Vakansiya 1
TuranBank OJSC is looking for International banking specialist
Required Skills/Experience:
- Thorough knowledge of specific international banking products, services and general bank operating policies and procedures
- Strong critical thinking, analytical, organizational, problem-solving skills
- Strong relationship management skills
- Excellent verbal and written communication skills in English & Russian.
Job description:
Performs a variety of duties relating to the processing of international banking products, services and related functions consistent with applicable regulations, policies and procedures. Products and services include clearing, foreign remittances, funding, etc. Communicates verbally and in writing with all parties concerned to resolve discrepancies and/or to obtain necessary approvals. Prepares payment and settlement schedules and disbursements. Ensures that all operational arrangements are in place for proper servicing.
Basic Qualifications:
• BSc degree in finance, management or equivalent
• One to three years of relevant work experience
Salary: Negotiable, depending on quality and experience of candidates.
Interested candidates are requested to send their CVs to: [email protected]
Please indicate vacancy name in the subject line of e-mail.
The candidates will go through initial CV screening review and only shortlisted candidates will be invited to interview.
Vakansiya 2
TuranBank ASC üzrə vakant vəzifəni Sizə təqdim edirik.
Vəzifə: Problemli kreditlərlə iş departamentinin direktoru
İşə götürən: TuranBank ASC
Vəzifəyə olan tələblər:
• Ali təhsil;
• Bank sektorunda problemli kreditlərlə iş sahəsində minimum 7 il iş təcrübəsi;
• Məhkəmə və icra qurumları ilə işləmə sahəsində əhəmiyyətli təcrübəyə malik olma;
• Stress altında işləmə bacarığı;
• Ünsiyyət qruma və problem həll etmə bacarığı;
• Hesabat vermə və yüksək dərəcədə təhlil etmə bacarığı;
• Kollektivdə işləmə və liderlik bacarığı;
• Məsuliyətlilik, diqqətlilik;
Vəzifə öhdəlikləri:
• Departamentin qarşısında duran vəzifələrin səmərəli həyata keçirilməsini təşkil etmək;
• Problemli kreditlərin aktiv yığımı istiqamətində yığım planlarını müəyyənləşdirmək, portfelin işçilər arasında ədalətli bölgüsünü aparmaq;
• Yığım planlarının icrasına gündəlik, aylıq formada nəzarət etmək;
• Əhəmiyyətli hesab olunan problemli kredit müştəriləri ilə birbaşa görüşləri təşkil etmək;
• Problemli kredit müştərilərinə (borcalan, zamin, girovqoyan) vizitlərin həyata keçirilməsini planlı şəkildə idarə etmək;
• Məhkəmə və icra qurumları ilə işin təşkilini həyata keçirmək, onlarla görüşlər təşkil etmək, probelmlərin həlli istiqamətində əməli təkliflər vermək;
• İşçilərin (aktiv yığım, icra, məhkəmə) gündəlik iş fəaliyyətini nəzarətdə saxlamaq;
• Problemli kreditlərin təhlilini apararaq zərurət yarandığı halda onların sağlamlaşdırılması (restruktrizasiya, prolonqasiya və sair), keyfiyyətinin yaxşılaşdırılması istiqamətində təkliflərlə çıxış etmək;
• Problemli kreditlərin yaranma səbəbini araşdıraraq hesabat formasında rəhbərliyi məlumatlandırmaq;
• Bankın borc əvəzinə balansa götürdüyü əmlaklarla işin təşkilini (mülkiyyətə götürmə, monitorinq, elan vermə, satılma) həyata keçirmək;
• Rəhbərliyin tapşırıqları və departamentin əsasnaməsində göstərilən digər işləri həyata keçirmək;
Anketlərinizi [email protected] ünvanına göndərməyiniz xahiş olunur. CV-lərinizi göndərərkən Mövzu hissəsinə "PKİD-direktor" yazmağı unutmayın