VAKANSİYA 1
AEM Elektron
Mühasib köməkçisi
Son tarix 29 avq 2022 - [email protected]
Namizədə olan tələblər:
- Xanım namizədlər
- Mühasibatlığa dair təhsil;
- Yaş 25-30
- Müvafiq sahə üzrə 1-3 il iş təcrübəsi;
- 1C-də işləmək bacarığı(alış sənədlərinin, ödənişlərin daxil edilməsi)
- Office proqramlarını bilməli
- Dil bilikləri: Azərbaycan dili və rus dili üstünlükdür;
- Yüksək səviyyədə danışıqların aparılması üzrə bacarıqlar
- İşi planlamaq bacarığı
- Aktivlik və dəqiqlik
Vəzifə və öhdəliklər:
- Mal-material ehtiyatlarının mədaxil edilməsi;
- Qaimələrin tərtib edilməsi;
- Təhvil-təslim aktlarının, hesab-fakturaların və müqavilələrin yazılması;
- Bank və kassa əməliyyatlarının mədaxil və məxarici;
- e-taxes.gov.az (online kargüzarlıq, E-qaimə, Depozit hesabı və s.) sərbəst işləmə bacarığı;
- Ödəniş tapşırıqlarının internet banking vasitəsilə həyata keçiriləsi;
- Üzləşmə aktlarının tərtibi;
- Rəhbərliyin verdiyi tapşırıqları vaxtında yerinə yetirməsi;
Biz sizə nə təklif edirik:
- Peşəkar, mehriban komandada iş
- Professional və maddi artım üçün perspektiva
- Əmək Məcəlləsinə uyğun olaraq sənədləşmə
- Əmək haqqı 400-600 AZN
- Nahar təminatı
Uyğun namizədlərdən öz CV formalarını göndərməsi xahiş olunur.
VAKANSİYA 2
A2Z Technologies
Tender üzrə mütəxəssis
Son tarix 29 avq 2022 - [email protected]
Öhdəliklər:
- Dövlət və kommersiya təşkilatları tərəfindən elan edilmiş və şirkətin fəaliyyət növü ilə uyğun olan tenderlərin müəyyən edilməsi;
- Elan üzrə ilkin araşdırmanın aparılması və rəhbərliyin məlumatlandırılması;
- Tenderin əsas şərtlər toplusunun nəzərdən keçirilməsi, şirkətin iştirakçılara qoyulan tələblərə cavab verib-verməməsi və şirkətin tenderdə iştirak imkanları haqqında ilkin analizin nəticələri haqqında rəhbərliyin məlumatlandırılması;
- Tender təkliflərinin kommersiya şərtlərinin əlaqələndirilməsi və texniki dəqiqliyə nəzarət edilməsi;
- Müqavilələr üzrə danışıqların aparılması və müvafiq şöbələrlə birgə müqavilələrin hazırlanması;
- Tender üzrə tələb olunan sənədlərin, protokolların hazırlanması, sənədlərin qeydiyyatın aparılması;
- Tender prosesi ilə bağlı beynəlxalq şirkətlər, partnyorlar və müştərilər ilə müntəzəm yazışmaların, danışıqların aparılması;
- Tender proseslərinin gedişi haqqında həftəlik və aylıq hesabatların hazırlanması;
- Müştəri bazasının genişləndirilməsi.
Tələblər:
- Təhsil:
- Müvafiq sahədə ali təhsil
- Texniki səriştələr:
- MS Excel, Power Point, Word yüksək səviyyədə
- Tenderə dair sənədləşmənin yüksək səviyyədə aparılması
- Xarici tenderlərdə iştirak arzuolunandır
- Rus və İngilis dili yüksək səviyyədə
- Təcrübə: Minimum 3 il müvafiq sahədə iş təcrübəsi
- Yumşaq bacarıqlar:
- Komanda şəklində işləmə bacarığı və effektiv ünsiyyət
- İnandırma və təqdimat bacarığı
- Nəticəyönümlülük və punktuallılıq
- Təşəbbüskarlılıq və tələbkarlılıq.
Zəhmət olmasa müraciət etdiyiniz vəzifənin adını “mövzu” bölməsində qeyd etməklə CV formasını göndərin.
VAKANSİYA 3
Mars Overseas Baku
Logistika üzrə mütəxəssis (Lənkəran, Şirvan şəhərlərinə daimi ezamiyyət şərti olacaq)
Son tarix 29 avq 2022 - [email protected]
Vəzifə öhdəlikləri:
- Sifarişlərin vaxtında və effektiv çatdırılmasının təşkili, yaranan problemləri (gecikmələr, sənədlərin düzgün idarə olunması, boş maşınların əraziyə buraxılmaması və s.) yerində həll edilməsi
- Ən optimal nəqliyyat yolunu (marşrutunu) təyin etmək, gələcəkdə nəqliyyatın idarə olunması sisteminin tətbiqini təşkil etmək
- Nəqliyyat vasitələrinin effektiv və səmərəli şəkildə idarə olunması (alınması, saxlanılması, istismarı və s)
- Satış və digər aidiyyəti strukturlarla sıx işləyərək sifarişlərin mütəmadi planlanması
- Çatdırılma bölmələri üzrə KPİ-ların tətbiq edilməsi və təqibi
- Bütün nəqliyyat növləri ilə yüklərin daşınmasının iqtisadiyyatı və təşkili
- Məhsulun paylanması prinsipləri
Tələblər:
- Ali təhsil
- Logistika idarəçəliyi sahəsində ən azı 3 il iş təcrübəsi
- MS Office proqramları (xüsusilə Excel)
- Şəxsi nəqliyyat vasitəsinin olması mütləqdir
İş yeri Sumqayıtda yerləşir
Tələblərə cavab verdiyiniz halda, müraciətlərinizi vakansiya başlığını müraciət etdiyiniz regionu qeyd etməklə “Logistika üzrə mütəxəssis (Lənkəran, Şirvan) ” adı ilə göndərə bilərsiniz.
VAKANSİYA 4
Novas Agro
Baş mühasib
Son tarix 28 avq 2022 - [email protected]
İş şəraiti:
- İş yeri Zirə qəsəbəsində yerləşir;
- 6 günlük iş qrafiki;
- Saat 08:30-17:30;
- Əmək haqqı: müsahibə əsasında namizədin bilik bacarığına görə dəyişir.
Vəzifələr:
- Maliyyə-təsərrüfat fəaliyyətinin mühasibat uçotunun siyasətini, prosedurlarını və qaydalarını hazırlayır;
- Bütün maliyyə-təsərrüfat əməliyyatlarının mühasibat uçotunda düzgün əks etdirilməsini, mühasibat-maliyyə hesabatlarının müəyyən edilmiş müddətdə tərtib və təqdim edilməsini təşkil və nəzarət edir;
- Daxil olan pul vəsaitlərinin uçotunu, mühasibat uçotu hesablarında onların hərəkətini, xərclərini, məhsulun satışını, iş və xidmətlərin yerinə yetirilməsini, maliyyə və kredit əməliyyatlarının uçotunu təşkil və nəzarət edir;
- Maliyyə-təsərrüfat əməliyyatlarının mühasibat uçotu hesablarında hərəkətinin düzgünlüyünün yoxlayır;
- Kassa və bank əməliyyatların, əsas vəsaitlərin və öhdəliklərin, qeyri-material aktivlərin, az dəyərli əşyaların, material ehtiyatların və hesab-fakturaların uçotunun düzgünlüyünə nəzarət edir;
- Qanunvericilik və mühasibat uçotu qaydaları intizamına ciddi əməl edilməsini təşkil və nəzarət edir;
- İnzibati və digər xərclərin, debitor borclarının, çatışmazlıqların və itkilərin mühasibat balanslarından düzgün silinməsinə nəzarət edir;
- Dövlət büdcəsinə məcburi ödəməli, Dövlət Sosial Sığorta Fonduna ayırmaları, digər rüsum və ayırmaların ödənilməsinə nəzarət edir;
- Mühasibat sənədlərinin çoxaldılması, tərtib edilməsi və arxivə təhvil verilməsinin müəyyən edilmiş qaydada və düzgün yerinə yetirilməsinə nəzarət edir;
- Debitor və kreditor borclarının mühasibat uçotu hesablarında düzgün əks etdirilməsini təmin edir;
- Ayın bağlanmasını həyata keçirir;
- Biznes planlarının və büdcələrin tərtibatı üçün materialların hazırlanmasına nəzarət edir;
Tələblər:
- Təhsil: Maliyyə sahəsi üzrə ali ixtisas təhsili
- Təcrübə: Aqro sahədə (Kənd təsərrüfatı) iş təcrübəsi
- 1C proqramında işləmək bacarığı;
- IFRS (beynəlxalq mühasibat uçotu standartları) üzrə bilikləri olanlara üstünlük verilir
- Məsuliyyətli, kollektivdə işləmə bacarığı;
VAKANSİYA 5
Peony Flowers Boutique
Водитель-курьер
Son tarix 29 avq 2022 - [email protected]
Требования:
- НАЛИЧИЕ СОБСТВЕННОГО АВТОМОБИЛЯ
- Владение языками: азербайджанский язык - свободно, русский язык –свободно
- Пол: Мужской
- Коммуникабельность
- Возраст: 25-35 лет
- Опыт работы в этой сфере
Компания предлагает:
- 1000 AZN
Адрес: Mehdi Huseyn 71
VAKANSİYA 6
Oil and Gas Company
Business Analyst
Son tarix 28 avq 2022 - [email protected]
Role Synopsis:
- Perform business analysis and economic evaluations of different projects being on different CVP stages. Prepare the robust business cases for select stage projects to support commercial negotiations.
- Analyse the Project documentation and decision support documents issued by Operators to move the Projects through the CVP stage gates.
- Representing the company in formal meetings and committees related to Assets managed by Company. Provide commercial steers and play a coordinating role in the meetings ensuring that all representatives of the Company are aligned.
- Coordinate and perform any required Performance Management submission to Government Organizations, HQ and Third Parties.
- Provide coaching and on-job training to Junior Analysts.
Key Accountabilities:
- Development and maintenance of base economic models for the projects. Evaluate costs & benefits
- Development of new Economic Models for the exploration Projects
- Assurance of the Models created by pears and teams in Organization
- Provide commercial advisory and share expertise within organization
- Perform any ad-hoc requests to cover the area of Finance, Economics and Business Development.
- Perform Revenue and Cash Flow calculations, use latest technics of financial analysis including the ratios and indicators
- Analysis and when necessary, prepare Projects related reports;
- Coordination of commercial matters with Operators
- Work with Commercial Agreements and Contracts
- Analyze Long Term Commercial Commitments
- Participate in Projects meetings;
Essential Education:
- MBA, University Degree in one of the following fields: Engineering, Economics, Finance, Math
Essential experience and job requirements:
- Experience appreciated in Oil and Gas industry with direct work exposure to Economic Modelling, Commercial support of day-to-day Operations, Business Development and JV Management
VAKANSİYA 7
MKT İstehsalat Kommersiya MMC
Elektrik (Sabirabad)
Son tarix 29 avq 2022 - Müraciət et
Vəzifə öhdəlikləri:
- Mərkəzi anbarın və Aran RTM-in enerji təchizatının fasiləsiz təmin edilməsi üçün bütün enerji təsərrüfatını yoxlayır və gündəlik olaraq baş energetikə məruzə edir;
- Elektrik avadanlıqlarının texniki cəhətdən düzgün istismarını və təmirini təşkil edir;
- Enerji təsərrüfatının istismarı üçün lazım olan ehtiyat hissələrinin əldə edilməsi üçün sifarişləri vaxtında Baş energetikə məlumat verir;
- Enerji qurğularının davamlı və təhlükəsiz işinə nəzarət edir;
- Elektrik keçiricilərinin üstü açıq olmamasına nəzarət edir, qısaqapanmanın yaranmaması üçün lazımi addımları atır;
- Elektrik qurğularının, nəzarət-ölçü, elektrik cihazlarının təhlükəsiz istismarını, yeraltı qurğuların və kommunikasiyaların qorunması üzrə işlərin aparılmasını təmin edir;
- Elektrik cihazlarının təmiri və yoxlanılmasını icra edir;
- Elektrik avadanlıqlarını, həmçinin elektrik enerjisinin sərfini təhlil edir, qəzalar və onların səbəbləri haqqında baş energetikə məlumat verir;
- Enerji qurğularının daha gərgin şəraitdə işləməsi üzrə hazırlıq tədbirlərini icra edir;
- Profilaktik təmirlərin, texniki yoxlamanı yerinə yetirilməsini icra edir;
- Rəhbərlik tərəfindən təyin edilmiş digər tapşırıqların icrasını yerinə yetirir.
Tələblər:
- Energetika üzrə ali və ya orta ixtisas (peşə) təhsili;
- Ən azı 1 illik iş təcrübəsi;
- Enerji avadanlıqlarının istehsal gücünü, texniki xarakteristikasını, konstruktiv xüsusiyyətini, iş rejimini (enerji istifadə edən qurğuların) onların istismar qaydalarını bilməlidir.
Səriştələr:
- Məsuliyyətlilik
- Etibarlılıq
- Dürüstlük
Əlavə məlumat:
- Əmək haqqı 550 AZN;
- İş qrafiki: Altı günlük iş həftəsi;
- İş yeri: Sabirabad , MKT İK MMC-nin Mərkəzi anbarı;
- Yalnız tələblərə cavab verən namizədlər müsahibəyə dəvət olunacaqdır.
"MKT İK" MMC şirkəti – irqindən, etnik mənsubiyyətindən, dinindən, dilindən, cinsindən, ailə vəziyyətindən, ictimai-sosial mənşəyindən və əqidəsindən asılı olmayaraq hamı üçün bərabər imkanlar yaradan bir şirkətdir.
Əgər özünüzü bu vakansiyanın tələblərinə uyğun hesab edirsinizsə və ölkənin lider pambıq istehsalçısı olan “MKT İK” MMC-da karyeranızı davam etmək, peşəkar və mehriban komandanın bir hissəsi olmaq istəyirsinizsə aşağıdakı linkə daxil olaraq müraciət edə bilərsiniz.
VAKANSİYA 8
Green Bee
Təchizatçı/ bazarkom
Son tarix 29 avq 2022- [email protected]
Bakı şəhəri Nəsimi rayonu ərazisində (Qızlar Universiteti və Tibb Universitetinin yaxınlığı) fəaliyyət göstərən sağlam qidalanma üzrə ixtisaslaşmış restorana “Təchizatçı/ bazarkom” vakansiyası üzrə komandamıza əməkdaş axtarılır.
Öhdəliklər:
- Restoran üçün günlük/həftlik/aylıq zəruri olan qida məhsullarının təmin edilməsi;
- Bazar qiymətlərinin araşdırılması, məhsullar üzrə uyğun təminatçıların seçilməsi;
- Alış zamanı keyfiyyətin yoxlanılması, keyfiyyətə üstünlük verilməklə düzgün seçimlərin edilməsi;
- Restoranı vaxtlı-vaxtında zəruri bütün məhsullarla təmin etmək;
- Alınan mallar üzrə hesabatların qaydasında, dürüst formada təqdim edilməsi;
- Tədarükçü şirkətlərin, şəxslərin təhlil edilməsi, qiymət və keyfiyyət müqayisəsi;
Tələblər:
- Ən azı 2 il restoran/ hotel fəaliyyəti üzrə iş təcrübəsinə sahib olmaq;
- 25-48 yaş aralığı
- Ünsiyyətcil, gülərüz, komandayla işləmək qabiliyyətinə malik olmaq;
- Şəxsi avtomobilə sahib olmaq
Uyğun namizədlərdən öz CV-lərini e-mail ünvanına göndərmələri xahiş olunur.
VAKANSİYA 9
NOVCO Group of Companies
Müştəri xidmətləri üzrə mütəxəssis
Son tarix 29 avq 2022 - [email protected]
Vəzifə öhdəlikləri:
- Müştərilərin müraciətlərinin və sorğularının cavablandırılması
- Müştərilərə xidmətlər haqqında tam, dolğun məlumatın verilməsi
- Problemli müştərilər ilə ünsiyyət quraraq problemin həllində köməklik göstərmək və müştəri məmnuniyyətini təmin etmək
Tələblər:
- Dil bilikləri: Azərbaycan dili - əla, Rus dili - əla, İngilis dili - yaxşı
- İş təcrübəsi: Müştəri xidmətləri sahəsində 1 ildən az olmayan iş təcrübəsi
- Məsuliyyətli, diqqətli olmaq
- Gülərüz və səbirli olmaq
Əmək şəraiti:
- İş qrafiki: 6 günlük iş qrafiki
- Azərbaycan Respublikasının Əmək Məcəlləsinə əsasən sənədləşmə
- Əmək haqqı: 500 AZN + nahar verilir
- İş yeri: Park bulvar və ya Gənclik mall TM
VAKANSİYA 10
SGS
Kimyaçı Laborant (Zaqatala şəhəri)
Son tarix 29 avq 2022 - [email protected]
İlkin vəzifələri:
- Kimyəvi təhlilləri həyata keçirmək və onların nəticələrini hazırlamaq;
- Təhlilin dəqiq və düzgün şəkildə aparılmasına görə məsuliyyət daşımaq;
Əsas vəzifələr:
- Laboratoriya işinin xüsusiyyətlərini və avadanlıqlar ilə bağlı təlimatları bilmək;
- Testlərin etibarlı, obyektiv və düzgün şəkildə həyata keçirilməsini, bütün sənədlərin vaxtında qeydiyyatdan keçməsini təmin etmək;
- Təhlillərin nəticələrinə dair hesabatları vaxtlı-vaxtında təqdim etmək;
- Cihazları və otağı zəruri iş şəraitində təmiz saxlamaq;
- Lazım olduğu təqdirdə kimyəvi məhsulları hazırlamaq
- Yeni test texnikaları ilə tanış olmaq və onları tətbiq etmək;
- Texniki və yanğın təhlükəsizliyi tədbirlərini tanımaq və onlara ciddi şəkildə əməl etmək;
- Laboratoriya Menecerinin təlimatlarına və daxili əmək qaydalarına əməl etmək;
Tələblər:
- Kimya və ya əlaqəli sahələr üzrə Bakalavr dərəcəsi
- Azərbaycan və rus dillərində sərbəst bilməli. İngilis dili biliyi arzuolunandır.
- Microsoft Suite proqramı üzrə yaxşı kompüter bilikləri
İş yeri Zaqatala şəhərində olacaq.
VAKANSİYA 11
Green Cleaning MMC
Anbardar köməkçisi
Son tarix 28 avq 2022 - [email protected]
Vəzifə öhdəlikləri:
- Malların qəbulu və ixracını təmin etmək
- Anbarda olan malların növlərinə görə səliqə ilə yığılmasını təşkil etmək
- Yükləmə, boşaltma və anbar daxilində yüklərin yerləşdirilməsi işinin icrasını təmin etmək
- Anbarda tapşırıqları əsasında funksiyaları icra etmək
- Anbarların olan malların təhlükəsizliyindən cavabdeh olmaq
- Anbarda olan mal-materialın təhlükəsizliyini və anbardan buraxılan və anbara daxil olan mal-materialın giriş-çıxış sənədləri üzrə qeydiyyatını təmin etmək
- Rəhbərliyə görülmüş işlər barədə həftəlik və aylıq hesabatların təqdim edilməsi
Tələblər:
- 25-35 yaş (Bəy Namizədlər)
- MS Excel və MS Word proqramları ilə işləmək bacarığı
- Komandada işləmək bacarığ
- Yüksək kommunikasiya bacarıqlar
- Dəqiq, aktiv, çevik və işinə qarşı məsuliyyətli olmalı
- İşgüzar və hədəf yönlü, problemləri həll etmə bacarığı olan bəy namizədlər
İş rejimi: 14:00-22:00
İstirahət: Həftə ərzində 1 gün
Əmək haqqı: 350-500 Azn
Müraciət etmək üçün CV nümunələrinizi mail ünvanına vəya +994 (50) 444 -74-47 nömrəsinin whatsapp bölməsinə göndərməyiniz və xahiş olunur.
VAKANSİYA 12
Universal Group of Companies
Əməliyyatlar üzrə mütəxəssis (Neft və Qaz sektoru üzrə)
Son tarix 29 avq 2022 - [email protected]
Qeyd: Neft və Qaz sektorunda işləyən işçilərə və xüsusilə BP şirkətinin MRO tenderlərində iştirak etmiş namizədlərə üstünlük veriləcək.
- Şirkətə daxil olan e-mail və müştəri müraciətlərinin təhlil edilib müvafiq şəkildə cavablandırılması;
- Müştəri tələblərinə uyğun məhsul təklif edilməsi, məhsul barəsində tövsiyyələr verilməsi və təkliflər məktubunun hazırlanması;
- Yeni məhsullar və kompaniyalar haqqında müştərilərə məlumat verilməsi;
- Müştərilərdən gələn sorğuların müəyyən edilməsi (anbar, daxili bazar və ya xarici bazar);
- Müştəri tələbinə görə sifariş edilən malların müşaiyət edici sənədlərlə təmin edilməsi (sertifikatlar, texniki məlumatlar və s.);
- Təkliflərin müştərilərə göndərilməsi və nəticənin izlənməsi;
- Müştərilər tərəfindən təklif və iradların qeydiyyatı və menecerə ötürülməsinin təmin edilməsi;
- Müştərilərin suallarının cavablandırılması;
- Bütün müqavilələrin qeydə alınması;
- Aylıq satış analizlərinin aparılması, hesablanması və bu barədə şöbə müdirinə məlumat verilməsi.
- Satınalma Siyasətin və strategiyasının hazırlanması və yenilənmələrində iştirak edilməsi;
- Tədarükçülərə Tender Paketləri/ sənədlərinin verilməsi və müəyyən edilmiş müddətlərə cavab vermək üçün izlənilməsi;
- Təkliflərin tələblərə uyğun olaraq toplanması və qiymətləndirilməsi;
- Tədarükçülərin və bazarların təhlilinin aparılması;
- Satınalmaların düzgün işlənməsini təmin etmək üçün digər əlaqəli funksiyalarla (Satış, Maliyyə, Logistika, Anbar) yaxından işlənilməsi;
- Proqram təminatında (One ERP) satınalma əməliyyatlarının təkmilləşdirilməsində fəal iştirak ediməsi;
- Müdriyyət tərəfindən verilən digər satınalma işlərinə rəhbərlik edilməsi;
- Məhsulların vaxtında çatdırılmasının və keyfiyyətinin qənaətbəxş olmasının təmin edilməsi;
- Həvalə olunan sorğuya əsasən tədarükçünün araşdırılması, qiymətləndirilməsi və seçilməsi proseslərinin edilməsi, alınan təkliflərin təhlilinin aparılması, ən yaxşı, uyğun və optimal təklifləri təsdiq üçün Satınalma Direktoruna göndərilməsi;
- Alış üçün daxili PO-un hazırlanması, imza və möhür üçün tədarükçüyə göndərilməsi;
- Qaimə-fakturanı və invoysun tələb edilməsi, imzalanmış sənədlərin ödəniş üçün Maliyyə Departamentinə göndərilməsi;
- Ödəniş tapşırığını aldıqdan sonra, satınalmanın davam etdirilməsi, nəqliyyat məsələləri üçün tədarükçü və logistika mütəxəssisinə bildiriş göndərilməsi;
- Sorğu icra olunduqdan sonra, tədarükçünün qiymətləndirilməsinin aparılması.
Maraqlanan namizədlər öz CV-lərini elektron ünvanına göndərə bilərlər.
VAKANSİYA 13
Ferrum Capital
Hesabatlılıq üzrə kiçik analitik
Son tarix 29 avq 2022 - [email protected]
Hansı özəlliklərə malik olmalıdır?
- 21 - 28 yaş;
- Maliyyə sahəsində təcrübə (üstünlükdür);
- İqtisadi sahədə ali təhsil (maliyyə və audit sahəsi arzuolunandır);
- Analitik qabiliyyət;
- Excel və mühasibatlıq proqramları üzrə biliklər.
Hesabatlılıq üzrə kiçik analitik nə iş görür?
- Maliyyə hesabatlarının hazırlanması, analiz edilməsi;
- Hesabatların təhvil verilməsi;
- Rəhbərlik tərəfindən verilən digər tapşırıqların yerinə yetirilməsi.
Əlavə məlumat:
- 5 günlük iş qrafiki: 09:00 - 18:00;
- Əmək haqqı: 300 AZN.
Zəhmət olmasa CV-nizi mövzu hissəsində “Hesabatlılıq üzrə kiçik analitik” qeyd etməklə e-mail ünvanına göndərəsiniz. İşə qəbul prosesinin növbəti mərhələsi üçün yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaq.
VAKANSİYA 14
MediClub
Həkim-stomatoloq
Son tarix 29 avq 2022 - [email protected]
Əmək funksiyası:
- Tutduğu vəzifənin profilinə uyğun olaraq diş, ağız boşluğu və üz-çənə nahiyəsi xəstəliklərinin və zədələnmələrinin diaqnostikası və müalicəsi üzrə işləri aparır;
- Böyüklər və uşaqlar arasında ağız boşluğunun profilaktikası və sağlamlaşdırılması üzrə işləri yerinə yetirir.
Bilməlidir:
- Diş, ağız boşluğu və üz-çənə nahiyəsi xəstəliklərinin və zədələnmələrinin diaqnostikası və müalicəsinin müasir metodlarını;
- Stomatologiyada tətbiq olunan müasir aparatları, alət və materialları;
- Stomatoloji yardımın təşkilinin əsaslarını və s.
Vəzifəyə qoyulan tələblər:
- Ali təhsil;
- Sahəsi üzrə tibbi fəaliyyətlə məşğul olmaq üçün sertifikasiya şəhadətnaməsi;
- Dil bilikləri : Azərbaycan dili, Rus dili və İngilis dili;
- İxtisas üzrə azı 3 il iş təcrübəsi.
İş şəraiti:
- AR Əmək Məcəlləsinə əsasən sənədləşmə ;
- Növbəli iş rejimi ;
- Əmək haqqı namizədin bilik və bacarıqlarına müvafiq olaraq razılaşma əsasında təyin edilir.
Qeyd olunmuş tələblərə cavab verən namizədlər, mövzu hissəsində iddia edilən vəzifənin adını qeyd etməklə, CV- lərini elektron ünvanına göndərmələri xahiş olunur.
VAKANSİYA 15
Performance Center Co
Satış üzrə kiçik inzibatçı
Son tarix 28 avq 2022 - [email protected]
İş haqqında məlumat:
- Avtomobil radarları ilə bağlı dövlət qurumlarının məktublarını cavablandırmaq;
- Şirkətin satış bazasını, satış müqavilələrini tənzimləmək;
- Şirkətə alınan yeni avtomobillərin qeydiyyatı;
- Rəhbərliyin verdiyi tapşırıqları dəqiq və vaxtında yerinə yetirməli;
- Həftədə 5 iş günü, istirahət günü – 2 gün. İş saatı 09:00-18:00
- Əmək haqqı: 450-500 AZN
Tələblər:
- Ali təhsil
- Cins: Qadın
- Yaş: 21-30
- Dil bilikləri: Azərbaycan dili səlist, rus və ingilis dilləri orta səviyyədə
- Kompüter və ofis texnikasından istifadə etmə bacarığı
- Kollektivdə mehriban, intizamlı və işinə qarşı məsuliyyətli olmaq
Qeyd olunan tələblərə cavab verən namizədlərdən öz şəkilli CV-lərini məktubun mövzu hissəsində “Satış üzrə kiçik inzibatçı” qeyd etməklə elektron ünvanına göndərmələri xahiş olunur. Yalnız yuxarıdakı tələblərə cavab verən namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.
VAKANSİYA 16
Superfon
Maliyyə monitorinqi üzrə kiçik mütəxəssis (Gəncə)
Son tarix 29 avq 2022 - [email protected]
Vəzifə öhdəlikləri:
- Filialların borc portfelini hesabatlar əsasında təhlil etmək və şübhəli halları aşkar etmək;
- Filiallarda verilmiş debitor borcları monitorinq etmək və monitorinq olunan borcların keyfiyyətini qiymətləndirmək;
- Monitorinq zamanı müəyyən olunan potensial risk və nöqsanlar barədə rəhbərliyə məlumat vermək və zəruri hallarda şirkətin daxili qaydalarında, prosedurlarında dəyişikliklərin edilməsi üzrə tövsiyələr vermək;
- Filiallarda keçirilmiş monitorinqin nəticələri üzrə hesabatlar hazırlamaq və rəhbərliyə təqdim etmək.
- Ehtiyac yarandığı halda mövcud müştərilərin növbədən kənar monitorinqini keçirmək;
Tələblər:
- İqtisadi, maliyyə, riyazi və digər analitik ixtisaslar üzrə ali təhsil;
- Analitik təhlil və riyazi hesablamalar apara bilməyi bacarmalıdır;
- MS Office proqramlarını (xüsusi ilə də MS Excel) normal səviyyədə bilməlidir
- Dəqiq, diqqətcil və məsuliyyətli olmalıdır;
- İşgüzar ünsiyyət və danışıqlar aparılmasını bacarmalıdır.
- Şəxsi avtomobilin olması vacibdir.
Təminatlar:
- Nahar ilə təmin edilmə;
- Əmək bazarına uyğun rəqabətli əmək haqqı;
- Korporativ mobil nömrə;
- Əmək haqqı bazar rəqabətlilidir və müsahibə əsasında müəyyənləşdiriləcəkdir.
Müraciət qaydaları:
- CV-nizi elektron poçt ünvanına mövzu hissəsində vəzifə adını “ Maliyyə monitorinqi üzrə kiçik mütəxəssi (Gəncə)” yazıb göndərməklə müraciət edə bilərsiniz. Yalnız vakansiyanın tələblərini qarşılayan namizədlər iş müsahibəsinə dəvət olunacaqlar.
- Son müraciət tarixi 28.08.2022
VAKANSİYA 17
Papa John’s Azərbaycan
Marketinq meneceri
Son tarix 29 avq 2022 - [email protected]
Tələblər:
- Marketing sahəsində 5 il iş təcrübəsi
- Fundamental Marketinq və Digital marketing üzrə bilikləri
- Azərbaycan, Rus və İnglis dilində sərbəst danışıq mutləqdir.
- Ali təhsil mütləqdir
- Yüksək idarəcilik və təşkilatcılıq bacariqları
Öhdəliklər:
Marketinq planlaşdırılması və hesabatlar
- Şirkətin marketing siyasətinin planlaşdırılması
- Reklam və tanıtım ehtiyaclarının təyin edilməsi
- Ötən dövr üzrə marketing fəaliyyətinin nəticələrini nəzərə alaraq, illik marketing-təqvimi hazırlanması
- Bazar araşdırılmaları, rəqiblərin qiymətləndirilməsi və lazımi analizlərin aparılması.
- İaşə sahəsində bazarın qiymətlərin, çeşidin, carı təkliflərin öyrənilməsi və lazımi analizlərin aparılması
- Büdcələmə
Kampaniyalar və dizayn
- Aylıq promoaksiyalarını və təkliflərini hazırlanması
- Qrafik dizayn içlərinin nəzarəti
- Marketinq fəaliyyətinin nəticələrin və statistikasını tərtib etmək
- Nəticələrin təqdimatı üçün prezentasiyaların hazırlanması
Françayzinq hesabatları
- Papa John’s beynəlxalq ilə daimi danışıqların və məsləhətləşmələrin aparılması.
- Tələb olunan hesabatların hazırlanması və göndərilməsi (Satış üzrə hesabatlar, marketinq təqvim, satılan məhsullar üzrə hesabat və s.)
Digital Marketinq
- SMM üzrə biliklər (Instagram, Facebook, Twitter, YouTube və digər platformalar)
- SMM üzrə xidmət göstərən şirkətin işlərinə nəzarət
- SMM aylıq konktetin təstiqlənməsi ( Instagram, Facebook)
- SEM (Google Ads)
- Targeting ( Facebook Business, Google remarketing)
- Analytika (Google Analytics)
- Email və SMS Marketing
- Sosial şəbəkələrdə və saytda carı aksiyalara dair bannerlərin və postların yerləşdirilməsinə nəzarət və sosial şəbəkələrdə aksiyaların keçirilməsinə dair büdjənin müəyyənləşdirilməsi, büdjə xərcləri hesabatının aparılması
- Online Sifariş saytınında yaranan problemlərin üzrə İT menecerə və işləyən beynalxalq şirkətlərə məlumat verilməsi və problemlərin həll ediməsinə nəzarət
- Online Sifariş saytınında dəyişiklik edilməsi və aksiyaların tərtibi (İT menecer ilə və işləyən beynalxalq şirkətlərlə birlikdə)
Offline marketinq və reklam daşıyıcıları
- Outdoor reklamlar (Metro, Bilbodlar, Liftlər, Avtobuslar və s)
- Bukletlərin paylanması üzrə planın tərtibi və nəzərəti
- Bütün reklam materiallarının vaxtında dizayn və çap olunmasına nəzarət və həmin reklam materialları ilə restoranların təchiz edilməsini təmin etmək.
- Restoran menyusuna nəzarət (yeniliklərin əlavə edilməsi, menyunun vəziyyətinə nəzarət, restoranların yeni menyularla vaxtında təşhiz edilməsi).
Partnyorluq , tətbirlər və sponsorluq
- Potensial partyorların tapılması
- Partyonlar ilə birlikdə aksiyaların hazırlanması
- Lazım olan prezentasiyaların və dizaynların hazırlanması
- Büdcənin tərtibi
- Sponsorluq və tətbirlər üçün hesabatların və budcəsinin hazırlanması
- Tətbirlər üçün lazım olan reklamın hazırlanması və tətbir vaxtı nəzarət
Müştəri xidmətləri
- Online sorğu platformanın tərtibi
- Müştərilər tərəfindən olan şikayətlərə ciddi nəzarət (sosial şəbəkələrdə, telefonla zənglər, anket-sualçıda olan şikayətlər)
- Müştərinin şikayətinə dərhal reaksiya vermək və rəhbərliyə həmin şikayət barədə məlumat vermək.
İş Şərtləri:
- 6 günlük iş günü
- Rabitə xərclərinin şirkət tərəfdən ödənilir.
- İş yeri şəhərin mərkəzində yerləşir
- İşə qəbul tam rəsmi əmək qanunvericiliyinə uyğun olaraq həyata kecirilir
Qeyd olunan tələblərə cavab verən namizədlər öz ərizə formalarını (CV) “Marketing Manager” mövzusu altında elekton ünvanına göndərə bilərlər.
VAKANSİYA 18
Urban City Construction LLC
Cost Controller
Son tarix 29 avq 2022 -[email protected]
We are looking for a highly experienced cost controller of Civil Construction projects (Not-oil & Gas)
Responsibilities:
- Preparing monthly financial and Cost reports
- Invoicing to Client with backup documentation, maintaining registers, preparing cost reports & close-out packages
- Variation Control
- Evaluation of Tender submissions
- Cost based Bid comparison
- Visiting project sites to observe workflows
- Knowledge about Construction and Fit out works
- Control all Markup files by AutoCAD and sometimes on the construction site
- Check and track clients IPC’s
- Knowledge construction prices especially fit out and MEP
- Verify the compliance of invoices with the terms of the contract
- Assisting the evaluation team during contract evaluation;
Requirements:
- Minimum 5 years’ experience on construction projects
- Excellent knowledge of Excel is a must
- Great attention to detail / analysis
- Excellent communication and negotiation abilities
- Well-organized, reliable, and Initiative
- Good working knowledge of English
Candidates are required to submit their CV and expected salary to e-mail.
Please indicate the name of the position you are applying for in the subject line of the application email, otherwise the candidacy will not be considered in the review process of the applications collected.
Only shortlisted candidates will be invited to the further stages of the recruitment process.
VAKANSİYA 19
Company
Kassir-Operator
Son tarix 29 avq 2022 -
Tələbələr üçün fürsət!
Nərimanov metrosu yaxınlığında yerləşən Sağlamlıq Mərkəzi üçün Kassir-Operator axtarılır.
Gündəlik 6 saat iş rejimi, 1 gün tətil.
İş vaxtı 07:00-13:00.
Əmək haqqı: 300 AZN.
Əlaqə nömrəsi (wp) : 0502476697
VAKANSİYA 20
PIM Group
Telemarketinq üzrə kiçik mütəxəssis
Son tarix 29 avq 2022 - [email protected]
Son tarix: 29 Avqust 2022
Hansı özəlliklərə malik olmalıdır?
- Ali təhsil;
- 21-29 yaş aralığında gənclər;
- Əla səviyyədə azərbaycan dili (rus dili üstünlükdür);
- Komanda ilə işləməyi bacarmaq, işinə həvəsli və özünü təkmilləşdirməyə meyilli olmaq;
- Ünsiyyət və inandırma bacarığının olması;
- Analitik düşünmək, diqqətli olmaq, təşəbbüs göstərməkdən qorxmamaq;
- Hədəf yönümlü olmaq;
- Düzgün səs tonuna və düzgün diksiyaya malik olmaq;
- Satış sahəsi üzrə karyera qurmağı planlamaq.
Telemarketinq üzrə kiçik mütəxəssis nə iş görür?
- Bazadakı müştərilərə qeyd edilmiş gün və saatlarda zənglər etmək;
- Qoyulmuş satış hədəfləri çərçivəsində şirkətin mövcud məhsul və xidmətlərinin satışını həyata keçirmək, müştəri ehtiyaclarını müəyyənləşdirmək;
- Müştərinin tələb və ehtiyaclarının komanda daxilində digər bölmələrə ötürülməsini təmin etmək və yeni təkliflər yaratmaq;
- Yerinə yetirilmiş işlər barəsində hesabatların hazırlanması və satış hədəflərinin həyata keçirilməsi.
Əlavə məlumat:
- İş qrafiki: Həftə içi 09:00-18:00; Şənbə saat 3-ə qədər
Zəhmət olmasa CV-nizi mövzu hissəsində “Telemarketinq üzrə kiçik mütəxəssis” qeyd etməklə e-mail ünvanına göndərəsiniz. İşə qəbul prosesinin növbəti mərhələsi üçün yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaq.
VAKANSİYA 21
Logist LLC
Kiçik Mühasib
Son tarix 29 avq 2022 - [email protected]
Vəzifələr:
- Müştərilərlə yeni müqaviləni bağlamaq, tam kommunikasiyanı aparmaq;
- E-Taxes.gov.az portalında işləmək bacarığı (Qaimə Faktura/ ŞHV və s);
- Daxili Satış Hesabatlarını müştərilərə təqdim etmək;
- Müştərilərlə kommunikasiyanı təmin etmək;
- 1C programında muhasibatlığ modulu üzrə bacarığı;
- Bank və ŞHV üzrə olan ödənişlərin 1C sistemə işlənilməsi;
- Sahibkarlıq Fəaliyyəti ilə məşğul olan Fiziki Şəxslərin Hesabatlarını Təqdim etmək (DSMF, Sadələşmiş Vergi Bəyannamə, Gəlir Vergi Bəyannaməsi və s.);
Namizədə tələblər:
- Office proqramlarından sərbəst istifadə etmək
- 1C programını bilmək
- Dəqiq, nizam-intizamlı və məsuliyyətli olmaq
- Kollektivlə işləmə bacarığı
- Operativ, gördüyü işə cavabdehlik
- Rus dili biliyi
İş qrafiki həftə içi 09:00 – 18:00, istirahət günü – şənbə, bazar AR qanunvericiliyinə əsasən sənədləşmə
Telefon danışıq haqqının verilməsi
Əmək haqqı müsahibəyə əsasən təyin olunur.
VAKANSİYA 22
Papa John’s Azərbaycan
Marketinq meneceri
Son tarix 29 avq 2022 - [email protected]
Tələblər:
- Marketing sahəsində 5 il iş təcrübəsi
- Fundamental Marketinq və Digital marketing üzrə bilikləri
- Azərbaycan, Rus və İnglis dilində sərbəst danışıq mutləqdir.
- Ali təhsil mütləqdir
- Yüksək idarəcilik və təşkilatcılıq bacariqları
Öhdəliklər:
Marketinq planlaşdırılması və hesabatlar
- Şirkətin marketing siyasətinin planlaşdırılması
- Reklam və tanıtım ehtiyaclarının təyin edilməsi
- Ötən dövr üzrə marketing fəaliyyətinin nəticələrini nəzərə alaraq, illik marketing-təqvimi hazırlanması
- Bazar araşdırılmaları, rəqiblərin qiymətləndirilməsi və lazımi analizlərin aparılması.
- İaşə sahəsində bazarın qiymətlərin, çeşidin, carı təkliflərin öyrənilməsi və lazımi analizlərin aparılması
- Büdcələmə
Kampaniyalar və dizayn
- Aylıq promoaksiyalarını və təkliflərini hazırlanması
- Qrafik dizayn içlərinin nəzarəti
- Marketinq fəaliyyətinin nəticələrin və statistikasını tərtib etmək
- Nəticələrin təqdimatı üçün prezentasiyaların hazırlanması
Françayzinq hesabatları
- Papa John’s beynəlxalq ilə daimi danışıqların və məsləhətləşmələrin aparılması.
- Tələb olunan hesabatların hazırlanması və göndərilməsi (Satış üzrə hesabatlar, marketinq təqvim, satılan məhsullar üzrə hesabat və s.)
Digital Marketinq
- SMM üzrə biliklər (Instagram, Facebook, Twitter, YouTube və digər platformalar)
- SMM üzrə xidmət göstərən şirkətin işlərinə nəzarət
- SMM aylıq konktetin təstiqlənməsi ( Instagram, Facebook)
- SEM (Google Ads)
- Targeting ( Facebook Business, Google remarketing)
- Analytika (Google Analytics)
- Email və SMS Marketing
- Sosial şəbəkələrdə və saytda carı aksiyalara dair bannerlərin və postların yerləşdirilməsinə nəzarət və sosial şəbəkələrdə aksiyaların keçirilməsinə dair büdjənin müəyyənləşdirilməsi, büdjə xərcləri hesabatının aparılması
- Online Sifariş saytınında yaranan problemlərin üzrə İT menecerə və işləyən beynalxalq şirkətlərə məlumat verilməsi və problemlərin həll ediməsinə nəzarət
- Online Sifariş saytınında dəyişiklik edilməsi və aksiyaların tərtibi (İT menecer ilə və işləyən beynalxalq şirkətlərlə birlikdə)
Offline marketinq və reklam daşıyıcıları
- Outdoor reklamlar (Metro, Bilbodlar, Liftlər, Avtobuslar və s)
- Bukletlərin paylanması üzrə planın tərtibi və nəzərəti
- Bütün reklam materiallarının vaxtında dizayn və çap olunmasına nəzarət və həmin reklam materialları ilə restoranların təchiz edilməsini təmin etmək.
- Restoran menyusuna nəzarət (yeniliklərin əlavə edilməsi, menyunun vəziyyətinə nəzarət, restoranların yeni menyularla vaxtında təşhiz edilməsi).
Partnyorluq , tətbirlər və sponsorluq
- Potensial partyorların tapılması
- Partyonlar ilə birlikdə aksiyaların hazırlanması
- Lazım olan prezentasiyaların və dizaynların hazırlanması
- Büdcənin tərtibi
- Sponsorluq və tətbirlər üçün hesabatların və budcəsinin hazırlanması
- Tətbirlər üçün lazım olan reklamın hazırlanması və tətbir vaxtı nəzarət
Müştəri xidmətləri
- Online sorğu platformanın tərtibi
- Müştərilər tərəfindən olan şikayətlərə ciddi nəzarət (sosial şəbəkələrdə, telefonla zənglər, anket-sualçıda olan şikayətlər)
- Müştərinin şikayətinə dərhal reaksiya vermək və rəhbərliyə həmin şikayət barədə məlumat vermək.
İş Şərtləri:
- 6 günlük iş günü
- Rabitə xərclərinin şirkət tərəfdən ödənilir.
- İş yeri şəhərin mərkəzində yerləşir
- İşə qəbul tam rəsmi əmək qanunvericiliyinə uyğun olaraq həyata kecirilir
Qeyd olunan tələblərə cavab verən namizədlər öz ərizə formalarını (CV) “Marketing Manager” mövzusu altında elekton ünvanına göndərə bilərlər.
VAKANSIYA 23
Buta Agro
Mühasib
Son tarix 29 avq 2022 - [email protected]
Vəzifə haqqında məlumat:
Maliyyə intizamının yerinə yetirilməsində və ehtiyatlardan səmərəli istifadəyə yönəlmiş tədbirlərin işlənib hazırlanmasında və həyata keçirilməsi, mühasibat hesabının müxtəlif sahələri üzrə əməliyyatları (əsas vəsaitlərin, əmtəə-maddi qiymətlilərin, istehsala çəkilən xərclərin, məhsulun satılmasının, təsərrüfat-maliyyə fəaliyyətinin nəticələrinin hesabının aparılması, sifarişçilərin-tədarükçülərin hesabı, eləcə də göstərilən xidmətlərə və s. hesabı) yerinə yetirir. Maliyyə intizamının yerinə yetirilməsində və ehtiyatlardan səmərəli istifadəyə yönəlmiş tədbirlərin işlənib hazırlanmasında və həyata keçirilməsində iştirak edir.
Vəzifə öhdəliyi:
- Mal-material, əsas vəsaitlərin hərəkətinə nəzarət edir, qayimələri, aktları tərtib edir;
- İşçilərin əmək haqlarını və digər ödənişlərini hesablayır;
- Ezamiyyət hesabatlarının proqrama işlənilməsi və yoxlanılması;
- Mal-material, əsas vəsaitlərin hərəkətinə dair məlumatların mühasibat proqramı bazasına əlavə edilməsi;
- Bank, xəzinə üzrə məlumatların mühasibatlıq proqramına işləyir;
- Təşkilatlara vergi hesab-fakturalarını yazır və təqdim edir;
- Mühasibat hesabının müxtəlif sahələri üzrə əməliyyatları (əsas vəsaitlərin, əmtəə-maddi qiymətlilərin, istehsala çəkilən xərclərin, məhsulun satılmasının, təsərrüfat-maliyyə fəaliyyətinin nəticələrinin hesabının aparılması, sifarişçilərin-tədarükçülərin hesabı, eləcə də göstərilən xidmətlərə və s. hesabı) yerinə yetirir;
- Digər təşkilatlardan daxil olmuş sənədlərin yoxlayır, müvafiq hesablar planına işləyir;
- İlkin sənədlərin hesab sahələrinə uyğun qəbulunu və nəzarətini həyata keçirir;
- Pul vəsaitlərinin, əmtəə-maddi qiymətlilərinin hərəkəti ilə bağlı əməliyyatları mühasibat hesabında əks etdirir;
- Məhsulun (işin, xidmətin) maya dəyəri və hesabat kalkulyasiyasını tərtib edir;
- Hesabat tərtib etmək üçün uçotun müvafiq sahələri üzrə məlumat hazırlayır,
- mühasibat sənədlərinin saxlanılmasına nəzarət edir.
Tələblər:
- Ali təhsil (İqtisadiyyat, Mühasibat uçotu, Maliyyə )
- ACCA (Mühasibat uçotu) sertifikatı
- Elektron Portalda və Vergi Məcəlləsi, Əmək məcəlləsi ilə işləmək bacarığı
- Dil biliyi: Azərbaycan dili və Rus dili (mütləq), İngilis dili (arzu olunan)
- Sahə üzrə 3 il iş təcrübəsi
- Analitik düşünmə və problemləri həll etmə bacarığı;
- Şifahi və yazılı yüksək nitq(natiqlik) qabiliyyəti;
- AR-nın Əmək məcəlləsini və qanunvericilikdəki dəyişiklikləri
- Azərbaycan və rus dili yüksək, ingilis dili orta səviyyədə olmalı;
- MS Office kompüter proqramlarından sərbəst istifadə etmək bacarığı;
- Məntiqi analiz qabiliyyəti yüksək olmalı;
- Dürüst və vicdanlı olmalı;
İşə qəbulun təşkili prosesi:
- 1-ci mərhələdə İQ test olunacaq. Test nəticələri 70%-in üstü olan namizədlər növbəti mərhələyə keçəcək.
- 2-ci mərhələdə Baş mühasib ilə görüşüləcək.
- 3-cü mərhələdə müəssisə rəhbəri ilə görüş həyata keçirilib, işə qəbul prosesi başladılacaq.
Təminatlar:
- Əmək haqqı: 1200 AZN
- İş qrafiki: Həftə içi 5 gün 09:00-18:00. İstirahət günləri (şənbə və bazar)
- Korporativ nömrə müəssisə tərəfindən qarşılanır
- Peşəkar komanda ilə əmək fəaliyyəti və beynəlxalq təcrübəyə yiyələnmək.
- Ünvan: Bakı şəhəri, Nəsimi rayonu
Vakansiyaya uyğun namizədlər CV-lərini “Mühasib” başlığı ilə e-mail ünvanına göndərə bilər.
Əlaqədar şəxs: Səidə Ağayeva WhatsApp 050-268-45-95