Aqrar İnnovasiya və Təchizat Şirkəti
İnsan Resursları Şöbəsinin Rəhbəri
Son tarix 15 yan 2023 [email protected]
Namizədə olan tələblər:
- Ali təhsil (İnsan Resursları İdarə olunması, Menecment, İqtisadi sahələr üzrə ali təhsil arzuolunandır);
- İnsan resursları sahəsində təcrübə minimum 5 il;
- AR Əmək Məcəlləsini və mövcud əmək qanunvericiliyini bilməli;
- İnsan resurslarının idarəolunması, funksiyaları, prosedurları haqqında biliyə sahib olması;
- İşə qəbul prosesinin əsas qaydalarını bilməli;
- Dil bilikləri: İngilis və Rus dilləri üstünlükdür.
Vəzifə öhdəlikləri:
- Şöbə əməkdaşlarının gündəlik fəaliyyətlərinə nəzarət etmək, dəstək olmaq və işlərin planlaşdırılmasını həyata keçirmək;
- Bütün şöbələr üçün işə qəbul planının hazırlanması və şöbə müdirləri ilə lazım olduqda düzəlişlərin edilməsi;
- Daxili prosedurların yazılması və mövcud prosedurların ehtiyac olduğu halda günün tələblərinə uyğun dəyişdirilməsi;
- İR Şöbəsinin illik planının həyata keçirilməsinin koordinasiyası və nəzarəti;
- Vakansiyalar üzrə müraciət etmiş namizədlərlə görüşlərin keçirilməsi;
- Əmək haqqı və vəzifə dəyişiklikləri ilə əlaqədar sorğuların ilkin cavablandırılması və təsdiqə göndərilməsi;
- Əmək müfəttişliyindən daxil olan sorğuların cavablandırılması;
- Əməkdaşların peşəkar səviyyələrinin artırılması məqsədilə təlim və tədris proseslərinin təşkilinin həyata keçirilməsi;
- Əməkdaşların məlumat bazasının hazırlanmasına və mütəmadi olaraq yenilənməsinə nəzarətin edilməsi;
- Şirkətdə mövcud vəzifələrə dair vəzifə təlimatlarının hazırlanması və yenilənməsi prosesinə dəstək;
- Kargüzarlıq işlərinin təhlil olunması və idarə olunması.
İş şərtlərimiz:
- Əmək haqqı: 2000 - 2200 AZN;
- İş qrafiki : Tam iş günü (5 gün);
- İş saatları: 08:30-17:30;
- Çalışacağınız ünvan: Ziya Bünyadov 1965, "Çinar Park" Biznes Mərkəzi 1-ci bina, 3-cü mərtəbə;
- Şirkət hesabına korporativ nömrə.
Göstərilən tələblərə cavab verən namizədlərdən CV-lərini mövzu hissəsinə “İnsan Resursları Şöbəsinin Rəhbəri” yazaraq göndərmələri xahiş olunur.
Bank Olmayan Kredit Təşkilatı
Baş mühasib
Son tarix 28 yan 2023 [email protected]
Vəzifələr:
- Mərkəzi Bank, Vergi, DSMF və Statistika hesabatlarının hazırlanması və aidiyyəti orqanlara təqdim edilməsi
- Gündəlik və aylıq hesabatlarınin tərtib edilməsi
- Kassa , Bank əməliyyatlarının həyata keçirilməsi
- Debitor və kreditor hesablaşmalar
- Əmək haqqı hesablanması
- Aylıq xərclər smetasının planlaşdırılması və xərclərin plana uyğun sərfiyyatına nəzarət
- Əsas vəsaitlər, mal-materialların uçotunun aparılması
- Aylıq daxili maliyyə hesabatlarının hazırlanması
- Aylıq, rüblük və illik hesabatların dövlət orqanlarına göndərilməsi
Namizədə tələblər:
- Ali təhsil (maliyyə və mühasibat)
- Yaş həddi: 30-dan yuxarı
- Maliyyə sektoru (Bank, BOKT, Kredit İttifaqı və s) sahəsində azı 3 il baş mühasib təcrübəsi
- Vergi və əmək məcəlləsini yaxşı səviyyədə bilməli
- AR qanunvericilik aktlarını və normativ hüquqi sənədləri bilməli
- Office proqramlarını yüksək səviyyədə bilməli (Excel, 1C 8.3 və ya logix)
- Məsuliyyətli,dürüst.
Əmək haqqı: 2000+ AZN
Baş mühasib
Son tarix 23 yan 2023 [email protected]
İş barədə məlumat:
- Vergi, DSMF və Statistika hesabatlarının hazırlanması və aidiyyəti orqanlara təqdim edilməsi
- Gündəlik və aylıq hesabatlarınin tərtib edilməsi
- Kassa, bank əməliyyatlarının həyata keçirilməsi
- Debitor və kreditor hesablaşmalar
- Əmək haqqı hesablanması
- Əsas vəsaitlər, mal-materialların uçotunun aparılması
- Aylıq daxili maliyyə hesabatlarının hazırlanması
- Aylıq, rüblük və illik hesabatların dövlət orqanlarına göndərilməsi
- İş rejmi: ı-vı günlər, istirahət günü bazar.
- Nahar şirkət tərəfindən verilir
Namizədə tələblər:
- Ali təhsil (maliyyə və mühasibat)
- Xidmət sahəsində azı 3 il iş baş mühasib təcrübəsi
- Vergi və əmək məcəlləsini yaxşı səviyyədə bilməli
- AR qanunvericilik aktlarını və normativ hüquqi sənədləri bilməli
- Office proqramlarını (Excel) və 1C 8.3 proqramını yüksək səviyyədə bilməli
- Məsuliiyətli, dürüst
İş yeri: Nərimanov rayonu, Bakı Konqres Mərkəzinin yanı
İş günləri - həftədə 6 gün, 09:00-dan 18:00-dək; şənbə günü (yarım gün) 09:00-14:00
Əmək haqqı: 1500-2000 AZN
Göstərilən vəzifə üzrə maraqlanan namizədlərdən mövzu hissəsində “Baş mühasib” yazmaqla bu elektron poçt ünvanına CV göndərmələri xahiş olunur.
BakuMart
Aparıcı Mühasib
Son tarix 23 yan 2023 [email protected]
İş rejimi: 6 günlük
Əmək haqqı: 1500 – 2000 azn
İş haqqında:
- 1C 8.3 Proqram təminatı, Microsoft Excel mükəmməl
- Dil biliyi: İngilis dili
- Vergi Məcəlləsi, Əmək Məcəlləsi , Mülki Məcəllə, Beynəlxalq və Milli Mühasibat Uçotu Standartları üzrə nəzəri və praktiki biliklər
- Vergi, maliyyə və statistik hesabatların hazırlanması (ƏDV,ÖMV,MZHH, PVHH,Balans, Statistika,Vahid)
- Kassa və bank əməliyyatlarının, əsas vəsaitlərin və öhdəliklərin, qeyri-material aktivlərin, az dəyərli əşyaların, mal hərəkətinin uçotu və inventarizasiyası, ƏDV depozit hesabının qalıqlarının nəzarətdə saxlanılması və mühasibat proqramında operativ uçotunun təmin olunması üçün müvafiq müxabirləşmələrin həyata keçirilməsi
- Vergi qanunvericiliyinə uyğun olaraq hesabatların, sənədlərin yoxlanılması və nəzarətdə saxlanılması
- Müəssisənin aktiv və passivlərinin, o cümlədən debitor və kreditor borcların, nəğd vəsaitlərinin, mal qalığının, vergi öhdəliklərinin, gəlir və xərclərinin və s. uçotunun həyata keçirilməsi;
- Aylıq xərclər smetasının planlaşdırılması və xərclərin plana uyğun sərfiyyatına nəzarət;
- Əmək haqqı, məzuniyyət, xəstəlik, mükafat və s. hesablanması
- Görülən işlər üzrə həftəlik və aylıq hesabatların rəhbərliyə təqdim edilməsi, ortaya çıxa biləcək vergi və maliyyə riskləri üzrə təhlillər aparmaq və hesabat şəklində təqdim etmək
Namizədə tələblər:
- Təhsil : ALİ - İqtisadiyyat,maliyyə,riyaziyyat,mühasibatlığı bitirənlərə üstünlük veriləcək
- Dil biliyi: İngilis dili
- İş təcrübəsi : 3 ildən az olmayaraq topdan,pərakəndə və istehsalat sahəsində iş təcrübəsi
Tələblərə cavab verən namizədlər “mühasib” başlığı altında CV-i mail ünvanına göndərə bilərlər
Senior Specialist Financial Reporting / Head of Financial Reporting
Son tarix 22 yan 2023 [email protected]
Job description:
- Preparation and Analysis of (monthly/quarterly/yearly) financial statements (based on İFRS);
- Preparation and Analysis of Budget (monthly/quarterly/yearly);
- Control to financial statements of the subsidiaries;
- Control and working with external audit.
Requirements:
- 3+ years experience in the field of finance;
- IFRS knowledge;
- ACCA Qualifications (Competed fundamental levels is advantage/ minimum FA/FR/AA).
Opportunity:
- Salary range (2000-2500 AZN net);
- Voluntary medical insurance;
- Compensation of Personal development trainings, exam fees, annual fees.
How to apply:
All candidates should send their CV’s to e-mail.
Update Consulting
Filial müdiri
Son tarix 21 yan 2023 - [email protected]
Update Reporting şirkətinin Bakı şəhəri üzrə filial müdiri: (Anbar-ticarət proqram təminatı və mühasibatlıq xidmətləri üzrə)
Vəzifə öhdəlikləri:
- Şirkətin mövcud müştəri bazasının inkişaf etdirilməsi və möhkəmləndirilməsi;
- Şirkətə məxsus anbar satış proqramı və muhasibatlıq xidməti üzrə satışın təşkili;
Tələb olunan bilik və bacarıqlar:
- Ali təhsil;
- Satış sahəsində minimum 3 il iş təcrübəsi;
- Bank sahəsində (KOB) iş təcrübəsi arzu olunandır;
- Müstəqil işləmə bacarığı;
- Dəqiq, məsuliyyətli və səmərəli işləmə bacarığı;
- Komunikasiya və ünsiyyət qurmaq bacarığı;
- Yaş həddi 25-40;
İş şəraiti:
- İş qrafiki: Həftə içi 5 gün, saat 09:00-dan 18:00-dək, (zərurət yaranarsa şənbə günləri)
- Əmək haqqı: 1500-2000 AZN+ bonus (namizədin iş təcrübəsindən asılı olaraq)
Vakansiya ilə maraqlanan namizədlərdən “CV” lərini mail ünvanına göndərmələri və emailin mövzusu hissəsində mütləq “Filial müdiri” qeyd etmələri xahiş olunur.
Əlaqə nömrəsi: +9940512409017
Aral Group Baku
Baş mühasib
Son tarix 21 yan 2023 [email protected]
Vəzifə təlimatları:
- Debitor borcları üzrə ödənişlərin olunmasına mütəmadi nəzarət
- Debitor borcları üzrə bank və kassa sənədlərinin uçotuna nəzarət
- Debitorlarla mütəmadi əlaqə saxlanılması və borclar üzrə üzləşmələrin aparılması
- Gecikmiş borclar üzrə müqavilə şərtlərinə əsasən müvafiq tədbirlərin görülməsi
- Debitor borcların ümumi vəziyyəti barədə rəhbərliyə mütəmadi hesabatların verilməsi
- Kreditor və Debitor borcların mətəmadi şəkildə təhlili
- Daxil olan materialların və xidmətlərin uçotu
- Əsas vəsait və qeyri-maddi materialların uçotu
- İnzibati və kommersiya xərclərinin uçotunun aparılması
- Invoysların, e-qaimələrin və e-VHF-ın tərtibatı və izləmələri;
- Müştərilərin və təzhizatçıların müqavilələrin qeydiyyatı və nəzarət;
- Şirkətin kassa uçotunun aparılması;
- Şirkətin maliyyə təsərrüfat fəaliyyətinin mütəmadi təhlili və nəzarəti.
- Tenderlərdə iştirakı ilə bağlı sənədləşmələrin hazırlanması;
- Bank kreditlərin və bank zəmanətlərin alınmasına dair sənədləşmənin aparılması;
- Digər, yuxarıda göstərilməyən, lakin gündəlik tələbatı olan maliyyə direktorun tapşırıqlarının yerinə yetirilməsi.
Vəzifə ilə bağlı tələblər:
- Ali təhsilli (Mühasibatlıq və maliyyə sahəsində)
- 1C mühasibatlıq proqramını tam bilməli
- Excel proqramında işləmə bacarığı
- Bank-kassa sənədlərilə işləmə qabiliyyəti
- İnzibati və kommersiya xərclərinin uçotunu apara bilməli
- Fakturaların yoxlanılması və firmalarla üzləşdirmə bacarığı
- Hesablar planı və mühasibatlıq yazılışlarını oxuya bilməli
- Vergi, Əmək, Mülki və digər qanuvericiliyi barədə müəyyən dərəcədə bilikləri;
- İdarəetmə (maliyyə uçotunun) bilməsi (burada Mənfəət/Zərər, Balans və Pul vəsaitlərinin hərəkəti hesabatların aparılması);
- Vergi uçotunun bilməsi və vergi hesabatlarının tərtibatı təcrübəsi.
İş yeri: Aral Auto -Babək pr.
İş günləri - həftədə 5 gün, 09:00-dan 18:00-dək;
Əmək haqqı: 1500-2000 AZN
Göstərilən vəzifə üzrə maraqlanan namizədlərdən mövzu hissəsində “Baş mühasib” yazmaqla bu elektron poçt ünvanına CV göndərmələri xahiş olunur.
Vertex
Procurement Coordinator
Son tarix 19 yan 2023 [email protected]
Job responsibilities:
- Ensures the organization and implementation of procurement of goods, works and services for the various departments of the company based on the Procurement policies and procedures;
- Ensures that authorizations and approvals are obtained for necessary procedural steps;
- Ensures the preparation and implementation of contracts and additional agreements for the procurement of goods, works and services;
- Carries out the audit of suppliers as and when required for the purpose of ensuring quality of the services provided by the suppliers;
- Organizes tender documents on the basis of the Procurement Policies and Procedures, contributes to the discussions during tender committee meetings, prepares meeting minutes and implements relevant procedures;
- Organizes the development of price quotation documentation on the basis of the Procurement Policies and Procedures, finds potential suppliers, sends out bid invitations, informs tender committee members about the results and implements all relevant procedures;
- Conducts market research for cost saving purposes and identifies new potential suppliers;
- Identifies and highlights non conformities with the provided goods or services;
- Negotiates competitive prices and convenient delivery terms with the suppliers and service providers.
Working conditions:
- Work schedule 08:00 – 17:00; 5/2
- The workplace is located in Caspian Plaza
- The salary is 1500-2000 AZN NET
Requirements:
- Higher education
- Strong knowledge of English
- Minimum 5 years of related experience
- Experience in any oil company
- Strong written , verbal and presentation skills
- Proficient MS Office skills and 1C
Candidates meeting the above-mentioned criteria should address their CV/Resume, indicating “Procurement Coordinator” in the subject of the email.
GM Construction
Sahə rəisi
Son tarix 16 yan 2023 [email protected]
Tələblər:
- Sənaye və mülki tikinti ixtisası üzrə ali təhsil;
- Yaş həddi 30 – 55 yaş;
- Müvafiq vəzifə üzrə azı 5 il iş təcrübəsi;
- Ezamiyyələrə hazır olmalı;
- Komandada işləmə və yüksək idarəetmə bacarığı;
- Məsuliyyət və punktuallıq;
- MS Office və Autocad proqramında işləmə bacarığı.
Bilməlidir:
- Tikinti sahəsində müasir texnoloji metodların tətbiqi üsullarını;
- Tikinti sahəsinin və ya obyektiv istehsalat-təsərrüfat fəaliyyətinin müəyyənləşdirilməsinə aid müvafiq icra hakimiyyəti orqanlarının qərar, sərəncam, əmrlərini və digər istinad edilən, rəhbər tutulan metodiki, normativ sənədləri;
- Tikinti istehsalatının təşkili və texnologiyasını, tikilən obyektlərin layihə-smeta sənədlərini;
- Tikinti-quraşdırma işlərinin icrasına və qəbuluna aid norma və qaydaları, texniki şərtləri;
- İcra olunan işlər üzrə vahid norma və qiymətləri, əmək haqqının ödənilməsinə aid əsasnamələri;
- Obyektdə daxili təmir işlərinin norma və tətbiqi üsullarını;
- İstehsalatın, əməyin və idarəetmənin təşkilinin əsaslarını;
- Əməyin mühafizəsi, təhlükəsizlik texnikası, istehsalat sanitariyası və yanğın əleyhinə mühafizənin norma və qaydalarını.
İş barədə:
- Layihənin istehsal-təsərrüfat fəaliyyətinə rəhbərlik edir;
- Sahədə tikinti-quraşdırma işlərinin texnoloji ardıcıllıqla aparılmasını təmin edir;
- Tikinti-quraşdırma işlərinin icrasını layihə sənədlərinə, tikinti norma və qaydalarına, texnik şərtlərə, əmək proseslərinin xəritələrinə və digər normativ sənədlərə uyğun təşkil edir;
- İşin mexanikləşdirilməsi səviyyəsinin yüksəldilməsini, yeni texnikanın tətbiqini, əməyin təşkilinin təkmilləşdirilməsi, tikinti quraşdırma işlərinin maya dəyərinin aşağı salınmasını, materialların qənaətlə işlədilməsi üçün tədbirləri həyata keçirir;
- Müəyyən edilmiş vaxt ərzində obyektin verilməsi planını və tikinti quraşdırma işlərinin kəmiyyət/ keyfiyyət göstəricilərinə əsasən yerinə yetirilməsini təmin edir;
- İş icraçıları üçün tikinti quraşdırma işlərinin həcmi üzrə istehsalat tapşırıqlarını müəyyən etməklə onların yerinə yetirilməsinə nəzarət edir;
- Subpodrat təşkilatlar üçün iş sahəsi hazırlayır, müqavilə şərtlərinə görə işlərin zamanında və keyfiyyətlə yerinə yetirilməsini tələb edir, onlardan görülmüş işi təhvil alır;
- Görülmüş işlərin uçotunu aparır, texniki sənədləşməni tərtib edərək müvafiq şöbəyə təqdim edir;
- Tabeliyində olan işçilər arasında iş bölgüsünü aparır,onların işlərini təşkil edərək nəzarət edir;
- Tikintidə istifadə olunacaq tikinti materiallarını vaxtında müəyyən edir və zəruri tikinti materiallarının siyahısını təchizat şöbəsinə yönləndirir;
- Obyektdə anbar təsərrüfatı və maddi sərvətlərin qorunması üzrə mütəmadi yoxlamalar aparmaqla sifarişin düzgün verilməsini izləyir;
- Rəhbərlik tərəfindən verilən tapşırıqları vaxtında və keyfiyyətlə yerinə yetirir.
İş şəraiti:
- Əmək haqqı müsahibə əsasında (sınaq müddəti dövründə ə/h 1500 - 2000 man) təyin ediləcək;
- Korporativ nömrə ilə təmin olunma;
- İş rejimi: 6 günlük;
- İş yeri: Bakı şəhəri (gələcəkdə rotasiya oluna bilər)
Xüsusi tələblər:
Yuxarıda göstərilən tələblərə uyğun olan namizədlər öz tərcümeyi-hallarını elektron poçtuna göndərə bilər. Müraciət etdiyiniz vəzifənin adını email-ın mövzu hissəsində mütləq şəkildə göstərməyiniz xahiş olunur.
Qeyd: yalnız azərbaycan dilində göndərilən CV-lər dəyərləndiriləcək.
GM Construction
Sahə rəisi
Son tarix 16 yan 2023 [email protected]
Tələblər:
- Sənaye və mülki tikinti ixtisası üzrə ali təhsil;
- Yaş həddi 30 – 55 yaş;
- Müvafiq vəzifə üzrə azı 5 il iş təcrübəsi;
- Ezamiyyələrə hazır olmalı;
- Komandada işləmə və yüksək idarəetmə bacarığı;
- Məsuliyyət və punktuallıq;
- MS Office və Autocad proqramında işləmə bacarığı.
Bilməlidir:
- Tikinti sahəsində müasir texnoloji metodların tətbiqi üsullarını;
- Tikinti sahəsinin və ya obyektiv istehsalat-təsərrüfat fəaliyyətinin müəyyənləşdirilməsinə aid müvafiq icra hakimiyyəti orqanlarının qərar, sərəncam, əmrlərini və digər istinad edilən, rəhbər tutulan metodiki, normativ sənədləri;
- Tikinti istehsalatının təşkili və texnologiyasını, tikilən obyektlərin layihə-smeta sənədlərini;
- Tikinti-quraşdırma işlərinin icrasına və qəbuluna aid norma və qaydaları, texniki şərtləri;
- İcra olunan işlər üzrə vahid norma və qiymətləri, əmək haqqının ödənilməsinə aid əsasnamələri;
- Obyektdə daxili təmir işlərinin norma və tətbiqi üsullarını;
- İstehsalatın, əməyin və idarəetmənin təşkilinin əsaslarını;
- Əməyin mühafizəsi, təhlükəsizlik texnikası, istehsalat sanitariyası və yanğın əleyhinə mühafizənin norma və qaydalarını.
İş barədə:
- Layihənin istehsal-təsərrüfat fəaliyyətinə rəhbərlik edir;
- Sahədə tikinti-quraşdırma işlərinin texnoloji ardıcıllıqla aparılmasını təmin edir;
- Tikinti-quraşdırma işlərinin icrasını layihə sənədlərinə, tikinti norma və qaydalarına, texnik şərtlərə, əmək proseslərinin xəritələrinə və digər normativ sənədlərə uyğun təşkil edir;
- İşin mexanikləşdirilməsi səviyyəsinin yüksəldilməsini, yeni texnikanın tətbiqini, əməyin təşkilinin təkmilləşdirilməsi, tikinti quraşdırma işlərinin maya dəyərinin aşağı salınmasını, materialların qənaətlə işlədilməsi üçün tədbirləri həyata keçirir;
- Müəyyən edilmiş vaxt ərzində obyektin verilməsi planını və tikinti quraşdırma işlərinin kəmiyyət/ keyfiyyət göstəricilərinə əsasən yerinə yetirilməsini təmin edir;
- İş icraçıları üçün tikinti quraşdırma işlərinin həcmi üzrə istehsalat tapşırıqlarını müəyyən etməklə onların yerinə yetirilməsinə nəzarət edir;
- Subpodrat təşkilatlar üçün iş sahəsi hazırlayır, müqavilə şərtlərinə görə işlərin zamanında və keyfiyyətlə yerinə yetirilməsini tələb edir, onlardan görülmüş işi təhvil alır;
- Görülmüş işlərin uçotunu aparır, texniki sənədləşməni tərtib edərək müvafiq şöbəyə təqdim edir;
- Tabeliyində olan işçilər arasında iş bölgüsünü aparır,onların işlərini təşkil edərək nəzarət edir;
- Tikintidə istifadə olunacaq tikinti materiallarını vaxtında müəyyən edir və zəruri tikinti materiallarının siyahısını təchizat şöbəsinə yönləndirir;
- Obyektdə anbar təsərrüfatı və maddi sərvətlərin qorunması üzrə mütəmadi yoxlamalar aparmaqla sifarişin düzgün verilməsini izləyir;
- Rəhbərlik tərəfindən verilən tapşırıqları vaxtında və keyfiyyətlə yerinə yetirir.
İş şəraiti:
- Əmək haqqı müsahibə əsasında (sınaq müddəti dövründə ə/h 1500 - 2000 man) təyin ediləcək;
- Korporativ nömrə ilə təmin olunma;
- İş rejimi: 6 günlük;
- İş yeri: Bakı şəhəri (gələcəkdə rotasiya oluna bilər)
Xüsusi tələblər:
Yuxarıda göstərilən tələblərə uyğun olan namizədlər öz tərcümeyi-hallarını elektron poçtuna göndərə bilər. Müraciət etdiyiniz vəzifənin adını email-ın mövzu hissəsində mütləq şəkildə göstərməyiniz xahiş olunur.
Qeyd: yalnız azərbaycan dilində göndərilən CV-lər dəyərləndiriləcək.
INEO Group
Brand manager
Son tarix 14 yan 2023 - [email protected]
INEO GROUP молодая, динамично развивающаяся ритейл-компания Азербайджана, где представлены такие европейские бренды для детей и взрослых как Jacadi, Petit Bateau, Pretty Ballerinas, Mayoral, Yves Rocher, Oxybul объединяющие высокое качество, безупречные стандарты и европейский стиль.
Основные обязанности:
- Изучать особенности продвигаемого продукта, анализировать требования потребителей к продукту на основе результатов маркетинговых исследований.
- Формировать бюджет закупок (определить, когда и в каком объеме необходимо пополнять запасы товара, определить какой бюджет будет для заказа товара).
- Прогнозировать объемы продаж, а также подготавливать результаты продаж бренда.
- Анализировать сток, обеспечивать правильным его распределением в системе (трансфер, деление товара).
- Выбирать и анализировать ассортимент товара, размещать заказ.
- Отслеживать, а также формировать бюджет на сезон, создавать плана поставок.
- Запрашивать и анализировать тренинговые материалы бренда, способствовать развитию и продвижению бренда.
- Подготавливать отчеты для партнера бренда.
- Подготавливать отчеты руководству компании.
Требования к соискателю:
- Высшее образование (предпочтение отдается тем, у кого есть образование в области экономики, делового администрирования)
- Опыт работы в сфере игрушек и одежды.
- 5 лет опыта работы;
- Предпочтение будет отдаваться тем, у кого есть опыт работы в сфере игрушек и одежды;
- Свободно владеет русским языком;
- Умение работать в программе 1С. Предпочтение отдается тем, кто владеет 1С "Розничная торговля", "Управление торговлей";
График работы: 09:00-18:00, 5/2.
Заработная плата: 2000 AZN + KPI.
Заинтересованные кандидаты просим отправить резюме, указав в теме письма «Brand manager».
Holiday Azerbaijan Travel
Marketoloq
Son tarix 13 yan 2023 [email protected]
İş barədə məlumat:
- Maaş: 1000-2000 (Namizədin bilik və bacarıqlarına görə dəyişən)
- İş təcrübəsi: ən az 3 ildən 5 ilə
- Yaş: 25-40
- İş rejimi: 5 gün iş qrafiki (B/e-Cümə)
- Saat:10:00-dan-19:00-dək
Vəzifə öhdəliklər:
- Marketinq kommunikasiyalarının effektivliyinin monitorinqi, aylıq marketinq fəaliyyətlərinin hesabatlarının hazırlanması və öz təkliflərininin rəhbərliyə təqdimatı
- İllik marketinq büdcəsinin planlaşdırılması, analizi və nəzarəti
- Bazarın monitorinq və təhlili, rəqabət mühitinin öyrənilməsi
- Trade aktivliklər üzrə illik təqvimin hazırlanması və tətbiq edilməsi
- Trade Marketinq tədbirlərinin hazırlanması, təşkili, keçirilməsinə nəzarət və aksiya effektivliyin dəyərləndirilməsi (BTL promo aksiyalar, reklam aksiyaları,təqdimatlar və s.)
- Trade aktivliklər üzrə illik təqvimin hazırlanması vətətbiq edilməsi
- Trade Marketinq tədbirlərinin hazırlanması, təşkili, keçirilməsinə nəzarət və aksiya effektivliyin dəyərləndirilməsi (BTL promo aksiyalar, reklam aksiyaları, təqdimatlar və s.)
Namizədə tələblər:
- Ali təhsil (Marketinq, İqtisadiyyat, Menecment ixtisasları üzrə arzuolunandır);
- Dil bilikləri: Alman dili və Rus dili səlist
- FMCG sahəsində marketinq təcrübəsi ən azı 2 il olmağı üstünlükdür
- MS Office ilə işləmə bacarığı
- Yeni layihələr üzrə marketinq planları hazırlama bacarığı
- Analitik təhlil,strateji düşünmə, statistik,riyazi biliklər və problem həll etmə, idarəetmə bacarığı
- Müstəqil qərarvermə və ünsiyyət qabiliyyətlərinə malik olmalı, təşəbbüskarlığı yüksək səviyyədə olmalıdır
- Dəqiq, qərəzsiz olmalı və analiz, təklif vermə qabiliyyətinə sahib olmalı
Maraqlananlar CV formasını göndərə bilərlər.
Tel: 051-518-78-63
Cyberpoint
Baş mühasib
Son tarix 12 yan 2023 [email protected]
Öhdəli̇klər:
- Aylıq, rüblük və illik Vergi bəyannamələrini (əlavələrlə birlikdə), Statistika hesabatlarını tərtib və təqdim etmək;
- Əmək haqqı hesablama cədvəllərini hazırlamaq (əmək haqqıların, məzuniyyət pullarının, son haqq-hesabların, xəstəlik vərəqələrinin hesablanması şərtilə) və əmək haqqlarını ödəmək;
- Daxil olan pul vəsaitlərinin uçotunu, mühasibat uçotu hesablarında onların hərəkətini, xərclərini, iş və xidmətlərin yerinə yetirilməsini, mühasibat əməliyyatlarının uçotunu aparmaq;
- Kassa və bank əməliyyatlarının, xaricə köçürmələrin əsas vəsaitlərin və öhdəliklərin, qeyri-material aktivlərin, az dəyərli əşyaların, material ehtiyyatlarının və hesab- fakturaların uçotunu aparmaq;
- Debitor və kreditor borclarının mühasibat uçotu hesablarında düzgün əks etdirilməsini təmin etmək;
- E-qaimələrin və satış sənədlərinin hazırlanması;
- Tenderdə iştirak üçün lazımi sənədlərin aidiyyatı qurumlara göndərilməsi;
- Əsas vəsaitlərin və anbar inventarizasiyası işinin təşkili;
- Mühasibat əməliyyatlarının 1C əməliyyat sistemlərinə daxil edilməsi və mütəmadi olaraq yoxlanılması;
- Müqavilələrdə qeyd olunmuş vergi əməliyyatları ilə bağlı bəndlərin, vergi və ödəniş şərtlərinin vergi qanunvericiliyinin tələblərinə uyğunluğununu yoxlamaq və təsdiq etmək.
Tələblər:
- Müvafiq sahədə ali təhsil;
- Vergi Məcəlləsi, Əmək Məcəlləsi, Mülki Məcəllə, İnzibati Xətalar Məcəlləsi və tələb olunan digər normativ hüquqi aktlar barədə müvafiq biliklərin olması
- Mühasibat uçotu üzrə minimum 3 il iş təcrübəsi
- MS Excel yüksək səviyyədə
- 1C ( 8.3), BTP, EMAS
- Analitik düşünmə qabiliyyəti, Cavabdehlilik və məsuliyyətlilik
- Nəticəyönümlülük və punktuallıq.
İş Şərai̇ti̇:
- 5 günlük iş rejimi
- Əmək haqqı: 2000-2500 Azn
Zəhmət olmasa müraciət etdiyiniz vəzifənin adını “mövzu” bölməsində “Baş mühasib” qeyd etməklə CV formasını göndərin.
Azprotein Foods Group
Keyfiyyətə nəzarət şöbə müdiri
Son tarix 10 yan 2023 [email protected]
Namizədə Tələblər:
- Rəhbər vəzifədə 3-5 il təcrübə.
- Qida təhlükəsizliyi üzrə ali təhsil.
- İSO standartının şərtlərini bilməli, bu sahədə təlim almış olmalıdır.
- Qida istehsalı sahəsində təcrübənin olması mütləqdir.
- Müəssisə Buzovna qəsəbəsində yerləşir.
Vəzifə öhdəlikləri:
- İstehsal olunan məhsulların keyfiyyətinə nəzarət sahəsində görülən işlərin koordinasiyası və təşkili
- Keyfiyyətə nəzarət prosedurlarının hazırlanması, sahələrdə risk analizinin aparılması
- İstehsalat, anbar, laboratoriyaya aid prosedur və təlimatlara, sanitar-gigiyenik norma və qaydalarına riayət edilməsinə nəzarət etmək
- Məhsulların keyfiyyətinin artırılması, onların elm və texnikanın müasir inkişaf səviyyəsi, daxili bazarın tələbatları, ixrac tələblərinə və s. uyğunluğunun təmin edilməsi üçün tədbirlərin işlənib hazırlanması
- Müəssisəyə daxil olan materialların (xammal, material, yarımfabrikat, komplektləyici məmulatlar) yoxlanması, onların keyfiyyətinin standart və texniki şərtlərə uyğunluğu barədə rəylərin hazırlanması
- İstehsal prosesinin bütün mərhələlərində əməliyyat nəzarəti, hazır məhsulların keyfiyyəti və komplektliliyi, müəssisədə istehsala aid əl alətləri və texnoloji ləvazimatların keyfiyyəti, həmçinin müəssisənin bölmələri və anbarlarda xammal, material, yarımfabrikat, komplektləyici məmulatlar, hazır məhsulların düzgün saxlanmasına nəzarət edilməsi
- Məhsulların keyfiyyətinin artırılması üçün tədbirlərin keçirilməsi, keyfiyyətinin idarə olunması sistemləri, standart və normativlərin məhsulların keyfiyyətini tənzimləyən göstəricilərin, nəzarət əməliyyatlarının avtomatlaşdırılması və mexanizasiyasını nəzərdə tutan daha təkmil nəzarət üsulları, məhsulların nəzarəti pozmayan nöqsansız təhvil verilməsi sistemləri və s. işlənib hazırlanması və tətbiq olunması
- Hazır məhsullar, xammal, materiallar, yarımfabrikatlar, komplektləyici məmulatların keyfiyyəti, texnoloji avadanlıq və alətlərin keyfiyyəti və vəziyyəti, məhsulların istehsalı, saxlanması və daşınması şərtlərinin texnoloji proseslə nəzərdə tutulmayan seçmə üsulla yoxlamalarının aparılması
- Hazır məmulatların sınaqdan keçirilməsi və məhsulların keyfiyyətini təsdiq edən sənədlərin tərtib olunmasına nəzarət, təchizatçıların çatdırılmaların keyfiyyətinə dair tələbləri pozduqda reklamasiyaların hazırlanması, həmçinin məhsulların istehsal prosesinə cari nəzarət üzrə metodika və texnoloji təlimatların vaxtında məsul işçilərə təqdimatı, müəssisədə nəzarət-ölçü vasitələrinin vəziyyəti və onların dövlət yoxlaması üçün vaxtında təqdim olunması, keyfiyyətə nəzarət xidmətlərinin lazımi texniki sənədlərlə təmin edilməsinə nəzarəti edilməsi
- Reklamasiyaların təhlili, istehsal texnologiyalarında nöqsan və pozuntuların yaranması, işlərin keyfiyyətinin pisləşməsi, zay məhsul və aşağı növdə məhsulların buraxılmasının səbəblərinin araşdırılması, onların aradan qaldırılması üçün təkliflərin hazırlanması, həmçinin bütün istehsal halqalarının müəyyən olunan tələblərə uyğun məhsulların istehsalına görə məsuliyyətinin artırılması üçün lazımi tədbirlərin görülməsi, keyfiyyətsiz məhsulların qəbulu və yüklənib göndərilməsinin dayandırılması üzrə işlərə rəhbərlik edilməsi.
- Nəzarət əməliyyatlarının nəticələrinin tərtib olunması, məhsullarının keyfiyyət göstəriciləri, zay məhsul və onun səbəblərinin uçotunun aparılması, buraxılan məhsulların, icra olunan işlərin keyfiyyəti barədə dövri hesabatlılığın tərtib olunması
- Beynəlxalq standartların tələblərinə uyğun sənədləşmə proseslərinin həyata keçirilməsi
- Fəaliyyəti ilə bağlı mütəmadi olaraq birbaşa rəhbərinə hesabatlar hazırlanması.
Əmək haqqı: 2000 – 3000 manat (təcrübədən asılı olaraq)
Namizədlərdən öz CV-lərini müraciət edilən vakansiyanın adı qeyd olunmaqla elektron ünvanına göndərmələri xahiş olunur.
Azprotein Foods Group
Satış müdiri
Son tarix 10 yan 2023 [email protected]
Namizədə Tələblər:
- İqtisadiyyat, İdarəetmə, Biznesin təşkili sahəsində ali təhsil üstünlükdür
- Satış və ya kommersiya sektorunda ən azı 3-5 il iş təcrübəsi
- Azərbaycan və Rus dillərində səlis danışıq
- Mükəmməl liderlik və idarətmə bacarıqları;
- Yüksək və effektiv ünsiyyət və davranış keyfiyyətlərinə malik olmaq;
- MS Office proqramlarında sərbəst işləmə qabiliyyəti
- Yüksək analitik düşüncə, problemləri müəyyən etmə, araşdırma və həll etmə bacarıqları;
- Fərdi və komanda şəklində effektiv çalışma bacarığı
Vəzifə öhdəlikləri:
- Satış departamenti üçün qayda və prosedurları hazırlamaq və tətbiq etmək;
- Şöbənin strateji hədəflərinin və satış planlarını hazırlamaq
- Yeni satış metodologiyaları, bazara təşviq sxemləri və texnikalarını tətbiq etmək, inkişaf etdirmək
- Yeni müştəriləri aşkar etmək və müştərilərlə yeni biznes münasibətləri qurmaq
- Müqavilələr və sazişlər, biznes-planları və kommersiya şərtlərinin hazırlanmasında iştirak etmək, icrası üçün nəzarət etmək, mümkün risk dərəcəsini qiymətləndirmək
- Satışın artırılması və satış planının icrası üçün təkliflər hazırlamaq
- Yeni məhsul və xidmətlər barəsində mütamadi olaraq danışıqlar aparmaq
- Məhsullara olan tələbat, onun dəyişmə səbəblərinə (artım və azalma) əsasən məlumatların toplanmasını təşkil etmək, alıcıların tələbatını təhlil etmək
- Məhsulların satış şəbəkəsinin yaradılması və təşkili üzrə tədbirləri həyata keçirmək (məhsulların istehlakçılara doğru hərəkət kanallarının hazırlanması və qurulması; topdansatış və pərakəndə ticarət müəssisələri və digər vasitəçilərlə əlaqələrin qurulması; diler münasibətlərinin inkişafı).
Əmək haqqı: 2000 - 2500 AZN (təcrübəyə əsasən).
Nahar şirkət tərəfindən təmin olunur. Koroğlu metrosundan servis işləyir (Müəssisə Buzovna qəsəbəsində yerləşir).
Namizədlərdən öz CV-lərini müraciət edilən vakansiyanın adı qeyd olunmaqla elektron ünvanına göndərmələri xahiş olunur.