Samux rayon Mənzil-Kommunal Təsərrüfati Istehsalat Birliyi rayonda abadlaşdırma işlərinin görülməsi üçün tender elan edib.
İcra hakimiyyəti yolların təmiri üzrə - TENDER ELAN EDIR – ŞƏRTLƏR
Mərkəzi-Muğan Meliorasiya İdarəsinin tenderlərini kimlər udur? – MƏBLƏĞLƏR, SİYAHI
FED.az xəbər verir ki, tenderdə iştirak etmək istəyənlər sənədləri iyulun 21-dək, təklifləri isə iyulun 29-dək təqdim etməlidirlər. Zərflər avqustun 1-də açılacaq. Tenderdə iştirak haqqı 350 manatdır.
Açıq tender(eTender)
Satınalan təşkilatın adı: SAMUX MƏNZİL-KOMMUNAL TƏSƏRRÜFATI İSTEHSALAT BİRLİYİ
Satınalan təşkilatın VÖEN-i: 6900035021
Satınalan təşkilatın ünvanı: Samux Rayon Samux şəhəri A.Nəbiyev küçəsi
Tender predmeti: Abadlaşdırma işlərinin görülməsi üçün mal-materialların satın alınması.
Musabiqənin adı: Abadlaşdırma işlərinin görülməsi üçün mal-materialların satın alınması.
Abadlaşdırma işlərinin görülməsi üçün mal-materialların satın alınması.
№ |
Başlıq |
Açıqlama |
Miqdar |
Ölçü vahidi |
1 |
Lapatka (kürək) |
Əyri |
100 |
ədəd |
2 |
Əl arabası |
80L |
40 |
ədəd |
3 |
Dırmıq |
22 dişli |
25 |
ədəd |
4 |
Yaba |
4 dişli |
55 |
ədəd |
5 |
Bel |
Lapatka düz |
50 |
ədəd |
6 |
Taxta sap |
120 sm |
250 |
ədəd |
7 |
perferator |
böyük |
2 |
ədəd |
8 |
Qaynaq çubuqu |
yüksək keyfiyyətli |
40 |
qutu |
9 |
Su nasosu |
55/7N |
4 |
ədəd |
10 |
Boru |
63 kompozit boru |
900 |
m |
11 |
Antipas boya |
yüksək keyfiyyətli |
160 |
kg |
12 |
Astar boyası |
Sellülozik astar boya |
1300 |
kg |
13 |
Üzlük boya |
Sintetik parlaq boya |
1800 |
kg |
14 |
Həlledici |
helledici |
800 |
kg |
15 |
Sement |
Klass C500 (40kq) |
1600 |
paçka |
16 |
Qum |
Suvaq |
1000 |
m(3) |
17 |
Mişar daşı |
Sadə |
3000 |
ədəd |
18 |
Qranit tava |
Təbii daş |
61.8 |
m(2) |
19 |
Aqlay tava |
yüksək keyfiyyətli |
700 |
m(2) |
20 |
Yapışqan |
D3 |
70 |
kg |
21 |
Yağlı boya |
Sellülozik boya |
2600 |
kg |
22 |
Cilalayıcı kağız |
Göy cilalayıcı lent |
80 |
m(2) |
23 |
Vedrə |
Tikinti üçün sinklənmiş 10L |
50 |
ədəd |
24 |
Balta |
yüksək keyfiyyətli |
6 |
ədəd |
25 |
Bağ qayçısı |
yüksək keyfiyyətli |
10 |
ədəd |
26 |
Beton tavası |
Səki |
285 |
m(2) |
27 |
Fasad boyası |
yüksək keyfiyyətli |
1500 |
kg |
28 |
Universal yapışqan |
Universal Tutkal |
600 |
kg |
29 |
Emulsiya-fasad |
yüksək keyfiyyətli |
500 |
kg |
30 |
Şpatel |
470mm |
50 |
ədəd |
31 |
Şpatel |
200mm |
55 |
ədəd |
32 |
Rulo |
25sm |
60 |
ədəd |
33 |
Rulo |
20sm |
60 |
ədəd |
34 |
Rulo çubuğu |
2m |
20 |
ədəd |
35 |
Rulo çubuğu |
1m |
25 |
ədəd |
36 |
Fırça |
100mm |
55 |
ədəd |
37 |
Fırça |
60mm |
70 |
ədəd |
38 |
Səki daşı |
bardür |
1397 |
m |
39 |
Şpatlevka |
30kq |
120 |
paçka |
40 |
Mufta D-50 |
yüksək keyfiyyətli |
35 |
ədəd |
41 |
Laqunda daşı |
yüksək keyfiyyətli |
80 |
ədəd |
42 |
Sverlo(burğu) |
yüksək keyfiyyətli |
120 |
ədəd |
43 |
Plastik boru D-50 |
yüksək keyfiyyətli |
550 |
m |
44 |
Puşka ( su çiləyici ) |
yüksək keyfiyyətli |
400 |
ədəd |
45 |
Su şlanqı |
Yumuşaq 3/4 |
3000 |
m |
46 |
Matorun qayışı |
KAMAZ |
3 |
ədəd |
47 |
Disk |
KAMAZ |
4 |
ədəd |
48 |
Qranat |
KAMAZ |
2 |
ədəd |
49 |
Starter |
KAMAZ |
3 |
ədəd |
50 |
Dinamo |
KAMAZ |
1 |
ədəd |
51 |
Rulovoy |
KAMAZ |
2 |
ədəd |
52 |
Nakladka |
KAMAZ |
16 |
ədəd |
53 |
Radiator |
KAMAZ |
4 |
ədəd |
54 |
Katalizator |
KAMAZ |
2 |
ədəd |
55 |
Avtomaşın yağı |
Mühərrik yağı DİESEL |
800 |
litr |
56 |
Yağ filtiri |
KAMAZ |
2 |
ədəd |
57 |
Yanacaq filtiri |
KAMAZ |
2 |
ədəd |
58 |
Kardan |
KAMAZ |
1 |
ədəd |
59 |
Starter |
Bobcat T40-140 |
1 |
ədəd |
60 |
Radiator |
Bobcat T40-140 |
1 |
ədəd |
61 |
Qranat |
Bobcat T40-140 |
3 |
ədəd |
62 |
Təkər |
Bobcat T40-140 |
4 |
ədəd |
63 |
Akumlyator |
190 AH B90 R+ |
3 |
ədəd |
64 |
Yanacaq nasosu |
Traktor |
1 |
ədəd |
65 |
Yağ nasosu |
Traktor |
1 |
ədəd |
66 |
Təkər |
Balaca təkər traktor üçün |
2 |
ədəd |
67 |
Təkər |
Boyük təkər traktor üçün |
2 |
ədəd |
68 |
Təkər |
KAMAZ |
9 |
ədəd |
ÜSL kod (kateqoriya) - 71315000-9 Tikinti xidmətləri,
Müsabiqənin başlama tarixi və vaxtı
28.06.2022 09:00
Tələb olunan sənədlərin təqdim edilməsinin son tarixi və vaxtı
21.07.2022 09:00
Təkliflərin son təqdim olunma tarixi və vaxtı
29.07.2022 09:00
Zərflərin açılış tarixi və vaxtı
01.08.2022 09:00
İştirak haqqı: 350 AZN
İştirak haqqının ödənilməsi yalnız Asan Ödəniş vasitəsilə həyata keçirilə bilər. Müsabiqədə iştirak etmək üçün müsabiqəyə daxil olduqdan sonra “Asan Ödəniş”lə ödə " düyməsini sıxaraq aidiyyatı keçid vasitəsilə ödənişi etdikdən sonra müsabiqədə iştirak edə bilərsiniz:
ÇATDIRILMA YERİ
Samux şəhəri
ÇATDIRILMA MÜDDƏTİ
2 ay
ÇATDIRILMA ŞƏRTLƏRİ
DDP
ÖDƏNİŞ ŞƏRTLƏRİ
Müqavilə şərtlərinə uyğun olaraq bank köçürmə yolu ilə.
Təklifin qiymətinin hesablanmalı və ifadə edilməli olduğu valyuta: AZN
TƏLƏB OLUNAN SƏNƏDLƏR
Təşkilati və hüquqi sənədlər:
Fəaliyyəti haqqında vergi orqanları tərəfindən təsdiq olunmuş maliyyə hesabatının surəti (mənfəət vergisinin bəyənnaməsi 2021-ci ilin yekunlarına dair) - müvafiq orqan tərəfindən təqdim edilmiş olmaqla əvvəlki il üzrə olmalıdır;
Yalnız vergi orqanının rəsmi blankında təqdim edilməlidir. Uyğunsuzluq səbəbilə vergi orqanı tərəfindən düzəliş üçün geri qaytarılan lakin Vergi orqanı tərəfindən məqbul hesab edilməyən bəyannamələr tender komissiyası tərəfindən də, qəbul edilməyəcək
• Öz əmlakından sərbəst və məhdudiyyətsiz istifadə etmək imkanı, habelə ödəmə qabiliyyəti olması barədə sənəd.
Müvafiq orqan tərəfindən təqdim olunmuş arayış olmalıdır. Məktubun əsli rəsmi blankda və ya məktub elektronformada əldə olunduğu zaman həmin sənədin notarialtəsdiq olunmuş forması – pdf formatda portala əlavə edilməlidir
• Satınalma prosedurlarının başlanmasından əvvəlki 5 il ərzində özlərinin, habelə işlərini idarə edənlərin, qulluqçularının peşəkar fəaliyyətləri, yaxud satınalma müqaviləsinin bağlanması üçün ixtisas göstəricilərini yanlış göstərmələri ilə əlaqədar cinayətə görə məhkum olunmaması, yaxud onların müvafiq peşə fəaliyyətləri ilə məşğul olmasının məhkəmə qaydasında qadağan edilməməsi barədə sənəd;
Müvafiq orqan tərəfindən təqdim olunmuş arayış olmalıdır. Sənədin əsli rəsmi blankda və ya məktub elektron formada əldə olunduğu zaman həmin sənədin notarial təsdiq olunmuş forması – pdf formatda portala əlavə edilməlidir
• Müflis elan olunmaması, əmlakı üzərinə həbs qoyulmaması, ödənişə yönəlmiş girovun olmaması, məhkəmənin qərarı ilə kommer-siya fəaliyyəti dayandırılmış şəxs olmaması barədə sənəd;
Müvafiq orqan tərəfindən təqdim olunmuş arayış olmalıdır. Cari ay ərzində alınmalıdır. Məktubun əsli rəsmi blankda və ya məktub elektronformada əldə olunduğu zaman həmin sənədin notarial təsdiq olunmuş forması- pdf formatda portala əlavə edilməlidir
• İddaiaçının mikro, kiçik və orta sahibkarlıqmeyarlarına uyğun olmasıhaqqında sənəd;
Statistika komitəsi tərəfindən əldə edilmiş olmalısənəd –pdf formatda portala əlavə edilməlidir
• İddiaçının Rekvizitlər;
Şirkətin bank hesabı, hüquqi və faktikiünvanı göstərilməklə rəsmi blankda imzalı – pdf formatda portala əlavə edilməlidir
• Qeydiyyatdan keçdiyi ölkə;
Şirkətin Dövlət reyesterindən çıxarış (əgər dəyişiklik olmuşdursa dəyişikliklə birlikdə) və vöeni notarial təsdiq olunmuş pdf formatda əlavə edilməlidir
• İddiaçının Nizamnaməsi;
Şirkətin Nizamnaməsi (əgər dəyişiklik olmuşdursa dəyişikliklə birlikdə) notarial təsdiq olunmuş pdf formatda pdf portala əlavə edilməlidir
• Malgöndərənin (podratçının) Son bir ildəki (əgər daha az müddət fəaliyyət göstərirsə, bütün fəaliyyəti dövründəki) maliyyə vəziyyəti barədə bank tərəfindən verilmiş arayış;
Cari rüb ərzində Bank tərəfindən təqdim olunmalıdır -məktubun əsli skan olunmuş şəkildə - pdf formatda portala əlavə edilməlidir
• Azərbaycan Respublikasında vergilərə və digər icbari ödənişlərə dair yerinə yetirilməsi vaxtıkeçmiş öhdəliklərinin, habelə son bir il ərzində (fəaliyyətini dayandırdığı müddətnəzərə alınmadan) vergi ödəyicisinin Azərbaycan Respublikasının Vergi Məcəlləsi ilə müəyyən edilmiş vəzifələrinin yerinə yetirilməməsi hallarının mövcud olmaması barədə arayış;
Müvafiq vergi orqanı tərəfindən cari ay ərzində təqdim olunmuş arayış olmalıdır. məktubun əsli skan olunmuş şəkildə və ya məktub elektron formada əldə olunduğu zaman həmin sənədin notariusda təsdiq olunmuş forması - pdf formatda portala əlavə edilməlidir
İxtisas göstəriciləri:
a) Maliyyə imkanlarına uyğunluğu
Pul vəsaitlərinin hərəkəti haqqında hesabat Mənfəət və Zərər haqqında maliyyə hesabatı
Qeyd olunmuş prosedurlar üçün mətn
TENDER TƏKLİFİ
Texniki təklif: 20 bal
1)Malların təhvil verilmə müddətinə görə
10
15 iş günü ərzində təhvil verənlər – 10 bal 16-45 iş günü ərzində təhvil verənlər – 7 bal 46-60 iş günü ərzində təhvil verənlər – 4 bal 60 iş günündən daha gec təhvil verənlər – 0 bal
2) Avans ödənişinə görə
10
Avans tələb etməyən iddiaçılar – 10 bal 10%-dək avans tələb edənlər-- 7 bal 10-20% arası avans tələb edənlər – 4 bal 20%-dən daha yüksək avans tələb edənlər – 0 bal
Qiymət təklifi:: 80 bal
Tender təklifinin qiymətinin təsviri
80
Bütün vergi, rüsumlar və çatdırılma xərcləri nəzərə alınmaqla təqdim edilməlidir.
Tender təklifinin qüvvədə olma müddəti
Zərflərin açıldığı gündən sonra 90 bank günü təşkil etməlidir
Tender təklifinin təminatının məbləği
Təklifin ümumi qiymətinin 1 faizi məbləğində tələb edilir
Tender təklifinin təminatının qüvvədə olma müddəti
Tender təklifinin qüvvədə olma müddətindən 30 bank günü çox olmalıdır
Satınalma müqaviləsinin yerinə yetirilməsinin təminatı
5 faiz
Malgöndərənlərlə (podratçılarla) vasitəçi olmadan əlaqəni təmin edən, onlarla məlumat mübadiləsini aparan satınalan təşkilatın vəzifəli şəxsi (/ləri)
Elvin Hacızadə |
RƏİS MÜAVİNİ |
0552879930 |
Tenderdə iştirak etmək üçün tender təklifi vermiş iddiaçıların minimum sayı: 3
Təlimat
- “Dövlət satınalmaları haqqında” Azərbaycan Respublikası Qanununun 50-1.1-ci maddəsinə əsasən satınalma predmetinin ehtimal olunan qiyməti 3,0 milyon ABŞ dollarının manat ekvivalentində və ya ondan aşağı olan malların (işlərin, xidmətlərin) satın alınması yalnız mikro, kiçik və orta sahibkarlıq subyektlərinin iştirakı ilə, açıq tender və ya kotirovka sorğusu üsulunu tətbiq etməklə elektron satınalma vasitəsilə keçirilir.
- Elektron satınalmada iştirak etmək üçün qeydiyyatdan keçən hər bir malgöndərənə (podratçıya) dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə bu barədə real vaxt rejimində təsdiq bildirişi göndərilir.
- Elektron satınalma zamanı bütün iştirakçılara təkliflərin təqdim olunması üçün bərabər şərait yaradılır.
- Tətbiqindən asılı olaraq “Dövlət satınalmaları haqqında” Azərbaycan Respublikası Qanununun 50-3-cü maddəsinə uyğun olaraq bütün təkliflərin avtomatik qiymətləndirilməsi təmin olunur.
- Elektron satınalmalarda təkliflərin təqdim edilməsi, açılması və qiymətləndirilməsi “Dövlət satınalmaları haqqında” Azərbaycan Respublikası Qanununa uyğun olaraq yalnız dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə təşkil edilir.
- Keçirilən satınalma ilə bağlı sual və ya şikayət olduqda satınalan təşkilat ilə elektron satınalmanın iştirakçıları arasında yalnız dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə əlaqə saxlanılır.
- Dövlət satınalmaları vahid internet portalına daxil olma, təkliflərin təqdim edilməsi elektron imza və ya Asan imza vasitəsilə mümkündür.
- Tenderin əsas şərtlər toplusu/kotirovka sorğusu şərtləri, satınalan təşkilatla iddiaçılar arasında yazışmalar və təkliflər Azərbaycan Respublikasının dövlət dilində olmalıdır. Zərurət olduqda qeyd olunan sənədlər beynəlxalq ticarətdə geniş istifadə olunan dillərin birinə tərcümə oluna bilər.
- Elektron satınalma vasitəsilə keçirilən müsabiqə üzrə satınalma müqaviləsi tenderin qalibi ilə dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə elektron qaydada bağlanılır və bu Qanuna əsasən tələb olunduğu hallarda müqavilənin yerinə yetirilməsi təminatı həmin portal vasitəsilə təqdim edilir.
- Dövlət satınalmaları qanunvericiliyi və digər aidiyyəti normativ hüquqi aktlar ilə dövlət satınalmalarının vahid internet portalın Qanunvericilik hissəsində, Portalda fəaliyyət və qanunvericiliklə bağlı yaranmış suallarınızla bağlı dövlət satınalmalarının vahid internet portalının “Tez-tez verilən suallar” bölməsinə baxmağınız tövsiyə olunur.
- Satınalan təşkilatın bu müsabiqənin həyata keçirilməsi zamanı qanunvericiliklə müəyyən olunmuş vəzifələrini yerinə yetirməməsi nəticəsində itkiyə və ya zərərə düşdüyünü bəyan edən malgöndərənin (podratçının) qanunvericilikdə nəzərdə tutulmuş qaydada şikayət vermək hüququ vardır.
- Satınalma müqaviləsi qüvvəyə minənə qədər, şikayət ona əsas vermiş hallardan malgöndərənin (podratçının) xəbər tutduğu və ya xəbər tutmalı olduğu vaxtdan 15 bank günü ərzində yazılı şəkildə satınalan təşkilatın rəhbərinə verilir.
- Şikayət onu vermiş malgöndərən (podratçı) ilə satınalan təşkilat arasında qarşılıqlı razılaşma yolu ilə aradan qaldırıla bilinmirsə, satınalan təşkilatın (və ya təsdiq edən orqanının) rəhbəri həmin şikayətin verildiyi vaxtdan 20 bank günü (bu Qanunun 50-1-ci maddəsinə əsasən keçirilən satınalmalara münasibətdə isə 10 bank günü) ərzində yazılı qərar çıxarır, qərarda onun səbəbləri əsaslandırılır və şikayət tam və ya qismən təmin edilirsə, vəziyyətin düzəldilməsi üçün görüləcək tədbirlər göstərilir.
- Şikayət vermək hüququ olan malgöndərən (podratçı) satınalma müqaviləsi qüvvəyə mindikdə və ya satınalan təşkilat 10 bank günü ərzində qərar çıxarmadıqda və ya çıxarılan qərardan şikayət verən razı qalmadıqda 15 bank günü ərzində İqtisadiyyat Nazirliyinə (müvafiq olaraq İqtisadiyyat Nazirliyi yanında Antiinhisar və İstehlak Bazarına Nəzarət Dövlət Xidmətinə), yazılı olaraq AZ1000, Bakı şəhəri, Ü. Hacıbəyov küçəsi, 84 ünvanına məktub və ya [email protected] elektron poçt ünvanına göndərməklə şikayətini edə bilər.
- Dövlət Xidməti şikayət üzrə 10 bank günü ərzində yazılı qərar çıxarmalı və həmin qərarda onun səbəblərini əsaslandırmalıdır.