Azerbaijan Airlines
Təlim və Xidmət Mükəmməlliyi üzrə Mütəxəssis
Son tarix 15 avq 2024 - Müraciət et
Təsvir:
- Təlim proqramlarının hazırlanması və həyata keçirilməsi
- İşçilərə təlimlərin təşkili və aparılması
- Təlim materiallarının və resurslarının yaradılması və yenilənməsi
- Təlim ehtiyaclarının müəyyən edilməsi və analiz edilməsi
- Müştəri xidməti prosedurlarının icrası və keyfiyyətinin təmin edilməsi
- Müştəri şikayətlərinin və sorğularının idarə edilməsi
- Təlimlərin və xidmətlərin effektivliyinin qiymətləndirilməsi və hesabatların hazırlanması
- Bütün əlaqə nöqtələrində xidmət mükəmməlliyin standartlara uyğun olaraq yoxlanılması
- Təlim və xidmət standartlarının inkişaf etdirilməsi və tətbiqi
- Komanda üzvləri ilə sıx əməkdaşlıq və koordinasiya
Tələblər:
- Ali təhsil (müvafiq sahə üzrə üstünlük verilir)
- Təlim və xidmət sahəsində ən azı 2 il təcrübəsi
- Təlim proqramlarının və materiallarının hazırlanmasında təcrübə
- Müştəri xidməti və şikayətlərin idarə edilməsi üzrə təcrübə
- Azərbaycan və ingilis dillərində sərbəst danışıq və yazı bacarığı
- Güclü ünsiyyət və təqdimat bacarıqları
- Yüksək təşkilatçılıq və vaxtın idarə edilməsi bacarıqları
- Komanda ilə işləmək bacarığı və problem həll etmə qabiliyyəti
İş yeri: Heydər Əliyev Beynəlxalq Hava Limanı
İş qrafiki: 09:00-18:00 (Həftə içi 5 gün)