Şuşa Şəhəri Dövlət Qoruğu İdarəsi təmir işləri ilə bağlı böyük tender elan edir.
FED.az xəbər verir ki, tender elanı "Şuşa şəhərində yerləşən keçmiş poçt binasının əsaslı təmiri işlərinin satınalınması" ilə bağlıdır.
Tenderdə iştirak haqqı 1 500 manatdır.
Tender iştirakçılarına təklif edilir ki, öz tender təkliflərini möhürlənmiş, imzalanmış şəkildə ikiqat zərflərdə yazılı surətdə təqdim etsinlər. Müqaviləni yerinə yetirmək üçün tender iştirakçıları lazımi maliyyə və texniki imkanlarına malik olmalıdırlar. Şuşa şəhəri, M.Ə.Rəsulzadə küçəsi, 1 / Bakı şəhəri, Qurban Abbasov 29 (Əlaqələndirici şəxs : BABƏK KƏRİMLİ telefon : +994702030520) ünvanından ala bilərlər.
Tenderdə iştirak haqqının ödənilməsi üçün satınalan təşkilatın bank rekvizitləri:
İştirak haqqı heç bir halda geri qaytarılmır.
İddiaçılar tenderdə iştirak etmək üçün aşağıdakı sənədləri təqdim etməlidirlər
- İddiaçının tam adı hüquqi statusu, nizamnaməsi qeydiyyatdan keçdiyi ölkə və rekvizitləri
- Tenderdə iştirak haqqının ödənilməsi barədə bank sənədi;
- Tender təklifi (zərflərin açıldığı gündən qüvvədə olma müddəti) 60 bank günü
- Tender təklifinin ümumi qiymətinin 1 faizi məbləğində təminatın qüvvədə olma müddəti (zərflərin açılış tarixindən sonra) 30 bank günü
- Azərbaycan Respublikasında vergilərə və digər icbari ödənişlərə dair yerinə yetirilməsi vaxtı keçmiş öhdəliklərin olmaması haqqında müvafiq vergi orqandan arayış;
- İddiaçının son bir ildəki fəaliyyəti haqqında vergi orqanları tərəfindən təsdiq olunmuş maliyyə hesabatının surəti;
- İddiaçının son bir ildəki maliyyə vəziyyəti haqqında bank arayışı;
- İddiaçının tam adı hüquqi statusu, nizamnaməsi qeydiyyatdan keçdiyi ölkə və rekvizitləri;
- Satınalan təşkilatın müəyyən etdiyi digər sənədlər
- -Tikinti üzrə fəaliyyət növlərini həyata keçirməyə icazə verəm müvafiq lisenziyaların sürəti (sənədin əsli və ya notarial təsdiq olunmuş surəti); - “Mikro, kiçik, orta və iri sahibkarlıq subyektlərinin bölgüsü meyarları”nın təsdiq edilməsi haqqında Qərarına əsasən aid olduğu sahibkarlıq subyekti barədə rəsmi məktub sənədin əsli və ya notarial təsdiq olunmuş surəti); -Azərbaycan Respublikasında vergilərə və digər icbari ödənişlərə dair yerinə yetirilməsi vaxtı keçmiş öhdəliklərin olub-olmaması haqqında müvafiq vergi orqanından arayış (sənədin əsli və ya notarial təsdiq olunmuş surəti); -İddiaçı inşa etdiyi analoji tikililər barədə təsdiq edici sənədlərin (müqavilə, Akt, Forma 2 və s.) surətini və inşasını davam etdirdiyi analoji işlər üzrə bağlanmış müqavilənin təsdiq olunmuş surətini təqdim etməlidir. Podratçı təcrübəsini sübüt etmək üçün ən azı bir ədəd oxşar obyekt inşa edib təhvil vermiş olmalıdır. -Satınalma prosedurlarının başlanmasından əvvəlki 5 il ərzində özlərinin, habelə işlərini idarə edənlərin, qulluqçularının peşəkar fəaliyyətləri, yaxud satınalma müqaviləsinin bağlanması üçün ixtisas göstəricilərini yanlış göstərmələri ilə əlaqədar cinayətə görə məhkum olunmaması, yaxud onların müvafiq peşə fəaliyyətləri ilə məşğul olmasının məhkəmə qaydasında qadağan edilməməsi barədə arayış (sənədin əsli və ya notarial təsdiq olunmuş surəti); -Müflis elan olunmaması, əmlakı üzərinə həbs qoyulmaması, ödənişə yönəlmiş girovun olmaması, məhkəmənin qərarı ilə kommersiya fəaliyyəti dayandırılmış şəxs olmaması, Öz əmlakından sərbəst və məhdudiyyətsiz istifadə etmək imkanı, habelə ödəmə qabiliyyəti olması (sənədin əsli və ya notarial təsdiq olunmuş surəti); -Hüquqi və faktiki ünvanlar barədə arayış vermək; -Tender təklifini və tenderlə əlaqədar satınalan təşkilata təqdim olunan digər sənədləri imzalayan şəxsin tender təklifini və həmin sənədləri imzalamaq səlahiyyətini sübut edən sənədlər. Müəssisənin rəhbərinin təyin edilməsi haqqında qərarın surəti və imzasının notarius tərəfindən təsdiq olunmuş nümunəsi; - Müəssisənin strukturu və ştat cədvəli barədə arayış; - Müqavilənin icrasına cəlb olunacaq hər ixtisas üzrə bütün işçilər haqqında cədvəldə verilmiş məlumat (arayış vermək), hər bir işçi ilə bağlanmış əmək müqaviləsinin surəti (və ya işçinin satınalma müqaviləsinin icrasında iştirak edəcəyi barədə razılıq ərizəsi; ərizədə işçinin soyadı, adı, atasının adı, doğum tarixi və yeri, satınalma müqaviləsinin icrasında yerinə yetirəcəyi vəzifə qeyd olunmalıdır). -Müqavilənin icrasına cəlb olunacaq subpodratçılar haqqında məlumat (arayış vermək): -Müqavilənin icrası, eyni zamanda işlərin yerinə yetirilməsi üçün istifadə olunması nəzərdə tutulan nəqliyyat vasitətələri, texnikalar və avadanlıqlar haqqında məlumat (arayış vermək): -Son üç il ərzində yerinə yetirdiyi bütün müqavilələr haqqında məlumat (arayış vermək): -Son üç il maliyyə hesabatları: mühasibat balansları, mənfəət və zərər haqqında hesabat, pul vəsaitlərinin hərəkəti haqqında hesabat, kənar audit tərəfindən tərtib olunmuş audit hesabatları (əgər varsa), vergi orqanlarına verilmiş hesabatlar, maliyyə fəaliyyəti haqqında vergi orqanlarına təqdim olunmuş illik vergi bəyannamələrinin surəti və s. qeyd olunan sənədlər ardıcıllıqla sıralanmalı və surətləri əlavə olunmalıdır. -Podratçıların tender təkliflərinin təqdim olunmasının son tarixindən əvvəlki son 36 ay ərzində ümumi maliyyə dövriyyəsi barədə bank tərəfindən verilmiş rəsmi arayış təqdim olunmalıdır. Arayışda bank hesabının (hesablarının) təqdim olunan tarixə vəziyyəti (hesab qalığı, hesaba yönəldilən tələblər(kartoteka-2) və s.) barədə məlumatlar qeyd olunmalıdır. -İxtisas göstəricilərinə dair tələblərə cavab verən maliyyə resurslarına və tender təklifində təklif olunan mallara malik olması haqqında məlumat (Arayış formasında), müqavilənin icrası üçün malgöndərənə (podratçıya) kredit xəttinin açılacağı haqqında bankın və ya bankların niyyət məktubu, podratçılar tender təklifinin təminatının, müqavilənin yerinə yetirilməsi təminatının və tələb olunduğu təqdirdə avans ödənişinin təminatının hansı bank və ya banklar tərəfindən veriləcəyi barədə məlumat təqdim edilməlidir. -Malgöndərənin (podratçının) cəlb olunduğu məhkəmə araşdırmaları haqqında məlumat (arayış vermək). -Tender iştirakçıları üçün təlimat bölməsinin 2.2-ci bəndinin tələblərinə riayət edilməsi haqqında ərizə. -Müqavilənin icrası üzrə öhdəliklərin bölgüsünə dair proqram. (Konsorsium müqaviləsi bağlandıqada və subpodraçılar cəlb edildiyi halda təqdim edilir) -Tenderin əsas şərtlər toplusunun tələblərinə uyğun olaraq, geniş təsvirlərdən, cizgilərdən və sxemlərdən ibarət olmaqla müqavilənin nəzərdə tutulan yerinə yetirilmə Proqramı (burada təklif olunan malların təchiz edilmə müddətləri və miqdarı, işlərin yerinə yetirilmə metodu, həcmləri, qrafiki və s.) təqdim edilməlidir. (sənəd tendertəklifi ilə birgə təqdim edilməlidir) İştirak haqqı: 1500,00 (bir min beş yüz manat) Benefisiarın adı: ″ŞUŞA ŞƏHƏRİ DÖVLƏT QORUĞU İDARƏSİ″ PUBLİK HÜQUQİŞƏXSİ Benefisiarın VÖEN: 8600208181 Benefisiarın bank: Kapital Bank ASC Səbail filialı VÖEN (BANK): 9900003611 Filialın kodu: 200059 SWIFT kod: AIIBAZ2XXXX Müxbir hesab: AZ37NABZ01350100000000001944 Benefisiarın hesab: AZ34AIIB380900C9449351435105 Mail: [email protected]
Sənədlər Azərbaycan dilində, 2 nüsxədə (əsli və surəti) tərtib olunmalıdır (xarici dildə olan tender təklifləri Azərbaycan dilinə tərcümə olunmalıdır). Tender proseduru “Dövlət satınalmaları haqqında” qanuna uyğun keçiriləcəkdir. İddiaçılar tenderdə iştirak etmək üçün yuxarıda göstərilən sənədləri (tender təklifi və bank təminatı istisna olmaqla) 16.02.2023 15:00 tarixinə qədər, tender təklifi və bank təminatını isə möhürlənmiş ikiqat zərfdə 03.04.2023 15:00 qədər Şuşa şəhəri, M.Ə.Rəsulzadə küçəsi, 1 / Bakı şəhəri, Qurban Abbasov 29 ünvanına təqdim etməlidirlər. Tender təklifi və bank təminatını isə möhürlənmiş ikiqat zərfdə təqdim etməlidirlər. Göstərilən vaxtdan gec təqdim olunmuş zərflər açılmadan geri qaytarılacaqdır. İddiaçıların təkliflərinin açılışı 04.04.2023 15:00 tarixində Şuşa şəhəri, M.Ə.Rəsulzadə küçəsi, 1 / Bakı şəhəri, Qurban Abbasov 29 ünvanında aparılacaqdır. Açılışda iddiaçıların səlahiyyətli nümayəndələri iştirak edə bilərlər.