayan "CV" - lərə baxılmayacaq ([email protected]).