Ağcabədi Rayon İcra Hakimiyyəti respublika əhəmiyyətli bayram tədbirlərinin keçirilməsinin satın alınması məqsədilə açıq tender elan edir.
Səhiyyə Nazirliyi 3 lotluq tender - ELAN EDİR
FED.az xəbər verir ki, tender iştirakçılarına təklif olunur ki, öz tender təkliflərini dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə elektron formada təqdim etsinlər.
Tender təkliflərinin qiymətləndirilməsində aşağıdakı meyarlara üstünlük veriləcəkdir:
- aşağı qiymət, yüksək keyfiyyət, müqavilənin vaxtında yerinə yetirilməsi və podratçının aidiyyəti xidmətlər üzrə ixtisas göstəricilərinin uyğunluğu.
Müqavilənin yerinə yetirilmə müddəti 2021-ci il dekabrın 31-nə kimidir.
Tenderlə əlaqədar məlumat almaq üçün elektron qaydada əlaqələndirici şəxsə müraciət etmək lazımdır. Əlaqələndirici şəxs- Şirinov Fuad Vidadi oğlu.
Ünvan-Ağcabədi şəhəri, H.Əliyev prospekti 124 .
E-mail: [email protected]
Telefonlar-0517630000, 0212755208.
Maraqlananlar tenderin əsas şərtlər toplusunu (əsas şərtlər toplusu Azərbaycan dilində hazırlanmışdır) tenderdə iştirak üçün elektron müraciət etdikdən və aşağıda qeyd olunan hesaba 250 ( iki yüz əlli ) manat məbləğdə vəsaiti ödədikdən sonra dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə elektron qaydada ala bilərlər.Ödənilmiş iştirak haqqı heç bir halda geri qaytarılmır.
Bank rekvizitləri
VÖEN- 3400101701
H/h-AZ16CTRE00000000000002515431
Fond- 7Y
Dövlət Xəzinədarlığı Agentliyi
Kod-210005
VÖEN-1401555071
Mh-AZ41NABZ01360100000000003944
SWIFT BIK- CTREAZ22
Malgöndərənlər (podratçılar) iddiaçı statusu almaq və tenderdə iştirak üçün aşağıdakı sənədləri təsdiq olunmuş qaydada elektron formada təqdim etməlidirlər.
1. İştirak haqqının ödənilməsini təsdiq edən bank sənədi.
2. Tender təklifi (tender təklifləri zərflərin açıldığı gündən sonra ən azı 30 (otuz) bank günü qüvvədə olmalıdır).
3. Tender təklifinin birinci əlavəsi kimi tender təklifinin ümumi qiymətinin 1 (bir) faizi məbləğində tender təklifinin təminatı - bank zəmanəti (təminatın qüvvədə olma müddəti tender təklifinin qüvvədə olma müddətindən sonra ən azı 30 (otuz) bank günü çox olmalıdır) .
4. Malgöndərən (podratçı) haqqında tələb olunan sənədlər.
Bu sənədlərə aşağıdakılar daxildir:
4.1. Vergilərə və digər icbari ödənişlərə aid yerinə yetirilməsi vaxtı keçmiş öhdəliklərin olmaması haqqında arayış .
4.2. İddiaçının fəaliyyəti haqqında vergi orqanları tərəfindən təsdiq olunmuş maliyyə hesabatının surəti.
4.3. Maliyyə vəziyyəti haqqında bank arayışı.
4.4. Son bir il ərzində(fəaliyyətini dayandırdığı müddət nəzərə alınmadan)vergi ödəyicisinin Azərbaycan Respublikasının Vergi Məcəlləsilə müəyyən edilmiş vəzifələrinin yerinə yetirilməməsi hallarının mövcud olmamasına aid arayış.
4.5. İddiaçının nizamnaməsi.
4.6. Dövlət reyestrindən çıxarış (qeydiyyatdan keçdiyi ölkə).
4.7. İddiaçının rekvizitləri .
Malgöndərənlər (podratçılar) 1 və 4-cü bəndlərdə qeyd olunan sənədləri 26 iyul 2021-ci il saat 17.30-a kimi tender komissiyasına dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə elektron təqdim etməlidirlər.
Malgöndərənlər (podratçılar) öz tender təkliflərini və bank təminatını 3 avqust 2021-ci il saat 17.30-a qədər elektron portal vasitəsilə təqdim etməlidirlər.
Göstərilən tarixdən gec təqdim edilən təkliflər dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə qəbul olunmayacaqdır.
Tender təklifi zərfləri 4 avqust 2021-ci il saat 17.30-da elektron portal vasitəsilə açılacaqdır.
Qeyd: Ağcabədi Rayon İcra Hakimiyyəti və eləcə də rayonun ərazisində fəaliyyət göstərən digər təşkilatlar tərəfindən keçirilən tenderlərdə 8 saylı ərazi vergilər idarəsinin qeydiyyatında olan vergi ödəyicilərinin işlərin görülməsində və xidmətlərin göstərilməsində iştirakı məqsədə müvafiqdir.