“ABB” ASC Gəncə, Yevlax, Masallı, Mingəçevir, Şamaxı regionları üzrə Kiçik və Orta Sahibkarlara Xidmət üzrə Mütəxəssis, Aparıcı Mütəxəssis, Baş Mütəxəssis (KOS-Müştəri Meneceri) vakansiyalarını elan edir.
"Engin Ltd" işçi axtarır - VAKANSİYA
"AS İnşaat" MMC işçi axtarır - VAKANSİYA
Özünə və peşəkar qabiliyyətlərinə güvənən, davamlı fərdi inkişafa və bərabər imkanlar mühitində karyera irəliləyişlərinə can atan, ən əsası isə Azərbaycan Beynəlxalq Bankı komandasının fəal üzvü kimi Bankın yeni uğur hekayəsinin bir hissəsinə çevrilmək istəyən hər bir uyğun namizəd bu imkanı dəyərləndirə bilər.
Azərbaycan Beynəlxalq Bankının komandasına qoşulun və bu üstünlüklərdən Siz də faydalanın:
• Cənubi Qafqazın ən böyük bankında işləmək imkanı;
• Beynəlxalq standartları yerli bazara gətirən qurumda potensialı reallaşdırmaq şansı;
• Rəqəmsal həllərin, innovasiyaların tətbiqi sahəsində bazar liderinin əməkdaşı olmaq fürsəti;
• Gənc və peşəkar kollektivdə çalışmağın üstünlüyü;
• Yüksək komanda ruhunda əməkdaşlıq;
• Karyera irəliləyişlərində hamıya yaradılan bərabər imkanlar;
• Bankda həyata keçirilən transformasiya prosesində zəngin təcrübənin qazanılması;
• Əməkdaşların yeni trendlərə uyğun təşkil olunan daxili və xarici təlimlərdə iştirak;
• Əməkdaşların beynəlxalq sertifikatlar əldə etməsi üçün həvəsləndirmə proqramı;
• Bankdaxili aktiv sosial həyat.
Görəcəyiniz işlər:
• Mövcud müştəri portfelini idarə etmək, müştərilərə KOS (SME) seqmentə aid bütün növ bank məhsullarını satmaq;
• Müştərilərin ehtiyaclarını müəyyən edərək onlarla uzunmüddətli iş prespektivində maliyyə məsləhətləri vermək;
• Zənglər və görüşlər həyata keçirərək KOS (SME) kateqoriyaya aid olan yeni müştərilər cəlb etmək;
• Yeni müştərilərə tariflər təklifini hazırlamaq, təqdimatlar həyata keçirtmək və mövcud müştərilərin tariflərini yenidən nəzərdən keçirmək;
• Bankın KOS (SME) seqmentinə aid olan müştərilərdən bank xidmətləri üzrə sifarişləri qəbul etmək və satışı həyata keçirmək;
• Bu kateqoriyaya aid müştərilərdən kredit sifarişlərini qəbul edərək ilkin təhlil aparmaq və Kredit Komitəsinə təqdim etmək üçün bütün məlumatları müvafiq struktura ötürmək, sifarişin icrasını sonadək təqib etmək;
• Kredit portfelinin keyfiyyətinə daima nəzarət etmək və gecikmələrin aradan qaldırılması üçün müvafiq addımlar atmaq;
• Müştərilərin monitorinqi ilə əlaqədar müvafiq strukturlar üçün zəruri məlumatların əldə olunmasına dəstək olmaq;
• Mövcud müştəri portfeli üzrə əməkdaşlıq və müraciət zamanı prosesi təqib etmək və yarana biləcək problemlərin həllinə sonadək dəstək olmaq;
• Təyin olunan hədəflərin (KPİ) icrası və görülən işlər barədə mütəmadi hesabatlar göndərmək;
Bizim üçün ideal namizəd:
• Ali iqtisadi təhsilli;
• Səlis Azərbaycan dili bilən, (Rus dili və İngilis dili arzuolunandır);
• Yüksək səviyyədə ünsiyyət qurmaq bacaran;
• Yüksək səviyyədə satıcılıq xüsusiyyətləri olan;
• Tələb olunan sahə üzrə ən azı 1 illik iş təcrübəsi olan şəxsdir.
Bu iş sizə nələri qazandıracaq:
• Regionun aparıcı Bankının fəaliyyətinin dərindən öyrənilməsi imkanı;
• Müvafiq sahədə özünüzü reallaşdırmaq imkanı;
• Təcrübəli və motivasiyalı komandanın üzvü olmaq;
• Adekvat əmək haqqı.
Göstərilən tələblərə cavab verən namizədlər öz CV-lərini 10 İyun 2020-ci il tarixinədək [email protected] elektron ünvanına göndərə bilərlər.
Məktubun mövzu hissəsində müraciət edilən şəhər və vəzifə adının “KOS-Müştəri Meneceri (Region adı)” göstərilməsi xahiş edilir. Əks təqdirdə, müraciətə baxılmaya bilər.
İşəqəbul prosesinin növbəti mərhələsi üçün yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanacaq.
Əlavə məlumat üçün: www.ibar.az