Azərbaycan Dəmir Yolları
İnsan resursları üzrə mütəxəssis (Əmək haqqı üzrə)
Son tarix 11 mar 2024 - Müraciət et
İşin təsviri:
- Əmək Qanunvericiliyin tələblərinə uyğun olaraq əmək haqqını hesablamaq;
- İşçilərin məzuniyyət haqqı və son haqq-hesablarının hesablanaraq müvafiq struktura yönləndirilməsini təmin etmək;
- Vahid vergi bəyannaməsini tərtib etmək;
- Əmək qabiliyyətinin olmaması və ezamiyyə vərəqələrinə əsasən müvafiq hesablamalar aparmaq;
- Əmək haqqına dair daxil olan sorğuları cavablandırmaq;
- Müvafiq sahə üzrə rəhbərlik tərəfindən tələb olunan hesabatları aparmaq;
- Yeni işə qəbul olunmuş işçilərə əmək haqqı kartlarını sifariş etmək;
- Kollektiv sazişdən irəli gələn digər növ ödənişləri hesablamaq;
- İş vaxtından artıq saatların araşdırılması və iş saatlarının optimallaşdırılmasını təmin etmək;
- Əmək haqqına təsir edən amilləri araşdırmaq və təhlil etmək;
- Əmək qanunvericiliyindən və daxili qaydalardan irəli gələn sənədləşmə işini aparmaq
Tələblər:
- Ali təhsil (istənilən sahə üzrə);
- Müvafiq sahə üzrə minimum 1 il iş təcrübəsi;
- MS Office və 1C proqramlarından yaxşı səviyyədə istifadə etmək bacarığı;
- Azərbaycan Respublikasının Əmək Qanunvericiliyi üzrə biliklər;
- Azərbaycan Respublikasının Vergi Qanunvericiliyi üzrə biliklər;
- Elektron Hökümət Portalı üzrə biliklər;
- Əmək haqqının hesablanması üzrə praktiki biliklər;
- Əmək haqqı işinin təşkili, sənədləşdirmə və hesabatların tərtib edilməsi üzrə biliklər,
- İnsan resurslarının idarə edilməsi üzrə nəzəri biliklər
Müraciət etmə qaydaları:
Vakansiya tələblərinə uyğun namizədlər 10.03.2024-cü il tarixinə qədər aşağıda qeyd olunan linkə daxil olaraq müraciət edə bilərlər.
Deputy Head of PMO
Son tarix 20 mar 2024 Müraciət et
Responsibilities:
- Participate in the development, improvement, and communication of project management methodologies.
- Anticipate and address problems that may arise during the project management process, finding solutions as needed.
- Contribute to the preparation of the department's business plan and oversee the allocation of tasks among employees, ensuring coordination of their activities.
- Participate in the formation of work groups for project management and provide suggestions related to the subject.
- Ensure coordination with relevant structural organizations of the Union regarding the activities carried out within the projects.
- Ensure the preparation of reports related to the department's activities and the progress of projects.
- Collaborate with other department managers in the process of identifying, prioritizing, and developing projects.
- Monitor the development of projects, ensuring compliance with company standards and efficient performance of team members in their respective roles.
- Fulfill the relevant assignments of the supervisor directly to ensure the activities of the department.
- In the absence of the department manager, replace the department manager as per the instructions of the leadership
Qualifications:
- Bachelor’s degree in projects management or a related field.
- Minimum of 5 years of experience in projects management
- Strong leadership and communication skills.
- Team player and responsible individual.
About position:
- 5 days a week, working hours 09.00 – 18.00.
- Salary will be determined based on the interview.
Interested Candidates, may send their CVs with subject “Deputy Head of PMO” until March 19, 2024 .
Only shortlisted candidates will be invited to the further stages of the recruitment process.
İşin təsviri:
- Layihənin idarə olunması metodologiyalarının işlənib hazırlanmasında, təkmilləşdirilməsində və kommunikasiyasında iştirak etmək.
- Layihənin idarə edilməsi prosesi zamanı yarana biləcək problemləri təxmin etmək və həll yollarını tapmaq.
- Şöbənin biznes planının hazırlanmasına töhfə vermək və işçilər arasında tapşırıqların bölüşdürülməsinə nəzarət etmək, onların fəaliyyətinin əlaqələndirilməsini təmin etmək.
- Layihənin idarə edilməsi üçün işçi qruplarının formalaşdırılmasında iştirak etmək və mövzu ilə bağlı təkliflər vermək.
- Layihələr çərçivəsində həyata keçirilən tədbirlərlə bağlı qurumun müvafiq struktur təşkilatları ilə əlaqələndirilməsini təmin etmək.
- Şöbənin fəaliyyəti və layihələrin gedişatı ilə bağlı hesabatların hazırlanmasını təmin etmək.
- Layihələrin müəyyən edilməsi, prioritetləşdirilməsi və işlənib hazırlanması prosesində digər şöbə rəhbərləri ilə əməkdaşlıq etmək.
- Layihələrin işlənib hazırlanmasına nəzarət etmək, şirkət standartlarına uyğunluğu və komanda üzvlərinin öz rollarında səmərəli fəaliyyət göstərməsini təmin etmək.
- Şöbənin fəaliyyətini təmin etmək üçün birbaşa rəhbərin müvafiq tapşırıqlarını yerinə yetirmək.
Tələblər:
- Layihələrin idarə edilməsi və ya müvafiq sahədə üzrə bakalavr dərəcəsi
- Layihələrin idarə edilməsi sahəsində minimum 5 il iş təcrübəsi
- Güclü liderlik və ünsiyyət bacarıqları
Maraqlanan şəxslər CV-lərini elektron poçtuna göndərərək müraciət edə bilərlər. Email-in mövzu hissəsində “Layihələrin idarəedilməsi şöbəsinin müdir müavini” qeyd etməyiniz xahiş olunur.
Son müraciət tarixi 20 mart 2024 .