Azərbaycanın ən böyük bankı - ABB çoxsaylı işçilər axtarır - VAKANSİYALAR
Bu şirkətlər işçi yığır: əmək haqqı 500-600-700-800-1000-1200 manat - 30 VAKANSİYA
"Azersun Holding" çoxsaylı işçilər axtarır - VAKANSİYALAR
"PASHA Holding" işçilər axtarır - VAKANSİYALAR
Azərbaycan şirkəti işçilər axtarır - MAAŞ 2500-3000 MANAT- VAKANSİYALAR
"Bank Respublika" Bakı, Sumqayıt və bölgələrdə işçilər axtarır - VAKANSİYALAR
Dövlət qurumu işçilər axtarır - MAAŞ 1000-3000 MANAT - VAKANSİYALAR
"Azərpoçt" işçi axtarır - VAKANSİYA
"EY Baku office" işçilər axtarır - VAKANSİYALAR
VAKANSİYA 1
AutoCity.Kr
Satış təmsilçisi
Son tarix 06 mar 2023 [email protected]
Tələblər:
- Ali təhsil
- Azərbaycan və rus dilini səlis bilməli,
- Müvafiq sahə üzrə ən azı 2 il iş təcrübəsi olmalı;
- Avtomobil satışı sahəsində təcrübə mütləqdir;
- MS Windows, Microsoft Office (Excel, Word, Outlook), 1C proqramlarında işləmək bacarığı olmalı;
Vəzifələr:
- Müştəriləri ofisimizdə qarşılayıb avtomobil satışının həyata keçirilməsi;
- Müştərilərlə zəng və ya email vasitəsi ilə ilkin əlaqənin qurulması;
- Reqlamentə uyğun müştəri bazasının formalaşdırılması və müştərilərlə əlaqələrin qurulması;
- Yeni satışlar üçün potensial müştərilərlə əlaqələrin təşkili;
İş şəraiti:
- AR Əmək Məcəlləsinə əsasən sənədləşmə;
- İş qrafiki: 5 günlük və 09.30-18.30 iş saatı həcmi
- İş yeri: Caspian Sport Plaza
- Karyerada yüksəliş imkanları
Əmək haqqı: 700 + yüksək bonus
Müraciət etmək istəyən namizədlər CV-lərini mövzu hissəsində “Satış təmsilçisi” qeyd edərək göndərə bilərlər.
VAKANSİYA 2
Azmerika
Mühasib köməkçisi
Son tarix 06 mar 2023 - [email protected]
Namizədə dair tələblər:
- Yalnız xanım namizədlər
- Yaş həddi 25-30
- Ali təhsil (maliyyə ixtisası üzrə olması üstünlükdür)
- İş təcrübəsi: 1 ildən 3 ilə qədər
- Məsuliyyətli və təşəbbüskar olmalı
- Diqqətli və punktual olmalı
- Mühasibat uçotu və vergi qanunvericiliyi üzrə biliklərin olması
- MS Office programlarını bilməli ( 1C Excell Word)
- Azərbaycan dilində səlis yazmaq və oxumaq bacarığı; (Rus dili arzu olunandır)
- Mühasibatlıq və vergi münasibətlərinin əsas bilikləri
- Elektron-qaimə fakturalarla işləmə bacarığı
- Logis proqramı üzrə bilik və təcrübəsinin olması üstünlükdür.
İş barədə məlumat:
- Loqix proqramında maliyyə hesabatlarının hazırlanması
- Kassa ödənişlərinin həyata keçirilməsi
- Mühasib tərəfindən icra olunan əməliyyatlara köməklik göstərilməsi
- Mühasibat uçotu üzrə ilkin sənədləşmənin təşkili (müqavilə, hesab-faktura, təhvil-təslim aktları və s.);
- Əmək haqqı, məzuniyyət, xəstəlik vərəqəsi və ezamiyyənin hazırlanması
- Elektron hökümət portalları ilə işləmə bacarığı
- Müqavilələrin hazırlanması
- Menecerlər tərəfindən yazılmış sifariş və qaytarma qaimələrinin çap edliməsi
- Dövlət orqanlarına hesabatların təqdim edilməsi
- Daxil olan mal ehtiyatlarının və əsas vəsaitlərin uçotu və onların hərəkəti ilə bağlı əməliyyatların vaxtında mühasibat uçotunda əks etdirilməsi
- Daxili mühasibatlıq işlərini görə bilən (hesab fakturalar, elektron qaimələr, daxili hesabatlar, bank köçürmələri və.s)
Həftə içi 6 gün (Bazar ertəsi-şənbə)
Saat : 09:00-dan -18:00-dək
Əmək haqqı 600-800.
VAKANSİYA 3
FLY INN BAKU
Nəzarətçi (Qadın)
Son tarix 06 mar 2023 [email protected]
Nəyi bilməlidir:
- Azərbaycan, Rus və İngilis dili (Ünsiyyət səviyəsində);
- Kamera cihazlarının iş prinspilərini;
- Nəzarət buraxılış məntəqəsində yoxlanış qaydalarını
Nəyi bacarmalıdır:
- Yüksək davranış və ünsiyyət;
- Düzgün təhliletmə və qərarvermə;
- Məsuliyyəti üzərinə götürmə və problemi həlletmə;
- Detallara diqqət yetirmə;
- Çeviklik;
- Punktuallıq.
Xüsusi tələblər:
- Səliqəli xarici görünüş;
- Yaş həddi: 23-35;
- Cinsi: Qadın
- Tərcihən otelçilik sahəsində iş təcrübəsi;
Gözlənilən davranışlar:
- Nizam-intizamlı;
- Stresə dözümlülük;
- Gülərüz və mehriban olmaq;
- Komanda ilə işləmək bacarığı;
- Dəyişkən iş qrafik və 2 növbəli işrejiminə uyğunlaşmaq;
- Səliqəli görünüm;
İş şəraiti:
- Ünvan: Heydər Əliyev Beynəlxalq Aeroportu;
- İş qrafiki: 2 növbəli;
- Əmək haqqı: 580 NET (Gecə növbəsində əmək haqqına 40% əlavə);
- Nahar və Nəqliyyat şirkət tərəfindən təmin edilir;
- AR ƏM -nə müvafiq sənədləşmə.
Vəzifə öhdəliyi:
- Nəzarət buraxılış məntəqəsində gələn əməkdaşların və visitorların yoxlanılması
- Visitorların qeydiyyatının aparılması;
- Mehmanxanaya daxil olan və aparılan əşyaların sənədləşməsinə nəzarət;
- Müəyyən edilmiş ərazilərdə nəzarət işləri aparmaq;
- Yanğın təhlükələrinə, təhlükəli iş yerlərinə və situasiyalara qarşı diqqətli olmaq;
- Yeni növbə işə başlamazdan 15 dəqiqə əvvəl hesabat etmək;
- İş qrafikinə və iş standartlarına riayət edildiyindən əmin olmaq üçün qeydiyyatları mütəmadi izləmək;
- Əmlakın, işçilərin qorunması və təhlükəsizliyinə görə məsul olmaq;
Qeyd olunan tələblərə uyğun namizədlər elektron poçtuna mövzu yerində “Nəzarətçi” qeyd etməklə CV göndərə bilərlər.
VAKANSİYA 4
Ceylan MMC
Satış təmsilçisi (Apteklər üzrə)
Son tarix 06 mar 2023 - [email protected]
Tələblər:
- Yalnız bəy namizədlər !
- Aptek kanalında satış üzrə iş təcrübəsi arzuolunandır
- 22 - 35 yaş arası
- Səliqəli xarici görünüş
- Səlis nitq bacarığı
- Fikirlərini aydın ifadəetmə bacarığı
- Ünsiyyətcil
- İnandırma qabiliyyəti
- Komanda ilə işləmə bacarığı
- Satış bacarığı
- Məsuliyyətli
İş barədə məlumat:
- İş saatı: 09:00-dan - 18:00-dək
- 1-5 günlər iş, şənbə və bazar istirahətdir
- Əmək haqqı 350 net + 600 Bonus
- Şirkət Məhsularının satışının təşkil edilməsi
- Ərazisində olan Apteklərdə məhsul ehtiyacının müəyyənləşdirilməsi
- Ehtiyac müəyyənləşdikdən sonra sifarişin götürülməsi
- Müştərilərə məhsulun keyfiyyəti, tərkibi və digər xüsusiyyətləri barədə məlumatın verilməsi
- Müştərilərlə daim əlaqədə olması, onların ehtiyac və tələblərinin analiz edilməsi
- Mağazalarda məhsulun düzülüşünə, səliqəli şəkildə görünməsinin (Merçendayzinq) təşkil edilməsi
- Görülən işlərin hesabatını bir başa rəhbərinə düzgün təqdim edilməsi
- Rəhbərliyin göstərilən vəzifə üzrə digər tapşırıqlarının həyata keçirilməsi.
VAKANSİYA 5
Monyo.az
Satış meneceri
Son tarix 06 mar 2023 [email protected]
İş barədə məlumat:
- Bakı şəhərində yerləşən Otel, restoran, və s. obyektlərə birdəfəlik məhsulların tanıtımını və aktiv satışı həyata keçirmək
- Təyin edilmiş satış hədəflərinə çatmaq üçün şirkət strategiyasına uyğun bir şəkildə çalışmaq, satış və təyin edilmiş hədəflərə çatmaq
- Müştərilərlə düzgün ünsiyyətin qurulması, mal və xidmətlər haqqında dolğun, ətraflı məlumatların verilməsi, suallarının əsaslandırılmış formada cavablandırılması, məhsulun keyfiyyəti, tərkibi və digər fərqləndirici xüsusiyyətləri barədə məlumat vermək
- Mövcud müştəri bazasının inkişaf etdirilməsi və möhkəmləndirilməsi
- Məhsul və xidmətləri müştərilərə tanıtmaq
- Satışın stimullaşdırılması üçün təkliflər vermək
- Potensial müştəriləri müəyyənləşdirmək və onlarla əlaqə yaratmaq
- Müştəri bazasının artırmaq, yeni müştərilərin cəlb edilməsi üçün təklifləri hazırlayaraq rəhbərliyə təqdim etmək
- Əmək haqqı 500-700 AZN(artan fix maaş+ satışa bağlı faiz)
- İş qrafiki: Həftə içi 6 gün, bazar günü istirahət
Namizədə tələblər:
- Şəxsi avtomobil arzuolunandir.
- Azərbaycan dilini səlis bilməli (rus dili arzuolunandır)
- Komandada və stres altında işləmək bacarığı
- Microsoft Office (xüsusən Word, Excel və Outlook) proqramlarında sərbəst işləmək bacarığı
- Ali təhsil
- Yaş həddi 21-35 arası
- Yalnız xanım namizədlər
- Ünsiyyətcil və inandırma bacarığı
- Öz üzərində işləyən, inkişafa meyilli
- Dəqiq, intizamlı və işinə qarşı məsuliyyətli olmaq
- Satışın analizini aparmaq bacarığı
- Vaxtın səmərəli idarəolunması bacarığı
Əlaqə nömrəsi: 0512308791
Əlaqədar şəxs: HR - Aytən xanım
Tələblərə uğun namizədlər mövzu yerində “satış nümayəndəsi" öz CV-lərini e-mail ünvan;na göndərə bilərlər.
VAKANSİYA 6
Formag - Baku MMC
Receptionist
Son tarix 06 mar 2023 - [email protected]
İş barədə məlumat:
- Ofisə gələn qonaqların qarşılanması və qeydiyyatı
- Telefon zənglərinə cavab verilməsi, yönləndirilməsi
- Maillərin cavablandırılması və yönləndirilməsi
- Şirkətin ümumi sənədləşmə işlərinin həyata keçirilməsi (daxil olan və çıxan məktubların qeydiyyatı)
- Rəhbərin tapşırıqlarının yerinə yetirilməsi və gündəlik hesabatların verilməsi
- Şirkətin əməkdaşlarına viza dəstəyi və tələb olunan prosedurların həyata keçirilməsi
- Qonaqlara çay verilməsi
Namizədə tələblər:
- Dil bilikləri: Azərbaycan dili - əla, Rus dili - əla, İngilis dili - orta biliklərə malik olması
- MC Office – yaxşı
- İş təcrübəsi: Ofis meneceri və ya reception kimi 1 ildən az olmayan iş təcrübəsi
- Ofis avadanlıqları ilə işləmə bacarığı
- Məsuliyyətli, diqqətli olmaq
- Gülərüz və səbirli olmaq
İş qrafiki: 5 gün saat 09.00 - 18.00
Əmək haqqı: 500-600 AZN
VAKANSİYA 7
Sirab ASC
Mühasib köməkçisi
Son tarix 06 mar 2023 - [email protected]
Əsas tələblər:
- Minimum təhsil dərəcəsi: Bakalavr (İqtisadiyyat, Maliyyə, Müasibatlıq üzrə);
- Komputer bilikləri: MS Office – Yaxşı;
- Dil bilikləri: Azərbaycan – Əla;
- Yaş həddi: 23 – 30;
- Minimum təcrübə: 1 il (müvafiq sahə üzrə);
- Mikro ERP və Günəş proqram bilikləri- Yaxşı;
- Riyazi biliklər və analitik düşünmə bacarığı;
- Mühasibat uçotunun təşkili və maliyyə, vergi və digər hesabatların tərtibi üzrə yuxarı orqanların əsasnamə, sərəncam və əmrləri haqqında biliklər;
- Müəssisə, idarə və təşkilatlarda mühasibat uçotunun aparılmasının metodları üzrə biliklər;
- Maliyyə, vergi və digər hesabat formaları və onların tərtib edilməsi bacarığı;
- Müəssisənin təsərrüfat-maliyyə fəaliyyətinin iqtisadi təhlil metodları üzrə nəzəri biliklər.
Fərdi keyfiyyət göstəriciləri:
- İşdə dəqiqlik və detallara diqqətlilik;
- Məsuliyyətlilik;
- Ünsiyyətlilik;
- Komandada işləmək bacarığı.
Digər tələb və üstünlük göstəriciləri:
- Rus və ya ingilis dili biliyi;
İş barədə:
- Hesabat sənədləri, mühasibat əməliyyatları üzrə sənədləşmənin rəsmiləşdirilməsi;
- Bank əməliyyatlarının həyata keçirilməsi;
- Müxtəlif mədaxil, məxaric orderlərinin, hesabat blanklarının və başqa rəsmi sənədlərin doldurulmasına və hərəkətinə nəzarət edilməsi;
- İş sahəsi üzrə uçot sənədlərinin vaxtında və düzgün tərtib və təqdim edilməsi;
- Hesabat sənədlərinin qeydiyyatını aparılması;
- Mühasibat sənədlərinin saxlanılması və müəyyən edilmiş qaydada onların arxivə verilməsi;
- Fəaliyyəti üzrə statistik və digər məlumatların müəyyən olunmuş qaydada təqdim edilməsi;
- Vəzifə öhdəliklərinə daxil olan digər işlərin yerinə yetirilməsi.
İş vaxtının norması:
- 5 günlük iş rejimi;
- İstirahət günü: Şənbə və Bazar günü.
Vəzifə üzrə əmək haqqı və digər üstünlüklər:
- 700 AZN;
- Yemək şirkət tərəfindən;
- Şirkət nömrəsi və danışıq paketi.
İş yeri:
- Xırdalan şəhəri, Bakı-Quba şossesninin şərqi 18 A (Masazır dairəsinin yaxınlığı https://goo.gl/maps/iFLKeNz2rJoCoWDt5).
Müraciət forması:
Uyğun namizədlərdən CV-lərini mövzu yerinə “Mühasib köməkçisi” yazmaqla mail ünvanına göndərmələri xahiş olunur.
Yalnız vakansiya tələblərinə cavab verən seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaq.
VAKANSİYA 8
Global Plus
Tibbi nümayəndə
Son tarix 04 mar 2023 - [email protected]
İş barədə məlumat:
- Minimum 6 ay təcrübə vacibdir,
- Kompüter bilikləri olmalıdır (Ofis Proqramları)
- Analitik düşünmə,planlama bacarığı olmalıdır,
- Təqdimat aparmaq bacarığı,
- Məsuliyyətli və ünsiyyətcil olmaq,
- Çeviklik və işgüzarlıq,
- Komandada işləmək bacarığı,
- Məqsədyönlülük,
- Dürüst,özünə güvənli olmalıdır,
- Xarici görünüşü və geyimi normal olmalıdır
- Pozitiv düşüncəli və şirkətə bağlılıq qabiliyyəti olmalıdır.
Namizədin vəzifə təlimatları:
- Satış bacarığı olmalıdır,
- Namizədlərə Satış haqqında təlim veriləcəkdir,
- Təlim sonu Namizədlər imtahan ediləcək,
- Hərbi mükəlləfiyyətdən azad olmalıdır,
- Oğlan namizədlərə üstünlük verilir,
- Pozitiv düşüncəli, özünü idarəetmək və səbirli olmalıdır,
- Şirkətin məhsullarını tibbi müəssisələrdə və apteklərdə həkim və əczaçılara tanıtmaq,
- Şirkətdə verilmiş təlimatları və tapşırıqları vaxtında və dəqiq yerinə yetirmək,
- Aylıq məvacib+Hədəfdən mükafat - 800-1200 AZN (iş təcrübəsindən, stajdan və potensialdan asılı olaraq)
- 20-35 yaş arası namizədlər arsında seçim olacaq,
- İldə bir dəfə məzuniyyət,
- Karyerada yüksəliş,
- Əmək Məcəlləsinə uyğun sənədləşmə,
- İş qrafiki: həftənin 5 günü 09:00-dan - 18:00-dək.
CV-lərinizi e-mail adresimizə göndərə bilərsiniz.
VAKANSİYA 9
AGRO-VEST RETAIL
Mühasib köməkçisi
Son tarix 06 mar 2023 [email protected]
İşçiyə qoyulan tələblər:
- Təhsil-İqtisadiyyat və ya Maliyyə sahəsi üzrə;
- İş təcrübəsi-1 il (və ya 1 ildən artıq);
- 1C, MS Excel bilikləri;
- Detallara diqqət etmək, məsuliyyət və dəqiqlik.
Vəzifə öhdəlikləri:
- Mühasibat və vergi uçotunun aparılması qaydalarını rəhbər tutaraq uçotun aparılması;
- Müəssisə tərəfindən həyata keçirilən bütün təsərrüfat əməliyyatlarının mühasibat uçotu hesabında (həmçinin 1C proqramında) əks etdirilməsi;
- Daxil olan elektron qaimə fakturaların doğruluğunu yoxlamaq;
- Mühasibat uçotu üzrə ilkin sənədləşmənin təşkili (müqavilə, hesab-faktura, təhvil-təslim aktları və s.);
- Elektron qaimələrin yazılması;
- Vergi, statistika, mənfəət, DSMF və digər hesabatların hazırlanması və göndərilməsi;
- Rəhbərliyin digər tapşırıqlarını yerinə yetirilməsi.
İş şərtləri:
- Stabil iş
- Icbari sığorta
- Əmək haqqı: 600-700 AZN;
- Nahar şirkət tərəfindən təmin edilir
- İş vaxtı: 9.00 – 18.00
- İstirahət günləri: Şənbə və Bazar günü.
Maraqlananlar öz CV formalarını göndərə bilər (məktubun mövzu bölməsində “Mühasib köməkçisi” qeyd etmək mütləqdir, əks halda namizədliyinizə baxılmayacaqdır).
Yuxarıda qeyd olunanları nəzərə alaraq bildirmək istərdik ki, işə qəbul prosesinin növbəti mərhələsi üçün yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaq.
VAKANSİYA 10
Invest AZ QSC
Mühafizəçi
Son tarix 06 mar 2023 [email protected]
Namizədə tələblər:
- Təhsil : Ali təhsil;
- İş stajı : müvafiq sahədə ən azı 2 il;
- Dil biliyi: Azərbaycan dili. Rus dili bilənlərə üstünlük verilir;
- Yaş həddi: 25-35;
- Kompüter biliyi: Yüksək;
- Hərbi xidmət keçmiş.
Vəzifə təlimaları:
- Daxili təhlükəsizlik qaydalarına əməl olunmasına nəzarət.
- Müşahidə kameraları üzrə monitorinq aparılması;
- Təhlükəsizlik xidmətinin kordinasiyası;
Tələb olunan bacarıqlar:
- Məntiqi düşüncə, çevik qərar vermə bacarığı;
- Məlumatların təhlili edilməsi;
- Analitik məlumatların operativ təşkili.
İmtiyazlar:
- İş saatları: 09:00-18:00;
- İstirahət günləri: Altı, Bazar;
- Könüllü tibbi sığorta;
- AR Əmək Məcəlləsi-nə uyğun sənədləşmə;
- Nahar şirkət tərəfindən təmin edilir.
Diqqət: CV "Mühafizə" başlığı altında göndərilməlidir.
VAKANSİYA 11
MODYS MMC
1С Кассир
Son tarix 06 mar 2023 - [email protected]
Описание работы:
- Знание програмы 1С
- Знание языков: азербайджанский, русский
- Опыт работы на данной позиции от 1 года
- Ведение кассовой отчётности
- Ежедневно подводить итоги операций за текущий день
- Вносить информацию в бухгалтерскую систему
- Пол: женский
График работы сменный. 3 дня с 10.00-20.00, 3 дня с 10.00-18.00. 1 выходной
Зарплата: 600-700 azn.
VAKANSİYA 12
Nurgun Holding
Merçendayzer
Son tarix 06 mar 2023 [email protected]
İş barədə:
- Malların vitrində səliqəli və tələblərə uyğun düzülüşünü təmin etmək;
- Qiymətlərin malların üzərində olmasına nəzarət etmək və təmin etmək;
- Məhsulların satışını stimullaşdıracaq tədbirlər həyata keçirmək;
- Məhsullar haqqında reklam materialları paylamaq;
- Gündəlik gördükləri işlər və dükanlardakı vəziyyət barədə rəhbərliyə gündəlik hesabat vermək.
Tələblər:
- Ali və ya orta ixtisas təhsil;
- Ünsiyyətcil olmalı;
- İnkişafa meyilli olmalı;
- Səliqəli, diqqətli, məsuliyyətli olmalı;
- İş təcrübəsi olanlara üstünlük veriləcək;
- Yaş həddi 20-35.
CV göndərərkən mövzu qismində " Merçendayzer" sözünün yazılması mütləqdir!
VAKANSİYA 13
Ceylan MMC
Satış təmsilçisi
Son tarix 06 mar 2023 [email protected]
Namizədə tələblər:
- Satış sahəsində minimum 2 il iş təcrübəsi
- 23 - 30 yaş arası
- Səliqəli xarici görünüş
- Səlis nitq bacarığı
- Fikirlərini aydın ifadəetmə bacarığı
- Ünsiyyətcil
- İnandırma qabiliyyəti
- Komanda ilə işləmə bacarığı
- Satış bacarığı
- Məsuliyyətli.
İş barədə məlumat:
- İş qrafiki 5 günlük
- İş saatı: 09:00-dan - 18:00-dək
- Əmək haqqı 494 AZN(fix) + 700-750 AZN(bonus)
Vəzifə və öhdəlikləri:
- Şirkət Məhsularının satışının təşkil edilməsi
- Ərazisində olan Mağazalarda (Supermarketlər) məhsul ehtiyacının müəyyənləşdirilməsi
- Ehtiyac müəyyənləşdikdən sonra sifarişin götürülməsi
- Müştərilərə məhsulun keyfiyyəti, tərkibi və digər xüsusiyyətləri barədə məlumatın verilməsi
- Müştərilərlə daim əlaqədə olması, onların ehtiyac və tələblərinin analiz edilməsi
- Mağazalarda məhsulun düzülüşünə, səliqəli şəkildə görünməsinin (Merçendayzinq) təşkil edilməsi
- Görülən işlərin hesabatını bir başa rəhbərinə düzgün təqdim edilməsi
- Rəhbərliyin göstərilən vəzifə üzrə digər tapşırıqlarının həyata keçirilməsi
VAKANSİYA 14
Setex Group
Mağaza meneceri
Son tarix 06 mar 2023 - [email protected]
Ümumi vəzifə öhdəlikləri:
- Mağazanın daxilində pozitiv komanda ruhunun yaradılması;
- Satışın effektiv həyata keçirilməsinə nəzarət;
- Mağaza işçilərinin davamiyyətinin izlənilməsi;
- İşçilərə iş yerində təlimlərin keçirilməsi;
- Şirkətin müvafiq departamentlərinə hesabatların verilməsi;
- Mağazanın işçi heyətinin effektiv idarə edilməsi
Tələblər:
- Geyim mağazalarının idarə edilməsi sahəsində 3-5 il iş təcrübəsi mütləqdir;
- Satış sahəsinə dair nəzəri və praktiki biliklər;
- Satışın planlanması və planın icrasına dair təcrübə;
- Xarici dil bilikləri (rus və ingilis dili)
Əmək haqqı-əmək bazarına uyğun.
Yuxarıda qeyd olunan tələblərə uyğun namizədlərdən mövzu yerində “Mağaza meneceri” qeyd edərək CV-lərini elektron ünvanına göndərmələri xahiş olunur.
VAKANSİYA 15
Novator Pharma
Baş tibb bacısı
Son tarix 06 mar 2023 [email protected]
İş barədə məlumat:
- Xəstələrin müalicəsinin qurumun siyasətlərinə uyğun olaraq etibarlı və sağlam şəkildə aparılmasını təmin etmək ;
- Komandada çalışan tibb bacısı, mama və yardımçı xidmət işçilərinin özünü inkişaf etdirməsini təmin etmək və onlara təlim keçmək ;
- Xəstələrin müalicə, qulluq və təmizlik işlərinin mütəmadi olaraq həyata keçirilib-keçirilmədiyini yoxlamaq ;
- Tabeliyində olan komandanın işinin əlaqələndirilməsi .
Təhsil/Təcrübə:
- Tibbi təhsil ;
- Sahə üzrə minimum 3 illik təcrübə ;
- Yüksək ünsiyyət və davranış keyfiyyətlərinə malik olmaq ;
- Stressə davamlı, dürüst və analitik düşünmə bacarığına malik olmaq;
- İşində dəqiq və məsuliyyətli olmaq.
- Yaş həddi : 40 yaşa qədər ;
- Maaş 700-1000 Azn (namizədin bacarığına görə təsdiqlənəcək) ;
- Maaş artımı və bonuslar gözlənilir.
Uyğun namizədlərdən öz CV-lərini e-mail ünvanına göndərmələri xahiş olunur.
N: +994512018870 Adilə x.
Ünvan : Suraxanı rayonu , Yeni Suraxanı qəsəbəsi , Mərkəzi küç. 4H.
VAKANSİYA 16
Saffron Group
Recruitment and L&D Manager
Son tarix 06 mar 2023 Müraciət et
What are expected from the candidate:
- Carry out the full life-cycle recruitment process for vacant positions which includes posting, sourcing, reviewing resumes and screening candidates, making offers, and following up;
- Develop and implement recruitment and learning processes at Saffron Group;
- Explore the market best practices in recruitment and L&D and implement new strategies to attract candidates and retain employees;
- Maintain communications and correspondence with candidates, ensuring all candidates have a positive experience throughout the process;
- Liaise with department and outlet heads to anticipate and plan for future recruitment needs;
- Regularly attending conferences, seminars, job fairs, career events and other industry events to network and develop long-lasting professional relationships;
- Conduct recruitment training for recruiters and line managers;
- Design and implement various learning methods;
- Maintain budgets and relationships with training vendors and consultants;
- Assess the success of development plans and help employees make the most of learning opportunities;
- Help managers develop their team members through career pathing;
- Manage recruiting and L&D teams and set clear goals and benchmarks;
- Analyzes organization L&D needs and design development programs;
- Design and implement L&D plans and strategies in line with organization’s development plan.
- Leads key L&D and recruitment projects like; Internship Program and Saffron Academy;
- Stay up to date with the latest developments and trends in the recruitment and L&D field.
What qualifications the candidate need to possess:
- Bachelor's degree in HR Management or related field;
- Minimum of 5 years of experience in Recruitment and L&D field;
- Excellent leadership and managerial skills;
- Good understanding of employer branding strategies;
- Outstanding written and verbal communication skills;
- Strong ability to communicate effectively in a fast-paced environment;
- Familiarity with e-learning platforms and practices;
- Proficiency in the use of Microsoft Office programs and related software;
- Language skills: Azerbaijani is must, English and Russian languages are preferable.
What successful candidate gets:
- Opportunity to work in an international and diverse team;
- Becomes a part of Pasha Group;
- Membership of DəyərliSən Pasha Loyalty Program;
- Medical insurance;
- A corporate mobile number;
- Remarkable Saffron discounts in more than 20 best restaurants;
- Competitive salary.
Please note that position is open for candidates possessing Azerbaijani citizenship only. Only shortlisted candidates will be invited to the further stages of the recruitment process.
VAKANSİYA 17
Emobile
Laravel Developer
Son tarix 06 mar 2023 - [email protected]
Tələblər:
- Yaş həddi: 20 – 35
- Laravel ilə minimum 2 il iş təcrübəsi
- Yeni proqram təminatı hazırlanması
- Mövcud proqram təminatlarına texniki dəstək göstərilməsi
- Mövcud proqram təminatlarının inkişaf etdirilməsi
Bilik və bacarıqlar:
- Php, Laravel
- Design patterns, OOP, MVC
- Sql, MySql
- Html, Css, Bootstrap
- Javascript, jQuery, Ajax
- RESTFul API üzrə təcrübə
- JSON, XML
- Git, GitLab
İş şəraiti:
- İş vaxtı: həftənin 5 günü
- İş saatları: Saat 09:00-dan-18:00-dək
- İstirahət günləri: Rəsmi istirahət və tətil günləri
- Maaş: 1000 - 1400.
Əlaqə üçün 0124041567/68
VAKANSİYA 18
Schneider Group
Tax Consultant
Son tarix 06 mar 2023 [email protected]
Job description:
- Maintaining accounting ledger and processes for clients
- Preparation and submission of all statutory reports
- Input transactions in accounting software (1C)
- Accounting and controlling of bank related transactions
- Monitoring AR/AP settlements
- Preparation of payroll and calculation of all related taxes
- Maintaining correspondence with tax and other authorities as required
- Assist manager in month-end and year-end close process
- Record keeping of documents in accordance with statutory requirements
- Preparation of Project Reports and reconciliation of accounting data
- Assist in tax review processes and reporting
- Performing other daily accounting and tax tasks
- Assist management other business related issues
Candidate requirements:
- University degree in Finance, Accounting and/or other related business disciplines
- Knowledge of Azerbaijan Tax regulations as well as PSA taxation
- Practical knowledge of statutory accounting procedures and principles
- Strong knowledge of 1 C (other accounting software is an advantage)
- 3 years of work experience in the related filed is required
- Fluency in Azerbaijani and English, Russian language is an asset
- Professional qualifications are an advantage (ACCA, DipIFR, Certificate of a Professional Accountant (PAC), etc.)
- Solid knowledge and working experience of MS Office Programs-Excel, PowerPoint, Word, Outlook (advanced Excel is a must)
- Good team player
- Ability to handle multiple tasks and meet the deadlines
- Problem-solving and decision- making skills
Kindly ask to send your CV with the information on salary expectations to the following address: [email protected] // [email protected]
VAKANSİYA 19
Texnoplus Elektronika Mağazası
Problemli kredit mütəxəssisi
Son tarix 06 mar 2023 [email protected]
İş barədə məlumat:
- Kredit Sifarişlərin qəbul olunması;
- Müştərilərə kredit məhsulları barədə məlumatların verilməsi;
- Kreditlərin rəsmiləşdirilməsi.
- Kredit müddəti bitənədək müştərilərlə əlaqədə olub, onları nəzarətdə saxlamaq
- Müdiriyyət tərəfindən verilən tapşırıqları operativ yerinə yetirmək
Namizədə tələblər:
- Tələb ərazi -Bakı şəh. Qara Qarayev pr 102A
- Yaş həddi 25 – 35;
- Azərbaycan dilində sərbəst danışıq bacarığı (Rus dilini bilmək arzu olunandır);
- MS Excel və MS Word proqramları ilə işləmək bacarığı;
- Ünsiyyətcil, təşəbbüskar;
- Komandada işləmək bacarığı;
- Stressə davamlılıq;
- İşdə dəqiqlik və detallara fikir vermə qabiliyyəti;
- Məsuliyyət, düzgünlük, dəqiqlik və etibarlılıq kimi müsbət göstəricilərə sahib olmaq;
- Müştərilərlə davranış etikası;
- Effektiv danışıq bacarıqları.
- Kreditləşmə,problemli kreditlərdə və oxşar sahələrdə ən azı 1-il iş stajının olması
Əmək haqqı: 500-600 AZN
Maraqlananlar şəkilli CV-lərini mövzu yerinə Kredit mütəxəssisi qeyd edərək göndərə bilərlər.
VAKANSİYA 20
Company
İR üzrə Biznes Tərəfdaş
Son tarix 06 mar 2023 [email protected]
Tələblər:
- Ali təhsil;
- 3 il İnsan Resursları üzrə iş təcrübəsi;
- Azərbaycan və rus dilləri üzrə sərbəst biliklər;
- Microsoft Office (Word, Excel, Powerpoint,Outlook) proqramında iş təcrübəsi;
- İR layihələri üzrə təcrübə;
- Analitik düşünmə tərzi,ünsiyyətçil,təqdimat bacarığı.
Vəzifə öhdəlikləri:
- Şirkət üzrə işə qəbul prosesinin həyata keçirilməsi;
- Şirkət üzrə vəzifə dəyişikliyi prosesinin həyata keçirilməsi və tənzimlənməsi;
- İşəgötürən Brendinin gücləndirilməsində köməyin göstərilməsi;
- Şirkət üzrə Perfomans Dəyərləndirmə prosesinin həyata keçirilməsində iştirak;
- Siyasət və prosedurların hazırlanmasında iştirak;
- Xidmət etdiyi müvafiq strukturun təlim-inkişaf planının hazırlanmasında iştirak;
- İR siyasət və prosedurlarının tətbiqi və riayət olunmasına nəzarət;
- Cavabdeh olduğu iş sahələri üzrə muvafiq hesabatların hazırlanması.
İş şəraiti:
- 5/7 iş qrafiki, iş vaxtı: 09:00-dan 18:00-dək ;
- Tibbi siğorta ilə təmin olunma;
Qeyd olunmuş tələblərə cavab verdiyiniz halda CV- nizi elektron ünvanına göndərin.Xahiş olunur CV-nizi göndərdikdə “subject” (mövzu) hissəsində müraciət etdiyiniz vakansiyanın adını qeyd edəsiniz.
VAKANSİYA 21
BSC Consulting & Outsourcing Company
Baş mühasib (Gəncə)
Son tarix 06 mar 2023 [email protected]
İş haqqında məlumat:
- Əmək haqqı 800-1000 AZN
- İş yeri – Gəncə şəhəri
- İş şəraiti – 6 günlük
- Cəmiyyətin xidmət göstəriyi şirkətlərin fəaliyyət sahəsinə uyğun olaraq aşağıdakı işlərin yerinə yetirilməsini həyata keçirir:
- Əsas vəsaitlərin uçotunun aparılması;
- Əmtəə-maddi qiymətlilərinin, pul vəsaitlərinin uçotunun aparılması;
- İstehsal olunmuş məhsulun maya dəyərinin hesablanması;
- Maliyyə-təsərrüfat fəaliyyətinin nəticələrinin təhlil olunması;
- Alıcı və təchizatçılarla hesablamaların aparılması;
- Vergi uçotunun aparılması;
- Dövlət büdcəsinə ödənilməli vergi-sosial və digər icbari ödənişlərin hesablanması və ödənilməsinin təmin edilməsi;
- Xidmət göstərdiyi müəssisələrin mühasibat uçotu sənədləşməsini qanunvericilik tələblərinə əsasən yığılmasını həyata keçirmək;
- Xidmət göstərdiyi müəssisələrin koordinator və rəhbərləri ilə mütəmadi olaraq əlaqə saxlamaq, gələn elektron məktubları cavablandırmaq;
- Xidmət göstərdiyi müəssisələr üzrə 1 C Mühasibat uçotu proqram təminatında işləmək;
- Layihə daxili Cəmiyyətin xidmət göstərdiyi müəssisələrin əmək haqlarını hesablamaq və ödənişləri həyata keçirmək;
- Vergi və digər dövlət qurumlarına müvafiq hesabtların qanunvericiliyin tələblərinə əsasən layihə rəhbərləri ilə razılaşdırıldıqdan sonra vaxtında verilməsinə, daxil olan məktubların vaxtında cavablandırılmasını həyata keçirmək.
- Rəhbərliyin, Layihə rəhbərinin, müştəri müəssisələrin rəhbərlərinin müvafiq tapşırıqlarını həyata keçirmək.
Tələblər:
- İqtisadi sahədə ali təhsil
- Mühasibat və maliyyə sahəsində ən azı 3 il iş təcrübəsi olmalı;
- İdarəçilik;
- Vergi qanunvericiliyini bilməli;
- Müəssisədə mühasibat uçotunun forma və metodlarını bilməli;
- hesablar planı və müxabirləşməni bilməli;
- 1C mühasibat proqramında işləmə bacarığı;
- Nəticə yönümlülük
- İdarəetmə
- Planlama və düzgün iş bölgüsü
- Analitik düşüncə
- Loyallıq
- Stresə davamlılıq
- Komandada işləmə baçarığı
- Müştəri yönümlülük
Namizədlərdən CV-ni Subject/Mövzu hissədə “Baş mühasib” yazaraq 06.03.2023- cü il tarixinədək göndərilməsi xahiş olunur.
VAKANSİYA 22
Kontakt Home
Proqram təminatı üzrə mühəndis
Son tarix 06 mar 2023 Müraciət et
Vəzifə öhdəlikləri:
- Səmərəli, təkrar istifadə edilə bilən və etibarlı C# kodunun dizayn edilməsi, qurulması və qorunması;
- Tətbiqlərin mümkün olan ən yaxşı performansının, keyfiyyətinin və həssaslığının təmin edilməsi;
- Darboğazların və səhvlərin müəyyənləşdirilməsi və bu problemlərin həlli yollarının hazırlanması;
- Kodun keyfiyyətinin, təşkilinin və avtomatlaşdırılmasının qorumağına köməklik göstərilməsi;
- Mövcud sistemlərin təkmilləşdirilməsi, konfiqurasiyası və sazlanması;
- .NET proqramlaşdırma dillərindən istifadə edərək təmiz, genişlənə bilən kod yazılması;
- .NET dillərindən istifadə edərək kod istehsalı (C#, VB .NET);
- Proqram təminatının inkişaf dövrü boyunca sənədlərin hazırlanması (SDLC);
- Tətbiqlər üzrə ekspert kimi xidmət edilməsi və texniki dəstək göstərilməsi.
Tələblər:
- ASP.NET çərçivəsi, SQL Server və dizayn/arxitektura nümunələri (məsələn, Model-View-Controller (MVC)) ilə tanışlıq;
- Memarlıq üslubları/API (REST, RPC) ilə tanışlıq;
- Entity Framework üzrə biliklər;
- Unit testing üzrə biliklər arzu olunandır;
- Agile metodologiyalarının başa düşməsi;
- Mükəmməl problemlərin həlli və ünsiyyət bacarıqları.
İş şəraiti:
- İş günləri: I-V günlər;
- İş saatı: 09:00-18:00;
- Rəqabət qabiliyyətli əmək haqqı.
Qeyd olunan tələblərə uyğun namizədlər aşağıdakı linkə daxil olaraq vakansiyaya müraciət edə bilərlər.
Müraciətlər vakansiyanın tələblərinə əsasən dəyərləndiriləcək və yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.
VAKANSİYA 23
Sarwood Home
Sosial Media Meneceri
Son tarix 06 mar 2023 [email protected]
İş barədə məlumat:
- Əmək haqqı : 500 AZN
- Sosial Media hesablarının idarə olunması (Instagram, Facebook ).
- Sosial şəbəkələr üçün post mətnlərinin hazırlanması.
- Sosial Media təqvimin həftəlik/aylıq kontent planının hazırlanması və planlaşdırılması.
- Gündəlik olaraq şəkil və mətn daxil olmaqla sosial mediada paylaşımların yaradılması və yerləşdirilməsi.
- Reklamların idarə olunması
- Rəhbərlik tərəfindən verilən tapşırıqların vaxtında icra olunması.
- İş saatı: 10:00-18:00. - 6 günlük iş rejimi.
- Maaş namizədin bilik və bacarıqlarına görə təyin olunacaq
Tələblər:
- İş təcrübəsi : 1 ildən 3 ilə qədər
- Yaş : 18 - 35
- Cins : Qadın
- Müvafiq sahədə ən azı 2 il iş təcrübəsi.
- Sosial media sahəsində biliklərin olması.
- Səlis Azərbaycan dili və Rus dili bilikləri .
- Düzgün kopiraytinq, mətn yazma bacarığı.
- Müstəqil işləmək bacarığı.
- Peşəkar səviyyədə yazılı ünsiyyət.
Vakansiya ilə maraqlanan şəxslər şəkilli CV-lərinizi e-mail ünvanına və məktubun mövzusunu qeyd etməklə gondərsinlər
VAKANSİYA 24
AVT Logistics
Sifariş Qruplama Mütəxəssisi
Son tarix 06 mar 2023 - [email protected]
İş yeri: Bakı şəhəri,Məhəmmədi qəs.
İş təcrübəsi: 2-3 il.
Təhsil: Ali təhsil
Yaş həddi: 22-28
Vəzifə öhdəlikləri:
- Müştərək şirkətlərin local müştərilərinin sifarişlərinin qruplanmasını icra etmək;
- Yük maşınların qəbul etdiyi çəkiyə və digər göstəricilərə əsasən əraziyə uyğun izlənilməsini təmin etmək;
- Müştəri məlumat və koordinatlarının , sürücü məlumatlarının və yük avtomobili məlumatlarnı TMS proqramına daxil etmək;
- Günlük olaraq sürücü motivasiyasının işlənərək ayın sonunda raporun hazırlanmasını təmin etmək;
- Günlük olaraq ərazidən gələn problemlər , maliyyət ,əlavə və ya az yürüş etmiş sürücü raporlarını hazırlamaq;
- Əlavə və ya az yürüş etmiş sürücüləri proqram üzərindən araşdıraraq səbəblərini qeyd etmək;
- Korporativ prosedurlar çərçivəsində rəhbərləri tərəfindən verilmiş digər tapşırıqları icra etmək;
Tələblər:
- Komandada işləmək bacarığı;
- Problemləri həll etmə bacarığı və punktuallıq;
- Yüksək analitik təhlil qabiliyyəti;
- MS Office proqramları biliyi (yüksək səviyyədə);
- Hesabatlılıq ;
Əmək haqqı: Müsahibə əsasında təyin olunur.
Təminatlar:
- İş yerinə nəqliyyat vasitəsilə çatdırılma;
- Nahar ilə təmin edilmə;
- Endirimli tibb xidməti;
- Mobil nömrə və telefon limiti.
İş qrafiki: 5 günlük, 14:00- 21:00
Müraciət qaydaları: elektron poçt ünvanına mövzu hissədə vəzifə adını - “Sifariş qruplama mütəxəssisi” yazmaqla CV göndərərək müraciət edilir.
VAKANSİYA 25
AzerTunelSuTikinti
Ekskavator operatoru
Son tarix 06 mar 2023 - [email protected]
Tələblər:
- Yaş həddi: 25-55;
- Texnikanı idarə etmək üçün müvafiq sürücülük vəsiqəsi və lisenziya;
- İstifadə edilən texnikanın texniki özəlliklərini bilməli;
- Ekskavator operatoru kimi minimum 3 il iş təcrübəsi.
İş şəraiti:
- Əmək haqqı: 1000 Azn;
Əlaqə nömrəsi: 050 282 85 92 (Zeynal)
Maraqlanan namizədlər öz CV-lərini emailin mövzu hissəsində "Ekskavator operatoru" qeyd edərək e-ünvanına göndərə bilərlər
VAKANSİYA 26
eManat
İT Biznes Analitik
Son tarix 06 mar 2023 - [email protected]
Vəzifə öhdəlikləri:
- Müxtəlif maraqlı tərəflərdən tələblərin toplanılması və təhlili
- Texniki sənədlərin analizi və hazırlanması
- Ödəniş sistemlərində inteqrasiyaların icrasının təmin edilməsi
- Dəyişiklik təkliflərini qiymətləndirmək və təşkilatın hədəflərinə çatmasına kömək etmək üçün həll yollarını müəyyənləşdirmək
- Proqramlaşdırma, Sistem analitik və Biznesin inkişafı qrupu ilə işləyərək müştəri tələblərinin analizini təmin etmək
- Aidiyyatı struktur vahidləri ilə birgə ödəniş sistemlərində xidmətlərin funksionallığını yoxlamasında və baş verən nasazlıqlarda həll yollarının tapılmasında iştirak etmək
- Şirkətin fəaliyyətini nəzərə almaqla müxtəlif istiqamətlərdə təhlillərin aparılması və həllərin təklif edilməsi
- SDLC – Proqram təminatının həyat dövrü sahəsində baza biliklərinin olması
- Ödəniş sistemlərində yer alan xidmətlər üçün nəzərdə tutulan əlavə və dəyişikliklərin layihə çərçivəsində icra olunmasına dəstəyin göstərilməsi
- Şirkətin portfoliosunda yer alan daxili layihələrin reallaşdırılmasında tələblərin toplanması və tərtib edilməsi
- Güclü,zəif tərəflər, imkan və risklərin təhlilinin aparılması (SWOT analizlərin edilməsi)
Namizədə qoyulan tələblər:
- Müvafiq sahədə (Ödəniş sistemləri, Bank əməliyyatları, FinTech) ən azı 1 il iş təcrübəsi
- UML və BPMN üzrə biliklər və iş təcrübəsi
- Git, Redmine, Jira, və s. alətlərlə iş təcrübəsi
- Web Servislərlə işləmə təcrübəsi və biliklərin olması
- SOAP və REST üzrə iş təcrübəsi
- Swagger və Postman üzrə iş təcrübəsi
- APİ Server-lərin sorğulanması bacarığı, Sorğulama formatları (JSON / XML) barədə anlayışa biliklərin olması;
- Məntiqi-Riyazi düşüncə, müsahibə və sorğulama, analitik və sistematik düşüncə tərzi
- Güclü komunikasiya və analitik düşüncə qabiliyyətinə
- Word, Excel, PowerPoint bilikləri;
- Ali təhsil;
- Dil bilikləri:
- İngilis dili – B1 (Intermediate) ;
- Rus dili – B1 (Intermediate);
İş şəraiti:
- Ofis daxili;
- İş rejimi həftənin 5 günü (09:00 – 18:00);
- Təşəbbüskar təkliflərin dəyərləndirilməsi;
- Əmək haqqının 15 gündən bir ödənilməsi;
- Tibbi sığorta təminatının verilməsi;
- Nahar yeməyinin təmin olunması;
- Birlikdə istirahət” tədbirlərinin keçirilməsi;
Maraqlananlardan xahiş olunur, öz CV-lərinizi email ünvanına göndərəsiniz. Yalnız qeyd edilən tələblərə cavab verən namizədlərin CV-lərinə baxılacaqdır. Göndərilən CV-lərdə mövzu adı yerində “ İT biznes analitik” yazılmalıdır.
VAKANSİYA 27
Ceylan MMC
Merçendayzer
Son tarix 06 mar 2023 [email protected]
Namizədə tələblər:
- Təhsil : Orta
- Yaş : 20 - 35
- Cins: Qadın
- İş təcrübəsi : 1 ildən yuxarı
- İş təcrübəsi: (minumum 1 - 2 il)
- Market sahəsində təcrübəsi olan şəxslərə üstünlük veriləcəkdir
- Dinamik, gülərüz
- Komandada işləmə bacarığı olmalı
- Məsuliyyətli, dürüst və ünsiyyət qurma bacarığı olmalıdır
- Dil bilikləri: Azərbaycan dili
İş barədə məlumat:
- Satış nöqtələrində şirkət məhsullarının satışının stimullaşdırılmasına dəstək olmaq
- Rəhbərlik tərəfindən verilən digər tapşırıqları tam və vaxtında icra etmək
- Məhsulları təhkim olunmuş mağazalarda şirkətin merçendayzinq standartlarına uyğun rəflərdə yerləşdirilməsini təmin etmək
- Təyin edilmiş rut üzrə mağaza ziyarətlərini həyata keçirmək
- Endirimdə olan və ya hədiyyəli məhsullar barədə müştəriləri məlumatlandırmaq, rəflərdə bu barədə etiketlənmələri həyata keçirmək
- Ehtiyac olduqda Şirkət məhsullarının müxtəlif çəkilərdə mağazada paketlənməsini təmin etmək
- Şirkətin fəaliyyətinə mane olan halları aşkarlamaq və birbaşa rəhbərinə bu barədə məlumat vermək
- İş qrafiki: 5 günlük, 09:00-dan-18:00-dək
- Əmək haqqı 600 AZN
VAKANSİYA 28
MKT İstehsalat Kommersiya MMC
Əsas vəsaitlər üzrə mühasib
Son tarix 06 mar 2023 Müraciət et
İşiniz nələrdən ibarət olacaq?
- Əsas vəsaitlərin qeydiyyatının aparılması;
- Əsas vəsaitlərin xüsusiyyətləri (marka, istehsal tarixi və s.) üzrə məlumatların dəqiq əks etdirilməsi;
- Əsas vəsaitlərin müvafiq qaydada qeydiyyatının aparılması;
- Əsas vəsaitlərin istehsalata və layihələrə yönəldilməsinə nəzarət etmək;
- Əsas vəsaitlərin amortizasiyası və təmirinə nəzarət;
- Əsas vəsaitlərin vaxtaşırı inventarizasiyası (kvartal, il);
- Əsas vəsaitlərin yerdəyişməsi prosedurlarının əməl olunmasına nəzarət;
- Əsas vəsaitlərin uçotunun aparılması və 1C proqramına daxil edilməsi;
- Kapital Məsrəfləri (CAPEX) hazırlanması;
- Əsas vəsaitlərin səmərəli istifadə olunması üzrə təkliflərin verilməsi;
- Əsas vəsaitlərin sənədləşdirilməsi üzrə vaxtaşırı təftişi;
- Maliyyə şöbəsindəki digər bölmələrə tapşırıqların yerinə yetirilməsində dəstək.
Tələblər:
İşinizi görmək üçün sizdən nələri tələb edirik?
- Maliyyə/mühasibat uçotu/riyaziyyat üzrə ali təhsil;
- Müvafiq sahədə 2 ildən artıq iş təcrübəsi;
- Verilən sahə üzrə Vergi Məcəlləsi, NK Qərarları və s. müvafiq biliklər;
- Analitik təhlil qabiliyyəti;
- MS Excel proqramı ilə yükək səviyədə işləmək bacarığı;
- 1С 8.3. Proqramında işləmək bacarığı.
Sizdən gözləntilərimiz nələrdir?
- Təşəbbüskarlıq;
- İnnovativlik;
- Pozitivlik.
Vakansiya haqqında əlavə məlumat:
- Əmək haqqı razılaşma əsasında;
- İş yeri: Bakı şəhəri, Qafqaz Business Center;
- İş qrafiki: Bazar ertəsi-Cümə (09:30-18:30).
Əgər siz bilik və bacarıqlarınızı bu vakansiyanın tələblərinə uyğun hesab edirsinizsə və karyeranıza şirkətimizdə davam etmək istəyirsinizsə aşağıdakı linkə daxil olaraq müraciət edə bilərsiniz.
VAKANSİYA 29
Frazex
Специалист по продажам
Son tarix 06 mar 2023 [email protected]
Требования:
Ты нам подходишь, если:
- Нацелен исключительно на результат;
- Имеешь опыт в подключении компаний к разным бонусным программам
- Владеешь азербайджанским, русским языком в совершенстве (грамотная поставленная речь, грамматика). Английский приветствуется
- Опыт в сфере B2B продаж.
Обязанности:
- Активный поиск и привлечение новых партнёров
- Знание местного рынка (бренды крупных предприятий и тд)
- Проведение переговоров с первыми лицами компаний из различных сегментов бизнеса, согласование условий и параметров предложения;
- Сопровождение на всех этапах подключения, и поддержание партнерских отношений.
Условия работы:
- Зарплата 800-1000 +%
- Предоставляются все нужные условия для работы
- Демократичное руководство, дресс-код соответствующий для встреч;
- Личностный и профессиональный рост;
- График работы пон-пят, с 10.00 до 18:00.
Желающие должны отправить СV c указанием в теме письма название вакансии "Специалист по продажам"
VAKANSİYA 30
Güvənli MMC
Əməliyyatçı-Kreditor (Gəncə, Bakı, Sumqayıt)
Son tarix 06 mar 2023 - Müraciət et
İş haqqında məlumat:
- İş gününün əvvəlində filial müdiri və filialın mühasibi ilə birgə kassanın açılması, nəğd pul vəsaitlərini və digər qiymətli sənədlərin mövcudluğunun sayılaraq yoxlanılması;
- Gün ərzində aparılan əməliyyatlar üzrə mədaxil və məxaric sənədlərinə əsasən qalıq çıxarılması; və faktiki qalıq məbləği ilə yoxlanılması;
- Günün sonunda mədaxil və məxaric sənədləri əsasında kassa jurnalının aparılması;
- Müştərilərə kredit məhsulları haqqında məlumat vermək;
- Kredit müraciətlərinin qəbulu və analizi;
- Kredit portfelinin keyfiyyətinə nəzarət və müştərilərlə mütəmadi əlaqə saxlamaq.
Tələblər:
- Analitik zəka, müştərilərlə işləmək qabiliyyəti;
- Şəhər: Gəncə, Bakı və Sumqayıt;
- Şifahi və yazılı ünsiyyət qabiliyyəti;
AR Əmək Məcəlləsinə uyğun rəsmiləşdirmə;
İş qrafiki: 1-5-ci günlər saat 09:00-dan 17:00-dək, şənbə günü: 10:00-dan 16:00-dək.
Əmək haqqı: müsahibə əsasında
Qeyd: Ali təhsil müəssisələrini yeni bitirən gənclərə üstünlük veriləcək.
Müraciət etmək üçün CV formanızı başlıqda "Əməliyyatçı-Kreditor(şəhər adı) qeyd edərək [email protected] mail ünvanına göndərə və ya https://qlor.me/ldsf8qqg linkə daxil olaraq müraciət edə bilərsiniz.