Banner

Vakansiyalar

Bu şirkətlər işçi yığır: əmək haqqı 300 - 2000 manat - 10 VAKANSİYA

Bu şirkətlər işçi yığır: əmək haqqı 300 - 2000 manat - 10 VAKANSİYA | FED.az
22:45 30 May 2021

VAKANSİYA 1

Vision Academy

Vision Academy is looking for outstanding and suitably qualified candidates for the following positions:

Positions:

• Tefl/ TESOL Trainer
• IELTS Instructor
• SAT Math / Verbal Trainer

Requirements:

• Fluent in English as commanded
• At least 2-year teaching experience
• Male and female are equally considered
• Having high responsibility and giving value to the teaching career
• Friendly, hardworking, teamwork-oriented, self-diciplined and self-motivated
• Strong flexibility, creativity, problem solving skills and interpersonal skills essential

Application Information:

• Interested candidates are required to submit their CVs with a cover letter that clearly states the applied position including a copy of relevant degree, certificates or training certificates [email protected]
• Only short-listed candidates will be contacted for the interview.
• Salary will depend on experience

Note: The foreigner candidates who have VAT will be preferred.

Deadline: 2021-06-26

 

VAKANSİYA 2

Zuleykha Accessories

Vəzifə: Satıcı

 

Vəzifə haqda: Zuleykha Accessories dəbli aksessuar butikinə Satış Mütəxəssisi tələb olunur.

Əsas öhdəliklər:

• Aksessuarların satışını təmin etmək
• Müştərilərlə xoş ünsiyyət və aksessuarlara maraq oyada bilmək
• Daxili satış proqramını və digər kassa avadanlığında səlis işləmək
• Gündəlik hesabatları Baş menecere təqdim etmək
• Satış və texniki bacarıqlar üzrə təlimlərdə iştirak etmək və mənimsəyərək işində tətbiq etmək

Tələblər:

• Yaş həddi 20-35
• Yalnız qadın namizədlər müraciət edə bilər
• Xarici görkəmi baxımlı
• Təcrübə 1-3 il
• Bacarıqlı sata bilmək potensialı
• Ünsiyyətcil, etibarlılıq və dəqiqlik
• Azərbacan dilində səlis, rus və ingilis dillərində orta danışıq bacarığı
• Komandada çalışa bilmək
• Çevik, operativ çalışan və tez öyrənən
• İş yerinə yaxın ərazidə yaşamalı

İş saatları: İş növbəlidir

Əmək haqqı: 300 AZN + Bonus

Təlim: Seçilmiş uğurlu namizəd iş zamanı bir sıra təlimlərlə təmin olunacaq. Buraya korporativ davranış, peşəkar kargüzarlıq, xüsusi kassa proqramı, satış və digər təlimlər aiddir.

Qeyd: İş yerinə uzun müddətli karyera inkişafı kimi baxmayanlara üstünlük veriləcək.

Xahiş edirik, maraq göstərən şəxslər öz FOTO ilə tərcümeyi-hallarını 055 886 7303 nömrəsinə göndərsinlər.

 

VAKANSİYA 3

Saloglu Mebel

“Saloğlu” Fərdi Firması

Vəzifə: Satış məsləhətçisi (mebel satışı)

Namizədə tələblər:

• 25-35 yaş həddi
• Azərbaycan dili bilikləri, rus və ingilis dili arzuolunandır
• Satış sahəsində 1 ildən az olmayaraq təcrübə
• 1C, Microsoft Office proqramlarını bilməli
• Mebel satışı sahəsində təcrübəsi arzuolunandır
• Aktiv, inandırma və təqdim etmə qabiliyyəti olmalı
• Komandada işləmək bacarığı
• Karyerada yüksəliş imkanı

Vəzifə öhdəlikləri:

- Müştəriləri mağazada qarşılamaq, onların tələbatını öyrənmək, məhsullar haqqında ətraflı və dolğun məlumat vermək.
- Tələbata uyğun olaraq müştərilərə düzgün seçim etməyə köməklik göstərmək.
- Qüvvədə olan kampaniyaların şərtlərini mağaza heyətinə düzgün formada çatdırmaq və icrasını düzgün formada təmin etmək.
- Alıcılara qiymətlər və kredit/taksit əməliyyatları haqqında ətraflı məlumat vermək.
- Satış zamanı sifariş formunu düzgün şəkildə tərtib və mövcud proqrama düzgün formada daxil edilməsinə nəzarət.
- Mağaza standartlarının və reqlamentlərinin təmin edilməsinə, həmçinin qorunmasına nəzarət etmək.
- Satışında yaranmış problemləri operativ həll etmək, həll edə bilmədiyi problem barəsində rəhbərinə dərhal məlumat vermək.
- Mağazada nümayiş olunan məhsullarının səliqəliliyinə, tamlığına nəzarət etmək.

İş vaxtı:

Həftənin 6 günü saat 09:30-dan 19:00-dək
Həftə içi 1 gün istirahət günü

Əmək haqqı 300 AZN + Bonus (1 %-dək)

Qeyd olunan tələblərə uyğun namizədlərdən öz CV-lərini Azərbaycan dilində [email protected] elektron ünvanına mövzu yerinə “Satış məsləhətçisi” yazaraq göndərmələri xahiş olunur. Yalnız seçilmiş namizədlər müsahibəyə dəvət olunacaqlar.

 

VAKANSİYA 4

Mobil Group

Receptionist

- Təhsil : orta, orta ixtisas-ali
- İş təcrübəsi : 1 ildən aşağı
- Yaş : 18- 30
- Xanım namizəd olmalı
- Kompüter bilikləri : Ofis proqramları: Word, Excel, Internet yüksək səviyyədə
- Azərbaycan və Rus dillərində ünsiyyət qurma bacarığı
- Ofis avadanlıqları ilə işləmək bacarığı
- Vəzifə öhdəliklərini vaxtında yerinə yetirmək
- Məsuliyyətli, pozitiv, gülərüz və nəzakətli
- Xoş və səliqəli zahiri görünüş
- Yüksək danışıq qabiliyyəti, fikrini aydın izah etmə bacarığı

- Şirkətə gələn bütün qonaqların qeydiyyata alınmasının təmin edilməsi
- Gələn qonaqların qarşılanması və onları qəbul edəcək şəxsləri bu barədə məlumatlandırmaq
- Ofisə daxil olan zənglərin cavablandırılması və qeydiyyatı
- Sənədlərin poçt vasitəsi ilə göndərilməsinə yardım göstərməsi

Əmək haqqı: 250 AZN

İş saatı: 1-5 ci günlər 09:00-18:00 , şənbə 10:00-dan- 15:00

E-mail: [email protected]

 

VAKANSİYA 5

Foriella

İş yeri “ Foriella” MMC Perla mağazası

Vəzifə: Satıcı

Tələblər

- Orta təhsil
- Yaş həddi : 22 - 35 yaş
- Aktiv, ünsiyyətcil və məsuliyyətli olmalı
- Ən azı 1 il iş təcrübəsi (mebel sahəsində təcrübəsi olanlara üstünlük verilir)

İş şəraiti

- AR Əmək Məcəlləsinə əsasən sənədləşmə
- Sabit əmək haqqı: 270 AZN. İş yükündən və nəticədən asılı olaraq əmək haqqına əlavə bonuslar olacaqdır.
İş rejimi: 10:00-dan 19:00-dək (həftədə 1 gün istirahət, qrafik üzrə)
İş yeri: Bakı şəh. Nərimanov ray. Əhməd Rəcəbli, İnşaatçılar metrosunun yaxınlığı

Maraqlanan şəxslərdən CV-lərini [email protected] ünvanına "Satıcı " başlığı ilə göndərmələri xahiş olunur.

 

VAKANSİYA 6

Bioderma

Satış və təqdimat mütəxəssisi

Bioderma Azərbaycan rəsmi şirkət olaraq məhsulların satışını həyata keçiririk. Mütəmadiyyən böyüyən şirkətimizə satış nöqtələrimizdə məhsullarımızın yüksək səviyyədə təqdimatını apara biləcək gülərüz və aktiv, təlim və təqdimat mütəxəssisi axtarışındayıq

Diqqət: Sadəcə qadın namizədlərin CV ləri diqqətə alınacaq. Kosmetika vəya dermokosmetika satışında təcrübəsi olmayanların müraciət etməməsi xahiş olunur.

Tələblər

• Rus dilini və Azərbaycan dilini mükəmməl bilən,
• Ali təhsilli,
• Satış və Təqdimat sahəsində təcrübəli,
• Kosmetika vəya dermakosmetika sahəsində təcrübəsi olan,
• Ünsiyyətcil, işgüzar, səlist və aydın danışıq qabiliyyəti olan,
• Təqdimat və təlim keçmə bacarığı olan,
• MS Office ilə istifadə bacarıqları olan

Vəzifələr

• Şirkətin məhsullarının yüksək səviyyədə təqdimatını və təlim fəaliyyətlərini aparmaq,
• Apteklərdə və satış mağazalarında məhsulların təqdimatını aparmaq,
• Məhsulların istifadə qaydası, dəriyə qulluq formalarını səlis şəkildə izah etmək,
• Rəhbərliyə həftəlik və aylıq proqram və hesabat hazırlamaq,

Qeyd: Şirkət tərəfindən müvafiq təlimlər keçirildikdən sonra işə başlanılacaq.
Əmək haqqı : 400-600AZN ( Üz üzə danışıqlara əsasən qərar veriləcək)
İş rejimi: Həftənin 6 günü

Vakansiya ilə maraqlanan namizədlər CV –ni [email protected] elektron ünvanının mövzu bölməsində qeyd etməklə müraciət edə bilərlər.

 

VAKANSİYA 7

Superfon

Haqqımızda:

2008-ci ildə yaradılmış SUPERFON şirkətinin əsas fəaliyyət istiqaməti Mobil Telefon, Aksesuar və Ehtiyyat hissələrinin Azərbaycanın bütün şəhər və regionlarında topdan və pərakəndə satışının həyata keçirilməsindən ibarətdir. Əgər siz də, öz sektorunun lideri olan bir şirkətdə karyeranızı qurmaq və ya davam etdirmək istəyirsinizsə, sizləri peşakar komandamıza qoşulmağa dəvət edirik.

Vəzifə: Avans hesabatı üzrə mühasib

İşin təsviri

• Təhtəlhesab şəxslər tərəfindən alınan avansların təyinatından asılı olaraq müəyyən olunmuş iş günləri müddətində onların xərclənməsi barədə mühasibatlığa avans hesabatı təqdim edilməsinə və xərclənməyən pul qalığını kassaya qaytarılmasına nəzarət;
• Ezamiyyə məqsədləri üçün verilən avans məbləğləri üzrə avans hesabatları təhtəlhesab şəxs ezamiyyətdən qayıtdıqdan sonra onun tərəfindən 3 iş günü müddətində mühasibatlığa təhvil verilməsinə nəzarət;
• Təhtəlhesab şəxsdən avans hesabatına aid xərcləri təsdiq edən bütün sənədlərin (NKA çekləri, qaimə-fakturalar, biletlət, qəbzlər və s.) təhvil alınması;
• Avans hesabatına əlavə edilmiş sənədlərin, avansın təyinatı üzrə xərclənməsinin və avans hesabatının özünün düzgünlüyünün yoxlanması, imza edilməsi və təsdiq edilməsi üçün baş mühasibə təqdim edilməsini təmin etmək;
• Rəhbərlik tərəfindən verilən digər tapşırıqlar;

Namizədə tələblər

• Ali təhsil (Mühasibat və ya maliyyə ixtisası üzrə);
• Analoji sahədə 2 il iş təcrübəsi;
• MS Office (Word, Excel) və 1C 8.3 proqramında sərbəst işləmək təcrübəsi;
• Məsuliyyətli və işində dəqiq olmaq;
• Analitik təhlil etmə qabiliyyəti;

Təminatlar:

• Nahar ilə təmin edilmə;
• Əmək bazarına uyğun rəqabətli əmək haqqı;
• 5 gün tam,şənbə günü isə natamam iş qrafiki;
• Korporativ mobil nömrə;

Əmək haqqı bazar rəqabətlilidir və müsahibə əsasında müəyyənləşdiriləcəkdir.

Müraciət qaydaları:

CV-nizi [email protected] elektron poçt ünvanına mövzu hissəsində vəzifə adını “Avans hesabatı üzrə mühasib” yazıb göndərməklə müraciət edə bilərsiniz. Yalnız vakansiyanın tələblərini qarşılayan namizədlər iş müsahibəsinə dəvət olunacaqlar.

Son müraciət tarixi 28.06.2021

 

VAKANSİYA 8

AEV MMC

Vəzifənin adı: Satış təmsilçisi

Vəzifə öhdəlikləri

• Müştərilələrlə sıx əlaqələrin yaradılmasını təmin edir,
• Təyin olunmuş rut üzrə müştəriləri ziyarət edir, onların mal ehtiyaclarını müəyyən edir, əldə eytiyi mal sifarişlərinin qeydiyyatını müvafiq elektron cihazın yaddaşına daxil edir.
• İşəgötürənin təmsil etdiyi malların ticarət və kredit siyasətinin həyata keçirilməsini təmin edir.
• Müştəri potrfelinin artırılmasında faəl iştirak edir, ərazisindəki yeni ticarət obyeklərini qeyd edir, onları ziyarət edir təmsil etdiyi malları təklif edir.
• Məhsulların ən əlverişli formada yerləşdirilməsini təmin edir, merçendayzerlərin işinin təşkilinə yardım edir
• Yeni çeşid malların təşviqini təmin edir.
• Təyin edilmiş ərazidə gündəlik marketinq araşdırmaları aparır
• İşəgötürənə gündəlik görülən işlər barədə hesabatlar təqdim edir.
• Bütün alıcılarla konstruktiv əməkdaşlığı gücləndirir yüksək səviyyədə xidmət göstərir
• İşəgötürənin strateji hədəflərini anlamaq, onların həyata keçirilməsini hər cür şəkildə təşviq etmək.
• Bütün təlim proqramlarında fəal iştirak edir
• Etik ticari qaydalara riayyət edir

Tələləb olunan bilik və səriştələr

• Malların satışını stimullaşdırmaq üçün işlərin təşkilinin əsasları.
• Ticarət alətlərindən istifadə xüsusiyyətləri və prinsipləri.
• Reklam növləri və reklam fəaliyyətinin təşkili əsasları.
• Pərakəndə məkanın təşkili və pərakəndə məkandan səmərəli istifadə prinsipləri.
• Ticarət meydançasında malların nümayişinin effektivliyini qiymətləndirmə metodları.
• Təklif olunan malların əsas keyfiyyəti və istehlak xüsusiyyətləri.
• Malların cari qiymətləri.
• Satış sahəsindəki müştəri davranışının modelləri.

Namizədə tələblər

• Müvafiq sahədə təcrübə: 1-3 il
• Təhsil: Ali təhsil
• Dil bilikləri: Azərbaycan, Rus dili arzuolunandır
• Yaş həddi: 25-40
• Ofis proqramları ,1C
• Şəxsi Avtomobil ( nəqliyyat xərcləri şirkət tərəfindən qarşılanır)

İş şərtləri

• 6 günlük iş həftəsi
• İş saatı 9:00 –dan 18:00 -dək
• İstirahət günü Bazar günüdür
• Əmək haqqı 400- 500 Net əmək haqqı + Satışdan əldə olunan fazilər %

Namizədlər CV –ni [email protected] elektron ünvanının mövzu bölməsində “ Satış təmsilçisi ” qeyd etməklə müraciət edə bilərlər.

 

VAKANSİYA 9

 Rifah Group

Vəzifə: Baş mühasib

VƏZİFƏ ÖHDƏLİKLƏRİ:

- Mühasibat, vergi uçotu və DSMF, Statistika ilə bağlı əməliyyatlar
- Vergi orqanları ilə yazışmalar
- Vergi sahəsi ilə bağlı əməliyyatlar – bütün vergi hesabatlarının göndərilməsi,
- E-Qaimə fakturalarının yazılması, gömrük bəyannamələri ilə bağlı əməliyyatlar, vergi qanunvericiliyi ilə dəqiq işləmək bacarığı.
- Bank əməliyyatının həyata keçirilməsi, qaimə və vergi hesab fakturaların yazılması, qarşılıqlı hesablaşma və üzləşmə aktlarının tərtib edilməsi
- Gündəlik və aylıq maliyyə hesabatların tərtib edilməsi
- Vergi orqanlarından daxil olan məktubların nəzarətdə saxlanılması və müvafiq yazışmaların aparılması
- E-portal proqramı ilə işləmək bacarığının olması.
- Sənədlər və mühasibat yazılışları əsasında vergi və mühasibat hesabatlarının tərtib olunması və qanunvericilikdə müəyyən edilmiş müddət ərzində müvafiq orqanlara göndərilməsini həyata keçirtmək
- Vergi hesabatlarının (Əmlak, Torpaq, ƏDV, ÖMV, Mənfəət) hazırlanması və təqdim edilməsi
- DSMF hesabatlarının hazırlanması və təqdim edilməsi
- Statistika hesabatlarının hazırlanması və təqdim edilməsi
- BTP proqramında işləməklə vergi bəyannamələri göndərmək və vergi məsələləri ilə bağlı -işlərdə birbaşa iştirak etmək

NAMİZƏDƏ TƏLƏBLƏR:

• Ali təhsil;
• Müvafiq vəzifə üzrə 3-5 ildən az olmayan iş təcrübəsi,
• Yüksək analitik və mütəşəkkillik düşünmə qabiliyyəti;
• MS Office və 1C proqramlarında mükəmməl işləmək bacarığı
• Vergi Məcəlləsini bilməli,Mühasibatlıqla bağlı yerli qanunvericiliyi bilməli
• Rəsmi hesabatların hazırlanması və təqdim olunması proseduralarını bilməli

• Əmək haqqı: 1500-2000AZN
• İş yeri: Bakı şəh
• İş günlərinin sayı 6 gün, şənbə günü qısaldılmış

Yuxarıda qeyd olunan tələblərə uyğun namizədlərdən xahiş olunur mövzu sətirində “Baş mühasib” qeyd edərək CV-lərini [email protected] electron poçt ünvanına göndərsinlər.

 

VAKANSİYA 10

İnci Group of Companies

Şirkət haqqında : 1995-cü ildə təsis olunan “İnci Group of Companies” MMC satış və distributor şirkəti kimi fəaliyyətə başlayıb. Hazırda şirkətlər qrupunun tərkibində müxtəlif istiqamətlərdə bir neçə şirkət fəaliyyət göstərir.

Vəzifənin adı : Xarici satınalmalar üzrə təchizatçı

Namizədə dair tələblər:

- Ali təhsil / Bakalavr;
- Müvafiq sahədə minimum 1-3 il iş təcrübəsinin olması;
- Kompüter biliyi: MS Office (Word, Excel);
- Yaxşı analitik və ünsiyyət bacarıqları, danışıqların aparılma bacarıqları;
- Satınalma müqavilələrin tərtibatı üzrə ümumi anlayış;
- Satın alınan malın hərəkətinin və sənədləşdirilməsinin izlənilməsi və təşkil edilməsi;
- Təchizat və satınalma prossesləri və ümumi prinsiplərini anlamaq;
- Təchizat sahəsində sənəd dövriyyəsinin təşkili və aparma bacarığı;
- Təchizat Zəncirinin İdarə olunmasına dair anlayışın olması;
- Yüksək məhsuldarlıq və irihəcmli informasiyalarla işləmə qabiliyyəti;
- Məsuliyyətlilik, qərar vermə və problem həll etmə, planlaşdırma və təşkil etmə, komandada işləmə bacarıqları;
- Xarici ölkələrdən malların vaxtında alınması, ölkəyə çatdırılması, (yazışmaların və danışıqların aparılması) ;
- Tədarükçülərlə qiymət və digər texniki göstəricilər barəsində danışıqlar aparılması;
- Müvafiq işlərlə bağlı rəhbərliyə hesabatların təqdim edilməsi;
- Stressə davamlılıq;
- 23-35 yaş aralığı;

Üstünlük verilir:

- SAP ERP sahəsində təcrübə;
- İngilis və ya Rus dili biliyi olan namizədlərə üstünlük verilir;
- Bizness etik prinsiplərinə riayət;

İş barədə məlumat:

- İş saatı 09 :00-18:00;
- İş yerinə nəqliyyat vasitəsi ilə çatdırılma;
- Nahar ilə təmin edilmə;

Müraciət etmək istəyənlər CV formanızı - [email protected] emailinə göndərməyiniz xahiş olunur. Mövzu (subject) yerinə vakansiya adı mütləq yazılmalıdır.

Banner

Digər xəbərlər