Azərbaycan şirkəti satış meneceri axtarır - MAAŞ 1000 MANAT + BONUS - VAKANSİYA
Azərbaycan şirkəti işçilər axtarır - MAAŞ 400-500-600-800 MANAT- VAKANSİYALAR
"Providence Doytch Limited" işçi axtarır - MAAŞ 800-1000 MANAT - VAKANSİYA
"Intermak Group" işçi axtarır - MAAŞ 800-1000 MAAŞ - VAKANSİYA
"Atena" işçi axtarır - MAAŞ 800-1200 MANAT - VAKANSİYA
"Aral Group Baku" işçilər axtarır - VAKANSİYALAR
"One To One - Architecture and Design" işçi axtarır - MAAŞ 1500-1900 MANAT - VAKANSİYA
"Azmerika" işçi axtarır - MAAŞ 1000-2500 MANAT - VAKANSİYA
Azərbaycan şirkəti ekspeditor axtarır - MAAŞ 1500-2000 MANAT- VAKANSİYA
Azərbaycana 7 milyon manat yatıran "AZ Abrau" şirkəti - İŞÇİ AXTARIR - VAKANSİYA
"VMF" şirkəti işçi axtarır - MAAŞ 700-900 MANAT - VAKANSİYA
MKT İstehsalat Kommersiya MMC
İnsan Resursları Əməliyyatları üzrə Mütəxəssis
Son tarix 19 fev 2023 Müraciət et
İşiniz nələrdən ibarət olacaq?
- Əmək qanunvericililiyinə əsasən işçilərin işə qəbulu, işdən azad edilməsi, əmək müqavilələrinin hazırlanması, elektron sistemə bildirişlərin daxil edilməsi;
- Ezamiyyət sənədlərinin rəsmiləşdirilməsi, ezamiyyətə gedən işçilərin ezamiyyə vəsiqələrinin hazırlanması;
- Şəxsi işlərin qaydasında olmasına və lazımı sənədlərin müntəzəm yenilənməsinə nəzarət etmək;
- Əmək kitabçalarında müvafiq qeydlər aparmaq;
- İllik məzuniyyət qrafiklərini tərtib etmək, işçilərə məzuniyyətlərin verilməsinin uçotunu aparmaq, verilən məzuniyyətlərin cədvəl üzrə istifadə edilməsinə nəzarət etmək;
- Çalışanlara cari və keçmiş əmək fəaliyyətləri haqqında arayış və ya xasiyyətnamələrin verilməsi;
- Vəzifə təlimatlarının yazılması, yenilənməsində iştirak və bu prosesin təşkil edilməsi.
İşinizi görmək üçün sizdən nələri tələb edirik?
- Ali təhsil (İnsan Resursları sahəsində olması üstünlükdür);
- Azərbaycan Respublikasının Əmək Məcəlləsini bilmək;
- Elektron Hökümət Portalları ilə ( e-sosial; İSB; ƏMAS) işləmə bacarığı;
- Microsoft Office (Word, Excel) proqramlarında sərbəst işləmək (1С 8.3 proqramında işləmə bacarığı);
- Analitik düşünmə tərzi, ünsiyyətcil, təqdimat bacarığı;
- Operativ və düzgün qərar vermək bacarığı;
- Problemləri həll etmə bacarığı.
- İngilis və rus dili arzu olunandır.
Sizdən gözləntilərimiz nələrdir?
- Təşəbbüskarlıq;
- İnnovativlik;
- Pozitivlik.
Vakansiya haqqında əlavə məlumat:
- Əmək haqqı razılaşma əsasında;
- İş qrafiki: Bazar ertəsi-Cümə (09:30-18:30);
- İş yeri: Baki şəhəri, Qafqaz Business Center.
Əgər siz bilik və bacarıqlarınızı bu vakansiyanın tələblərinə uyğun hesab edirsinizsə və karyeranıza şirkətimizdə davam etmək istəyirsinizsə aşağıdakı linkə daxil olaraq müraciət edə bilərsiniz.
İnsan Resursları üzrə analitik
Son tarix 18 fev 2023 Müraciət et
İşiniz nələrdən ibarət olacaq?
- İnsan resursları ilə bağlı bütün növ məlumatları və hesabatları təhlil etmək və qiymətləndirmək;
- İnsan resursları ilə bağlı dəyişikliklər və təkmilləşmələr üzrə təhlillər aparmaq və nəticələri qiymətləndirərək təkliflər vermək;
- İşçi və namizəd məlumatlarının mövcud olduğu bazanı daim təhlil etmək və nəzarətdə saxlamaq;
- İşə qəbul üzrə tendensiyalar və nümunələrin təqdim olunması üçün statistik məlumatları təhlil etmək və nəticələri təqdim etmək;
- Müxtəlif növ HR metriklərdən (axtarış sürəti (vakansiya doldurmaq üçün tələb olunan orta vaxt), məhsuldarlığa nail olma müddəti (məmnuniyyəti alınan orta günlər), turnover (kadr axını), işə qəbul əmsalı (iş təklfi edilən və onları qəbul edən namizədlərin faizi), təlimdə iştirak səviyyəsi (inkişaf tədbirlərində iştirak edən işçilərin faizi), orta performans reytinqi (seçilmiş işçilər qrupu üçün ortalama performans reytinqi) və s. istifadə etməklə təhlillər aparmaq;
- HR metriklərə və təhlillərə əsaslanaraq, aşkarlanan çatışmazlıqları təkmilləşdirmək üçün işçilərin həvəsləndirilməsi və işdə saxlanılması üçün məlumatları analiz etmək və yeniliklər təklif vermək;
- İşçi planlamasını mövcud struktura əsasən və büdcə planlamasına uyğun olaraq yerinə yetirmək və İR büdcə planlamasında rəhbərliyə köməklik göstərmək;
- HR metriklərdən istifadə edərək işçi qüvvəsinin səmərəliliyini və təsirini müəyyən etmək;
- Ssenarili Analitika (prescriptive analytics) tətbiq edərək xüsusi modellər qurmaqla iş şəraitinin yaxşılaşdırılması, əmək haqqı artımı, bonus və s. tətbiq etməklə bağlı təhlillər aparmaq və yeniliklər təklif etmək;
- Şirkətin illik işçi dövriyyəsini hesablamaq, işçi dövriyyəsinin maaş itkisinə olan təsirlərini təhlil etmək.
Tələblər:
İşinizi görmək üçün sizdən nələri tələb edirik?
- Müvafiq sahə üzrə 2 illik iş təcrübəsi;
- İR hesabatlar və vizuallaşdırma sahəsində təcrübə;
- İR metriklər haqqında məlumatlılıq və tətbiqi.
Sizdən gözləntilərimiz nələrdir?
- Təşəbbüskarlıq;
- İnnovativlik;
- Pozitivlik.
Vakansiya haqqında əlavə məlumat:
- Əmək haqqı razılaşma əsasında;
- İş yeri: Bakı şəhəri, Qafqaz Business Center;
- İş qrafiki: Bazar ertəsi-Cümə (09:30-18:30).
Əgər siz bilik və bacarıqlarınızı bu vakansiyanın tələblərinə uyğun hesab edirsinizsə və karyeranıza şirkətimizdə davam etmək istəyirsinizsə aşağıdakı linkə daxil olaraq müraciət edə bilərsiniz:
Biznes proseslərinin idarə olunması üzrə mütəxəssis
Son tarix 18 fev 2023 Müraciət et
İşiniz nələrdən ibarət olacaq?
- Şirkətin fəaliyyəti ilə bağlı biznes proseslərlə bağlı məlumatların əldə edilməsi üçün müvafiq struktur bölmələr və digər maraqlı tərəflərlə müsahibələrin keçirmək və proseslər üzərində müşahidə və xronometraj aparmaq;
- Biznes prosesləri analiz edərək mövcud problemlər və riskləri, təkmilləşdirmə imkanlarını müəyyən etmək, proseslərin təkmilləşdirilməsi ilə bağlı təkliflər vermək, proses sahibi və digər maraqlı tərəflərin iştirakı ilə proseslərlə bağlı dəyişiklik ehtiyacını müəyyən etmək;
- Biznes proseslərin mövcud (as-is) və arzu olunan (to-be) vəziyyətini sənədləşdirmək üçün proses xəritələri (axış diaqramları), məsuliyyət bölgüsü (RACI) matrisləri və digər zəruri sənədləri hazırlamaq;
- Biznes proseslərin monitorinqini həyata keçirmək, mövcud problemlər və onların səbəblərini müəyyən etmək, korrektiv tədbirləri müəyyən etmək və həyata keçirmək;
- Şirkətin fəaliyyəti ilə bağlı normativ-tənzimləyici sənədlərin – siyasət, qayda və təlimatların müvafiq struktur bölmələrin iştirakı ilə hazırlanması və ya müvafiq struktur bölmələr tərəfindən bu növ sənədlərin hazırlanmasını təşkil etmək;
- Normativ-tənzimləyici sənədlərin daxili qaydalara uyğun olaraq razılaşdırılması və təsdiq olunmasını təmin etmək, müvafiq sənədlərlə bağlı reyestrdə qeydiyyat aparmaq;
- Təsdiq edilmiş normativ-tənzimləyici sənədlərin müvafiq hədəf kütləyə (əlaqədar struktur bölmələr və digər maraqlı tərəflər) çatdırılmasını təmin etmək;
- Şirkətin fəaliyyətinin rəqəmsallaşdırılması və biznes proseslərin avtomatlaşdırılması üçün proqram təminatlarının hazırlanması və təkmilləşdirilməsi üçün müvafiq struktur bölmələrin iştirakı ilə funksional tələblərin müəyyən edilməsi, texniki tapşırıqların hazırlanması və texniki tapşırıqla bağlı müvafiq təsdiqlərin alınması;
- Maraqlı tərəflərlə razılaşdırılmış texniki tapşırıq əsasında proqram təminatının daxili proqramlaşdırma qrupu və ya kənar təchizatçı tərəfindən hazırlanması ilə bağlı işlərin izlənilməsi, işin icrası zamanı ortaya çıxan problemlərin həlli üçün müvafiq tədbirlərin görülməsini təşkil etmək;
- Təqdim olunmuş texniki tapşırıq əsasında hazırlanmış proqram təminatlarının son istifadəçi struktur bölmələrin iştirakı ilə test edilməsi, testlər nəticəsində aşkar edilmiş problemlərin aradan qaldırılması və proqram təminatının tətbiqini təşkil etmək.
Tələblər:
İşinizi görmək üçün sizdən nələri tələb edirik?
- Sənaye mühəndisliyi, Biznesin idarə olunması, İqtisadiyyat və digər müvafiq ixtisaslar üzrə ali təhsil;
- Azərbaycan və İngilis dillərində şifahi və yazılı ünsiyyət bacarığı;
- Biznes proseslərin idarə olunması, əməliyyat araşdırması sahələrində bilik və bacarıqların olması arzu olunandır.
- Biznes proseslərin analizi və yenidən layihələndirilməsi metodları.
- Axış diaqramları və blok sxemlərin tərtib edilməsi bacarığının olması; (BPMN v2.0 və UML v2.5 biliklərinin olması üstünlükdür)
- MS Office (Word, Excel, Power point) proqramlarını yüksək səviyyədə istifadə edə bilmək; (MS Visio proqramından istifadə bacarığının olması üstünlükdür)
- Güclü analitik düşünmə və problemləri həll etmə qabiliyyəti;
- Dəyişikliyə açıq olma və dəyişiklikləri idarə edə bilmə bacarığı;
- Qərar qəbul etmək və məsuliyyət götürmək qabiliyyəti;
- Yüksək səviyyədə kommunikasiya bacarıqlarına və konfliktləri idarə edə bilmə qabiliyyəti;
- Planlama və təşkilatçılıq qabiliyyəti.
Sizdən gözləntilərimiz nələrdir?
- Təşəbbüskarlıq;
- İnnovativlik;
- Pozitivlik.
Vakansiya haqqında əlavə məlumat:
- Əmək haqqı razılaşma əsasında;
- İş yeri: Bakı şəhəri, Qafqaz Business Center;
- İş qrafiki: Bazar ertəsi-Cümə (09:30-18:30).
Əgər siz bilik və bacarıqlarınızı bu vakansiyanın tələblərinə uyğun hesab edirsinizsə və karyeranıza şirkətimizdə davam etmək istəyirsinizsə aşağıdakı linkə daxil olaraq müraciət edə bilərsiniz.
Qaraj müdiri (Ağcabədi, Beyləqan, Saatlı)
Son tarix 18 fev 2023
İşiniz nələrdən ibarət olacaq?
- Pambıq İstehsalına Nəzarət Şöbəsinin rəisi tərəfindən tələb olunan sifarişlərin vaxtında və keyfiyyətli icra öhdəliyi;
- Müəssisədə mexanizasiya işlərinin təşkili, idarəedilməsi, nəzarət edilməsi və hesabatlılığın aparılması;
- Müəssisənin avtopark sahəsinin idarəedilməsi, texnikaların saxlanc sisteminin təşkili,
- Texnikalardan istifadənin optimallaşdırlması, illik texnoloji xəritənin tərtibi və təkmilləşmə ilə bağlı təkliflərin verilməsi;
- Texnikaların əsaslı və cari təmir planlarının hazırlanması və icrasına nəzarət.
- Təmir xərclərin optimallaşdırmasına nəzarət;
- Tabeçiliytində çalışan işcilər tərəfindən vəzifə öhdəliklərinin icrasına və onların hazırlıq səviyyəsinə daim nəzarət edilməsi;
- Mexanizasiya şöbəsinin davamlı fəaliyyəti üçün vacib olan ehtiyat hissə, material və s. üçün təchizat planının hazırlanması və proseslərə nəzarət;
- Kənd təsərrüfatı texnikasının və digər nəqliyyat vasitələrinin fasiləsiz, texniki cəhətdən düzgün istismarını və etibarlı işini təmin edir, onların saz vəziyyətdə, tələb olunan səviyyədə saxlanılmasının təmin olunmasına nəzarət edir;
- Mexanizasiya idarəsi tərəfindən tətbiq edilən bütün daxili təlimatların, prosedurların və normativ aktların yerlərdə icra edilməsini təmin edir və sonrakı dövrlərdə bu işə nəzarət edir;
- Təmir işlərində əməyin mühafizəsi və təhlükəsizlik qaydalarına riayət edilməsini təmin edir;
- Avadanlıqların işini yaxşılaşdıran səmərələşdirici təkliflərə rəy verir, onların tətbiqinə kömək edir;
- Xidmət barədə rəhbərliyə hesabat verir;
- Bütün fəaliyyətində yüksək etik standardları, məxfiliyi və şəffaflığı qoruyub, saxlayır;
- Rəhbərlik tərəfindən təyin edilmiş digər tapşırıqları icra edir.
Tələblər:
- Təhsil : Ali;
- İş təcrübəsi : 5 - 10 il;
- Dil bilikləri : Azərbaycan, Rus;
- Kompyuter bilikləri : MS Office (Word, Excel);
- Kənd təsərrüfatı texnikasının və digər nəqliyyat vasitələrinin texniki xarakteristikasını, konstruktiv xüsusiyyətlərini, iş rejimini, onların istismar qaydalarını və təmir metodlarını bilməlidir;
- Əməyin mühafizəsi,təhlükəsizlik texnikası, yanğından mühafizənin qayda və normalarını bilməlidir;
- Sürücülük vəsiqəsi olmalıdır;
- Yüksək səviyyədə şifahi və yazılı ünsiyyət bacarıqları olmalıdır;
- Analitik, liderlik, ünsiyyət, məntiqi düşüncə və qərar qəbuletmə bacarıqları olmalıdır.
Səriştələr:
- Məsuliyyətli
- Etibarlılıq
- Dürüstlük
Əlavə məlumat:
- Əmək haqqı müsahibə əsasında təyin olunacaqdır;
- İş qrafiki: Altı günlük iş qrafiki;
- İş yeri: MKT İK MMC-nin müvafiq filialı;
- Yalnız tələblərə cavab verən namizədlər müsahibəyə dəvət olunacaqdır.
"MKT İK" MMC şirkəti – irqindən, etnik mənsubiyyətindən, dinindən, dilindən, cinsindən, ailə vəziyyətindən, ictimai-sosial mənşəyindən və əqidəsindən asılı olmayaraq hamı üçün bərabər imkanlar yaradan bir şirkətdir.
Əgər özünüzü bu vakansiyanın tələblərinə uyğun hesab edirsinizsə və ölkənin lider pambıq istehsalçısı olan “MKT İK” MMC-da karyeranızı davam etmək, peşəkar və mehriban komandanın bir hissəsi olmaq istəyirsinizsə aşağıdakı linkə daxil olaraq müraciət edə bilərsiniz:
Ağcabədi- https://hr.mktcotton.com/az/job/qaraj-mudiri-agcabedi
Beyləqan- https://hr.mktcotton.com/az/job/qaraj-mudiri-beyleqan-1
Saatlı- https://hr.mktcotton.com/az/job/qaraj-mudiri-saatli-1
Aqronom
Son tarix 17 fev 2023 Müraciət et
İşiniz nələrdən ibarət olacaq?
- Nümayiş sahələrinin layihələndirilməsi;
- Bölgələrdə tətbiq olunan nümayiş sahələrində elmi metodik araşdırma faəliyyətinin idarə edilməsi;
- Fermer Təlim Mərkəzi strategiyasında nəzərdə tutlmuş bütün aqronomik fəaliyyət planının icrası;
- Vegetasiya müddətində aqrotexniki qulluq işlərində və becərmə prosesində iştirak və elmi yanaşmanın tətbiq edilməsi;
- İnnovasiyalarda, eləcə də Fermer sahələrində fərqli toxum çeşidlərinin sınaq nəticələrini təhlil etmək və ümumiləşdirmək;
- Barbadenza (PİMA) və FİONA kimi potensial toxum çeşidlərinin pivot altında əkinlərini tam aqronomik nəzarətdə saxlamaq.
Tələblər:
İşinizi görmək üçün sizdən nələri tələb edirik?
- Ali təhsil;
- İngilis dili;
- Müvafiq sahə üzrə təcrübə.
Sizdən gözləntilərimiz nələrdir?
- Təşəbbüskarlıq;
- İnnovativlik;
- Pozitivlik.
Vakansiya haqqında əlavə məlumat:
- Əmək haqqı razılaşma əsasında;
- İş yeri: Bakı şəhəri, Qafqaz Business Center;
- İş qrafiki: Bazar ertəsi-Cümə (09:30-18:30).
Əgər siz bilik və bacarıqlarınızı bu vakansiyanın tələblərinə uyğun hesab edirsinizsə və karyeranıza şirkətimizdə davam etmək istəyirsinizsə aşağıdakı linkə daxil olaraq müraciət edə bilərsiniz.
Əsas vəsaitlər üzrə mühasib
Son tarix 17 fev 2023 Müraciət et
İşiniz nələrdən ibarət olacaq?
- Əsas vəsaitlərin qeydiyyatının aparılması;
- Əsas vəsaitlərin xüsusiyyətləri (marka, istehsal tarixi və s.) üzrə məlumatların dəqiq əks etdirilməsi;
- Əsas vəsaitlərin müvafiq qaydada qeydiyyatının aparılması;
- Əsas vəsaitlərin istehsalata və layihələrə yönəldilməsinə nəzarət etmək;
- Əsas vəsaitlərin amortizasiyası və təmirinə nəzarət;
- Əsas vəsaitlərin vaxtaşırı inventarizasiyası (kvartal, il);
- Əsas vəsaitlərin yerdəyişməsi prosedurlarının əməl olunmasına nəzarət;
- Əsas vəsaitlərin uçotunun aparılması və 1C proqramına daxil edilməsi;
- Kapital Məsrəfləri (CAPEX) hazırlanması;
- Əsas vəsaitlərin səmərəli istifadə olunması üzrə təkliflərin verilməsi;
- Əsas vəsaitlərin sənədləşdirilməsi üzrə vaxtaşırı təftişi;
- Maliyyə şöbəsindəki digər bölmələrə tapşırıqların yerinə yetirilməsində dəstək.
Tələblər:
İşinizi görmək üçün sizdən nələri tələb edirik?
- Maliyyə/mühasibat uçotu/riyaziyyat üzrə ali təhsil;
- Müvafiq sahədə 2 ildən artıq iş təcrübəsi;
- Verilən sahə üzrə Vergi Məcəlləsi, NK Qərarları və s. müvafiq biliklər;
- Analitik təhlil qabiliyyəti;
- MS Excel proqramı ilə yükək səviyədə işləmək bacarığı;
- 1С 8.3. Proqramında işləmək bacarığı.
Sizdən gözləntilərimiz nələrdir?
- Təşəbbüskarlıq;
- İnnovativlik;
- Pozitivlik.
Vakansiya haqqında əlavə məlumat:
- Əmək haqqı razılaşma əsasında;
- İş yeri: Bakı şəhəri, Qafqaz Business Center;
- İş qrafiki: Bazar ertəsi-Cümə (09:30-18:30).
Əgər siz bilik və bacarıqlarınızı bu vakansiyanın tələblərinə uyğun hesab edirsinizsə və karyeranıza şirkətimizdə davam etmək istəyirsinizsə aşağıdakı linkə daxil olaraq müraciət edə bilərsiniz.
İşə qəbul üzrə mütəxəssis (Sumqayıt)
Son tarix 12 fev 2023 Müraciət et
İşiniz nələrdən ibarət olacaq?
- Açıq vakansiyaları təhlil etmək, şirkətdaxili və şirkətxarici elanları hazırlamaq və yerləşdirmək;
- Elan olunan vakansiyalar üzrə namizədlərin axtarışı;
- Gündəlik müsahibə cədvəlinin aparılması;
- Namizədlər üçün imtahanların və test yoxlanışlarının təşkili;
- Müsahibədən sonra namizədlərə nəticələrlə bağlı məlumatın verilməsi;
- Müsahibə nəticələrinin qeydiyyatının aparılması;
- İşəqəbul prosesinin gedişatı ilə bağlı struktur rəhbərlərini məlumatlandırmaq;
- İşəqəbul layihələrinin təşkilində yaxından iştirak etmək;
- Şirkətin işəqəbul siyasətinə riayət olunmasını təmin etmək;
- İşçi qüvvəsinin planlaşdırılmasında iştirak etmək;
- İşəqəbul hesabatlarının hazırlanması.
İşinizi görmək üçün sizdən nələri tələb edirik?
- Ali təhsil;
- Müvafiq sahədə ən az 1-3 il iş təcrübəsi;
- Azərbaycan, İngilis, Rus dili biliyi;
- İşə qəbul platformasında işləyə bilmə bacarığı;
- Microsoft Office (Word, Excel) proqramlarında sərbəst işləmək.
Sizdən gözləntilərimiz nələrdir?
- Təşəbbüskarlıq;
- İnnovativlik;
- Pozitivlik.
Vakansiya haqqında əlavə məlumat:
- Əmək haqqı razılaşma əsasında;
- İş yeri: Sumqayıt şəhəri, Gilan Tekstil Parkı.
Əgər siz bilik və bacarıqlarınızı bu vakansiyanın tələblərinə uyğun hesab edirsinizsə və karyeranıza şirkətimizdə davam etmək istəyirsinizsə aşağıdakı linkə daxil olaraq müraciət edə bilərsiniz/
Performansın idarə edilməsi üzrə baş mütəxəssis
Son tarix 05 fev 2023Müraciət et
İşiniz nələrdən ibarət olacaq?
- Performans idarə edilməsi prosesləri ilə bağlı hədəflərin müəyyən edilməsi, illik qiymətləndirmə periodlarında performans göstəricilərinin hesablanmasının təmin edilməsi;
- Hədəflərin müəyyən edilməsi, illik qiymətləndirmə və performans nəticələrinin İdarəedilməsi görüşlərinin təşkil edilməsi;
- Performans idarə edilməsi prosesləri ilə bağlı bütün informasiyaların toplanması, qeydə alınması və daxili müştərilərdən gələn potensial sualların cavablandırılması;
- Performans idarəedilməsi prosesinin mərhələləri, son icra olunma tarixləri, siyasət və prosedurunun müvafiq formada kommunikasiyasının icra edilməsi;
- Dövrü müşahidələr, qiymətləndirmələr və performans nəticələrinin idarə edilməsi proseslərini əks etdirən hesabatlar, hesabat panelləri və təqdimatların hazırlanması;
- İşdən ayrılan rəhbərlərdən birbaşa tabeçilikdə olan əməkdaşların son performans qiymətləndirmələri ilə bağlı məlumat alınması;
- Yeni işə qəbul olan əməkdaşlar üçün «Sınaq müddəti hədəflərinin təyin edilməsi prosesi»nin idarə edirlməsi;
- «Performans inkişaf planı prosesinin idarə edilməsi;
- Davamçıların planlaşdırılması prosesi çərçivəsində kritik vəzifələr və həmin vəzifələrdə olan işçilərin işdən getmə riskinin müəyyənləşdirilməsi;
- Davamçıların müəyyənləşdirilməsi və inkişaf proqramlarının planlaşdırılması və müvafiq formada icra və nəzarət edilməsi;
- İnsan Resurslarının digər statejik layihələrində iştirak etmək.
Tələblər:
İşinizi görmək üçün sizdən nələri tələb edirik?
- Ali təhsil;
- 3 ildən artıq insan resursları (performansın idarə edilməsi üzrə) iş təcrübəsi;
- Yüksək səviyyədə yazılı və şifahi ingilis dili;
- Analitik düşüncə və təhlil bacarıqları;
- Hesabatların hazırlanması və təqdimatı.
Sizdən gözləntilərimiz nələrdir?
- Təşəbbüskarlıq;
- İnnovativlik;
- Pozitivlik.
Vakansiya haqqında əlavə məlumat:
- Əmək haqqı razılaşma əsasında;
- İş yeri: Bakı şəhəri, Qafqaz Business Center;
- İş qrafiki: Bazar ertəsi-Cümə (09:30-18:30).
Əgər siz bilik və bacarıqlarınızı bu vakansiyanın tələblərinə uyğun hesab edirsinizsə və karyeranıza şirkətimizdə davam etmək istəyirsinizsə aşağıdakı linkə daxil olaraq müraciət edə bilərsiniz.