VAKANSİYA 1
Avto-Express Baku
Kredit mütəxəssisi
Son tarix 23 may 2022 - [email protected]
İş barədə məlumat:
- Müştəriylə ünsiyyət qurmaq
- Kredit müraciətlərinin qəbulu və analizi;
- Kredit portfelinə nəzarət və idarə etmək;
- Kreditlə satış müqaviləsinin şərtləri barədə müştərilərə məlumat vermək;
- Rəhbərliyin tapşırıqlarını vaxtında və tələb olunan qaydada yerinə yetirmək.
İş şəraiti:
- İş rejimi: 5 günlük iş rejimi 09:00-18:00
Tələblər:
- Təhsil : Orta-Ali
- İş təcrübəsi : 1 ildən aşağı
- Yaş : 18 - 35
- Cins : Qadın
- İşləməyə həvəsi olsa, iş prosesini izah edəcəyik
Əmək haqqı: 500-1000.
Əlaqə nömrəsi: 055 411 97 97
VAKANSİYA 2
Saat Store
Qrafik Dizayner
Son tarix 24 may 2022 - [email protected]
Namizədə dair tələblər:
- Adobe Photoshop, Adobe Illustrator, Adobe Indesign proqramlarında yüksək səviyyədə işləmə bacarığı ;
- Çapa hazırlıq mərhələsindən anlayışlı olmalı ;
- İngilis və ya Rus dili biliyi olan namizədlərə üstünlük verilir ;
- Məsuliyyətli və diqqətli olmalı ;
- Komandada işləmə bacarığı ;
- Tapşırıqların vaxtında təhvil verilməsi ;
- Minimum 1 il müvafiq sahədə iş təcrübəsi ;
- Rəhbərliyin verdiyi tapşırıqların yüksək dəqiqlik ilə yerinə yetirilməsi
İş barədə məlumat:
- Şirkətin sosial media hesabları üçün postların hazırlanması;
- Promo məhsulların dizaynı ;
- Çapa gedən məhsulların hazırlanması ;
- Günlük dizayn işləri ilə bağlı öhdəliklərin yerinə yetirilməsi ;
- Gündəlik fəaliyyəti ilə əlaqədar hesabatların təqdim edilməsi ;
- Aylıq hazırlanan kreativ postlara görə mükafat ;
- Gənc və kreativ düşüncəli komanda ilə iş ;
- Ofis : Şəhərin məkəzində və modern ofis 28 may Nizami 92 Landmark otelin yanı ;
- Maaş : 500 – 700 ;
- İş qrafiki : 5 günlük iş rejimi / 09:00-18:00 arası daxildir 1 saatlıq yemək fasiləsi;
Yuxarıda qeyd olunan tələblərə uyğun gələn namizədlərdən CV formasını və portfolisunu mövzu yerində "Qrafik dizayner" yazaraq elektron ünvanına göndərmələri xahiş olunur.\
VAKANSİYA 3
ONTOP Bowling
Ofisiant
Son tarix 24 may 2022 - [email protected]
İş barədə məlumat:
- Gənclik Mall, “Ontop Boulinq” Sport Cafe
- Qonaqlara yüksək səviyyədə xidmət göstərmək.
- Menyu təqdim etmək və sifarişi qəbul etmək .
- Menyunu yaxşı bilmək və gələn qonaqlara hər hansı bir yemək barəsində dolğun məlumat vermək.
- Satışı yüksək səviyyədə həyata keçirmək.
- İki növbəli iş rejimi (9:30-dan 18:30-dək; 14:00-dan 23:00-dək)
- Həftənin bir günü istirahət
- AR Əmək məcəlləsinə görə rəsmiləşdirmə.
- Qidalanma və geyim müəssisə tərəfindən təmin edilir
- Aylıq əmək haqqı (400-450AZN) + bonus
Namizədə tələblər:
- Təhsil - Orta
- Cinsi - Kişi
- Yaş həddi - 20-28yaş
- İş təcrübəsi - 1 il
- Komandada işləmək bacarığı
- Xarici dillərini bilənlərə üstünlük verilir.
Ünvan: F.X.Xoyski 385, Gənclik Mall,
Tel 012 599 15 35
Mob 050 599 15 35
Cv-lərinizi başlıqda "Ofisiant" qeyd etməklə e-poçt ünvanına göndərəsiniz.
VAKANSİYA 4
İDRAK Technology Transfer
Mühasib
Son tarix 23 may 2022 - [email protected]
Vəzi̇fə Ohdəli̇kləri̇:
- Mühasibat uçotunun aparılması qaydalarını rəhbər tutaraq rəsmi mühasibat uçotunun aparılmasını təşkil etmək.
- Mal-material ehtiyatlarının və əsas vəsaitlərin tam uçotu və onların hərəkəti ilə bağlı əməliyyatların vaxtında mühasibat uçotunda əks etdirilməsini təmin etmək.
- Kreditor və debitorlar ilə hesablamaların qeydiyyatının aparılması.
- E-gov.az, e-taxes.gov.az portallarından istifadə etmə bacarığı.
- Elektron Qaimə Faktrura,Yük gömrük bəyannamələri, Hesab Fakturalarının işlənməsi.
- Aylıq,rüblük və illik hesabatların hazırlanması və müvafiq dövlət orqanlarına təqdim edilməsi.
- Dövlət orqanları ilə yazışmalar və onların qeydiyyata salınması
- Vəzifə təlimatından irəli gələrək digər öhdəliklər.
- Azərbaycan Respublikası Vergi və Əmək Məcəlləsi üzrə bilikləri.
Tələblər:
- Komputer bacarığı: 1C; Excel (əla səviyyədə), Microsoft Office, Outlook.
- Maliyyə sahəsində ən azı 3 il iş stajı.
- Dil biliyi: Azərbaycan və Rus dili.
- Öyrənmə qabiliyyəti, məsuliyyət, çalışqanlıq .
- Komandada işləmək bacarığı.
- Stressə davamlılıq.
- Cinsi: qadın (25-35 yaş)
İş Şərai̇ti̇:
- AR Əmək Məcəlləsinə uyğun olaraq sənədləşmə.
- İş qrafiki: Həftə içi 5 gün saat 09:00-dan 18:00-dək.
- Nahar: 13:00-dan 14:00-dək.
- İstirahət günləri: şənbə, bazar.
- Ünvan: Suraxanı ray., Bül-Bülə qəs., İlqar Məmmədov küç., 127.
- Əmək haqqı namizədin bilik, bacarığı, və iş təcrübəsindən asılı olaraq 1200 – 1500 manat arası dəyişə bilər.
Tələblərə uyğun gələn namizədlərdən mövzu yerində “Mühasib” qeyd edərək CV-ni elektron ünvanına göndərməyi xahiş olunur.
VAKANSİYA 5
Absheron Express
Dəmir yolu daşımaları üzrə menecer
Son tarix 23 may 2022 - [email protected]
Müasir texnologiyalarla zəngin əməliyyat qabiliyyəti, güclü infrastruktur qurğuları və zamanın tələbinə uyğun yüksək xidmət keyfiyyəti ilə təchiz edilmiş təhlükəsiz dəstəyi təmin edən peşəkar komandamız müəssisənin əsas kapitalı hesab olunur. Müəssisənin gələcək uğurlarına şərik olmaq istəyən peşəkarları komandamıza dəvət edirik.
Ümumi vəzifə öhdəlikləri:
- Dəmir yolları daşıma əməliyyatlarında, logistika sahəsində qiymətləri izləmək, təhlil edərək müəssisənin dəmiryolu daşımalarının taarif qiymətləri üzrə təkliflər verərək, tətbiq etmək;
- Daxili və xarici dəmir yolu yük daşınma bazarını mütəmadi təhlil etmək;
- Yük sahiblərinin yükünün sifariş ünvanları üzrə əlverişli hərəkət marşurutların qiymət təkliflərini hazırlamaq, təqdim etmək;
- Daşımalar üzrə qiymət təklifi üzrə yük sahibinin suallarını cavablandırmaq, razılaşmanı təmin etmək;
- Ekspeditor şirkətlərlə əməkdaşlıq yaratmaq, yük sahibinin daşıma sifarişlərinin icrasında ekspeditor xidmətlərin rolunu müəyyən etmək, onların effektivliyini qiymətləndirmək və sərfəli qiymətlər müəyyən etmək;
- Dövrü olaraq dəmir yolu yük daşıması xidmətlərindən faydalanan müştəri bazasını, hərəkət marşurutlarını və daşımanın gəlirliyini qiymətləndirmək, optimallaşdırma imkanlarını müəyyən etmək;
- Potensial və mövcud müştərilərin dəmiryolu yük hərəkətini təhlil etmək, daşıma xidməti üzrə təkliflərlə müştəriyə çıxmaq;
- Daşıma hərəkətlərinin reyestrini yaratmaq, taariflər üzrə qiymətləri izləmək;
- Müştəri performansı üzrə hesabatlar hazırlamaq, qiymətləndirmə apararaq, müəssisə üzrə səmərəli taarif qiymətlərini müəyyənləşdirmək və rəhbərliyə təqdim etmək.
Namizədə qarşı tələblər:
- Ali təhsill;
- Dəmir yolu daşımaları sahəsində 5 il iş təcrübəsi;
- Dil bilikləri: Azərbaycan və Rus dilləri (mükəmməl);
- Komputer bilikləri: MS Office (Word, Excel, Outlook) proqramlarını yaxşı səviyyədə bilmək;
- Məsuliyyət, düzgünlük, dəqiqlik və etibarlılıq kimi müsbət göstəricilərə sahib olmaq;
- Analitik qabiliyyətə, təhlil və təqdim etmə bacarıqlarına malik olmaq;
- Müxtəlif düşüncə və dünyagörüşə malik insanlarla yazılı və şifahi ünsiyyət qurmaq bacarığı;
- Fikrini dəqiq, dolğun və özünə əminliklə təqdim etmək bacarığı;
Göstərilən tələblərə uyğun namizədlər öz CV-lərini elektron ünvanına göndərə bilərlər. CV-lərin qəbulu üçün son tarix 22 may 2022-ci il tarixidir.
Müraciət etdiyiniz vəzifənin adını email-in mövzu hissəsində “Dəmir yolu daşımaları üzrə menecer” şəklində göstərməyiniz xahiş olunur. Əks təqdirdə belə müraciətçilərin namizədliyinə baxılmaya bilər. Həmçinin bildirmək istərdik ki, işə qəbul prosesinin növbəti mərhələsi üçün yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.
VAKANSİYA 6
Makro 2000
Aşpaz
Son tarix 23 may 2022 - [email protected]
AR Əmək Məcəlləsinə əsasən sənədləşmə.
Vəzifələr:
- Verilən tapşırıqların vaxtında yerinə yetirmək;
- Mətbəxin idarə edilməsi və təmizliyə nəzarət;
- Hazırlanan yeməklərin keyfiyyətli və sağlam olmasını, onların tələb olunan gigiyenik standartlara cavab verməsini təmin etmək;
- Yeməklərin vaxtında hazır olmasını və gecikmədən mətbəxdən çıxmasını təmin etmək.
İş yeri : Kəlbəcər rayonu
Gecələmək və qidalanma şirkət tərəfindən qarşılanır
Əmək haqqı: 900-1000 Azn ( müsahibə əsasında dəyişə bilər)
Namizədə dair tələblər:
- Yaş : 25 - 55
- Cins : Kişi
- Komandada işləməyi bacarmalı;
- Təhsil : Orta ixtisas və ya ali təhsilli
- İş təcrübəsi : 1 ildən artıq
- Öyrənmə və özünü inkişaf etdirməyə açıq və istəkli olmalı;
- Uzunmüddətli və yüksək səviyyədə təcrübəli olmalı.
Göstərilən tələblərə cavab verən şəxslər Mövzu hissəsində “Aşpaz” yazaraq öz CV-lərini e-poçt ünvanına göndərsinlər. Yalnız qeyd olunan tələblərə cavab verən namizədlər müsahibəyə dəvət olunacaqlar.
VAKANSİYA 7
ArchiCO
Mühasib
Son tarix 21 may 2022 - [email protected]
İş qrafiki: 09:00 – 18:00
İş yeri: Xırdalan şəhəri (Bakı Mühəndislik Universitetinin yaxınlığı).
Vəzifə təlimatları:
- Nəqliyyat və logistika departamentinə aid pul vəsaitlərinin hərəkəti ilə bağlı əməliyyatları mühasibat hesablarında əks etdirilməsi;
- Dövlət büdcəsinə ödənişlərin, sosial sığorta ayırmalarının, fəhlə və qulluqçuların əməkhaqqına yönəldilən maliyyə vəsaitlərinin ayrılmasının təşkili və vergilərin, ödənişlərin, digər vəsaitlərin köçürülməsinin həyata keçirilməsi;
- İlkin sənədlər və mühasibat yazılışları əsasında vergi və mühasibat hesabatlarının tərtib olunması;
- Təhtəlhesab, balans, avans hesabatının aparılması;
- Hesab və elektron qaimə-fakturaların yazılması;
- Mal/Xidmətlərin, müqavilə və sifarişlərin yoxlanılması;
- Aylıq əməkhaqqı cədvəllərinin hesablanması və hazırlanması, işçilərin əməkhaqqlarının və digər ödənişlərinin aparılması;
Vəzifə ilə bağlı tələblər:
- Ali təhsil (mühasibat uçotu, maliyyə);
- Vergi Məcəlləsini bilməli;
- Müvafiq sahədə 1 ildən az olmayan iş təcrübəsi;
- Microsoft Office proqramları və 1C mühasibatlıq proqramında işləmə bacarığı;
- Komandada işləmək bacarığı.
Əməkhaqqı: 1000-1200 AZN
CV-lərinizi "mühasib" başlığı ilə göndərməyiniz xahiş olunur.
VAKANSİYA 8
Karvan - L
Xarici satınalma üzrə mütəxəssis
Son tarix 21 may 2022 - [email protected]
Vəzifə öhdəlikləri:
- Lazımi materialları / xidmətləri xarici bazarda tədarük etmək, qiymətləndirmə aparmaq və xərcləri optimallaşdırmaq üçün təkliflər vermək;
- Logistikanın təşkili üçün qiymət araşdırılması
- Mallar üzrə texniki məlumat və qiymət araşdırılmasının aparılması;
- Davamlı və başa çatdırılmış işlər barədə vaxtaşırı hesabatların hazırlanması
- Satınalma fəaliyyəti və xərcləri barədə hesabatların verilməsiSatın alınmış xammal, mal və materialların məlumat bazasını hazırlamaq və yeniləmək, şirkətin xarici təchizat xərclərinə nəzarət etmək və aidiyyati şəxslərə hesabat vermək;
- Satınalmalar üçün rəqabətli qiymət sorğusu sisteminə nəzarət etmək;
- Struktur bölmələrdən daxil olan satınalma sifarişlərinin vaxtında və tələb olunan keyfiyyətdə icrasını təmin etmək
- Tədarükçülərlə müqavilələrin bağlanması, müqavilə şərtlərinin müəyyən edilməsi və müqavilə şərtləri üzrə öhdəliklərin vaxtında icra edilməsinə nəzarət edir
- Satınalma sifarişlərinin, müqavilələrin və digər lazımi sənədlərin reysterinin aparılmasını, davamlı olaraq monitorinq olunmasını təmin etmək
- Təchizat müqavilələri və sazişləri üçün risklərin idarə edilməsini həyata keçirmək
- Faydalı şərtləri təmin etmək üçün xarici və daxili satıcılarla danışıqlar aparmaq
- Təchiz olunan malların və xidmətlərin keyfiyyətinə nəzarət etmək
- Tədarükçülərin seçimi və qiymətləndirilməsi üçün tabe olduğu rəhbərliyə sorğu üzrə müqayisə cədvəllərini təqdim etmək
- Satınalma prosesində yarana biləcək çətinliklərin / uyğunsuzluqların aradan qaldırılması və ya bu istiqamətdə işlərin koordinasiyası
- Bazar araşdırmalarının aparılması və yeni tədarükçülərin tapılmasını təmin etmək
- Mövcud sifarişlər və tədarük əlaqələri haqqında araşdırma aparmaq
- Mallar, materiallar, komponentlər və ya xidmətlər üzrə müəyyən edilmiş qiymət, keyfiyyət və çatdırılma hədəflərinə uyğun olaraq satınalmanı həyata keçirtmək
- Qiymət, malların keyfiyyəti, son tarixlər, gözləntilər və s. haqqında təchizatçılarla danışıqlar aparmaq
- Alışların aylıq analizləri və hesabat formasının hazırlanıb təqdimatı
Namizədə tələblər:
- Şirkət elmi istehsalat sahəsi olduğu üçün, texniki kimya və loğistika sahəsində təcrübəli namizədlərin olması üstünlükdür
- Ali təhsil : maliyyə, təchizat üzrə (xarici təhsilə üstünlük verilir)
- İş təcrübəsi əlaqəli sahədə 3 ilə qədər
- İngilis, Rus və Azərbaycan dillərini (şifahi və yazılı) mükəmməl bilmə
- Şifahi və yazılı ünsiyyət qurmaq və danışıqlar aparmaq bacarığı
- Komanda ilə işləmək bacarığı
- Analitik düşünmə və komanda ilə işləmə bacarığı
- Analiz və idarəetmə bacarığı
- 27 – 40 yaş
- Xanım namizədlərə üstünlük verilir.
- AR üzrə sənədləşmə
- 5 günlük iş qrafiki, ünvan:, Babək prospekti
Əmək haqqı: 800-1500 AZN (təcrübəyə görə dəyişir)
Maraqlanan namizədlər mövzu yerində “Xarici Satınalma üzrə mütəxəssis” yazmaqla öz CV-lərini göndərə bilərlər.
Əlaqə nömrəsi; 055 493 70 04 Leyla x.
VAKANSİYA 9
Network Training Center
Office Manager
Son tarix 21 may 2022 - [email protected]
Tələblər:
- Yalnız xanım namizədlər
- Tələbələrin qeydiyyata alınması
- Kurslar haqqında məlumat vermək
- Dərslərin idarə olunması
- Daxil olan zənglərin cavablandırılması və qeydiyyatı
- Sosial şəbəkə səhifələrini nəzarətdə saxlamaq
- Dəqiq, məsuliyyətli, operativ, komanda ilə işləmə bacarığı
- Verilən tapşırıqları vaxtında icra etmək
- Müştəri məmnuniyyətinin təmin olunması
- Səliqəli, xoş görünüşlü və ünsiyyətcil olmalı
- MS Ofis proqramlarında (Word, Excel) ilə işləmə qabiliyyəti
- Azərbaycan və Rus dillərini səlis bilməli
- Bu sahə üzrə mütləq iş təcrübəsi olmalıdır. İş təcrübəsi olanlara üstünlük veriləcək
İş barəsində:
- İş saatı: 10:00-dan 19:00-dək, həftənin 5 günü (şənbə, bazar istirahət günləri)
- Bayram günləri qeyri iş günləri olacaq
- Bayram günlərində əlavə bonuslar olacaq
- Maaş 400-500 azn
CV-ləri aşağıda qeyd olunan email ünvanına göndərə bilərsiz.
Əlaqədar şəxs Ülviyyə xanım - 055 266 17 42
VAKANSİYA 10
AS Inshaat
Əmək haqqı üzrə mühasib
Son tarix 23 may 2022 - [email protected]
Yerinə yetirəcəyi işlər:
- Əmək haqqı, xəstəlik vərəqlərinin, əmək və sosial məzuniyyətlərin, bonusların, işdənçıxma müavinətlərinin, son haqq-hesabların hesablanması;
- Vergi, sosial fonda ayırmaların hesablanması;
- Hesablanmış əmək haqqının işçilərin əmək haqqı kartlarına köçürülməsi;
- Kadrlar şöbəsi ilə birlikdə Dövlət Sosial Müdafiə Fondu hesabına ödənilən müavinətlərin (hamiləliyə və doğuma görə, əmək qabiliyyətini müvəqqəti itirilməsi, uşağın anadan olmasına görə, 3 yaşa qədər uşağa qulluğa görə, dəfn üçün müavinət) hesablanması, protokolun hazırlanması, sənədləşdirilməsinə nəzarət;
- Elektron imza vasitəsilə elektron hokumət portalından hesablanmış müavinətlərin göndərilməsi və ödənilməsinə nəzarət;
- DSMF-yə Vahid Rüblük hesabatın, Statistika komitəsinə 4-əmək aylıq və 1-Əmək illik hesabatın hazırlanması.
Tələblər:
- Sahə üzrə 2 il iş təcrübəsi
- Maliyyə mühasibatlıq sahəsində ali təhsil
- Yaxşı səviyyədə1C (7.7 və 8.3) Excel biliyi
İş şəraiti: 5 günlük iş həftəsi, iş rejimi 09:00-18:00
CV-ləri Əmək haqqı üzrə mühasib başlığı ilə göndərməyiniz xahiş olunur.
VAKANSİYA 11
Sinteks Group of Companies
Satış təmsilçisi
Son tarix 23 may 2022 - [email protected]
Namizədlərin nəzərinə: Tələblərə diqqət yetirilməsini və CV-də müvafiq bilik və bacarıqların işarə edilməsini xahiş edirik.
Vəzifənin rolu:
Bu vəzifənin rolu satışı həyata keçirmək və müştəri bazasını inkişaf etdirməkdir.
Vəzifə öhdəlikləri:
- Şirkət tərəfindən müəyyən edilmiş satış planını həyata keçirir
- İş əsnasında şirkətin peşəkar satış texnikasını öyrənir və effektiv şəkildə istifadə edir
- Satış zamanı şirkətin müştəri xidmətləri standartlarına uyğun xidmət göstərir
- “Total look” satışlarının ideyasını tətbiq edir
- Mağazada və anbarda məhsullların mövcudluğuna və çeşidlərinə dair məlumatları bilir
- Ticarət salonunun iş qrafikinə, şirkətin nizam-intizam qaydalarına riayət edir
- Şirkətə məxsus əmlaklarının qorunub saxlanılmasını təmin edir, talama təhlükəsi olduğu halda birbaşa rəhbərini məlumatlandırır
- Müştəri şəbəkəsini yaradır və inkişaf etdirir
Əsas tələblər:
Təhsil:
- Orta təhsil, Ali təhsil arzuolunandır
Təcrübə:
- Müvafiq satış sahəsində ən azı 1 il iş təcrübəsi
Professional Biliklər:
- Rus və İngilis dili bilikləri arzuolunandır
Professional Bacarıqlar və Kompetensiyalar:
- Ünsiyyət bacarıqları
- Satış bacarıqları
- Stressə davamlılıq
- Məsuliyyət
- Məqsədyönlülük
Vakansiya ilə maraqlanan namizədlər CV-lərini mövzu hissəsində “Satış təmsilçisi” qeyd edərək elektron poçt ünvanına göndərə və ya bu nömrə ilə əlaqə saxlaya bilərlər: (051) 201-25-62.
Обязанности:
- Выполняет установленный компанией план продаж
- Изучает профессиональную технику продаж компании и эффективно ее использует
- Во время продажи предоставляет услуги в соответствии со стандартами клиентского обслуживания компании
- Применяет идею продаж «Total look»
- Обладает информацией о наличии и ассортименте товаров в магазине и на складе
- Соблюдает правила дисциплины, установленные компанией и рабочий график магазина
- Обеспечивает сохранность имущества компании и уведомляет непосредственного руководителя в случае угрозы потери
- Создает и развивает клиентскую сеть
Профессиональные знания
- Русский язык и Английский язык приветствуются
Образование
- Среднее образование, Высшее образование приветствуется.
Опыт работы
- Минимум 1 год опыта работы в соответствующей сфере
Профессиональные навыки и компетенции
- Коммуникационные навыки
- Навыки продажи
- Стрессоустойчивость
- Ответственность
- Целеустремленность
Мы предлагаем:
- Работа с культовыми мировыми брендами класса люкс
- График работы – посменный
- Тренинги по повышению уровня знаний по бренду, технике продаж, свойствам и особенностям продукции, мерчандайзингу других знаний и навыков, необходимых в работе.
- Перспектива карьерного роста в индустрии моды
Заинтересованным кандидатам просьба отправлять CV c фото и названием темы "Торговый представитель" либо свяжитесь по номеру: (051) 201-25-62.
VAKANSİYA 12
Lamare MMC
Satıcı konsultant (xanım)
Son tarix 21 may 2022 - [email protected]
İşin təsviri:
- Mağazada mövcud olan hər bir məhsul çeşidi haqqında məlumatlı olmaq;
- Müştəriləri mağazada qarşılamaq, onların tələbatını öyrənmək, mallar haqqında ətraflı və dolğun məlumat vermək;
- Müştərinin tələbatına uyğun olaraq müştəriyə düzgün seçim etməyə köməklik göstərmək;
- Mağaza menecerinin tapşırıqlarını vaxtında və tələb olunan qaydada yerinə yetirmək;
- Müştəri sorğularını cavablamaq və müştəri məmnuniyyətini yüksək səviyyədə təmin etmək;
Namizədə tələblər:
- Cinsi: Qadın;
- Satış texnikaları ilə tanışlıq;
- B2C satış seqmentində təcrübə üstünlükdür;
- Effektiv kommunikasiya və təqdimat bacarığı;
- Azərbaycan dilində səlis yazmaq və oxumaq bacarığı; (Rus dili arzu olunandır);
- Şəxsi keyfiyyətlər: Nəticə yönümlü olub satış sahəsində inkişaf məqsədli olmaq. Komandada işləmək və sərbəst qərar vermək bacarığı. Dürüst, nizam-intizamlı, məsuliyyətli, aktiv və məsuliyyətli olmaq);
Şərtlər:
- İş yeri: Bakı/Azərbaycan (Gənclik, Caspian Shopping)
- İş saatı :10:00-20:00
- İşə başlama tarixi: Təcili
- Əmək haqqı: sabit əmək haqqı – 500 AZN və satışdan bonuslar
Vakansiya ilə maraqlanan namizədlərdən CV’lərini mail ünvanına göndərmələri və e-mailin mövzu hissəsində mütləq “Satış Məsləhətçisi” qeyd etmələri xahiş olunur.
Əlaqə nömrəsi 055 973 76 14.
VAKANSİYA 13
Azal Club
Çağrı mərkəzinin mütəxəssisi
Son tarix 20 may 2022 - [email protected]
Namizədə tələblər:
- Təhsil:Ali
- Azərbaycan və rus dilləri səlis, ingilis dili yaxşı səviyyədə;
Namizədə tələblər:
- Yüksək ünsiyyət qurma bacarığı olmalı;
- Məsuliyyətli və təşəbbüskar olmalı;
- Diqqətli və punktual olmalı;
- Kollektivlə işləyə bilməli və özünü təkmilləşdirməli;
- MS Office proqramlarını mükəmməl bilməli;
İş barədə məlumat:
- Şirkətin Çağrı Mərkəzinə daxil olan müraciətləri qəbul etmək və daxili sistemdə qeydiyyatını aparmaq;
- Qeydiyyata alınmış müraciətləri vaxtında həll etmək və lazım olduğu təqdirdə geri dönüş zənglərini yerinə yetirmək;
- Daxil olan zəngləri zamanında cavablandırmaq və müştərilərlə biznes etikası standartlarına uyğun olaraq (mehriban, təmkinlə, səbrlə və s.) ünsiyyətin qurulmasını təmin etmək;
- Müştərilər tərəfindən sosial şəbəkələrə qeyd olunan rəy və sualları cavablandırmaq;
- Görülən işlər və tapşırıqların icrası barədə günlük və həftəlik hesabatları şöbə rəhbərinə təqdim etmək;
- Xidmətdən istifadə edən müştərilərlə məmnuniyyət sorğularını aparmaq;
Əlavə məlumatlar:
- Əmək haqqı: 650-750 AZN
- İş qrafiki: 5 gün, 09:00 – 18:00.
- Korporativ nömrə və danışıq balansı
- AR Əmək Məcəlləsinə əsasən rəsmiləşdirmə
Maraqlanan namizədlərdən xahiş olunur ki, CV-lərini e-mailin mövzu hissəsində “Çağrı mərkəzinin mütəxəssisi” sözlərini qeyd edərək e-ünvanına göndərsinlər.
VAKANSİYA 14
AZ Global Engineering
Keyfiyyətə nəzarət mühəndisi
Son tarix 23 may 2022 - [email protected]
Əsas vəzifə və öhdəliklər:
- Strukturda çalışanlara sənədlərin (prosedur, təlimat, forma və s.) istifadəsi, məlumat, sənəd və istehsal qeydləri və İdarəetmə sistemlərinin təcrübə və işinə uyğun digər məlumatlar verilməsi, zəruri maarifləndirmə və əlaqənin təmin edilməsi;
- Fəaliyyət göstərdikləri strukturlarda, İdarəetmə sistemlərinin siyasət və məqsədlərinin başa düşülməsinin və bunlara uyğun hərəkət edilməsinin təmin edilməsi;
- İdarə sistemləri çərçivəsində gördüyü işlərdə, işlədiyi strukturu təmsil edərək, bu işlərə lazımi əlavələr etmək, bu barədə Rəhbərliyin təmsilçiləri ilə əməkdaşlıq etmək;
- Qruplar, bölmələr və layihələr (tikinti) əsasında İdarə sistemlərinin sənəd və qeydlərinin paylanması, onlara nəzarət edilməsi, sənədlərin siyahılarının tərtib edilməsi;
- Yoxlamalarda və ya yoxlamalardan kənar müəyyən edilən və ya qarşıya çıxa biləcək uyğunsuzluqlar barədə Rəhbərliyi təmsil edən şəxsə məruzə edilməsi, islahedici və önləyici fəaliyyətlərin planlaşdırılması, onlara nəzarət edilməsi, yekunlaşdırılması, bu fəaliyyətlər barədə Rəhbərliyi təmsil edən şəxsə hesabat verilməsi;
- İdarə sistemləri çərçivəsində yer alan təklif sisteminə uyğun olaraq, rəy və təkliflərin təqdim edilməsinə dəstək olmaq;
- Qrup/bölmə və ya layihələrin öz strukturları daxilində icra edəcəkləri, İdarə sisteminə aid təcrübələr və fəaliyyətin müzakirə olunduğu yığıncaqların təşkil edilməsi;
- Strukturda işləyənlərin İdarə sistemləri ilə bağlı təlimlər də daxil olmaqla, qaynaq və s. ehtiyaclarının Rəhbərliyi təmsil edən şəxsə bildirilməsi;
- Strukturda İdarə sistemlərinin təcrübələri mövzusunda zəruri maarifləndirmə işlərin aparılması.
- İşin əhatə dairəsi üzrə təftiş test planının hazırlanması;
- Təmir-tikinti prosesinin və məhsullarının təyin olunan standartlara uyğun olmasına nəzarət;
- Lyihənin təmir-tikinti prosedurunun bütün növ sənədlərinin qeydiyyatı və buna aid xüsusi keyfiyyətə nəzarət hesabatları yaradılması.
Tələb olunanlar:
- Keyfiyyətə nəzarət qaydalar və prosesi barədə biliklər
- İSO 9001:2015 standartlarının əsalarını bilməlidir
- Keyfiyyət, idarəetmə sisteminə aid olan sənədlərin hazırlanması, məlumatların toplanması, təhlili bacarığı
- Güclü və analitik düşünmə bacarığı
- MS office bilikləri
- Komandada işləmək bacarığı
İş şəraiti:
- 5 günlük iş qrafiki – həftə içi 09:00 – 18:00
Vakansiyaya müraciət etmək istəyən şəxslər öz cv-lərini mövzu hisssəsində “Keyfiyyətə nəzarət mühəndisi” yazıb göndərə bilərlər.
VAKANSİYA 15
Myshops
Anbardar
Son tarix 20 may 2022 - [email protected]
Satış sahəsində (telefon mobil elektronika) Anbardar tələb olunur.
Elektronika sahəsində iş təcrübəsi olsa yetər.
Əmək haqqı:450+ bonus(150-200) Azn
Cv-ləri mailə “ Anbardar” yazıb göndərə bilərsiniz.
VAKANSİYA 16
Texnomart Mağazalar Şəbəkəsi
Problemli kreditlər üzrə mütəxəssis
Son tarix 21 may 2022 - [email protected]
Tələblər:
- Yaş: 25-35 yaş həddi;
- Ali təhsil;
- Azərbaycan dilini səlis bilməli, rus dilini bilməsi arzu olunandır;
- Bank sektorunda minimum 1 illik iş təcrübəsi olmalı;
- Borcların yığılması və problemli müştərilərlə işləmək sahəsində iş təcrübəsi;
- MS Office proqramlarında işləmək qabiliyyəti olmalı;
- Üzərinə məsuliyyət götürmək, müstəqil işləmək bacarığı və istəyi, habelə yüksək dürüstlük keyfiyyətləri olmalı;
- Sürücülük vəsiqəsinin olması arzu olunandır.
Vəzifələr:
Problemli kredit portfelinə nəzarət etmək;
Gecikmədə olan problemli müştərilərlə bilavasitə əlaqə yaratmaq, gecikmə səbəblərini araşdırmaq və portfelin sağlamlaşdırılması üçün kompleks tədbirlər həyata keçirmək;
Şirkətin problemli borcalanları və zaminləri ilə əlaqə yaratmaq, debitor borclarının yığımını təmin etmək;
Problemlərin həll olunması vəziyyətindən asılı olaraq müştəri sənədlərini müvafiq struktur bölmələrinə təqdim etmək
Bizim kollektivimizə, həmçinin dolğun korporativ həyatımıza qoşulmaq istəyirsinizsə, öz CV-nizi e-mail ünvanına göndərə bilərsiniz.
VAKANSİYA 17
AIR Media
Açıq və qapalı məkanlarda reklam satışı üzrə mütəxəssis
Son tarix 20 may 2022 - [email protected]
Vəzifəyə aid qoyulan tələblər:
- Təhsil: Ali təhsil;
- Təcrübə: Korporativ satış sahəsində minimum 2 il;
- Yaş: 25 – 35;
- Dil bilikləri: Azərbaycan və rus dillərini mükəmməl bilməli (ingilis dili arzuolunandır)
Vəzifə öhdəlikləri:
- Müştərilər üçün təklif paketlərinin hazırlanması;
- Şirkətlərlə korporativ danışıqların aparılması;
- Satışların təşkili, planlaşdırılması və müqavilələrin bağlanması;
- Bazarın, rəqiblərin müntəzəm araşdırılması və təhlilinin aparılması;
- Görülən işlər barədə həftəlik, aylıq və illik hesabatların rəhbərliyə təqdim edilməsi;
- Müştəri bazası və yerli bazardakı trendlərin təhlilinin aparılması, müştərilərin tələblərini öncədən praqnozlaşdırılması.
Şəxsi keyfiyyətlər:
- Düzgün şifahi nitq qabiliyyəti və elektron yazışma qaydalarına riayət etməli;
- Analitik düşünmə qabiliyyətinə malik olmalı;
- Yüksək kreativlik və təşəbbüskarlıq;
- Detallara diqqət etməli, yaradıcı olmalı və təqib etməli;
- Kollektivlə işləyə bilməli və özünü təkmilləşdirməli;
- MS Office proqramlarını mükəmməl bilməli;
- Vaxtın düzgün idarə edilməsi;
- Daima üzərində işləməli .
Əlavə məlumatlar: Əmək haqqı: 650-800 AZN+bonus;
Göstərilən tələblərə cavab verən namizədlər öz CV-lərini mövzu hissəsində "Açıq və qapalı məkanlarda reklam satışı üzrə mütəxəssis" yazmaqla elektron ünvanına göndərə bilərlər.
VAKANSİYA 18
Abşeron Logistika Mərkəzi
Elektrik mühəndisi / Elektrik
Son tarix 23 may 2022 - [email protected]
Ümumi vəzifə öhdəlikləri:
- Elektrik enerjisi istehsal edən qurğuların, stansiyaların, paylayıcı hava və kabel xəttlərinə nəzarət etmək;
- Elektrik enerjisinin istehsal ötürücü və paylayıcı sistemlərinin işini idarə etmək monitorinq etmək;
- Qəza və imtinaların (sıradan çıxma hallarının) təhlilində iştirak etmək;
- Elektrik sisteminin problemlərini müəyyənləşdirmək və onları həll etmək üçün sahə tədqiqatları, qrafiklər, diaqramlar, sxemlər və digər məlumatları hazırlamaq.
- Energetika, elektrik sistemi problemlərini, bu sahədə sahəsində yaranmış nasazlıqları aradan qaldırmaq, təmir etmək;
- Elektrik, yanğın təhlükəsiliyi qaydalarını bilmək, riayət etmək və işçi heyətindən tələb etmək;
- Elektrik avadanlıqlarındakı nasazlıqları aradan qaldırılmaq;
Namizədə qarşı tələblər:
- Ali təhsil (Elektrik, Elektroenergetika sahəsində);
- Elektrik, energetika sahəsində (yüksək və alçaq gərginliklə iş) minimum 5 il iş təcrübəsi;
- O cümlədən idarəetmə sahəsində minimum 3 il iş təcrübəsi;
- Elektrik şəbəkələri, avadanlıqlarla iş təcrübəsi;
- Azərbaycan dili mükəmməl, rus dil i arzuolunandır;
- Yaş həddi: 30 - 50 yaş;
Peşəkarlıq tələbləri:
- Elektrik şəbəkələri, elektrik avadanlıqları ilə iş, təmir etmək bacarıqı;
- Dövrə sxemlərini oxuma bacarığı;
- Elektrik çertyojlarını oxuma bacarığı;
- Kompüter diaqnostikasını bilməsi;
- Elektrik avadanlıqlarının istismar qaydalarını bilməsi;
- Elektriklə bağlı təmir və quraşdırma işlərini bilməsi;
- Dəqiqlik, məsuliyyət.
Göstərilən tələblərə uyğun namizədlər öz CV-lərini elektron ünvanına göndərə bilərlər. CV-lərin qəbulu üçün son tarix 22 may 2022-ci il tarixidir.
Müraciət etdiyiniz vəzifənin adını email-in mövzu hissəsində “Elektrik mühəndisi / Elektrik” şəklində göstərməyiniz xahiş olunur. Əks təqdirdə belə müraciətçilərin namizədliyinə baxılmaya bilər. Həmçinin bildirmək istərdik ki, işə qəbul prosesinin növbəti mərhələsi üçün yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.
VAKANSİYA 19
Resant Group
Administrator Assistant (Restoran)
Son tarix 20 may 2022 - [email protected]
İstanbul Meyhane- restoranına Qida və içki şöbəsinə təcrübəli Administrator Assistenti axtarılır.
Vəzifə öhdəlikləri:
- Restoranın idarə olunmasına köməklik edilməsi.
- Restoranda xidmətin yüksək keyfiyyətdə olmasını təmin etmək
- Qonaq qarşılama və ilk kontaktın yaradılması
- Sifarişin qəbulu,ehtiyacların təyyini və təqdimatı
- Sifarişin icrası və etirazlarla iş
- Ofisiantların qonaqpərvərlik bacarıqlarına öyrədilməsi
- Satış bacarıqlarının inkişafı
- Münaqişəli vəziyyətlərin həlli
Namizədə qarşı tələblər:
- Təcrübə: 2 ildən yuxarı.
- Dil bilikləri: azərbaycan və rus dilləriini səlist bilməli
- Yüksək danışıq qabiliyyəti və idarəetmə bacarığı
İş Şəraiti:
- İş vaxtı: həftədə 6 gün
- Əmək haqqı: 1000 azn-dən başlayaraq
- Nahar şirkət tərəfindən verilir
Maraqlanan namizədlər mövzu yerində “Administrator Assistantı” yazmaqla öz CV-lərini göndərə bilərlər.
VAKANSİYA 20
Baku Textile Company
İstehsalat rəhbəri
Son tarix 21 may 2022 -
İş barədə məlumat:
- İstehsalat sahəsində məhsulun keyfiyyətli və müəyyən olunmuş gündəlik normaya uyğun miqdarda istehsal olunmasına nəzarət;
- İşçilərin iş prosesi zamanı müəyyən olunmuş davranış qaydaları və istehsalat zamanı təyin olunmuş təhlükəsizlik qaydalarına riayət etməsinə nəzarət;
- İşçilərin iş ləvazimatlarından səmərəli, məqsədəuyğun istifadə edilməsini həyata keçirmək;
- Məhsulun tikilmə, ütülənmə və paketlənmə ardıcıllığının düzgün şəkildə həyata keçirilməsinə nəzarət etmək;
- Gündəlik istehsal olunmuş məhsul haqqında hesabatların təqdim olunması;
- İşçilərə iş prosesi zamanı rəhbərlik edilməsi və lazımi məlumatların rəhbərliyə ötürülməsi;
Tələblər:
- Yalnız tekstil sahəsində rəhbər olaraq minimum 3 il iş təcrübəsi;
- Ali təhsil;
- Düzgün tədqiqat aparma bacarığı;
- Analiz, problemlərin həlli və qərarvermə bacarığı;
Əmək haqqı namizədin bilik və bacarıqlarına uyğun olaraq təyin ediləcəkdir.
Müvafiq tələblərə uyğun olan namizədlər CV-lərini mövzu hissəsində “İstehsalat rəhbəri” qeyd edərək e-mail ünvanına göndərə bilərlər.
VAKANSİYA 21
Caspian Coast Winery & Vineyards
Ведущий бухгалтер
Son tarix 19 may 2022 - [email protected]
Должностные обязанности:
- Контроль расхода денежных средств в соответствии с договорами, утвержденными бюджетами по проектам
- Расчет и анализ финансовых показателей, себестоимости, прибыли, рентабельности
- Составление плана платежей на месяц /квартал/ год;
- Подготовка квартальной, полугодовой и годовой финансовой отчетности в соответствии с МСФО;
- Выставление электронных счетов-фактур
- Подготовка различных финансовых отчетов по запросам руководства.
Требования к кандидату:
- Образование высшее экономическое и /или бухгалтерское (обязательное знание основ бухгалтерского учета).
- Опыт планирования и бюджетирования на производственном предприятии
- Знание действующего законодательства АР, основ налогового законодательства, законодательства о бухучете и налогообложении
- Владение Excel и Google Sheets на продвинутом уровне
- Опыт работы в аналогичной должности от 3х лет
Условия работы:
- Официальное трудоустройство с 1-го дня работы.
- Заработная плата 1500 манат
- 5-ти дневный график работы с 08:30 до 17:30
- Место работы: Беюк Гамья, Сиазаньский район
VAKANSİYA 22
Azconstruction QSC
Kadrlar üzrə mütəxəssis
Son tarix 21 may 2022 - [email protected]
İş barədə məlumat:
- - AR-nın Əmək Qanunvericiliyinə, Baş Direktorunun əmrlərinə uyğun işçilərin qəbulu, başqa vəzifəyə keçirilməsi, işdən azad edilmələrinin və s. sənədlərin rəsmiləşdirilməsi;
- - İşçilərin şəxsi işlərinin hazırlanması və lazımi sənədlərin toplanması;
- - Əmək kitabçalarının əmrlər əsasında doldurulması və qeydiyyatı;
- - Işçilərə cari əmək fəaliyyətləri haqqında arayışların verilməsi;
- - Məzuniyyət qrafiklərinin tərtib edilməsi, işçilərə məzuniyyətlərin verilməsinin uçotunun aparılması, verilən məzuniyyətlərin cədvəl üzrə istifadə edilməsinə nəzarət edilməsi;
- - Xəstəlik vərəqələrinin doldurulması və qeydiyyatı;
- - Ezamiyyət sənədlərinin rəsmiləşdirilməsi;
- - Həftəlik və aylıq hesabatların hazırlanması;
- - Elektron və yazılı Əmək müqavilələrinin tərtib olunması və qeydiyyatı ;
- - Əmrlərin yazılması (məzuniyyət, ezamiyyət, əvəzçilik, işə qəbul, işdən çıxma, intizam məsuliyyətinə cəlbetmə haqqında və s.).
- - İşçi heyətinin müqavilələrinin, əlavə razılaşmalarının, əmrlərinin, bildiriş məktublarının, intizam məsuliyyətinə cəlbetmə haqqında əmrlərin hazırlanması (xəbərdarlıq, töhmət) və s.;
- - Yeni əmək kitabçalarının verilməsi , doldurulması və qeydiyyatı ;
- - İşçi heyətinin tələb olunan hallarda düzgün əvəz edilməsinə nəzarət edilməsi (şirkəti tərk etdikdə, məzuniyyətə çıxdıqda, müvəqqəti əvəz olunduqda);
- - İşçi heyəti üçün iş davamiyyəti cədvəllərinin hazırlanması və işçilərin əmək haqqılarının vaxtında və dəqiqliyi ilə ödənilməsini təmin etmək üçün mühasibat şöbəsi ilə birgə işin təşkil olunması;
- - İşçilərin davamiyyətini müəssisədə quraşdırımış turniketlə işləmək;
- - İşdən çıxan işçilərin şəxsi işlərinin Azərbaycan Qanunvericilinə uyğun olaraq arxivləşdirmək;
- - İşçilərə sosial sığorta şəhadətnamələrin alınması üçün DSMF-na elektron formada müraciət etmək;
Namizədə tələblər:
- Ali təhsil
- 1-3 il tikinti sektorunda iş təcrübəsi
- Azərbaycan Respublikasının Əmək Məcəlləsini mükəmməl bilmək.
- Kommunikativ bacarığı, məsuliyyətlilik
- Ofis texnikası və komputer texnologiyalarından inamla işləmə qabiliyyəti
- Microsoft Office, 1 C proqram
- Nahar şirkət tərəfindən verilir.
- Əmək haqqı kandidatın bilik ,bacarığına uyğun dəyişir. ( 800-1000 Azn)
Sizi öz kollektivimizdə görməyə şad olarıq!
Maraqlananlar başlıqda kadrlar üzrə mütəxəssis qeyd etməklə CV-lərini göndərə bilərlər.
VAKANSİYA 23
AEV
Bölgə müdiri (Gəncə)
Son tarix 19 may 2022 - [email protected]
Vəzifə öhdəlikləri:
- Satış metodikalarının işlənib hazırlanmasında iştirak edir.
- Müştərilərlə iş metodlarının yeni formalarının hazırlanmasında və tətbiq olunmasında, əvvəlki iş metodlarının təkmilləşdirilməsində fəal iştirak edir.
- Məhsul satışı üzrə fəaliyyətləri əlaqələndirir, satışa nəzarət edir.
- Satış nümayəndələri arasında ərazi bölgülərini apraır.
- Rəhbərlik etdiyi satış komandasına “AEV” MMC – nin satış hədəflərinə müvafiq olaraq, yerinə yetiriləbilən, dəqiq hədəflər qoyur.
- Satış təmsilçilərinin və merçendazyerlərə verilən tapşırıqların icrasına nəzarət edir.
- Şəbəkə və xüsusi müştərilərilərlə olan faəliyyətə xüsusi nəzarət edir.
- Müştərilərin ödəmə qabiliyyətindəki dəyişikliyi izləyir, borc üzrə statusları diqqətdə saxlayır.
- Müştərilərdən daxil olan şikayətlərə baxır, lazım gəldikdə danışıqlarda iştirak edir.
- Debitor borcları təhlil edir, nəzarət edir.
- Debitor borcları azalatmaq üçün tədbirlər hazırlayır və həyata keçirir.
- Debitor borcların qaytarılmasına birbaşa nəzarət edir.
- Baş verən bütün dəyişikliklər barədə satış komandasına məlumat verir, verilən tapşırıqların yerinə yetirilməsinə nəzarət edir, distribyutorların və sub-distribyutorların qiymət və təşviq sahəsindəki siyasətinə riayət etməsini təmin edir.
- Ticarət nümayəndələrinə satış texnologiyası, danışıq üsulları, sövdələşmə üsullarını öyrədir.
- Hər həftə ticarət nümayəndələri ilə əraziyə çıxır, bir başa iş zamanı vəziyyəti təhlil edərkən ticarət nümayəndələrini yerində təlimləndirir.
- Aylıq, həftəlik, rüblük satış hesabatları hazırlayır, rəhbərliyə təqdim edir.
- Hər bir işçi üçün motivasiya istiqamətini müəyyənləşdirir.
- Ticarət nümayəndələrinin hər birinə gündəlik dəqiq tapşırıqlar verir, verilən tapşırıqların icrasına nəzarət edir, təqib edir.
Tələləb olunan bilik və səriştələr:
- Malların satışını stimullaşdırmaq üçün işlərin təşkilinin əsasları.
- Ticarət alətlərindən istifadə xüsusiyyətləri və prinsipləri.
- Reklam növləri və reklam fəaliyyətinin təşkili əsasları.
- Pərakəndə məkanın təşkili və pərakəndə məkandan səmərəli istifadə prinsipləri.
- Ticarət meydançasında malların nümayişinin effektivliyini qiymətləndirmə metodları.
- Təklif olunan malların əsas keyfiyyəti və istehlak xüsusiyyətləri.
- Malların cari qiymətləri.
- Satış sahəsindəki müştəri davranışının modelləri.
Namizədə tələblər:
- Müvafiq sahədə təcrübə: 3-5 il
- Təhsil: Ali təhsil
- Dil bilikləri: Azərbaycan, Rus dili arzuolunandır
- Yaş həddi: 25-40
- Ofis proqramları ,1C
- Şəxsi Avtomobil ( nəqliyyat xərcləri şirkət tərəfindən qarşılanır)
İş şərtləri:
- 6 günlük iş həftəsi
- İş saatı 9:00 –dan 18:00 -dək
- İstirahət günü Bazar günüdür
- Əmək haqqı 800 AZN əmək haqqı
Namizədlər CV –ni elektron ünvanının mövzu bölməsində “Bölgə müdiri (Gəncə)” qeyd etməklə müraciət edə bilərlər.
VAKANSİYA 24
International Company
Merchandiser (Consumer Electronics)
Son tarix 19 may 2022 - [email protected]
Responsibilities:
- Liaising with buyers, analysts, stores, suppliers and distributors;
- Working closely with visual-display staff and department heads to decide how goods should be displayed to maximize sales;
- Analyze market situation based on daily market intelligence;
- Organize and arrange specified records (sellout, promotion data and etc.)
- Conduct product training for promoters and field sales managers in the shop;
- Distribute POPs for products;
- Maintain store shelves by observing displays of company products, removing damaged products;
- Dealing with marketing/ In-store management “ISM” vendors;
- Assisting with the production of marketing materials and literature;
- Provide information by reporting growth, expansion or closing of stores in assigned territory.
Requirements:
- Higher education;
- Minimum 1 year merchandising experience in consumer electronics is preferred;
- Having personal car is preferred;
- Proficiency in English, Azerbaijani is a must;
- Customer oriented, results-focused and possess good communication skills;
- Computer literate - knowledge of MS Word, MS. Excel, MS. Outlook is a must.
Working schedule:
- Working days: Monday – Friday
- Lunch time: 13:00 -14:00
- Salary AZN 1200 – 1500
Interested Candidates please send your CV indicating the title of position in the subject line of your message.
Otherwise your candidacy will not be considered.
VAKANSİYA 25
Başak Group
Xarici satınalmalar üzrə mütəxəssis
Son tarix 19 may 2022 - [email protected]
Namizədə aid tələblər:
- Ali təhsil;
- Müvafiq sahə üzrə minimum 3-5 il iş təcrübəsi;
- Təşkilatçılıq bacarığı;
- Sərbəst qərar verə bilmək bacarığı;
- İşlərin vaxtında yerinə yetirilməsini təmin etmək;
- Güclü şifahi ünsiyyət qurmaq bacarığı;
- Kompüter biliyi: MS Office;
- İngilis və rus dilində sərbəst danışıq qabiliyyəti,
- Şəxsi avtomobil.
Vəzifə öhdəlikləri:
- Xarici Təchizatçıları araşdırmaq, arasından seçim etmək və təchizatçı bazasını daim yeniləmək;
- Xarici və yerli təchizatçılar ilə danışıqların aparılması;
- Satın alınmış xammal, mal və materialların məlumat bazasını hazırlamaq və yeniləmək, şirkətin xarici təchizat xərclərinə nəzarət etmək və aidiyyati şəxslərə hesabat vermək;
- Şirkətin bütün təsdiqlənmiş tələbnamələrini əlaqələndirmək;
- Satınalmalar üçün rəqabətli qiymət sorğusu sisteminə nəzarət etmək;
- Şirkət əməkdaşları ilə təchizatla bağlı yazışmaların aparılması;
- Təchizatla bağlı iclaslarda iştirak etmək;
- Satınalmaların aidiyyatı şəxslərə çatdırılması barədə hesabat vermək;
İş qrafiki:
- Həftə içi 5 gün saat 09:00-18:00, şənbə yarı iş günü,
- Nahar şirkət tərəfindən verilir,
- Korporativ nömrə (korporativ paket),
- Əməkhaqqı: müsahibə əsasında,
- Ünvan: Bakı şəh, Dərnəgül şossesi, Ziya Bünyadov 13.
Tələblərə uyğun şəxslər CV formalarını elektron poçt ünvanına, mövzu hissəsinə “Xarici satınalma” yazaraq göndərə bilərlər.
VAKANSİYA 26
Connect LLC
Aparıcı mühasib
Son tarix 20 may 2022
Əmək haqqı: 1000 AZN
Tələblər:
- Dil biliyi: Azərbaycan və Rus dili
- Kompüter bacarığı: 1C ; Excel (əla səviyyədə), Microsoft Office, Outlook
- Komandada işləmək bacarığı.
- Maliiyə sahəsində ən azı 3 il iş stajı.
Vəzifələr:
- Mühasibat uçotunun aparılması qaydalarını rəhbər tutaraq rəsmi mühasibat uçotunun aparılmasını təşkil etmək;
- Rəsmi daxil olan pul vəsaitlərinin, mal-material ehtiyatlarının və əsas vəsaitlərin tam uçotu və onların hərəkəti ilə bağlı əməliyyatların vaxtında mühasibat uçotunda əks etdirilməsini təmin etmək;
- Əmək haqqı, məzuniyyət, xəstəlik vərəqəsi və ezamiyyətin hesablanması,köçürülməsi;
- Bank hesabları üzrə ödənişlərin həyata keçirilməsi;
- Digər kreditor və debitorlar ilə hesablamaların qeydiyyatının aparılması;
- E-gov.az, e-taxes.gov.az portallarından istifadə etmə bacarıcı;
- Elektron Qaimə Faktrura, Hesab Fakturalarının işlənməsi;
- Kreditor və debitorlar ilə üzləşmələrin aparılması;
- Ödəmə hesablarının hazırlanması;
- İlkin və mühasibat sənədlərinin rəsmiləşdirilməsi;
- Vəzifə təlimatından irəli gələrək digər öhdəliklər;
- Azərbaycan Respublikasə Vergi və Əmək Məcəlləsi üzrə bilikləri.
İş şəraiti:
- AR Əmək Məcəlləsinə uyğun olaraq sənədləşmə:
- İş qrafiki: Həftə içi 5 gün saat 09:00-18:00
- Nahar: 13:00-14:00
- İstirahət günləri: şənbə, bazar
Ünvan: Nərimanov rayonu, Ə.Qayıbov küçəsi 1222
CV göndərilərkən məzmun yerində vakansiyanın qeyd olunması mütləqdir.