Point Hotel Baku
Satış koordinatoru
Son tarix 27 apr 2022 - [email protected]
Tələblər:
- Təhsil – Ali təhsil , Bakalavr diplomu
- Dil bilikləri: Azərbaycan dili - doğma, İngilis dili – yaxşı, Rus dili - yaxşı;
- Müvafiq sahədə ən azı 3-5 il iş təcrübəsi
- Satış strategiyalarının planlaşdırılması və həyata keçirilməsi üzrə təcrübə;
- Microsoft Office proqramlarını (Word, Excel, Outlook) yaxşı səviyyədə bilmək
- İşgüzar yazışmalar və şifahi danışıqlar aparmaq bacarığı
- Komandada işləmək bacarığı.
Öhdəliklər:
- Biznesin inkişafı üzrə müdir tərəfindən təyin edilən hər hansı məqsədəuyğun tapşırıqları və köməkçi vəzifələri yerinə yetirmək
- Otel İdarəsinin Qəbul yerləşdirmə və xidmət şöbəsi, Qida və içkiyə xidmət edən şöbə, Mühasibatlıq, Bronlaşdırma və s. kimi bütün digər sahələri ilə yaxşı iş əlaqələrini təmin etmək.
- Aylıq büdcə və yeni biznes hədəflərinə nail olmaq.
- Müştərilər adından bronlaşdırmalar etmək.
- Daim nəzakətli, peşəkar, səmərəli və çevik xidmətlər göstərmək.
- Təkrar biznesi təmin etmək üçün tədbir/hadisə/qalmadan əvvəl, həmin vaxt ərzində və sonra müştərilərlə axıra qədər əlaqə saxlamaq.
- Şikayətləri idarə etmək və Satış üzrə Direktora ötürmək.
- Aylıq Satış İclaslarında uduzulmuş biznes hesabatlarını tədqiq və təqdim etmək.
- Satış üzrə Direktora həftəlik satış hesabatını təqdim etmək.
- Tələb olunduğu təqdirdə müxtəlif tədbirlərdə iştirak etmək.
İş Şərtləri:
- Əmək haqqı 500-1000 AZN ( Əmək haqqi iş təcrübəsindən asılı olaraq dəyişə bilər)
- 6 günlük iş həftəsi.Həftədə bir gün istirahət.
- İşə qəbul tam rəsmi əmək qanunvericiliyinə uyğun olaraq həyata kecirilir.
- Nahar yeməyi mehmanxana tərəfindən təmin edilir.
Qeyd olunan tələblərə cavab verən namizədlər öz ərizə formalarını (CV) “Satış koordinatoru” mövzusu altında göndərə bilərlər.
P.S. Müsahibə üçün yalnız qısa siyahıya alınmış namizədlərlə əlaqə saxlanılacaq.
Key Requirements:
- Education: BA Bachelor Degree or above
- Language requirements: Azerbaijan - native; English – good; Russian – good
- Experience: 3 years or more related or similar job experience is a plus; Experience in planning and evaluation of sales strategies and etc.
- Computer Skills: Knowledge of Microsoft Office software (Word, Excel, Outlook etc.)
- Ability to maintain work related e-mail correspondence + proficient public speaking skills
- Ability to work in a team.
Responsibilities:
- To perform given tasks and assignments as well as related duties assigned by the Manager
- To ensure good communication with other departments such as Front office, Food and Beverage Service, Accounting, Sales, Reservation and etc.
- To achieve monthly budget and new business goals.
- To make reservations on behalf of customers.
- Always provide polite, professional, efficient and flexible services.
- Communicate with customers before, during, and after the stay to ensure a customer loyalty.
- Manage complaints and forward to the Sales Director.
- Research and submit lost business reports at Monthly Sales Meetings.
- Submit a weekly sales report to the Sales Director.
- Participate in various events if required.
Working Conditions:
- Salary 500-1000 AZN (Salary may vary depending on work experience)
- 6-day work week. One day a week rest.
- Recruitment is carried out in full compliance with official labor legislation.
- Lunch is provided by the hotel.
Candidates who meet the above requirements can submit their application forms (CV) under the heading "Sales Coordinator".
P.S. Only shortlisted candidates will be contacted for the interview.