Tender 4 lot üzrə keçirilir::
lot 1 - İnformasiya təhlükəsizliyi üzrə ekspert xidməti
lot 2 - Yeni nəsil informasiya təhlükəsizliyi avadanlıqlarının alınaraq qurulması və fəaliyyətdə olan informasiya sistemləri ilə inteqrasiya edilməsi xidməti
lot 3 - Fiziki təhlükəsizliyin təmin edilməsi üzrə buraxılış-nəzarət və video-müşahidə sistemlərinin yenilənməsi işləri
lot 4 - Hədəflənmiş hücumların aşkarlanması və informasiya təhlükəsizliyi üzrə lisenziyaların müddətinin uzadılması xidməti
Tender iştirakçılarına təklif edilir ki, öz tender təkliflərini möhürlənmiş, imzalanmış şəkildə ikiqat zərflərdə yazılı surətdə təqdim etsinlər.
Müqaviləni yerinə yetirmək üçün tender iştirakçıları lazımi maliyyə və texniki imkanlarına malik olmalıdırlar.
Tenderdə iştirak etmək istəyənlər lot üzrə aşağıdakı məbləğdə iştirak haqqını göstərilən hesaba köçürdükdən sonra Azərbaycan dilində tərtib olunmuş əsas şərtlər toplusunu Bakı şəhəri, R.Behbudov küçəsi 90 (AZ1014) (Əlaqələndirici şəxs :Elvin Şahverdiyev, telefon :493-11-22 (308); faks: 493-55-41) ünvanından ala bilərlər .
Eləcə də bax : Beynəlxalq Bank - Tender elanı
Eləcə də bax :Aqrolizinq - Kotirovka sorğusu
İştirak haqqı
lot 1 - 100 manat
lot 2 - 100 manat
lot 3 - 100 manat
lot 4 - 100 manat
Hesab: | AZ25NABZ01701190000000001944 |
VÖEN | 9900071001 |
Bank: | Azərbaycan Respublikasının Mərkəzi Bankı |
Kodu: | 501004 |
VÖEN: | 9900071001 |
M/H: | AZ74NABZ01451700000000001944 |
S.W.İ.F.T: | NABZAZ2X |
İştirak haqqı heç bir halda geri qaytarılmır.
İddiaçılar tenderdə iştirak etmək üçün aşağıdakı sənədləri təqdim etməlidirlər:
- Tenderdə iştirak etmək üçün yazılı müraciət;
- Tenderdə iştirak haqqının ödənilməsi barədə bank sənədi;
- Tender təklifi (zərflərin açıldığı tarixdən sonra ən azı 30 bank günü qüvvədə olmalıdır);
- Tender təklifi dəyərinin 1 % -i həcmində bank təminatı (zərflərin açıldığı tarixdən sonra ən azı 60 bankgünü qüvvədə olmalıdır);
- Azərbaycan Respublikasında vergilərə və digər icbari ödənişlərə dair yerinə yetirilməsi vaxtı keçmiş öhdəliklərin olmaması haqqında müvafiq vergi orqandan arayış;
- İddiaçının son bir ildəki fəaliyyəti haqqında vergi orqanları tərəfindən təsdiq olunmuş maliyyə hesabatının surəti;
- İddiaçının son bir ildəki maliyyə vəziyyəti haqqında bank arayışı;
- İddiaçının tam adı hüquqi statusu, nizamnaməsi qeydiyyatdan keçdiyi ölkə və rekvizitləri;
- İddiaçılar müvafiq mallar üzrə mənşə və uyğunluq sertifikatları;
- Digər sənədlər: - Bakı şəhərində servis xidmətinin mövcudluğunu təsdiq edən məlumat (yalnız 2 və 3-cü lotlar üzrə);
Sənədlər Azərbaycan dilində, 2 nüsxədə (əsli və surəti) tərtib olunmalıdır (xarici dildə olan tender təklifləri Azərbaycan dilinə tərcümə olunmalıdır).
Tender proseduru «Dövlət satınalmaları haqqında» qanuna uyğun keçiriləcəkdir.
İddiaçılar tenderdə iştirak etmək üçün yuxarıda göstərilən sənədləri (tender təklifi və bank təminatı istisna olmaqla) 2018-05-23 18:00 tarixinə qədər, tender təklifi və bank təminatını isə möhürlənmiş ikiqat zərfdə 2018-06-04 18:00qədər AZ 1014, Bakı şəhəri, R.Behbudov küçəsi, 90 ünvanına təqdim etməlidirlər.
Göstərilən vaxtdan gec təqdim olunmuş zərflər açılmadan geri qaytarılacaqdır.
İddiaçıların təklifləri 2018-06-05 15:00 tarixində AZ 1014, Bakı şəhəri, R.Behbudov küçəsi, 90 ünvanında açılacaqdır.
İddiaçıların səlahiyyətli nümayəndələri iştirak edə bilərlər.
TENDER KOMİSSİYASI