Azərbaycan Respublikasının Mərkəzi Bankı
Sığorta fəaliyyətinin tənzimlənməsi departamenti \ Sığortaçılara prudensial nəzarətin metodologiyası şöbəsi \ Aparıcı analitik
Son tarix 16 may 2025 - https://www.cbar.az/hr/f?p=100:106
Vəzifənin funksiyaları:
- Sığortaçıların risk profilinin qiymətləndirilməsi üzrə metodoloji çərçivənin ümumi əsaslarının, eləcə də sığorta, bazar, kredit, likvidlik, əməliyyat, komplayens və digər risklərinin, korporativ idarəetmə, daxili nəzarət və risklərin idarə edilməsi sistemlərinin, o cümlədən ayrı-ayrı risk siyasətlərinin, risklərin idarə olunması üzrə nəzarət mexanizmlərinin qiymətləndirilməsi üzrə metodoloji alət və prosedurların formalaşdırılmasını həyata keçirir;
- Sığortaçıların biznes modeli, biznes strategiyası və onların həyata keçirilməsi üçün tətbiq etdikləri idarəetmə sisteminin təhlilinin metodoloji alətlərinin inkişaf etdirilməsində iştirak edir;
- Sığortaçıların əsas fəaliyyətlərinin müəyyən edilməsi və təhlilinin aparılması, habelə əsas fəaliyyətlərdən irəli gələn sığortaçının maliyyə dayanıqlığı üzrə məruz qaldığı risklərin aşkar edilməsi üçün metodoloji əsasların işlənməsi və daimi təkmilləşdirilməsində iştirak edir;
- Sığortaçıların risk profilinin qiymətləndirilməsinin metodoloji əsaslarının işlənməsi və daimi təkmilləşdirilməsini həyata keçirir;
- Sığorta bazarını tənzimləyən qanunvericilik aktlarının hazırlanmasında iştirak edir;
- Sığorta bazarı üzrə peşəkar fəaliyyətin tənzimlənməsi və nəzarətinə dair normativ-metodoloji bazanın formalaşdırılması və mövcud bazanın təkmilləşdirilməsi üzrə normayaratma fəaliyyətini həyata keçirir;
- Sığorta fəaliyyətinə prudensial nəzarəti həyata keçirən struktur bölmələrinə metodoloji tövsiyələr verilməsində iştirak edir, müvafiq nəzarət alət və prosedurlarının daimi təkmilləşdirilməsi üçün müzakirələr aparır;
- Şöbənin funksiyalarına aid müxtəlif hesabatların, təqdimatların hazırlanması və aidiyyatı üzrə təqdim edilməsində iştirak edir;
- Şöbənin funksiyaları daxilində müvafiq daxili və xarici yazışmanı həyata keçirir;
- Departament rəhbərliyinin tapşırığına uyğun olaraq fəaliyyət istiqamətləri üzrə digər işləri yerinə yetirir.
Kompetensiyalar
Davranış kompetensiyaları
- İnnovativlik və kreativlik
- Komandada işləmə
- Məsuliyyətlilik
- Stressə davamlılıq
- Təkmilləşməyə meyllilik
- Təşəbbüskarlıq
- Ünsiyyətqurma
- Vaxtın idarəedilməsi
Texniki kompetensiyalar
- Ümumi iqtisadiyyat və sığorta işi
- Maliyyə üzrə biliklər
- Maliyyə riyaziyyatı
- Maliyyə vəziyyətinin analizi
- Anderraytinq prosesləri
- Sığorta sektoru üzrə ümumi biliklər
- Analitik təhlil
- Təqdimat və yazı bacarıqları
Təcrübə
- Sığorta, bank və ya maliyyə sahəsində iş təcrübəsi – 3 il
Təhsil
- Ali təhsil (Maliyyə, iqtisadiyyat, riyaziyyat, statistika, ekonometrika, mühasibatlıq və ya əlaqəli sahələr)
Dil bacarığı
- Azərbaycan dili (yüksək səviyyədə), İngilis dili (yaxşı səviyyədə)
Kompüter bacarıqları
- MS Office proqramları (yaxşı səviyyədə)
Maraqlanan namizədlər Müraciət et butonunda qeyd olunan linkə daxil olaraq müraciət edə bilərlər.
İnsan resursları departamenti \ İnsan kapitalının inkişafı və əməkdaşların işə bağlılığı şöbəsi \ Böyük mütəxəssis
Son tarix 16 may 2025 Müraciət et
Vəzifənin funksiyaları:
- İnsan kapitalının inkişafı üzrə proqram və layihələrin yaradılmasında iştirak etmək və hərəkat planının gedişatını təmin etmək
- Vəzifələr üzrə kompetensiyaların müəyyənləşdirilməsində, qiymətləndirmə alətlərinin hazırlanmasında və istedad hovuzunu formalaşdırmasında iştirak etmək və prosesə məsuliyyət daşımaq
- İstedadın müəyyənləşdirilməsi, fəaliyyətin qiymətləndirməsi, təşkilat daxilində karyera inkişafı planlaşdırması metodologiyasının hazırlanması və həyata keçirilməsinə məsuliyyət daşımaq
- Təcrübə proqramları, instedadların inkişafına fokuslanan proqramlarının təbliğat və seçim mərhələrini təşkil etmək və uyğun iştirakçıların seçilməsi üçün alətləri yeniləmək; istedadların performansının idarə olunmasına dair proseslərin gedişatını təmin etmək
- Hər bir funkisya üçün real və ölçülə bilən hədəflərin qoyulması, performansın qiymətləndirilməsi, təhlili, qiymətləndirmə sonrası dəyərləndirmə daxil olmaqla təkliflərinin hazırlanması proseslərini icra etmək
- Əməkdaşların işə bağlılığı üzrə layihələrin illik plan və konsepsiyasının yaradılması və icrasında iştirak etmək
- Tədbirlər, əməkdaşların rifahı üzrə layihələr, sosial məsuliyyətliliyi təşviq edən layihələrin planlaması, təbliğatı və təşkilində iştirak etmək
- Təşkilatda istedadların idarə olunması strategiyasının formalaşdırılması və həyata keçirilməsində prosesləri icra etmək
- Vəzifələr üzrə kompetensiya çərçivəsinin hazırlanması, inkişaf etdirilməsi və tətbiqini təmin etmək
- Təşkilat daxilində istedad hovuzunun formalaşdırılması və davamlı inkişafını təmin edən proqramların hazırlanmasına və icrasına məsuliyyət daşımaq
- Karyera inkişafı və davamçıların planlaşdırması (succession planning) proseslərinin qurulması və icrasını təmin etmək
- Məsul olduğu struktur bölmələrlə tərəfdaşlıq əsasında performansın planlaşdırılması, monitorinqi və qiymətləndirilməsi mərhələlərində iştirak etmək
- Performansla bağlı müvafiq təlimatlar, metodologiyalar və təkmilləşdirmə təkliflərini hazırlamaq
- İşə bağlılıq üzrə illik layihə və tədbirlərin planlaşdırılması, tətbiqi və nəticələrinin təhlilində iştirak etmək
- Məsul olduğu layihələr çərçivəsində əməkdaşların məmnunluğu və bağlılığını artırmaq məqsədilə sorğular, daxili tədbirlər və kommunikasiyaların təşkili
- Zərurət olduqda, şöbə rəhbərinin təyinatı ilə əməkdaşların rifahı, daxili kommunikasiya və sosial məsuliyyət təşəbbüslərinin həyata keçirilməsində iştirak etmək
- Şöbənin funksiyaları çərçivəsində layihələrin planlaşdırılması, koordinasiyası və icrasında fəal iştirak etmək
- Şöbənin funksiyaları daxilində şöbə rəhbərliyinin digər tapşırıqlarını yerinə yetirmək
Kompetensiyalar
- Davranış kompetensiyaları
- Effektiv kommunikasiya bacarığı
- Emosional intellect
- Komandada işləmə
- Qərar qəbuletmə
- Məsuliyyətlilik
- Nəticəyönümlülük
- Sahibkarlıq ruhu
- Təkmilləşməyə meyllilik
- Təşəbbüskarlıq
- Yaradıcılıq
Texniki kompetensiyalar
- Analiz etmə qabiliyyəti
- Auditoriya qarşısında çıxış etmək bacarığı
- Müsahibə etmə və dəyərləndirmə qabiliyyəti
- Planlama və prioritetləşdirmə
- Strateji düşüncə qabiliyyəti
Təcrübə
- Müvafiq sahə üzrə minimum 3 il
Təhsil
- Ali təhsil
Dil bacarığı
- Azərbaycan dili (yüksək səviyyədə), İngilis dili (yüksək səviyyədə), Rus dili (arzuolunandır)
Kompüter bacarıqları
- MS Office proqramları, xüsusilə MS Power Point, Word, MS Excel,Outlook, MS Visio – yüksək səviyyədə
Maraqlanan namizədlər Müraciət et butonunda qeyd olunan linkə daxil olaraq müraciət edə bilərlər.