Məlumatların təhlili şöbəsində aparıcı iqtisadçı
Son tarix 05 dek 2021
Vakansiyanın kodu: V211126-11
Vakansiya üzrə struktur: Maliyyə və iqtisadiyyat idarəsi, Məlumatların təhlili şöbəsi
Ödəniş növü: Vaxtamuzd
İş vaxtının norması: 09:00-18:00 / 5 günlük iş həftəsi
Əmək şəraiti: Ofisdaxili
İş yerinin ünvanı: Bakı şəhəri, Nəsimi rayonu, Dilarə Əliyeva küçəsi 230
Tələb olunan təhsil istiqaməti/ixtisası: Maliyyə və iqtisadiyyat; Data analitikası
Tələb olunan minimum təhsil dərəcəsi: Bakalavriat
Tələb olunan minimum əmək stajı: 2 il
Tələb olunan komputer bilikləri: MS Office - yaxşı; MS Power BI - yaxşı.
Tələb olunan xarici dil bilikləri: İngilis dili – yaxşı; Rus dili – yaxşı.
Vəzifə üzrə tələb olunan biliklər :
-
Maliyyə sahəsi üzrə biliklər;
-
İqtisadiyyat sahəsi üzrə biliklər;
-
Data analitikası sahəsi üzrə biliklər.
Tələb olunan fərdi keyfiyyət göstəriciləri:
Ümumi fərdi keyfiyyət meyarları:
-
Motivasiya;
-
Komanda işi;
-
Nəticəyönümlülük;
-
Etibar yaratma;
-
Məsuliyyətlilik.
Funksional fərdi keyfiyyət meyarları:
-
Keyfiyyət yönümlülü;k
-
Məlumat əldə etmə;
-
Analitik düşüncə.
Digər tələb və üstünlük göstəriciləri: SQL üzrə bilikləri olan namizədlərə üstünlük veriləcəkdir.
Vəzifə öhdəlikləri:
-
Biznes tapşırıqlara uyğun datanın analiz olunması, yeni modellərin qurulması və tətbiq olunması;
-
Tətbiq olunmuş modellərin izlənilməsi, optimallaşdırılması və öyrədilməsi;
-
Məlumatlardakı anomaliyaların müəyyən edilməsi, onların oxunması və həlli üçün hipotezaların yaradılması;
Son müraciət tarixi: 05.12.2021
İqtisadçı
Son tarix 07 dek 2021
Vakansiyanın kodu: V211122-5
Vakansiya üzrə struktur:Maliyyə və iqtisadiyyat idarəsi, Xəzinədarlıq şöbəsi
Ödəniş növü: Vaxtamuzd
İş vaxtının norması: 09:00-18:00 / 5 günlük iş həftəsi
Əmək şəraiti: Ofisdaxili
İş yerinin ünvanı: Bakı şəhəri, Nəsimi rayonu, Dilarə Əliyeva küçəsi 230
Tələb olunan təhsil istiqaməti/ixtisası: İdarəetmə; Maliyyə və iqtisadiyyat; Biznes.
Tələb olunan minimum təhsil dərəcəsi: Bakalavriat
Tələb olunan minimum əmək stajı:1 il
Tələb olunan komputer bilikləri:MS Office – yaxşı.
Tələb olunan xarici dil bilikləri:İngilis dili – yaxşı; Rus dili – yaxşı.
Vəzifə üzrə tələb olunan biliklər:
-
Mühasibatlıq sahəsi üzrə biliklər;
-
Maliyyə və korporativ maliyyə sahəsi üzrə biliklər;
-
İqtisadiyyat üzrə biliklər;
-
Məlumatların təhlili bacarıqları üzrə biliklər.
Tələb olunan fərdi keyfiyyət göstəriciləri:
Ümumi fərdi keyfiyyət meyarları:
-
Motivasiya;
-
Komanda işi;
-
Nəticəyönümlülük;
-
Etibar yaratma;
-
Məsuliyyətlilik.
Funksional fərdi keyfiyyət meyarları:
-
Keyfiyyət yönümlülük;
-
Diqqətlilik;
-
İntizamlılıq.
Digər tələb və üstünlük göstəriciləri:
-
ACCA və ya CFA sertifikatına malik olan namizədlərə üstünlük veriləcəkdir.
-
Xarici təhsil (bakalavr və ya magistr dərəcəsi) arzuolunandır.
-
Vəzifə öhdəlikləri:Cari və keçmiş əməliyyat, mühasibat və maliyyə məlumatlarının təhlil olunması;
-
Qısamüddətli aktiv və öhdəliklərin idarə olunması;
-
Likvidlik, fəaliyyət və borc əmsallarının idarə olunması;
-
Pul vəsaitlərinin hərəkətinin proqnozlaşdırılması;
-
Ödənişlərin həyata keçirilməsinə və mühasibat uçotu sisteminə nəzarət olunması;
-
Kredit və büdcə maliyyələşdirilməsi ilə bağlı fəaliyyətlərin icrasının təmin edilməsi;
-
Maliyyə risklərinin idarə olunması;
-
Təqdimatların hazırlanması.
Son müraciət tarixi: 07.12.2021
Texniki dəstək şöbəsinin mütəxəssisi
Son tarix 22 dek 2021
Vakansiyanın kodu: V211014-1
Ödəniş növü: Vaxtamuzd
İş vaxtının norması: 09:00-18:00 / 5 günlük iş həftəsi
Əmək şəraiti: Ofisdaxili
İş yerinin ünvanı: Bakı şəhəri, Nəsimi rayonu, Dilarə Əliyeva küçəsi 230
Tələb olunan təhsil istiqaməti/ixtisası: İnformasiya texnologiyaları
Tələb olunan minimum təhsil dərəcəsi: Bakalavriat
Tələb olunan minimum əmək stajı:1 il
Tələb olunan xarici dil bilikləri: İngilis dili – orta; Rus dili – orta.
Vəzifə üzrə tələb olunan biliklər:
-
Active Directory, Group Policy, DNS və DHCP anlayışları üzrə ilkin biliklər;
-
MS Windows Əməliyyat Sistemi və macOS quraşdırılması və sazlanması üzrə biliklər;
-
Korporativ domen üzrə biliklər;
-
MS Office 2013/16/19 məhsullarının quraşdırılması və problemlərinin aradan qaldırılması üzrə biliklər;
-
Printer, skaner, proyektor və s. periferik qurğuların quraşdırılması və sazlanması üzrə biliklər;
-
Backup proqramları ilə işləmək bacarığı üzrə biliklər;
-
Server sistemləri üzrə nəzəri və praktiki biliklər;
-
"Elektron hökumət" portalından istifadə bacarığı üzrə biliklər..
Tələb olunan fərdi keyfiyyət göstəriciləri:
Ümumi fərdi keyfiyyət meyarları:
-
Motivasiya;
-
Komanda işi;
-
Nəticəyönümlülük;
-
Etibar yaratma;
-
Məsuliyyətlilik.
Funksional fərdi keyfiyyət meyarları:
-
Keyfiyyət yönümlülük;
-
Analitik düşüncə;
-
İntizamlılıq.
Digər tələb və üstünlük göstəriciləri: MBA təhsili olan namizədlərə üstünlük verilir.
Vəzifə öhdəlikləri:
-
İnformasiya, texnologiya avadanlıqlarının fasiləsiz işinin təmin edilməsi; Kompüterlərə texniki xidmət göstərilməsi, onların şəbəkəyə qoşulması və iş zamanı ortaya çıxan problemlərin diaqnostikası, onların aradan qaldırılması;
-
Əməliyyat sistemlərinin işlək vəziyyətdə olması, iş davamlılığının qorunması və monitorinqinin aparılması;
-
Müvafiq strukturdan daxil olmuş sorğuların vaxtında və düzgün həll edilməsi;
-
Elektron poçtun quraşdırılmasının təmin edilməsi;
-
Kommunikasiya xətlərində yaranmış nasazlıqların aradan qaldırılması;
-
İnternetin işlək vəziyyətdə saxlanılmasına nəzarət edilməsi və bütün sistemin yenilənməsinin təmin edilməsi;
-
LAN, WAN, WiFi şəbəkələrinin işinin təmin edilməsi (Wireless AP və Modemlərin konfiqurasiya olunması) və yaranan nasazlıqların aradan qaldırılması;
-
Texniki dəstək işinin aparılması üçün tələb olunan bütün lisenziyaların etibarlılığının yoxlanılması;
-
USB, şəbəkə printerləri və skanerlərdəki nasazlıqların yoxlanılması və aradan qaldırılması;
-
İşçilərin təhvil-təslim prosesi zamanı onların öhdəliyində olan İT avadanlıqlarının yoxlanılması;
-
İtirilmiş və silinmiş faylların bərpası;
-
Gündəlik məlumatların arxivləşdirilməsi;
-
İstifadəçilərin problemlərinin həll olunmasının təmin edilməsi.
Son müraciət tarixi: 05.12.2021
İş icraçısı
Son tarix 05 dek 2021
Vakansiyanın kodu: V211022-1
Ödəniş növü: Vaxtamuzd
İş vaxtının norması: 09:00-18:00 / 5 günlük iş həftəsi
Əmək şəraiti: Ofisdaxili və ofisxarici
İş yerinin ünvanı: Bakı şəhəri, Nəsimi rayonu, Xətai prospekti 106
Tələb olunan təhsil istiqaməti/ixtisası:İqtisadiyyat; İnşaat mühəndisliyi; Mühəndislik.
Tələb olunan minimum təhsil dərəcəsi: Bakalavriat
Tələb olunan minimum əmək stajı:3 il
Tələb olunan komputer bilikləri: MS Word – orta; MS Excel – orta.
Tələb olunan xarici dil bilikləri: Rus dili – orta.
Vəzifə üzrə tələb olunan biliklər:
-
Sahədə və ya obyektdə istehsal və təsərrüfat fəaliyyətini müəyyən edən metodiki, normativ və başqa göstərici materiallar üzrə biliklər;
-
Tikinti istehsalatının təşkili və texnologiyası, tikilməli olan obyektlərin layihə-smeta sənədləri üzrə biliklər;
-
Tikinti norma və qaydaları, tikinti-quraşdırma işlərinin aparılması və qəbuluna qoyulan texniki şərtlər, sahə və briqada ilə bağlı təsərrüfat hesabı metodları, görülməli işlərə qoyulan vahid norma və qiymətlər, istehsalın, əməyin və idarəetmənin əsasları, əməyin mühafizəsi, təhlükəsizlik texnikası, istehsalat sanitariyası və yanğından mühafizənin norma və qaydaları üzrə biliklər.
Tələb olunan fərdi keyfiyyət göstəriciləri:
Ümumi fərdi keyfiyyət meyarları:
-
Motivasiya;
-
Komanda işi;
-
Nəticəyönümlülük;
-
Etibar yaratma;
-
Məsuliyyətlilik.
Funksional fərdi keyfiyyət meyarları:
-
Keyfiyyət yönümlülük;
-
Diqqətlilik;
-
İntizamlılıq .
Rəhbərlik üzrə fərdi keyfiyyət meyarları:
-
Təsir göstərmə;
-
Komanda işini təşviq etmə.
Vəzifə öhdəlikləri:
-
Müəyyən edilmiş vaxt ərzində obyektlərin təhvil verilməsi planının və tikinti-quraşdırma işlərinin kəmiyyət və keyfiyyət göstəricilərinə əsasən yerinə yetirilməsinin, layihə sənədlərinə, tikinti norma və qaydalarına, texniki şərtlərə və başqa normativ sənədlərə əməl olunmasının təmin edilməsi; İşin mexanikləşdirilməsi səviyyəsinin yüksəldilməsi, əməyin təşkilinin təkmilləşdirilməsi, tikinti-quraşdırma işlərinin maya dəyərinin aşağı salınması, materialların qənaətlə işlədilməsi üçün tədbirlərin həyata keçirilməsi;
-
Obyektlərin inşası üçün texniki sənədləşmənin yerinə yetirilməsinin təmin edilməsi;
-
Tikinti maşınlarının, nəqliyyat və mexaniki vasitələrin, materialların, konstruksiyaların, detalların (hissələrin), alətlərin, inventarın və s. əldə edilməsi üçün sifarişlərin hazırlanması və onlardan səmərəli istifadə olunmasının təmin edilməsi;
-
Görülmüş işlərin uçotunun aparılması, texniki sənədləşmənin yerinə yetirilməsi;
-
Briqadir və ustalar üçün tikinti-quraşdırma işlərinin həcmi üzrə istehsalat tapşırıqlarının müəyyən edilməsi və onların yerinə yetirilməsinə nəzarət edilməsi;
-
Təhlükəsiz metodlarla işləmək üçün bilavasitə iş yerlərində fəhlələrə təlimat verilməsi;
-
Texnoloji avadanlıqlardan (nərdivanlar, körpülər, müdafiə ləvazimatları, özül üçün bərkitmə materialları, maili dirəklər və s. qurğulardan), tikinti maşınlarından, enerji qurğularından, nəqliyyat vasitələri və işçiləri qoruma vasitələrindən istifadənin təmin edilməsi;
-
Ağırlığın qaldırılması normalarına, iş yerlərində, keçid və giriş yollarında səliqə və qaydaya, iş yerlərinin təhlükəsizlik işarələri ilə təmin olunmasına riayət edilməsinə nəzarət edilməsi;
-
Obyektdə anbar təsərrüfatı və maddi sərvətlərin qorunmasının təmin edilməsi;
-
Təhlükəsizlik texnikasının vəziyyətinin yoxlanılması, aşkar edilmiş qüsurların aradan qaldırılması. .
Son müraciət tarixi: 05/12/2021
Aparıcı İqtisadçı
Son tarix 28 noy 2021
Vakansiyanın kodu: V211119-2
Vakansiya üzrə struktur:Maliyyə və iqtisadiyyat idarəsi, İqtisadi təhlil, metodologiya və nəzarət şöbəsi
Ödəniş növü: Vaxtamuzd
İş vaxtının norması: 09:00-18:00 / 5 günlük iş həftəsi
Əmək şəraiti:Ofisdaxili
İş yerinin ünvanı: Bakı şəhəri, Nəsimi rayonu, Dilarə Əliyeva küçəsi 230
Tələb olunan təhsil istiqaməti/ixtisası:İdarəetmə; Maliyyə və iqtisadiyyat; Biznes.
Tələb olunan minimum təhsil dərəcəsi: Bakalavriat
Tələb olunan minimum əmək stajı:2 il
Tələb olunan komputer bilikləri:MS Word-sərbəst; MS Excel-sərbəst; MS Power Point-sərbəst
Tələb olunan xarici dil bilikləri: İngilis dili – yaxşı.
Vəzifə üzrə tələb olunan biliklər:
-
Mühasibatlıq sahəsi üzrə biliklər;
-
Maliyyə və korporativ maliyyə sahəsi üzrə biliklər;
-
İqtisadiyyat üzrə biliklər;
-
Məlumatların təhlili bacarıqları üzrə biliklər.
Tələb olunan fərdi keyfiyyət göstəriciləri:
Ümumi fərdi keyfiyyət meyarları:
-
Motivasiya;
-
Komanda işi;
-
Nəticəyönümlülük;
-
Etibar yaratma;
-
Məsuliyyətlilik.
Funksional fərdi keyfiyyət meyarları:
-
Keyfiyyət yönümlülük;
-
Analitik düşüncə;
-
İntizamlılıq.
Digər tələb və üstünlük göstəriciləri:
-
Müraciət edən namizədlərin 1C və SAP, həmçinin rus dili biliklərinin olması arzuolunandır.
-
ACCA və ya CFA sertifikatına malik olan namizədlərə üstünlük veriləcəkdir.
-
Xarici təhsil (bakalavr və ya magistr dərəcəsi) arzuolunandır.
Vəzifə öhdəlikləri:
-
Cari və keçmiş əməliyyat, mühasibat və maliyyə məlumatlarının təhlil edilməsi və bu təhlil əsasında hesabatların və maliyyə modellərinin yenilənməsi;
-
Müxtəlif qiymətləndirmə modellərinin və texniki-iqtisadi əsaslandırmaların hazırlanması;
-
Müəssisənin əməliyyat effektivliyinin qiymətləndirilməsi;
-
Xərclərə nəzarət sisteminin təkmilləşdirilməsi;
-
Biznes proseslərinin dəyərləndirilməsi və arxitekturasının qurulmasında dəstək göstərilməsi;
-
Siyasət və prosedurlara uyğun olaraq şirkətin tam və dəstəklənən mühasibat uçotunun aparılmasına kömək edilməsi;
-
Təqdimatların hazırlanması..
Son müraciət tarixi: 28.11.2021
Satınalma şöbəsində mütəxəssis
Son tarix 12 dek 2021
Vakansiyanın kodu: V211126-12
Vakansiya üzrə struktur: Təchizat departamenti, Satınalma şöbəsi
Ödəniş növü: Vaxtamuzd
İş vaxtının norması: 09:00-18:00 / 5 günlük iş həftəsi
Əmək şəraiti: Ofisdaxili
İş yerinin ünvanı: Bakı şəhəri, Binəqədi rayonu, Biləcəri qəsəbəsi, M.Hüseynzadə küçəsi 51
Tələb olunan təhsil istiqaməti/ixtisası: Mühəndislik
Tələb olunan minimum təhsil dərəcəsi: Bakalavriat
Tələb olunan minimum əmək stajı: 1 il
Tələb olunan komputer bilikləri: MS Office-yaxşı
Tələb olunan xarici dil bilikləri: İngilis dili – sərbəst; Rus dili – sərbəst.
Vəzifə üzrə tələb olunan biliklər:
-
Xarici bazarda satınalma araşdırmalarının aparılması üzrə biliklər; Satınalma əməliyyatları üzrə biliklər;
-
Sifarişçi ilə şirkət arasında olan satınalma müqavilələrinin hazırlanması və tətbiq olunması üzrə biliklər.
Tələb olunan fərdi keyfiyyət göstəriciləri:
-
Motivasiya;
-
Komanda işi;
-
Nəticəyönümlülük;
-
Etibar yaratma;
-
Məsuliyyətlilik;
-
Keyfiyyət yönümlülük;
-
Diqqətlilik;
-
İntizamlılıq.
Digər tələb və üstünlük göstəriciləri: Xarici satınalma üzrə 1 il iş təcrübəsinə sahib, IELTS 7.0 sertifikatına malik olan, mühəndislik sahəsi üzrə təhsil almış namizədlərə üstünlük verilir.
Vəzifə öhdəlikləri:
-
Satınalma əməliyyatlarının təşkil edilməsi;
-
Xarici bazarda satınalma araşdırmalarının aparılması;
-
Tenderlərin təşkil olunması, tender proseslərinin izlənilməsi;
-
Təkliflərin toplanması prosesinin icra edilməsi;
-
Sifarişçi ilə şirkət arasında olan müqavilələrin hazırlanması və tətbiq olunması;
-
Müntəzəm olaraq sifarişçi ilə şirkət rəhbərləri arasında olan əlaqələrin idarə edilməsi;
-
Birbaşa satınalma rəhbərinə kompleks tədbirlərin ötürülməsi;
-
Proses dövründə sənədləşmə ilə bağlı dəyişikliklərin və təkmilləşmələrin təklif edilməsi;
-
İş və xidmətlər üçün "Razılaşma müqavilələri"nin hazırlanması və həmin müqavilələrin aidiyyəti tərəflərlə razılaşdırılmasının təmin edilməsi. .
Son müraciət tarixi: 12/12/2021