Vakansiya haqqında: Brand and Advertisement Specialist
İş qrafiki: Standart
Funksiya: Marketinq
Son müraciət tarixi: 02.11.2022
Sizin əsas vəzifə öhdəlikləriniz:
- Müvafiq zaman çərçivəsində fərqli miqyaslı ATL və BTL kampaniyalarını hazırlamaq, idarə etmək və uğurla icra etmək
- Layihə çərçivəsində müvafiq istiqamətləri müəyyən etmək üçün reklam agentliklərinə dəqiq və aydın briflər hazırlamaq
- Həyata keçirilən layihələr üzrə müvafiq marketinq ünsiyyət layihəsi cədvəlləri və hesabatları hazırlamaq
- Layihələr üzrə müvafiq məlumatların yerləşdirilməsini təmin etmək
- Müxtəlif kommunikasiya kanalları üçün Azərbaycan, Rus və İngilis dillərində düzgün məhsul mesajları və mətnləri hazırlamaq
- Yeni ideyalarla əlaqədar görüşlərdə iştirak etmək və kreativ kampaniyalar üçün təkliflər irəli sürmək
- Agentlik və vendorlar ilə əməkdaşlıq etmək
- Bütün reklam materialları üzrə məlumatların düzgünlüyünə görə məsuliyyət daşımaq
- Məlumatların brend qaydalarına uyğun olmasını və məlumatın hər yerdə eyni tərzdə təqdim olunmasını təmin etmək məqsədilə reklam materiallarında mütəmadi yoxlamalar həyata keçirmək
- Departamentlər, bölmələr arasında məzmunun idarə edilməsini və məlumat mübadiləsini əlaqələndirmək və idarə etmək.
Sizdən tələb olunan təhsil və iş təcrübəsi:
- Ali təhsil
- Brend və ya reklam işi sahəsində ən azı 2 il iş təcrübəsi (Xarici şirkətlərlə işləmə təcrübəsi üstünlük hesab olunur)
Sizdən tələb olunan bacarıq və səriştəliklər:
- Kopiraytinq (uyğun mətnlərin yığılması) bacarığı
- Vendorlarla işləmə bacarığı
- Performansı və brend qaydalarını qorumaqla eyni vaxtda müxtəlif tapşırıqları yerinə yetirmə qabiliyyəti
- Təşkilatçılıq bacarığı
- Vaxtın düzgün idarə olunması bacarığı
- Təzyiq altında işləmə bacarığı
- Azərbaycan, Rus və İngilis dillərini mükəmməl bilmək
- MS Office proqramlarını bilmək
Müraciət etmək üçün:
CV-nizi [email protected] e-mail ünvanına göndərməyinizi xahiş edirik.
Başlıqda “Brend və reklam işi üzrə mütəxəssis’’ qeyd olunmayan müraciətlər nəzərə alınmayacaqdır.
Müraciətlər vakansiyanın tələblərinə əsasən dəyərləndiriləcək və yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.
About the vacancy: Brand and Advertisement Specialist
Work graphic: Standard
Function: Marketing
Deadline to apply: 02.11.2022
Your main job responsibilities:
- To develop, manage and successfully execute different scale of ATL and BTL campaigns within assigned timeline
- To develop clear creative brief to define directions for the Advertising Agencies in frames of a certain project
- To develop and maintain marketing communication project schedules and status reports for each carried project
- To manage and ensure all appropriate project information is posted
- To develop correct product messages and content on several communication channels in Azerbaijani, Russian and English languages
- To participate at brainstorming and development of ideas for creative marketing campaigns
- To cooperate with agency and vendors
- To be responsible for accuracy of information in all communication materials
- To perform ongoing audit of existing project materials to ensure consistency of messaging, adherence to brand guidelines, compliance and product accuracy
- To coordinate and manage content management and information sharing among departments, divisions.
Your education and work experience:
- University Degree
- At least 2 years of work experience in brand and advertisement (experience in working with international companies is an advantage)
Your skills and competencies:
- Copywriting skills
- Ability to work with vendors
- Ability to take on multiple tasks at once while maintaining strong performance and consistency.
- Organizational skills
- Time management skills
- Ability to work under pressure
- Fluent Azerbaijani, Russian and English languages
- Knowledge of MS Office Programs
How to apply?
Please send your CV to e-mail address.
Applications without “Brand and Advertisement Specialist ‘’ in e-mail subject will not be considered.
Applications will be reviewed against position requirements and only shortlisted candidates will be contacted.