Azərbaycan Respublikasının Vergilər Nazirliyi dövlət vergi orqanlarının tanınma nişanı, vəzifəli şəxslərinin xüsusi geyim forması və fərqləndirmə nişanlarının satın alınması ilə bağlı tender elan edir.
FED.az TENDER xəbər verir ki, tender 1 (bir) lot üzrə keçiriləcək.
lot 1 - Azərbaycan Respublikası dövlət vergi orqanlarının tanınma nişanı, vəzifəli şəxslərinin xüsusi geyim forması və fərqləndirmə nişanlarının satın alınması
Tender iştirakçılarına təklif edilir ki, öz tender təkliflərini möhürlənmiş, imzalanmış şəkildə ikiqat zərflərdə yazılı surətdə təqdim etsinlər. Müqaviləni yerinə yetirmək üçün tender iştirakçıları lazımi maliyyə və texniki imkanlarına malik olmalıdırlar. Tenderdə iştirak etmək istəyənlər lot üzrə aşağıdakı məbləğdə iştirak haqqını göstərilən hesaba köçürdükdən sonra Azərbaycan dilində tərtib olunmuş əsas şərtlər toplusunu AZ1073, Bakı şəhəri, Yasamal rayonu, Akademik Lev Landau küçəsi 16 (Əlaqələndirici şəxs : GÜLBAHAR QASIMOVA ZİYADXAN QIZI , telefon : (+994 12) 403-87-91) ünvanından ala bilərlər.
İştirak haqqı:
-
lot 1 - 750 AZN
Bank rekvizitləri:
-
Hesab: AZ65CTRE00000000000002118401
-
VÖEN: 1401555071
-
Bank: "Dövlət Xəzinədarlığı Agentliyi"
-
Kodu: 210005
-
M/H: AZ41NABZ01360100000000003944
-
S.W.İ.F.T: CTREAZ 22
İştirak haqqı heç bir halda geri qaytarılmır.
İddiaçılar tenderdə iştirak etmək üçün aşağıdakı sənədləri təqdim etməlidirlər:
-
1. Tenderdə iştirak etmək üçün yazılı müraciət;
-
2. Tenderdə iştirak haqqının ödənilməsi barədə bank sənədi;
-
3. Tender təklifi (zərflərin açıldığı tarixdən sonra ən azı 60 bank günü qüvvədə olmalıdır);
-
4. Tender təklifi dəyərinin 1 % -i həcmində bank təminatı (zərflərin açıldığı tarixdən sonra ən azı 90 bankgünü qüvvədə olmalıdır);
-
5. Azərbaycan Respublikasında vergilərə və digər icbari ödənişlərə dair yerinə yetirilməsi vaxtı keçmiş öhdəliklərin olmaması haqqında müvafiq vergi orqandan arayış;
-
6. İddiaçının son bir ildəki fəaliyyəti haqqında vergi orqanları tərəfindən təsdiq olunmuş maliyyə hesabatının surəti;
-
7. İddiaçının son bir ildəki maliyyə vəziyyəti haqqında bank arayışı;
-
8. İddiaçının tam adı hüquqi statusu, nizamnaməsi qeydiyyatdan keçdiyi ölkə və rekvizitləri;
-
9. İddiaçılar müvafiq mallar üzrə mənşə və uyğunluq sertifikatları;
-
10. Digər sənədlər: - İddiaçının Azərbaycan Respublikasında vergilərə, digər icbari ödənişlərə dair yerinə yetirilməmiş və vaxtı keçmiş öhdəliklərin olmaması haqqında müvafiq orqanlardan arayış; - İddiaçının ixtisas göstəricilərinə dair sənədlər; - İddiaçının rəhbərinin şəxsiyyətini və vəzifəyə təyin olunmasını təsdiq edən sənədlərin surəti; - Müvafiq malların uyğunluq sertifikatları və mallar daxili istehsal olduqda istifadə olunası xammalın mənşə sertifikatları, xarici istehsalçı vasitəsilə təqdim edildikdə müvafiq malların mənşə sertifikatları; - İddiaçının istehsal sahəsi haqqında məlumat (mülkiyyət hüququnu təsdiq edən sənədin və ya icarə müqaviləsinin notarial qaydada təsdiq edilmiş surəti); - Satınalma müqaviləsinin yerinə yetirilməsinə əsas rəhbərlik edəcək və müvafiq malların istehsalında və təchizatında iştirak edəcək işçilərin ixtisası və təcrübələri barədə məlumat; - Tenderin əsas şərtlər toplusunda iddiaçının ixtisas uyğunluğuna dair tələb olunan digər məlumat.
Sənədlər Azərbaycan dilində, 2 nüsxədə (əsli və surəti) tərtib olunmalıdır (xarici dildə olan tender təklifləri Azərbaycan dilinə tərcümə olunmalıdır). Tender proseduru «Dövlət satınalmaları haqqında» qanuna uyğun keçiriləcəkdir. İddiaçılar tenderdə iştirak etmək üçün yuxarıda göstərilən sənədləri (tender təklifi və bank təminatı istisna olmaqla) 15.05.2019 18:00 tarixinə qədər, tender təklifi və bank təminatını isə möhürlənmiş ikiqat zərfdə 23.05.2019 18:00 qədər AZ1073, Bakı şəhəri, Yasamal rayonu, Akademik Lev Landau küçəsi 16 ünvanına təqdim etməlidirlər. Göstərilən vaxtdan gec təqdim olunmuş zərflər açılmadan geri qaytarılacaqdır. İddiaçıların təklifləri 24.05.2019 16:00 tarixində AZ1073, Bakı şəhəri, Yasamal rayonu, Akademik Lev Landau küçəsi 16 ünvanında açılacaqdır. İddiaçıların səlahiyyətli nümayəndələri iştirak edə bilərlər.