Azərbaycan Beynəlxalq Bankı Rəqəmsal İnnovasiyaların Tətbiqi departamentinə Tətbiqlərin Monitorinqi üzrə mühəndis vakansiyası elan edir.
Özünə və peşəkar qabiliyyətlərinə güvənən, davamlı fərdi inkişafa və bərabər imkanlar mühitində karyera irəliləyişlərinə can atan, ən əsası isə Azərbaycan Beynəlxalq Bankı komandasının fəal üzvü kimi Bankın yeni uğur hekayəsinin bir hissəsinə çevrilmək istəyən hər bir uyğun namizəd bu imkanı dəyərləndirə bilər.
Azərbaycan Beynəlxalq Bankının komandasına qoşulun və bu üstünlüklərdən Siz də faydalanın:
• Cənubi Qafqazın ən böyük bankında işləmək imkanı;
• Beynəlxalq standartları yerli bazara gətirən qurumda potensialı reallaşdırmaq şansı;
• Rəqəmsal həllərin, innovasiyaların tətbiqi sahəsində bazar liderinin əməkdaşı olmaq fürsəti;
• Peşəkar kollektivdə çalışmaq imkanı;
• Yüksək komanda ruhunda əməkdaşlıq;
• Karyera irəliləyişlərində hamıya yaradılan bərabər imkanlar;
• Bankda həyata keçirilən transformasiya prosesində zəngin təcrübənin qazanılması;
• Əməkdaşların yeni trendlərə uyğun təşkil olunan daxili və xarici təlimlərdə iştirak;
• Əməkdaşların beynəlxalq sertifikatlar əldə etməsi üçün həvəsləndirmə proqramı;
• Bankdaxili aktiv sosial həyat;
Görəcəyiniz işlər:
• Production-da olan müxtəlif servislərin 24/7 rejimində davamlı monitorinqi və idarə olunması;
• Monitorinq prinsipləri haqqında anlayış, applikasiya və infrastruktur monitorinqi alətlərindən istifadə təcrübəsi (Dynatrace, Firebase və s.);
• Production mühitində baş verən problemlərin monitorinqi və müəyyən olunması, eyni zamanda 1-ci və 2-ci səviyyə infrastruktur və applikasiya problemlərinin müəyyən olunması;
• Problemin səbəbinin dərin analizi və cloud/infrastruktur problemlərinin həlli üçün təkliflərin verilməsi;
• Product, R&D və Support komandaları ilə birlikdə işləyərək problemlərin üzə çıxarılması və həlli;
• Applikasiya və infrastruktur haqqında vacib məlumatları özündə saxlayan dashboard-ların qurulması və onlara nəzarət;
• Monitorinq dashboard-ları, problem analizi, üzə çıxan insidentlərin həlli, sənədləşdirmə və koordinasiyası;
• Alert-lərə əhəmiyyət dərəcəsinə görə cavab vermək və prosedur və strategiyalara müvafiq olaraq problemlərin sürətli şəkildə report olunması;
• Komandada işləmək bacarığı və motivasiyası.
Bizim üçün ideal namizəd:
• Veb-texnologiyalarla bağlı anlayışlıdır (REST, cloud-based applikasiyalar);
• Logging və Management sistemləri ilə təcrübəlidir;
• Mikroservislər və Smartscape servis topologiyası haqqında baza anlayışları var;
• Applikasiya performans problemlərinə analitik incələmə və texniki bacarığına sahibdir;
• Database sistemləri və SQL bilikləri var;
• Ən azı bir proqramlaşdırma və ya scripting dili ilə bağlı təcrübəsi var (Javaya üstünlük verilir);
• Şəbəkə haqqında baza bilikləri var, HTTP, DNS, Load-balancers, şəbəkə təhlükəsizliyi və s;
• Yüksək ünsiyyət bacarıqlarına sahibdir;
• Git haqqında anlayışlıdır;
Göstərilən tələblərə cavab verən namizədlər öz CV-lərini [email protected] elektron ünvanına göndərə bilərlər.
Məktubun mövzu hissəsində müraciət edilən vəzifə adının “Monitoring engineer” göstərilməsi xahiş edilir. Əks təqdirdə, müraciətiniz nəzərdən qaça bilər.
İşə qəbul prosesinin növbəti mərhələsi üçün yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.
Əlavə məlumat üçün: www.ibar.az
Azərbaycan Beynəlxalq Bankı Back end üzrə proqramçı vakansiyasını elan edir.
Özünə və peşəkar qabiliyyətlərinə güvənən, davamlı fərdi inkişafa və bərabər imkanlar mühitində karyera irəliləyişlərinə can atan, ən əsası isə Azərbaycan Beynəlxalq Bankı komandasının fəal üzvü kimi Bankın yeni uğur hekayəsinin bir hissəsinə çevrilmək istəyən hər bir uyğun namizəd bu imkanı dəyərləndirə bilər.
Azərbaycan Beynəlxalq Bankının komandasına qoşulun və bu üstünlüklərdən Siz də faydalanın:
• Cənubi Qafqazın ən böyük bankında işləmək imkanı;
• Beynəlxalq standartları yerli bazara gətirən qurumda potensialı reallaşdırmaq şansı;
• Rəqəmsal həllərin, innovasiyaların tətbiqi sahəsində bazar liderinin əməkdaşı olmaq fürsəti;
• Gənc və peşəkar kollektivdə çalışmağın üstünlüyü;
• Yüksək komanda ruhunda əməkdaşlıq;
• Karyera irəliləyişlərində hamıya yaradılan bərabər imkanlar;
• Bankda həyata keçirilən transformasiya prosesində zəngin təcrübənin qazanılması;
• Əməkdaşların yeni trendlərə uyğun təşkil olunan daxili və xarici təlimlərdə iştirakı;
• Əməkdaşların beynəlxalq sertifikatlar əldə etməsi üçün həvəsləndirmə proqramı;
• Bankdaxili aktiv sosial həyat.
Görəcəyiniz işlər:
• Tətbiqi məntiqi anlamaqla yanaşı, proqram təminatlarını hazırlamaq və alqoritmlər yaratmaq;
• Proqram təminatının tətbiqi üçün hazırlanmış texniki sənədlərin tətbiq edilməsi;
• Proqram təminatının kodlarının təyin edilmiş standartlara (Code Conventions) və müasir tələblərə cavab verən təkrar tətbiq və istifadə edilə biləcək şəkildə yazılması;
• Yeni servis, proses və məhsulların sıfırdan yaradılması;
• Mövcud servis, proses, məhsullarla işləyərək onların funksionallıqlarında və kodlarında düzəlişlər, dəyişikliklər və ya optimallaşdırmaların həyata keçirilməsi;
• Proqram təminatında çıxan xətaları kod səviyyəsində analiz edərək xətaların aradan qaldırılması.
Bizim üçün uyğun namizəd:
• Ali təhsilli;
• 2 ildən artıq iş təcrübəsinə sahib;
• Java, PL/SQL üzrə biliklərə sahib, IBM IBUS (arzuolunandır);
• Qeyd olunan istiqamətlər üzrə yüksək bilik və peşəkar təcrübəyə sahib olmalıdır: OOP prinsipləri, SOAP, JSON, REST, Web servislərinin yaradılması və inteqrasiyaların həyata keçirilməsi;
• Yüksək səviyyəli analitik bacarıqlara malik;
• Komandada işləmək bacarığına sahib;
• Agile iş prinsipi ilə fəaliyyət göstərən komandalarla təcrübəyə sahib (arzuolunandır).
Göstərilən tələblərə cavab verən namizədlər öz CV-lərini [email protected] elektron ünvanına göndərə bilərlər.
Məktubun mövzu hissəsində müraciət edilən vəzifə adının “Back end üzrə proqramçı” göstərilməsi xahiş edilir. Əks təqdirdə, müraciətiniz nəzərdən qaça bilər.
İşə qəbul prosesinin növbəti mərhələsi üçün yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.
Əlavə məlumat üçün: www.ibar.az
Azərbaycan Beynəlxalq Bankı Front end üzrə proqramçı vakansiyasını elan edir.
Özünə və peşəkar qabiliyyətlərinə güvənən, davamlı fərdi inkişafa və bərabər imkanlar mühitində karyera irəliləyişlərinə can atan, ən əsası isə Azərbaycan Beynəlxalq Bankı komandasının fəal üzvü kimi Bankın yeni uğur hekayəsinin bir hissəsinə çevrilmək istəyən hər bir uyğun namizəd bu imkanı dəyərləndirə bilər.
Azərbaycan Beynəlxalq Bankının komandasına qoşulun və bu üstünlüklərdən Siz də faydalanın:
• Cənubi Qafqazın ən böyük bankında işləmək imkanı;
• Beynəlxalq standartları yerli bazara gətirən qurumda potensialı reallaşdırmaq şansı;
• Rəqəmsal həllərin, innovasiyaların tətbiqi sahəsində bazar liderinin əməkdaşı olmaq fürsəti;
• Gənc və peşəkar kollektivdə çalışmağın üstünlüyü;
• Yüksək komanda ruhunda əməkdaşlıq;
• Karyera irəliləyişlərində hamıya yaradılan bərabər imkanlar;
• Bankda həyata keçirilən transformasiya prosesində zəngin təcrübənin qazanılması;
• Əməkdaşların yeni trendlərə uyğun təşkil olunan daxili və xarici təlimlərdə iştirakı;
• Əməkdaşların beynəlxalq sertifikatlar əldə etməsi üçün həvəsləndirmə proqramı;
• Bankdaxili aktiv sosial həyat.
Görəcəyiniz işlər:
• Proqram təminatının vizual və funksional tələblərini kod səviyyəsində UI/UX dizaynının texniki əsaslandırılmasını tətbiq edərək icra edilməsi;
• Proqram təminatının tətbiqi üçün hazırlanmış texniki sənədlərin tətbiq edilməsi;
• Proqram təminatının kodlarının təyin edilmiş standartlara (Code Convention) və müasir tələblərə cavab verən təkrar tətbiq və istifadə edilə biləcək şəkildə yazılması;
• Proqram təminatının geniş miqyasda istifadəsi və daha sürətli işləməsi üçün kodun optimallaşdırılması;
• Səhifələrin yazılmasında çeşidli işarə dillərindən (multiple sign language) istifadə edilməsi.
Bizim üçün uyğun namizəd:
• Qeyd olunan istiqamətlər üzrə yüksək bilik və peşəkar təcrübəyə sahib: OOP prinsipləri; HTML; JavaScript; CSS; XML; JSON; UI/UX Design;
• 2 ildən artıq iş təcrübəli (aidiyyati sahə üzrə - Bank və ya digər oxşar maliyyə müəssisələrində aidiyyati vəzifə üzrə təcrübənin olması arzuolunandır);
• Yüksək səviyyədə analitik bacarıqlara malik;
• Yeni trend və texnologiyalardan məlumatlı olan;
• Komandada işləmək bacarığına sahib;
• Agile idarəetmə metodologiyaları ilə idarəetmə və ya agile iş prinsipi ilə fəaliyyət göstərən komandalarla xüsusilə Scrum komandalar ilə iş bacarığı arzuolunandır;
• İngilis dili biliyinə sahib (texniki mətnləri oxuyub anlaya bilmək və sistemləri istifadə bilmək üçün ən azı başlanğıc biliklərə sahib olmalıdır); Rus dili arzuolunandır.
Göstərilən tələblərə cavab verən namizədlər öz CV-lərini [email protected] elektron ünvanına göndərə bilərlər.
Məktubun mövzu hissəsində müraciət edilən vəzifə adının “Front end üzrə proqramçı” göstərilməsi xahiş edilir. Əks təqdirdə, müraciətiniz nəzərdən qaça bilər.
İşə qəbul prosesinin növbəti mərhələsi üçün yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.
Əlavə məlumat üçün: www.ibar.az
Azərbaycan Beynəlxalq Bankı Filialların optimizasiyası şöbəsinə Aparıcı mütəxəssis vakansiyası elan edir.
Özünə və peşəkar qabiliyyətlərinə güvənən, davamlı fərdi inkişafa və bərabər imkanlar mühitində karyera irəliləyişlərinə can atan, ən əsası isə Azərbaycan Beynəlxalq Bankı komandasının fəal üzvü kimi Bankın yeni uğur hekayəsinin bir hissəsinə çevrilmək istəyən hər bir uyğun namizəd bu imkanı dəyərləndirə bilər.
Azərbaycan Beynəlxalq Bankının komandasına qoşulun və bu üstünlüklərdən Siz də faydalanın:
• Cənubi Qafqazın ən böyük bankında işləmək imkanı;
• Beynəlxalq standartları yerli bazara gətirən qurumda potensialı reallaşdırmaq şansı;
• Rəqəmsal həllərin, innovasiyaların tətbiqi sahəsində bazar liderinin əməkdaşı olmaq fürsəti;
• Gənc və peşəkar kollektivdə çalışmağın üstünlüyü;
• Yüksək komanda ruhunda əməkdaşlıq;
• Karyera irəliləyişlərində hamıya yaradılan bərabər imkanlar;
• Bankda həyata keçirilən transformasiya prosesində zəngin təcrübənin qazanılması;
• Əməkdaşların yeni trendlərə uyğun təşkil olunan daxili və xarici təlimlərdə iştirakı;
• Əməkdaşların beynəlxalq sertifikatlar əldə etməsi üçün həvəsləndirmə proqramı;
• Bankdaxili aktiv sosial həyat.
Görəcəyiniz işlər:
• Layihə çərçivəsində tam ştat çalışmaq, MXS və filialların optimizasiya komandası arasında körpü funksiyasını daşımaq;
• MXS-də aparılan təhlili Excel proqramında əks etdirmək və ehtiyac olduqda nəticələri formalaşdırmaq;
• MXS əməkdaşlarını müsahibə etmək, mövcud çətinlikləri və mümkün olan təkmilləşmələri müəyyən etmək;
• MXS əməkdaşları üçün təlimlər təşkil etmək;
• Layihənin növbəti mərhələləri üçün gələcək nəsil dəyişiklik agentlərini hazırlamaq;
• Aparılmış təhlilləri və əldə edilmiş nəticələri rəhbərliyə təqdim etmək;
• Təhlil və nəticələr üzrə planlaşdırma etmək və həllini istiqamətləndirmək, əsas maraqlı tərəflərə icra vəziyyəti barədə məlumat vermək.
Bizim üçün uyğun namizəd:
• Ali təhsilli (iqtisadiyyat ixtisası üstünlükdür);
• Bank və maliyyə sahələri üzrə 3-4 il iş təcrübəsinə sahib;
• Azərbaycan dilini mükəmməl, rus və ingilis dillərini yaxşı səviyyədə bilən;
• MS Office proqramlarında yüksək səviyyədə iş bacarığı olan;
• Yüksək analitik qabiliyyətlərə malik;
• Komandada işləmək bacarığına sahib;
• Yüksək səviyyədə kommunikasiya bacarığına sahib;
• Problemləri həll etmə bacarığına malik;
• Yüksək planlaşdırma və icra keyfiyyətlərinə malik olan şəxsdir.
Göstərilən tələblərə cavab verən namizədlər öz CV-lərini [email protected] elektron ünvanına göndərə bilərlər.
Məktubun mövzu hissəsində müraciət edilən vəzifə adının “Filialların optimizasiyası şöbəsinə Aparıcı mütəxəssis” göstərilməsi xahiş edilir. Əks təqdirdə, müraciətiniz nəzərdən qaça bilər.
İşə qəbul prosesinin növbəti mərhələsi üçün yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.
Əlavə məlumat üçün: www.ibar.az
Azərbaycan Beynəlxalq Bankı Alternativ satış kanalları üzrə mütəxəssis vakansiyası elan edir.
Özünə və peşəkar qabiliyyətlərinə güvənən, davamlı fərdi inkişafa və bərabər imkanlar mühitində karyera irəliləyişlərinə can atan, ən əsası isə Azərbaycan Beynəlxalq Bankı komandasının fəal üzvü kimi Bankın yeni uğur hekayəsinin bir hissəsinə çevrilmək istəyən hər bir uyğun namizəd bu imkanı dəyərləndirə bilər.
Azərbaycan Beynəlxalq Bankının komandasına qoşulun və bu üstünlüklərdən Siz də faydalanın:
• Cənubi Qafqazın ən böyük bankında işləmək imkanı;
• Beynəlxalq standartları yerli bazara gətirən qurumda potensialı reallaşdırmaq şansı;
• Rəqəmsal həllərin, innovasiyaların tətbiqi sahəsində bazar liderinin əməkdaşı olmaq fürsəti;
• Gənc və peşəkar kollektivdə çalışmağın üstünlüyü;
• Yüksək komanda ruhunda əməkdaşlıq;
• Karyera irəliləyişlərində hamıya yaradılan bərabər imkanlar;
• Bankda həyata keçirilən transformasiya prosesində zəngin təcrübənin qazanılması;
• Əməkdaşların yeni trendlərə uyğun təşkil olunan daxili və xarici təlimlərdə iştirakı;
• Əməkdaşların beynəlxalq sertifikatlar əldə etməsi üçün həvəsləndirmə proqramı;
• Bankdaxili aktiv sosial həyat.
Görəcəyiniz işlər:
• Müştəri müraciəti əsasında bankın mövcud məhsul və xidmətlərinin satışı;
• Müştəri ehtiyaclarının müəyyənləşdirilməsi və bank məhsullarına dair məsləhətlərin verilməsi;
• Bankın təsdiqlənmiş metodologiyasına uyğun olaraq şikayətlərin araşdırılması;
• Müraciətlərin aidiyyatı proqram təminatında qeydiyyatının aparılması;
• Görülmüş işlər haqqında lazımi hesabatların hazırlanması;
• Müştərilər üzrə ilkin anderraytinq işinin həyata keçirilməsi.
Bizim üçün uyğun namizəd:
• Ali təhsilli;
• Azərbaycan və rus dillərini mükəmməl bilən;
• Pərakəndə kreditlərin verilməsi üstünlükdür;
• MS Excel, Word və Outlook proqramları ilə əla səviyyədə işləmək qabiliyyəti olan;
• Ünsiyyətçilik və səlis danışıq səriştəsi olan;
• Komandada işləmək bacarığı olan ;
• Analitik zəka, müştərilərlə yüksək səviyyədi işləmək motivasiyası olan şəxsdir.
Əgər axtardığımız namizəd sizsinizsə CV-nizi [email protected] elektron ünvanına göndərə bilərsiniz.
Məktubun mövzu hissəsində müraciət edilən vəzifə adının “Alternativ satış kanalları üzrə mütəxəssis” şəklində göstərilməsi xahiş edilir.
İşəqəbul prosesinin növbəti mərhələsi üçün yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanacaq.
Əlavə məlumat üçün: www.ibar.az
Azərbaycan Beynəlxalq Bankı Birbaşa satışlar üzrə mütəxəssis/aparıcı mütəxəssis vakansiyası elan edir.
Özünə və peşəkar qabiliyyətlərinə güvənən, davamlı fərdi inkişafa və bərabər imkanlar mühitində karyera irəliləyişlərinə can atan, ən əsası isə Azərbaycan Beynəlxalq Bankı komandasının fəal üzvü kimi Bankın yeni uğur hekayəsinin bir hissəsinə çevrilmək istəyən hər bir uyğun namizəd bu imkanı dəyərləndirə bilər.
Azərbaycan Beynəlxalq Bankının komandasına qoşulun və bu üstünlüklərdən Siz də faydalanın:
• Cənubi Qafqazın ən böyük bankında işləmək imkanı;
• Beynəlxalq standartları yerli bazara gətirən qurumda potensialı reallaşdırmaq şansı;
• Rəqəmsal həllərin, innovasiyaların tətbiqi sahəsində bazar liderinin əməkdaşı olmaq fürsəti;
• Gənc və peşəkar kollektivdə çalışmağın üstünlüyü;
• Yüksək komanda ruhunda əməkdaşlıq;
• Karyera irəliləyişlərində hamıya yaradılan bərabər imkanlar;
• Bankda həyata keçirilən transformasiya prosesində zəngin təcrübənin qazanılması;
• Əməkdaşların yeni trendlərə uyğun təşkil olunan daxili və xarici təlimlərdə iştirak;
• Əməkdaşların beynəlxalq sertifikatlar əldə etməsi üçün həvəsləndirmə proqramı;
• Bankdaxili aktiv sosial həyat.
Görəcəyiniz işlər:
• Sahə üzrə bazar analizi etmək;
• Nağd kreditlər, Əmək haqqı və Taksit kartlarının birbaşa satışı;
• Qoyulan satış hədəflərinin icrası;
• Məhsullarla bağlı təqdimatların hazırlanması və görüşlərdə təqdimatla çıxış etmək;
• Hesabatların hazırlanması;
• Rəhbərlik tərəfindən verilən digər sorğuları icra etmək.
Bizim üçün uyğun namizəd:
• Ali təhsilli;
• Müştərilər ilə üzbəüz işləmə bacarığı olan;
• Təqdimat bacarığı olan;
• Yaradıcı və innovativ;
• Satış bacarığı olan;
• Bank məhsullarının satışı üzrə təcrübəsi olan;
• Fərdi və komanda tərkibində işləməyi bacaran şəxsdir.
• Xarici dil bilklərinin olması üstünlükdür.
Əgər axtardığımız ideal namizəd sizsinizsə CV-nizi [email protected] elektron ünvanına göndərə bilərsiniz.
Məktubun mövzu hissəsində müraciət edilən vəzifə adının “Birbaşa satışlar üzrə mütəxəssis” şəklində göstərilməsi xahiş olunur.
Nəzərinizə çatdırmaq istərdik ki, müsahibələrə yalnız göstərilən kriteriyalara cavab verən şəxslər cəlb ediləcək.
Azərbaycan Beynəlxalq Bankı Pərakəndə CRM şöbəsinə baş mütəxəssis vakansiyası elan edir.
Özünə və peşəkar qabiliyyətlərinə güvənən, davamlı fərdi inkişafa və bərabər imkanlar mühitində karyera irəliləyişlərinə can atan, ən əsası isə Azərbaycan Beynəlxalq Bankı komandasının fəal üzvü kimi Bankın yeni uğur hekayəsinin bir hissəsinə çevrilmək istəyən hər bir uyğun namizəd bu imkanı dəyərləndirə bilər.
Azərbaycan Beynəlxalq Bankının komandasına qoşulun və bu üstünlüklərdən Siz də faydalanın:
• Cənubi Qafqazın ən böyük bankında işləmək imkanı;
• Beynəlxalq standartları yerli bazara gətirən qurumda potensialı reallaşdırmaq şansı;
• Rəqəmsal həllərin, innovasiyaların tətbiqi sahəsində bazar liderinin əməkdaşı olmaq fürsəti;
• Gənc və peşəkar kollektivdə çalışmağın üstünlüyü;
• Yüksək komanda ruhunda əməkdaşlıq;
• Karyera irəliləyişlərində hamıya yaradılan bərabər imkanlar;
• Bankda həyata keçirilən transformasiya prosesində zəngin təcrübənin qazanılması;
• Əməkdaşların yeni trendlərə uyğun təşkil olunan daxili və xarici təlimlərdə iştirakı;
• Əməkdaşların beynəlxalq sertifikatlar əldə etməsi üçün həvəsləndirmə proqramı;
• Bankdaxili aktiv sosial həyat.
Görəcəyiniz işlər:
• Hədəf müştəri seqmentlərini formalaşdırmaq və müştəri davranışlarını analiz etmək;
• CRM kampaniyaların planlaşdırılması və həyata keçirilməsi;
• CRM kampaniyaların effektivliyinin ölçülməsi və nəticələri haqqında hesabatın hazırlanmasına nəzarət etmək;
• CRM sistem hazırlanması və effektiv istifadəsinin təmin edilməsində iştirak etmək;
• CRM kampaniyalarının həyata keçirilməsi üzrə biznes proseslərin optimallaşdırılmasında iştirak etmək;
• CRM kampaniyaları üzrə fəaliyyətə dair tələb olunan hesabatların hazırlanması və rəhbərliyə təqdim edilməsini təmin etmək.
Bizim üçün uyğun namizəd:
• Ali təhsilli;
• Azərbaycan və rus dillərini mükəmməl bilən;
• MS Excel, Word ,Outlook və SQL proqramları ilə əla səviyyədə işləmək qabiliyyəti olan;
• Komandada işləmək bacarığı olan ;
• Analitik zəka, müştərilərlə yüksək səviyyədi işləmək motivasiyası olan şəxsdir.
Əgər axtardığımız namizəd sizsinizsə CV-nizi [email protected] elektron ünvanına göndərə bilərsiniz.
Məktubun mövzu hissəsində müraciət edilən vəzifə adının “CRM şöbəsi - baş mütəxəssis” şəklində göstərilməsi xahiş edilir.
İşəqəbul prosesinin növbəti mərhələsi üçün yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanacaq.
Əlavə məlumat üçün: www.ibar.az
Azərbaycan Beynəlxalq Bankı Transformasiya ofisinə İnsan resurslarının idarə edilməsi üzrə aparıcı mütəxəssis vakansiyası elan edir.
Özünə və peşəkar qabiliyyətlərinə güvənən, davamlı fərdi inkişafa və bərabər imkanlar mühitində karyera irəliləyişlərinə can atan, ən əsası isə Azərbaycan Beynəlxalq Bankı komandasının fəal üzvü kimi Bankın yeni uğur hekayəsinin bir hissəsinə çevrilmək istəyən hər bir uyğun namizəd bu imkanı dəyərləndirə bilər.
Azərbaycan Beynəlxalq Bankının komandasına qoşulun və bu üstünlüklərdən Siz də faydalanın:
• Cənubi Qafqazın ən böyük bankında işləmək imkanı;
• Beynəlxalq standartları yerli bazara gətirən qurumda potensialı reallaşdırmaq şansı;
• Rəqəmsal həllərin, innovasiyaların tətbiqi sahəsində bazar liderinin əməkdaşı olmaq fürsəti;
• Gənc və peşəkar kollektivdə çalışmağın üstünlüyü;
• Yüksək komanda ruhunda əməkdaşlıq;
• Karyera irəliləyişlərində hamıya yaradılan bərabər imkanlar;
• Bankda həyata keçirilən transformasiya prosesində zəngin təcrübənin qazanılması;
• Əməkdaşların yeni trendlərə uyğun təşkil olunan daxili və xarici təlimlərdə iştirak;
• Əməkdaşların beynəlxalq sertifikatlar əldə etməsi üçün həvəsləndirmə proqramı;
• Bankdaxili aktiv sosial həyat.
Görəcəyiniz işlər:
• İnsan Resursları sahəsi üzrə strategiyanın icrasında İR departamentinə dəstəyin verilməsi;
• Zərurət olduqda strategiya çərçivəsində müəyyən layihələrin həyata keçirilməsi məqsədilə məsləhətçilərin dəvət edilməsinin təmini;
• Xüsusi hallarda müəyyən layihələr üzrə sahibliyi müvafiq struktur bölmələri ilə razılaşdırılmış halda öz üzərinə götürülməsi və icrasına görə məsuliyyətin daşınılması;
• Strateji layihələrin vaxtında və keyfiyyətlə icrasına nəzarət, layihələrə sahiblik edən və dəstəkləyici struktur bölmələrdən onların icrasına mane olan səbəblərin aşkarlanması, həmin səbəblərin aradan qaldırılması istiqamətində planlaşdırılan və atılmış addımlar barədə məlumat alınması.
Bizim üçün uyğun namizəd:
• Ali humanitar təhsilli (İnsan Resursları sahəsi üzrə xaricdə təhsil arzuolunandır);
• İnsan resurslarının idarə edilməsi sahəsində minimum 3 il iş təcrübəli;
• Azərbaycan, rus və ingilis dillərini yüksək səviyyədə bilən;
• Sahə üzrə beynəlxalq sertifikatlardan birinə (CİPD, SHRM, HRCİ) malik olan şəxsdir.
Göstərilən tələblərə cavab verən namizədlər öz CV-lərini [email protected] elektron ünvanına göndərə bilərlər.
Məktubun mövzu hissəsində müraciət edilən vəzifə adının “İnsan resurslarının idarə edilməsi üzrə aparıcı mütəxəssis” şəklində göstərilməsi xahiş edilir. Əks təqdirdə, müraciətə baxılmaya bilər.
İşəqəbul prosesinin növbəti mərhələsi üçün yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanacaq.
Əlavə məlumat üçün: www.ibar.az