Mint Services MMC
Əməliyyat üzrə Menecer
Son tarix 06 noy 2023 [email protected]
Namizədə dair tələblər:
- Təhsil: Ali təhsil (maliyyə, iqtisadiyyat);
- Kompüter bilikləri: MS Office;
- Dil bilikləri: Rus dili (səlis) və ingilis dili (anlamaq və yaza bilmək);
- Yaş: 25-45;
- İş təcrübəsi: təmizlik sahəsində minimum 3 il, ümumi iş təcrübəsi minimum 5 il;
- Stresə davamlılıq;
- Analitik düşünmək bacarığı;
- 24 saat davam edəcək əməliyyatlara uyğunlamaq üçün çevik olmaq bacarığı.
Vəzifə öhdəlikləri:
- Xidmət göstərilən kənar təşkilatlar və müştərilər üzrə bütün proseslərə dair işin təşkili və əməliyyatların idarə edilməsi;
- Müştərilərlə daim xoş münasibətləri saxlamaq, tələbləri dinləmək və müvafiq reaksiyalar vermək;
- Aylıq mal material sifarışlərinin yerləşdirmək, qalıqlara nəzarət etmək;
- Layihələr üzrə aylıq hesabatların, aktların hazırlamaq və vaxtında təqdim etmək;
- Cəmiyyət üzrə bütün təsərrüfat və əməliyyat xərclərinin analizi, səmərəliliyi və uyğunluğunun təhlili;
- Tender proseslərində iştirak etmək, əməliyyatlara aid müvafiq sənədlərin toplanılması, maya dəyərinin hesablanmasında iştirak etmək və sərfəli modellərin hazırlanması;
- Potensial və mövcud layihələrlə bağlı regionlara müvəqqəti, qısa müddətli ezam olunma imkanı;
- Mövcud layihələr üzrə işçi qruplarının qorunub saxlamaq, ixtisas artırma təlimlərinə cəlb etmək və yyeni layihələr üzrə komandaları toplamaq, təlimlər təşkil etmək, müvafiq sənədləşməni izləmək, və əməliyyat prosedurlarını təyin etmək.
İş şəraiti:
- İş saatları 09:00 – 18:00;
- Nahar fasiləsi: 13:00-14:00
- Qrafik mövcud və yeni layihələrə, ezamiyyətlərə görə dəyişə bilir.
Əmək haqqı: 2000 - 3500 AZN, uğurlu kandidat ilə müsahibə əsasında müəyyənləşdiriləcək
Maraqlı namizədlərdən cv-ni göndərmələri xahiş olunur.
Bioloji Təbabət Klinikası
Maliyyə Departamentinin direktoru
Son tarix 05 noy 2023 [email protected]
İş barədə məlumat:
- Müəssisənin maliyyə-təsərrüfat fəaliyyətinin mühasibat uçotu və hesabat sənədlərində əks etdirilməsi üzrə fəaliyyətin təşkili və nəzarət;
- Mühasibat-maliyyə hesabatlarının müəyyən edilmiş müddətdə tərtib və təqdim edilməsi;
- İlkin mühasibat sənədlərinin, hesablaşmaların və ödəniş öhdəliklərinin hazırlanmasına, əməkhaqqı fondunun sərf olunmasına, əmtəə-mal qiymətlərinin və əsas fondların inventarizasiyasının aparılmasına nəzarət edilməsi;
- İnzibati təsərrüfat və digər xərclərin, debitor borcların, çatışmazlıqların və digər hesabatların mühasibat uçotunda düzgün əks etdirilməsi;
- DSMF, vergi, statistika hesabatlarının vaxtında tərtib və təqdim edilməsi;
Namizədə dair tələblər:
- Təhsili ali olmalı (Mühasibat uçotu və audit, İqtisadiyyat, Menecment və Maliyyə ixtisasları üzrə);
- Maliyyə və mühasibatlıq sahəsində minimum 5 il iş təcrübəsi (3 il müvafiq sahədə rəhbər vəzifədə iş təcrübəsi);
- Vergi Məcəlləsini və Vergi qanunvericiliyini yüksək səviyyədə bilməli;
- Azərbaycan dilində sərbəst danışmalı, rus və ingilis dilləri arzuolunandır;
- MC Office proqramlarında işləmə bacarığı (Excel proqramını yüksək səviyyədə bilməli);
- ACCA, CFA sahəsində biliklərə malik namizədlərə üstünlük verilir;
- Komanda ilə işləmə qabiliyyəti;
- Analitik düşünmə, analiz etmə, operativlik;
- Strateji yanaşma və rəhbərlik etmə qabiliyyəti.
Əlavə məlumatlar:
- İş qrafiki: 5 tam iş günü, şənbə günü yarım gün, baazar istirahət günü
- Əmək haqqı: 2500-3500 azn
Göstərilən tələblərə uyğun namizədlərdən mövzü hissəsində “Maliyyə Departamentinin direktoru” qeyd edərək CV formasını göndərməyiniz xahiş olunur.
Göndərilən CV-lər Azərbaycan dilində olmalıdır.
Tempus
Product Manager
Son tarix 02 noy 2023 - [email protected]
İş barədə məlumat:
- Şirkətin yeni yaradılmış endokrinoloji və kardioloji dərman preparatlarına dair müvafiq marketinq strategiya və taktikalarının hazırlanması, yeni dərmanların bazara otuzdurulması
- Dəyirmi masaların və elmi-praktiki konfransların təşkili
- Rəqiblərin araşdırılması və analizinin aparılması
- Dərman preparatlarına prezentasiyaların hazırlanması və tədris prosesinin təşkili
- Promosyon materiallarının hazırlanması
- İş yeri: Bakı şəhəri
- Yaş həddi: 25-45
- İş rejimi: 5 günlük
- İş saatı: 09.00-dan 18.00-dək
- Əmək haqqı: 2500 AZN-dən 3500 AZN-dək dəyişir.yüksək premiyalar və bonuslar hesabına daha yüksək ola bilər (bilik, iş təcrübəsi və potensialından asılı olaraq,namizədlə görüş zamanı dəqiq danışılacaq)
Namizədə tələblər:
- Ali tibbi təhsili mütləqdir
- Müvafiq işdə 5 ildən çox iş təcrübəsi
- Rus və ingilis dillərində sərbəst yazma, oxuma, danışmalı.
- Kompyuter proqramlarını ( Word, Excel, Power Point,İnternet) bilməli
- Ölkədəki xarici dərman şirkətlərinin nümayəndəliklərində iş təcrübəsi üstünlük sayılacaq.
- Məsuliyyətli,səlis nitq qabilliyəti, ünsiyyət qurma və komandada işləmə bacarığı,səliqəli və xoş görünüş, məqsədəyönlülük,liderlik qabiliyyətləri olmalı.
Mövzü yerində “Product Manager (endokrin.və kardio.qrup)” yazmaqla şəkilli CV-nizi göndərin.
Yalnız uyğun görülən şəxslərlə əlaqə saxlanılacaq.
Oil Company
Internal Control Specialist
Son tarix 25 okt 2023 [email protected]
Reports to: Head of Internal Control Department
The essential bits:
You’ll be performing the full assessment cycle including risk management and control management over operations’ effectiveness, financial reliability and compliance with all applicable directives and regulations.
Responsibilities:
- Align on control deficiencies with control owners and assists in the preparation of management remediation actions
- Track the progress of management remediation actions, informs on potential issues/ delays in a timely manner, proactively seeks solutions and highlights risk areas.
- Proactively communicate challenges and risks to the Head of Internal Control to ensure objectives are achieved on time and at the required quality
- Organize workload appropriately, plans, sets priorities, and meets deadlines efficiently.
- Assist in the design and the implementation of risk monitoring activities.
- Partner with all levels of roles across the business group and serve as an advisor in designing and implementing business processes and controls that mitigate and address risks.
- Strong relationship management skills with ability to partner and collaborate across diverse stakeholder groups at all levels in complex matrix organization.
- Must be a proactive self-starter who values personal accountability and works well under pressure in a demanding environment with ability to work with a high degree of autonomy.
- Solid organizational skills and the ability to multi-task effectively in a changing environment and/or competing priorities.
- Excellent verbal and written communication skills with ability to articulate risk and control concepts in a clear and concise manner.
- Perform field work in a competent and professional manner. Provide evidential support for all control observations.
Obtain sufficient background information and knowledge, understanding of overall business process, and identification of key risks to adequately plan and execute the fieldwork. - Identified control gaps in processes, procedures and systems through in-depth research and assessment and suggested methods for improvement.
- Developed and implemented corrective actions to bring business areas in line with standards.
- Prepared working papers, reports and supporting documentation for findings.
- Identifies key control points and weaknesses in the system or function being assessed.
- Develops innovative and creative recommendations for correcting unsatisfactory conditions, improving operations, and reducing cost.
- Identified management control weaknesses and provided value added suggestions for remediation.
What we’re looking for:
- Proven track record of successfully delivered audit work.
- Risk-based audit and control experience.
- Strong communication skills and report writing skills.
- Accounting, Internal Audit or Risk management qualification or studying towards e.g., ACA/ACCA/CIA
- Experience with risk management frameworks.
- Experience reviewing processes and identifying control weaknesses with ability to assess risks and internal controls.
- Good working knowledge of Excel and Word
- Experience in a regulated business and exposure to compliance is helpful
Who you are:
- analytical thinking and attention to detail
- ability to think objectively and demonstrate sound judgement
- enquiring mind and desire to question
- strong communication skills, both written and verbal
- ability to work effectively on your own and as part of a team
- strong ethical standards and high levels of integrity
- organization and facilitation skills
- resilience under pressure
- flexible thinking and ability to adapt to change.
Salary Range – 2500 – 3500 Net.
Insurance and Lunch will be provided by company.