ABB Biznes kreditlərinin təhlili şöbəsinə aparıcı/baş mütəxəssis vakansiyası elan edir.
Bu şirkətlər işçi yığır: əmək haqqı 500 - 2400 manat - 21 VAKANSİYA
Özünə və peşəkar qabiliyyətlərinə güvənən, davamlı fərdi inkişafa və bərabər imkanlar mühitində karyera irəliləyişlərinə can atan, ən əsası isə ABB komandasının fəal üzvü kimi Bankın yeni uğur hekayəsinin bir hissəsinə çevrilmək istəyən hər bir uyğun namizəd bu imkanı dəyərləndirə bilər.
Görəcəyiniz işlər:
• Kiçik və Orta sahibkarlıq subyektlərinin kredit və qarantiya sifarişlərinin təhlili və qiymətələndirilməsi, rəyin formalaşdırılması Sifarişlərin Kredit Komitəsinə təqdim edilməsi və müdafiəsi
• Kiçik və Orta sahibkarlıq seqmenti üzrə kredit portfelinin keyfiyyətinin təhlili və nəzarət;
• Kredit gecikmələrinin ilkin təqibi və gecikmə səbəblərinin təhlili
• Kiçik və Orta Sahibkarlıq subyektlərini üçün nəzərdə tutulmuş cari məhsul və xidmətlərin təkmilləşdirilməsi üçün bazarın araşdırılması və təkliflərin verilməsi
• Filial əməkdaşları ilə kommunikasiyanın qurulması
Bizim üçün uyğun namizəd:
• Ali iqtisadi təhsilli ;
• Maliyyə təhlili, monitorinq bilikləri və bank qanunvericiliyi ilə bağlı bilikləri olan;
• Sahə üzrə 1-3 il iş təcrübəsi olani;
• Analitik düşüncə və ünsiyyət qurma qabiliyyəti olan şəxsdir.
• İngilis və rus dillərini bilən namizədlərə üstünlük verilir.
Əgər axtardığımız namizəd sizsinizsə CV-nizi [email protected] elektron ünvanına göndərə bilərsiniz.
Məktubun mövzu hissəsində müraciət edilən vəzifə adının “Biznes kreditlərin təhlili üzrə aparıcı/baş mütəxəssis” şəklində göstərilməsi xahiş olunur. Nəzərinizə çatdırmaq istərdik ki, müsahibələrə yalnız göstərilən kriteriyalara cavab verən şəxslər cəlb ediləcək.
ABB Məhsulların yaradılması və Partnyorlarla iş şöbəsinə mütəxəssis vakansiyası elan edir.
Özünə və peşəkar qabiliyyətlərinə güvənən, davamlı fərdi inkişafa və bərabər imkanlar mühitində karyera irəliləyişlərinə can atan, ən əsası isə ABB komandasının fəal üzvü kimi Bankın yeni uğur hekayəsinin bir hissəsinə çevrilmək istəyən hər bir uyğun namizəd bu imkanı dəyərləndirə bilər.
Görəcəyiniz işlər:
• Kiçik və orta sahibkarlıq fəaliyyəti ilə məşğul olan fərdi sahibkarlar və hüquqi şəxslərin fəaliyyətləri ilə bağlı qanunvericilikdə olan dəyişikliklər ilə əlaqədar mövcud kiçik və orta sahibkarlıq seqmenti üzrə cari bank məhsul və xidmətlərinin modifikasiyası və ya yeni təqdim ediləcək bank məhsul və xidmətlərinin yaradılması və aidiyyəti struktur bölmələr ilə birgə tətbiqinin həyata keçirilməsi;
• KOS seqmenti üzrə bank daxili normativ sənədlərin işlənib hazırlanmasında aidiyyəti struktur bölmələr ilə birgə əməkdaşlığın aparılması;
• KOS seqmenti üzrə daxili və xarici bazar şərtlərinin müntəzəm olaraq araşdırılması və zərurət yarandığı təqdirdə mövcud məhsul və xidmətlərin təkmilləşdirilməsi məqsədi ilə təkliflərin hazırlanması və tabe olduğu birbaşa rəhbərə təqdim edilməsi;
• KOS seqmenti üzrə rəqəmsal bank məhsul və xidmətlərin inkişaf etdirilməsi istiqamətində təkliflərin hazırlanması və aidiyyatı üzrə təqdim edilməsi;
• Yeni layihələrin həyata keçirilməsi istiqamətində təkliflərin hazırlanması və təqdim edilməsi;
• Cari və yeni layihələr üzrə yerli və beynəlxalq təşkilatlar ilə əməkdaşlığın formalaşdırılması və inkişaf etdirilməsi istiqamətində verilən tapşırıqların icrası və hesabatların təqdim edilməsi;
• Rəhbərliyin aidiyyəti digər tapşırıqlarını icra etmək, şöbənin və departamentin fəaliyyət dövrü ərzində əmələ gələn digər vəzifələrin yerinə yetirilməsi;
Bizim üçün ideal namizəd:
• Ali iqtisadi təhsili olan;
• Səlis Azərbaycan, yaxşı Rus və İngilis dili bilən;
• Yaxşı Microsoft Office bilikləri olan;
• Analitik düşüncə və yaradıcılıq qabiliyyəti olan;
• Komandada işləmə bacarığı olan şəxs.
• Digər: Maliyyə sahəsi, bank qanunvericiliyi və requlyator tələblər haqqında, Azərbaycan, Türkiyə və Rusiya bazarları haqqında müəyyən biliklərin olması
Göstərilən tələblərə cavab verən namizədlər öz CV-lərini [email protected] elektron ünvanına göndərə bilərlər.
Məktubun mövzu hissəsində müraciət edilən şəhər və vəzifə adının “Məhsulların yaradılması və Partnyorlarla iş şöbəsinə mütəxəssis” göstərilməsi xahiş edilir. Əks təqdirdə, müraciətə baxılmaya bilər.
İşəqəbul prosesinin növbəti mərhələsi üçün yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanacaq.
Bu şirkətlər işçi yığır: əmək haqqı 500 - 2400 manat - 21 VAKANSİYA
ABB Gəncə regionu üzrə Kiçik və orta biznes müştəriləri ilə iş şöbəsinə mütəxəssis vakansiyası elan edir.
Özünə və peşəkar qabiliyyətlərinə güvənən, davamlı fərdi inkişafa və bərabər imkanlar mühitində karyera irəliləyişlərinə can atan, ən əsası isə ABB komandasının fəal üzvü kimi Bankın yeni uğur hekayəsinin bir hissəsinə çevrilmək istəyən hər bir uyğun namizəd bu imkanı dəyərləndirə bilər.
Görəcəyiniz işlər:
• KOS müştərilərin Banka cəlbini və məhsul satışını həyata keçirmək;
• KOS subyekti olan müştərilər üzrə əməliyyat sorğularını lazımi struktur orqanlarla əlaqələndirmək, əməkdaşlıq və müraciət zamanı prosesi təqib etmək, yarana biləcək problemlərin həllinə sonadək dəstək olmaq;
• Kredit sifarişi üzrə təhlil prosesində məlumatların yığılmasında iştirak etmək;
• KOS subyekti olan müştərilər üzrə gecikmələrin ilkin təqibini həyata keçirmək;
• KOS subyekti olan müştərilər üzrə ilkin sənəd dövriyyəsini həyata keçirmək;
• Mövcud müştəri portfeli üzrə əməkdaşlıq və müraciət zamanı prosesi təqib etmək, yarana biləcək problemlərin həllinə sonadək dəstək olmaq;
Bizim üçün ideal namizəd:
• Ali iqtisadi təhsili olan;
• Azərbaycan dilini səlis bilən;
• Yüksək səviyyədə ünsiyyət qurma bacarığı olan;
• Yüksək səviyyədə satıcılıq xüsusiyyətləri olan olan şəxsdir.
Göstərilən tələblərə cavab verən namizədlər öz CV-lərini [email protected] elektron ünvanına göndərə bilərlər.
Məktubun mövzu hissəsində müraciət edilən şəhər və vəzifə adının “Kiçik və orta biznes müştəriləri ilə iş şöbəsinə mütəxəssis (Gəncə)” göstərilməsi xahiş edilir. Əks təqdirdə, müraciətiniz nəzərdən qaça bilər.
İşəqəbul prosesinin növbəti mərhələsi üçün yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanacaq.
ABB Brendin idarə edilməsi şöbəsinə Qrafik dizayner vakansiyası elan edir.
Özünə və peşəkar qabiliyyətlərinə güvənən, davamlı fərdi inkişafa və bərabər imkanlar mühitində karyera irəliləyişlərinə can atan, ən əsası isə ABB komandasının fəal üzvü kimi Bankın yeni uğur hekayəsinin bir hissəsinə çevrilmək istəyən hər bir uyğun namizəd bu imkanı dəyərləndirə bilər.
Vəzifə öhdəlikləri:
• Bankın daxili brendingi ilə bağlı qrafik dizaynları, habelə Bank tərəfindən təşkil olunan PR tədbirləri üçün zəruri çap və digital reklam-məlumat materialların Bankın brendbukuna uyğun dizaynını hazırlamaq;
• 3D maketlərin planlaşdırılması və hazırlanması (sərgi stendləri, iş sahəsinin interyer dizaynı və s.);
• İnsan resursları ilə bağlı Dizayn konseptlərinin müxtəlif daşıyıcılar üzrə adaptasiyası;
• Bankın daxili kommunikasiya layihələrinin hazırlanmasında iştirak etmək;
• Materialların çapa hazırlığını təmin etmək;
• Sosial media kanalları üçün qrafik postların hazırlanmasını təmin etmək.
Vakant vəzifə üzrə tələblər:
• Yaradıcılıq və innovasiya bacarığı;
• Komandada işləmək bacarığı;
• Layihələri idarə etmək bacarığı;
• Ali təhsil (Dizayn, Reklam və ya Marketinq üzrə təhsil arzuolunandır);
• Adobe İllustrator, Adobe Photoshop, Corel Draw, Autodesk 3D’s Max, Adobe After Effects, Adobe Premiere proqramları ilə işləmək bacarığı;
• Yüksək səviyyədə Azərbaycan və rus dili biliyi olan;
• Dizayn üzrə minimum 2 il iş təcrübəsi.
Göstərilən tələblərə cavab verən namizədlər [email protected] elektron ünvanına göndərə bilərlər.
Məktubun mövzu hissəsində müraciət edilən vəzifə adının “Qrafik dizayner” şəklində göstərilməsi xahiş edilir. Əks təqdirdə, müraciətiniz nəzərdən qaça bilər.
İşəqəbul prosesinin növbəti mərhələsi üçün yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanacaq.
Əlavə məlumat üçün: www.abb-bank.az