Abacus Audit And Consulting
Mühasibatlılıq şöbəsinin rəhbəri
Son tarix 06 okt 2022 - [email protected]
İş barədə məlumat:
- Müəssisələr tərəfindən həyata keçirilən bütün maliyyə-təsərrüfat əməliyyatlarının mühasibat uçotu hesablarında düzgün əks etdirilməsi;
- Mühasibat (maliyyə) hesabatlarının müəyyən edilmiş müddətlərdə tərtib və təqdim edilməsi;
- Mühasibat uçotu məlumatlarına dair Şirkətilərin maliyyə fəaliyyətinin iqtisadi təhlilinin həyata keçirilməsində iştirak;
- Maliyyə Bazarlarına Nəzarət Palatası, Dövlət Sosial Müdafiə Fondu, Statistika Komitəsi və vergi orqanlarına təqdim olunan aylıq, rüblük və illik hesabatların hazırlanmasına nəzarət, hesabatların təqdim edilməsinin təmin edilməsi;
- Uçot sisteminin, təqdim olunan hesabatların avtomatlaşmasının təmin edilməsi;
- Vergi və digər qanunvericilik yeniliklərini yaxından izləmək və Şirkətilərin vergi siyasətinin aktuallığını qoruması istiqamətində işlər aparmaq;
- Mühasibatlıq şöbəsinin işinin düzgün təşkilini təmin edən qaydaların aktuallığını mütəmadi yoxlamaq və yeniliklər təklif etmək;
- Mühasibat sənədərinin saxlanılması, qorunması və müəyyən olunmuş müddətlərdə arxivə təhvil verilməsini təşkil edir;
- Birbaşa menecerin tapşırığı ilə digər işləri yerinə yetirir.
- Əmək haqqı müsahibə əsasında bilik, təcrübə və iş bacarığına əsasən 2500 -3500 manat aralığında həmçinin, auditin düzgün, ətraflı, tam əhatə edilməsinə görə əlavə mükafatlarda(bonuslar) ödənilir.
- İş vaxtı: Bazar ertəsi - Cümə, 09:00-dan 18:00-dək
Namizədə tələblər:
- Maliyyə, mühasibat uçotu və ya iqtisadiyyat sahəsi üzrə ali təhsil;
- Maliyyə sahəsində baş mühasib vəya şöbə rəhbəri kimi 3 il iş təcrübəsi;
- Vergi məcəlləsi, Əmək məcəlləsi, Mülki Məcəllə və digər qanunlar və qanunvericilik aktları üzrə biliklər;
- Qərarlar qəbul etmək və üzərinə məsuliyyət götürmək, vəzifə öhdəlikləri üzrə mövqeyini izah və müdafiə etmək bacarığı;
- Dəqiqlik, məntiqi və analitik düşünmə tərzi, təşəbbüskarlıq, çalışqanlıq, dürüstlük, komandanı idarə etmək və komandada işləmək bacarığı;
- Azərbaycan dilində mükəmməl, rus və ingilis dilini orta səviyyədə bilmək;
- 1C (7.7, 8.2, 8.3) mühasibatlıq proqramında işləmək bacarağı;
Əmək haqqı namizədin bilik və bacarıqlarından asılı olaraq razılaşma yolu ilə müəyyən edilir
Maraqlanan namizədlər, xahiş edirik CV-lərinizi elektron ünvanına yollayasınız. Nəzərə alın ki, yalnız şəkil olan CV-lərə baxılacaqdır.
BSC Consulting & Outsourcing Company
Senior Financial Analyst
Son tarix 06 okt 2022 - [email protected]
Candidate salary varies around 2000-2500 AZN (Exact amount depends on qualifications and will be set on the interview).
Responsibilities:
- Check and reconcile financial data of subsidiaries
- Participate in period-end closing and group consolidation
- Prepare monthly, quarterly and annual financial statements and disclosures for partners
- Reengineer current business processes to minimize risks and inefficiencies
- Support cash flow planning
- Support the annual budgeting
- Control fx hedging requirements
- Perform monthly variance analysis comparing to history, forecast and budget
- Create and maintain new financial models using complex data sets and formulas to deliver insightful reporting
- Perform other ad hoc projects as needed.
Hiring requirements:
- Bachelor's degree and/or master’s degree in Finance, Accounting or similar major
- 3+ years of experience in related field
- Upper-intermediate English
- ACCA/CIMA/CMA/CFA qualification is a strong plus
- Good knowledge of IFRS
- Big 4 experience is a big plus
- Advanced Proficiency in Excel
- Attention to details.
Candidates, who meet all the requirements, please, send your resume writing in the subject section “Senior Financial Analyst” until 06.10.2022
Resant Group
Sales Manager
Son tarix 13 okt 2022 - [email protected]
Key Responsibilities:
- Make lists of potential clients and conduct surveys to identify customers actively seeking a hotel
- Contact customers via calls or arranged meetings to discover their needs and requirements
- Prepare and present sales proposal to potential clients, highlighting the best features and qualities of the hotel
- Assist clients in selecting the most appropriate service that best meet their specifications and needs
- Oversee the booking and reservation of space in a hotel to ensure availability and proper arrangement
- Collaborate with other hotel staff to ensure clients have a good time
- Monitor the customer service quality of the hotel to ensure customers are tended to appropriately
- Conduct price negotiations with customers on behalf of the hotel management to reach a favorable bargain for both parties
- Process and facilitate requests for customized services such as room redecoration, equipment, and switch
- Coordinate and organize the details of an event such as catering, lodging, seating, and security
- Resolve and quell misunderstandings within a hotel premises
- Maintain contact with clients to obtain feedback and to discuss opportunities for future business deals
- Set annual budgets and implement strategies effective for achieving set targets
- Conduct assessment of sales performance to make necessary adjustments to increase patronage.
Requirements:
- 3 or more years of experience in sales management or in a leadership role in the sales department, preferably in hospitality
- Good in Azerbaijani, Russian and English;
- Strong communication and management skills
- Salary-2000-2500
Interested candidates are welcome to send their CVs by indicating the name of the “Sales Manager” in the subject line of the letter.
U and R Company
ERP və Analitika üzrə mütəxəssis
Son tarix 15 okt 2022 - Müraciət et
Vəzifə öhdəlikləri:
- Layihəyə dair müştəri ilə görüşlərin keçirilməsi və tələbləri müəyyən edilməsi;
- Tələblərin analiz edilməsi, optimallaşdırılması, əsas və alternativ yanaşmaların (modellərin) müyyən edilməsi, müştəri ilə razılaşdırılması;
- Layihə ilə əlaqəli mövcud qanunvericiliyə dair sənədlərin analiz edilməsi;
- Biznes proseslərin diaqram və sxemlər əsasında vizual təsvir edilməsi;
- Analiz sənədi və texniki tapşırığın hazırlanması;
- İşlərin keyfiyyətinə, zamanına, büdcəsinə nəzarət prosesində iştirak etmək;
- Tələblər üzrə prioritetlərin müəyyən edilməsi və tapşırıqlar texniki komanda üçün formalaşdırılması;
- Layihəyə dair ümumi icra planının hazırlanması;
- Mövcud ERP sistemlərinə dəstəyin verilməsi, yeni formalaşan tələblərin tətbiqi;
- Gündəlik görüşlərdə iştirak etmək, tapşırıqların müzakirəsi;
- Hazırlanan səhifə və funksionallıqların ilkin testinin aparılması;
- Təlimlərin verilməsi;
- Təqdimatların hazırlanması;
- İstifadəçi təlimatlarının hazırlanması.
Tələblər:
- Ali təhsil (Maliyyə və mühasibatlıq təhsili üstünlük verilir);
- Yüksək analitik təhlil və doğru tələb formalaşdırma bacarığı;
- Operativ qərarvermə bacarığı və punktuallıq;
- Fikrini dəqiq, dolğun və səlis təqdim etmə bacarığı;
- 1C program təminatı məhsulları iş təcrübəsi;
- Eskiz tərtbibatı alətləri ilə iş təcrübəsi;
- MS Office proqramları ilə iş təcrübəsi (irəli səviyyə Excel biliyi üstünlükdür);
- SQL bilikləri (təməl səviyyə);
- Dil bilikləri: Azərbaycan dili (əla) | Rus (əla) | İngilis dili (texniki);
- Proqram təminatı layihələrində minimum 2 il biznes analitik təcrübəsi;
- Proqram təminatının hazırlanması mərhələləri və onlara dair biliklər;
- Müasir texnologiyalar və trendlərdən xəbərdar olmaq;
- Müxtəlif düşüncə və dünya görüşünə malik insanlarla yazılı, şifahi ünsiyyət qurmaq bacarığı.
Əmək haqqı: 2000-2500 AZN
Əlaqə: Müraciət üçün CV-nizi [email protected] ünvanına (mövzu hissəsində “ERP və Analitika üzrə mütəxəssis” yazaraq) göndərməyiniz xahiş olunur.
Emsa Food
Aşpaz
Son tarix 16 okt 2022 - [email protected]
İş yeri: Qazax şəhəri.
İşin təsviri:
- Kütləvi istehlak üçün isti və soyuq qəlyanaltıların, şorbaların, əsas xörəklərin, çərəz və məzələrin, kulinar məmulatların (kükülər, soyutmalar, tərəvəz, balıq, quş və ətdən hazırlanan digər qəlyanaltılar) hazırlanması.
- İşgənələrin (ət suyu, həlimlərin yarmadan, ətdən, balıqdan, sümükdən, tərəvəzdən və s.), adi, mürəkkəb, unlu, südlü, duru, qatı, soyuq, şirin və s. şorbaların hazırlanması.
- Xörək əlavələrinin və qəlyanaltılarının müxtəlif növlərinin hazırlanması;
- Ətdən, balıqdan, tərəvəzdən, yarmalardan pörtlədilmiş, qızardılmış, bişirilmiş əsas xörəklərin hazırlanması.
- Mal, qoyun , quş ətindən paylı yarımfabrikatların hazırlanması, hazır xörəklərin bişirilməsi və paylaşdırılması.
- Menyuda yer alan məhsulların resepturalarını tərtib edilməsi.
- Hesabatların hazırlanması və rəhbərliyə təqdim edilməsi.
İş şəraiti:
- İş yeri – Qazax şəhəri;
- Aylıq əmək haqqı 1500 – 2500 manat;
- İş qrafiki: 6 gün;
- İş saatı: Növbə əsasında.
- Nahar, rabitə xərçi və uniforma şirkət tərəfindən təmin olunur;
- Karyera yüksəlişi imkanı.
Tələblər:
- Təhsil – Ali. .
- Çinsi – Kişi.
- Yaş həddi – 30-50 yaş.
- İş təcrübəsi – 3-5 il.
- Komandada işləmək bacarığı.
Göstərilən tələblərə cavab verən namizədlərdən CV-lərini (foto ilə) mövzu yerinə “Aşpaz” yazaraq göndərilməsi xahiş olunur.
Əmək haqqı: Müsahibə əsasında təyin olunur.
Yalnız tələblərə cavab verən namizədlərlə əlaqə saxlanılacaq.
Company
Financial analyst
Son tarix 19 okt 2022 - [email protected]
Requirements:
- Bachelor’s degree, preferably with a major in finance, economics, or statistics
- More than 5 years of relevant experience as a financial analyst, in corporate finance, financial planning & analysis, or other related fields.
- Proven proficiency in spreadsheets, databases, and financial software applications (including the software applications that you are currently using in your organization or plan to use in the future)
- Understanding of generally accepted accounting principles
- Proven knowledge of financial forecasting and diagnosis, corporate finance, and information analysis.
- Outstanding presentation, reporting, and communication skills.
- Strong working knowledge of Excel and financial modeling
- Excellent analytical, decision-making, and problem-solving skills
- Ability to work with large datasets
Job description:
- Analyze historical and current financial data to understand the company’s financial status
- Analyze processes to identify gaps that can improve profit margins
- Study industry-specific research and available data to predict trends
- Consulting with the management team to develop long-term commercial plans
- Developing financial models and providing financial forecasts
- Developing initiatives and policies that may improve financial growth
- Preparing accounting and other required reports and projections based on the analysis performed.
- Evaluating capital expenditures and asset depreciation.
- Establishing and evaluating records, statements, and profit plans.
- Identifying financial performance trends and financial risk, and making recommendations.
- Produce monthly reports, which include key metrics, financial results, and variance reporting and enable management teams to make strategic decisions to meet business goals
- Spearhead the annual and quarterly budgeting and forecasting processes
- Review all non-legal pertinent information about prospective deals
- Oversee financial functions, such as assessing, auditing, planning, budgeting, taxes, consolidation, cost control, and project control
- Evaluate and analyze capital expenditures, depreciation, proposals, investment opportunities, rate of return, profit plans, operating records, financial statements, etc.
- Study a company’s financial data to give advice for guiding business investments and overall financial strategy
Terms and conditions:
- Work schedule 5/2, 09.00-18.00
- Work place Head Office, Sabail distr.
- Free lunch, health insurance, and additional annual bonuses.
- Salary range 2500-3000 azn
LV Caspian Ltd
Quality Manager
Son tarix 19 okt 2022 - [email protected]
Job type : Full Time
Location : Baku, Azerbaijan.
Roles and Responsibilities:
- provide QA/QC leadership, training and operational support to all levels of the company and across all groups
- coordinate an established QA/QC Management Systems in view of continuous improvement
- monitor & improve internal QA/QC procedures, manage actions resulting from company Annual QA/QC Plan
- ensure risk assessments are in place for all activities with significant QA/QC risks
- plan & schedule regular internal audits and inspections as well as audit and management of suppliers
- screening of suppliers and clients for quality assurance
- provide training, guidance as necessary to personnel involved with completion of audits/inspections
- support and maintain the development of the existing management systems compliant with ISO standards
- review the organization’s process to ensure whether they align with the current policies
- formulate timely reports and documentation to track progress
Qualifications:
- Proficient knowledge of MS Office (Word and Excel) and ability to work with ERP systems
- Advanced knowledge of spoken and written English, Azerbaijan, Turkish, and Russian
- Strong ability to work in a calm manner whilst under pressure both individually and in the team
- Good telephone manner, negotiation and communication skills.
Working Conditions:
- Office environment
- 8-hour working day (09:00 – 18:00), Monday to Friday
- Lunch break: 12:00 – 13:00 or 13:00 – 14:00
- Being “on call” out of office ours is important
Remuneration: 2500.00 AZN net per month depending on qualifications and experience.
How to apply:
Please, send your CV by e-mail.
PLEASE, DO NOT APPLY IF YOU DON’T HAVE REQUIRED QUALITIFCATIONS LISTED ABOVE.
Please, indicate “Quality Manager” in the subject line of the email.
Ateshgah Sigorta
Proqramçı (Aparıcı mütəxəssis)
Son tarix 19 okt 2022 - [email protected]
Şöbə: Proqram təminatının hazırlanması və idarə olunması
Namizədə tələblər:
- Təhsil: Ali təhsil
- İş təcrübəsi: müvafiq sahədə minimum 2-4 il
- Dil bilikləri: Azərbaycan dili (Əla), Ingilis dili (Yaxşı) Rus dili (arzuolunandır)
- C# (OOP), Asp.Net MVC ve .net Core üzrə mükəmməl bilik
- SQL, SQL Server biliyi
Vəzifə öhdəlikləri:
- Yeni layihələrin hazırlanması
- Hazır modullara texniki dəstəyin göstərilməsi
- Proqram spesifikasiyalarını və əsas prototiplərini formalaşdırmaq
- Proqramlaşdırma tətbiqlərini inkişaf etdirmək, sınaqdan keçirib və analiz etmək
- Proqram səhvlərini təhlil edib ,düzəldib və hesabatlarını vaxtında təqdim etmək
- Proqram təminatçılarına və analitiklərə yeni proqramları konseptləşdirmək və inkişaf etdirmək üçün dəstək vermək
İş şərtləri:
- Əmək müqaviləsi bağlanılır
- İş vaxtı 09:00 - 17:30
- İş günü 5/2
- Əmək haqqı: 2000-2500 NET arası (razılaşmağa əsasən)
Məlumatlandırıcı qeydlər:
- CV formanızın Word və yaxud PDF formatında hazırlanması məqsədə uyğundur
- CV formasında əsas məlumatları lokanik və aydın qeyd edin
- Unutmayın ki, namizədliyinizin baxılmasında, CV formanız mühüm rol oynayır. Bu səbəbdən xahiş edirik nəzərə alasınız ki, CV forması Sizin ilkin təqdimatınızı edən bir müraciət vasitəsidir
- İlkin mərhələ üçün CV formasından əlavə digər sənədlərinizin sürətinin göndərilməsinə ehtiyac yoxdur
Vakansiya ilə maraqlanan namizədlərdən CV’lərini e- mail ünvanına göndərmələri və e-mailin mövzu hissəsində mütləq “Proqramçı (Aparıcı mütəxəssis)” qeyd etmələri xahiş olunur.
Green City Resort & Residence
İş icraçısı (Tikinti üzrə)
Son tarix 20 okt 2022 - [email protected]
Əsas vəzifələri:
- Tikinti-quraşdırma işlərinin yerinə yetirilməsini, işlərin yerinə yetirilməsini və bitmiş obyektlərin texniki nəzarəti;
- Tikinti və istismar planlarını, tikinti, quraşdırma və təmir planlarını, tikinti materiallarını, məhsul dizaynlarını, təsdiq edilmiş dizayn və sənədləri, iş təsvirləri və spesifikasiyaları standartlara və əməyin mühafizəsi normalarına uyğun həyata keçirmək;
- Tikinti müddətinin uzadılmasının səbəblərini və tikinti-quraşdırma işlərinin keyfiyyətinin pisləşməsinin səbəblərini tapmaq, onların qarşısını almaq və aradan qaldırmaq üçün tədbirlər görmək;
- Tikinti-quraşdırma işçilərinin işinə nəzarət etmək, istehsal planlarını tikinti planlarına uyğun olaraq komandaya və ayrı-ayrı işçilərə paylamaq, işin müddətinə və keyfiyyətinə nəzarət etmək;
- İşçilərin istehsalat və peşə intizamına, əməyin mühafizəsi, təhlükəsizlik və yanğın təhlükəsizliyi tələblərinə uyğunluğunu izləmək;
Tələb olunur:
- Təhsil: İnşaat Mühəndisliyi üzrə müvafiq universitet dərəcəsi;
- Təcrübə: Müvafiq təcrübə minimum 2 (iki) il. Normativ sənədlərin tətbiqində istifadə təcrübəsi. Tikinti layihələrində iş təcrübəsi üstünlükdür;
- Bacarıqlar: İnşaat və mühəndislik planlarını və detallarını oxumaq və tam olaraq anlamaq;
- Cinsi:Kişi
Əmək haqqı: 1000-2500 AZN
"Namizədə tələblər" bölməsində sadalanmış tələblərə uyğun olan namizadlərdən iltimas edilir ki, öz cv’lərini mövzu bölməsində "Mühəndis-Tikinti üzrə" qeyd etməklə elektron poçt ünvanına yollasınlar.
Tel:(+994)77-277-74-20
Güvənli MMC
Biznes və İnkişaf Departamentinin Direktoru
Son tarix 22 okt 2022 - Müraciət et
Vəzifə öhdəlikləri:
- Müəssisənin ictimaiət ilə səmərəli şəkildə əlaqələrinin qurulması;
- Müəssisənin SWOT təhlinin aparılması və yeni təkliflər verilməsi;
- Strategiyaların tətbiqi və lazım olduqda strateji idarəetmədə alternativ təkliflərin verilməsi;
- Biznes planlamasının aparılması və hədəflərin yerinə yetirilməsi istiqamətində təkliflərin hazırlanması;
- Müəssisə daxili proseslərin təhlilini aparıb və onların daima optimallaşdırılması, səmərəliliyin artırılması üçün davamlı tədbirlər görür;
- Müəssisə daxili prosedur və təlimatları daima gözdən keçirməli və təkminləşdirməli;
- Müəssisənin biznes proseslərində ortaya çıxan maraqlar toqquşması və onları aradan qaldırılması barədə təkliflər verir;
- Departamentin işini planlaşdırır, təşkil edir və rəhbərliyin departamentə həvalə edilmiş tapşırıqların yerinə yetirilməsini təşkil edir;
- Departamentin özfəaliyyəti barədə hesabatlar hazırlayır;
- Departament digər struktur bölmələrlə sıx əlaqədə işləməsini təmin edir;
- Rəhbərliyin strateji inkişaf ilə əlaqədar ona həvalə etdiyi digər vəzifələri həyata keçirir.
Tələblər:
- Ali iqtisadi və ya biznes təhsili;
- Ən azı 3 il strateji planlaşma və ya biznes proseslərin idarə edilməsi sahəsində bank təcrübəsi;
- Azərbaycan dili(rus dili biliyi üstünlükdür);
- Ünsiyyət qurma bacarığı;
- Satış bacarığı;
- Yaradıcılıq bacarığı;
- Strateji düşünmə və analitik təhlil bacarığı.
İş yeri: Azadlıq prospekti
İş saatı:Həftə içi 09:00-17:00, şənbə 10:00-16:00;
Əmək haqqı: 2500 AZN.
Güvənli MMC
İnsan Resursları Departamentinin Direktoru
Son tarix 22 okt 2022 - Müraciət et
Vəzifə öhdəlikləri:
- Qanunvericiliyə uyğun olaraq əmək münasibətlərinin idarə olunması;
- İR standartlarının, İR-nın idarə edilməsi ilə bağlı qaydaların (prosedur, siyasət və s) tərtibi və onun icrasına nəzarət etmək;
- İşçi ehtiyacına olan tələbin müəyyənləşdirilməsi;
- Əhəmiyyət kəsb edən vəzifələr üzrə kadr ehtiyatının müəyyən edilməsi;
- Əmək fəaliyyətinin qiymətləndirilməsi sisteminin qurulması və həyata keçirilməsi;
- Mükafatlandırma və motivasiya sisteminin qurulması və tətbiq olunması;
- Əməkdaşların performans qiymətləndirilməsinin təşkil edilməsi və bu istiqamətdə yeni təkliflərin irəli sürülməsi;
- İnsan Resurlarının fəaliyyəti ilə bağlı mütəmadi olaraq rəhbərliyə hesabatlar təqdim edilməsi.
- Təlim sisteminin qurulması və inkişaf etdirilməsi;
- Mövcud kadrların inkişafını stimullaşdırılması;
- İnsan resurslarının təşkilini innovativ şəkildə həyata keçirmək.
Tələblər:
- Ali təhsil (Menecment, psixologiya və ya insan resursları sahəsində);
- İnsan Resursları sahəsində 5 ildən artıq iş təcrübəsi;
- İnsan resurslarının idarə olunması funksiyaları, prosedurları haqqında biliklər;
- AR Əmək qanunvericiliyini mükəmməl bilməli;
- Azərbaycan dilində əla, Rus və İngilis dillərində yaxşı səviyyədə bilməli;
- Vaxtın və konfliktlərin effektiv idarəedilməsi.
- Məsuliyyət, dürüstlük, çeviklik və problem həlletmə bacarığı.
İş haqında məlumat:
- İş yeri: Azadlıq prospekti
- İş saatı:Həftə içi 09:00-17:00, şənbə 10:00-16:00;
- Əmək haqqı: 2500 AZN.
SMTS
Mexanika üzrə Keyfiyyətə Nəzarət mühəndisi
Son tarix 27 okt 2022 - [email protected]
Vəzifə öhdəlikləri:
- Layihənin mexanika bölümün dərindən araşdırmaq və düzgünlüyünü yoxlamaq;
- Mexanika layihələrini layihəçi və subpodratçı ilə müzakirə etmək;
- Mexanika işləri üzrə subpodratçının işinin keyfiyyətinə nəzarət etmək;
- Layihə çizgilərinin digər mühəndislik sahələri və memarlıq cizgiləri ilə koordinasiyasını təhlil etmək;
- Layihə şirkətlərindən təhvil alınan mexaniki layihələrin standartlara uyğunluğunu, sistemin tam şəkildə işləkliyini yoxlamaq və aşkar olunan problemli sahələri layihəçi şirkətlərə və öz rəhbərlərinə bildirmək;
- Mexanika layihələri üçün seçilən cihaz və avadanlıqların seçiminin düzgünlüyünü yoxlamaq və layihəçi ilə görüş təşkil edərək sistemlərin təhlilini aparmaq;
- Tikinti sahəsində mexaniki işlərin təhlili,yoxlanılması və koordinasiyanı təşkil etmək;
- Mexaniki avadanlıqları və cihazların təsdiq edilmiş layihə sənədləri və göstəriciləri əsasında spesifikasiyalarını təyin etmək;
- Layihənin sonunda son texniki dəyərləndirməni və yoxlamanı yerinə yetirmək;
- Mexanika avadanlıqlarının quraşdırılması və onların testini idarə etmək;
- Podratçı və subpodratçı müqavilələri əsasında işlərin icrasına nəzarət etmək;
- AutoCAD proqramından istifadə edərək, bütün təsvirləri hazırlamaq;
- Tikinti, elektrik, su çəkilişi (MEP) və istilik, havalandırma və isitmə (HVAC), o cümlədən inşaat qurğularının müxtəlif aspektləri ilə bağlı layihələndirilməsi və tikinti planları, təsvirləri və spesifikasiyalarını nəzərdən keçirmək;
- Hesabat hazırlayıb yerinə yetirilmiş işlərin ətraflı qeydlərini aparmaq;
- Podratçıların layihə hazırlanmasına nəzarət etmək, MEP standartlarına uyğun olaraq sənədləri nəzərdən keçirmək;
- Layihənin təhlükəsizliyinə dair qaydaları tətbiq etmək;
- Layihələrin müəyyən edilmiş keyfiyyət göstəricilərinə uyğun olaraq zamanında və verilmiş büdcə çərçivəsində qənaətbəxş şəkildə tamamlanması məqsədilə tikinti işlərinin monitorinqini aparmaq və hesabat təqdim etmək;
- Müfəssəl fəaliyyət planlarının tərtib edilməsinə yardım göstərmək, daxili sənədlərin təqdim olunmasını həyata keçirmək və ya əməkdaşlıq edən şirkətlərin rəy və təkliflərini əldə etmək;
- Tikinti üzrə bütün təfsilatlı çertyojlar barədə qeydlər aparmaq və məlumat bazasını sənədlər üzrə yeniləmək.
Tələb olunan təhsil və biliklər:
- Mexanika mühəndisi ixtisası üzrə ali təhsil
- Mexanika mühəndisi olaraq inşaat sektorunda ISO standartlarına uyğun işini təşkil edən şirkətdə ən az 3 il (fasiləsiz) iş təcrübəsi olmalı (Beynəlxalq şirkətdə işləyənlərə üstünlük verilir);
- MS office və AutoCAD proqramlarını əla səviyyədə bilməli;
- Azərbaycan dilində əla yazmaq, oxumaq və fikrini səlist ifadə etmək qabiliyyəti olmalı. (İngilis dilini texniki səviyyədə bildikdə əmək haqqına müsbət təsir edəcəkdir.)
- Məsuliyyətli, dəqiq və işini vaxtında, keyfiyyətli təhvil verməli;
- Komandada işləmək bacarığına sahib olmalı;
- Analiz və idarəetmə bacarığı.
Digər tələb və şərtlər:
- Yaş həddi: 27-50
- Əmək haqqı 2000-2500 AZN (təhsil, iş stajı, iş bacarığı və s. nəzərə alınmaqla əmək haqqı qarşılıqlı razılaşma əsasında müəyyən olunur.)
- İş rejimi: 6 günlük iş həftəsi
- Nahar şirkət tərəfindən verilir
Qeyd olunan tələblərə uyğun namizədlərdən öz CV-lərini Azərbaycan dilində elektron ünvanına mövzu yerinə “Mexanika üzrə Keyfiyyətə Nəzarət mühəndisi” yazaraq göndərmələri xahiş olunur. Yalnız seçilmiş namizədlər müsahibəyə dəvət olunacaqlar.
Company
İstehsal rəisi
Son tarix 29 okt 2022 - [email protected]
Namizədə Tələblər:
- Təhsil: Ali;
- Yaş həddi: 30-45;
- Kompüter biliyi: MS Office (Word, Excel);1C proqramını bilənlərə üstünlük verilir;
- İstehsal avadanlıqları və texniki iş qaydaları haqqında biliklər;
- İş təcrübəsi: İstehsalat sahəsində (qida) və zavodun idarəedilməsində 5-10 il təcrübə;
Vəzifə öhdəlikləri:
- Müəssisənin sifarişçi, tədarükçü və digər formada məsuliyyət daşıdığı orqanlar qarşısında məsuliyyətinin vaxtlı-vaxtında və səmərəli icrası üçün fəaliyyət bölgüsü və istehsal planının yerinə-yetirilməsinə nəzarət etmək;
- İstehsal edilən məhsulların keyfiyyətinə cari və son nəzrətin edilməsi;
- Müvafiq müddət aralığına aid (həftəlik, aylıq və s.) planlaşdırılmış və reallaşdırılmış istehsal hesabatlarını hazırlamaq;
- Xammal stok ehtiyatını nəzarətdə saxlamaq (aidiyyatı şöbələrlə birlikdə);
- İstehsal prosesi və istehsal planlaşdırılmasında ortaya çıxan plandan yayınmalar və gecikmələri izləmək, aradan qaldırılması üçün tədbirlər görmək, həll yolları təklif etmək;
- Tabeçiliyində olan istehsal, texniki qulluq, mexaniki və elektrik bölmələrinin fəaliyyətini tənzimləmək və aidiyyatı üzrə tapşırıqlar vermək;
- İstehsalatda istifadə olunan bütün avadanlıqların düzgün istismar qaydalarına riayət edilməsi, onların təmiri və profilaktik texniki qulluq planlamasının həyata keçirilməsini təmin etmək;
- Müəssisədə çalışan işcilər tərəfindən vəzifə öhdəliklərinin icrasına və onların hazırlıq səviyyəsinə daim nəzarət edilməsi;
- İşçilər tərəfindən texnoloji, istehsal və əmək intizamına, əməyin mühafizəsi, təhlükəsizlik texnikası, istehsalat sanitariyası və yanğından mühafizənin qayda və normalarına riayyət olunmasına daim nəzarət edilməsi;
Əmək haqqı: 2000-2500 AZN (təcrübəyə əsasən).
Namizədlərdən öz CV-lərini müraciət edilən vakansiyanın adı qeyd olunmaqla elektron ünvanına göndərmələri xahiş olunur.
Satış rəisi
Son tarix 29 okt 2022 - [email protected]
Namizədə Tələblər:
- İqtisadiyyat, İdarəetmə, Biznesin təşkili sahəsində ali təhsil üstünlükdür
- Satış və ya kommersiya sektorunda ən azı 3-5 il iş təcrübəsi
- Azərbaycan və Rus dillərində səlis danışıq
- Mükəmməl liderlik və idarətmə bacarıqları;
- Yüksək və effektiv ünsiyyət və davranış keyfiyyətlərinə malik olmaq;
- MS Office proqramlarında sərbəst işləmə qabiliyyəti
- Yüksək analitik düşüncə, problemləri müəyyən etmə, araşdırma və həll etmə bacarıqları;
- Fərdi və komanda şəklində effektiv çalışma bacarığı
Vəzifə öhdəlikləri:
- Satış departamenti üçün qayda və prosedurları hazırlamaq və tətbiq etmək;
- Şöbənin strateji hədəflərinin və satış planlarının hazırlanması
- Yeni satış metodologiyaları və texnikalarını tətbiq etmək və inkişaf etdirmək;
- Yeni müştərilərin aşkar edilməsi və müştərilərlə yeni biznes münasibətlərinin qurulması;
- Satışın artırılması və satış planının icrası üçün təkliflər hazırlamaq;
- Yeni məhsul və xidmətlər ilə bağlı Marketinq şöbəsi ilə mütamadi olaraq danışıqlar aparmaq;
- Satış istiqamətində filialların bütün işini koordinasiya etmək və filiallarda satış komandalarını formalaşdırmaq;
Əmək haqqı: 2000 - 2500 AZN (təcrübəyə əsasən).
Namizədlərdən öz CV-lərini müraciət edilən vakansiyanın adı qeyd olunmaqla elektron ünvanına göndərmələri xahiş olunur.