"AZƏRSU" ASC - nin daxili vəsaiti hesabına su sayğacları üçün qutuların satın alınması üzrə tender elan edir.
FED.az biznes və maliyyə xəbərləri portalı xəbər verir ki, tələb olunan sənədlərin təqdim edilməsinin son tarixi 08.12.2021 saat 18:00-a kimidir.
Tenderdə iştirak haqqı 200 manatdır. İştirak haqqının ödənilməsi yalnız Asan Ödəniş vasitəsilə həyata keçirilə bilər. Müsabiqədə iştirak etmək üçün müsabiqəyə daxil olduqdan sonra “Asan Ödəniş”lə ödə " düyməsini sıxaraq aidiyyatı keçid vasitəsilə ödənişi etdikdən sonra müsabiqədə iştirak edə bilərsiniz.
Tələb olunan sənədlər
Təşkilati və hüquqi sənədlər:
Maliyyə vəziyyəti haqqında bank arayışı
Əsli olmadığı halda notarial qaydada təsdiq olunmuş surəti PDF formada portalda yüklənməlidir
Sahibkarlıq subyektinin müəyyən olunması
Dövlət statistika komitəsindən arayış təqdim olunmalıdır. Əsli olmadığı halda notarial qaydada təsdiq olunmuş surəti PDF formada portalda yüklənməlidir
Rekvizitlər
Əsli olmadığı halda notarial qaydada təsdiq olunmuş surəti PDF formada portalda yüklənməlidir
Qeydiyyatdan keçdiyi ölkə
Əsli olmadığı halda notarial qaydada təsdiq olunmuş surəti PDF formada portalda yüklənməlidir
Nizamnamə
Əsli olmadığı halda notarial qaydada təsdiq olunmuş surəti PDF formada portalda yüklənməlidir
İxtisas göstəriciləri:
Oxşar mal materialın təchizatı ilə bağlı icra olunmuş ən azı bir müqavilə barədə təsdiqedici sənəd.
Əsli olmadığı halda notarial qaydada təsdiq olunmuş surəti PDF formada portalda yüklənməlidir
Keyfiyyət uyğunluğuna dair göstəricilər (mal-materialların keyfiyyət zəmanəti, uyğunluq sertifikatı.
Əsli olmadığı halda notarial qaydada təsdiq olunmuş surəti PDF formada portalda yüklənməlidir
Malgöndərənlərin (podratçıların) son bir ildəki fəaliyyəti haqqında vergi orqanları tərəfindən təsdiq olunmuş maliyyə hesabatının surəti
Əsli olmadığı halda notarial qaydada təsdiq olunmuş surəti PDF formada portalda yüklənməlidir
Azərbaycan Respublikasında vergilərə və digər icbari ödənişlərə dair yerinə yetirilməsi vaxtı keçmiş öhdəliklərinin, habelə son bir il ərzində (fəaliyyətini dayandırdığı müddət nəzərə alınmadan) vergi ödəyicisinin Azərbaycan Respublikasının Vergi Məcəlləsi ilə müəyyən edilmiş vəzifələrinin yerinə yetirilməməsi halları mövcud olmamalıdır. (müvafiq icra hakimiyyəti orqanının arayışı);
Əsli olmadığı halda notarial qaydada təsdiq olunmuş surəti PDF formada portalda yüklənməlidir
Satınalma prosedurlarının başlanmasından əvvəlki 5 il ərzində özlərinin, habelə işlərini idarə edənlərin, qulluqçularının peşəkar fəaliyyətləri, yaxud satınalma müqaviləsinin bağlanması üçün ixtisas göstəricilərini yanlış göstərmələri ilə əlaqədar cinayətə görə məhkum olunmamalı, yaxud onların müvafiq peşə fəaliyyətləri ilə məşğul olmasının məhkəmə qaydasında qadağan edilməməlidir;
Əsli olmadığı halda notarial qaydada təsdiq olunmuş surəti PDF formada portalda yüklənməlidir
Müflis elan olunmamalı, əmlakı üzərinə həbs qoyulmamalı, ödənişə yönəlmiş girovu olmamalı, məhkəmənin qərarı ilə kommersiya fəaliyyəti dayandırılmış şəxs olmamalıdır (tələb olunur);
Əsli olmadığı halda notarial qaydada təsdiq olunmuş surəti PDF formada portalda yüklənməlidir
Öz əmlakından sərbəst və məhdudiyyətsiz istifadə etmək imkanı, habelə ödəmə qabiliyyəti olması;
Əsli olmadığı halda notarial qaydada təsdiq olunmuş surəti PDF formada portalda yüklənməlidir
Satınalma müqaviləsini bağlamaq səlahiyyəti olmalıdır;
Əsli olmadığı halda notarial qaydada təsdiq olunmuş surəti PDF formada portalda yüklənməlidir
Qeyd olunmuş prosedurlar üçün mətn
Tender təklifi
Texniki təklif: 30 bal
Çatdırılma müddəti
30
Tələb olunan çatdırılma müddəti 15 bank gün; Çatdırılma 5 bank gününə qədər olduqda – 30 balla qiymətləndiriləcək;
Qiymət təklifi:: 70 bal
Tender təklifinin təminatının qüvvədə olma müddəti
Tender təklifinin qüvvədə olma müddətindən 30 bank günü çox olmalıdır
Tender təklifinin təminatının məbləği
Təklifin ümumi qiymətinin 1 faizi məbləğində tələb edilir
Tender təklifinin qüvvədə olma müddəti
Zərflərin açıldığı gündən sonra 45 bank günü təşkil etməlidir
Tender təklifinin qiymətinin təsviri
70
ƏDV daxil manatla bütün bəndlər üzrə qiymətləndirilməlidir.
Satınalma müqaviləsinin yerinə yetirilməsinin təminatı
Satınalma müqaviləsinin yerinə yetirilməsinin təminatının məbləği müqavilənin ümumi məbləğinin 5 faizi həcmində müəyyən olunur.
Malgöndərənlərlə (podratçılarla) vasitəçi olmadan əlaqəni təmin edən, onlarla məlumat mübadiləsini aparan satınalan təşkilatın vəzifəli şəxsi (/ləri)
Məmmədova Nəcibə | Mühəndis | [email protected] | 0552152275 |
Tələb olunan iddiacıların sayı: 3
- • məlumat mübadiləsi yalnız dövlət satınalmaları vahid internet portalı vasitəsilə aparılır; • məxfi məlumatlarla əlaqədar satınalmalar zamanı belə məlumatların qorunması üçün satınalan təşkilat tərəfindən tədbirlər görülür; • satınalan təşkilat və ya onun adından malgöndərənə (podratçıya), həmçinin malgöndərənlər (podratçılar) tərəfindən satınalan təşkilata məlumatların ötürülməsi yalnız dövlət satınalmaları vahid internet portalı vasitəsilə aparılır; • Kağız üsulu ilə təqdim edilmiş təkliflər və sorğular nəzərə alınmayacaq.
- Dövlət satınalmaları vahid internet portalına daxil olma, təkliflərin təqdim edilməsi elektron imza və ya Asan imza vasitəsilə mümkündür.
- Elektron satınalma Dövlət satınalmaları haqqında Azərbaycan Respublikasının Qanunun 50-3-cü maddəsinə uyğun olaraq malgöndərənlərə (podratçılara) təqdim olunan meyarlar əsasında bağlanılır
- Tender təklifləri, eləcədə bütün yazışmalar və sənədlər Azərbaycan dilində tərtib olunmalıdır (xarici dildə olan tender təklifləri Azərbaycan dilinə tərcümə olunmalıdır). Malgöndərənlər (podratçılar) Tender təkliflərini, eləcədə bütün sənədləri və müraciətləri Dövlət satınalmaları üzrə vahid internet portalı vasitəsi ilə təqdim etməlidirlər. Müsabiqədə göstərilən vaxtdan gec təqdim olunmuş sənədlər və təkliflər qəbul olunmayacaq. Malgöndərənlər (podratçılar)səlahiyyətli nümayəndələri portala daxil olmaqla iştirak edə bilərlər. Tender zərflərinin açılışı, tenderin qiymətləndirilməsi və bütün prosedurlar yalnız elektron qaydada vahid internet Portalı vasitəsilə aparılır. Bunun üçün podratçı Asan imza, ya da Elektron İmzanın sahibi olmalıdır.
- Tender proseduru “Dövlət satınalmaları haqqında” Qanuna uyğun keçiriləcəkdir. Qanun və digər aidiyyəti normativ hüquqi aktlar ilə Portalın qanunvericilik hissəsində (https://etender.gov.az/laws) tanış ola bilərsiz.
- Malgöndərənlər (podratçılar) bu tenderə dair izahatları Portalın sual-cavab hissəsi vasitəsilə satınalan təşkilata müraciət edərək ala bilərlər.
- Satınalan təşkilatın bu tenderin keçirilməsi zamanı qanunvericiliklə müəyyən olunmuş vəzifələrini yerinə yetirməməsi nəticəsində itkiyə və ya zərərə düşdüyünü bəyan edən malgöndərənin “Dövlət satınalmaları haqqında” Azərbaycan Respublikasının Qanununun (Bakı şəhəri, 27 dekabr 2001-ci il, № 245 – II Q) VIII fəslində və digər qanunvericilikdə nəzərdə tutulmuş qaydada və prosedurlara uyğun şikayət vermək hüququ vardır. Şikayətlər portal vasitəsi ilə təqdim olunur.
- Elektron satınalma vasitəsilə açıq tenderin keçirilməsi zamanı bu Qanunun 40.1-ci maddəsində nəzərdə tutulan bildiriş tender təklifi aksept edildikdən sonra tender təklifini vermiş malgöndərənə (podratçıya) dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə göndərilir. Elektron satınalma vasitəsilə keçirilən müsabiqə üzrə satınalma müqaviləsi tenderin qalibi ilə dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə elektron qaydada bağlanılır və bu Qanuna əsasən tələb olunduğu hallarda müqavilənin yerinə yetirilməsi təminatı həmin portal vasitəsilə təqdim edilir. Dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə elektron müqavilənin bağlanılması məqsədilə satınalan təşkilat tender müqaviləsi aksept edildikdən sonra 3 bank günündən gec olmayaraq satınalma müqaviləsini hazırlayaraq, həmin portala yerləşdirir və imzalayır. Malgöndərən (podratçı) həmin müqaviləni 5 bank günü müddətində imzalayır. Nəzərdə tutulmuş müddət ərzində satınalma müqaviləsinin imzalanmaması həmin müqavilədən imtina edilməsi kimi qiymətləndirilir.