ABB Gəncə regionu üzrə Kiçik və orta biznes müştəriləri ilə iş şöbəsinə mütəxəssis vakansiyası elan edir.
Özünə və peşəkar qabiliyyətlərinə güvənən, davamlı fərdi inkişafa və bərabər imkanlar mühitində karyera irəliləyişlərinə can atan, ən əsası isə ABB komandasının fəal üzvü kimi Bankın yeni uğur hekayəsinin bir hissəsinə çevrilmək istəyən hər bir uyğun namizəd bu imkanı dəyərləndirə bilər.
Görəcəyiniz işlər:
• KOS müştərilərin Banka cəlbini və məhsul satışını həyata keçirmək;
• KOS subyekti olan müştərilər üzrə əməliyyat sorğularını lazımi struktur orqanlarla əlaqələndirmək, əməkdaşlıq və müraciət zamanı prosesi təqib etmək, yarana biləcək problemlərin həllinə sonadək dəstək olmaq;
• Kredit sifarişi üzrə təhlil prosesində məlumatların yığılmasında iştirak etmək;
• KOS subyekti olan müştərilər üzrə gecikmələrin ilkin təqibini həyata keçirmək;
• KOS subyekti olan müştərilər üzrə ilkin sənəd dövriyyəsini həyata keçirmək;
• Mövcud müştəri portfeli üzrə əməkdaşlıq və müraciət zamanı prosesi təqib etmək, yarana biləcək problemlərin həllinə sonadək dəstək olmaq;
Bizim üçün ideal namizəd:
• Ali iqtisadi təhsili olan;
• Azərbaycan dilini səlis bilən;
• Yüksək səviyyədə ünsiyyət qurma bacarığı olan;
• Yüksək səviyyədə satıcılıq xüsusiyyətləri olan olan şəxsdir.
Göstərilən tələblərə cavab verən namizədlər öz CV-lərini [email protected] elektron ünvanına göndərə bilərlər.
Məktubun mövzu hissəsində müraciət edilən şəhər və vəzifə adının “Kiçik və orta biznes müştəriləri ilə iş şöbəsinə - mütəxəssis” göstərilməsi xahiş edilir. Əks təqdirdə, müraciətiniz nəzərdən qaça bilər.
İşəqəbul prosesinin növbəti mərhələsi üçün yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanacaq.
ABB Kart əməliyyatları şöbəsinə Köşklərin dəstəyi üzrə mütəxəssis axtarışındadır.
Özünə və peşəkar qabiliyyətlərinə güvənən, davamlı fərdi inkişafa və bərabər imkanlar mühitində karyera irəliləyişlərinə can atan, ən əsası isə ABB komandasının fəal üzvü kimi Bankın yeni uğur hekayəsinin bir hissəsinə çevrilmək istəyən hər bir uyğun namizəd bu imkanı dəyərləndirə bilər.
Görəcəyiniz işlər:
• Köşklərdə ödəmə və ya ödəmələrlə bağlı proqram təminatlarında aşkarlanmış xəta və səhvlərin aradan qaldırılması;
• Prosesinq mərkəzini əhatə edən mövcud proqramlarda və ödəniş servislərində baş verən xətaların istehsalçı şirkətlə müzakirə edilməsi və aradan qaldırılmasına nəzarət edilməsi;
• Köşklərdə uğursuz ödənişlə bağlı məlumatın monitorinq vasitəsi ilə alındığı andan etibarən onun analiz edilməsi və aradan qaldırılması;
• Köşklərin fasiləsiz iş fəaliyyətinin təmin edilməsi üçün aidiyyəti şöbələrlə koordinasiya işlərinin aparılması və daxil olan sorğuların icrası.
Bizim üçün uyğun namizəd:
• Ali iqtisadi/IT təhsilli;
• İnduktiv və analitik təhlil bacarığına sahib;
• Yüksək səviyyədə kommunikasiya bacarığına sahib;
• Komandada işləmək bacarığına sahib;
• Bank, klirinq-ödəniş xidmətləri göstərən təşkilatlarda və ya İnformasiya Texnologiyaları sahəsində ən azı 1 illik iş təcrübəsi;
• Microsoft Office proqramlarını yaxşı səviyyədə bilmək;
• Problemləri həll etmə bacarığına malik olan şəxsdir.
Göstərilən tələblərə cavab verən namizədlər öz CV-lərini [email protected] elektron ünvanına göndərə bilərlər.
Məktubun mövzu hissəsində müraciət edilən vəzifə adının “Köşklərin dəstəyi üzrə mütəxəssis” göstərilməsi xahiş edilir. Əks təqdirdə, müraciətiniz nəzərdən qaça bilər.
İşə qəbul prosesinin növbəti mərhələsi üçün yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.
ABB Hesabatlıq və protokol şöbəsinə mütəxəssis vakansiyası elan edir.
Özünə və peşəkar qabiliyyətlərinə güvənən, davamlı fərdi inkişafa və bərabər imkanlar mühitində karyera irəliləyişlərinə can atan, ən əsası isə ABB komandasının fəal üzvü kimi Bankın yeni uğur hekayəsinin bir hissəsinə çevrilmək istəyən hər bir uyğun namizəd bu imkanı dəyərləndirə bilər.
Bankımızın peşəkar komandasına qoşulun və bu üstünlüklərdən Siz də faydalanın:
• Cənubi Qafqazın ən böyük bankında işləmək imkanı;
• Beynəlxalq standartları yerli bazara gətirən qurumda potensialı reallaşdırmaq şansı;
• Rəqəmsal həllərin, innovasiyaların tətbiqi sahəsində bazar liderinin əməkdaşı olmaq fürsəti;
• Gənc və peşəkar kollektivdə çalışmağın üstünlüyü;
• Yüksək komanda ruhunda əməkdaşlıq;
• Karyera irəliləyişlərində hamıya yaradılan bərabər imkanlar;
• Bankda həyata keçirilən transformasiya prosesində zəngin təcrübənin qazanılması;
• Əməkdaşların yeni trendlərə uyğun təşkil olunan daxili və xarici təlimlərdə iştirakı;
• Əməkdaşların beynəlxalq sertifikatlar əldə etməsi üçün həvəsləndirmə proqramı;
• Bankdaxili aktiv sosial həyat.
Görəcəyiniz işlər:
• Komissiyanın iclaslarında müvafiq qərar əsasında katiblik funksiyasını həyata keçirmək;
• Satınalmalar barədə elanları hazırlamaq və onları yerləşdirilməsi üçün Bankın müvafiq struktur bölməsinə təqdim etmək;
• Tender və kotirovka iştirakçılarına sorğuları göndərmək;
• İlkin təqdim olunan sənədlərin düzgünlüyünü yoxlamaq;
• İddiaçı şirkətlərdən qiymət təkliflərini bağlı zərflərdə təhvil almaq;
• Tələbata uyğun olaraq satınalma metodunu təyin etmək;
• Satınalmalara dair sənədlər toplusunun saxlanılmasını təmin etmək;
• Departamentin fəaliyyət istiqamətlərindən irəli gələn hesabatları hazırlamaq və aidiyyəti üzrə təqdim etmək;
• Satınalma əməliyyatları üzrə uçot işini aparmaq;
• Satınalma əməliyyatlarına dair məlumat bazası əsasında təhlillər apararaq təqdimatlar hazırlamaq;
• Potensial tədarükçülər və iddiaçılar haqqında məlumatları təhlil etmək;
• Məlumatları toplamaq və istifadəyə yararli hala çevirmək.
Bizim üçün uyğun namizəd:
• Ali iqtisadi təhsilli (CİPS sertifikatının olması arzu olunandır);
• Azərbaycan, rus və ingilis dillərini yüksək səviyyədə bilən;
• Satınalma sahəsində 1-3 il iş təcrübəsinə sahib;
• MS office proqramlarını əla səviyyədə bilən;
• İnduktiv və analitik təhlil bacarığına sahib;
• Problemləri həll etmə bacarığına malik;
• Layihələrin idarə olunması bacarığına sahib olan.
Göstərilən tələblərə cavab verən namizədlər öz CV-lərini [email protected] elektron ünvanına göndərə bilərlər.
Məktubun mövzu hissəsində müraciət edilən vəzifə adının “Hesabatlıq və protokol şöbəsinin mütəxəssisi” şəklində göstərilməsi xahiş edilir. Əks təqdirdə, müraciətə baxılmaya bilər.
İşəqəbul prosesinin növbəti mərhələsi üçün yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanacaq.
ABB Transformasiya ofisinə Filial Transformasiyası kateqoriyası üzrə baş mütəxəssis vakansiyası elan edir.
Özünə və peşəkar qabiliyyətlərinə güvənən, davamlı fərdi inkişafa və bərabər imkanlar mühitində karyera irəliləyişlərinə can atan, ən əsası isə ABB komandasının fəal üzvü kimi Bankın yeni uğur hekayəsinin bir hissəsinə çevrilmək istəyən hər bir uyğun namizəd bu imkanı dəyərləndirə bilər.
ABB komandasına qoşulun və bu üstünlüklərdən Siz də faydalanın:
• Cənubi Qafqazın ən böyük bankında işləmək imkanı;
• Beynəlxalq standartları yerli bazara gətirən qurumda potensialı reallaşdırmaq şansı;
• Rəqəmsal həllərin, innovasiyaların tətbiqi sahəsində bazar liderinin əməkdaşı olmaq fürsəti;
• Gənc və peşəkar kollektivdə çalışmağın üstünlüyü;
• Yüksək komanda ruhunda əməkdaşlıq;
• Karyera irəliləyişlərində hamıya yaradılan bərabər imkanlar;
• Bankda həyata keçirilən transformasiya prosesində zəngin təcrübənin qazanılması;
• Əməkdaşların yeni trendlərə uyğun təşkil olunan daxili və xarici təlimlərdə iştirak;
• Əməkdaşların beynəlxalq sertifikatlar əldə etməsi üçün həvəsləndirmə proqramı;
• Bankdaxili aktiv sosial həyat.
Görəcəyiniz işlər:
• Transformasiya proqramı çərçivəsində mövcud strateji layihələrin həyata keçirilməsini aidiyyati struktur bölmələr ilə birlikdə təmin etmək. Təşəbbüslərin həyata keçirilməsi zamanı üzə çıxan maneələri müəyyən etmək və onların aradan qaldırılmasını təmin etmək;
• Strateji layihələrin həyata keçirilməsi məqsədilə aidiyyati bölmələrə koordinasiya, təcrübə, ideya və məzmun dəstəyi vermək;
• Bankda gedən planlaşma və icra proseslərinə daim fərqli temp və keyfiyyəti gətirmək;
• Xüsusi hallarda müəyyən strateji layihələr üzrə sahibliyi aidiyyati struktur bölmələr ilə razılaşdırılmış halda öz üzərinə götürmək, belə layihələrin icrasına dəstək vermək;
• Layihələrdə ortaya çıxan maneələrin aradan qaldırılması üzrə aidiyyatı hesabat mexanizmlərini formalaşdırmaq.
Bizim üçün uyğun namizəd:
• Ali təhsilli (İqtisadi sahədə təhsil üstünlükdür);
• Layihələrin idarə edilməsi sahəsində 1-3 il iş təcrübəsi olan;
• Yaxşı səviyyədə MS Office proqramları biliyi olan;
• Xarici dil bilikləri (İngilis dili mütləqdir, rus arzuolunandır);
• Problem həll etmə bacarığı olan;
• Təqdimat və ünsiyyət bacarığı olan;
• Komandada işləmə bacarığı olan;
Əgər axtardığımız namizəd sizsinizsə CV-nizi [email protected] elektron ünvanına göndərə bilərsiniz.
Məktubun mövzu hissəsində müraciət edilən vəzifə adının “Filial Transformasiyası kateqoriyası üzrə baş mütəxəssis” şəklində göstərilməsi xahiş olunur.
Nəzərinizə çatdırmaq istərdik ki, müsahibələrə yalnız göstərilən kriteriyalara cavab verən şəxslər cəlb ediləcək.
ABB ATM və ÖT şəbəkəsinə texniki dəstək şöbəsinə Baş mütəxəssis vakansiyası elan edir.
ABB komandasına qoşulun və bu üstünlüklərdən Siz də faydalanın:
• Cənubi Qafqazın ən böyük bankında işləmək imkanı;
• Beynəlxalq standartları yerli bazara gətirən qurumda potensialı reallaşdırmaq şansı;
• Rəqəmsal həllərin, innovasiyaların tətbiqi sahəsində bazar liderinin əməkdaşı olmaq fürsəti;
• Gənc və peşəkar kollektivdə çalışmağın üstünlüyü;
• Yüksək komanda ruhunda əməkdaşlıq;
• Karyera irəliləyişlərində hamıya yaradılan bərabər imkanlar;
• Bankda həyata keçirilən transformasiya prosesində zəngin təcrübənin qazanılması;
• Əməkdaşların yeni trendlərə uyğun təşkil olunan daxili və xarici təlimlərdə iştirakı;
• Əməkdaşların beynəlxalq sertifikatlar əldə etməsi üçün həvəsləndirmə proqramı;
• Bankdaxili aktiv sosial həyat.
Görəcəyiniz işlər:
• ATM-lərin texniki monitorinqi;
• Bankomatların əməliyyat sistemlərinin yenilənməsi;
• ATM və ÖT-nın texniki xidmətinin həyata keçirilməsi;
• ProView proqram təminatı vasitəsi ilə ATM-lərdəki texniki problemlərinin aşkarlanması və məsafədən aradan qaldırılması.
Bizim üçün uyğun namizəd:
• Ali təhsilli (texniki sahədə təhsil üstünlükdür);
• Azərbaycan və rus dillərini yüksək səviyyədə bilən;
• Excel, ProView və Telescope proqramları üzrə mükəmməl biliklərə sahib;
• İnduktiv və analitik təhlil bacarığına sahib;
• Problemləri həll etmə bacarığına sahib olan;
• Komandada iş bacarıqlarına sahib olan.
Göstərilən tələblərə cavab verən namizədlər öz CV-lərini [email protected] elektron ünvanına göndərə bilərlər.
Məktubun mövzu hissəsində müraciət edilən vəzifə adının “ATM və ÖT şəbəkəsinə texniki dəstək şöbəsinə Baş mütəxəssis ” şəklində göstərilməsi xahiş edilir. Əks təqdirdə, müraciətə baxılmaya bilər.
İşəqəbul prosesinin növbəti mərhələsi üçün yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanacaq.
Əlavə məlumat üçün: www.abb-bank.az