VAKANSİYA 1
Company
Marketing manager
Son tarix 20 iyn 2022 - [email protected]
Tələblər:
- Marketinq sahəsində ən azı 3 il iş təcrübəsi
- Bazar araşdırmasını aparmağı bacarmalı
- Brendin strategiyası hazırlanması və həyata keçirilməsi
- Satış komandası ilə işləmə bacarığı
- Qiymət qoyma, mövqelənmə, promo strategiyanın yazılması və həyata keçirilmə
- Trade kampaniya konseptlərinin hazırlanması, təşkili, şöbələr arasında bağlantının qurulması, effektivliyin ölçülməsi
- Sosial media, digital marketinq savadlı olması arzuolunandır
- Ən azı rus və ya ingilis dillərinin birini mükəmməl bilməsi mütləqdir
- Ali təhsil, marketinq və ya menecment
Ə/h: 1500 - 2000 AZN (kandidatın təcrübə və bacarığına görə dəyişə bilər)
VAKANSİYA 2
AlVentures
Proqramçı (VUE)
Son tarix 20 iyn 2022 - [email protected]
Tələblər:
- Vue.js framework ilə üzrə minimum 3 il iş təcrübəsi
- Biznes məntiq və element davranışı qurma səviyyəsində JavaScriptlə işləmə bacarığı;
- Prototiplərin, konstruktorların, asinxron kodların və DOM-ların istifadəsi;
- Dizayn maketə uyğun şablon verstkalarla işləmə bacarığı;
- REST API ilə iş təcrübəsi;
- Websocket ilə iş təcrübəsi;
- Git ilə iş təcrübəsi;
- HTML, CSS bilikləri;
- Mobil versiyaya uyğun adaptiv verstka xüsusiyyətlərinin bilikləri;
- W3C standarda uyğun valid verstkalar
- Özgə kodlarda işləmə bacarığı;
- Ən əsası: sürətli işləmə, daim inkişafı sevən;
- Pre-İntermediate səviyyəsindən aşağı olmayan ingilis dili (texniki ədəbiyyatı oxuma bacarığı, sənədlərin və öz məhsullarına aid təlimatların yazma bacarığı, baza səviyyəsində ünsiyyət və ingilis dili anlama bacarığı);
- Komandada işləmə bacarığı;
- Ali təhsil olanlara üstünlük verilir.
Şərtlər:
- Rəsmi əmək haqqı;
- İş qrafiki: 09:00-18:00;
- Həftə içi 5 gün;
- Rahat ofisdə iş;
- Mehriban kollektiv;
- Peşəkar inkişaf imkanı
- Əmək haqqı-2000-3000.
VAKANSİYA 3
Grand Motors Company
Korporativ Satış üzrə Mütəxəssis
Son tarix 20 iyn 2022 - [email protected]
Namizədə olan tələblər:
- Təcrübə: Satış sahəsi üzrə minimum 2 il təcrübə (avto-ehtiyat hissələri, tikinti, sənaye, istehsal yönümlü sahələrdə təcrübə üstünlükdür);
- Dil bilikləri: Azərbaycan dili (səlis), Rus dili (arzuolunandır);
- Təqdimat bacarığı;
- İnandırma bacarığı;
- Satış texnikaları üzrə biliklər;
- Ünsiyyət qurma bacarığı;
- Komandada işləmək bacarığı;
Vəzifə öhdəlikləri:
- Müxtəlif kateqoriyalı texnikaların ehtiyat hissələrinin korporativ satışının həyata keçirilməsi;
- Mühərrik yağları, akkumulyator, təkər və s. kateqoriyalar əsas olmaqla müştərilərə məhsul qruplarının tanıdılması;
- Müştəri bazasının formalaşdırılması və artırılması üçün aktiv B2B görüşlərinin keçirilməsi;
- Müştəri tələblərinin öyrənilməsi, qarşılanması və daimi loyallığın təmin edilməsi;
- Müştəri borc öhdəlikləri və ödənişlərini daim nəzarətdə saxlamaq;
- Məhsulların təmin edilməsi prosesini tam nəzarətdə saxlamaq, sənədləşmə məsələlərini həll etmək.
İş şərtlərimiz:
- Əmək haqqı: 1000 AZN + KPİ;
- İş qrafiki : Tam iş günü (5 gün);
- İş saatları: 08:30-17:30;
- İş yeri: Binəqədi rayonu, Mədən küçəsi 4, Neptun marketlə üzbəüz;
- Şirkət tərəfindən korporativ nömrə;
Göstərilən tələblərə cavab verən namizədlərdən CV-lərini mövzu hissəsinə “Korporativ Satış üzrə Mütəxəssis” yazaraq göndərmələri xahiş olunur. Yalnız tələblərə cavab verən namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.
VAKANSİYA 4
Asthetiklab
Специалист по работе с клиентами
Son tarix 20 iyn 2022 - [email protected]
Условия работы:
- Требуется специалист для работы за рубежом
- Зарплата 1000 $ + бонусы
- Жилье за счет компании
- Разработать план действий по повышению уровня обслуживания компании и удовлетворенности клиентов
- Время работы 6 дней в неделю ,10:00 -19:00
Наши требования:
- Женщина, возраст от 25 лет
- Знание языков: русский, азербайджанский
- Опыт работы с клиентами
- Высшее образование
- Опыт на соответствующей позиции минимум 3 года
- Умение управлять
Просьба отправлять резюме с фотографией на отмеченный почтовый адрес с пометкой “Специалист по работе с клиентами”
Адрес: Короглу Рагимов 13 A
Контакты : 0554571717
VAKANSİYA 5
ASBISc Enterprises PLC
Key Account Manager Logitech Azerbaijan
Son tarix 20 iyn 2022 - [email protected]
ASBISc Enterprises PLC, ведущий дистрибьютор, OEM и поставщик решений в области ИТ, IoT, IoT, AI в странах Центральной и Восточной Европы, бывшего Советского Союза, Ближнего Востока и Африки, приглашает принять участие в конкурсе на вакансию Key Account Manager Logitech Azerbaijan.
Основные обязанности:
- Позиционирование себя как ключевого лица для партнеров Logitech в Азербайджане по всем вопросам, связанным с поддержанием и развитием бизнеса;
- Установление и поддержание доверительных долгосрочных деловых отношений с представителями местных партнеров Logitech;
- Планирование продаж по ключевым клиентам, брендам, категориям, SKU;
- Ежедневное общение и регулярные переговоры с партнерами, обработка заказов, листинг новинок, согласование и реализация промоакций;
- Контроль презентации продукта в местных розничных магазинах, координация промоутеров;
- Создание коммерческого предложения и защита предложенного решения для клиента/партнера;
- Отчетность CRM/PSI;
- Взаимодействие с фокус-группами локального и центрального офиса ASBIS;
- Другие задачи, инициированные высшим руководством, связанные с ролью KAM.
Требования:
- Высшее образование
- Успешный опыт работы в должности продавца от 2-х лет (КАМ, менеджер по развитию бизнеса, менеджер по продукту)
- Подтвержденное знание местного рынка
- Отличные навыки ведения переговоров
- Отличные знания азербайджанского и русского языков
- Владение английским языком (минимум Intermediate уровень)
- Нацеленность на достижение результата, стрессоустойчивость, хорошие аналитические способности, системный подход к работе, самостоятельность и ответственность в принятии решений.
Мы предлагаем:
- Местоположение – Баку, Азербайджан
- Официальное трудоустройство
- Возможность личного и профессионального развития
- Динамичная рабочая среда в международной компании.
Финансовые условия:
- Финансовые условия: 1200 USD Gross + премия по результатам KPI + комиссия
Всех заинтересованных лиц просьба присылать CV с фотографией, с указанием названия позиции в разделе “Subject”.
VAKANSİYA 6
Güvənli MMC
Online satış rəhbəri
Son tarix 19 iyn 2022
İş haqqında məlumat:
- Satışın həyata keçiriləcək yerləri üzrə hazırlanmış satış planlarının və layihələrin distant şəkildə alıcılara çatdırılması;
- Müvafiq bazar araşdırmalarının aparılması;
- Rəqiblərin müəyyən edilməsi, təhlili və müvafiq təkliflərin verilməsi;
- Müştəri bazasının formalaşdırılması və marketinq aksiyalarının hazırlanması və satışın intensivliyinə nəzarət, həmçinin satışın artırılması üçün tədbirlərin aparılması.
- Əmək haqqı 2500 azn + bonus
- A.R Əmək məcəlləsinə uyğun rəsmiləşdirmə;
- İş qrafiki 1-5 ci günlər saat 09:00-17:00-dək, şənbə günü 10:00-16:00-dək;
Vakansiya üzrə tələblər:
- Onlayn satış sahəsində minimum 3 il təcrübə;
- Ali təhsilli namizədlərə üstünlük verilir;
- Yaş – 27-50 yaş aralığı;
- Liderlik və komanda ilə işləmək bacarığı;
- Potensial müştəri olacaq hər bir şəxsə məhsulumuz haqqında məlumatı çatdırmaq bacarığı.
Qeyd olunan tələblərə uyğun gələn namizədlər CV’lərini sayta daxil olaraq göndərə bilərlər.
VAKANSİYA 7
Alza Construction MMC
Mühasib
Son tarix 19 iyn 2022 - [email protected]
Vəzifə öhdəlikləri:
- Maliyyə hesabatlarının tərtib edilməsi,
- Daxil olan pul vəsaitlərinin uçotunu, mühasibat uçotu hesablarında onların hərəkətini, xərclərini, məhsulun satışını, iş və xidmətlərin yerinə yetirilməsini, maliyyə və kredit əməliyyatlarının uçotunu təşkil edilməsi,
- Qanunvericilik və mühasibat uçotu qaydaları intizamına ciddi əməl edilməsini təşkil edir,
- Aylıq və rüblük hesabatların tərtib edilməsi,
- Vergi, DSMF hesabatlarının, Statistika hesabatlarının hazırlanması və müvafiq qurumlara təqdim edilməsi,
- Əsas vəsaitlərin uçotunun aparılması və amortizasiya hesablanması,
- Balans, avans hesabatının aparılmasını təmin etmək,
- Debitor və kreditor hesablaşmalarına ciddi nəzarət olunması,
- Online kargüzarlıq və e- qaime portallardan istifadə etmə bacarığı,
- Gündəlik əməliyyatların (invoysların, elektron qaimə-fakturaların, elektron vergi hesab-fakturaların, ödəniş tapşırıqlarının hazırlanması) həyata keçirilməsi
- Bank hesablarının açılması və bank hesabı vasitəsilə köçürülmələrin aparılması
- İşçilərin işə qəbul, işdən çıxma, başqa işə keçirilmə, məzuniyyət, xəstəlik, ezamiyyə və digər müvafiq əmrlərin sənədləşdirilməsi
- İş prosesində məlumatların məxfiliyinin saxlanılması
- Rəhbərliyin verdiyi digər tapşırıqların yerinə yetirilməsi.
Tələblər:
- Ali təhsil (Təcrübəli şəxslərə üstünlük veriləcəkdir),
- Göstərilən sahə üzrə ən az 5 il mühasibatlıq sahəsində iş təcrübəsi,
- Məsuliyyətli və işində dəqiqlik,
- Komandada işləmək bacarığı,
- MS Office və 1C 8.2/8.3 proqramlarında işləmək bacarığı
- Vergi Məcəlləsini bilməli,
- Gömrük işlərindən anlayışı olmalı,
- Mühasibatlıqla bağlı yerli qanunvericiliyi bilməli,
- İnternet-banking üzrə lazımi əməliyyatların və ödənişlərin icra edə bilməli,
- Elektron hökümət portalı ilə işləyə bilmə qabiliyyəti.
İş qrafiki:
- Həftə içi 6 gün saat 10:00-19:00.
- Əməkhaqqı: 1.000-1.500 AZN,
- Ünvan: Bakı şəh, Zərgərpalan küçəsi
Tələblərə uyğun şəxslər CV formalarını elektron poçt ünvanına, mövzu hissəsinə “Mühasib” yazaraq göndərə bilərlər
VAKANSİYA 8
Air Group
Baş mühasib
Son tarix 19 iyn 2022 - [email protected]
Namizədə tələblər:
- Maliyyə sahəsi üzrə ali təhsil;
- Sahə üzrə qanunvericiliyin bütün tələblərini yüksək səviyyədə bilmək;
- Milli və beynəlxalq mühasibat uçotu standartlarını yüksək səviyyədə bilmək;
- İnkişaf etmiş rəhbərlik və təşkilatçılıq qabiliyyəti;
- Detallara qarşı diqqətlilik və məsuliyyətlilik;
- Planlaşdırma və vaxtın düzgün istifadə edilməsi bacarıqları;
- MS Office proqramlarından yaxşı səviyyədə istifadə bacarıqları;
- MS Office və 1C 8.3 ERP proqramlarında işləmək bacarığı
- Müvafiq sahə üzrə iş təcrübəsi: 3-5 il;
- Vergi Məcəlləsi, Mülki Məcəllə və Əmək Məcəlləsi üzrə biliklərin olması;
- Baş mühasib təcrübəsi olan şəxslərə üstünlük veriləcəkdir
İş barədə məlumat:
- Maliyyə uçotu və Vergi uçotunun qurulması, idarə edilməsi;
- İlkin sənədlər əsasında maliyyə-təsərrüfat əməliyyatlarının mühasibat uçotunda düzgün əks etdirilməsini, mühasibat-maliyyə hesabatlarının müəyyən edilmiş müddətdə tərtib və təqdim edilməsini təşkil və nəzarət etmək;
- Daxil olan pul vəsaitlərinin, mal-material ehtiyatlarının və əsas vəsaitlərin tam uçotu və onların hərəkəti ilə bağlı əməliyyatların vaxtında mühasibat uçotunda əks etdirilməsini təmin etmək;
- Vergi sahəsi ilə bağlı əməliyyatlar – Vergi bəyannamələrinin hazırlanıb paketləşdirilərək Vergi orqanına təqdim edilməsi, o cümlədən:
- Mənfəət vergisi;
- Əmlak vergisi;
- Əlavə dəyər vergisi;
- Ödəmə mənbəyində tutulan vergi;
- Muzdlu işlə əlaqədar vahid bəyannamə;
- Torpaq vergisi ;
- DSMF hesabatlarının Vergi orqanına təqdim edilməsi;
- Mühasibat sənədlərinin tərtib olunması, saxlanılması, qorunması;
- Gömrük bəyannamələri ilə bağlı əməliyyatlar;
- Bank əməliyyatlarının həyata keçirilməsi;
- Əmək haqqının hesablanması;
- Bank və kassa əməliyyatları;
- Təhtəl hesab, avans hesabatının aparılmasını təmin etmək;
- Debitor və kreditorlarla qarşılıqlı hesablaşma və üzləşmə aktlarının tərtib edilməsi;
- İşçi heyəti ilə işləmək bacarığına malik olmalı;
- Tabeçiliyindəki əməkdaşların işlərinə nəzarət.
Əlavə məlumatlar:
- Əmək haqqı: 1500 AZN gross
- İş qrafiki: 5 gün, 09:00 – 18:00.
- Korporativ nömrə və danışıq balansı
- AR Əmək Məcəlləsinə əsasən rəsmiləşdirmə
Maraqlanan namizədlərdən xahiş olunur ki, CV-lərini e-mailin mövzu hissəsində “Baş mühasib” sözlərini qeyd edərək e-ünvanına göndərsinlər
VAKANSİYA 9
Resant Group
IT specialist
Son tarix 18 iyn 2022 - [email protected]
Requirements:
- Knowledge of computer software systems, including databases, office applications, and operating systems.
- Basic knowledge of Microsoft Domain infrastructure (AD, DNS, DHCP, Print Serve, File Server)
- Basic knowledge of network devices (switches, access points) and VOIP devices (IP Telephone, etc.,)
- Professional certification is preferable. (e.g. CompTIA A+, CCNA).
- Strong analytical, diagnostic, and problem-solving skills.
- Good communication ability, both written and verbal.
- Knowledge of English (good), Azerbaijani (fluent)
- Education: Bachelor degree, with a technical major, such as engineering or computer science
Working Conditions:
- Free lunch
- Salary: 1500 azn
Interested candidates are welcome to send their CVs by indicating the name of the IT specialist in the subject line of the letter.
VAKANSİYA 10
One Click Consulting
Satınalma və təchizat şöbəsinin müdir müavini
Son tarix 18 iyn 2022 - [email protected]
Namizədə dair tələblər:
- Təhsil: Ali təhsil,
- Kompüter bilikləri: MS Office proqramları (excel-əla səviyyədə), 1C, digər kömpüter bilikləri əlavə üstünlük hesab olunur,
- Dil bilikləri: Azərbaycan dili; digər dil bilikləri əlavə üstünlük hesab olunur,
- İş təcrübəsi: 5 ildən az olmayaraq iş stajı; tikinti sahəsi üzrə satınalmada iş stajı əlavə üstünlük hesab olunur.
- Analitik düşüncə qabiliyyəti, liderlik və analiz etmə bacarığı.
- Punktual və ünsiyyətcil olması.
Vəzifə öhdəlikləri:
- Satınalma prosesini vaxtında, prosedur və proseslərə uyğun olaraq təşkili;
- Bazar qiymətləri və ümumi iş fəaliyyətlərinin izlənməsi;
- Anbar sahəsinə və anbardarların iş prinsiplərinə nəzarət edilməsi;
- Hesabatların hazırlanması və analizi, satınalma sorğularının hazırlanması, təchizatçıların analizi və digər proseslərin effektiv idarə olunmasının həyata keçirməsi;
- Təchizat sifarişlərinin təşkili və idarə edilməsi (açılmış sifariş formalarının analizi, yerləşdirmə, nəzarətdə saxlama, hesabatların hazırlanması və sifarişlərin bağlanması);
- Ödəniş sorğularının həyata keçirməsi, ödənişlərə nəzarətin edilməsi;
- Bazarın təhlili, tələb olunan materialların daxili və xarici bazarda araşdırılması, təchizatçı bazasının hazırlanması və təhlil edilməsi;
- Müqavilələrin həyata keçirilməsi və nəzarətdə saxlanılması, müqavilə şərtlərinin müəyyən olunması və s.
- 1C proqramında satınalma və anbar modulunun yığılması və işlənməsinə daim nəzarət edilməsi.
Bilik və bacarıqlar:
- Dövlət satınalma haqqında qanun və digər narmativ sənədlər.
- 1 C proqramından sərbəst istifadə etməsi.
- Anbar işinin qurulması prosesini bilməsi.
- Təchizatçılar tərəfindən göndərilən mal-materialların keyfiyyətini müəyyən etməyi bacarmalı.
- Mal-materialların adlarını və tikintidə istifadəsinə dair texniki xüsusiyyətlərini bilməsi.
İş qrafiki: bazar ertəsi- cümə 09:00-18:00
İş yerinin ünvanı: Cəfər Cəbbarlı küçəsi 44, Caspian Plaza
Əmək haqqı: min 2000 AZN (təhsil, iş stajı və iş bacarığı nəzərə alınmaqla qarşılıqlı razılaşma əsasında müəyyən olunur)
Göstərilən tələblərə cavab verən namizədlərdən Azərbaycan dilində tərtib edilmiş CV-lərini mövzu (subject) hissəsinə “satınalma şöbəsinin müdir müavini" adını qeyd edərək göndərmələri xahiş olunur.
Qeyd: Müsahibə mərhələli şəkildə təşkil edilir. Yalnız tələblərə uyğun namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.
VAKANSİYA 11
Başak Group
Korporativ satış şöbəsinin müdiri
Son tarix 17 iyn 2022 - [email protected]
Namizədə aid tələblər:
- Ali təhsil;
- Azərbaycan, rus və ingilis dillərində yüksək səviyyədə danışıq qabiliyyəti;
- Müvafiq vəzifə üzrə minimum 4-5 il təcrübə;
- Yüksək Microsoft Ofis proqramları biliyi;
- Ünsiyyət və analitik düşünmə,liderlik, analiz etmə bacarığı;
- Dürüstlük və kollektivdə işləmə bacarığı.
Vəzifə öhdəlikləri:
- Gündəlik, həftəlik və aylıq satışın analizinin aparılması və hesabatın hazırlanıb rəhbərliyə təqdim edilməsi;
- Bazarın araşdırılması;
- Yeni müştərilərin aşkar edilməsi və müştərilərlə yeni biznes münasibətlərinin qurulması;
- Müştəri bazasının formalaşdırılması
- Şirkətin satış həcminin artırılmasına dəstək;
- Korporativ müştərilər ilə mütəmadi görüşlərin keçirilməsi;
- Yüksək səviyyədə müştəri xidmətinin təmin olunması;
- İşçilərin şirkət daxili nizam-intizam qaydalarına riayət etmələrinin təmin olunması;
- Gündəlik hesabatların hazırlanıb rəhbərliyə təqdim olunması;
- Rəhbərliyin verdiyi tapşırıqlarının vaxtında və düzgün yerinə yetirilməsi.
İş qrafiki:
- Həftə içi 5 gün saat 09:00-18:00, şənbə yarı iş rejimi.
- Əmək haqqı: 2000 AZN + bonus (KPİ)
- Nahar şirkət tərəfindən verilir,
- Korporativ nömrə (korporativ paket),
- Ünvan: Bakı şəh, Dərnəgül şossesi, Ziya Bünyadov 13.
Tələblərə uyğun şəxslər CV formalarını elektron poçt ünvanına, mövzu hissəsinə “Satış Müdiri” yazaraq göndərə bilərlər.
VAKANSİYA 12
Retailor LLC
Satış təmsilçisi
Son tarix 16 iyn 2022 - [email protected]
Vəzifə öhdəlikləri:
- Soyuq satışın həyata keçirilməsi.
- Aylıq, rüblük və illik satış hədəflərinə nail olunmasını təmin etmək
- Şirkətin Horeca və Pərakəndə kanalları üzrə spirtli içkiləri və çipsi məhsullarının satış həcminin artırılması.
- Yüksək səviyyədə müştəri xidmətinin təmin olunması
- Müştərilərlə işləmək qabiliyyəti;
Tələblər:
- Satış sahəsi üzrə bilik və bacarıqlar;
- Yüksək səviyyədə ünsiyyət və təşəbbüskarlıq;
- Komandada işləmək bacarığı;
- İşdə dəqiqlik və detallara fikir vermə qabiliyyəti
- Pərakəndə və Horeca kanalları üzrə minimum 1 ildən artıq satış təcrübəsi.
- Ali və Orta təhsil
- Dil bilikləri:Azərbaycan dili və Rus dili
- Bəy və ya xanım namizədlər
- Yaş həddi: 25-35
- İş saatı: 09:00 - 18:00;
- İş qrafiki – 5 gün (bazar ertəsi-cümə)
- İstirahət günləri: şənbə-bazar
- Əmək haqqı: 1250 manat;
- Sürücülük vəsiqəsi: B; BC kateqoriyası
- Şəxsi nəqliyyat vasitəsinin olması
- Şirkət tərəfindən yanacaq və amortizasiya xərcləri qarşılanır.
CV-ləri göndərərkən subject bölməsində vəzifənin adını qeyd edin.
VAKANSİYA 13
GPS Solutions
PHP proqramçı
Son tarix 16 iyn 2022 - [email protected]
İş qrafiki: həftə içi 5 gün (saat 09:00-dan 18:00-dək), 6-cı gün saat ( 10:00-dan 16:00-dək)
Əmək haqqi 1000-1500 AZN
Namizədə tələblər:
- Yaş həddi: 28-40
- Cinsi: kişi
İş barədə məlumat:
- Laravel bilikləri;
- Linux bilikləri
- HTML,CSS üzrə biliklər;
- Javascript, PHP OOP bilikləri;
- Web tətbiqetmələrin hazırlanması və dəstəklənməsi;
- Verilənlər bazası (MySQL, MSSQL) təcrübəsi olan, baza strukturunun yaradılması, SQL sorğuları yazmağı və optimallaşdırmağı bacaran;
Şəkilli CV- lərinizi elektron ünvanına göndərməyiniz xahiş olunur.