Kapital Bank
Ünvanda təqib şöbəsinə mütəxəssis
Son tarix 17 fev 2022
Öhdəliklər:
- Borcalanların kredit müqavilələrinin portfelə daxil olduğu gündən etibarən təqibinin həyata keçirilməsi
- Problemli borcalanlar ilə görüşlərin keçirilməsi
- Problemli borcalanların maliyyə vəziyyətindən asılı olaraq kredit borclarını restrukturizasiyaya cəlb etmək
- Problemli borcların qaytarılması istiqamətində müvafiq tədbirlər görmək
- Təhkim olunmuş portfelə gündəlik nəzarət etmək.
Tələblər:
- Ali təhsil
- Tələb olunan sahə üzrə 1 illik iş təcrübəsi
- Kompüter bilikləri (ofis proqramları)
- Detallara qarşı diqqətli, təzyiqə davamlı.
- Komandada işləmə bacarığı.
Biz Sizə stabil iş yeri, dinamik inkişaf və peşəkar kollektivdə çalışmaq imkanı təqdim edirik! Əgər təklifimiz Sizə maraqlıdırsa portalımızdan qeydiyyat keçərək vakansiyamıza müraciət edə bilərsiniz.
PASHA Bank
Kreditlərin Bərpası üzrə Kiçik Mütəxəssis
Son tarix 14 fev 2022 - [email protected]
Vəzifənin məqsədi:
Qeyri-işlək kreditlərin restrukturizasiya və bərpası üzrə cavabdehlik. Gəlirlilik və xidmət standartlarının təkmilləşdirilməsi, yüksək səviyyədə icra olunması.
Vəzifə öhdəlikləri:
- Problemli kreditlərlə iş üzrə metodologiya və prosedurların hazırlanması
- Erkən və sonrakı təqib (Fərdi, KOS və CİB seqmenti üzrə)
- Problemli kreditlərin idarə olunması
- Problemli kreditlərin restrukturizasiyası
- Problemli biznes kreditlərin bərpası
- Problemli kreditlər üzrə təyin olunmuş limitlər çərçivəsində restrukturizasiya qərarlarının icrası (Fərdi, KOS və CİB seqmenti üzrə)
- Maliyyə vəziyyətinin dirçəlməsi və ödənişi gecikdirilmiş kreditlərlə bağlı problemlərin həll edilməsi məqsədi ilə fəaliyyət planlarının hazırlanması və icrasında fəal iştirak.
- Müştərilərlə mütəmadi olaraq əlaqə saxlanılması (görüşlər, telefon zəngləri, mesajlar və s. vasitəsilə)
- Müştərilərin davranışlarına nəzarət etmək və onları təhlil etmək
- Problemli kreditlərin bərpası məqsədi ilə rəsmi bildirişlərin göndərilməsi
- Problemli kreditlərin bərpası yolunda restrukturizasiya planlarının hazırlanması və tətbiqində fəal iştirak
- İlkin mərhələdə müştərinin maliyyə vəziyyətinin təhlili, qiymətləndirilməsi və təxmini olaraq bərpanın müzakirəsi
- Görülən işlərin nəticələri barədə şöbənin səlahiyyətli şəxslərinə hesabat vermək (yığımla bağlı hesabat və s.)
- Kreditlərin bərpası üzrə imkanların davamlı olaraq təkmilləşdirilməsi
- Birbaşa rəhbər tərəfindən verilən digər tapşırıqların icrası
Tələb olunan bilik, bacarıq və təcrübə:
- Təhsil: Maliyyə, iqtisadiyyat və ya digər müvafiq sahə üzrə Bakalavr təhsili.
- İş təcrübəsi: Kredit, Risk və ya müvafiq sahə üzrə 1 il iş təcrübəsi
- Xarici dil: İngilis dili (orta), Rus (orta)
- Kompüter bilikləri: Microsoft Office
- Başqa tələblər: Güclü ünsiyyət və münaqişələrin həlli bacarıqları
Vəzifə tələblərinə cavab verən namizədlərdən rəsmi müraciətlərini elektron ünvanına email-in mövzu hissəsində “Kreditlərin Bərpası üzrə Kiçik Mütəxəssis” yazaraq göndərmələri xahiş olunur. Əks halda sizin namizədliyiniz nəzərə alınmayacaqdır.
Job purpose:
Responsibility for restructuring and recovery of non-performing loans. Improving profitability and service standards, high level of implementation.
Main Accountabilities:
- Develop methodology and procedures of working with non-performing loans
- Follow-up of Soft and Hard collection directions (Individual, SME and CIB segments)
- Non-performing loans management
- Restructure of non-performing loans
- Recovery of non-performing business loans
- Execution of restructuring decisions within established limits on non-performing loans (Individual, SME and CIB segments)
- Participation in the development and implementation of action plans for the financial recovery and resolving of problems related to non-performing loans
- Periodical interaction with customers (through meetings, calls, messages, etc.)
- Monitor and analyze customers behavior
- Sending of claim letters in order to implement debt repayment
- Participation on preparation restructuring plans regarding non-performing loans, their development and implementation
- Pre-collection planning and assessment of customer’s financial environment
- Delivering reports regarding implemented tasks to division’s competent figures
- Continues improvement of collections capabilities
- Performing of other tasks assigned by the direct manager
Knowledge, skills and experience required:
- Education: Bachelor degree in economics, financial or other relevant field.
- Work experience: 1 year experience in Credit, Risk or relevant field
- Foreign Language: Russian (intermediate), English(intermediate)
- Computer Skills: Microsoft Office
- Other: Strong communication skills, able to resolve conflict.
Interested Candidates please send your CV by indicating “Credit Recovery Junior Specialist” in the subject line of your message. Otherwise, your candidacy will not be considered.
Irshad Electronics
Problemli Kredit üzrə mütəxəssislər (Bərdə, Lənkaran, Mingəçevir, Xaçmaz, Sabirabad)
Son tarix 28 fev 2022 - [email protected]
Tələblər:
- Yaş: 25-35 arası;
- Cinsi: Kişi;
- Azərbaycan dili səlis, rus dilini bilməyi arzuolunandır;
- Problemli kredit mütəxəssisi vəzifəsində 3 il işləyən namizədlərə üstünlük veriləcək;
- Ünsiyyətcil, təşəbbüskar;
- Komandada işləmək bacarığı;
- Müştərilərlə işləmək qabiliyyəti;
- Mükəmməl kommunikasiya qabiliyyəti;
- İşdə dəqiqlik və detallara fikir vermə qabiliyyəti;
- Ali təhsilə üstünlük verilir;
Avtomobil mütləq şəkilində olmalıdır.
İş şəraiti:
- İş yeri: “İrşad Electronics” MMC-nin filialları;
- İşə qəbul: AR Əmək Məcəlləsinə əsasən sənədləşdirilmə aparılır;
- Əməkhaqqı: razılaşma əsasında.
Xalq Bank
Problemli kreditlərlə iş şöbəsinin mütəxəssisi
Son tarix 17 fev 2022
İş qrafiki: 09:00 - 18:00 / Bazar ertəsi - Cümə
Şəhər: Bakı
Namizədə dair tələblər:
- Maliyyə, menecment, iqtisadiyyat və ya hüquq istiqaməti üzrə magistr təhsilinin olması;
- Analoji sahə üzrə və ya bank işi sahəsində minimum 4-6 illik iş təcrübəsi olmalı
- Peşəkar səviyyədə MS Office, xüsusilə MS Excel-dən istifadə bacarığı;
- İşdə dəqiqlik, stressə davamlılıq və detallara fikirvermə qabiliyyəti;
- Kollektivdə və gərgin iş qrafikində işləmək bacarığı olmalı;
- Hərbi xidməti bitirən və ya hərbi xidmətdən möhlət hüququ olan (oğlanlar üçün);
- Azərbaycan dilini mükəmməl səviyyədə bilməli;
- Əmək funksiyalarının yerinə yetirilməsi üçün Azərbaycan Respublikasının mülki, mülki-prosessual, ipoteka haqqında və digər qanunvericilik və normativ-hüquqi aktlarını, o cümlədən bankdaxili normativ aktları biləli.
İşin təsviri:
- Bankın əməkdaşlıq etdiyi Fondların elektron sistemləri üzrə işlərin aparılması;
- Bankın əməkdaşlıq etdiyi Fond kreditləri üzrə Kredit İdarəsinə daxil olmuş müraciətlərin təhlili;
QEYD: Tələblərə uyğun olmayan və mail-da "Mövzu" qismində müraciət edilən vakansiyanın adı qeyd olunmayan "CV"-lərə baxılmayacaq. CV-lər azərbaycan dilində, “Xalq” Bankın CV formasını doldurmaqla göndərilməlidir.
Əlaqə vasitələri:
E - mail: [email protected]
Telefon: (012) 404 43 39
Faks: (012) 404 43 34
Kapital Bank
Ünvanda təqib şöbəsinə mütəxəssis (Mingəçevir)
Son tarix 17 fev 2022
Öhdəliklər:
- Borcalanların kredit müqavilələrinin portfelə daxil olduğu gündən etibarən təqibinin həyata keçirilməsi
- Problemli borcalanlar ilə görüşlərin keçirilməsi
- Problemli borcalanların maliyyə vəziyyətindən asılı olaraq kredit borclarını restrukturizasiyaya cəlb etmək
- Problemli borcların qaytarılması istiqamətində müvafiq tədbirlər görmək
- Təhkim olunmuş portfelə gündəlik nəzarət etmək.
Tələblər:
- Ali təhsil
- Tələb olunan sahə üzrə 1 illik iş təcrübəsi
- Kompüter bilikləri (ofis proqramları)
- Detallara qarşı diqqətli, təzyiqə davamlı.
- Komandada işləmə bacarığı.
Biz Sizə stabil iş yeri, dinamik inkişaf və peşəkar kollektivdə çalışmaq imkanı təqdim edirik! Əgər təklifimiz Sizə maraqlıdırsa, hr.kapitalbank.az portalımızdan qeydiyyat keçərək və ya [email protected] mail ünvanına vakansiyamıza müraciət eləyə bilərsiniz.
BOKT AzKredit ASC
Problemli kreditlər üzrə köməkçi
Son tarix 26 fev 2022 - [email protected]
İş yeri Bakı şəhərində BOKT AzKredit ASC-nin Baş ofisində olacaq.
Əsas vəzifə və öhdəlikləri:
- Bank işinə dair hesabatların, standart rəsmi sənədlərin, poçt göndərişlərinin, maliyyə məlumatlarının işlənməsi, hazırlanması;
- Təşkilat tərəfindən verilən iddia və digər ərizələrin, iddialar üzrə etirazların, mülahizələrin, çıxarılmış məhkəmə qərarları üzrə şikayətlərin tərtib edilməsi;
- Müştərilərlə borcların ödətdirilməsi istiqamətində müvafiq kommunikasiyaların aparılması.
Namizədlər ixtisaslaşma, bilik və texniki qabiliyyətlər baxımından aşağıdakı tələblərə cavab verməlidirlər:
- Ali təhsil,
- Azərbaycan dilində yazılı və şifahi olaraq sərbəst ünsiyyət qurmaq bacarığı;
- Kompüterdə (Outlook, MS Word) sərbəst işləmək;
- Üzərinə məsuliyyət götürmək, müstəqil işləmək bacarığı və istəyi, habelə yüksək dürüstlük keyfiyyətləri;
- Təşkilatın missiyasına sadiqlik.
Maraqlı namizədlərdən xahiş olunur ki, CV-lərini 26 fevral 2022-ci il tarixinədək e-mail vasitəsilə təqdim etsinlər.
E-məktubunuzun mövzu hissəsində “Problemli kreditlər üzrə köməkçi” göstərin. Əks təqdirdə belə müraciətlilərin namizədliyinə baxılmayacaq.
Nəzərinizə çatdırırıq ki, işə qəbul prosesinin növbəti mərhələləri üçün yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaq.
Para BOKT
Menecer (Gəncə filialı)
Son tarix 28 fev 2022 - [email protected]
Əsas vəzifələr:
- Filialda kredit işçilərinin fəaliyyətinə, həmçinin onların nəzərdə tutulan və ya verilmiş kreditlərinə nəzarət edilməsi;
- Yeni kredit və satış metodları təklifləri ilə bağlı təşəbbüskarlığın göstərilməsi;
- Kreditlərin verilməsi və təsnifləşdirilməsi üzrə müvafiq normativlər və qaydalar üzrə kreditlərin komitəyə çıxarılması;
- Verilmiş kreditlərin izlənilməsi və vaxtında ödənişlərin təmin edilməsi;
- Mövcud məlumat bazası əsasında gecikdirilmiş ödənişlər, borclar və borcların alınması müddətləri haqqında mütəmadi məlumat verilməsi;
- Kredit portfelinin keyfiyyətinin qorunmasına nəzarət edilməsi;
- Problemli kreditlərlə iş üzrə müxtəlif hesabatların hazırlanması və aidiyyatı üzrə təqdim edilməsi;
- Filial üzrə aparılan kreditvermə prosesi zamanı hədəflərə nail olmaq üçün Baş Ofisdən lazımi və zamanında dəstək göstərilməsini təmin etmək;
Namizədə olan tələblər:
- Müvafiq sahə üzrə minimum 2 il iş təcrübəsi;
- Ali təhsil
- Microsoft Office proqramlarında (Word, Excel) işləmək bacarığı;
- Yaş həddi 25-39 (yalnız bəy namizədlər)
- Fərdi və komanda tərkibində işləmə qabiliyyəti;
İş qrafiki:
- Bazar ertəsi – Cümə: 09:00 – 18:00
Ə/h: 1500-2000 AZN
Göstərilən tələblərə cavab verən şəxslərin CV-lərini "Gəncə filial meneceri" başlığı ilə elektron ünvanına göndərməkləri xahiş olunur.
Qeyd edək ki yalnız tələblərə uyğun olan namizədlərlə əlaqə saxlanılacaq. Bundan əlavə, göndərilən bütün CV-lər məxfi məlumat bazasına daxil edilir.
Xalq Bank
Problemli Kreditlərlə iş İdarəsinin İcraya nəzarət şöbəsinin mütəxəssisi
Son tarix 17 fev 2022
İş qrafiki: 09:00 - 18:00 / Bazar ertəsi - Cümə
Şəhər: Bakı
Namizədə dair tələblər:
- Maliyyə, menecment, iqtisadiyyat və ya hüquq istiqaməti üzrə magistr təhsilinin olması;
- Analoji sahə üzrə və ya bank işi sahəsində minimum 3-5 illik təcrübəsi olmalı;
- Peşəkar səviyyədə MS Office, xüsusilə MS Excel-dən istifadə bacarığı;
- İşdə dəqiqlik, stressə davamlılıq və detallara fikirvermə qabiliyyəti;
- Kollektivdə və gərgin iş qrafikində işləmək bacarığı olmalı;
- Hərbi xidməti bitirən və ya hərbi xidmətdən möhlət hüququ olan (oğlanlar üçün);
- Azərbaycan dilini mükəmməl səviyyədə bilməli;
- Əmək funksiyalarının yerinə yetirilməsi üçün Azərbaycan Respublikasının mülki, mülki-prosessual, ipoteka haqqında və digər qanunvericilik və normativ-hüquqi aktlarını, o cümlədən bankdaxili normativ aktları bilməli.
İşin təsviri:
- Problemli kreditlərlə əlaqədar icraata daxil olmuş məhkəmə qərarlarının icra məmuru tərəfindən vaxtında, tam və düzgün icra edilməsinə nəzarət edir;
- Məhkəmə qərarlarının icrası zamanı problemli kreditin təminatı kimi girov qoyulmuş əmlakın qiymətləndirici tərəfindən qiymətləndirilməsinə, hərrac təşkilatı tərəfindən satılmasına nəzarət edir, lazım olduqda həmin proseslərdə iştirak edir;
- İcra məmuru tərəfindən borc tələbinin borclunun hesabında olan pul vəsaitlərinə və digər qiymətli əşyalarına, banklarda və ya digər kredit təşkilatlarında əmanətlərinə yönəldilməsinin təmin olunmasına nəzarət edir;
- Bankdaxili normativ aktlarda müəyyən olunmuş və icrası ona həvalə olunmuş vəzifələri vaxtında və nöqsansız icra edir;
- Fəaliyyəti ilə bağlı müxtəlif hesabatlar hazırlayır, İcraya nəzarət şöbəsinin müvafiq portfeli haqqında hesabatı buraya daxildir.
QEYD: Tələblərə uyğun olmayan və mail-da "Mövzu" qismində müraciət edilən vakansiyanın adı qeyd olunmayan "CV"-lərə baxılmayacaq. CV-lər azərbaycan dilində, “Xalq” Bankın CV formasını doldurmaqla göndərilməlidir.
Əlaqə vasitələri:
E - mail: [email protected]
Telefon: (012) 404 43 39
Faks: (012) 404 43 34
Rifah Group
Debitor borclar üzrə mütəxəssis
Son tarix 16 fev 2022 - [email protected]
Vəzifə öhdəlikləri:
- Debitor borclarının izlənməsi və təhlili;
- Şübhəli Debitor borclarının müəyyən edilməsi;
- “Avans sahiblərinin balanslarına nəzarət etmək;
- Müştərilər ilə üzləşmə aktlarını/hesabatlarını hazırlamaq;
- Debitor balans hesabatını müvafiq maraqlı tərəflərlə təhlil etmək;
- Hesabların müxabirləşməsini nəzərdən keçirmək, araşdırmaq, səhvləri və uyğunsuzluqları aradan qaldırmaq;
- Mühasibatlıq sənədlərinin saxlanılması, rəsmiləşdirilməsi və müəyyən olunmuş qaydada onların arxivə təhvil verilməsi işlərini aparmaq;
- Aylıq maliyyə hesabatlarının hazırlanması və təhlil edilməsinə dəstək verilməsi;
- Debitorlarla hesablaşmalara nəzarət etmək və debitorlar üzrə qalıqların yoxlanılması;
- AR hesablarının qısa zamanda ödənilməsi və yaxud ödənişə zəmanətin alınması;
- Ayda ən azı bir dəfə problemli borclara dair iclaslarda müzakirə etmək, təhlil etmək və sonda lazımi tədbirlərin görülməsini təmin etmək;
- Debitorların izlənilməsi və ödənişləri təmin etmək, hesabların yazılması, gündəlik E-qaimə tərtib edilib göndərilməsi;
Namizədə tələblər:
- Ali təhsilli olmalı;
- Maliyyə sahəsində 1-3 illik təcrübə;
- İşə strukturlaşdırılmış və proses yönümlü yanaşmaya malik olmalı;
- Microsoft Word, Excel, PowerPoint komputer proqramlarını bilməli;
- Mühasibat uçotu ilə bağlı yerli qanunvericiliyi bilməli;
- Yaxşı elektron cədvəl və yazı bacarıqları olmalı;
- Stressə davamlı və sürətli qərar qəbuletmə bacarığı olmalı;
Əmək haqqı: Razalaşma yolu ilə
İş yeri: Bakı şəhəri
İşin əhatə dairəsi: Ölkə ərazisisi üzrə
İş qrafiki: 09:30-17:30 (bazar ertəsi - cümə), şənbə günü 10:00-16:00
Yuxarıda qeyd olunan tələblərə uyğun namizədlərdən xahiş olunur mövzu sətirində “Debitor borclar üzrə mütəxəssis” qeyd edərək CV-lərini elektron poçt ünvanına göndərsinlər.
Irshad Electronics
Problemli kreditlər üzrə mütəxəssis
Son tarix 25 fev 2022 - [email protected]
Bərdə, Lənkaran, Yevlax, Mingəçevir, Tovuz, Xaçmaz, Sabirabad və İmişli.
Tələblər:
- Yaş: 25-35 arası;
- Cinsi: Kişi;
- Azərbaycan dili səlis, rus dilini bilməyi arzuolunandır;
- Problemli kredit mütəxəssisi vəzifəsində 3 il işləyən namizədlərə üstünlük veriləcək;
- Ünsiyyətcil, təşəbbüskar;
- Komandada işləmək bacarığı;
- Müştərilərlə işləmək qabiliyyəti;
- Mükəmməl kommunikasiya qabiliyyəti;
- İşdə dəqiqlik və detallara fikir vermə qabiliyyəti;
- Ali təhsilə üstünlük verilir;
Avtomobil mütləq şəkilində olmalıdır.
İş şəraiti:
- İş yeri: “İrşad Electronics” MMC-nin filialları;
- İşə qəbul: AR Əmək Məcəlləsinə əsasən sənədləşdirilmə aparılır;
- Əməkhaqqı: razılaşma əsasında.
Texnomart Mağazalar Şəbəkəsi
Problemli kreditlər üzrə mütəxəssis (Bakı)
Son tarix 21 fev 2022 - [email protected]
Tələblər:
- Yaş: 25-35 yaş həddi;
- Ali təhsil;
- Azərbaycan dilini səlis bilməli;
- Bank sektorunda minimum 1 illik iş təcrübəsi olmalı;
- Borcların yığılması və problemli müştərilərlə işləmək sahəsində iş təcrübəsi;
- MS Office proqramlarında işləmək qabiliyyəti olmalı;
- Üzərinə məsuliyyət götürmək, müstəqil işləmək bacarığı və istəyi, habelə yüksək dürüstlük keyfiyyətləri olmalı;
- Sürücülük vəsiqəsinin olması arzu olunandır.
Vəzifələr:
- Problemli kredit portfelinə nəzarət etmək;
- Gecikmədə olan problemli müştərilərlə bilavasitə əlaqə yaratmaq, gecikmə səbəblərini araşdırmaq və portfelin sağlamlaşdırılması üçün kompleks tədbirlər həyata keçirmək;
- Şirkətin problemli borcalanları və zaminləri ilə əlaqə yaratmaq, debitor borclarının yığımını təmin etmək;
- Problemlərin həll olunması vəziyyətindən asılı olaraq müştəri sənədlərini müvafiq struktur bölmələrinə təqdim etmək.
Bizim kollektivimizə, həmçinin dolğun korporativ həyatımıza qoşulmaq istəyirsinizsə, öz CV-nizi e-mail ünvanına göndərə bilərsiniz.
Massi
Problemli Kreditlər üzrə Mütəxəssis
Son tarix 03 mar 2022 - [email protected]
İcra edəcəyi iş:
- problemli müştərilərin ödənişlərini təmin etmək üçünn mütəmadi əlaqə saxlamaq
- Müştərilərin və tələb olunduğu halda zaminlərin biznes fəaliyyətini təhlil etmək;
- Qayda və prosedurlara əsasən tərtib edilmiş sənədləri təstiqə təqdim etmək;
- Kredit portfelinin keyfiyyətinə nəzarət və müştərilərlə mütəmadi əlaqə saxlamaq.
- Rəhbərlik tərəfindən verilən tapşırıqların vaxtında yerinə yetirmək
Tələb olunan peşə - ixtisas səviyyəsi:
- Problemli kreditlər üzrə minimum 3 il iş təcrübəsi
- Yüksək analitik düşüncə və problemlərin həll etmə bacarıqlarına sahib olmaq
- Əla ünsiyyət qurmaq və komanda üzvü olmaq bacarığı
- Stressə davamlı
- Təşəbbüskar qərar qəbul etmə bacarığı
- Sürücülük vəsiqəsi mütləqdir.
İş şəraiti:
- Stabil iş
- AR ƏM əsasən rəsmiləşdirmə
- Əmək haqqı 1000 AZN
- Korporativ nömrə ilə təmin ediləcək
- İş rejimi: 09:30-dan 18:30-dək (həftədə 1 gün istirahət, qrafik üzrə)
- İş yeri: Bakı Nizami r-nu, Heydər Əliyev pr 115, Caspian Sport Plaza B korpus
Xahiş olunur yalnız kişi cinsinin nümayəndələri CV-ləri Problemli Kreditlər üzrə Mütəxəssis başlığı ilə göndərsinlər.