VAKANSİYA 1
Consulting Company
Payroll Specialist
Yüksək maaşla işçilər yığır: əmək haqqı 1000-1500-2000-3000 manat - 6 VAKANSİYA
Son tarix 16 iyl 2022 - [email protected]
Experience & Qualifications:
- Higher education in Accounting, Audit, Finance, Economics
- 5+ years of relevant experience in payroll accounting and relevant taxes calculation, including for foreigners and external contractors and for different types of income
- Strong knowledge of Azerbaijani Labor code and Tax code
- Experience with tax inspectorate collaboration
- English at upper-intermediate level at least
- Work experience in 1С (both ZUP and Holding) or another, Excel – professional user, ORACLE user experience is an advantage
- Excellent communication skills both written and verbal
- Good interpersonal skills and ability to develop strong partnership with stakeholders
- Ability to work under pressure and extended hours
- Readiness for additional scope, including outside of payroll
Hard skills:
- Experience in multinational companies/Big4 more than 4-5 years
- Experience with complex payroll calculations
- IFRS or US GAAP reporting
- Fluency in English/Azerbaijani/Russian
- Work experience in 1C/Oracle/SAP
Soft skills:
- Multitasking
- Communication skills
- Stress resistance
VAKANSİYA 2
TE-BA MMC
Satış meneceri
Son tarix 17 iyl 2022
İşin təsviri:
- Ərazi: Bakı
- Əmək haqqı: 300-1000
- İş rejimi: 6 gün (Saat 09:00-17:00)
- Müqavilə: Əmək müqaviləsi və tam rəsmi qeydiyyat
İş haqqında məlumat:
- Bazar araşdırması, analiz və tələbat sayəsində müştəri bazasının formalaşdırılmasında iştirak etmək
- Mağaza sahibləri ilə görüşmələr,təqdimatların keçirilməsi .
- İş ofisdaxili deyil, müxtəlif ərazilərdə mağazalarla görüşərək əməkdaşlığa cəlb etmək lazımdır.
- Satış planlarının yerinə yetirilməsi
- Kollektivdə mehriban və məhsuliyyətli olmaq, komanda işi nümayiş etdirmə
- Şirkət tərəfindən korporativ nömrə verilir.
Namizədə tələblər:
- Təcrübə : 1ildən - 3 ilədək
- Cinsi: Xanım namizədlər
- Yaş: 20 - 35
- Təhsil: Ali təhsil
- Azərbaycan dilində səlis nitq, rus dili biliyi üstünlükdür.
- Sahə üzrə (satış və reklam) yüksək səviyyədə təcrübə
- Dəqiq intizamlı və işinə qarşı məsuliyyət
- Komandada işləmək bacarığı
- Fikrini dəqiq və özünə əminliklə təqdim etmə bacarığı
- Aktiv, çevik, təşəbbüskar və ünsiyyət tərzi ilə inandırma bacarığı.
- Səliqəli və xoş görünüş, nəzakətli danışıq, səlis və axıcı nitq.
Qeyd: Satış menecerliyi sahəsində təcrübə mütləqdir!
Tələbələr müraciət etməsin.
İşə qəbul prosesinin növbəti mərhələsi üçün yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaq CV-lər mütləq şəkilli olmalıdır.
Vakansiya ilə maraqlanan namizədlərdən şəkilli CV -lərini e-mail ünvanına göndərmələri xahiş olunur. Məktubun mövzu hissəsində mütləq “Satış meneceri” qeyd edilməlidir.
Əlaqə nömrəsi: 0512332454
VAKANSİYA 3
STP - AH MMC
Satınalma şöbəsinə mütəxəssis
Son tarix 17 iyl 2022 - [email protected]
Bizim üçün ideal namizəd:
- Ali texniki təhsil;
- Müvafiq sahədə 2 - 3 il iş təcrübəsi;
- Microsoft Office proqramlarını bilməli;
- Azərbaycan rus və ingilis dillərini bilməli;
- Yüksək ünsiyyət və davranış keyfiyyətlərinə malik olmalı;
- İşgüzar və məsuliyyətli olmalı;
- İşdə dəqiqlik və detallara fikir vermə qabiliyyəti olmalı;
Hansı işləri görəcəksiniz:
- Təchizat ehtiyaclarını proqnozlaşdırılması, proqnozlaşdırılan satınalma ilə işin icrası zamanı meydana çıxan fərqlərin araşdırılması və aradan qaldırılması;
- Tələb olunan məhsul/xidmət üzrə bazar araşdırmasının aparılması və analiz edilməsi;
- Tədarükçü şirkətlərlə danışıqlar və yazışmaların həyata keçirilməsi;
- Tədarükçü şirkətlərin fəaliyyətlərinin analizinin aparılması;
- Tədarükçü şirkətlərdən qiymət təkliflərinin alınması, təkliflərin müqayisəli təhlilinin aparılması və optimal təklifin rəhbərliyə təqdim edilməsi;
- Etibarlı tədarükçülər bazasının yaradılması və idarə edilməsi və yenilənməsi ;
- Satınalma prosesinin prosedurlara uyğun formada həyata keçirilməsi;
- Risklərin minimallaşdırması məqsədi ilə müqavilə şərtlərinin analizinin aparılması;
- Şirkətdaxili xərclərin azaldılma siyasətinin həyata keçirilməsi;
- Strukturlardan gələn satınalma və ya təchizat tələblərini nəzərdən keçirilməsi, satınalma sifarişlərinin hazırlanması və müəssisənin müəyyən etdiyi siyasət və şərtlərə müvafiq icra edilməsi;
- Qüsurlu və ya qəbul edilməsi mümkün olmayan yeni malların, xammalın və ya xidmətlərin təchizatçılar ilə müzakirə edilməsi və problemin aradan qaldırılması üçün islahedici və qabaqlayıcı tədbirlərin görülməsi;
- Sənədləşmə işlərinin (təkliflərin yığılması və qiymət cədvəllərinin hazırlanması) həyata keçirilməsi.
- Tapşırıqların müəyyən edilmiş müddətlərdə görülməsi və s.
Əlavə məlumatlar:
- Əmək haqqı razılaşma əsasında;
- Şirkət tərəfindən naharla, nəqliyyatla təmin edilmə;
- İş vaxtı: Bazar ertəsi - Cümə, 08:00 – 17:00, 5 günlük iş həftəsi
- İş yeri Sumqayıt şəhəri, Kimyaçılar qəsəbəsində yerləşir.
Göstərilən tələblərə cavab verən namizədlərdən CV-lərini mövzu yerinə “Satınalma üzrə mütəxssis” yazaraq göndərmələri xahiş olunur.
VAKANSİYA 4
Zeta Group
Xərclər üzrə Nəzarətçi (Cost Controller)
Son tarix 17 iyl 2022 - [email protected]
Namizədə tələblər:
- Yaş: 20-40
- Təhsil: Ali olması üstünlükdür.
- İş təcrübəsi: minimum 1 il iş təcrübəsi. (anbar-istehsal sahəsində olması üstünlükdür)
- Dil bilikləri: Azərbaycan (əla), Rus və inglis dili bilikləri üstünlükdür
- Kompyuter bilikləri: MS Excel (əla), 1С (işləmə məntiqi barədə anlayışı olan)
Şəxsi keyfiyyətlər:
- Yüksək riyazi və məntiqi təfəkkür
- Analiz etmə bacarığı
- Dəqiqlik və diqqətlilik
- Komandada işləmə bacarığı
- Maliyyə hesabatçılıq qabiliyyəti
Əsas vəzifə öhdəlikləri:
- Yeməkxanın satışlarının sistemə daxil edilməsi (1C ERP Sistem)
- Xüsusi hazırlanmış cədvəldə aylıq xərclər üzrə hesabatın hazırlanması
- Mətbəx və bar nöqtələrində satılan mallarının gündəlik yoxlanışı
- Həmin satışların proqram vasitəsilə restoran üzrə silinməsi
- Yeməkxananın xərclər üzrə hesabatın gündəlik hazırlanması
- İstifadəyə yararsız malların yoxlanılması, aktlaşdırılması və sistemdən silinmə əməliyyatın yerinə yetirilməsi
- 1C ERP sistemində dövriyyənin yenilənməsinə nəzarət
- Anbardan işçi yeməkxanasına istifadə edilən malların sistemə daxil edilməsi
- Aylıq mətbəx və barların mal sayımında iştirak etmək və sayılmış malların sistemə daxil edilməsi
- Düzgün məhsul/xidmətlərin gözlənilən maya dəyəri ilə alındığından əmin olmaq üçün fakturaların təhlil edilməsi
- Şirkət tərəfindən çəkilmiş bütün xərclərin təsdiq olunmuş Büdcə ilə bərabər olmasını yoxlamaq
- Audit hesabatları da daxil olmaqla, Maliyyə şöbəsi tərəfindən verilmiş bütün aylıq maliyyə hesabatları, xərclər üzrə hesabat, büdcə və proqnozlaşdırma hesabatlarının düzgünlüyünə nəzarət etmək. Müntəzəm olaraq aylıq sınaq balansını gözdən keçirmək
- Məhsulun vahid dəyərinin təhlilinə nəzarət etmək və xərclərin azaldılması ilə bağlı olan sahələri müəyyənləşdirmək və məsləhət vermək.
İş şərtləri:
- İş vaxtı 09:00 - 18:00 (zərurət yarandıqda qeyri – iş vaxtı tapşırıqlar verilə bilər)
- İş günü 5/2 (şənbə və bazar günləri, dövlət bayramları və milli hüzn günü qeyri-iş günləridir)
- Şirkət tərəfindən korporativ nömrə və danışıq vaxtı verilir
- Əmək haqqı müsahibə əsasında təyin ediləcəkdir
Maraqlanan şəxslər öz CV formalarını göndərə bilər (məktubun mövzu bölməsində, vakansiyanın adını qeyd edin)
VAKANSİYA 5
Bizim Market
Kassir
Son tarix 17 iyl 2022 -
İş haqqında məlumat:
- Müştərilərə etiket qaydalarına uyğun yüksək keyfiyyətli xidmət göstərmək;
- Müştərilərdən nəğd ödənişləri qəbul etmək və pos-terminal vasitəsilə qeyri-nəğd ödənişləri həyata keçirmək;
- Günün yekun hesabatını aparmaq, təhvil veriləcək pulun mühafizəsini təmin etmək, pulu və POS-terminal çeklərini aidiyyatı üzrə təhvil vermək.
Namizədə olan tələblər:
- Dürüstlük, dəqiqlik və məsuliyyətlilik;
- Ünsiyyətcil, gülərüz və müştərilərlə xoş ünsiyyət qurmaq bacarığı;
- Riyazi bilik.
İş şəraiti:
- 6 günlük növbəli iş qrafiki;
- Şirkət hesabına nahar;
- Şirkət daxili təlim və inkişaf imkanları;
- Karyera yüksəlişi imkanı;
- Əmək haqqı 350 manat.
Vakansiya ilə maraqlanan namizədlər aşağıdakı link üzrə keçid ederək müraciət edə bilər.
VAKANSİYA 6
EY Baku office
Junior Consultant, Risk Management Group
Son tarix 08 iyl 2022 - Müraciət et
EY Baku Office announces a new vacancy of a Junior Consultant, Risk Management Group, Consulting Department.
Please refer to the link EY | Jobs and Careers (yello.co) and read detailed information about qualifications and experience required. All the interested candidates should submit their applications through the link by creating their personal profile beforehand.
Below we would like to highlight the key criteria for the potential candidates:
We are looking for candidates with strong quantitative and analytical skills. Specifically, we are looking for entry level position individuals with below stated characteristics and skills set:
- High level of motivation and drive to start a career in professional services
- Strong interest in economic and financial data analysis, applied statistics and machine learning and desire to develop and integrate quantitative skills within a required scope of designing and implementing business services
- Strong academic background (especially a degree in quantitative area such as in Quantitative Finance, Computational Finance, Computer Science, Statistics, (Applied) Mathematics, Physics, Engineering are preferred). Master’s degree in a quantitative area is a plus.
- Knowledge of statistics and probability theory
- Excellent written and verbal knowledge of Azerbaijani, English and Russian
- Familiar with Microsoft Office (Excel, Word, PowerPoint). Good knowledge of Excel is a strong advantage.
- Knowledge of programming languages such as R, Python or SQL is a strong advantage
- Ability to quickly adapt to new environment and work in different teams
- Strong presentation, communication and time management skills
- Strong analytical and problem-solving skills
- Experience in Risk management, Internal Controls or Compliance is a strong advantage
Apply now! Join us to build an exceptional experience for yourself, and a #BetterWorkingWorld for all!
The deadline for submission of applications is 7 July 2022.
VAKANSİYA 7
Kontakt Home
Satınalma üzrə aparıcı mütəxəssis
Son tarix 17 iyl 2022 -
Vəzifə öhdəlikləri:
- Satınalma prosesinin ən əlverişli şərtlərlə həyata keçirilməsi;
- Etibarlı satıcı və təchizatçılar bazasının yaradılması;
- Yüksək keyfiyyətli məhsulları ən uyğun qiymətə əldə etmək üçün şirkətdaxili idarəetmənin bütün üzvləri ilə sıx əməkdaşlığın təşkil edilməsi;
- Xarici iqtisadi əlaqələrin yaradılması, partnyorların cəlb olunması istiqamətində rəsmi danışıqların aparılması;
- Bazar üçün əhəmiyyət kəsb edən malların xarici ölkələrdəki istehsalçılarının araşdırılması;
- Satınalma zamanı yarana biləcək riskləri öncədən dəyərləndirilməsi;
- Satınalma hesabatlarının hazırlanması və analiz edilməsi;
- Etibarlı satıcı və təchizatçılar bazasının yaradılması.
Tələblər:
- Ali təhsil;
- Müvafiq sahə üzrə ən azı 3 il iş təcrübəsi;
- Mebel sahəsi üzrə təcrübə arzu olunandır;
- Səlis Azərbaycan dili, Rus və İngilis dilləri biliyi arzu olunandır;
- Microsoft Office proqramlarında yüksək səviyyədə çalışma bacarığı (Word, Excell, Outlook);
- Satınalma üzrə vacib olan hüquqi biliklər;
- Komanda ilə işləmək bacarığı;
- Məsuliyyətlilik, dürüstlük və ünsiyyət qurma bacarığı.
İş şəraiti:
- İş günləri: I-V günlər;
- İş saatı: 09:00-18:00;
- Rəqabət qabiliyyətli əmək haqqı.
Qeyd olunan tələblərə uyğun namizədlər aşağıdakı linkə daxil olaraq vakansiyaya müraciət edə bilərlər.
Müraciətlər vakansiyanın tələblərinə əsasən dəyərləndiriləcək və yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.
VAKANSİYA 8
Hajigabul Poultry Farm Company
Mühafizəçi (Bəy və Xanım)
Son tarix 17 iyl 2022 - [email protected]
Vəzifə öhdəlikləri:
- Daxili təhlükəsizlik qaydalarına əməl olunmasına nəzarət etmək
- Nəzarət-buraxılış sisteminin kontrolunun həyata keçirilməsi
- Giriş qapısının daim nəzarət altında saxlanılması
- Təhlükəsizliyin təmin olunması ilə əlaqədar göstərişləri qəbul etmək və zəruri halda aydınlaşdırmaq.
- Şirkət daxili nizam intizam qaydalarına əməl olunmasına nəzarət edilməsi
Namizədə tələblər:
- Səlis danışıq forması, fikiri aydın izah etmək qabiliyyəti
- Xoş və səliqəli görünüş
- Səbirli və Nəzakətli
- Məsulliyyət, düzgünlük, dəqiqlik kimi şəxsi keyfiyyətlərə malik olmalı
- Yaş həddi 22-35
İş şəraiti:
- 6 günlük iş rejimi
- Həftədə bir gün istirahət
- Nahar şirkət tərəfindən təmin edilir
- Hacıqabul və Şirvan şəhər mərkəzlərinə servis xidməti fəaliyyət göstərir
- Əmək haqqı müsahibə əsasında razılaşma yolu ilə müəyyən ediləcəkdir
VAKANSİYA 9
NBCO KredAqro
İT Mütəxəssis
Son tarix 17 iyl 2022 - [email protected]
Əsas vəzifə və öhdəliklər:
- Ümumi sistem və tətbiqi proqram vasitələrini (əməliyyat sistemləri, ofis proqramları və s.) qurmaq və düzgün işləməsinə nəzarət etmək;
- Baş ofis və filiallar arasında informasiya axını sisteminin düzgün qurulmasını təmin etmək;
- Baş ofis və filiallarda yerləşən texniki vasitələrin, şəbəkənin düzgün qurulmasını və xidmətə yararlığını təmin etmək;
- Zərurət yarandıqda "KredAqro" BOKT MMC-nin nəzdində olan informasiya texnologiyası ləvazimatlarının işə yararlığını təmin etməkdə, şəbəkə və internetə qoşulma ilə bağlı mərkəzi ofis və filiallarda olan problemləri aradan qaldırmaqla İT mühəndisinə yardım etmək;
- Korporativ Elektron poçt (e-mail) və Active Directory xidmətində yeni qeydiyyatların aparılması və daimi dəstəklənməsi;
- Baş ofis və filiallarda yerləşən texniki avadanlıqların vəziyyətini yoxlamaq və yaranmış hər hansı bir problemi həll etmək üçün bütün tədbirləri görmək;
- Müvəqqəti olaraq (20:00-00:00) Bank sistemində gün bağlama prosesini təmin etmək.
Tələb olunan keyfiyyətlər:
- Ali təhsil;
- Qeyd olunan vəzifə üzrə ən azı 1 (bir) il iş təcrübəsi;
- Yaxşı ünsiyyət və komanda ilə işləmək bacarığı;
- Məsuliyyət, düzgünlük, dəqiqlik və etibarlılıq kimi müsbət göstəricilərə sahib olmaq;
İş şəraiti:
- İş qrafiki: (Bazar ertəsi - Cümə);
- AR ƏM tələblərinə uyğun olaraq rəsmiləşdirilmə;
- Korporativ nömrə və iş görüşmələri zamanı avtomobil ilə təmin edilmə;
- Əmək haqqı: 500 azn gross;
- Müvafiq sahədə təcrübənizi bizim komandada zənginləşdirmə imkanı.
Vakansiya ilə maraqlanan şəxslərdən CV – lərini elektron ünvanına Subject/Mövzu hissəsində vəzifənin adını (İT Mütəxəssis) qeyd etməklə göndərmələri xahiş olunur.
VAKANSİYA 10
Company
Personal assistant
Son tarix 17 iyl 2022 - [email protected]
Job Description:
- Overseeing day-to-day business activities
- Manages schedule, calendar and meetings for the CEO
- Manages and prepares documents including meeting agendas, presentation materials, and recap meeting notes
- Maintains standards of strict confidentiality with respect to all matters and documents.
- Complete other administrative duties
Requirements:
- High education
- 2+ years of experience
- Excellent and professional phone skills
- Demonstrated ability to prioritize, meet deadlines, make decisions and change course of action quickly
- Detail oriented with the ability to maintain professionalism under pressure
- Strong people skills, including the ability to work effectively with other executives, assistants, and staff at all levels
- Exceptional organizational and follow-thru skills with the ability to work on many projects simultaneously
- Effective communicator, both verbally and written (Azeri, Russian-fluent, English intermediate level preferred)
- Experience with Microsoft Outlook, Excel, and Word.
Terms and conditions:
- Health Insurance Program
- 5 days a week
- Salary depends on interview and experience plus great benefits including annual bonus
- Lunch is provided by the company.
Interested candidates are requested to submit their CVs by indicating the position title “Personal assistant” in the subject line of your email
VAKANSİYA 11
Xırman
Satış təmsilçisi
Son tarix 17 iyl 2022 - [email protected]
Tələblər:
- Xanım
- 18-33 yaş
- 300azn fix əmək haqqı
- Təcrübəli
- Rus dili arzu olunan
- Görünüşünə önəm verən
- İş ərazidədir.
VAKANSİYA 12
Kontakt Home
Satış məsləhətçisi (Mingəçevir)
Son tarix 17 iyl 2022
Təsvir:
- Şirkət tərəfindən göndərilən məhsulların qəbul edilməsi, yoxlanılması, müvafiq olaraq yerləşdirilməsi;
- Satışla bağlı müxtəlif qayda və prosedurlar, o cümlədən kampaniyalar haqqında məlumatın vaxtında öyrənilməsi və tədbiq edilməsi;
- Müştərilərin mağazada qarşılanması, onların tələbatının öyrənilməsi, məhsullar haqqında ətraflı və doğru məlumatın verilməsi;
- Müştərinin tələbatına uyğun olaraq müştəriyə düzgün seçim etməkdə köməkliyin göstərilməsi;
- Mağaza direktorunun tapşırıqlarının vaxtında və tələb olunan qaydada yerinə yetirilməsi.
İş şəraiti:
- İş rejimi: növbəli
- Şirkət məhsullarını endirimlə əldə etmək imkanı
- Şirkət daxili təlim və inkişaf imkanları
- Karyera yüksəlişi imkanı
- Satış sahəsində nailiyyətlərə görə bonus və mükafatlar
Tələblər:
- Satış təcrübəsi arzu olunandır
- Azərbaycan dilini səlis bilməli, rus dilini bilməsi arzu olunandır
- Aktiv, çevik, ünsiyyətçil və məsuliyyətli olmalı
- Satış qabiliyyəti olmalı
Qeyd olunan tələblərə uyğun namizədlər aşağıdakı linkə daxil olaraq vakansiyaya müraciət edə bilərlər.
VAKANSİYA 13
Company
Mühasib
Son tarix 17 iyl 2022 - [email protected]
İş haqqında məlumat:
- Mühasibat uçotu üzrə ilkin sənədlərin hazırlanması;
- Online kargüzarlıq və e-qaimə portallarında işlərin görülməsi;
- Material qiymətlilərin uçotunun aparılması;
- Daxili (idarəetmə məqsədli) hesabatlarının hazırlanması və təqdim edilməsi;
- Digər ilkin uçot əməliyyatlarının aparılması.
Namizədə olan tələblər:
- Mühasib vəzifəsində minimum 2 il iş təcrübəsi;
- Word və Excel proqramlarını bilməli;
- 1C proqramında işləmə bacarmalı;
- Mühasibat sahəsi üzrə qanunvericilik aktlarını və normativ sənədləri bilməli;
- Analitik qabiliyyət, ünsiyyət və təqdim etmək bacarıqlarına malik;
- Verilmiş tapşırıqları vaxtında icra etmək, problemləri həll etmək bacarığına malik olmalıdır.
Təminatlar:
- Əmək haqqı 600 AZN +
- Nahar yeməyi təmin edilir
Maraqlanan namizədlər mövzu bölümündə “Mühasib” yazaraq CV-lərini göndərə bilərlər.
*Yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaq.
VAKANSİYA 14
Bizim Market
Sayım üzrə mütəxəssis
Son tarix 17 iyl 2022
Namizədə olan tələblər:
- Dəqiqlik, məsuliyyətlilik və dürüstlük;
- Rizayi biliyi və məntiqi təfəkkürü olmalı;
- Pərakəndə sektorunda təcrübəli olmalı;
- Komanda ilə işləmək qabiliyyəti;
- Səbrli və nəzakətli;
- İşgüzar və hədəfyönlü;
- Verilən tapşırıqları vaxtında və keyfiyyətlə yerinə yetirmək.
İş haqqında məlumat:
- Sayıma hazırlıq prosesində iştirak etmək;
- Sayım prosesinin özündə iştirak etmək;
- Oğurluq, mal əksikliyi və bu kimi mənfi halların aşkar olunması;
- Aşkar olunmuş kənarlaşmaları depo və mağaza tərəfindən araşdırmaq.
İş şəraiti:
- 6 günlük iş həftəsi (ayın müəyyən günləri gecə növbəsi);
- Nahar şirkət tərəfindən təmin olunur;
- Əmək haqqı 400 AZN+bonus.
Vakansiya ilə maraqlanan namizədlər aşağıdakı link üzrə keçid ederək müraciət edə bilər.
VAKANSİYA 15
Konfirom
Qablaşdırıcı / İstehsalat Sahəsi̇ Üzrə Operator
Son tarix 17 iyl 2022 -
İş barədə məlumat:
- Bəhrə Biskvit fabriki / Badamdar qəsəbəsi (Qurd qapısı restoranı yaxınlığı)
- Hazır məhsulların qablaşdırılması, İstehsal xətləri üzrə müxtəlif işlərin yerinə yetirilməsi
- 3 Növbəli iş qrafiki
- 1-ci növbə 07:30-dan 15:00-dək
- 2-ci növbə 15:00-dan 23:00-dək
- 3-cü növbə 23:00-dan 07:30-dək
- Əmək haqqı 300-500 AZN
- Nahar və geyim şirkət tərəfindən təmin olunur
Namizədə tələblər:
- Fiziki sağlam
- Komanda ilə işləmə bacarığı
- Xanım və bəy namizədlər tələb olunur
Maraqlanan şəxslər 055 455 90 34 nömrəsi ilə zəng və ya Whatsap vasitəsilə əlaqə saxlaya bilərlər.
Əlaqədar şəxs: Günel xanım
VAKANSİYA 16
Bizim Market
Satıcı
Son tarix 17 iyl 2022 - Müraciət et
İş haqqında məlumat:
- Vitrinlərin doldurulması, satışın həyata keçirilməsi;
- Müştərilərə yüksək səviyyədə xidmət göstərmək .
Namizədə olan tələblər:
- Dürüstlük, dəqiqlik və məsuliyyətlilik;
- Ünsiyyətcil, gülərüz və müştərilərlə xoş ünsiyyət qurmaq bacarığı.
İş şəraiti:
- 6 günlük növbəli iş qrafiki;
- Şirkət hesabına nahar;
- Şirkət daxili təlim və inkişaf imkanları;
- Əmək haqqı 320 manat;
- AR Əmək Məcəlləsinə əsasən sənədləşmə;
- Karyera yüksəlişi imkanı.
Vakansiya ilə maraqlanan namizədlər aşağıdakı link üzrə keçid ederək müraciət edə bilər.
VAKANSİYA 17
Bizim Market
Marketinq mütəxəssisi
Son tarix 17 iyl 2022 Müraciət et
Vəzifə öhdəlikləri:
- Şirkətin marketinq strategiyasına uyğun marketinq fəaliyyətinin icrası;
- Şirkətin əməkdaşlıq etdiyi agentliklərlə şirkət arasındakı kordinasiyanı qurmaq;
- Marketinq kommunikasiya planlarının hazırlanmasında iştirak etmək;
- Trade Marketinq kampaniyalarının hazırlanmasında iştirak etmək;
- Dövri marketinq analizlərinin edilməsi və hesabatların hazırlanması;
- Marketinq və satış analizlərinin aparılması.
Tələblər:
- Marketing sahəsi üzrə 2 il iş təcrübəsi (retail sahəsində təcrübə olması üstünlükdür).
- Marketinq Kommunikasiya biliklərinə sahib olmaq;
- Marketinq sahəsində ümumi digital biliklərə sahib olmaq;
- Analitika bacarıqlarına sahib olmaq;
- Datalarla işləyə bilmək;
- Ticari Marketinq biliklərinə sahib olmaq.
Şəxsi keyfiyyətlər:
- Detallara diqqətli;
- Məsuliyyətli.
İş şəraiti:
- 5 günlük iş həftəsi
- Nahar xərcləri ödənilir
- Əmək haqqı razılaşma yolu ilə
Qeyd olunan tələblərə uyğun namizədlər aşağıdakı linkə daxil olaraq vakansiyaya müraciət edə bilərlər.
VAKANSİYA 18
Azerconnect
Senior Tax Accountant
Son tarix 01 iyl 2022 Müraciət et
Function: Finance
Working schedule: 5 days a week, from 09:00 to 18:00. Based on nature of the work you will be able to work from office and from home
Deadline to apply: 30/06/ 2022
Your responsibilities as Senior Tax Accountant:
- To verify and confirm compliance of taxes based on the Tax Code requirements mentioned in contracts’, taxes and payments term;
- To prepare monthly, quarterly and annual reports;
- Implements, maintains, and reviews payroll processing and accounting systems to ensure timely and accurate processing of payroll transactions;
- Distribution of calculated salaries, taxes and spf amount for the reporting month by cost centers and submission of information to management;
- Identifies and recommends updates to payroll procedures;
- Facilitates audits by providing records and documentation to auditors;
Position requirements:
- Higher education in Finance and Accounting;
- 3 year experience in accounting and tax;
Applications will be reviewed against position requirements and only shortlisted candidates will be contacted.
Funksiya: Maliyyə
İş qrafiki: Həftənin 5 günü saat 09:00-dan 18:00-dək. İşin tələblərinə əsasən ofisdən və evdən çalışa biləcəksiniz
Son müraciət tarixi: 30/06/ 2022
Vergilər üzrə Böyük Mühasib olaraq Sizin vəzifə öhdəlikləriniz:
- Müqavilələrdə qeyd olunmuş vergi əməliyyatları ilə bağlı bəndlərin, vergi və ödəniş şərtlərinin vergi qanunvericiliyinin tələblərinə uyğunluğununu yoxlamaq və təsdiq etmək;
- Aylıq, rüblük və illik hesabatları hazırlamaq;
- Əmək haqqı əməliyyatlarının vaxtında və düzgün işlənməsini təmin etmək üçün əmək haqqının işlənməsi və uçot sistemlərini tətbiq edilməsi və nəzərdən keçirilməsi;
- Hesabat ayı üzrə hesablanmış əmək haqqı, vergi və MDSS üzrə məbləğlərin xərc mərkəzləri üzrə bölgüsünün aparılması və məlumatların rəhbərliyə təqdim edilməsi;
- Əmək haqqı prosedurlarına yenilikləri müəyyən edilməsi və tövsiyə edilməsi;
- Auditorlara qeydlər və sənədlər təqdim edilməsində dəstək göstərilməsi;
Vəzifənin tələbləri:
- Maliyyə və mühasibat uçotu ilə bağlı ali təhsil;
- Mühasibatlıq və vergi sahəsində 3 ildən artıq iş təcrübəsi;
Müraciətlər vakansiyanın tələblərinə əsasən dəyərləndiriləcək və yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.
VAKANSİYA 19
ULTEL
SƏTƏM üzrə mütəxəssis
Son tarix 17 iyl 2022 - [email protected]
Müraciət üçün son tarix: 17.07.2022
Sizin əsas vəzifə öhdəlikləriniz:
- İş yerlərində əməyin mühafizəsi və texniki təhlükəsizliyinə nəzarət edilməsi;
- Sağlamlıq və təhlükəsizlik proseslərinin idarəedilməsi;
- Şirkətin bütün işçi heyətini təhlükəsizlik qaydaları ilə tanış etmək və qanuna uyğun olaraq onlara riayət edilməsini təmin etmək;
- İş şəraitində risklərin qiymətləndirilməsi və ona uyğun tədbirlərin görülməsi;
- Əməyin mühafizəsinin yerli əmək qanunvericiliyinin tələblərinə uyğun təşkili;
- İş yerlərində təhlükələrin müəyyən olunması və risklərin qiymətləndirilməsi prosesinin idarə edilməsi, nəzarət tədbirlərinin görülməsi;
- İşlə əlaqədar xəsarətlər, zədələnmə və xəstəliklər üzrə önləyici tədbirlərin görülməsi;
- Bədbəxt hadisələrin, qəzaların araşdırılması və məruzə edilməsi;
- İlkin yardımın əsasları, ilkin xilasətmə üzrə təlimatların keçirilməsi;
- Ətraf mühitin, tullantıların idarə edilməsi;
- İş yerlərində gündəlik, həftəlik, aylıq, rüblük və illik (ümumi və detallı) yoxlamaların (inspeksiyaların) aparılması;
- İş yerlərində sanitar texniki vəziyyətin yoxlanılması;
- İşə qəbul olunanlarla giriş təlimatının aparılması, SƏTƏM üzrə dövrü təlimlərin keçirilməsi;
- Tibbi müayinədən keçirilməsinə ehtiyac olan işçilərin periodik tibbi müayinəyə yönləndirilməsinin təmin edilməsi;
- Radio giriş şəbəkə əməliyyatlarinda təhlükəli işlərin yerinə yetirilməsinə nəzarət, təhlükəli əməliyyatlara (hündürlük, elektrik,) icazə sənədlərinin (work permit) olmasının yoxlanılması.
Sizdən tələb olunan təhsil, bacarıq və səriştəliklər:
- Müvafiq sahədə 3 il iş təcrübəsi;
- Ali təhsil (müvafiq sahə üzrə üstünlük təşkil edir);
- SƏTƏM üzrə müvafiq sertifikatlar;
- MS office proqramlarında işləmə bacarığı;
- SƏTƏM üzrə beynəlxalq standartları və yerli qanunvericiliyin tələblərini bilmək;
- Əməyin mühafizəsi, təhlükəsizlik texnikası və sanitar-gigiyenanın norma və qaydalarını bilmək;
- İSO 9001:2015, İSO 45001-2018 standartının əsaslarını bilmək;
- SƏTƏM üzrə təlimatların işlənib hazırlanmasını təmin etmək;
- Bədbəxt hadisələrin, qəzaların araşdırılması və təməl səbəbinin təhlil olunması metodlarını bilmək;
- Hündürlükdə görülən işlər və yükqaldırma əməliyyatlarını bilmək;
- Sərbəst istifadəçi səviyyəsində Microsoft Word, Excel, Outlook proqramlarını bilmək.
Müraciət etmək üçün mövzü hissəsində “HSE Specialist” yazmaqla ”CV-nizi elektron poçt ünvanına göndərə bilərsiniz.
Müraciətlər vakansiyanın tələblərinə əsasən dəyərləndiriləcək və yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.
VAKANSİYA 20
Company
Project coordinator, personal assistant
Son tarix 17 iyl 2022 - [email protected]
We are seeking a Special assistant for a senior journalist working in the field of news, research, educational/cultural projects in Azerbaijan, mainly related to Karabakh.
Key responsibilities:
Personal Assistant to the senior Journalist, Planning, scheduling, organizing interviews and meetings, expanding communications efforts, project coordination and facilitation for various projects.
The candidate should have a background in media, and be innovative, organized, and self-motivated with a keen eye for driving strategic messaging.
The ideal candidate will:
- Possess strong assistance skills including shepherding projects through to completion, organizational skills including, and technical skills including various office software.
- Possess excellent writing skills, especially in information and cultural domain and presenting it to a lay audience.
- Good knowledge and familiarity with different social media network.
- Familiar with photo and video and communications tools. “Optional”
- Have worked and/or have educational experience in communication, media, and Azerbaijani environment.
Minimum qualifications:
- Graduate from an accredited college or university in a field related to public policy, journalism, communications, marketing, international relation, or related fields.
- Years of experience in, assistant, journalism, communications, or marketing
- Experience coordinating events and developing marketing and communication materials.
- Familiarity with media, communication, and Azerbaijan’s specificities.
- Good knowledge of social media.
- Fluent in Azerbaijani, English and Russian language
Interested applicants please submit your application with CV in English and photograph and indicate the name of the position you are applying for in the subject line of the email.
VAKANSİYA 21
Gədəbəy Mineral Suları MMC
Keyfiyyətə nəzarət üzrə mütəxəssis
Son tarix 17 iyl 2022 - [email protected]
İş yeri Gədəbəy – Zəhmət kəndi.
Vəzifə öhdəlikləri:
- Müəssisənin istehsal etdiyi məhsulların (içkilərin) keyfiyyətinə nəzarətin aparılmasını, standart və mineral tərkibinin nümunələrlə və texniki sənədlərin təsdiq edilmiş tələblərinə uyğun olaraq hazırlanması üçün işlər təşkil edir;
- Müəssisəyə daxil olan xammalların yoxlanmasını, onların keyfiyyətinin standart və texniki şərtlərə uyğunluğu barədə rəylərin hazırlanmasını, həmçinin istehsalat prosesinin bütün mərhələlərində xammalın, hazır məhsulun istehlakçılara göndərilənə qədər müəssisənin bölmələrində və anbarlarda saxlanmasının düzgünlüyünə əməliyyat nəzarətini təmin edir.
- Keyfiyyətə nəzarət sisteminin Rəhbərlik tərəfindən analizi üçün zəruri olan məlumatların hazırlanması işini həyata keçirmək;
- İşin, məhsulun keyfiyyətinin geri qalma səbəblərini, onların aradan qaldırılması üzrə təkliflər vermək və keyfiyyətin artırılması üçün zəruri tədbirlərin işlənib hazırlanmasında birbaşa iştirak etmək;
- Zay olan məhsulların, səbəbləri uçotunun aparılması işini təşkil edir.rə, rəhbərliyin birdəfəlik xidməti tapşırıqlarını, sərəncam və göstərişlərini yerinə yetirməlidir.
Namizədlərdə tələb olunur:
- Müvafiq sahə üzrə təhsil
- 3 ildən az olmayaraq iş stajı
- İSO standart tələblərini bilməli,
- Kimyəvi-bioloji analizinin keçirilməsi üzrə praktiki bilikləri.
VAKANSİYA 22
Company
Əmək haqqı hesablanması üzrə mühasib
Son tarix 17 iyl 2022 - [email protected]
İş haqqında məlumat:
- Mühasibat uçotu üzrə ilkin sənədlərin hazırlanması;
- İşçilərin əmək haqqılarının hesablanması və mühasibat uçotunda əks etdirilməsi;
- Əmək haqqı ilə bağlı DSMF, Statistika və digər hesabatların hazırlanması və təqdim edilməsi;
- Online kargüzarlıq və e-qaimə portallarında işlərin görülməsi;
- Təhtəlhesab şəxslərlə hesablaşçalarının sənədləşdirilməsi və uçotda əks etdirilməsi;
- Müqavilələrin reestrinin aparılması və s.
Namizədə olan tələblər:
- Mühasib vəzifəsində minimum 2 il iş təcrübəsi;
- Word və Excel proqramlarını bilməli;
- 1C proqramında işləmə bacarmalı;
- Mühasibat sahəsi üzrə qanunvericilik aktlarını və normativ sənədləri bilməli;
- Analitik qabiliyyət, ünsiyyət və təqdim etmək bacarıqlarına malik;
- Verilmiş tapşırıqları vaxtında icra etmək, problemləri həll etmək bacarığına malik olmalıdır.
Təminatlar:
- Əmək haqqı 800 AZN +
- Nahar yeməyi təmin edilir
Maraqlanan namizədlər mövzu bölümündə “Əmək haqqı hesablanması üzrə mühasib” yazaraq CV-lərini göndərə bilərlər.
*Yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaq.
VAKANSİYA 23
Azərbaycan Mikro Kredit BOKT
Kredit işçisi
Son tarix 17 iyl 2022 - [email protected]
Namizədə dair tələblər:
- Ali və ya orta ixtisas təhsili;
- Bank və Bank Olmayan Kredit Təşkilatlarında kredit satışlarında iş təcrübəsi (lombard, mikro və lizing kreditləri üzrə təcrübəsi olanlara üstünlük verilir);
- Mükəmməl ünsiyyət qabiliyyəti;
- Analitik düşüncə tərzi;
- Riyazi biliklər;
- Problemli kreditlərin həlli istiqamətində iş təcrübəsi;
- İşdə dəqiqlik və detallara fikir vermə qabiliyyəti;
- Kompüter bilikləri;
İşin təsviri:
- Potensial müştərilərinin cəlbi edilməsi;
- Kredit müraciətlərinin qəbulu və təhlil edilməsi;
- Kredit əməliyyatlarının icra edilməsi;
- Kredit portfelinə nəzarət və idarə edilməsi;
- Verilmiş kreditlərə dair xidmətlər və onların monitorinqinin aparılması;
Vakansiya ilə maraqlanan şəxslərdən CV – lərini elektron ünvanına Subject/Mövzu hissəsində “Kredit İşçisi (Bakı)” qeyd etməklə göndərmələri xahiş olunur.
VAKANSİYA 24
Azerbaijan Tourism Board
Marketing and Brand Director
Son tarix 17 iyl 2022 - [email protected]
The Brief:
We are looking for an experienced Brand & Marketing director to lead, create, develop, implement, and evaluate the Azerbaijan’s tourism destinations campaigns, with the goal of increasing awareness of tourism potential of Azerbaijan.
Responsibilities:
- Lead the brand “Take Another Look” and its development strategy. Consequently, the formulation of a marketing plan for the prioritized industries, the supervision of brand implementation activities and respective evaluation, are part of the core tasks.
- Use of data-driven insights and strategies to acquire and retain targets.
- Steer identification of target audiences and develop client engagement strategies via social media and digital platforms.
- Develop research plans to deepen understanding of target audience needs, market sizing and consumption behavior to guide the development of the marketing strategy in close coordination with other departments.
- Manage external stakeholder relations, lead content related negotiations and leverage opportunities to strike partnerships to fulfill marketing objectives, where needed.
- Prepare various management documents, financial reports, and project summary, etc. in accordance with the organization’s policies.
- Work with global advertising and media agencies on the creative adaptation and execution, media planning, budgeting and evaluation.
- Provide knowledge support to various teams throughout the organizations.
- Public speaking at international events related to tourism / destination brand Azerbaijan.
- Undertake any other duties and assignments as directed by supervisors.
Requirements:
- Bachelor degree or higher in brand, marketing, tourism, recreation or related disciplines is preferred
- Advanced brand and marketing strategy knowledge and project management
- At least 7 years of management experience in brand & marketing
- Knowledge and experience in implementing and co-coordinating international co-operative marketing campaigns
- Experience working for or with advertising agencies is an advantage
- Good Knowledge of Word, Excel and PowerPoint software applications
- Excellent communications and interpersonal skills
- High proficiency in Azerbaijani and English. Any other foreign language is an advantage.
- Ability to think creatively and work to strict deadlines
- Strong analytical skills with proficiency in marketing, knowledge of tourism or related industries
- Supervisory experience and public speaking is an advantage
Industry:
- Government Administration
- Government Relations
Employment Type: Full-time
Job Functions:
- Marketing
- Sales
Candidates are requested to send their CVs until 17.07.2022. Please indicate the name of the position (Marketing and Brand Director) you are applying for in the subject line of the email. Please be advised that only shortlisted candidates will be contacted for the further stages of the recruitment process.
VAKANSİYA 25
AGA Group
Mühasib köməkçisi
Son tarix 02 iyl 2022 - [email protected]
Vəzifə haqqında məlumat:
Struktur bölmə: Maliyyə departamenti
Əmək haqqı: 600 (nett)
İş rejimi: 5 gün, 09:00-18:00
İş yeri: Kaspian Plaza
Son müraciət tarixi: 01.07.2022
Vəzifə öhdəlikləri:
- Debitorlar üzrə qalıqların yoxlanılması;
- Kreditorlar üzrə daxili hesabatların verilməsi;
- Kassa kitabına, bank əməliyyatlarına və qaimə-fakturalara nəzarət edilməsi;
- Pul vəsaitlərinin hərəkəti hesabatının tərtib edilməsi;
- Qarşılıqlı üzləşdirmə aktlarının hazırlanması
- Gündəlik online kargüzalığın (gələn məktubaların) izlənməsi
Vəzifə tələbləri:
- Təhsili/ixtisası: Müvafiq istiqamət üzrə Ali təhsil
- Yaş: 20-25
- İş təcrübəsi: Müvafiq sahə üzrə ən azı 6 ay
- Sertifikat/vəsiqə/lisenziya: ACCA F3 sertifikatı üstünlükdür
- Xüsusi tələblər: Vergi məcəlləsi üzrə biliklər
- Kompüter bilikləri: Excel orta səviyyəsə, 1 C orta səviyyədə
Digər məlumatlar: Ünvan: Caspian Plaza, C.Cabbarlı 44, Bakı, AZ1065
Vakansiya üçün müraciət qaydası: Müraciət etmək istəyən namizədlər mövzu hissəsində vəzifənin adını qeyd etməklə CV-lərini e-mail ünvanına göndərməlidirlər.
Yalnız ilkin seçim tələblərinə cavab verən namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.
VAKANSİYA 26
Micro Tech
Təchizat üzrə mütəxəssis
Son tarix 17 iyl 2022 - [email protected]
Əsas vəzifə və öhdəliklər:
- Bazarın təhlili, tələb olunan malların yerli və xarici bazarda araşdırılması, təchizatçı bazasının hazırlanması və təhlilini təşkil etmək;
- Ən aşağı qiymət və ən sərfəli kommersiya şərtlərinin əldə edilməsi üçün təchizatçılarla danışıqlar aparmaq, müqavilələr üzrə danışıqlar aparmaq
- Tender/sorğularının hazırlanması və qiymətləndirilməsi, əsaslar və tələb olunan sənədlərə istinadən məhsul və xidmətlərin seçim prossesinin yekunlaşdırılması;
- Hesabatların hazırlanması və analizi, satınalma sorğularının hazırlanması, təchizatçıların analizi və digər prosseslərin effektiv idarəolunmasını təşkil etmək;
- Alınan malların keyfiyyətinə nəzarət edilməsi
- Ödəniş sorğularını həyata keçirmək, ödənişlərə nəzarət etmək;
- Müqavilələrin həyata keçirilməsi və nəzarətdə saxlanılması, müqavilə şərtlərinin müəyyən olunması.
- Gündəlik işlərin planlaşdırılması və analizi;
Tələblər:
- Ali təhsil;
- İngilis dili biliyi vacibdir;
- Rus dili arzuolunandır.
- MS Office proqramları üzrə biliklər;
- IT məhsulları haqqında biliklər olması şərtdir.
- Bazarı təhlil etmək bacarıqı
- Təchizat və satınalma prossesləri və ümumi prinsiplərini anlamaq
- Məsuliyyətlilik, qərar vermə və problem həll etmə, planlaşdırmaq və təşkil etmək, komandada işləmək bacarıqları
- Yüksək kommunikasiya və biznes ünsiyyət bacarıqları
- Satınalma və təchizat sahəsində iş təcrübəsi
İş şəraiti:
- İş rejimi - həftədə 5 günlükdür
- İş saatları - 09.00-18.00
- 1 saatlıq nahar fasiləsi
- AR Əmək Məcəlləsinə əsasən sənədləşmə.
Əmək haqqı: 700-900 AZN (müsahibə əsasında namizədə uyğun dəyişə də bilər)
Müraciət etmək istəyən şəxslər CV-lərini e-mail ünvanına göndərməlidirlər.
VAKANSİYA 27
AGA Group
Əməliyyatlar üzrə köməkçi
Son tarix 02 iyl 2022 - [email protected]
Vəzifə haqqında məlumat:
Struktur bölmə: Maliyyə departamenti
Əmək haqqı: 600 (nett)
İş rejimi: 5 gün, 09:00-18:00
İş yeri: Demirchi Tower
Son müraciət tarixi: 01.07.2022
- Vəzifə öhdəlikləri:
- Maliyyə institutları və bank təşkilatları ilə əməkdaşlıqda yardımçı olmaq;
- Həmin orqanlara lazimi sənədlərin vaxtında təqdim edilməsi;
- Dövlət orqanları ilə yazışmalar və onların sorğularının cavablandırılması;
- Şirkətin portfelinə daxil olan kənd təsərrüfatı sahəsində layihələrin gedişatı, icrasının izlənməsi, kənarlaşmalar barədə daxili hesabatın tərtibi və rəhbərliyə təqdim edilməsi;
- Günlük,həftəlik və aylıq statistika və digər planlama barəsində hesabatların hazırlanıb,rəhbərliyə təqdim olunması və sairə gəlir xərc analiz metodları.
Vəzifə tələbləri:
- Təhsili/ixtisası: Müvafiq istiqamət üzrə Ali təhsil
- İş təcrübəsi: ən az 6 ay üstünlükdür
- Sertifikat/vəsiqə/lisenziya: ACCA F3 sertifikatı üstünlükdür
- Xüsusi tələblər: Oğlan, 20-25 yaş
- Kompüter bilikləri: Excel orta səviyyəsə, 1 C orta səviyyədə, Vergi məcəlləsi üzrə biliklər
Digər məlumatlar: Ünvan: Caspian Plaza, C.Cabbarlı 44, Bakı, AZ1065
Vakansiya üçün müraciət qaydası: Müraciət etmək istəyən namizədlər mövzu hissəsində vəzifənin adını qeyd etməklə CV-lərini e-mail ünvanına göndərməlidirlər.
Yalnız ilkin seçim tələblərinə cavab verən namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.